"Kedves" Wizzair, Tisztelt Varadi Ur,
Nem tudom az On Cegenek, illetve szemelyesen Onnek mennyire fontos az utas/ugyfel elegedettsege, gondolom nagyon. Elnezest az ekezet nelkuli irasert, az egyik unios intezmenybol, Brusszelbol irom Onoknek/Onnek ezt a panaszlevelet. Tortent ugyanis, hogy a fent emlitett viszonylaton BUD-CRL (22/03/08) kisebb keses tortent (majd 3 ora). Szuleimnek volt szerencsejuk a gepen tartozkodni. Ez ugye meg belefer a jogszabalyba, ezert nem is irnek, de az oka annal erdekesebb (es felhaboritobb) szamomra.
A jaratnak 15:25kor el kellett volna indulnia, ehhez kepest valamikor 16:00 magassagaban kozolte a kapitany, hogy van egy kis galiba, merthogy eloszor el kellene repulni Trevisoba, egy ottragadt Wizzair gepnek kereket szallitani. Ehhez kepest a gep vmikor 17 ora utan par perccel szallt fel egyenesen Trevisoba...Kerdem en, hol van az leirva, hogy 180 emberrel nem torodve, fel Europan korbeszallitjak, mikozben a desztinacio teljesen mas lenne. Miert kell nekem, mint utasnak azert kart szenvednem(ido, esetleges csatlakozas, barmi), mert az Onok egyik gepe bajba kerult. Ez miert az utas problemaja? Miert nem tudjak Onok ezt maskeppen megoldani?
Ugye a gazdasagossagi szamitasokat ebben az esetben ignoralhatjuk, nem hiszem, hogy a tarsasagnak ennyire megerte az extra kerozin....A gep vegulis majd 3 oras kesessel, 20:30kor landolt CRL-ban. Ugy gondolom, egy szendvics+udito nem lett volna akkor karesemeny a Wizzairnek, ez a minimum lett volna ebben az esetben. Sajnos mas ilyen esetben is hasonlo volt a hozzaallas a Wizzairnel, szuleim egy mas alkalommal tobb mint 3 orat kestek, se karterites, se szendvics, se semmi (szulok hallottak a stewardesseket
pusmogni, hogy adjanak-e ingyen szendvicseket vagy sem-vegulis nem adtak). Ezekutan termeszetesen a leheteges forumokon nem fogom az Onok Tarsasaganak jo hiret kelteni, sot messze elkerulom Onoket.
Kivancsian varom a velemenyet az esetrol, illetve az esetleges lepeseket, amiket tenni kivan Tarsasaga jo hirenek megorzese erdekeben.
Eltérít a Wizzair
Tibor szerint elég fura, hogy a Wizzair képes azért másfél órát késni illetve másfél órás kitérőt tenni utasaival együtt, hogy egy másik gépnek vigyen alkatrészt. És még kárpótlás-szendvicseket sem osztogat, amivel legalább 5000 forintot spórol a társaság:
candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.03.26. 08:23:10Szűrés
Állat : )
Első -e vagyok?
djimi 2008.03.26. 08:26:05Szűrés
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.03.26. 08:26:33Szűrés
Késő délután volt, az egyik utas alaposan próbára tette az teptéri utasfelvételnél dolgozó kisasszony türelmét. Ö viszont végig nyugodt és udvarias maradt, és csak mosolygott. Miután az agresszív utast lerendezte, a következő utas gratulált neki:
- Csodálom a türelmét!
- Ugyan, semmiség. Az az ember New York-ba megy, a bőröndje viszont Londonba.
Dr Gregory House 2008.03.26. 08:30:43Szűrés
Dr. Hümér 2008.03.26. 08:35:11Szűrés
betépett felhasználó 2008.03.26. 08:37:04Szűrés
neve?
polo?
lusta homar!
Kelpo 2008.03.26. 08:37:14Szűrés
hokaukomuszika 2008.03.26. 08:37:40Szűrés
Dr Net Elek (törölt) 2008.03.26. 08:39:06Szűrés
betépett felhasználó 2008.03.26. 08:43:06Szűrés
latod, en nem bujkalok holmi uniosPC-s hazugsagok moge, 1xruen bunkoparasztkent nem hasznalok ekezetet. pedig van nekem ilyen is :áéíóőöüű.
----
"Szuleimnek volt szerencsejuk a gepen tartozkodni. Ez ugye meg belefer a jogszabalyba"
tevedsz, ez nem fer bele semmilyen jogszabalyba!!! szuleidnek gepen tartozkodni tilos, tiltja a terror-torveny. pfujj, hogy 1esek milyen hergyak...
mqqq 2008.03.26. 08:45:49Szűrés
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.03.26. 08:50:00Szűrés
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.26. 09:01:18Szűrés
utálom a helyesírással baszogató kommenteket, de ez az egy dolog az, amivel fel lehet baszni idegbe...
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.26. 09:04:42Szűrés
A Vizea viszont profilját tekintve SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSsal foglalkozik. Tehát csak azután viheti a kereket, ebédhordót, bármit, miután ledobta a SZEMÉLYeket a célállomáson.
2008.03.26. 09:07:01Szűrés
2008.03.26. 09:08:45Szűrés
Clear-water 2008.03.26. 09:10:19Szűrés
Szóval a megoldás: más légitársasággal utazni, szerencsére van, és majd jobb esetben elgondolkodnak odafönn Wizzairéknél.
Zsirparaszt 2008.03.26. 09:11:30Szűrés
Pepin bácsi 2008.03.26. 09:13:39Szűrés
Zsirparaszt 2008.03.26. 09:14:51Szűrés
The Good Boy 2008.03.26. 09:14:54Szűrés
Mi köze van a poszthoz, hogy brüsszeli dokkmunkás a posztoló? (talán ez is fenyegetés a vizernek?)
Ráadásul már volt negatív élményük eme légitársasággal, akkor miért ülnek fel ismét a gépükre (mazohisták-e ők-e?)?
És nem értem még azt sem, hogy az az 1-2-3 ezer magyra forint (vagy brüsszeliül 10-20-30 € plusz pénz miért vonz sok embert ezekhez a pontatlan lúzer repülőüzemeltető cégekhez? Tudom, én vagyok tudatlan...
Szendvicset a Treviosoi (vagy milyen) utasoknak!!!!
Ja most jut eszembe, hogy itten a bali-i szigeten nincs ekezet a billentyuzeten, ugyhogy bocs, hogy nem irok aaeeiiuuuuoooo betuket:-) Majd ha visszamegyek magyarisztanba akkor ujra lesz: aáeéiíuúüűoóöő :-)
Bocs, de ma ilyen naiv ügyfél basztató napom van...
Tajparaszt 2008.03.26. 09:16:43Szűrés
Zsirparaszt 2008.03.26. 09:19:40Szűrés
jorasz 2008.03.26. 09:19:44Szűrés
Amúgy tényleg nem értem miért repülnek emberek fapadossal....
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 09:24:20Szűrés
elwood 2008.03.26. 09:25:36Szűrés
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.03.26. 09:27:58Szűrés
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 09:31:52Szűrés
Héttörpe (törölt) 2008.03.26. 09:33:12Szűrés
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 09:37:44Szűrés
64lander 2008.03.26. 09:42:53Szűrés
64lander 2008.03.26. 09:44:20Szűrés
Pepin bácsi 2008.03.26. 09:49:54Szűrés
Jól mondom-e BKV ?
AvgDvl 2008.03.26. 09:53:59Szűrés
Jelentsd fel anyádat is, mert elsózta a levest.
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 09:57:10Szűrés
(rég láttalak:))
ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2008.03.26. 09:57:12Szűrés
Бабаяга 2008.03.26. 09:59:31Szűrés
Szóval szerintem normális, józan ember tudja, hogy kitől mit várjon!
Lehet, hogy szüleid szegények, nem engedhetik meg maguknak a drágább gépet, akkor neked lenne kötelességed fizetni helyettük, nem pedig egy köztudottan kevésbé megbízható pontosságú légitársasággal utaztatni őket!
Pepin bácsi 2008.03.26. 09:59:46Szűrés
anarch 2008.03.26. 10:00:23Szűrés
Egyébként ha már anyázásnál tartunk, szenya is és pénz is jár. "Ha tényleg brüsszeli unijós vagy, legalább a saját oldalad ismerhetnéd" rovat:
• két óra vagy annál hosszabb késésre számít 1 500 km-nél rövidebb járat esetén ...
a légitársaságnak élelmiszert és üdítoket, továbbá, ha
szükséges, szállodai elhelyezést (beleértve a transzfert is),
valamint kommunikációs lehetoséget kell biztosítania Önnek. stb-stb.
Complaint form:
ec.europa.eu/transport/air_portal/passenger_rights/information_en.htm
Call the free phone number* from anywhere in the EU during opening hours (9:00-18:30 CET on weekdays).
00 800 6 7 8 9 10 11
More information and a list of the national authorities responsible for enforcing these rights are available at: apr.europa.eu
De most tényleg, de adót nem fizető unijós vagy vagy sem?
euAgWzgmmtq7K 2008.03.26. 10:01:38Szűrés
úrilány 2008.03.26. 10:03:45Szűrés
fapadossal repül, mert tudja, biztos történik valami, amiért panaszkodhat, leveleket irogathat, stb.
(NB: hozzátartozik a sztorihoz, hogy valóban nem szép dolog ilyen kerülőutakat tennie annak a csúnya repcsinek)
arkadok alant 2008.03.26. 10:04:40Szűrés
vizer automata valaszleveleben kikoti hogy max 70 juros karteritest hajlando utasonkent fizetni.(Gondolom valami nagyon rendkivuli esetben, tovabba, hogy 30 napba telik, amig valaszolni tudnak). Asszem no comment..
Tovabbi kellemes sztorikat mindannyiunknak, szevasztok.
Pepin bácsi 2008.03.26. 10:06:33Szűrés
Kájzerszóze 2008.03.26. 10:15:02Szűrés
Gumidomino 2008.03.26. 10:16:51Szűrés
s_marky 2008.03.26. 10:17:24Szűrés
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 10:17:32Szűrés
anarch 2008.03.26. 10:26:44Szűrés
De ezt csak bíróságon tudod érvényesíteni, ezért van az a könnyen megjegyezhető hotlány. No, akkor még egyszer: Call the free phone number* from anywhere in the EU during opening hours (9:00-18:30 CET on weekdays).
00 800 6 7 8 9 10 11
Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2008.03.26. 10:27:14Szűrés
book.wizzair.com/useful_information/general_conditions_of_carriage/
Lili Marleen 2008.03.26. 10:30:01Szűrés
es a sorom is mindig hideg...:((((
most akkor mirol panaszkodjak?:((
Elsokuva (törölt) 2008.03.26. 10:31:55Szűrés
csak egyet nem ertek: a zsiros eu-s "hu de fasza vagyok" fizetesedbol miert nem telik malevra?! istenem, mekkora barmokat hord a fold a hatan...
Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.26. 10:34:13Szűrés
Lili Marleen 2008.03.26. 10:38:05Szűrés
Hogy majd Brusszelbol elintezi, hogy a wizzair osszes gepet gyujtsek ossze es vessek maglyara majd hamvaikbol kapjon minden legitarsasag vezetosege a miheztartas vegett?:D
Ilyen allas engem is erdekelne amugy..:)
mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 10:43:49Szűrés
Sajnos a Wizzairnek nincs elég nagy gépparkja ahhoz, hogy legyen tartalék. Ennek ellenére én értékelem a fapadosokat, mert nélkülük nem igazán lenne lehetőségem utazni, és nincs kedvem 5-6-10szer annyit fizetni egy kis nyomorék szendvicsért, amit pl. a Maléven adnak.
gergo1000 2008.03.26. 10:47:12Szűrés
Sajnos az enyém nem került fel. Pedig szerintem érdekes, hogy a magyar mentalitás, hogy tud egy olyan céget is megváltoztatni, mint az IKEA.
Ha mégis érdekelne titeket, akkor látogassatok el az ikeapanasz.uw.hu cimre
Lili Marleen 2008.03.26. 10:48:27Szűrés
de valo igaz, biztos nem az ingyenszendo miatt valasztana senki a dragabbikat...
az ingyensor, na az mar mas.:DDD
gergo1000 2008.03.26. 10:52:00Szűrés
www.ikeapanasz.uw.hu
mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 10:52:20Szűrés
Láthatóan arról sincs fogalma ezen posztolóknak, hogy pl. a Ryanair, Európa legnagyobb fapados cége az egyik legpontosabb társaság a világon.
Igen, a Wizz ezzel nem versenyezhet, és a Wizznek az árai sem olyan alacsonyak, de ezért ledegradálni az egész fapados szektort enyhén szólva is banális tudatlanságra vall.
mqqq 2008.03.26. 10:52:49Szűrés
mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 10:54:50Szűrés
én tavaly 3000 forintból mentem Milánóba, három hete 15 €-ért Máltára. Saját zsebből nem fizettem még többet 25000 forintnál többet jegyért. És ezek az árak oda-vissza útra, illetékkel együtt érvényesek. Pedig repültem szezonban jó pár helyre már.
Csak keresgélni kell egy kicsit, és rugalmasnak lenni valamennyire.
Lili Marleen 2008.03.26. 10:56:15Szűrés
A Wizzair kb. 100, a BA (igaz turistaosztalyon) 120 GBP-ert szallitott volna engem.
Ez szerinted egetvero kulonbseg?:)))
Lili Marleen 2008.03.26. 10:59:12Szűrés
plusz ingyensort, ingyensort...:))))
Lili Marleen 2008.03.26. 11:01:35Szűrés
mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 11:20:34Szűrés
Az ingyensört viszont támogatom ;)
2008.03.26. 11:21:34Szűrés
Köszönjük, hogy a Wizzairt választották.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.26. 11:38:29Szűrés
Sztem inkább az időért lehetne nyavajogni, a szendvics az amolyan emberi minimum. Ha élő utassal akarnak repkedni, azt etetni kell, foglalkozni vele, pisiltetni, kakiltatni, szóval gondoskodni róla. Egyébként személyszállító gépen lehet ilyen műszaki cuccot szállítani? Mer' el tudom képzelni, hogy mennyire utalhatják azt, aki a pilótát megy helyettesíteni egy másik végébe a világnak :)
De most komolyan: tényleg ez volt az ok? Mér nem törölték a járatot, oszt' kiküldenek egy másik gépet az utasokért... Mert gondolom nem 30 másodperc egy ilyen kerék cseréje, mint forma1-en...
Saját tapasztalat: a Wiszér valami embertelen időpontokba képes indulni/érkezni mint: reggel 01.19,45 meg hasonlók.
Amúgy volt 1 (egy) csinos sztyuvijuk.. a többit lehet bottal se piszkálnám.
Aztán van kisgyerek családban aki 6-7 éves és fázott, kértünk egy takarót, vagy, hogy legalább csavarja fel a fűtést. A válasz egy sajnálkozás nélküli nem volt...
Szintén kifogásolható az, ahogy a foglalási helyeket kezelik. Azaz sehogy. Először azt hittük, így az egyikünk a gép egyik felében, a másik pedig a másikban ült :( De visszafelé löktük félre a terhes anyukákat és időseket és lett egymás melletti ülőhelyünk (nem így volt persze, de másoknak igen). A prioritásos ültetés annyit jelent, hogy hamarabb szállhatsz fel ugyanarra a buszra amire a többiek, szóval előnye nincs:)
A jó öreg sky europe-on meg 3 sztyuvi is bábozott a síró gyereknek és egy rámosolygás elég volt a földi személyzetre, hogy ablak és egymás mellé ülhessünk... Pedig az is fapados volt.
Majmász Gedeon 2008.03.26. 11:55:05Szűrés
Nem tudom az On Cegenek, illetve szemelyesen Onnek mennyire fontos az utas/ugyfel elegedettsege, gondolom nagyon. = Nem tudom, az Ön Cégének, illetve személyesen Önnek mennyire fontos az utas/ügyfél elégedettsége, gondolom, nagyon. (két vessző is kimaradt)
majd 3 ora = majd' 3 óra (mivel a majdnemet rövidíted, ugye)
desztinacio = úticél (ha már magyarok vagyunk, írjunk magyarul)
ignoralhatjuk = figyelmen kívül hagyhatjuk (ha már magyarok vagyunk, ugye)
vegulis = végül is (külön írjuk)20:30kor = 20:30-kor
Amúgy nekem még nem volt gondom a Wizzair-rel, igaz, nem is utaztam velük soha.
Lili Marleen 2008.03.26. 12:31:34Szűrés
igy nem is volt gondom egyik bandaval sem...:))))
ízirájderöcsém 2008.03.26. 12:42:22Szűrés
örülj hogy nem faternak kellett felszerelnie a cserekereket
hathuszas 2008.03.26. 12:46:03Szűrés
BiG_ 2008.03.26. 12:47:54Szűrés
Akkor mit szóljak én, amikor beültem az An-2-be, ami aztán fapados, beöltözve, hogy majd 2500-ról jól kiugrom, erre nem indult a motor! Kellemes nyári meleg, majd megdöglünk, aztán meg szálljunk ki, amíg bütykölnek, majd szálljunk vissza, megint motorindítás, amiből csak egy nagy füstfelhő sikerült, mi meg majd megfulladtunk. Aztán hosszas köszörülés után, nagy füstöket eregetve meg durrogva beindult a motor és végre mehettünk...
De legalább nem vittünk pótkereket.
Üdv!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.26. 13:12:47Szűrés
Secnir 2008.03.26. 13:22:45Szűrés
:)
Más:
millen igényes légitársaság az, amelyik nem tudja az első, Trevisoba menő BÁRMILYEN légitársaság gépére feldobni a kerekeket? Nem tudták volna állni a cehhet? Nincsenek olyan jó viszonyban egyikkel sem, hogy puszira bedobhassák kéz-kezet mos (vagy a legközelebb-én-segitek-neked) alapon? Trevisoban milyen reptér van? Nincs ott egyetlenegy más ugyanolyan típusú repülőgép sem, amelyhez esetleg volna alkatrész?
viccair
"Kivancsian varom a velemenyet az esetrol, illetve az esetleges lepeseket, amiket tenni kivan Tarsasaga jo hirenek megorzese erdekeben."
a következő fog történni:
-semmi
-leszar
-nagy ívben leszar
-küld ki egy levelet, amiben mély bocsánatodért esedez, és ott lesz az alján egy kézzel írott szöveg: "Marika, postázza el annak az idiótának a 73.-as sorszámú bocsánatkérőt"
gergo1000 2008.03.26. 14:14:49Szűrés
Örülök, hogy másnak is tetszik az IKEA-s történet:)
gergo1000 2008.03.26. 14:22:09Szűrés
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.26. 14:36:02Szűrés
kocsiban kissé problémás a:
-"sztyuvikkal ismizni"
-felhők fényképezése
-nincs wc és hányászacskó (vagy ha az előbbit viszel fel, csúnyán néznek rád utastársaid.. pláne ha használod is)
-nincs megérkezéskor taps a pilótának
-valószínű pánikba esnél, ha a vezető bemondaná, hogy elértétek az utazási magasság 10 km-t :)
iosephus sovieticus 2008.03.26. 14:42:34Szűrés
egyébként ha nem ment volna a pótkerék Trevisoba, akkor most egy ottani utas posztját olvasnánk, hogy szemét Wizzari, nem hozott időben pótkereket
vajon miért nincs pótkerék az Airbus A320-as csomagtartójában? vagy legalább egy mankókerék
iosephus sovieticus 2008.03.26. 14:44:55Szűrés
Sőt, a reptéri büfébe is hiába küldtek volna ki egy sztjuárdeszt 180 párizsiszsömléért.
Lili Marleen 2008.03.26. 14:45:54Szűrés
Vladimir Harkonnen 2008.03.26. 15:16:39Szűrés
Vladimir Harkonnen 2008.03.26. 15:18:43Szűrés
Sóskifli 2008.03.26. 15:21:45Szűrés
Dilbert 2008.03.26. 15:23:50Szűrés
Szoval, a magyar mentalitas kiutkozott. Fizetsz valamiert, de nem kapod meg azt, amiert fizetsz, akkor te vagy a hulye idiota, nem a szolgaltato.
Gratulalok.
Kedves posztolo, en halas vagyok, hogy megosztottad a sztorit, okultam belole.
Ja, egyebkent nem brusszelben dolgozom, csak napom nagy reszeben angolul irogatok, ezert elszoktam a magyar karakterek hasznalatatol. Bocs.
2008.03.26. 15:40:06Szűrés
Ez egy szórakoztató fórum, ide az értelmesebbek brekegni járnak, a többiek meg komolyan veszik az egészet és néplélektani, szociológiai fejtegetésekbe kezdenek. Meg se állj az akadémiai székfoglalóig.
békadrog 2008.03.26. 15:40:07Szűrés
Valasz (?) : "Mert sokat keresnek."
Akkor a Fold bolygo tobb, mint felet utalhatjuk, hat nem tokjo erzes? :-S
Es szerencsetlen srac, lehet, hogy tenyleg az ekezetek miatt irta meg, hogy honnan ir, es tenyleg komolyan gondolta, hogy sorry. Persze nem biztos, de ne zarjuk mar ki teljesen eleve, hogy ugy ertette, ahogy irta :-O
Az ekezeteket meg leszarom.
békadrog 2008.03.26. 15:46:16Szűrés
Dilbert 2008.03.26. 16:02:31Szűrés
Azert nehany dolgot lehet komolyabban is venni, vegul is nem csak a viccelodok kedveert irogatnak a Homarnak kulonbozo sztorikat.
De nyilvan velem van a baj, mert szeretem az ertelmesebb hozzaszolasokat is.
Merida 2008.03.26. 16:04:53Szűrés
(ekezet nelkul)
Nagy mafla vagy, hogy bedobtad a kozosbe, hogy honnan irogatsz.
Ha az olvasok a „falka tagjanak” gondolnak, meg az is lehet hogy igazat adnak Neked.
Szamomra erthetetlen, hogy ha ilyen rosszak voltak az eddigi tapasztalataid, akkor miert nem oldottad meg maskeppen a csaladtagok utaztatasat.
El kell fogadni, hogy a fapados cegek nem nyujthatjak azt, amit egy joval nagyobb legitarsasag. Termeszetesen a lehetseges forumokon NEM fogom a Brusszelbol iro, unios, oltonyos majmok jo hiret kelteni. Kulonosen minden Tibor keresztnevure.
Kedves Wizzair !
Tudom, nem a legjobb ügyfél a magyar. Nem utazik annyit mint a lengyel, vagy a román, de a Wizz mégiscsak valahol egy magyar fapados. (Mégha az utasok összetétele olykor egy éjszakai BKV-járatra is emlékeztet. Hallod Tibi!)
Önök csak reptetnek. Tojnak (most volt húsvét) repülőtéri kiszolgálással kapcsolatos anomáliákra, a gépek késéseivel kapcsolatos problémák megoldására.
Én magam is tapasztaltam, hogy vannak visszatérő bosszúságok Önök járatain.
Azt is, hogy a személyzet, a pilóták az egyetlenek, akik ezeket a problémákat megpróbálják kezelni. Miért csak Ők?
Olyan érzésem van, mintha nem lenne a cégnek felelős PR tevékenysége.
(Nem elég egy évben 1x a Sziget fesztiválra kijönni.)
Tisztában vannak, hogy a vállalati arculat és utasokban kialakult image között gigantikus szakadék tátong? Nem ártana. ( Lásd Tibi )
Természetesen „Uniós Tiborunkon” kívül senki se gondolja, hogy 20-30 ezerért olyan kiszolgálást kap, mint a Singapore Airlines-nál, de legalább az erőfeszítéseket látná az ember…
Szeretnék objektív lenni.
A sok bosszúság ellenére az Önök cége az egyetlen ami – ha késéssel is – de haza hozza az utasait, nem úgy mint az egyes versenytársak.
Üdvözlettel:
Lili Marleen 2008.03.26. 17:12:14Szűrés
Valasz (?) : "Mert sokat keresnek."
Akkor a Fold bolygo tobb, mint felet utalhatjuk, hat nem tokjo erzes? :-S"
Valamit felreerthettel. Azt gondolom senki nem azert cikizi a postolot mert brasszolszben dolgozik, hanem mert ezt kozhirre teszi azt a benyomast keltve, hogy
1. rogton alanyi jogon jar a seggnyalas a wizzair reszerol (ami mondjuk mindenkire igaz, poziciotol fuggetlenul),
2. most a brusszeli iroasztala mellol majd jol lefenyiti az egesz tarsasagot mert O megteheti...
Nekem szemely szerint ez boki a csorom nem pedig, hogy az illeto hol dolgozik es mennyit keres..:))
békadrog 2008.03.26. 17:42:59Szűrés
A Te postod valoban hatalomra volt kihegyezve, de ha altalanos akarok lenni, engem igazabol az lepett meg, hogy barmely post, ami az EU emlegeteset hozta be, szuksegkeppen negativ volt. Nekem ugy tunt, hogy az emberek erre csipobol tuzeltek (t.i. utaljak az az EU-sokat), es senkiben nem merult fel, hogy a csavo esetleg, mondom ESETLEG, tenyleg azert irta, amiert allitotta.
Vagy akiben felmerult, az nem erre kommentalt :-)
Egyebkent mint fogyaszto hasonlo helyzetben kiprobalnam (kivancsisagbol, meg persze ha k. sok idom lenne)), hogy ket levelet irok: mezei senki, meg EU-s, aki valakinek kepzeli magat. Aztan lassuk meg, van-e kulonbseg az ugykezelesben. Gyanitom, hogy a Wizzair szinten ugyanugy leszarna mindkettot, mert olyan sotetek, hogy eszukbe se jutna az osszefugges, vagy hogy mit is tudna "ellenuk" tenni az EU-s. Gondolom semmit, aki tudna, az meg ugyis Malevval jar, plusz meg jol meg is koltsegteritik neki, tehat az egesz repuloagazat reszerol tok jol mukodik, minek valtoztatni rajta?
Szepen van ez a vilag tul.keppen elrendeze ;-)
Navarone 2008.03.26. 20:03:20Szűrés
Én tudomásul vettem volna, hogy el kell menni segíteni egy másik gépnek, és később érkezek. Ez van. Ha viszont emiatt károm történik, azt nyilván jelzem. Pl. lemaradok egy tárgyalásról vagy egy plenáris ülésről, ha már Brüsszelről van szó.
De csak azért verni a nyálat, mert később érkezett, hát irigylem a problémáit.
Én is utaztam Wizz Air-rel Malmöbe, Malévvel Torontoba, Air Canada-val Vancouverbe. Torontoban egy órát kellett várni a felszállással mert esett az eső. Pereljem be Istent ezért?
Nanny Vik 2008.03.26. 20:56:49Szűrés
Amúgy meg csúnya dolog vkit lehordani csak azért mert kicsit nyugatabbra lakik, és netán többet keres mint te. Arról persze mindenki elfelejtkezik hogy mennyibe is kerül ott lakni/vásárolni stb. és mennyi a fizetésed reálértéke??
acsa77 2008.03.26. 21:18:24Szűrés
A Wizzair pilótái viszont leszálltak Liege-ben, rendeltek buszokat a csomagok és utasok szállításához, és kukába dobtak egy éjszakát. Mivel volt nálam öt kiló belga csoki, nem ijedtem meg az éhhalál fenyegetésétől :) (Ajánlom a Leonidast olyan csóróknak, mint én - ebben már nincs margarin, de még nem drága.)
Mondjuk vigyázzatok: a pc-teken lévő sütemények megjegyzik, hogy mikor jártatok bármilyen fapados honlapon, és másodszorra (pl. 2-3 nap múlva) néha drágábbak a jegyek - nem csak a fogyás miatt.
Aki hosszútávon tervez, kérdezze meg, mikor jelenik meg az új menetrend, és azon a napon vegyen egy kosár jegyet egyszerre, plusz kedvezménnyel (15-20%). Így a hétvégi utazások is olcsók lesznek.
A beszálláshoz fölösleges bénaság a priority. Ferihegyen jó ajtóhoz kell állni az első buszon. Másutt ahhoz a lépcsőhöz kell sétálni, melyen kevesebb utas szállt fel. A 90% az alső ajtóhoz megy először, ahol több figyelmetlen (vagy bunkó) ember száll fel, és percekig tart, míg sikerül beülnie a helyére.
Eddig így mindig oda ülhettem, ahova akartam. Szélirányt->felszállási/leszállási irányt figyelembe véve előre lehet tudni, melyik oldalon lesz szebb kilátás.
Budapesti dugók esetén biztosabb és olcsóbb vonattal menni a nyugatiból. Aki kevesebb, mint egy óra alatt jut a nyugatiba dugóveszély nélkül, annak már megéri. Tanulni/olvasni/dolgozni elég jól lehet. Én Rákospalota legészakibb csücskéből 1 óra alatt jutok be 375 Forintért :P
Ugye hallottatok olyanról, hogy kés/kenyér/szalámi? Nyugodtan lehet vinni szendvicset a repülőre is, mint a békebeli osztálykirándulásokon. Csak ma már kenderliszttel dúsítva :)
acsa77 2008.03.26. 21:20:43Szűrés
érdemes menetrendeket böngészni, néha véletlenül utasbarátak
acsa77 2008.03.26. 21:23:45Szűrés
shaft 2008.03.26. 22:11:04Szűrés
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.27. 00:24:53Szűrés
Egyébként ezt a levelet remélem el is küldted, nem csak ide rakattad ki.A válasz is kábé ilyen lesz:
Tisztelt címzett!
Rövid leszek.Bocs , és leszarom!
Kellemes napot :)
cantaloupe 2008.03.27. 03:42:50Szűrés
1)Oke, fapados a legitarsasag, de ez nem jogositja fel oket, hogy szemelyszallitobol teherszallitot csinaljanak kenyuk-kedvuk szerint. Jo hogy nem 3 helyen szallnak le kulonbozo alkatreszekert.
2) Konnyu azt mondani, hogy vegyen szendvicset. Es ha nem tud? Mi tavaly juniusban nem fapados, hanem "normal" KLM-jarattal tartottunk Amszterdambol Bostonba. Atmentunk a biztonsagi ellenorzesen, majd a gep 2 orat kesett, es mi ezalatt ultunk a szep dizajnos szekekben. Sem kaja, sem pia nem volt, meg egy automata sem...es en meg csak-csak kibirom, de aki idos, es pl. verszegeny, gyogyszert kell bevennie, kisgyerekkel utazik, az mit csinal ilyenkor? Tudom, ne utazzon...
3) A hozzaallas ismet dobbenetes. Ide vagy unatkozo 12 evesek irnak javareszt, vagy megkeseredett emberek, akik meg egy Wizzair-utat is irigyelnek a masiktol, vagy szimplan rosszindulatuak.
Es gyanitom, hogy ok pampognak a leghangosabban, ha a gepuk akar 10 percet is kesik egy kommersz okbol, mondjuk idojaras miatt.
Vagy lehet, hogy egyesek imadnak oras kesesekkel celba erni, direkt elvezik, hogy szuk ulesekben feszenghetnek etlen-szomjan (mert nem mindenki szan am ra 30 eurot, hogy kapjon 3 pofa sort meg egy nyulfarknyi szendvicset az etlaprol...)?
arkadok alant 2008.03.27. 07:58:01Szűrés
Hogy miert is kell az EU-ban dolgozokat utalni??Lehet, de egyet tudni kell, megpedig azt, hogy ez egy nyilt verseny, barki jelentkezhet, nincsen sogor-koma-jobaratsag. Tehat a lehetoseg mindenki elott nyitva van.
Jah, hogy miert hasznaltam a wizzairt es egyeb diszkont tarsasagokat? Csak azert mert normalis fizum van, miert kell rogton 120e HUF-os repjegyet vennem, ha 30-bol is meg tudom oldani. Az ugye nincs odairva a jegy melle, amikor az ember foglalja, hogy ez most kesni fog...Csak egy kerdes: Malev gep nem keshet??? Szerintem egyebkent pont a Malev az egyik legrugalmatlanabb, legosdibb felfogasu tarsasag..
Egyebkent rengeteget utaztam fapadossal, a wiccair eddig magasan a legszanalmasabb. Az osszes tobbivel nem volt ennyi problemam, sot.
Abban igazatok van, hogy kerkedesnek hangzik a zunios allas hangoztatasa. Viszont sajnos Magyarisztanban hozzaszoktak a szolgaltatok, hogy az ugyfel magasrol le van...ugysem fog pampogni, mert nem tudja, hogy jogai is vannak(sajnos ez csak mostanaban kezd tudatosulni az emberekben-ezt kellene nagyon erositeni-Kosz, Homar). Ezert gondoltam, hogy megemlitem, ne tetelezze fel a viccair, hogy annyiban fogom hagyni a dolgot.
Szorjuk a Homar magjait gyerekek, erositeni kell a fogyasztoi jogok ismeretet.
Col.Maybourne 2008.03.27. 08:07:20Szűrés
A Malev mondjuk a OneWorld tagja, hasonlo problema eseten valoszinuleg a BA ad nekik alkatreszt...
Azert csodalkozom hogy mennyi embernek abszulute tokmindegy, hogy mikor, mivel utazik, mikor er oda, stb. En sajnos ezt nem tehetem meg, nekem fontos, hogy pontosan erkezzek, elerjem a csatlakozast, stb. Ezert is csak hagyomanyos legitarsasag es Business Class... Nekem a biztonsagom a legfontosabb...
cheega 2008.03.27. 09:10:44Szűrés
2008.03.27. 09:44:16Szűrés
Dr. Panasz Muki 2008.03.27. 09:52:20Szűrés
Szerintem egy ilyen panaszlevelet nem csak a wizzair-nek kellene címezni.
A fapadosok viszont sajnos ilyenek, de a régi légitársaságok sem jobbak - ugyanúgy késnek sokat, bármilyen indokkal, vacak a kaja és kevés, szerintem azért az 1 sörért vagy borért nem éri meg a jóval drágább jegy.
Műszaki problémák _minden_ légitársaságnál előfordulnak és ott is kell órákat várni!
Szerintem pedig a fapadosok olcsóbbak és komoly árcsökkenést hoztak. 2 éve még tudtam Amsterdamba utazni Sky-al ócsóért, ma már nem megy oda a Sky, tessék megnézni a jegyeket, a Malév gépek sokszor 1/2, 2/3-ra vannak töltve, mégis a legolcsóbb jegy 48e.
Meg kell nézni, hogy mikor melyik jegy olcsóbb, és ott kell venni. London nagyon kapós, ott nehéz kifogni olcsó jegyet, rugalmasnak kell lenni.
Én mentem BA-val, Malévvel, Easyvel és Wizzair-rel (rengeteget!), nem sok különbséget találtam!
Két komoly késést fogtam ki, egyszer az Easy 3 óra késéssel indult el Ferihegyről és egyszer a Wizzairből nem tudtunk kiszállni a ferihegyi sztrájk miatt.
Előfordulhat hogy gyorsabb és kényelmesebb vagy olcsóbb egy távolabbi reptérre menni. Pl. Eindhoven-i leszállás még a vonatjeggyel is olcsóbb, plusz 1,5 órát jelent, vagy Luton pl. 50 perc a Cityből, ugyanis a vonatra bárhol fel lehet szállni London központjában, Heathrow viszont simán lehet 2 óra metróval!
kekegsm 2008.03.27. 10:00:33Szűrés
iosephus sovieticus 2008.03.27. 20:25:17Szűrés
A British Airways nem ad semmit a Malévnak, márcsak azért sem, mert nincs a BA-nek B737NG, vagy Fokker gépe.
Panaszmuki:
A szerződés szerint a cég azt vállalta, hogy elviszi a júzert A-ból B-be. Megtörtént. Hagyományos légitársaságoknál is előfordul, hogy útvonalat módosítanak szükség esetén.
Cantaloupe:
Ha van a fedélzeten beteg (pl cukorbeteg), az ha jelzi, kap rosszullét ellen tápot.
M. Péter 2008.03.28. 15:01:45Szűrés
rexter 2008.03.28. 16:09:04Szűrés
cantaloupe 2008.03.29. 14:25:27Szűrés
Elnezest, ha nem fogalmaztam volna tisztan, de mi azt a 2 orat nem a fedelzeten, hanem a repteren vartuk. Amszterdamban ugyanis nincs egy kozos biztonsagi ellenorzes, hanem az adott jarat kapuja elott zajlik a procedura. Tehat ha atmesz az ellenorzesen, akkor nem mehetsz uzletekbe nezegetni, konyvet venni, kajalni, hanem ulsz a kapu elott a szekeken, gyonyoru kilatassal a repterre. Tehat hermatikusan le vagy zarva egy vecen kivul mindentol, es meg egy italautomata sincs.
Mellesleg nekem a fapadosokkal is jo tapasztalatom van, az egyeduli kenyelmetlenseg, hogy azokat a gepeket mindig a legtavolabbi kapuhoz iranyitjak, igy kisebb maraton vegiggyaloglasa utan jutok ki a csomagokkal. :)
Pink Lady 2008.06.17. 21:50:26Szűrés
Én csak annyit szeretnék halkan megjegyezni, hogy az estetek 99%-ban a stewardes-ek isszák meg a levét a járatok késésének...
Gondolom senkit nem érdekel és nem hat meg, én mégis elmesélem az érem másik oldalát is:
12 órás munkaidőn túl is bevállalják a hosszabbítást, hogy az utasok hazajussanak, mégis amit kapnak cserébe, azt nem teszik zsebre... szó szerint leköpik, ököllel torkon vágják őket, és szidják az anyjukat, mert nem adnak ingyen szendvicset. (mert ha adnának, levonnák a fizetésükből)
Sosem kapnak köszönetet azért, mert a saját vizüket adják oda az utasnak, mert az sajnált a gyerekének venni 2 euróért egy üveg vizet. (hogy ők mit isznak a következő 11 órában, az ugye mellékes)
Természetesen nem akarok általánosítani, mert vannak nagyon aranyos utasok is, de sajnos a legtöbbje azt hiszi, azért, mert megvett egy 1000 forintos jegyet, már bármit megtehet...
Becsüljük meg a légiutaskísérőket, és ne feledjük, egy vészhelyzet esetén ők fogják megmenteni az életünket!
digiteye 2008.12.06. 13:49:03Szűrés
A következőket volna jó, ha vennék a Wizz ellen kapálódzó fórumozók:
1. Ingyen ebéd nincs. Ha jó fillérekből utazni, akkor vegyék észre, hogy ez azzal jár, hogy nem tud a fapados cég mindent biztosítani, amit egy drága "hagyományos".
2. Ugorjanak már le egoizmusuk fájáról és vegyék észre, hogy a másik gépen is utasok ültek, akik szintén ott kínlódtak valahol egy reptéren és várták a segítséget. Nyilván a leggyorsabb az volt, ha az adott Wizz gép tesz arra egy kerülőt. A nevenincs olasz faluba nyilván nem repked a DHL napi 4-szer, hogy azzal lehetett volna küldeni az alkatrészt.
A Wizz-nek pedig észbe kéne kapnia és felmérnie, hogy egy magyar átlagparaszt utas zabálni akar már gyerekkora óta, amikor osztálykiránduláson az első dolga volt a csirkecombot előrántani, ahogy buszra szállt.
Ez van. Be kell tömni a gyomrát és be lesz tömve a szája is. Böfögni-röfögni ugyan fog, gondolkodni akkor se, de kevesebbet kritizál majd.
Ehhez némi vészhelyzeti ennivalót meg löttyöt kell tárolni a gépen, de ezzel kifoghatja a Wizz a szelet a panaszkodók gatyájából.
Még egy kis tréning az utaskísérőknek, hogyan dobjanak be valami kedveset ha helyzet van - és kész.
Ezutóbbi látszik nehezebbnek. Ha magyar alkalmazottakkal dolgoznak, nehéz lesz kedvességre szoktatni őket - morcos egy nép ez.
És a morcosság nem újkeletű jelenség, már a szocializmusban is "mosolycsekket" lehetett adni a kevésbé bunkó boltosoknak - biztos van itt olyan, aki emlékszik még erre.