Tékozló Homár

Eltérít a Wizzair

2008.03.26. 08:17 | jackyll | 110 komment
Tibor szerint elég fura, hogy a Wizzair képes azért másfél órát késni illetve másfél órás kitérőt tenni utasaival együtt, hogy egy másik gépnek vigyen alkatrészt. És még kárpótlás-szendvicseket sem osztogat, amivel legalább 5000 forintot spórol a társaság:
"Kedves" Wizzair, Tisztelt Varadi Ur,
Nem tudom az On Cegenek, illetve szemelyesen Onnek mennyire fontos az utas/ugyfel elegedettsege, gondolom nagyon. Elnezest az ekezet nelkuli irasert, az egyik unios intezmenybol, Brusszelbol irom Onoknek/Onnek ezt a panaszlevelet. Tortent ugyanis, hogy a fent emlitett viszonylaton BUD-CRL (22/03/08) kisebb keses tortent (majd 3 ora). Szuleimnek volt szerencsejuk a gepen tartozkodni. Ez ugye meg belefer a jogszabalyba, ezert nem is irnek, de az oka annal erdekesebb (es felhaboritobb) szamomra.

A jaratnak 15:25kor el kellett volna indulnia, ehhez kepest valamikor 16:00 magassagaban kozolte a kapitany, hogy van egy kis galiba, merthogy eloszor el kellene repulni Trevisoba, egy ottragadt Wizzair gepnek kereket szallitani. Ehhez kepest a gep vmikor 17 ora utan par perccel szallt fel egyenesen Trevisoba...Kerdem en, hol van az leirva, hogy 180 emberrel nem torodve, fel Europan korbeszallitjak, mikozben a desztinacio teljesen mas lenne. Miert kell nekem, mint utasnak azert kart szenvednem(ido, esetleges csatlakozas, barmi), mert az Onok egyik gepe bajba kerult. Ez miert az utas problemaja? Miert nem tudjak Onok ezt maskeppen megoldani?

Ugye a gazdasagossagi szamitasokat ebben az esetben ignoralhatjuk, nem hiszem, hogy a tarsasagnak ennyire megerte az extra kerozin....A gep vegulis majd 3 oras kesessel, 20:30kor landolt CRL-ban. Ugy gondolom, egy szendvics+udito nem lett volna akkor karesemeny a Wizzairnek, ez a minimum lett volna ebben az esetben. Sajnos mas ilyen esetben is hasonlo volt a hozzaallas a Wizzairnel, szuleim egy mas alkalommal tobb mint 3 orat kestek, se karterites, se szendvics, se semmi (szulok hallottak a stewardesseket
pusmogni, hogy adjanak-e ingyen szendvicseket vagy sem-vegulis nem adtak). Ezekutan termeszetesen a leheteges forumokon nem fogom az Onok Tarsasaganak jo hiret kelteni, sot messze elkerulom Onoket.

Kivancsian varom a velemenyet az esetrol, illetve az esetleges lepeseket, amiket tenni kivan Tarsasaga jo hirenek megorzese erdekeben.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mqqq 2008.03.26. 08:45:49

Jó, de tudták fejből a Wizzair számlaszámát?

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.03.26. 08:50:00

Itt nem arról van szó, hogy nem kaptak kárpótlás szendvicset, teszem hozzá semmit sem, hanem arról, hogy miért egy utasokkal teli gép szállít kereket egy másik gépnek máshova. Azt egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy ilyenkor ez a megoldás.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.26. 09:01:18

az időnek nincsen magassága! 16.00 körül, 16.00 táján, kb 4-kor, stb.

utálom a helyesírással baszogató kommenteket, de ez az egy dolog az, amivel fel lehet baszni idegbe...

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.03.26. 09:04:42

Emberek, nem értitek a problémát? Ha fuvarozórepülővel akarok repülni és nem számít az idő, akkor beülök a DHL vagy valamelyik cargo pótülésére.

A Vizea viszont profilját tekintve SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSsal foglalkozik. Tehát csak azután viheti a kereket, ebédhordót, bármit, miután ledobta a SZEMÉLYeket a célállomáson.

2008.03.26. 09:07:01

Örülj vazze, hogy nem fizettettek idős, nyugdíjas szüleiddel 400 forintot fél óránként !! Mások szarabbul jártak a gyógyfürdőben !

2008.03.26. 09:08:45

Amúgy szerintem kamu a sztori: egy repülőnek szárny kell nem kerék.

Clear-water 2008.03.26. 09:10:19

Nálunk a Wizzair éppen most verte ki a biztosítékot. Két év alatt 3 szor utaztunk vele és a 3-ból 2-szer 2 órát késett, egyszer meg 3-at. De ez még nem lenne baj, végül is fapad, de az idén nyárra drágábban szállít Stockholmba mint a malév(!!!), ráadásul Skavstára, ami 110 km-re van Stockholmtól.
Szóval a megoldás: más légitársasággal utazni, szerencsére van, és majd jobb esetben elgondolkodnak odafönn Wizzairéknél.

Zsirparaszt 2008.03.26. 09:11:30

Örülj, hoy megtolni nem kellett. Olyan drága egy ücsi meg egy szendvics? Ha a másik, lerohadt gépen ült volna a rokonság, azért menne a rinya, miért nem kanyarodott oda a másik repcsi.

Pepin bácsi 2008.03.26. 09:13:39

Ki a f*szt érdekel, hogy Uniós intézményből írsz ? Vagy ez fenyegetés ?

Zsirparaszt 2008.03.26. 09:14:51

Azért olyan jó érzés okoskodni, ugye, szaktársak?

The Good Boy 2008.03.26. 09:14:54

Nem értem, mi az a CRL... Csepeli Repülő Leszállóhely-e? Vagy csak a Ctrl-ből maradt ki az "R" betű?
Mi köze van a poszthoz, hogy brüsszeli dokkmunkás a posztoló? (talán ez is fenyegetés a vizernek?)
Ráadásul már volt negatív élményük eme légitársasággal, akkor miért ülnek fel ismét a gépükre (mazohisták-e ők-e?)?
És nem értem még azt sem, hogy az az 1-2-3 ezer magyra forint (vagy brüsszeliül 10-20-30 € plusz pénz miért vonz sok embert ezekhez a pontatlan lúzer repülőüzemeltető cégekhez? Tudom, én vagyok tudatlan...
Szendvicset a Treviosoi (vagy milyen) utasoknak!!!!
Ja most jut eszembe, hogy itten a bali-i szigeten nincs ekezet a billentyuzeten, ugyhogy bocs, hogy nem irok aaeeiiuuuuoooo betuket:-) Majd ha visszamegyek magyarisztanba akkor ujra lesz: aáeéiíuúüűoóöő :-)
Bocs, de ma ilyen naiv ügyfél basztató napom van...

Tajparaszt 2008.03.26. 09:16:43

Busz is késett már ennyit, azon viszont wc nincs:)

Zsirparaszt 2008.03.26. 09:19:40

A kutya neve pediglen Ferenc lészen.

jorasz 2008.03.26. 09:19:44

A repülő akkor termel pénzt, ha repül, vagyis olcsóbb volt plusz kerozinért gyorsan kereket vinni, mint várni, amíg a következő menetrend szerinti elviszi oda...
Amúgy tényleg nem értem miért repülnek emberek fapadossal....

elwood 2008.03.26. 09:25:36

A szendvicseket egy másik Wizzair gép vitte utánatok, ami Madridból Londonba tartott de Budapestre majd Trevisoba irányították és csak Brüsszeben érte utol, mikor már minden szülő szétszéledt gyógyfürdőt keresni.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.03.26. 09:27:58

szerény véleményem szerint ilyet nem lehet csinálni. az utasok 100%-ának beleegyezése nélkül plusz három órát repülni, eleve másik célrepülőtérre felszállni.. ehh! ilyet nem lenne szabad. nagyon sok okból nagyon nem lenne szabad. megdöbbent, hogy ilyesmi megtörténhet.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 09:31:52

Volt már olyan, hogy többször töltöttétek be ugyan azt az oldalt, mert annyira unatkoztatok? Olyan érzésem van, mintha végigolvastam volna a zinternetet'.

Héttörpe (törölt) 2008.03.26. 09:33:12

Egyé szenyát otthon komám! Hahaha!

64lander 2008.03.26. 09:42:53

CRL=Charleroi Brussels South

64lander 2008.03.26. 09:44:20

A sonkás szendvics fantázianeve lehet, asszem...

Pepin bácsi 2008.03.26. 09:49:54

szendvicset csakis a Törpekatiból !
Jól mondom-e BKV ?

AvgDvl 2008.03.26. 09:53:59

Szánalmas, komolyan mondom.

Jelentsd fel anyádat is, mert elsózta a levest.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.03.26. 09:57:10

Pepin >>> Csak is Önnan! De ha nem fizet, ott nincs panasz, el lesz ásva!

(rég láttalak:))

ckai/poke and destroy · http://www.nyariviola.blogspot.com 2008.03.26. 09:57:12

a csavo kicsit eltulozta, en ecceruen nem utaznek veluk tobbet. ryanair eccer elbaszta, tobbet az eletbe nem veszek jegyet toluk. mellesleg a kutyesz neve legyen pityu(mint az enyime) vagy manci illetve piroska, vagy lehetne szosz is... bocs de en melobol irok es itt nem ferek hozza a control panel-hez mert ahhoz csak a systems departent fer hozza. :))

Бабаяга 2008.03.26. 09:59:31

Nem csak busz késett ennyit, hanem vonat is rendszeresen. Életem legkedvesebb késése, mikor Pétervárról jöttünk haza és a menetrendszerinti indulás után sikerült csak kiérni a pályaudvarra, a vonat megvárt, sőt valószínűleg másokat is, mivel majdnem három órás késéssel indultunk el Budapest felé.
Szóval szerintem normális, józan ember tudja, hogy kitől mit várjon!
Lehet, hogy szüleid szegények, nem engedhetik meg maguknak a drágább gépet, akkor neked lenne kötelességed fizetni helyettük, nem pedig egy köztudottan kevésbé megbízható pontosságú légitársasággal utaztatni őket!

Pepin bácsi 2008.03.26. 09:59:46

BKV: gyere át a CSK-ra, ott mindig megtalálsz :)

anarch 2008.03.26. 10:00:23

Engem azért érdekelt volna, hogy a Trevisóban ragadtak arcán voltak-e öröm könnycseppek, hogy nem ott fognak megöregedni, avagy sem.

Egyébként ha már anyázásnál tartunk, szenya is és pénz is jár. "Ha tényleg brüsszeli unijós vagy, legalább a saját oldalad ismerhetnéd" rovat:

• két óra vagy annál hosszabb késésre számít 1 500 km-nél rövidebb járat esetén ...
a légitársaságnak élelmiszert és üdítoket, továbbá, ha
szükséges, szállodai elhelyezést (beleértve a transzfert is),
valamint kommunikációs lehetoséget kell biztosítania Önnek. stb-stb.

Complaint form:
ec.europa.eu/transport/air_portal/passenger_rights/information_en.htm

Call the free phone number* from anywhere in the EU during opening hours (9:00-18:30 CET on weekdays).
00 800 6 7 8 9 10 11

More information and a list of the national authorities responsible for enforcing these rights are available at: apr.europa.eu

De most tényleg, de adót nem fizető unijós vagy vagy sem?

euAgWzgmmtq7K 2008.03.26. 10:01:38

aki fapados közé keveredik, azt megeszik a disznók. és nem értem, mi mást várt, és mit gondol, hogy a fapados miért fapados. első?

úrilány 2008.03.26. 10:03:45

nya, hagyjátok már, ő egy tudatos fogyasztó....
fapadossal repül, mert tudja, biztos történik valami, amiért panaszkodhat, leveleket irogathat, stb.

(NB: hozzátartozik a sztorihoz, hogy valóban nem szép dolog ilyen kerülőutakat tennie annak a csúnya repcsinek)

arkadok alant 2008.03.26. 10:04:40

Szevasztok sracok, a posztolo beszel. Orom olvasni Benneteket, remelem Palkovicsne, az arkadszaras meg a tobbiek meg sokaig boldogitanak Bennunket. A zunios intezmeny nem felvagas hanem "fenyegetes" akart lenni, azota update:
vizer automata valaszleveleben kikoti hogy max 70 juros karteritest hajlando utasonkent fizetni.(Gondolom valami nagyon rendkivuli esetben, tovabba, hogy 30 napba telik, amig valaszolni tudnak). Asszem no comment..
Tovabbi kellemes sztorikat mindannyiunknak, szevasztok.

Gumidomino 2008.03.26. 10:16:51

Két út egy áráért?

s_marky 2008.03.26. 10:17:24

VELEM UGYANEZ TÖRTÉNT! csak 2003 ban,Dublinban ragadtunk a dicső CSA egyik járatán, és én rohadtul vártam már a kereket!!!(amit ugyanilyen módszerrel a Prága-London járat hozott,szintént tele utassal)

anarch 2008.03.26. 10:26:44

arkadok, szerintem törvényt nem lehet cégszinten felülírni. Mert akkor pl. arra is lehetne szerződni hogy mindenkit ki fog nyírni...

De ezt csak bíróságon tudod érvényesíteni, ezért van az a könnyen megjegyezhető hotlány. No, akkor még egyszer: Call the free phone number* from anywhere in the EU during opening hours (9:00-18:30 CET on weekdays).
00 800 6 7 8 9 10 11

Lili Marleen 2008.03.26. 10:30:01

sziasztok, en bizonyara csokos lehetek mindenhol mert soha voltam alanya ehhez hasonlo szivatasnak..:(
es a sorom is mindig hideg...:((((

most akkor mirol panaszkodjak?:((

Elsokuva (törölt) 2008.03.26. 10:31:55

arkadok alant, jo lenne tolni egy sorturat vegre ismet... menjunk az arkadba? esetleg a pallasz hotelben szalljunk meg? ott azt hiszem, punepa is jarna a szolgaltatashoz.

csak egyet nem ertek: a zsiros eu-s "hu de fasza vagyok" fizetesedbol miert nem telik malevra?! istenem, mekkora barmokat hord a fold a hatan...

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.03.26. 10:34:13

Desztináció, ignorálás - magyar-e vagy-e? :D

Lili Marleen 2008.03.26. 10:38:05

P.S.: csak azt nem ertem, hogy a postolo pontosan mit ert a "fenyegetes alatt"...
Hogy majd Brusszelbol elintezi, hogy a wizzair osszes gepet gyujtsek ossze es vessek maglyara majd hamvaikbol kapjon minden legitarsasag vezetosege a miheztartas vegett?:D

Ilyen allas engem is erdekelne amugy..:)

mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 10:43:49

hehehe, a dolog azért vicces, mert én a levélíró után egy nappal jöttem haza Brüsszelből, ugyanezzel a géppel, és akkor a mi gépünk is egy kerékcsere miatt késett egy órát. :)

Sajnos a Wizzairnek nincs elég nagy gépparkja ahhoz, hogy legyen tartalék. Ennek ellenére én értékelem a fapadosokat, mert nélkülük nem igazán lenne lehetőségem utazni, és nincs kedvem 5-6-10szer annyit fizetni egy kis nyomorék szendvicsért, amit pl. a Maléven adnak.

gergo1000 2008.03.26. 10:47:12

Öszintén nem nagyon értem mi alapján kerülnek a homárra a beküldött cikkek.
Sajnos az enyém nem került fel. Pedig szerintem érdekes, hogy a magyar mentalitás, hogy tud egy olyan céget is megváltoztatni, mint az IKEA.
Ha mégis érdekelne titeket, akkor látogassatok el az ikeapanasz.uw.hu cimre

Lili Marleen 2008.03.26. 10:48:27

mestska - eegyebkent a malev vagy akar a ba nem kerul sokkal tobbe mint a fapadosok - foleg turistaszezonban nem.

de valo igaz, biztos nem az ingyenszendo miatt valasztana senki a dragabbikat...

az ingyensor, na az mar mas.:DDD

mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 10:52:20

egyébként az itteni posztolók jórészének sejtelme sincs láthatóan arról, hogy mekkora az árkülönbség, mekkor aárkülönbséget lehet elérni a nemzeti légitársaságokhoz képest (különösen a Malévval szemben), ha az ember diszkont légitársaságot használ.
Láthatóan arról sincs fogalma ezen posztolóknak, hogy pl. a Ryanair, Európa legnagyobb fapados cége az egyik legpontosabb társaság a világon.
Igen, a Wizz ezzel nem versenyezhet, és a Wizznek az árai sem olyan alacsonyak, de ezért ledegradálni az egész fapados szektort enyhén szólva is banális tudatlanságra vall.

mqqq 2008.03.26. 10:52:49

Ez az ikeás jópofa, Homár, tedd ki! :)

mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 10:54:50

Lili:
én tavaly 3000 forintból mentem Milánóba, három hete 15 €-ért Máltára. Saját zsebből nem fizettem még többet 25000 forintnál többet jegyért. És ezek az árak oda-vissza útra, illetékkel együtt érvényesek. Pedig repültem szezonban jó pár helyre már.
Csak keresgélni kell egy kicsit, és rugalmasnak lenni valamennyire.

Lili Marleen 2008.03.26. 10:56:15

kedves mestska, akkor hadd mondjak neked valamit. epp tegnap kerestem jegyet Londonbol Budapestre es vissza. Aprilis vegere.

A Wizzair kb. 100, a BA (igaz turistaosztalyon) 120 GBP-ert szallitott volna engem.

Ez szerinted egetvero kulonbseg?:)))

Lili Marleen 2008.03.26. 10:59:12

Mestska - amugy en is megkozelitoleg annyi penzt koltok egy jegyre mint te (altalaban az easyt vagy a wizzairt szponzoralom) de a nemzeti legitarsasagoknal is ki lehet fogni egy-egy jo arat..:)))

plusz ingyensort, ingyensort...:))))

Lili Marleen 2008.03.26. 11:01:35

Telleg jo ez az ikeas..:)

mestska · http://cities.blog.hu 2008.03.26. 11:20:34

Lili: nem, a 20 font nem egetverő különbség :)
Az ingyensört viszont támogatom ;)

2008.03.26. 11:21:34

Hölgyeim és Uraim, itt Kis József kapitány beszél. Köszönjük, hogy most is a Wizzair szervizjáratát választották európai körútjukon. A mai napon hét helyre repülünk önökkel, mielőtt megérkezünk célállomásukhoz, és reméljük, hogy eleget ettek a felszállás előtt, mert szendvicset osztani nem áll módunkban, sem vizzel ellátni önöket. A biztonsági előírásoknak megfelelően önöknél nem lehet vizespalack, vagy egyéb folyadéktároló, ezt kérjük, még felszállás előtt adják oda utaskísérőinknek. Amennyiben nem működnek együtt, a kísérő légimarsall lesokkolja önöket, és a székhez bilincseli végtagjaikat. Felhívnám figyelmüket, hogy a két mosdó a gép elején és hátulján kisebb probléma miatt ma sem üzemel. Őszintén remélem, hogy az elkövetkezendő 14 órában kellemes utazunk együtt, és megelégedésünkre fognak szolgálni problémamentességükkel. Ne feledjék: A Wizzair magyar vonatkozású cég, és mint ilyen, csak magyar, dupla-, esetenként tripla árú termékekkel szolgálhatunk, ami megint csak a mi megelégedésünket szolgálja. Remélem tudják, hogy úgynevezett "fapados" járatainkon biztonsági öv, illetve mentőmellény és hányászacskó nem található. Kérjük, hogy kérésükkel ne is zavarják utaskísérőinket. Azt hiszem, kollégáim nevében is kijelenthetem, hogy a jelenlegi egymotoros megoldással is biztonságban szállítjuk céljainkhoz önöket. Ne feledjék, fent nem maradhatunk, így esetleges zuhanás esetén 4 percük van kikiabálni magukból a felesleges feszültséget, megszemlélni a tájat.
Köszönjük, hogy a Wizzairt választották.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.26. 11:38:29

Szia Posztoló meg mindenki !

Sztem inkább az időért lehetne nyavajogni, a szendvics az amolyan emberi minimum. Ha élő utassal akarnak repkedni, azt etetni kell, foglalkozni vele, pisiltetni, kakiltatni, szóval gondoskodni róla. Egyébként személyszállító gépen lehet ilyen műszaki cuccot szállítani? Mer' el tudom képzelni, hogy mennyire utalhatják azt, aki a pilótát megy helyettesíteni egy másik végébe a világnak :)

De most komolyan: tényleg ez volt az ok? Mér nem törölték a járatot, oszt' kiküldenek egy másik gépet az utasokért... Mert gondolom nem 30 másodperc egy ilyen kerék cseréje, mint forma1-en...

Saját tapasztalat: a Wiszér valami embertelen időpontokba képes indulni/érkezni mint: reggel 01.19,45 meg hasonlók.

Amúgy volt 1 (egy) csinos sztyuvijuk.. a többit lehet bottal se piszkálnám.

Aztán van kisgyerek családban aki 6-7 éves és fázott, kértünk egy takarót, vagy, hogy legalább csavarja fel a fűtést. A válasz egy sajnálkozás nélküli nem volt...

Szintén kifogásolható az, ahogy a foglalási helyeket kezelik. Azaz sehogy. Először azt hittük, így az egyikünk a gép egyik felében, a másik pedig a másikban ült :( De visszafelé löktük félre a terhes anyukákat és időseket és lett egymás melletti ülőhelyünk (nem így volt persze, de másoknak igen). A prioritásos ültetés annyit jelent, hogy hamarabb szállhatsz fel ugyanarra a buszra amire a többiek, szóval előnye nincs:)

A jó öreg sky europe-on meg 3 sztyuvi is bábozott a síró gyereknek és egy rámosolygás elég volt a földi személyzetre, hogy ablak és egymás mellé ülhessünk... Pedig az is fapados volt.

Majmász Gedeon 2008.03.26. 11:55:05

Na akkor néhány javítás, úgyis régen volt már:
Nem tudom az On Cegenek, illetve szemelyesen Onnek mennyire fontos az utas/ugyfel elegedettsege, gondolom nagyon. = Nem tudom, az Ön Cégének, illetve személyesen Önnek mennyire fontos az utas/ügyfél elégedettsége, gondolom, nagyon. (két vessző is kimaradt)
majd 3 ora = majd' 3 óra (mivel a majdnemet rövidíted, ugye)
desztinacio = úticél (ha már magyarok vagyunk, írjunk magyarul)
ignoralhatjuk = figyelmen kívül hagyhatjuk (ha már magyarok vagyunk, ugye)
vegulis = végül is (külön írjuk)20:30kor = 20:30-kor

Amúgy nekem még nem volt gondom a Wizzair-rel, igaz, nem is utaztam velük soha.

Lili Marleen 2008.03.26. 12:31:34

no igen, a wizz HR csapataval magam is szeretnek eldiskuralni foleg az alkalmazottak emberi minoseget illetoen (tisztelet a kivetelnek), de tudvan hogy ez nem fog megvalosulni, a kovetkezot teszem: letenyeszek egy helyre olyan gyorsan ahogy csak lehet, kinyitok egy konyvet meg a tranzitban beszerzett sort es ket oran at xarok a vilagra..:)))

igy nem is volt gondom egyik bandaval sem...:))))

ízirájderöcsém 2008.03.26. 12:42:22

szüleimmel élek, A320-szal járok, ferikutyám van és ne is legyek kemény??...

örülj hogy nem faternak kellett felszerelnie a cserekereket

hathuszas 2008.03.26. 12:46:03

1. gépeltérítés... 2.felfaljuk egymást... 3. leugrunk ejtőernyővel... 4. stoppal megyünk... 5. bezabálunk mint egy állat még a reptéren. :-)

BiG_ 2008.03.26. 12:47:54

Mit sírsz? Nincs szendvics?
Akkor mit szóljak én, amikor beültem az An-2-be, ami aztán fapados, beöltözve, hogy majd 2500-ról jól kiugrom, erre nem indult a motor! Kellemes nyári meleg, majd megdöglünk, aztán meg szálljunk ki, amíg bütykölnek, majd szálljunk vissza, megint motorindítás, amiből csak egy nagy füstfelhő sikerült, mi meg majd megfulladtunk. Aztán hosszas köszörülés után, nagy füstöket eregetve meg durrogva beindult a motor és végre mehettünk...
De legalább nem vittünk pótkereket.

Üdv!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.03.26. 13:12:47

Sikeres gumis vállalkozó-e lehetnék a Ferihegyen?

Secnir 2008.03.26. 13:22:45

Mindégis mondtam, repülőre nem szabad ülni. Ezért járok autóval. Annak a kerekmeghibásodása esetén ki tudom cserélni a kereket a helyszínen. Ugyanez a repülőről nem mondható el. Örüljenek a trevisoi utasok, hogy a repülőgép kereke a földön ment tönkre, nem odafent. Kevés szakember cserél kereket 10.000 m magasan, míg a gép körbe-körbe köröz.
:)

Más:
millen igényes légitársaság az, amelyik nem tudja az első, Trevisoba menő BÁRMILYEN légitársaság gépére feldobni a kerekeket? Nem tudták volna állni a cehhet? Nincsenek olyan jó viszonyban egyikkel sem, hogy puszira bedobhassák kéz-kezet mos (vagy a legközelebb-én-segitek-neked) alapon? Trevisoban milyen reptér van? Nincs ott egyetlenegy más ugyanolyan típusú repülőgép sem, amelyhez esetleg volna alkatrész?
viccair

"Kivancsian varom a velemenyet az esetrol, illetve az esetleges lepeseket, amiket tenni kivan Tarsasaga jo hirenek megorzese erdekeben."
a következő fog történni:
-semmi
-leszar
-nagy ívben leszar
-küld ki egy levelet, amiben mély bocsánatodért esedez, és ott lesz az alján egy kézzel írott szöveg: "Marika, postázza el annak az idiótának a 73.-as sorszámú bocsánatkérőt"

gergo1000 2008.03.26. 14:14:49

Hát igen, kis hazánkban ehhez is hülyék, hogy legalaább az ilyen megjegyzéseket leszedjék:) Vagy lehet, hogy nem is hülyék, hanem ennyire pofátlanok.
Örülök, hogy másnak is tetszik az IKEA-s történet:)

gergo1000 2008.03.26. 14:22:09

tetszik körül az idézőjelek lemaradtak....

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.03.26. 14:36:02

Secnir, kedves egyetértek, csak egy pici észrevételt tennék a repcsi-autó összehasonlításodra (csak a vicc kevéért):

kocsiban kissé problémás a:
-"sztyuvikkal ismizni"
-felhők fényképezése
-nincs wc és hányászacskó (vagy ha az előbbit viszel fel, csúnyán néznek rád utastársaid.. pláne ha használod is)
-nincs megérkezéskor taps a pilótának
-valószínű pánikba esnél, ha a vezető bemondaná, hogy elértétek az utazási magasság 10 km-t :)

iosephus sovieticus 2008.03.26. 14:42:34

ha nem tetszik a Wizzair, utazzá Malévval business osztályon jósok pénzér'

egyébként ha nem ment volna a pótkerék Trevisoba, akkor most egy ottani utas posztját olvasnánk, hogy szemét Wizzari, nem hozott időben pótkereket

vajon miért nincs pótkerék az Airbus A320-as csomagtartójában? vagy legalább egy mankókerék

iosephus sovieticus 2008.03.26. 14:44:55

Ja, és nem hiszem, hogy volna csak úgy 180 szendvics a repülőn tartalékba, amit jól ki lehetne osztani.

Sőt, a reptéri büfébe is hiába küldtek volna ki egy sztjuárdeszt 180 párizsiszsömléért.

Lili Marleen 2008.03.26. 14:45:54

mar hogyne volna a kocsiban rokafogo zacsko?! rendes ember mindenre gondol...:)))))

Vladimir Harkonnen 2008.03.26. 15:18:43

Amúgy meg örüljön a t. posztoló, hogy nem úgy kezdték Trevisoban, hogy aki nem fizeti ki a külömbözetet, az ott marad!

Sóskifli 2008.03.26. 15:21:45

Én életem első londoni útjára Wizzairrel mentem télen. Pont akkor esett kb 4 cm hó, azért lezárták az összes londoni repteret. A végén Machesterben tudtunk landolni, ahol kb 4 órát ültünk a bezárt gépben(nem tudott a gép hova beállni, merthogy fapados) Elsőzör nem is akartak minket visszavinni Londonba, de aztán meggondolták magukat. A 4 óra leteltével asszem 4 euró értékben! lehetett fogyasztani a maradék kajákból(kb chips meg sósmogyoró közül lehetett választani) Aztán a repülőt megtankolták, majd irány London, ahol még efél órát köröztünk Luton felett, míg le tudtunk szállni. Reggel 8 helyett fél 4re értem a célállomásra(desztinációra):) De legalább jól berúgtam.:)

Dilbert 2008.03.26. 15:23:50

Hat, a kommentezok nagy resze megint csak arrol tett tanubizonysagot, hogy mindig mindenert az ugyfel a hibas. Nem lehet semmiert szot emelni. Mert ugye miert ment fapadossal az illeto (nem is a posztolo utazott azzal, hanem a szulei, akik valszeg nyugdijasok, es nem biztos, hogy fussa nem fapados gepekre). Ja, erre lehet azt mondani, hogy akkor minek utazik barhova is. Persze.
Szoval, a magyar mentalitas kiutkozott. Fizetsz valamiert, de nem kapod meg azt, amiert fizetsz, akkor te vagy a hulye idiota, nem a szolgaltato.
Gratulalok.

Kedves posztolo, en halas vagyok, hogy megosztottad a sztorit, okultam belole.

Ja, egyebkent nem brusszelben dolgozom, csak napom nagy reszeben angolul irogatok, ezert elszoktam a magyar karakterek hasznalatatol. Bocs.

2008.03.26. 15:40:06

Dilbert:
Ez egy szórakoztató fórum, ide az értelmesebbek brekegni járnak, a többiek meg komolyan veszik az egészet és néplélektani, szociológiai fejtegetésekbe kezdenek. Meg se állj az akadémiai székfoglalóig.

békadrog 2008.03.26. 15:40:07

Egy egyszeru kerdes, amire talan egyszeru a valasz: Miert utaljatok az EUs dolgozokat?
Valasz (?) : "Mert sokat keresnek."
Akkor a Fold bolygo tobb, mint felet utalhatjuk, hat nem tokjo erzes? :-S
Es szerencsetlen srac, lehet, hogy tenyleg az ekezetek miatt irta meg, hogy honnan ir, es tenyleg komolyan gondolta, hogy sorry. Persze nem biztos, de ne zarjuk mar ki teljesen eleve, hogy ugy ertette, ahogy irta :-O
Az ekezeteket meg leszarom.

békadrog 2008.03.26. 15:46:16

O es kerlek kimeljetek meg attol, hogy a Fold bolygo tobb mint fele a mittudomen milyen minimum alatt el, tudom, hogy enyhen szolva pontatlan volt a hasonlatom :-)

Dilbert 2008.03.26. 16:02:31

Bekadrog, ertem en, hogy szorakoztato forum, szoktam is nevetni trefas es vicces hozzaszolasokon, de most ezeken valahogy nem sikerult.
Azert nehany dolgot lehet komolyabban is venni, vegul is nem csak a viccelodok kedveert irogatnak a Homarnak kulonbozo sztorikat.

De nyilvan velem van a baj, mert szeretem az ertelmesebb hozzaszolasokat is.

Merida 2008.03.26. 16:04:53

Kedves Tibor !
(ekezet nelkul)

Nagy mafla vagy, hogy bedobtad a kozosbe, hogy honnan irogatsz.
Ha az olvasok a „falka tagjanak” gondolnak, meg az is lehet hogy igazat adnak Neked.
Szamomra erthetetlen, hogy ha ilyen rosszak voltak az eddigi tapasztalataid, akkor miert nem oldottad meg maskeppen a csaladtagok utaztatasat.
El kell fogadni, hogy a fapados cegek nem nyujthatjak azt, amit egy joval nagyobb legitarsasag. Termeszetesen a lehetseges forumokon NEM fogom a Brusszelbol iro, unios, oltonyos majmok jo hiret kelteni. Kulonosen minden Tibor keresztnevure.


Kedves Wizzair !

Tudom, nem a legjobb ügyfél a magyar. Nem utazik annyit mint a lengyel, vagy a román, de a Wizz mégiscsak valahol egy magyar fapados. (Mégha az utasok összetétele olykor egy éjszakai BKV-járatra is emlékeztet. Hallod Tibi!)
Önök csak reptetnek. Tojnak (most volt húsvét) repülőtéri kiszolgálással kapcsolatos anomáliákra, a gépek késéseivel kapcsolatos problémák megoldására.
Én magam is tapasztaltam, hogy vannak visszatérő bosszúságok Önök járatain.
Azt is, hogy a személyzet, a pilóták az egyetlenek, akik ezeket a problémákat megpróbálják kezelni. Miért csak Ők?
Olyan érzésem van, mintha nem lenne a cégnek felelős PR tevékenysége.
(Nem elég egy évben 1x a Sziget fesztiválra kijönni.)
Tisztában vannak, hogy a vállalati arculat és utasokban kialakult image között gigantikus szakadék tátong? Nem ártana. ( Lásd Tibi )
Természetesen „Uniós Tiborunkon” kívül senki se gondolja, hogy 20-30 ezerért olyan kiszolgálást kap, mint a Singapore Airlines-nál, de legalább az erőfeszítéseket látná az ember…

Szeretnék objektív lenni.
A sok bosszúság ellenére az Önök cége az egyetlen ami – ha késéssel is – de haza hozza az utasait, nem úgy mint az egyes versenytársak.

Üdvözlettel:

Lili Marleen 2008.03.26. 17:12:14

"Egy egyszeru kerdes, amire talan egyszeru a valasz: Miert utaljatok az EUs dolgozokat?
Valasz (?) : "Mert sokat keresnek."
Akkor a Fold bolygo tobb, mint felet utalhatjuk, hat nem tokjo erzes? :-S"

Valamit felreerthettel. Azt gondolom senki nem azert cikizi a postolot mert brasszolszben dolgozik, hanem mert ezt kozhirre teszi azt a benyomast keltve, hogy

1. rogton alanyi jogon jar a seggnyalas a wizzair reszerol (ami mondjuk mindenkire igaz, poziciotol fuggetlenul),
2. most a brusszeli iroasztala mellol majd jol lefenyiti az egesz tarsasagot mert O megteheti...

Nekem szemely szerint ez boki a csorom nem pedig, hogy az illeto hol dolgozik es mennyit keres..:))

békadrog 2008.03.26. 17:42:59

"Ne utazzál olcsóért fapadossal, menjél igazi légitársasággal tízszer annyiért és kapsz szendvicset. Brüsszeli "unios intezmeny" fizetéséből telik rá." (dr Gregory House)
A Te postod valoban hatalomra volt kihegyezve, de ha altalanos akarok lenni, engem igazabol az lepett meg, hogy barmely post, ami az EU emlegeteset hozta be, szuksegkeppen negativ volt. Nekem ugy tunt, hogy az emberek erre csipobol tuzeltek (t.i. utaljak az az EU-sokat), es senkiben nem merult fel, hogy a csavo esetleg, mondom ESETLEG, tenyleg azert irta, amiert allitotta.
Vagy akiben felmerult, az nem erre kommentalt :-)
Egyebkent mint fogyaszto hasonlo helyzetben kiprobalnam (kivancsisagbol, meg persze ha k. sok idom lenne)), hogy ket levelet irok: mezei senki, meg EU-s, aki valakinek kepzeli magat. Aztan lassuk meg, van-e kulonbseg az ugykezelesben. Gyanitom, hogy a Wizzair szinten ugyanugy leszarna mindkettot, mert olyan sotetek, hogy eszukbe se jutna az osszefugges, vagy hogy mit is tudna "ellenuk" tenni az EU-s. Gondolom semmit, aki tudna, az meg ugyis Malevval jar, plusz meg jol meg is koltsegteritik neki, tehat az egesz repuloagazat reszerol tok jol mukodik, minek valtoztatni rajta?
Szepen van ez a vilag tul.keppen elrendeze ;-)

Navarone 2008.03.26. 20:03:20

Azért sajnálom az embereket, amiért minden dolgon képesek felhúzni magukat. A homárra beküldött sztorik kb 60 százaléka műbalhé.

Én tudomásul vettem volna, hogy el kell menni segíteni egy másik gépnek, és később érkezek. Ez van. Ha viszont emiatt károm történik, azt nyilván jelzem. Pl. lemaradok egy tárgyalásról vagy egy plenáris ülésről, ha már Brüsszelről van szó.

De csak azért verni a nyálat, mert később érkezett, hát irigylem a problémáit.

Én is utaztam Wizz Air-rel Malmöbe, Malévvel Torontoba, Air Canada-val Vancouverbe. Torontoban egy órát kellett várni a felszállással mert esett az eső. Pereljem be Istent ezért?

Nanny Vik 2008.03.26. 20:56:49

Egyetértek - fapados járatokban nem lehet bízni, de: ami történt az tényleg nagy szégyen és én is fel lennék háborodva ha ilyen történt volna velem. Ezért is választok vmi épkézlábabb társaságot - eddig malévvel és lufthansaval voltak jó tapasztalataim.. ba is okés de akkor már inkább a malévot választom. Az legalább hazai:-)

Amúgy meg csúnya dolog vkit lehordani csak azért mert kicsit nyugatabbra lakik, és netán többet keres mint te. Arról persze mindenki elfelejtkezik hogy mennyibe is kerül ott lakni/vásárolni stb. és mennyi a fizetésed reálértéke??

acsa77 2008.03.26. 21:18:24

Azért annyira nem rossz a Ryanairhez képest. Amikor Charleroi régi terminálja működött még karácsony előtt, akkor egy kis ködöcske miatt egyszerűen csak lefújták az összes Ryanair járatot. Mindenki mehetett haza 200-300 Eurós business jeggyel máshonnan, mással.

A Wizzair pilótái viszont leszálltak Liege-ben, rendeltek buszokat a csomagok és utasok szállításához, és kukába dobtak egy éjszakát. Mivel volt nálam öt kiló belga csoki, nem ijedtem meg az éhhalál fenyegetésétől :) (Ajánlom a Leonidast olyan csóróknak, mint én - ebben már nincs margarin, de még nem drága.)

Mondjuk vigyázzatok: a pc-teken lévő sütemények megjegyzik, hogy mikor jártatok bármilyen fapados honlapon, és másodszorra (pl. 2-3 nap múlva) néha drágábbak a jegyek - nem csak a fogyás miatt.

Aki hosszútávon tervez, kérdezze meg, mikor jelenik meg az új menetrend, és azon a napon vegyen egy kosár jegyet egyszerre, plusz kedvezménnyel (15-20%). Így a hétvégi utazások is olcsók lesznek.

A beszálláshoz fölösleges bénaság a priority. Ferihegyen jó ajtóhoz kell állni az első buszon. Másutt ahhoz a lépcsőhöz kell sétálni, melyen kevesebb utas szállt fel. A 90% az alső ajtóhoz megy először, ahol több figyelmetlen (vagy bunkó) ember száll fel, és percekig tart, míg sikerül beülnie a helyére.

Eddig így mindig oda ülhettem, ahova akartam. Szélirányt->felszállási/leszállási irányt figyelembe véve előre lehet tudni, melyik oldalon lesz szebb kilátás.

Budapesti dugók esetén biztosabb és olcsóbb vonattal menni a nyugatiból. Aki kevesebb, mint egy óra alatt jut a nyugatiba dugóveszély nélkül, annak már megéri. Tanulni/olvasni/dolgozni elég jól lehet. Én Rákospalota legészakibb csücskéből 1 óra alatt jutok be 375 Forintért :P

Ugye hallottatok olyanról, hogy kés/kenyér/szalámi? Nyugodtan lehet vinni szendvicset a repülőre is, mint a békebeli osztálykirándulásokon. Csak ma már kenderliszttel dúsítva :)

acsa77 2008.03.26. 21:20:43

jutok be = jutok ki

érdemes menetrendeket böngészni, néha véletlenül utasbarátak

acsa77 2008.03.26. 21:23:45

Ja, és a vonatok megállnak még pár helyen Pesten. Az egy órát a teljes transzferre értettem egészen Ferihegyig.

shaft 2008.03.26. 22:11:04

mmi lett volna,ha vkire rájön a klausztrofóbia? vagy vmi pánikroham?

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.27. 00:24:53

Szar ügy :D Utazz kerékpárral, autóval, busszal, gyalog, stoppal.Ha repülsz -> lezuhansz, összepiszkolod az ülést és kipotyogsz, még azonosítani sem tudják a holttestedet.Nem egészséges.Ha kereket kell vinni akkor nincs mese, vinni kel a kereket mert nincs ki a 4!Ha te a másik gépen vártad volna a mágváltó halált mindjárt másképpen mesélnéd a történetet :)
Egyébként ezt a levelet remélem el is küldted, nem csak ide rakattad ki.A válasz is kábé ilyen lesz:
Tisztelt címzett!
Rövid leszek.Bocs , és leszarom!
Kellemes napot :)

cantaloupe 2008.03.27. 03:42:50

Az elozo repulos posztban a biztonsagiak partjat fogtam, itt meg az ugyfelnek adok igazat.

1)Oke, fapados a legitarsasag, de ez nem jogositja fel oket, hogy szemelyszallitobol teherszallitot csinaljanak kenyuk-kedvuk szerint. Jo hogy nem 3 helyen szallnak le kulonbozo alkatreszekert.

2) Konnyu azt mondani, hogy vegyen szendvicset. Es ha nem tud? Mi tavaly juniusban nem fapados, hanem "normal" KLM-jarattal tartottunk Amszterdambol Bostonba. Atmentunk a biztonsagi ellenorzesen, majd a gep 2 orat kesett, es mi ezalatt ultunk a szep dizajnos szekekben. Sem kaja, sem pia nem volt, meg egy automata sem...es en meg csak-csak kibirom, de aki idos, es pl. verszegeny, gyogyszert kell bevennie, kisgyerekkel utazik, az mit csinal ilyenkor? Tudom, ne utazzon...

3) A hozzaallas ismet dobbenetes. Ide vagy unatkozo 12 evesek irnak javareszt, vagy megkeseredett emberek, akik meg egy Wizzair-utat is irigyelnek a masiktol, vagy szimplan rosszindulatuak.
Es gyanitom, hogy ok pampognak a leghangosabban, ha a gepuk akar 10 percet is kesik egy kommersz okbol, mondjuk idojaras miatt.
Vagy lehet, hogy egyesek imadnak oras kesesekkel celba erni, direkt elvezik, hogy szuk ulesekben feszenghetnek etlen-szomjan (mert nem mindenki szan am ra 30 eurot, hogy kapjon 3 pofa sort meg egy nyulfarknyi szendvicset az etlaprol...)?

arkadok alant 2008.03.27. 07:58:01

koszi a hideget-meleget kedves kommentelok:) Nehany dolgot hozzafuznek azert a tortenethez:
Hogy miert is kell az EU-ban dolgozokat utalni??Lehet, de egyet tudni kell, megpedig azt, hogy ez egy nyilt verseny, barki jelentkezhet, nincsen sogor-koma-jobaratsag. Tehat a lehetoseg mindenki elott nyitva van.
Jah, hogy miert hasznaltam a wizzairt es egyeb diszkont tarsasagokat? Csak azert mert normalis fizum van, miert kell rogton 120e HUF-os repjegyet vennem, ha 30-bol is meg tudom oldani. Az ugye nincs odairva a jegy melle, amikor az ember foglalja, hogy ez most kesni fog...Csak egy kerdes: Malev gep nem keshet??? Szerintem egyebkent pont a Malev az egyik legrugalmatlanabb, legosdibb felfogasu tarsasag..
Egyebkent rengeteget utaztam fapadossal, a wiccair eddig magasan a legszanalmasabb. Az osszes tobbivel nem volt ennyi problemam, sot.
Abban igazatok van, hogy kerkedesnek hangzik a zunios allas hangoztatasa. Viszont sajnos Magyarisztanban hozzaszoktak a szolgaltatok, hogy az ugyfel magasrol le van...ugysem fog pampogni, mert nem tudja, hogy jogai is vannak(sajnos ez csak mostanaban kezd tudatosulni az emberekben-ezt kellene nagyon erositeni-Kosz, Homar). Ezert gondoltam, hogy megemlitem, ne tetelezze fel a viccair, hogy annyiban fogom hagyni a dolgot.
Szorjuk a Homar magjait gyerekek, erositeni kell a fogyasztoi jogok ismeretet.

Col.Maybourne 2008.03.27. 08:07:20

Nekem nincs unios allasom. Megis repulok 200-300 ezer merfoldet evente. Es sohasem fapados sz@rral. Arra nem gondoltaok, hogy mikent fordulhat elo az, hogy nincs tartalek kerek? Azert, mert nem tudnak kitol kerni. Az A320 nem ritka tipus...
A Malev mondjuk a OneWorld tagja, hasonlo problema eseten valoszinuleg a BA ad nekik alkatreszt...
Azert csodalkozom hogy mennyi embernek abszulute tokmindegy, hogy mikor, mivel utazik, mikor er oda, stb. En sajnos ezt nem tehetem meg, nekem fontos, hogy pontosan erkezzek, elerjem a csatlakozast, stb. Ezert is csak hagyomanyos legitarsasag es Business Class... Nekem a biztonsagom a legfontosabb...

cheega 2008.03.27. 09:10:44

de tuti, h egy masik utas meg Trevisoban akadt ki, hogy mer hozzak man azt a kereket maaa heee

2008.03.27. 09:44:16

A ma reggeli 6 órás wizzair gép 5.45-re ért be. Most akkor hova menjek reklamálni, hogy elcsaltak nekem negyedóra repülőzést !?

Dr. Panasz Muki 2008.03.27. 09:52:20

Egyetértek, tényleg gáz, hogy bármelyik gép megváltoztatja a menetrendszerinti utazási útvonalát. Ez véletlenül nem sért klf repülésbiztonsági előírásokat?
Szerintem egy ilyen panaszlevelet nem csak a wizzair-nek kellene címezni.

A fapadosok viszont sajnos ilyenek, de a régi légitársaságok sem jobbak - ugyanúgy késnek sokat, bármilyen indokkal, vacak a kaja és kevés, szerintem azért az 1 sörért vagy borért nem éri meg a jóval drágább jegy.
Műszaki problémák _minden_ légitársaságnál előfordulnak és ott is kell órákat várni!

Szerintem pedig a fapadosok olcsóbbak és komoly árcsökkenést hoztak. 2 éve még tudtam Amsterdamba utazni Sky-al ócsóért, ma már nem megy oda a Sky, tessék megnézni a jegyeket, a Malév gépek sokszor 1/2, 2/3-ra vannak töltve, mégis a legolcsóbb jegy 48e.
Meg kell nézni, hogy mikor melyik jegy olcsóbb, és ott kell venni. London nagyon kapós, ott nehéz kifogni olcsó jegyet, rugalmasnak kell lenni.
Én mentem BA-val, Malévvel, Easyvel és Wizzair-rel (rengeteget!), nem sok különbséget találtam!
Két komoly késést fogtam ki, egyszer az Easy 3 óra késéssel indult el Ferihegyről és egyszer a Wizzairből nem tudtunk kiszállni a ferihegyi sztrájk miatt.

Előfordulhat hogy gyorsabb és kényelmesebb vagy olcsóbb egy távolabbi reptérre menni. Pl. Eindhoven-i leszállás még a vonatjeggyel is olcsóbb, plusz 1,5 órát jelent, vagy Luton pl. 50 perc a Cityből, ugyanis a vonatra bárhol fel lehet szállni London központjában, Heathrow viszont simán lehet 2 óra metróval!

kekegsm 2008.03.27. 10:00:33

Hurratorpedo: Az idonek igenis van magassaga, te tanulatlan. Mit gondolsz, a toronyorat hogy merik????????

iosephus sovieticus 2008.03.27. 20:25:17

colmaybourne:
A British Airways nem ad semmit a Malévnak, márcsak azért sem, mert nincs a BA-nek B737NG, vagy Fokker gépe.
Panaszmuki:
A szerződés szerint a cég azt vállalta, hogy elviszi a júzert A-ból B-be. Megtörtént. Hagyományos légitársaságoknál is előfordul, hogy útvonalat módosítanak szükség esetén.

Cantaloupe:
Ha van a fedélzeten beteg (pl cukorbeteg), az ha jelzi, kap rosszullét ellen tápot.

M. Péter 2008.03.28. 15:01:45

Aki azt hiszi, hogy a hagyomanyos legitarsasagok jobbak, olvassa el, hogy mit csinal most a BA Heathrow-n. Ketszer utaztam Wizzairrel, mindketszer orakat kesett, de Jet2-vel, easyjettel, Ryanairrel csak jo tapasztalataim vannak.

rexter 2008.03.28. 16:09:04

wizzair a legszarabb legitarsasag a vilagon. kb 1ox repultem Angliaba, abbol legtobbszor Jet2-val. 1x wizzairrel. egyszer kestem ket orat. akkor utaztam wizzairrel.

cantaloupe 2008.03.29. 14:25:27

Iosephus:

Elnezest, ha nem fogalmaztam volna tisztan, de mi azt a 2 orat nem a fedelzeten, hanem a repteren vartuk. Amszterdamban ugyanis nincs egy kozos biztonsagi ellenorzes, hanem az adott jarat kapuja elott zajlik a procedura. Tehat ha atmesz az ellenorzesen, akkor nem mehetsz uzletekbe nezegetni, konyvet venni, kajalni, hanem ulsz a kapu elott a szekeken, gyonyoru kilatassal a repterre. Tehat hermatikusan le vagy zarva egy vecen kivul mindentol, es meg egy italautomata sincs.

Mellesleg nekem a fapadosokkal is jo tapasztalatom van, az egyeduli kenyelmetlenseg, hogy azokat a gepeket mindig a legtavolabbi kapuhoz iranyitjak, igy kisebb maraton vegiggyaloglasa utan jutok ki a csomagokkal. :)

Pink Lady 2008.06.17. 21:50:26

Sziasztok,

Én csak annyit szeretnék halkan megjegyezni, hogy az estetek 99%-ban a stewardes-ek isszák meg a levét a járatok késésének...

Gondolom senkit nem érdekel és nem hat meg, én mégis elmesélem az érem másik oldalát is:

12 órás munkaidőn túl is bevállalják a hosszabbítást, hogy az utasok hazajussanak, mégis amit kapnak cserébe, azt nem teszik zsebre... szó szerint leköpik, ököllel torkon vágják őket, és szidják az anyjukat, mert nem adnak ingyen szendvicset. (mert ha adnának, levonnák a fizetésükből)

Sosem kapnak köszönetet azért, mert a saját vizüket adják oda az utasnak, mert az sajnált a gyerekének venni 2 euróért egy üveg vizet. (hogy ők mit isznak a következő 11 órában, az ugye mellékes)

Természetesen nem akarok általánosítani, mert vannak nagyon aranyos utasok is, de sajnos a legtöbbje azt hiszi, azért, mert megvett egy 1000 forintos jegyet, már bármit megtehet...

Becsüljük meg a légiutaskísérőket, és ne feledjük, egy vészhelyzet esetén ők fogják megmenteni az életünket!

digiteye 2008.12.06. 13:49:03

Kicsit régi ez a topic, de legalább jól össze lehet foglalni.

A következőket volna jó, ha vennék a Wizz ellen kapálódzó fórumozók:

1. Ingyen ebéd nincs. Ha jó fillérekből utazni, akkor vegyék észre, hogy ez azzal jár, hogy nem tud a fapados cég mindent biztosítani, amit egy drága "hagyományos".

2. Ugorjanak már le egoizmusuk fájáról és vegyék észre, hogy a másik gépen is utasok ültek, akik szintén ott kínlódtak valahol egy reptéren és várták a segítséget. Nyilván a leggyorsabb az volt, ha az adott Wizz gép tesz arra egy kerülőt. A nevenincs olasz faluba nyilván nem repked a DHL napi 4-szer, hogy azzal lehetett volna küldeni az alkatrészt.

A Wizz-nek pedig észbe kéne kapnia és felmérnie, hogy egy magyar átlagparaszt utas zabálni akar már gyerekkora óta, amikor osztálykiránduláson az első dolga volt a csirkecombot előrántani, ahogy buszra szállt.
Ez van. Be kell tömni a gyomrát és be lesz tömve a szája is. Böfögni-röfögni ugyan fog, gondolkodni akkor se, de kevesebbet kritizál majd.
Ehhez némi vészhelyzeti ennivalót meg löttyöt kell tárolni a gépen, de ezzel kifoghatja a Wizz a szelet a panaszkodók gatyájából.
Még egy kis tréning az utaskísérőknek, hogyan dobjanak be valami kedveset ha helyzet van - és kész.
Ezutóbbi látszik nehezebbnek. Ha magyar alkalmazottakkal dolgoznak, nehéz lesz kedvességre szoktatni őket - morcos egy nép ez.
És a morcosság nem újkeletű jelenség, már a szocializmusban is "mosolycsekket" lehetett adni a kevésbé bunkó boltosoknak - biztos van itt olyan, aki emlékszik még erre.
süti beállítások módosítása