"Kedves" Wizzair, Tisztelt Varadi Ur,
Nem tudom az On Cegenek, illetve szemelyesen Onnek mennyire fontos az utas/ugyfel elegedettsege, gondolom nagyon. Elnezest az ekezet nelkuli irasert, az egyik unios intezmenybol, Brusszelbol irom Onoknek/Onnek ezt a panaszlevelet. Tortent ugyanis, hogy a fent emlitett viszonylaton BUD-CRL (22/03/08) kisebb keses tortent (majd 3 ora). Szuleimnek volt szerencsejuk a gepen tartozkodni. Ez ugye meg belefer a jogszabalyba, ezert nem is irnek, de az oka annal erdekesebb (es felhaboritobb) szamomra.
A jaratnak 15:25kor el kellett volna indulnia, ehhez kepest valamikor 16:00 magassagaban kozolte a kapitany, hogy van egy kis galiba, merthogy eloszor el kellene repulni Trevisoba, egy ottragadt Wizzair gepnek kereket szallitani. Ehhez kepest a gep vmikor 17 ora utan par perccel szallt fel egyenesen Trevisoba...Kerdem en, hol van az leirva, hogy 180 emberrel nem torodve, fel Europan korbeszallitjak, mikozben a desztinacio teljesen mas lenne. Miert kell nekem, mint utasnak azert kart szenvednem(ido, esetleges csatlakozas, barmi), mert az Onok egyik gepe bajba kerult. Ez miert az utas problemaja? Miert nem tudjak Onok ezt maskeppen megoldani?
Ugye a gazdasagossagi szamitasokat ebben az esetben ignoralhatjuk, nem hiszem, hogy a tarsasagnak ennyire megerte az extra kerozin....A gep vegulis majd 3 oras kesessel, 20:30kor landolt CRL-ban. Ugy gondolom, egy szendvics+udito nem lett volna akkor karesemeny a Wizzairnek, ez a minimum lett volna ebben az esetben. Sajnos mas ilyen esetben is hasonlo volt a hozzaallas a Wizzairnel, szuleim egy mas alkalommal tobb mint 3 orat kestek, se karterites, se szendvics, se semmi (szulok hallottak a stewardesseket
pusmogni, hogy adjanak-e ingyen szendvicseket vagy sem-vegulis nem adtak). Ezekutan termeszetesen a leheteges forumokon nem fogom az Onok Tarsasaganak jo hiret kelteni, sot messze elkerulom Onoket.
Kivancsian varom a velemenyet az esetrol, illetve az esetleges lepeseket, amiket tenni kivan Tarsasaga jo hirenek megorzese erdekeben.
Eltérít a Wizzair
Tibor szerint elég fura, hogy a Wizzair képes azért másfél órát késni illetve másfél órás kitérőt tenni utasaival együtt, hogy egy másik gépnek vigyen alkatrészt. És még kárpótlás-szendvicseket sem osztogat, amivel legalább 5000 forintot spórol a társaság:
Az utolsó 100 komment: