Tékozló Homár

Megvezették az APEH-et gagyitévé-ügyben

2008.05.20. 00:12 | szily | 65 komment
Györggyel értünk egyet és ezentúl magyar forint helyett ázsiai gagyitévében fizetünk adót. Egy árverésen ugyanis az adóhivatal 150 ezer forintra árazta be az újonna 15 és 30, használtan 3 és 7 ezer forint kapható kapható pompás készüléket. Gy. levele alant.

Minap nézegettem az APEH honlapját, csak úgy kedvtelésből. Egyből a főlapon a pofimba virított, hogy mindjárt árverés lesz, milyen tök jó mindenkinek. Gondoltam, csak megnézem mégis miket osztogatnak. A csatolt kép, csak egy kiragadvány. Gondolom, mindenki emlékszik még nem is olyan régről, a Tescókban volt nagy divat az Alien tv-k osztogatása, 15-30 eFt-ért, alkalomhoz illően. Nos, ha az APEH szerint tényleg ennyit ér, akkor én nem szeretném, ha tőlem adót vonnának, inkább veszek 10-15 Alien tv-t, aztán vigye nyugodtam az APEH! :D Egyébként itt lehet még csemegézni az ingóságokból: http://www.apeh.hu/data/cms2365/ingo.pdf. (apeh.hu főoldalán vannak más kategóriák is).
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.20. 00:18:01

Nem kell annyiért megvenni. Erről szól az árverés. Legalább nem stikában csinálják, mint korábban.

a.tom 2008.05.20. 00:19:12

Palkovicsné laptopját nem árverezik?

DeHatTeSeTudodAHintaKorul 2008.05.20. 00:26:24

Dobogós.

Aki Alien tv-re licitál, az vajon sikeres-e?

anti és apu 2008.05.20. 00:26:57

gondolom 15e-t akartak írni. most minek kell ennek akkora feneket keríteni! el vannak hazavza, szegények, a szemjövadbevekkel!!!

anti és apu 2008.05.20. 00:28:08

akrarom mondani zavazvah!

klackner 2008.05.20. 00:59:23

Jól értem az első hozzászólásból, hogy az APEH árverésen lefelé licitálnak? De a licit értéke mennyiben van összefüggésben az adóhátralékkal? Vagyis ha csak 2 ezerér veszik meg,akkor csak annyit írnak le a hátralékból? Vagy 150 ezret? Mer ez itt a kérdés.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.20. 01:22:56

klackner!

Felfelé licitálnak. Nyilván 150-re nem fog senki licitálni és megmarad. Csak annyit írnak le a hátralékból, ami valóban befolyik.

C10H12O6 2008.05.20. 01:33:08

anti és apu:
gondolom 15e-t akartak írni. most minek kell ennek akkora feneket keríteni! el vannak hazavza, szegények, a szemjövadbevekkel!!!

Na most képzeld el Ecsém, amikor egy ilyen kis közalkalmazott hivatalnok megremeg és beír neked 1 500 000 ft helyett 15 000 000 Ftot. Akkor úgy vélem, az arcizmaid -miután ledumálták az arcidegeiddel- elkezdenének kissé vonaglani. Aztán mehetsz be magyarázkodnim asztal verni, nyögni a terhet.
Nem értem, hogy az androidok miért nem képesek tisztességes munkára. Talán a korbácsolás visszahozása segítene? Esetleg a 8 általános elvégzése újra valahol BAZ megyében úgy Miskolc után?
Vagy esetleg egy kis kőtörés, vagy cementeszsák cipelés térdig érő vízben.
Akinek kifolyik a cement az ott helyben megáll, míg megköt. Aztán Dévényi Tibi bácsi este kinyitja a csapot a medencében, ha már addigra jól megkötött, csak akkor! Aztán meg jönnek a piros mentőmellények. Aki sokat és jól tapsol, hát annak járna.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.20. 01:46:39

hat nalam az aiwa is meg a philips is 1 fospunpa
az alient meg nem ismerem, meg sose lattam
tehat nem licitalok

klackner 2008.05.20. 01:46:54

Akkor viszont itt az APEH kibaszott a hátralékossal. Hiszen 10 ezerér lehet, hogy megvették volna, 150 ezerér meg nem. De akkor mi értelme a licitnek? Mármint az APEH szempontjából. Garantált 0 forint bevétel.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.20. 01:48:12

az jobban erdekelne, mit jatszott a Kallosemjen hetvegen

Tunguska 2008.05.20. 02:03:08

Bereg megye szakrális hely kérem, látták ott már Elvist is!

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.05.20. 02:19:21

Végigolvastam, valami félelmetes, kedvencem a pIIes gép volt 90k-ba, illetve a fonetikusan leírt dzsakuzi, és ez:
WEB Server, Intel típusú speciálisan
összeállított alaplap
2 db. XEON típusú processzor
2 Gbyte ram memória
számítógépház, CD író, Winchester 3 db IBM
típ.
Speciális, egyedi .

Szolid másfél miller...úgy érzem ezeket most hajtották el a kapa mellől, bár főképp a számítógépek értékeit tudom felbecsülni, de tippre úgy nagyjából '98-ban lehetnek, nem pedig 2008-ban...APEH miért nem alkalmaz szakembereket?

Megdobbent 2008.05.20. 02:24:14

A keleti vegek kezicsokolom, na azok veszettek :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.05.20. 04:37:22

amúgy meg már valamelyik APEH dolgozó kivitte a nyaralójába azt a tévét és utána így felárazták, hogy a kutya se érdeklődjön utána.
mi ebben a furcsa? az, hogy kisbetűvel kezdtem a mondatot.

Taurusz 2008.05.20. 06:01:11

Na, most durrant el az agyam...
SUZUKI SWIFT 1.3 KAT 1994 évjáratú, zöld színű gépkocsi: 400.000 huf. hasznaltauto.hu szerint 120.000-550.000 között. Én meg elhiszem, hogy 48.000 km van benne...
5 fiókos komód, 120x50x56 cm, tölgy utánzatú bútorlapból: 24.000 Én rendelésre vettem hasonlót (mert nem láttam ezt) 20.000-ért. Ha mindent ilyen szépen beáraztak... akkor már tudom mennyi lesz a bevételük. Amennyit ér a munkájuk.

Pipas 2008.05.20. 06:02:13

Az a gáz, hogy nincs a cuccok mellé írva, hogy milyen típusúak. A vetarán a legsurmóbb eladó is megpróbál valamit tenni annak érdekében, hogy be lehessen azonosítani mit is akar eladni. Persze neki érdeke, hogy meg is vegyék...

Taurusz 2008.05.20. 06:04:28

Megvan a kedvencem! Intel Xeon 3 Ghr. Pc 2 GB RAM 2X 80 GBHDD + bill.+egér.
Ghr. Érted, ghr! Grrrr, grrr, ghr. Ja, és potom 600.000 Még a hülye is megveszi.

Taurusz 2008.05.20. 06:06:55

Bazz, jobb mint egy vicclap...

Klaus Max pover dobozos fúfógép.

Én sem vagyok egy matyóhímzés, de ez már Majmász után kiállt!

Én is akarok kommentelni 2008.05.20. 06:51:16

Azért a kiírt árakat gondolom az itt puffogók is elosztják kettővel, mert elolvasták ők is, hogy 50%-tól lehet licitálni...
pl. Suzuki 400k-ért licitálható 200k-tól
"hasznaltauto.hu szerint 120.000-550.000 között. Én meg elhiszem, hogy 48.000 km van benne... "
Akkor már a kiirt összeg is benne van, de a felezett meg az alsó határ... illetve habár itthon nem igazán lehet megbízni a használt autók kilómétereiben, de nálunk a családban van bevásárló kocsinak használt Suzi, 7 év alatt belement majdnem 25000 km.

Taurusz továbba is:
"5 fiókos komód, 120x50x56 cm, tölgy utánzatú bútorlapból: 24.000 Én rendelésre vettem hasonlót (mert nem láttam ezt) 20.000-ért. Ha mindent ilyen szépen beáraztak... akkor már tudom mennyi lesz a bevételük. Amennyit ér a munkájuk."
Noss, mivel licitálhatsz rá 12.000-et, annyira nem gáz a megállapított ár.
Ráadásul ha kicsit utánaolvasnál, nem csak nekifutásból fikáznál, igencsak szép bevétele van ebből az APEHnek, bőven veri az eddigi éveket arányaiban is, nyilvánosságra hozták az első pár hónap statisztikáját (keresd csak meg, a kikiáltási ár átlag mekkora százalékáért mennek el a dolgok) stb.
Szerintem nem rossz, illetve mindenképp jobb mint volt. Nem azt mondtam, hogy minden tökéletes, de mi az? Mások elgépelésén pedig mások annyit rugóznak... persze jó(? inkább szánalmas) postot lehet rittyenteni, ha valaki elgépel egy számot, de kevesebb erővel akár írni is lehetett volna nekik, hogy valszeg az a szám ott nem stimmel, és mint valaki már rávilágított arra is, ezzel az is szarul jár, akinek a TVje lett hirtelen ilyen drága....

Nah további fikázást, az APEHnek ez az árverésdije speciel szerintem az egyik legértelmesebb ötletei közé tartozik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.20. 06:56:36

Hát a fúfógéppel fel lehet fúfni a fufit! Vagy a fufimatrafot! Legfobb fétel!
Báf af if lehet hogyf a falra lehet fele fúfni dolfokat

Secnir 2008.05.20. 07:02:06

a lexebb az ezekben, hogy ami igazán érdekes, és 'esetleg' a pórnép számára is elérhető lenne, azoknál úgy néz ki a dolog, hogy
'Árverés időpontja: szerda
Megtekintés ideje: kedd'

és az apeh a honlapjára csütörtökön teszi fel a .pdf filet. jó esetben.

pozitív dolog, hogy legalább az autókról már van fotó, és online lehet licitálni reá. azért még ott is volna mit alakítani.

2008.05.20. 07:32:17

Váááhhhhhh, nekem ilyen tévém van! Különben kurvára jó, ráadásul nem is ronda, és milyen flash már ezen nézni a Nyolcadik utas a halált?!

Taurusz 2008.05.20. 07:34:42

OK, jár a pont, mert nem tudtam, hogy amit kiírnak, annak csak a fele igaz. Mármint hogy a felétől lehet licitálni. De mentségemre legyen mondva, nincs benne a pdf-ben. De most vegyük komolyra a figurát: PC számítógép konfiguráció P-II-4GW2000. 72.000 Ft. Na, akkor ez csak 36.000 Ft. Tegyük fel, hogy van hozzá egy vadi új 19" tft, mert különben csak a negyedét éri, de akkor már csúcsra van fejlesztve, nem? Szóval engem is lehet fikázni, hogy nem tudok olyanokat, ami(oda) nincs kiírva, de nehogymá' egy pII 36.000 Ft.-ot érjen... Pláne, hogy meg is vegyék annyiért.
Na, ez az én fő problémám, többek között. Itt.

Ugyanitt P3-800 eladó 86.000(43.000) Ft.! :)

Gilderoy 2008.05.20. 07:49:50

Nem veszik meg = az adó nincs leróva.

PumaElBusta · http://pumaelbusta.fpn.hu 2008.05.20. 08:19:46

hasznaptpc nagyker>kis pc uzlet>vasarlo
brand pc-k jo allapotban, tesztelve, garival, p3 kornyeke ~10k, p4 ~20k...

Csárli Furkó 2008.05.20. 08:25:11

"hagyma 2008.05.20. 01:48:12
az jobban erdekelne, mit jatszott a Kallosemjen hetvegen"
Hát kérlek végre nyertünk a kiesési rangadón Nyírvasvári ellen.

Csárli Furkó 2008.05.20. 08:28:53

Ja!
Híresek lettünk! Már a homáron is ott vagyunk!:D

Gumidomino 2008.05.20. 08:35:50

sajnos felesleges lelkesedni, három-négy éve - és nem hiszem hogy ez változott volna - még az árverési helyre is nehéz volt bejutni ha egy-egy jobb vétel került kalapács alá.
ha pedig mégis, akkor az ember inkább meghúzta magát, nehogy felbőszítse a láthatólag elszánt üzletemberkülsejű kisebbségieket, akiknek a nyaklánca vastagabb volt mint a többiek pénztárcája.

az APEH pedig tűri.

LickMyWounds (törölt) 2008.05.20. 08:41:33

Oké, az Apeh miért nem alkalmaz szakembereket. Jó. De a drága, kedves kommentelők miért nem néznek utána egy kicsit a dolognak, mielőtt olyanba szövegelnek bele, amiről fingjuk sincs? A 150 ezres Alien TV nyilvánvaló elírás. Amúgy azt alapvetően tudni kéne, hogy egy ingó árverésen eredeti áron soha (=soha, semmikor, sohanapján) nem megye el semmi, egyrészt mert aki ilyen árverésen vesz valamit, az tudja, hogy ajánlat híján meddig kell lemennie az árverési ügyintézőnek, és majd akkor tesz ajánlatot, ha lementek a küszöbre, másrészt azt is tudni kéne, hogy különösen azon a területen, de gyakorlatilag mindenhol az árverési vétel egy szűk, zárt kör (ha így bulvárosabb, akkor maffia) melója. Próbálj csak licitálni egy ilyen árverésen, vagy egy nem e-árverésen megtekinteni a licit tárgyát, majd rájössz, hogy három ujjal nem olyan kellemes az élet.
Szakemberek. Bazmeg. Ennyi pénzért a faszom sem menne oda dolgozni, ha lenne más lehetősége.

LickMyWounds (törölt) 2008.05.20. 08:43:26

Gumidomino, miért, te szeretnéd, ha gyanútlanul kimennél megtartani egy árverést és bónusznak szarrá vernének?

Tajparaszt 2008.05.20. 08:45:14

És a nepperek meg nem licitálnak és még a felének a felét is leviszik... Vagy csak nem képzelitek, hogy bárki licitálhat?:)

Szerintem egy ilyen licitáláson rengeteget lehet kaszálni. Ha tagja vagy egy "baráti" társaságnak, akik nem ismerik egymást, mikor indul a licitálás. El van ez osztva kérem. Néha ilyeneket is ki lehet csemegézni a tévéből, nem csak a sorozatokat:)

LickMyWounds (törölt) 2008.05.20. 08:50:06

Amúgy egy-két éve lehetett, hogy gyanútlanul megkérdeztem egy árverési ügyintézőt, hogy egy 2.400.000,- Ft becsértékű autó hogyan megy el a negyedéért. Na ő elmesélte.
Alapsztori, autó, jó állapotban, odamegy néhány tepsiképű rablókülsejű egyén és megbeszélik ki mennyit adna érte (mármint a negyedéhez képest). Aki a legtöbbet ajánlja, az bejelentkezik egyedül az árverésre, egyetlen vevő, megvárja míg lemennek a negyedéig, akkor jelentkezik, megveszi 600 ruppóért a 2.4 millás kocsit, és amennyivel többet ajánlott azt meg szétosztja a rablókülsejű társak között, akik addig persze gondoskodnak arról, hogy más még véletlenül se jusson be az árverésre, ha kedves az élete.
Ennyit a szakemberekről.
Amúgy nem tudom, hogy jelenleg is érvényes-e a negyede szabály, mert az utóbbi időben pár dolog megváltozott, de az alaphelyzet a régi.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.05.20. 09:08:48

paranoir: nekem is ilyen tévém van, és tényleg nem rossz, bár nem 150 000-ért (vagy 75 000-ért) vettem.

És naná, hogy az első film amit megnéztem rajta az Alien volt :D

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.05.20. 09:14:05

Hmm, azért aki vesz 5 000 Ft-tól egy üzemképtelen láncfűrészt az sikeres texasi tömeggyilkos nem lehet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.20. 09:17:17

Kivéve ha meg tudja javítani, utána vagdoshatja a fejeket.
Én ezt alaplapokkal játszom : ingyen begyűjtöm a rosszakat, és ami javítható az eladható :-)

Gumidomino 2008.05.20. 09:18:05

kis elégtétel a "maffiával" szemben, hogy a legjobb cuccok ki se kerültek az árverésre, mert itt jött a képbe a van egy APEH-os haverom, mennyit szánnál rá?

LickMyWounds
természetesen nem szeretném. de a felháborodás joga még megmaradt nekünk. :)

Valaki Valahonnan 2008.05.20. 09:24:10

Na most csak jelzem, hogy ez úgy működik, hogy addig járnak ki a végrehajtók, amíg össze nem szednek annyi pénzt, amennyi az ügyfél tartozása.

Szóval az adósnak is érdeke, hogy olyan tárgyakat foglaljanak le nála, amiket a megadott áron el lehet adni. Mert előbb utóbb kiürül a ház, a végén meg még azt is meghirdetik.

Szal ha túl nagy árat ad meg az Alien tévére, akkor nem kel el, és megy az apeh a következő cuccért.

BGYCS 2008.05.20. 09:26:49

Aki Alien tv-re licitál az alien.

Azért kerül ennyibe, mert idegen technológia :) Lehet rajta UFO-kat nézni, amint nyögve és káromkodva töltögetik az APEH-es adóbevallást.

Fikamatyi 2008.05.20. 09:29:46

Micsoda bénaság, hogy ilyen árveréseket tartanak? Ki a franc utazik le Kállósemjénre azért, hogy licitálhasson? Miért nem lehet online licitálni a begyűjtött cuccokra? Ez a 21. század?

Secnir 2008.05.20. 09:43:08

fikamatyi:
autóra már lehet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.20. 10:08:22

Gumidomino : Igen, a maffiának is vannak haverjai az APEHnél :-D Vagy neked is van? Akkor te is maffia vagy? Sikeres-e vagy? :-D

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.05.20. 10:10:42

tetszett: "Minap nézegettem az APEH honlapját, csak úgy kedvtelésből."

Mazohista, te!

HgGina 2008.05.20. 10:15:26

Ha a kikiáltási áron sem megy el, akkor ajánlatot kapnak, és annyiért lehet vinni. Nyilván senki sem fog 150-ért licitálni, és miután onnan szabad a vásár, majd kap az apeh egy 1000 forint/db ajánlatot. Nem is olyan buták a korrupt apehosok, mint hiszitek.
Csk éppen zsebre dolgoznak ők is. A mi pénzünkből.

kunkorcsiga 2008.05.20. 10:19:16

"Minap nézegettem az APEH honlapját, csak úgy kedvtelésből." --> Le vagyok nyűgözve! Ilyenkor kezdem érezni, hogy mégiscsak Európában élek! Amikor a honpolgár már nem hülye tv műsorokkal, paraszt-vakítós magazinokkal bíbelődik, vagy peep showban múlatja az idejét, hanem APEH honlapot nézeget kedvtelésből. Mmmhmmm...

LickMyWounds (törölt) 2008.05.20. 10:22:10

HgGina - lehet, hogy ez a te fejedben így van, de bazmeg erősen tévedsz.

LickMyWounds (törölt) 2008.05.20. 10:23:55

RedFred - abszolúte nem így megy, el vagy te tévedve.
Nagyon ritka, hogy az adózó vagyona fedezi a tartozását.
Erre találták ki a (egyébként ideiglenes) behajthatatlanság miatti törlést, cégeknél pedig a felszámolást.

HgGina 2008.05.20. 10:27:12

Lick, talán menj el egy ilyen árverésre, tanuld meg a módszert, tolj zsebbe egy kis lét, aztán b...megelhetsz.

boreger 2008.05.20. 10:27:28

Mellékvágányon hajtányozik itt mindenki. Az APEH végrehajtó is ember, némi díjazás után foglal is az adósnál meg nem is. Annyi szakértelme van itt minden végrehajtónak, hogy mibe kerül egy gagyi TV, de térjünk a lényegre. A díjazás után a végrehajtó a meglévő ingóságokat irreálisan magas áron foglalja le. Ezen az áron nem fog elkelni az első árverésen ezért leszállítja a becsértéket úgy 25 %-al, ami 112,500,- Ft, a következő árverésen ez lesz a kikiálltási ár, aminek a 25 %-án lehet a TV-t minimum eladni. Ez 28,125,- Ft, nyilván még ennyiért sem lehet eladni, így az árú visszamarad. Lehet a leszállított áron még egy árverést kitűzni és ha azon sem kel el, akkor vissza kell adni az adósnak a TV-t. Ezzel a kör bezárult, az ingóság az adós tulajdonában maradt, most már reménykedhet abban, hogy kihúzza az időt az elévülésig és a végrehajtó is dokumentálhatja, hogy ő dolgozott.

LickMyWounds (törölt) 2008.05.20. 10:31:54

HgGina - te szőke lehetsz, nem tűnt fel a kommentjeimből, hogy én ott dolgozom?
Voltam egyébként árverésen, amolyan továbbképzés jelleggel. Nem így megy, ahogy leírtad, max a te fejedben.

boreger - fingod sincs neked sem az egészről, de sebaj.

HgGina 2008.05.20. 10:45:03

LickMyWounds 2008.05.20. 08:50:06
Amúgy egy-két éve lehetett, hogy gyanútlanul megkérdeztem egy árverési ügyintézőt,...

Lick, ha igaz lenne, hogy ott dolgozol, akkor ugyan miért is kérdezgetsz egy ügyintézőt? Nem ott dolgozol, hazudtál, ennyi.
Legalább figyeld, hogy mit írsz, mert a hazug embert ugye hamarabb utolérni, mint a sánta kutyát.

thob 2008.05.20. 10:52:01

@DeHatTeSeTudodAHintaKorul: aki APEH árverésen licitál, az eleve nem lehet sikeres ember.

(ősi román szokás Alien tévét venni a Teszkóban)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.05.20. 10:53:44

Jézus legnagyobb csodáinak (top 5) egyike az volt, hogy két vámost/adószedőt is megtérített. Akkor egy cég volt a kettő, a római megszállók megbízásából, vállalkozóként dolgoztak a mai Centrumhoz hasonlóan, azaz az lehetett adószedő/vámos, aki egyrészt hivatalosan is a legtöbbet ígért a helytartónak, illetve rajta keresztül a császárnak, másrészt meg aki a legszebb hízott tulkot hajtotta be a helytartóné konyhájához.
Sikeres ember meg az lehetett közülük, aki a legtöbb adót, vámot behajtotta. Az alapdíj feletti összeg ugyanis a sajátjuk maradt, és ezért a zsidók kitiltották őket a zsinagógákból, kiközösítették őket, a prostituáltakkal, rablókkal, gyilkosokkal esetek egy megítélés alá. Viszont jól éltek, hatalmas, sok lovas (gondolom fekete) hintókon jártak, és vastag aranyláncokat hordtak. A kuplerájokból nem voltak kitiltva...

"Semmi sem új a Nap alatt!"

Gumidomino 2008.05.20. 10:58:43

boreger
"kihúzza az időt az elévülésig"
elévül az APEH tartozás/végrehajtás?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.20. 11:40:00

"@DeHatTeSeTudodAHintaKorul: aki APEH árverésen licitál, az eleve nem lehet sikeres ember"

Ja, az a sikeres akinek nem kell licitálni, hanem kilóra viszi a cuccot és drágán eladja :D

Leadfoot 2008.05.20. 11:54:11

94-es Swift 1.3 lerúgva, sérülten, hiányosan 400ezerért. Erre rámegyek, a hülyének is megéri! :-D

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.20. 12:19:50

Azért drága az a TV, mert földönkívülieket lehet vele nézni éjjel nappal.

Xmas 2008.05.20. 12:35:52

Lehet, hogy már sokan leírták, de tekintettel arra, hogy már többször is volt hír, hogy az APEH árverezésein a trükkös licitálók maffia módszerekkel kiszorítanak mindenkit, ezért a licit valójában negyed árról indul.

Feltehetően emiatt írnak abszurd magas értékeket az eladhatónak vélt termékekre. Negyed áron majd csak közelíti a reális értéket.

Dr. Fotos 2008.05.20. 14:58:39

Szimpla typo. Egy nullaval tobbet irt a titkarno. Biztos eppen lefott a KV...

népszolga · http://valenciacfhu 2008.05.20. 21:58:29

nekem már vagy csilliómillió éve van alien tvm és működik. vettem egy zumzumszamszungot tavaly, gariidő után képcsőcsere a különbség úgy 50k Huf volt
szal Az apeh csak rátalált az igaz gyémántra

pocmó 2008.05.21. 20:21:24

HgGina, tényleg szőke lehetsz. tudod te hány osztály van az adóhivatalban vazz? bevallás, ellenőrzés, végrehajtás, felszámolás stb. és ezekből is külön-külön hogy egyéni váll. v. magánszemély v. cég, szóval ne írjál már ostobaságot, ha valaki a bevalláson dolgozik, k.rvára nem fog érteni az árveréshez, ergo megkérdez egy ott dolgozó kollégát, aki viszont igen. Így érthető neked is, kis ostoba liba?

BudFox 2008.05.25. 12:24:55

holnao árvereznek egy Mitsubishi Grandis, 2004 -es kocsit. 5.900.000 az ára.. ugyanilyen a használtautó.hu -n 4 milló.
gondolom lemegy első körben a felére az ár.. ha ott se veszik meg, akkor a lemehet a negyedésig, de ott már licitálnak rá.
tehát kb. 1.5 - 3 millió Ft -ér fogják megvenni.. inkább az olcsóbbik :D

Egyébként egyik ismerősünk most vett A6 -os audit, 5000 km -el, vadiújat, 1.500.000 -ért... Hajrá Magyarország. félretették neki :D
süti beállítások módosítása