Tékozló Homár

Csótány a MOM-pizzában, csiga a Meki-salátában

2008.05.23. 00:01 | jackyll | 99 komment

A globális felmelegedés nyertesei a rovarok, meleg konyhák körül meg amúgy is gyakran előfordulnak. A MOM Pizza Ház étterme és a szombathelyi McDonalds a kor követelményeinek megfelelő fúziós menükkel várja az érdeklődőket:
Ma negyed tizenkettőkor vásároltam a MOM bevásárlóközpont Pizza Ház nevű éttermében egy szelet Margarita Pizzát. Az irodában szerettem volna elfogyasztani, de sajnos a felénél találtam valami kis állatot. A mellékelt képen mindenki láthatja a kis csótányt, ami a paradicsom szelet alatt lapult. Ezúton szeretném kérni, a Pizza Háztól a kint lévő tábla módosítását a következőkre: Margarita Pizza (paradicsomszósz, mozzarella sajt, csótány)

Üdvözlettel
egy felháborodott, és éhes olvasó
* * *
A szombathelyi Mc Donalds étteremben valószínűleg francia bionapok vannak, ugyanis az ott vásárolt „Prémium grillcsirke-saláta" annyira prémium volt, hogy még egy élő (teljesen friss) csigát is találtunk benne, ill. fogyaszthattunk is volna hozzá, amennyiben ezt gusztusunk engedi. De nem engedte. Írtam a „mekiseknek" is, hogy nem találtam meg ezt a saláta  összetevőt a tápértéktáblázatukban....

Mindenesetre megint ott tartok, hogy kétszer is meg fogom gondolni, hogy akarok-e én a „mekiben" enni... Viszont ez a kis életvidám csigusz bizonyíték arra, hogy nem gyorsfagyasztott zöldségek vannak a salátákban.:)

Köszönjük Mc Donalds, köszönjük Csigusz!







Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thob 2008.05.23. 00:08:58

Aranyos a csiga, remélem nem gyilkolta meg a kedves olvasó :)

Troppauer Hümér 2008.05.23. 00:14:09

Éccakaji post? Nohát!

Egyépként negyedik.

(Mokele a harmadik)

Bicskas 2008.05.23. 00:19:38

Végre egy igazi homáros post ezaz!
Tippre a kínai konyha előretörésének lehetünk szemtanúi: ami mozog azt megeszik ami nem mozog azzal meg fűszerezik.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.05.23. 00:33:55

Jaj de cuki ez a csigácska!
Rakjátok ki a Cukiságra is!

Lehet, hogy csak francia hetek vannak a Mekiben, és azért kellett a salátát felcsigázni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.23. 00:36:50

A csiga tényleg cuki.
És az utolsó fotó irtó jó :)

zahor103 2008.05.23. 00:42:07

jó post, jó fotók, jó volt a mai buli a zépében! jejejeee!!!! :o)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.23. 00:44:00

ezt a 'salátát' én is kipróbáltam már. Borzalmas, egy halom izetlen-szagatlan egyenzöldség, semmi közük a húshoz, amit rábaxnak a tetejére. Száraz és unalmas az egész, és nem lesz sokkal jobb attól sem, ha az ember rácsorgatja a cukros-zsiros öntetet (nagyon egészséges). Nem vagyok egy mekiellenes, de ez az étel emberi fogyasztásra alkalmatlan. (Csigáknak viszont, mint látjuk, tökéletes.)

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.05.23. 00:50:03

Remélem bezárják mindkét helyet, mert azért ez ezek elég durvák... minden ilyennel foglalkozó ellenőrző szervet a fent nevezett cégekre küldeni.

t.smith 2008.05.23. 00:59:12

A MOM-parki Pizza Ház gyorsétterem beceneve kollégáim között csak "DZSUVI". Ez sokmindent elmond sztem. Múltkor volt szerencsém egy finom túróstésztához, amelyiken volt (sztem romlott) túró, tejföl, szalonna, és vmilyen perverz ötlettől vezérelve a szakács édesre csinálta. Hmmm, fincsi.....

A beülős részről ellenben nem tudok nyilatkozni, így talán igazságtalan lenne általánosítani. Bár ha jobban belegondolok, a konyha valószínűleg egy....

gery · http://gery.blog.hu 2008.05.23. 01:04:45

hmmmmm. most úgy ennék egy kis csigát

Linkovic Csumoszky · http://geekz.blog.hu 2008.05.23. 01:09:05

Akinek engedi a gusztusa, hogy ilyen égett szélü pizzába egyáltalán belekezdjen, az nem értem, hogy mit fintorog egy apró kis csótánytól...

Megdobbent 2008.05.23. 01:25:43

A csiga nagyon aranyos :)))

csóró · http://www.penzmagus.hu/msz 2008.05.23. 01:30:22

Biztos direkt rakták oda, hogy feldobja a napod :)

nemeseri 2008.05.23. 01:41:23

huhh.. Én még kb. 3 éve találtam kukacot a Don Pepes csirke saliban. Guszta volt.

Mindenesetre, annál csak egy rosszabb dolog van, ha csótányt talalsz a kajában: ha fél csótányt találsz.. :D

forumuser 2008.05.23. 02:35:04

Már csak az érdekel, hogy mi lett a csigával :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.23. 04:26:22

csiga nincsen veszely, csiga nincsen veszely, csiga nincsen veszely
csiga

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2008.05.23. 05:52:00

LoL....

Maradok a zsíros kenyérnél... Bár volt már olyan, mikor még kiscsikó voltam, hogy a menzán bele volt sütve egy csikk a kenyérbe... Bezzeg ezeket nem cseszegeti senki...

Pikka 2008.05.23. 06:29:55

t.smith: én a túróstésztát alapból édesen eszem (meg pörccel natürlich), de mondjuk a friss túró tényleg feldobja.

Pizzát meg sütök magamnak.

Ja és párommal meghirdettük, a "ki talál 1 nél több karika uborkát a sajtburgerben versenyt"...1harika még csak nem is ízesít. Bezzeg a csiga! Gondosan körbejárja a salit.
Amúgy meg tényleg cuki és az utolsó kép tiszta reklámfotó. Amennyiben a meki a frissességet szeretné promótálni (friss, mint a reggeli harmat..os csiga)

Eszt kell csináni e (törölt) 2008.05.23. 06:52:55

majd azért írd meg légyszi' hogy mit válaszolt a meki, kiváncsian várom mit mond erre Kozma Zoltán üzletvezető, persze ha megkapja egyáltalán.
A szlogen is erről szól:
I'm lovin' it

kutya vacsorája 2008.05.23. 07:06:16

jó reggelt, ha a mom-ban vkinek pizzázhatnékja támad, miért nem lellóhoz megy? drága, persze hogy az, az egész mom drága (bp.12.ker), de az övé jó eséllyel ehető, ellentétben a pultos fertővel. (ami biztos: az alkotás utcai da lello egészen kiváló autentikus olasz cucc, a momost nem sikerült kipróbálnom, a dohányzó részt ui. -25 fokra kondizták le:(
mekiügy: csigácskát ugye megkímélték? furcsa ez a sztenderddolog amúgy. állítólag a gyorséttermek mindenhol uazt adják. de nem ezt tapasztalom. pl: cézársalivonalon, drive-in-ekben vagyok érintett. a gaz/hús(?)/sajt/pirítós arány ahány ház, annyiféle (általában a prirítós javára), legrosszabb a helyzet az m3-as pesti kivezetőn: ott nem hogy rengeteg, de állott is a kenyérkocka. a szépvölgyi úti étterem bájos trükkje: "elfelejtik" betenni a csomagba a kért kiegészítőket (majonéz, saliöntet stb), néhány százas tétel/db. rendszeresen. ha kilométerekkel odébb észleled, nyilván nem mész vissza érte baccpapucsban.
hát így.

nyekk 2008.05.23. 07:12:03

Nem lehet, hogy francia napok voltak a Meckiben? A business classosban meg osztriga van. A teniszkönyök-pizzahát cég meg maga is egy elég csótány cég. Úgyhogy az meg valszeg a logójuk.

Rocko- 2008.05.23. 07:13:44

francia saláta, most mit kell ezen csodálkozni?
olasz héten macska, kínain meg patkány lesz a terítéken.

Lófő (törölt) 2008.05.23. 07:21:27

mennyi volta a felár a csótányért és a csigáért?

passio (törölt) 2008.05.23. 07:36:12

És mi lett a csigusz sorsa? :) Megmaradt tárgyi bizonyítéknak vagy házi állattá vált? Esetleg Meki reklámarccá nőtte ki magát? :)

jön Pipacs bácsi a nagykéssel, trallala 2008.05.23. 07:39:06

gábor, pici szívem, arany angyalkám, gyere csak közelebb kisfiam...
PFF&}{++sssszzzzz, tuff!
na ez a tiéd volt, most százszor leírod, hogy "nem szpemelek a homárra"
úgy ni

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.05.23. 07:48:42

Hááát, először is Photoshoppppp.
Másodszor meg nem hiszem el, az író tette oda :)
Harmadszor pedig, ha igaz akkor ne rinyáljon mert a külön feltétért nem fizetett... :D

Miss Marple 2008.05.23. 08:04:58

A csótánytól behányok. Mi lehet még ott...

A csigával viszont semmi baj - ha elég gyorsan mászik, meg se eszem.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.23. 08:16:45

- Éttermünk különlegessége a csiga! - dicsekszik a pincér a vendégnek.
- Tudom! Tegnap az szolgált ki.

Gumidomino 2008.05.23. 08:27:34

az a darab izé csótány nélkül is elég visszataszító. örülj, hogy mégse etted meg.
feketére égett, vékony mint a papír, alig van rajta valami, de szárított fűszerekkel jól megszórták.

a csótány is belehalt. bezzeg a mekis saliban virgonckodik a csiga.

szamárfül/pável · http://pavelolvas.blog.hu/ 2008.05.23. 08:31:29

:okád

na és nyitva vannak még ezek a helyek?!

AP (törölt) 2008.05.23. 08:38:53

Tök aranyos a csigusz!!

zsoci 2008.05.23. 08:41:07

Mi a franc a baj a csigával ? Nem mérgező, nem harap , semmit se csinál Akkor mi van ?

Ahol van fris saláta előfordul valamilyen állat is, mi a franc ebben a csoda ?

Csiga szépen szabadonenged ( ha jól látom éti csiga ,védett állat), saláta megesz.

üdv Zsoci

2008.05.23. 08:53:48

Aki gyorsétterembe, meg megakajáldába jár és még húsevő is, az mi a fenén csodálkozik???!!! Nem tökmindegy, hogy csirke vagy csótány?

Nekem egyszer a vákuumcsomagolt croissant-omban volt egy fél gombolyag cérna... Valaki belesütötte a pulcsiját gondolom.

Gobbi Hinta 2008.05.23. 08:54:08

Erre az ocsmány pizzautánzatra nem úgy hányták rá a feltétet? Már szó szerint értve. :) Ja meg ott az a csótány is

mxplanet 2008.05.23. 08:57:44

herpesz! mehetsz a hiltonba is, ott is előfordul.

AKÁRHOL!

herpesz 2008.05.23. 09:04:48

hehehehehe éljenek a herpeszesek
kíváncsi vagyok rajtam kívül ki ad még magának ilyen idióta nevet

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.05.23. 09:06:14

Legközelebb süssék meg a csigát, úgy könnyebb elkapni. :) A csótány pedig magától mászott a pari alá, örülj neki hogy kaptál egy kis plusz proteint ingyér, ebben a mai pénzéhes világban.

Navarone 2008.05.23. 09:18:00

Ez egy nagyon aranyos csiga :D :D :D

sway 2008.05.23. 09:18:07

csiga tök aranyos:) és a képek is nagyon jók! persze sajnos nem kellene benne lennie...

nekem egyszer boltban vásárolt kolbászban műanyag darabka volt. kb 5x5 mm...
ráharaptam és majdnem letört a fogam. kérdezem, ha egy ilyen malőr miatt kettétörik a fogam kérhetek kártérítést?:D

Luckye 2008.05.23. 09:28:02

Nem tudom, ki próbált már a kertjéből szép nagy fejessalátát leszedni, majd utána elmosni, végül salátát csinálni belőle.
A helyzet az, hogy sok eseteben hiába mosod, áztatod alaposan és sokáig a salátát, a levelek tövében, illetve között néha így is alaposan el tudnak bújni a csigák.
Nyilván Mekiben is így jártak.

fourgee 2008.05.23. 09:48:07

Áááá, ecsém, ezt az időzítést... Amikor olvastam a csigás részt, az egyik kereskedelmi televízióban valami elborult zene megy, "az icipici csiga aki mindig felnéz rá" "várj még, csiga váárj még"... :D
Én is remélem hogy csigusz nem lett elfogyasztva. Szerencsére nekem más mekis élményem van tegnapról, egy helyi brit csaj szolgált ki olyan széles vigyorral, mintha valami idióta dezodor reklámban szerepelnék, és épp rám akarna tapadni. Biztosan rossz volt a látása szegénynek :D

egészen nedves víz 2008.05.23. 10:04:28



A csótány is aranyos!


Persze nem a pizzában.


De a salátában a csiga se aranyos. Csak amúgy, magában.

Dee_ 2008.05.23. 10:06:26

Árkád pizzázójában, a melegítőpulton futkosó csótányokat láttunk pár hónapja. Azóta plázában nem eszem pizzát.

Dee_ 2008.05.23. 10:07:29

Mondjuk a saláta legalább igazi, ha a csigák is ezt választják. :)

Klónozott egér 2008.05.23. 10:10:32

t.smith:
Lehet, hogy a séf győri volt, itt ugyanis a túrós tésztát (meg a káposztást is) PORCUKORRAL eszik! Broáf...
A konyhás néni mindig megsértődik az ízlésficamomon, hogy nem kérek rá...

Ahol saláta van, ott csiga is lehet!

A csótányért működési engedély bevonás a minimum!

Okádó Mikádó 2008.05.23. 10:11:36

Csiga nagyon édes, grat a szuper fotóhoz. Javaslom vedd kezedbe a menedzselését és irány a portfóliójával a Cukisághoz.
Ja én megtartanám a helyedben, ideális irodai állatka, csak salátaleveleket kell neki beraknod.

egészen nedves víz 2008.05.23. 10:13:45


a saláta természetesen FAGYASZTOTT


a csiga túléli a fagyást

(mégis honnan a francból lennének csigák egyegy keményebb tél után? a béka is kibírja a fagyást)

fuzzbomb 2008.05.23. 10:21:34

hi all,

nem tudom ilyen szépen illusztrálni, de a westend kajáldarészlegében réges rég HEMZSEGNEK a bébicsótányok, simán a piros tálcán szaladgálnak a kis barátaikkal együtt. kb. egy éve ettem ott utoljára emiatt.

fincsi mi?

Dilbert 2008.05.23. 10:25:53

Zsocika, jo etvagyat a nyalkas salatahoz, miutan kitetted belole a csigat :)

Luckye, nekem sose marad a salataban semmi, mert levelenkent mosom meg, alaposan...meg egy muslinca se, nemhogy csiga...masreszt a Mekis salata fel van szabdalva; egy kis tulelo az a csiga, ha egyben maradt a procedura kozben...

Dilbert 2008.05.23. 10:29:09

Klonozott, szerintem a porcukor-szalonna kombinacioja a turostesztan volt problemas t.smith-nek. Brrr, nekem is az lett volna...

Krindel 2008.05.23. 10:38:23

A csiga valóban nem tesz kárt a salátában, nem is olyan koszosbüdös mint egy csótány, meg hát le is mosták a salátamosó droidok. Bár az igaz, hogy a saját nyálán közlekedik és volt ideje bejárni az egész salátát...

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.05.23. 10:39:56

Tündéri kicsi csiga! Cukiságra vele!

Én egyszer a Dunakavicsban leltem egy igazi kavicsot. Durva volt, de a fogam azért megmaradt...

Gladia Delmarre 2008.05.23. 10:45:14

Luckye, sztem igazad van, ebben az ipari mennyiségben, amiben a meki "gyárt" salikat, sztem óhatatlan, ha csiga túléljen 1-2 mosást. Egyébként itthon én is levelenként csutakolom a cuccot. A múltkor a petrezselymemen volt levéltetű:o Úgyhogy extrán nézem most a kerti cuccaimat.

A csótány extragáz!! Fogyivédőknek nem lehetne-e beküldeni??

A punter 2008.05.23. 10:51:24

Milyen érdekes,hogy más is akar élni ezen a kib@szott bolygón rajtunk kívül!
Amúgy meg nemtom mit kell undorodni,kiváló természetes fehérjeforrás mindkét élőlény.
A csigát sajnálnám azért.

[Sven] 2008.05.23. 11:04:11

de édi a csiga
a pizza alapból is undorítóan néz ki szal

Yllinor 2008.05.23. 11:06:21

Köszönöm a Tékozló Homár gyorsaságát.

A csiga még él, nevelgetjük a barátnőmmel (ő találta, ő volt a mekifan), amint betolta a maradék salit és kicsit összeszedte magát szabadon engedjük a Perint parton.

Igen nekem is az utolsó kép tetszik a legjobban.

Ja és írtam ugye a mekdonáldsznak is, még nem válaszoltak...

Píter 2008.05.23. 11:13:35

Megette?! Az azért durva, a csiga valszeg telenyálazta már az egészet, meg egyátalán lebabázott oda vagy kitudja. Én visszavittem volna és a fejükre borítottam volna, hogy újat kérek...

Páneurópai Harci Kos 2008.05.23. 11:16:10

"Ja és írtam ugye a mekdonáldsznak is, még nem válaszoltak..."
igen valószínűleg az ügyvédük, hogy hitelrontásért... ;D
egyébként nem tudom, mekit ellenőrzi -e valaki az anyacégtől? Mert hogy igen el vannak tévedve a mennyiségekkel és a minőséggel, (ízről nem is beszélve)az is biztos.
U.ez vonatkozik a Burger King nevű hasonszűrű intézményre.
rendszeresen eszem mindkettőben, és nemjó az ár/érték arány:)

Páneurópai Harci Kos 2008.05.23. 11:17:53

én visszavittem volna, hogy ugyanakkor megvádoljanak, hogy én csempésztem bele a csigát.
de hogy a frászba történik az ilyen azt nem értem.

divali 2008.05.23. 11:22:19

A csiga nagyon cuki, de nem örülnék ha étkezés közben fedezném fel a tányéromon. Örülök neki, hogy még él a csiga és nem pusztítottátok el :)

A csótányról nekem az jut eszembe, hogy régebben önkormányzati fenntartású szociális intézményben dolgoztam, gazdasági ügyintézőként. Szerencsétlen öregek szobáiban futkostak a csótányok és az önkormányzat nem akart adni az intézetnek csótányírtásra elég pénzt. Történt egyszer, hogy kivonultak öltönyös és kiskosztümös emberek megszemlélni a konyhát és hál égnek a kiskosztümös hölgy oltári visítozásba kedzett, ugyanis a nyakába esett két csótány ;) No, mondnaom sem kell, lett is pénz rögtön írtásra. Ellenben szomorú, hogy öregek otthonában ha nincs ilyen eset, akkor a tisztelt önkormányzat nagy ívben tojik rá, hogy csótányokkal van tele egy intézmény, ahol életük alkonyán lévő emberek laknak. Bocs, az offért, de ez kikívánkozott.

labi 2008.05.23. 11:23:17

Ó bakker, ha tudnátok már hány bogarat ettetek meg amelyik nem élte túl egyben a darálást :)

Gumidomino 2008.05.23. 11:49:43

két napja a friss újhagyma fehér részében találtam egy picike kis kukacot. kidobtam az egészet és egy ideig nem is fogok venni.

ez hagymakukac? vagy ezek már mindent túlélnek?

lifelike 2008.05.23. 11:59:38

MOM-ban sok gaz kajalda van

prof_bp 2008.05.23. 12:03:30

Píter!
Szerintem Yllinor a csigára gondolt, és nem a barátnőjére. :) Szóval a csiga eszegeti tovább a salit, hogy kellően erős legyen, mikor szabadon engedésre kerül sor.

lajosss 2008.05.23. 12:11:04

Ezek a dolgok,azert tortennek veletek,mert lustak,es tudatlanok vagytok,a konyhai dolgokkal kapcs ban,a salit kb 3 perc elkesziteni otthon boltban kaphato dolgkbol kb 4-ed aron,de ti rajok vagytok:),ja pizza az kb fel ora,mondjuk ahoz esz meg ugyesseg is kel, so no chance for you.

Bettyno 2008.05.23. 12:17:16

A csiga tündéri aranyos!!!:-)

Mondjuk lehet hánytam volna, ha a salátámban látom meg. A csótánynál nemcsak lehet...

Kísérletinyúl 2008.05.23. 12:32:45

jesszus,soha többé nem kajálok még csak étteremben sem,max ahol haver a szakács!
*kirohan hányni*

elwood 2008.05.23. 12:50:48

MOM parkban dolgoztam egy ideig. Nincs emberi fogyasztásra alkalmas ételt kínáló hely.

A pizza ház és a mellette lévő görög nevű izé osztozik a csótányállományon, a beülős helyeken is rendszeresen romlott kaját honzak ki.

Maradt a meki, meg egy buzi drága olasz.

A csiga nem volt jól átsülve szemmel láthatóan, vissza kellett volna vinni mikróztatni.

komancska 2008.05.23. 13:07:32

tényleg salit végül azért megetted? és mi lett a pizzával?

biztosan kidobtátok, máshol meg éheznek... :P

izé. a mekiben gondolom szóvá lett téve a dolog. mi volt a rekció?

Dr. Fotos 2008.05.23. 13:24:37

Arra nem gondoltal, hogy a csiga a termeszetes adalek resze? Az ontet csigasz@rbol vanik...

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2008.05.23. 13:40:21

Szerintem tök aranyos az a csiga :D

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.05.23. 14:44:18

csigabiga nagyon edi
:D
a pizza rem gusztustalan csotany nelkul is. most komolyan meddig tart negyed kg lisztet vizzel, elesztovel, olajjal osszerakni, be a sutobe es kesz. tovabb tart leirni, mint megcsinalni. salata mas mert nem mindenhol van piac.
aaa biztos kozgazos.

A punter 2008.05.23. 14:59:45

Ősapáink is ezt szedegették a fáról lemászva,nem mekibe mentek.Ők se döglöttek bele,mi sem fogunk.Álmotokban úgyis lenyeltek néha egy-egy pókot.
Kampfner neje: Szombathelyen van közgáz??

bullshit béla 2008.05.23. 15:33:21

kindertojasba kene bogar :)

Eszt kell csináni e (törölt) 2008.05.23. 17:58:45

mondjuk egy másolat a vásárlók könyvéből a beírással hitelesebbé tenné az egészet.
Volt egyáltalán felháborodás, asztalra csapás, főnök kihívás, neki megmutatás?

Kísérletinyúl 2008.05.23. 18:02:39

hm,hm.....és vajon mi mindent eszünk meg amit nem veszünk észre???

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.23. 18:19:41

Kampfer neje
az meg nem pizza
vagy igy eszitek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.23. 18:23:00

a salat , az eccerubb, veszek egy iceberget meg rencs dresszinget, oszt annyi
a pizzakeszites legegyszerubb modja
online Papa Johns
20 perc mulva it van es qrwa jo, csotanymentes
a spenotos a legjobb
nekem

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.05.23. 19:02:25

A reformkonyhában a rovar is rendkívül jó étek.Számtalan hasznos dolgot tartalmaz :)
A pizzat én személyesen vittem volna vissza és a képébe nyomtam volna az emberkének, még egy csótány volt a pizzámban felkiáltás is jót tett volna a forgalmuknak :D
Csigát már én is találtam, gyorsfagyasztott termékekben előfordul, kienged és mászik a csiga :) De van rizsben meg borsoban néha kavics is :)
Ami belekerülhet egy ételbe az bele is kerül csak nem mindig veszed észre :) Lehet már egy egész csigafalva van a beleidben :D

Vladimir Harkonnen 2008.05.23. 20:32:22

Hol van a többi csigusz? Ez még csak egy gyerek csiga! Biztos nem kószált el a szülei nélkül! Azokat megetted? Csigagyilkos!

szbszig 2008.05.24. 02:33:47

A csótány gusztustalan, de a csiga aranyos! :)

kiskutyuska · http://dark_jmg.blog.extra.hu 2008.05.24. 09:54:29

na nem azert, de a momban ha joltom van valami elelmiszer uzlet. VEgyel 2zsemlet de hogy ebbe a pizzaba semmi penzert nem kostoltam volna bele csotany nelkul sem :D

A csigu allati edi :DDDDD

forumuser 2008.05.25. 21:16:58

"ja pizza az kb fel ora,mondjuk ahoz esz meg ugyesseg is kel, so no chance for you."
Aha, saját tésztából félóra, mi?

forumuser 2008.05.25. 21:18:18

Arról nem is szólva, hogy bótba is el kell menned, ha nincs otthon minden hozzávaló (nem pont a lisztre gondolok). A hóm méd pizzára készülni kell.

vauvauvau 2008.05.26. 00:58:01

Sokat köszönhet az író a Csótánynak!
A Csótány és a Csiga világított rá, milyen tehetséges fotós az emberünk!
Az utolsó fotó egyszerűen zseniális!
Még reklámplakátnak is szuper lenne!
Régen láttam ilyen kiváló fényképet!

vauvauvau 2008.05.26. 01:31:20

Pistikém!
Köszi, hogy a Homárra felraktad ezt a képet!
Már a tököm tele volt, hogy a mi pizzázónkban alig volt vendég!
Remélem a sok hülye majd ezentúl hozzánk jön!

Utalom a 10.000 Ft-ot.
Puszi.

jesszumpepi (törölt) 2008.05.26. 04:45:48

Kampfer neje!

Azért a házi pizza készítése nem ilyen egyszerű.Rendesen meg kell dagasztani a tésztát-akár robotgéppel-és idő kell neki,hogy rendesen megkeljen.
Nehogy már a te pizzádat meg kelljen ennem :-)

Yllinor 2008.05.26. 12:37:01

Nem írt vissza semmit a Meki.
No mind1 mert a héten megyek tápot venni neki, remélem van nekik ekkora adag is. Mostmár vissza nem adjuk, de kérünk neki speckó mekis kaját...:d :P

eMM2 2008.05.26. 13:07:19

Nem értem mi a bajotok a csótánnyal.
Az rendesen át volt sütve abba már nincs semmi baci.Sok helyen csemegének számít.Szerintem még gusztusosabb is mint az a "pizza" amiben volt.
Bezzeg az a kis ari csiga összenyálazta az egész salit.
Egyébként ennél is van rosszabb láttatok már jól kifejlett spanyolcsigát? Tudjátok az a házatlan nyálkás barna színű pettyes fajta na az már valami! Felénk tenyészik,ha kértek szívesen küldök,de só nélkül kell fogyasztani mert attól szétpukkan.
Amúgy a japánok megeszik a nyers csigát rizssel szójamártásban.Azt nem tudom hogy az még mászik e.

gourmetkiráj 2008.05.27. 22:23:29

Okostojás! Szép ó reggelt! Remek képet eszkábáltál össze, irigyellek, hogy ennyi szabad időd van, azt is mások lejáratásával töltöd. A pizza széle szarrá égett, a csótikával mi a történet? Hőálló? Megsúgom: a pizzát 300 fokon sütik.
Semmi gond, te mint semmihaszna irodai alkalmazott, aki mint kiderült egy kétlábon járó merő jóindulat vagy, biztosan majd meg szakadsz egész nap, nyugodtan szórakoztasd embertársaid, másra valószínűleg alkalmatlan lennél...
És még csodálkozom, miért tart itt ez az ország.
Mindenki "keményen" dolgozik...

Albi Back 2008.05.28. 18:56:02

Most olvastam az ember.hu-n a Csiga posztját. Azt írja, hogy ki van borulva mert egy ember kotorászott a kajájában egy műanyag villával.

Finchel · http://greensmoke.hu 2011.08.29. 16:28:04

Pont egy ilyen csigut szedtem ki a gyerek szájából (még élve!) Pedig megmostuk a ribizlit...
Csótánnyal (vagyis csótányokkal) viszont a Batyin a palacsintázóban találkoztunk. Sajnos addigra már leadtuk a rendelést
süti beállítások módosítása