Elég szar lehet külföldről hazatérő járatot lekésni, de Gáborékkal ennél sokkal megrázóbb dolog történt. Már ültek a buszon, amikor kiderült, hogy az OrangeWays túlfoglalta a járatot, és a 64 tényleges férőhelyen felül eladott 12 virtuális hely pont az ő székeikre szólt. Leszállították őket, otthagyták a picsába, hogy oldják meg, ahogy tudják, ezután pedig kártérítést sem hajlandók fizetni:
A hétvégét Prágában töltöttük pár barátommal, az OrangeWaysnél hetekkel előre lezsírozott buszjegyeket váltva. Hazajövet kiderült hogy több jegyet adtak el mint amennyi hely a buszon van. Eladták a busz 64 darab helyét helyjegy nélkülni buszjeggyel, és valamilyen módon eladtak 12 jegyet melyen helybiztosítás, azaz székszámok is szerepeltek. Mi már a buszon ültünk, mikor jött egy család, akinek az ülésünkre szólt a helyjegye, minket felállítottak és közölték, hogy aki áll a buszon az legyen szíves szálljon le.
Érthetően nem kis felháborodást okozva ezzel a kirakott utasok között. Vasárnap délután 3 órakor a Prágai buszpályaudvaron leszállítottak minket egy "emberileg sajnáljuk, de nem tudunk mit csinálni, oldják meg a hazajutást aztán majd Budapesten visszaadjuk az út árát." kijelentéssel. Személy szerint teszek a 4 rugóra, de egy tucat turistát így cserben hagyni egy idegen országban (úgy hogy az egyiknek pl. aznap lejár a vízuma) nem csak a pofátlanságnak, de minden gusztustalan emberi tulajdonságnak a legalja!
Hazaérkezésünk másnapján kollégám vette fel a kapcsolatot az OrangeWays társasággal, az alábbi levélben:
> > Tegnap jópár utastársammal Prágában hagytak minket, pedig érvényes
> > jeggyel rendelkeztünk. Több jegyet adtak el, mint ahány hely volt a
> > buszon. Amikor rákérdezttünk hogy hogy jutunk akkor haza, a következő
> > választ kaptuk: "Minket az nem érdekel, oldjátok meg úgy ahogy
> > akarjátok vagy tudjátok, majd úgyis visszakapjátok". Amikor igazolást
> > kértünk volna arról, hogy nem saját hibánkból hagytak minket külfödön,
> > akkor ezt megtagadták és el akartam menni. Videófelvételem van arról,
> > ahogy lökdösik le az utasokat a buszvezetők. Az utaskísérő hölgy arra
> > hivatkozva, hogy ö nem mondott nekünk semmit, megkért hogy hagyjuk őt
> > békén. Most hogy végre saját erőnkből hazaértünk, szeretnénk ha
> > foglalkoznának egy kicsit ezzel a kérdéssel, valamint tájékoztatnának
> > hogy a kártérítésünkre hogy és milyen formában kerül sor. Ezen kívül
> > szeretném hogy a buszsofőrök és az utaskísérő hölgy nevét a
> > tudomásunkra hozzák.
A levelünkre egy rendkívül diplomatikus, és (akkor még) segítőkésznek tűnő választ kaptunk:
> Date: Mon, 23 Jun 2008 15:35:36 +0200
> Subject: Re: prágában hagyott utasok
>
> Tisztelt Uram,
>
> köszönjük levelét. Sajnálattal értesültünk a történtekről. Sajnos egy
> technikai okok miatt történt a túltöltés. Az OrangeWays Zrt. sosem
> engedné magának, hogy túltöltéssel kezelje a járatait.
> Nagyon sajnáljuk ami történt, azonban a sofőr tájékoztatása szerint,
> egyes utasok nem vették figyelembe az utasításait és nem szálltak le a
> buszról a kifejezett kérésére sem. A többi utas érdekében erélyes
> fellépésre volt szükség.
> Cégünk nem kötelezhető kártérítésre az utazási feltételeinkből adódóan,
> természetesen a cég vezetése kivizsgálta az ügyet és elnézését kéri
> minden érintett utastól és természetesen hajlandó a károkat enyhíteni.
> Természetesen a befizetett buszjegy pénz visszajár és ajándék jegyeket
> is tudunk biztosítani járatainkra. Kérem, írja meg a foglalása számát,
> hogy további információval tudjunk szolgálni.
> Kérem, írja meg, hogy milyen kártérítésre gondolt, köszönöm !
>
> A jövőben mindent megfogunk tenni, hogy még hasonló helyzet sem
> forduljon elő.
>
> Köszönettel:
>
> --
> F. Balázs
>
> Ügyfélszolgálat/Customer Service
> Orangeways Zrt.
> Üllői út 129.
> 1091 Budapest Magyarország
> tel: +36-90-633-000
> info@orangeways.com www.orangeways.com
Érdekes, hogy F. úr utazási feltételeikre hivatkozva próbálja mentesíteni magát a kártérítési kötelezettség alól, holott a következő sor az ő utazási feltételeiből van kimásolva, és egyértelmű, hogy már ez sem teljesült.:
"UTAZÁSI FELTÉTELEK AZ ORANGEWAYS ZRT. NEMZETKÖZI AUTÓBUSZJÁRATAIN
Az OrangeWays Zrt. kötelezi magát az érvényes menetjeggyel rendelkező személyek célállomásba való szállítására az előre közölt menetrend, árjegyzék és feltételek mellett."
Megírtuk a cégnek, hogy legyenek szívesek az utazásunk árának visszatérítésére, és a hazajutásunkból adódó plusz költségek kiegyenlítésére, de hétfő óta semmilyen formában nem válaszolnak a megkeresésünkre. Felháborító, hogy ennyire semmibe tudják venni az utasaikat.
Elnézéseteket kérem a kissé hosszúra nyúlt levél miatt, különösebb csodát nem várunk, mindössze legyen a mi esetünk tanúlság azoknak, akik a jövőben esetleg busztársaságok csábító ajánlatai között próbálnak eligazodni.
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.27. 14:35:42
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.27. 14:38:34
Jack__Bauer 2008.06.27. 14:40:18
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.27. 14:40:36
pizsama 2008.06.27. 14:42:10
theutat villám 2008.06.27. 14:51:31
Sünszarók
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.27. 14:53:20
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.27. 14:54:50
SylverRat 2008.06.27. 15:02:58
Su_n · http://firkak.blog.hu/ 2008.06.27. 15:03:24
staropramen 2008.06.27. 15:13:15
2008.06.27. 15:20:21
LouiS 2008.06.27. 15:34:00
Egyébként felháborító a történet! Eddig nem nagyon volt panasz rájuk...
eszembejutottvalami 2008.06.27. 15:34:16
Biztos rossz érzés lehetett amikor leszállítottak, de gondold végig nem volt-e lovagias cselekedet a családnak átadni a helyedet.(gondolom mikor családot említesz szülők plusz gyerek(ek)-re gondolsz).Amúgy az USA-ban egy ilyen ügyből meg is lehet gazdagodni.Pereld a céget megérdemlik!
dosszié 2008.06.27. 15:42:27
Aztán mondtam volna a sofőrnek hogy old meg bazeg nem az én bajom
jobbunko 2008.06.27. 15:56:29
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.27. 15:57:00
OrangeWays... eh..! A Volán legalább elvisz, ha nincs nálad üdítő és időben kiszabadulsz a vécéből!
hófehérke (törölt) 2008.06.27. 15:57:49
lehet, hogy egyikőjük nem magyar és nem uniós állampolgár. Ez gondolom eszedbe se jutott...
hijarna 2008.06.27. 16:01:59
Sadist 2008.06.27. 16:03:06
Nem a post írónak járt le a vízuma, hanem volt olyan utas a 12 között, akinek másnap járt le. Lehet, hogy Üzbegisztánból, vagy akármelyik más nem EU országból jött Prágába.
jesszumpepi (törölt) 2008.06.27. 16:07:18
A leghitelesebb forrásból tudjuk:ő maga mondta.
2008.06.27. 16:23:30
joci19 2008.06.27. 16:25:30
na szoval gondolom a kedves elvtarsnak is hasonlo "open" jegye volt amit persze baszott ervenyesittettnia vissza utra. aztan meg itt veri a nyalat.
elso e?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.27. 16:27:59
Ombree 2008.06.27. 16:36:23
Én is azon kedves elvtársak egyike vagyok, aki veri a nyálát emiatt, engem is leszállítottak... Te magad meg baromi okos vagy csak olvasni nem tudsz... Amikor az a köcsög cég elismeri hogy túltöltés volt, és ez az ő hibájuk, akkor szerinted ez Open jegy volt???
Segítek, nem az volt. Amugy meg a kedves család egy kínai család volt, akit a magyar buszsofőrök leültetnek a magyarok helyére... Ez tényleg jó érzés...
home.sch.bme.hu/~toga/orange2.mp4
randomuser1 2008.06.27. 16:43:39
mókus 2008.06.27. 16:44:01
f. úrnak nincsen rendes neve?
ombree: ez a rasszista megnyilvánulás totál nem hiányzott ide!
Ombree 2008.06.27. 16:48:29
További magyar hang 2008.06.27. 16:48:30
És azt is be fogod majd linkelni?
avatartalan 2008.06.27. 16:50:43
LiberAll 2008.06.27. 16:52:14
Amúgy én személy szerint ilyen olcsójános busztársasággal nem utaznék meg Mo-n belül sem, nem hogy Európában. Szóval ne csodálkozzál, hogy szépen megszívatnak, max majd nyomnak neked pár ezrest az szega. Ha meg is bírságolják őket, akkor is röhögve fizetik ki a díjat, mert lesz még pár "barom" (már bocsánat) aki 2 büdös euróért olcsóbban a normális volán helyett ezekkel utazik, mondjuk meg lehet ezt nézni a patika fronton is, hogy mi megy ebben az országban, de az már másik történet...
randomuser1 2008.06.27. 16:55:48
Sir Zet 2008.06.27. 17:01:24
home.sch.bme.hu/~toga/orange2.mp4
Izé, ezen szerintem éppen az utas lökdösi a buszvezetőt, de lehet, hogy én látom rosszul...
Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.06.27. 17:18:19
Ne mondjatok hogy hasonlo helyzetben nem ertekelnetek az ilyet.
En mondjuk felallitottam volna a buszvezetot, adja at o a helyet a kinai csaladnak. :)
meg mindig olcsobban megusztatok, mint en Milanoban.
modell.blog.hu/2008/06/09/milanoi_repter
Rajmond 2008.06.27. 17:45:47
prolimaro 2008.06.27. 18:09:11
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.27. 18:13:42
Részemről ennyi, nekem kurva pozitívum volt az OrangeWays, mikor hoztak haza Prágából, kényelmes ülések, kedves személyzet, kávét többször is adtak és benyomták A tégla című filmet. Szóval én rosszat nem tudok mondani. Ha velem esett volna meg ilyen én is ideges lettem volna és lehet, hogy én is lökdösöm a sofőrt, de utána evvel fenyegezőzni, hogy fel van véve? Ugyanmár. Mégegyszer leírom, menjen oda valaki, vagy az egész banda és kulturáltan mondják el, mi a bánatuk. That's all.
Rajmond 2008.06.27. 19:09:20
Attila64 · www.sagaontour.ca 2008.06.27. 19:19:08
Legjobb, ha letelepedik nálunk. Ehhez meg kell tanulnia helyesen pl.írni, mint neked is!
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.06.27. 19:45:38
a levélíró meg szüljön sünt és örüljön, hogy nem törték el kezétlábát ezek után...
Бабаяга 2008.06.27. 20:20:14
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.27. 20:29:17
ja az USA-ban lehet hogy meg lehetne gazdagodni ebbol, de itt elkepzelhetetlen
ha van buszjeged es nem fersz fl akkor elvisz egy masik busz megha te vagy azegyetlen is
modjuk valszin eppen azert mert tudjak ha ott hagynak az igen draga lesz
Csabesz2000 2008.06.27. 20:41:45
Csabesz2000 2008.06.27. 21:00:50
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.27. 21:05:13
na, ilyenkor kell továbbhaladni, és mást keresni...
miért van az, hogy velem nem történik ilyesmi? talán mert választom a csábító ajánlatokat.
apropó, tokióba tud valaki olcsó jegyet három főnek oda-vissza ? (ha lehet, ne buszon)
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.27. 21:06:27
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.27. 21:09:48
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.27. 21:11:29
Laura webtrainer · http://www.mikroalga.olympio.hu/webstar.html 2008.06.27. 21:15:50
Lelökni kellett volna a buszsofőrt, nem fel..
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.27. 21:17:01
akit érdekel, mire gerjedt kata
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.06.27. 21:19:01
Mellesleg le merem fogadni, hogy a kínai járatokról sem a magyar családokat rugdossák le a kínai kalauzok és sofőrök! Ilyen családellenesség csak abban az országban van, aminek a fővárosa Buzipest.
2008.06.27. 21:23:05
Mivan??? Megmagyarazza miert emelt kezet a sofor az utasra? Maskepp: egy ember egy masik, szamara vadidegen emberre?
Ha nem szall le az a paraszt a buszomrol (bocs, csak a magyarazat vegett), akkor akar megrugdoshatom, ha meg ekkor sem jon meg az esze, lefujhatom gazspray-vel, meg eloveszem a viperat-boxert az ules alol? Ez jogos, ez igy rendben van? FBalazs szerint ugy tunik igen...
Szerintem meg max. rendort hivhatott volna. Es meg - ha jol gondolom - kesobb a rendort is erosen lecsekkoltak volna, ha kenyszerindezkedik.
Es amugy is milyen jogkor alapjan osztogatott utasitasokat? Vagy itt is az divik, mint szazevekkel ezelott a hajokon: a kapitany Isten utan az elso?
Briguszka 2008.06.27. 22:03:50
Királyi, hány éves vagy??
És még hiszel a mesékben?
Briguszka 2008.06.27. 22:05:31
The Good Boy 2008.06.27. 22:21:04
Elöször, hogy olyan céggel nem üzletelünk, ahol az elérhetőség úgy kezdődik, hogy 06-90-..., vagy +36-90-...
Másodszor: Mit várunk egy olyan cégtől, aki magyarhonban van bejegyezve, és Orangeways Zrt.(!)-nek (mért nem magyarositanak?) hivják, és Customer Service-t alkalmaznak. Gondolom volt face controll, azért a posztirót szállitották le.
Harmadszor: Mivel már nevében sem magyar a cég, azon nem is csodálkozom, hogy magyarokat dobnak le a buszról, hogy a kis kicsi sárgák (akiknek valószinüleg vizumuk sincs, mert jogilag nem is élnek, és nem is tartózkodnak abszúrdisztánba) hazaérjenek időben. Nem vagyok rasszista (vagy igen), de akkor is úgy gondolom, hogy itt a balkánon élvezzen már elönyt egy hazai cégnél a magyarok, főleg ha már a buszon vannak és nem Open a jegye!
Negyedik: Gratulálok a cégnek üzletpolitikailag is, ha már leszállitottak valakit, akkor lehetőleg azt, aki esetleg még lehet utasuk a közeljövőben, mert gondolom kisebb rá az esély, hogy a kinaiak lesznek törzsutasok, mint a bennszülöttek.
Ötödik: A posztoló azt írta, hogy a buszról a soförök lelökdösik őket, amit a soförök elmondásából a Customer Service is elismert. tehát ez akár igaz lehet, attól függetlenül is, hogy itt már a buszon kivüli eseményt látjuk.
És még valami: Ezért lett ilyen sz*r hely ez az ország többek között, mert ilyenek történnek, hogy a saját népét diszkriminálja egy cég. És nem csak ebben az egy ügyben, hanem alapból az élet minden területén ez történik, hogy a külföldinek kinyalják, a magyart le sz*patják. Mondjuk mindkettő lehet kellemes, csak a megfelelő nemű egyedet kell megtalálni hozzá, meg azt, hogy az esemény (jelen esetben a f*sz) helyes oldalán álljunk :)
szerintem
prolimaro 2008.06.27. 23:17:19
Nézd meg a videőt és ne magyarázd meg, hogy mit mondott az ügyfélszolgálat.
Check !!!
:)
Erélyes = határozott fellépés
2008.06.27. 23:35:51
Az most sajnos nem fog menni. De az sejlik (vegigolvasva mas hozzaszolasokbol is), hogy forditott volt a felallas. Akkor viszont az en hozzaszolasom is ellenkezo elojellel el. Nem erdekel ki lokott, senkinek sem volt joga hozza.
Igazsagparti vagyok. Az meg objektiv.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 03:54:58
meg nem is tettem ajanlatot
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 03:57:48
jon mokus
oszt kapok a pofamra az offolase
pedig a derekam is faj
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 04:17:28
jobberol adtam be egy beadast egy labdarugolabdaval megcsusztam a vizes fuvon....
vician kozephatved volt
de ez nem vicc
a szertaros meg vacon....
hat ne tuggyatok meg....
az volt a baj hogy ballabas vagyok
jesszumpepi (törölt) 2008.06.28. 05:58:40
Érdeklődni szeretnék,hogy az OrangeWays árul-e használt kilincseket olcsón.
A Magyar Posta Zrt.kiszállítja-e ide nekem a ráckevei "élményfürdőbe"?
jesszumpepi (törölt) 2008.06.28. 06:06:57
Kb.egy hónapja anyósoméknál vendégeskedtünk.Bementem a vécébe,és abban a pillanatban,ahogy becsuktam az ajtót,kezemben maradt a kilincs,és kialudt a villany.
Mondjuk,rögtön kiszabadítottak.
Sasfióka 2008.06.28. 10:15:19
A Tokióba utazónak pedig: Utazzon a Korean Airral, Frankfurt-Szöul-Tokio útvonalon. Nekem ez volt a legolcsóbb.
Zsán · http://alleskapot.tumblr.com/ 2008.06.28. 10:31:21
biorobot (gyönyörű fosbarna) 2008.06.28. 12:14:56
Dr.Stein (törölt) · http://republicator.blog.hu/ 2008.06.28. 12:40:08
Népakarat!
A napokban átalakult a Blog.hu főoldala. Sajnos eltűnt belőle a blogajánlások régi rendszere, mely az űrlapon ajánlott cikkeket promo.blog.hu oldalra kilistázta és megjelenítette a blogok oldalsávján (már aki ezt az ajánlót kitette). Sajnos ezzel elveszett a nem Index-közeli kisblogok számára a megjelenési lehetőség, részünkre pedig a legfrissebb cikk és hozzászólások közötti keresgélés öröme.
Kezdeményezést indítottam, mely a promo.blog.hu ajánlórendszert szeretné ismételten megvalósítani.
Ehhez keresek egy webprogramozáshoz értő jómunkásembert, aki a nem túl bonyolult ajánlórendszer elkészítésében segítene. Igazából csak egy vendégkönyv formára igazításáról lenne szó.
Részletek:
legjava.blog.hu/
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 15:44:20
tudom, hogy nem hiszed el
de egyszer en is igy jartam, raadasul eccaka
es meg nem volt az anyosom, csak kesobb lett es azt se tudta ott alszom a janyanal
meg a villany nem oltodott le
a leendo exsogorom szabaditott ki
ja a labdarugotortenet is igaz
louisvilli titanok vagyunk es az edzom attett a jobb szelre
es ez volt a baj
nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2008.06.28. 18:24:41
A zajándékjegyet meg fogadd el, s mindjárt kérjél belőle vagy 70-et, így biztosan elvisznek...:)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.28. 20:04:12
hihhetetlen
amerikaban rendort hivnanak es az jonne is
es jol lecsukna mindenkit aki lokdosodik
a lemaradt utast elvinnek taxival vagy repulovel
meg ilyenek
mebarak · http://www.mebarak.hu 2008.06.29. 10:30:05
Mylady 2008.06.29. 11:38:52
És tök üres volt a busz (kb 2o-an voltunk)
Nem mondom, hogy nem történhetett meg amit hősünk leírt, sőt el is hiszem, csak nekem eddig jók a tapasztalataim velük.
100holdas 2008.06.29. 15:17:52
Mylady 2008.06.29. 15:30:26
és tuti ugyanaz a busz volt?
Amikor én mentem, nem működött a kávégép. Video sem volt. Csak rádió meg zene. Visszafelé jó volt a kávégép és video is volt. Rádió meg zene nem. Másik busz volt.
Az utazási feltételeknél az van, hogy jár ingyen meleg ital (üdítő nem), de ha nem, akkor sem lehet kártérítést kérni. Nálunk azt mondta be az utaskísérő, hogy pénzért(!) van, nála lehet venni. Aztán ingyen osztogatta. A 7 órás út alatt 2x. Mondjuk én nem kértem.
Engem sokkal jobban dühített, hogy azt írják, van WC és lehet használni.
Induláskor meg bemondták, hogy csak kisdologra és csak ha nagyon muszáj.
Kétségtelen, hogy félúton megálltunk egy benzinkútnál, ahol volt ingyen WC, de az ottani állapotokról meg ne beszéljünk.
Gonosztörpe 2008.06.29. 15:56:04
Dilettáns cégvezetés, a sofőrök kéthavonta cserélődnek, mert nem kapják meg a fizetésüket, stb.
Valaki elhiszi, hogy 10-20 utassal nyereségesen működnek a járatok?
Ez kb. olyan, mint a kínai éttermek,amikben egy szál vendéget nem lehet látni, de kitűnően lehet fedezni velük feketén megszerzett zstont! :)
100holdas 2008.06.29. 16:09:40
Mylady 2008.06.29. 20:50:22
Krakkóba reggel 6-kor indul a busz és fél-egy óra várakozás után visszaindulva 1o-re ér Pestre. Az 16 óra. Erre van 2 sofőr és 1 utaskísérő. Van ugye üzemanyagköltség, sztrádadíj 3 országban (kell a lengyeleknél is?), meg egyebek. Fizetni kell a fogadó állomáson is stb.
És mikor mentünk, kb 4o-45 utas volt, visszafelé kb 2o.
Én nagyon meg lennék lepődve, ha ez nyereséges lenne.
prolimaro 2008.06.29. 23:32:49
prolimaro 2008.06.29. 23:39:49
Rendszeres utazó vagyok, és már több hónapja majdnem mindíg ugyanazok a sofőrök mennek a prágai járaton. Kit cseréltek le és hol ? Utaztál már velük vagy csak jól esik gonosz törpének lenni ? :)
Valaki elhiszi, hogy 10-20 utassal nyereségesen működnek a járatok?
Miert kellene, hogy most nyereséges legyen ?
A Coca-Cola cég sem volt mindjárt nyereséges, kellett egy kis idő, hogy az emberek megismerjék.... KÖZGÁZ
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.30. 03:49:16
punpa 2008.06.30. 07:41:16
Szily: 1.50
Jackyll: 2.50
Gábriseszter: 8.00
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.30. 08:44:22
te tényleg nagyon gonosz vagy :) Mellesleg honnan veszed, hogy a Kóka Jani pénzmosó cége? Ezen kívül is hülyeségeket beszélsz. Kínai éttermet meg láttam már teli is, abban nem lehet vendéget látni, ahol szar a kaja. Ahol meg jó, ott vannak.
Punpa: Szily-re rakok két mogyorós Milkát :)
punpa 2008.06.30. 09:08:06
De ha nem Szily fog posztolni, akkor nuku mogyorós csoki, csak a saját mogyoróid maradnak :)
demizson bobby 2008.06.30. 09:20:25
Magyarországon él,mert monnyuk szerb állampolgár,de....
Megvan már?
Chrom 2008.06.30. 09:34:51
Másik kérdés, hogy emberileg egy utolsó a sofőr is meg az utaskísérő is. Mert nem hagyok ott senkit... Akkor segítek valamit intézni...de hát emberség, hol van itt?
Ha meg nem azzal leszek elfoglalva, hogy mi emberek hogyan viselkedünk egymással, akkor majd ráérek csodálkozni a Kentákiból Májámiba repülő 13 utason...
2008.06.30. 09:46:56
-E-Z- 2008.06.30. 10:07:24
elwood 2008.06.30. 10:27:05
staropramen 2008.06.30. 10:37:33
hbe 2008.06.30. 10:38:07
Mackie 2008.06.30. 10:44:19
A felelősségkizárás pedig fogyasztói szerződésben hatálytalan. Ne hagyd magad szivatni.
IG 2008.06.30. 11:08:12
A hozzáállás egy olyan dolog, ami sok mindenen tud segíteni és rontani is!
Mi is azon a buszon utaztunk.
A két buszvezető közül az egyiknek sikerült a lehető legrosszabban reagálnia. Ha kell, ő leszállít bárkit... ha kell, rendőrrel....Meg aztán mindenki oldja meg maga, azt, hogy hazajusson, őt az nem érdekli, hogyan!
Igen, a pocakos kismama tényleg ottmaradt, még legalább 10 emberrel, akik mindannyian érvényes jeggyel rendelkeztek! Akik jóval az utazás előtt vették meg jegyeiket és akiket mindenféle kárpótlás és egyéb épeszű magyarázat nélkül otthagytak. Egyszercsak becsukta az a "kedves" ember (egyik sofőrünk) az ajtót és elindultunk.
Italok - a beígért ingyen forrócsoki, kávé... - sem kifelé, sem hazafelé nem voltak.
Hazafelé már "büntiben" is volt az egész busz (rajtaülők, akiknek sikerült!) mivel se nem szóltak hozzánk, se nem magyarázták meg az előbb történteket, se nem kértek elnézést a hirtelen felindulásból elszóltakért... és a beígért vetítendő film is váratott magára.
Maga a busz, szerintünk nagyon szép és jó, kényelmes, hosszú utakra is tökéletes, de a személyzeten még van mit válogatni!!!
Szerintem nagyobb szűrőt kellene tartani, mielőtt emberek közelébe engednek más embereket.
Legyen vagy épp akadjon bárminemű probléma egy út során, akár közel, akár nagyon messzi tájakon, mindent meg lehet(ne) emberségesen oldani, beszélni!
A kárpótlás a legkevesebb azoknak az embereknek, akik ezt átélték, akiket otthagytak!
Jó gondolja meg mindenki, mielőtt választ, hogy mikor, mivel és hogyan utazik!
Kár értük, mert ez egy nagyszerű ötlet, maga ez az utazás.
Lehetne ugyanennyi energiával egy nagyszerű dolgot kihozni mindebből!
Today05 2008.06.30. 11:10:46
Durva volt, hogy a külföldiek megszeppenve, teljesen kultúráltan kérdezgették a sofőrtől, hogy mit csináljanak, és semmi választ nem kaptak, az egyik lány kapott egy magyar 06-30-as számot a papírjára, hogy hívja fel... ennyivel le volt tudva a segítség.
Ez a durva, nem az, hogy valamit elb@sztak, az szimpla pech ami megesik.
A másik fele, az amikor én meg tudom oldani, hogy anyázás nélkül hozzászólok annak ellenére, hogy épp leszállított, ne az "anyáduristenittakarodj" legyen a válasz. És miért kell 20 percen át kérlelnem, hogy írja le, hogy nem tudtam felszállni a buszra, az utaskísérő valami ilyesmit mondott: "erről nem én tehetek nem írom le".
ex-Zep 2008.06.30. 11:14:06
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.30. 12:09:55
ezer oka lehet
peldaul ott a csajod
de lehet biznisz is
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.30. 12:35:03
punpa: hova utaljam? mármint a csokikat :)
Gonosztörpe 2008.06.30. 13:08:02
EnZsolt: természetesen nem a "Menü450fojint" típusú éttermekre gondoltam, hanem azokra a hodályméretűekre, amikben a főnökön, és testőrein kívül nem nagyon látsz más embert..:-)
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.30. 14:06:03
Álljatok össze, beszéljétek meg: személyenként 5000 ft körüli összegért, vagy 10% sikerdíjért simán elvállalja egy ügyvéd! Lehet, hogy 3 év múlva láttok pénzt de legalább fejenként 2-3millió reális összeget látok.
A kismama előtt le a kalappal, remélem nem lesz semmi gond, de ha csak szeplős is lenne a gyerek kívánom, hogy 10x annyit ítéljen meg a bíróság nekik, sok sikert!
Esetleg érdemes lehetne a leszállított hölgy utasokkal is szexelni egyet: ha várandós lett, akkor az is pont ha meg nem akkor leeht mondani, hogy 10 éve próbáltatok fogantatást elérni s most a prágai üdüléstől vártátok a csodát... ;-)
Riszpekt a magyar buszon utazó külföldieknek is, akik azzal a fogalommal nem tudnak mit kezdeni, hogy "bocs, ülnek a helyeden, és te fogsz itt maradni, nem kapsz azt sem ami a csődörnek születésétől fogva van..."
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.30. 14:10:49
Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.06.30. 15:50:13
punpa 2008.06.30. 16:23:41
jesszumpepi (törölt) 2008.06.30. 17:03:29
prolimaro 2008.06.30. 17:25:12
prolimaro 2008.06.30. 17:27:09
A buszon utaztatok ? A sofőr meglökött valakit verekedett stbb ??? vagy csak őt lökték ahogy a video is mutatja.
Ács Ferenc 2008.06.30. 17:54:35
A másik sztori: haver szintén a neten vett jegyet tőlük, de nem kapta meg. A pénzét viszont levonták. Leveleire nem válaszoltak, telefonhívását lecsapták (!) napokon át. Végül tudott beszélni egy ügyfélszolgálatossal (egy újságíró ismerősöm szerint egyébként csak egy (1) darab ügyfélszolgálatis dolgozik ezeknél) akit rendőrséggel fenyegetett meg, vagyis hogy küldjék a jegyét, vagy vissza a pénzét, és erre nagy nehezen hajlandóak voltak küldeni mailben a jegyet.
Minden jel szerint tehát ez a cég szélhámosok gyülekezete.
homa78 2008.06.30. 18:09:53
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.30. 22:19:19
Ha téged szoptnak le akkor majd te is szívesen kitennéd a levelüket.
Csak majd ha nem lesz hova és jól szájbaszexuálnak ilyen buzi cégek, akkor koppansz.
prolimaro 2008.06.30. 23:15:05
jesszumpepi (törölt) 2008.07.01. 05:15:01
Ha tudná,hányszor előfordult már a Homáron,hogy addig nem olvasott nicknevek hirtelen elkezdenék védeni a mundér becsületét!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.01. 05:41:39
Ezérttartittezazország!!!! :D Csak hogy ne maradjon ki.
-E-Z- 2008.07.01. 07:46:14
Igen, a buszon utaztunk, de az egész történetet nem láttuk az előttünk ülőktől... De pont tőlük (az előttünk ülőktől) hallottuk, hogy a sofőr kezdte a lökdösődést. Szerintem nem csak lökdösni kellett volna, hanem jól orrba vágni! Megérdemelte volna.
Kedves levélíró hiányolta a sofőrök és az utaskisérő hölgy nevét...
Én a visszaúton felírtam a nevüket, biztos ami biztos, hátha minket is otthagynak félúton Pozsonyban:)
Sz. István volt a sárga inges idiótábbik sofőr.
A teljes nevüket majd privátban megírom, mert még az ilyen bunkóknak is vannak személyiségi jogai.
-E-Z- 2008.07.01. 08:41:28
IG 2008.07.01. 09:54:11
Prága csodálatos hely! aki tudja mindenképp látogasson el oda egyszer!
A busz legénysége által, vagy inkább úgy írom, a túlszervezés, vagyis a szervezetlenség által okozott kellemetlenségek miatt is, gyönyörű élmény marad!
Annak a férfinak, aki nem épp emberséges mivoltjáról volt híres és felelős buszvezetőként nem az emberek megnyugtatása vagy megoldáskeresés járt a fejében, hanem gyorsan jött reagálásként a fenyegetőzés és az ajtóbecsukás, majd az emberek kint hagyása idegenföldön...na annak csakis azt üzenném, gondolkodjon máskor előre, mert mindenki emberből van! És egyszer más szemszögéből is nézze az eseményeket, mert lehetett volna Ő az, aki a becsukott buszajtó után ott áll a csomagjaival egy vasárnap délután, mindenféle ötlet nélkül és térismeret nélkül, hogy most akkor mivel és mennyiből, hogyan jusson haza. Haza.
Szóval, nem a pofon vagy egyéb volt a cél, hanem az, hogy választ kapjon mindenki és ne gyomorgörcsöt! Hogy a nyugodtan megkezdett utazás, kellemes élményekkel érjen véget, hogy hazatérve boldogan újságolhassa az ember fia/lánya, hogy bíz ez a társaság igen, megéri velük utazni!
Csakis gratulálni tudok azoknak akik kiálltak az igazukért, vagyis pontosan azért, hogy ne csak szó nélkül - ha már így is magyarázat nélkül - hagyták ott őket.
Az a minimum, hogy próbálták kérdőrevonni azt a 3 embert, aki ez esetben akár mint buszvezető, vagy akár csak egy utaskísérő ott voltak velünk. Hiszen ott a helyszínen, ők voltak az Orange Ways. Ők képviselték a céget. Nekik kellett nyújtani azt a szolgáltatást, amit a cég az utazási szerződésben ígért.
Jogos, hogy amennyiben az utazási társaság, vagyis maga a buszos társaság ígért, sőt! a leírtakban (szerződésben) garantált valamit, azt be is tartsa, visszavonhatatlanul! Jogos, hogyha ez nem teljesül, az emberek minimum felháborodottak és választ szeretnének a miértekre.
Joggal várhatják el a kárpótlást a kiesés vagy épp az anyagi plusz költségek miatt az utasok. A nem kívánt bánásmódért!
Ács Ferenc 2008.07.01. 11:08:09
PROLIMARO: Emelt díjas telefont rossz hírű vállalkozások üzemeltetnek. Utazási irodák nem, hiszen ők nem akarják távol tartani maguktól az érdeklődőket. Ezzel a nagyon paraszt húzással az Orange Ways azt próbálja elkerülni, hogy a tömegesen reklamáló utasok elérhessék őket. Csalókra jellemző módszer és persze eleve megengedhetetlenül rosszhiszemű is.
zoli bp 2008.07.01. 12:03:33
Jah hogy magyarország szarik a túristákra, merhát nem kell nekünk idegenforgalom, meg a magyar ugyis kibír mindent,akkor meg nem mind1...?? Ez a mentalitás tesz engem tönkre....
bugyifiu 2008.07.01. 13:24:12
Munkatársaik diplomás, jogban jártas emberek, büntetlen előélettel...
prolimaro 2008.07.01. 14:54:53
Az a baj, hogy nem dolgoztál egy ,,call centerben,, hiszen akkor tudnád, hogy milyen ,,érdekes dolgokkal,, képesek az emberek felhívni. Én gazdaságtanban tanultam az ár egy szúrő semmi más. :)
-E-Z- 2008.07.01. 15:02:43
Mint neve is mutatja "ügyfélszolgálat"...
Az ügyfeleket kellene, hogy szolgálja, nem az lenne a célja, hogy elzárkózzon az ügyfelekkel való kommunikációtól!
prolimaro 2008.07.01. 15:06:16
Attól még, hogy nem töltöm itt a szabad időmet csorgó nyállal és nem küldök el minden nagy céget a fenébe/naponta nem vagyok a orange dolgozója. Van empatiam és nem döntök egy internetes bejegyzés alapján. Magyarországon nincs olyan cég melyet ne szapulnának a homáron..., tehát ha minden elhinnék akkor nem járnék bankba, nem volna biztosításom, nem utaznék, nem használnék áramot, vizet stbb.... sőt ahogy látom tejet sem innék..
prolimaro 2008.07.01. 15:09:26
Igen, igazad van, de a fapados cégeknél más a helyzet.
helianthus 2008.07.01. 15:18:47
Én dolgoztam Call Centerben és tudom, hogy mikkel képesek felhívni, ugyanakkor azt is tudtam, hogy azért dolgozok CC-ben, hogy ha felhívnak bármivel (hangsúlyozom bármivel kapcsolatban), akkor arra mondok valamit, megpróbálok segíteni, stb. Nálunk a hívásokat rögzítették, így bármikor vissza lehetett hallgatni panasz esetén, hogy az ügyintéző megdolgozott-e a pénzéért, nem volt-e bunkó, nem tájékoztatott-e félre, stb. Ha Mari néni valami mondvacsinált okkal felhívott Piripócsról, mert magányos volt és emberi hangot akart hallani, akkor meghallgattam Mari nénit, mondtam neki egy-két kedves szót aztán elbúcsúztam. Ha erre nem érzed magad képesnek, akkor menj máshová dolgozni, ahol nem érnek el a buta idegesítő ügyfelek, akinek a pénze azért kell, de ha már cserébe igényei vannak, ne adj Isten panasza, az nem tetszik. Igazam van Prolimaro?
IG 2008.07.01. 15:28:16
Itt tényleg az a lényeg, hogy volt, van egy sztori, ami megtörtét és nem hetedhétországon túl, hanem itt és most, velünk. És szeretnénk, ha mással már ugyanez nem ismétlődne! Ha az illetékesek figyelnének jobban arra, hogy a beígért szolgáltatások, ne csak ígéret szintjén maradjanak.
Ha utazok, utazik bárki, és természetes, hogy vannak, lesznek kérdései, az adott cég, aki vállalta az utaztatást, aki szolgáltatást nyújt, legyen mindig elérhető, vagy legalábbis tisztes időn belül.
Mert értünk, vagyis azokért vannak, akiket épp vevőknek tudhatnak.
Ne szűrű legyen egy drága, emelt díjas szám, hanem tessék válaszolni, segíteni, tájékoztatni. Elviekben még nem a gépek világában élünk teljesen! Vannak, élnek még emberek, akik segíthetnek, pláne ha ez épp a munkájuk. Hogy tájékoztassanak, megnyugtassanak.
Itt nem szapul senki senkit, csak a véleményt mondják el, ha máshol épp nem vevők rá!
Szerintem pár véleméynből igencsak kitűnik, hogy átélt már hasonlót ezzela társasággal.
Senkinek nincs olyan fölös energiája, hogy itt mulassa az időt, hanem arról biztosítja atöbbit, akik ezt tapasztalták a társasággal kapcsolatban, hogy igenis járjon utána, ha kell, mondja meg, hogy ezt ne így! És kérem, kárpótlás!
Nem minden a visszatérített jegy, aaz ára, avgy egy cserejegy!
A kimaradt idő, a bosszankodás.... nem fizethető meg!
Mylady 2008.07.01. 15:33:05
Amikor azt kinyomtatták neki és a kezébenyomták, akkor senkinek nem tűnt fel, hogy gáz van és a 64 helyre 76 utast (vagy akármennyit) várnak???
IG 2008.07.01. 15:47:45
És a másik kérdés: ha megvan a kinyomtatott lista az adott utasokkal, akkor miért van az, hogy utólag Prágában még tollal írja hozzá, az ott, akkor jeletkező utasokat,a már meglévő - valószínűleg épp 64 utas - névlistájához.
Talán így lettünk hirtelen többen?
Szóval, ha van kinyomtatott fix lista, akkor hogy lehet még hozzáírni?
Mylady 2008.07.01. 15:48:40
A feltüntetett szolgáltatásokhoz:
- ingyenes újságok, magazinok
a krakkói járaton 1féle magazin volt, Bécsről szólt (kulturális ajánló, azt hiszem)
- szendvicsek, üdítők megfizethető áron
szendvics nem volt, árakat nem tudok
- ingyenes meleg italok (kávé, kapucsinó, forró csoki)
egyik úton pont rossz volt a gép
- saját fülhallgató kerül kiosztásra
odafelé kaptunk, visszafelé nem
- média center (DVD és több rádió csatorna)
odafelé nem volt dvd és csak 1 rádiócsatorna volt, visszafelé nem volt rádió, csak dvd, ami elég hangosan szólt, csak úgy bele a vakvilágba, nem fülhallgatón keresztül
Az árakhoz:
Azt írják, a retúrjegy olcsóbb. Nos, velem ki akarták fizettetni a teljes árat. Nem a 300 Ft/irány számít, hanem az elv.
Szóvátettem, hosszasan kellett bizonygatnom, hogy a honlapon tényleg ez van. Végül az egyik irány árából elengedték a 300 Ft-ot.
Kicsit cikinek éreztem, hogy párszáz forinton lovagolok. Gondolom, pont erre számítanak.
Viszont az is igaz, hogy a 200 Ft-os poggyászdíjat egyszer sem kérték (bár most úgy látom, már nincs poggyászdíj).
IG 2008.07.01. 15:56:21
Itt látszik, hogy többször és sokunkkal megesett már hasonlkó eset velük kapcsolatban!
-Nálunk is egy magazin volt, az Orange Ways magazinja, májusi száma.
-Forró italok sem oda-sem pedig visszafelé nem voltak, -"rossz volt a gép".
-szendvicseket nem láttam, de azt hiszem említette a hölgy. Talán műanyag dobozokra emléksezm, amikben fel volt vágva ez meg az....
-fülhallgató volt, de csak egy rádiócsatorna. Mondjuk nekünk fel sem tűnt, mert nézelődtünk...
jesszumpepi (törölt) 2008.07.01. 18:13:41
Tévedsz,ugyanis már több cég válaszát dicsérték itt a Homáron.Például a Batz papucsot Magyarországon forgalmazóét.Innen származik eme lábbeli gyakori emlegetése.
Azóta én is megnéztem egy boltban a Batz papucsot.Addig azt se tudtam,hogy a világon van.
Ács Ferenc 2008.07.01. 18:42:00
S bár nem vagyok a Homár szerkesztője, de hidd el, itt nem mindent és mindenkit cikiznek ki. Csak azokat a szolgáltatókat akik taplók az ügyféllel, vagy meg akarják lopni őket. Vagy mindkettő egyszerre.
xmladmin 2008.07.02. 00:28:56
A normál ár 20-50% vásárolsz repülőjegyet/buszjegyet de SAJNÁLOD a 200.- forintot az ügyfélszolgáltra.
Így is sokkal de sokkal többet spórolsz mintha ,,beszélgető,, szolgáltatóval utaznál!
Ilyen emberekre mondom, hogy sza...góóó.
Írjál több ujságot !!!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.07.02. 02:13:40
De neki is szól!
Szal egy egy fogasztvédelmi oldal! (Fórum.)
Ide azok szoktak írni akiknek valami baja van egy céggel. Valszeg kitalálnak páran sztorikat, de azok valszeg nem ilyen meredekek mint amik ide szoktak jönni, ill. elég kevés van szerencsére. Általában az emberek egész addig nem kezdenek el valamiről írni, amíg nem szívatják meg őket.
Persze lehet hogy nincs igazam mert mi vagyunk a rosszindulatúak, és szeretnénk ha a szolgáltatás szolgáltatás lenne, vagy ha nem az akkor a többi emberkének tudnánk segíteni a szopatás elkerülésében.
Persze az is lehet hogy ti éltek valahol máshol, ahol minden szép és jó; ebben az esetben küldjetek legyetek szívesek egy csak oda szóló jegyet. De ne OrangeWays-os at és nem WizzAireset...!!!!! :D
jesszumpepi (törölt) 2008.07.02. 07:02:34
Ugyan hülyéskedünk,de nem vagyunk hülyék :-)
helianthus 2008.07.02. 08:56:49
Így is sokkal de sokkal többet spórolsz mintha ,,beszélgető,, szolgáltatóval utaznál!
Ilyen emberekre mondom, hogy sza...góóó."
Szerintem ha valaki olcsóbban próbál vásárolni/utazni, azt azért teszi, mert nincs sok pénze. A kevés pénzű emberek nem sajnálják a 200 ft-ot telefonálásra, csak nincs nekik. Milyen mentalitás ez, hogy spóroltál a buszjegyen, akkor költsd telefonálásra? Ez így most hogy?
Mellesleg, ha valaki alapít egy céget/szolgáltatást nyújt stb. és szeretne mocskosul meggazdagodni, akkor árulja drágán a cuccait, aztán akinek van pénze odaadja érte. Az, hogy valaki olcsóbban kínál ezt-azt, nem jogosítja fel arra, hogy SEMMIT adjon cserébe, vagy ROSSZAT adjon cserébe, vagy ne annyit adjon cserébe, amennyit ÍGÉRT.
És ismétlen magam, de a sz.gó ügyfél pénze azért kellene? Xmladmin nálad azért sűrűn kell a tükröt takarítani, nem?
IG 2008.07.02. 09:55:35
Helianthus-nak tökéletesen igaza van!
Szóval picit más bőrébe bújva, élethelyzeteket nézve, ah már tapasztalatod nincs -e tére, akor kérlek, ne ítélj el embereket szarrágónak, ha nem érted miről is van szó!
Ács Ferenc 2008.07.02. 11:38:22
Inkább örüljél, hogy még nem kaptatok hatósági ellenőrzést. Bár ha ilyen ütemben veritek át az ügyfeleket, az sem várat már sokat magára. Egyébként most nézem, hogy a Narancsutak honlapja is lenyúlás, egy az egyben a Wizzairét kopírozták le. Vajon engedéllyel? Lehet tippelni.
prolimaro 2008.07.02. 15:30:17
Szívesen veszek neked WIZZ vagy ORW jegyet, hogy végre úgy utazzál, ahogy mindig is akartál volna = INGYEN.
Gondolom még sosem utaztál az naracsutakkal, ugye ?
Tisztelettel:
Prolimaro
EMBER
prolimaro 2008.07.02. 15:31:37
:) persze
IG 2008.07.02. 15:50:19
Szóval nem minden cég vastag kasszával rendelkezik, de idézném: "egyenlőre a marketingje nagyobb, mint a bevétele.." - mondta ezt a cég egyik alapítója.
Biztos azért született ez a cég, hogy segítse azokat az utazni vágyókat is, akiknek kevesebb jut erre a célra. Így több helyre eljuthatnak, esetleg kevesebbért.
De az is igaz, hogy spórolni a hozzáálláson, azon, hogy az emberekkel ne úgy bánjak..csak azért mert nem épp egy mexikói útra tellett...
Már írtam, ez a buisztársaság nagy ötlet, és örülök, hogy létezik, de szeretném, ha a tagjait, avgy inkább munkatársainak válogatását nagyobb figyelemmel végeznék és több odafigyelést tennének, szánnának a szervezésre is.
Amúgy még nagy dolgok is születhettek volna...
Prolimaro nem a panaszkodás a cél! Nem érted! Már jópár sorral feljebb kimondta valaki!
Amíg eljut egy ember oda, hogy kiírja magából és panaszkodjon, szóval - vegye a fáradtságot, hogy leírja, mások okulására a vele történteket, - szóval addig hoszsú út vezet. Aki ide leírta, azt igenis bántották az eddig velük történtek, amikért minimum együttérzést szeretnének. De leginkább, hogy mások elolvasva, tudják mire számíthatnak.
Vagy épp a társaságot, vagy adolgozóit, - akik írnak ide vagy épp olvassák - hogy nézzenek a véleményezőkre, utasokra - emberként!
Egy fapados olcsóbb szolgáltatás is kell, hogy jó legyen! nem azért olcsó, hogy sz..rt kapjon érte az ember! Ott másból lesz haszon a cégnek, nem azért mert szart adnak a kicsi összegű dolgokért!
Egy fapados is lehet igenis jó!
Csak hozzáállás kérdése, mármint azé, ahogy bánnak az utasokkal, m,ert az később megtérül vagy épp visszacsap!
Abból élnek, hogy szolgáltatást nyújtanak, olyat, amilrt az emberek fizetnek. Mégha kevesebbet is!
Ács Ferenc 2008.07.02. 17:24:39
Én nem akarok ingyen utazni, csak nem szeretem a pofátlan szolgáltatókat. Nézz körül a topikban: ezzel az emberek nagy része így van. Ahelyett, hogy fizető utasoknak ezt ajánlgatnád pimaszul, keress inkább egy olyan szakmát, amelyben nem hátrány a bunkóság és a kommunikáció-képtelenség. Ott talán több sikerélményed lesz.
Ács Ferenc 2008.07.02. 17:28:31
prolimaro 2008.07.02. 19:21:58
Ha jól olvastam, akkor már utaztál az orangeways buszaival, ha gondolod írd meg nekik az úttal kapcsolatos észrevételeidet, hiszen ahogy látom van mit javítani :)
Tudod már régebben olvasom a homáron lévő cikkeket, de csak panaszkodnak. Pl. az OTP bankos nem tudott pénzt kivenni a bankból ? Én ezt kb. 3 hetente eljátszom, nekem miért sikerül mindig ? Szerintem, elég egy fiktív történet, és már is nő a reklám bevétel a homáron. Mindig mindenki csak panaszkodik. Igaz, egyszer elvileg valami papucsot dicsértek valakik...:)))
Amúgy teljesen igazad van a szolgáltatással kapcsolatban, kévés pénzért is csak jót kell szolgáltatni. 100%
prolimaro 2008.07.02. 19:50:24
Feri, szerintem te még az anyósodra is azt mondod, hogy az OrangeWays-nél dolgozik inkognitóban......:)
Én azt érzem, hogy irigy vagy a tulajdonosra és képes vagy kiborulni a 06-90 számon, hogy képzeli ?, hogy a nagy gazdag 90-es számot üzemeltet és ez az ami irritál téged igazán ! pedig nem látod a dolog praktikus és gazdasági részét és sosem fogod megérteni.
jesszumpepi (törölt) 2008.07.03. 04:55:50
Azt mondja az egyik:-Te,zörög a sárhányód.
A válasz:-Nem hallom,mert zörög a sárhányóm!
IG 2008.07.03. 09:02:03
Szerintem az összes eddigi hozzászólást, véleményt egy csokorba kötve át kellene nyújtani a társaságnak.
Lenne miből mazsolázniuk, és leszűrhetnék maguknak mindazt, amivel talán többek lehetnének, nemcsak anyagilag, de erkölcsileg is!
Alwares 2008.07.06. 08:37:09
nyulata 2008.07.07. 13:31:43
badboy_89 2008.07.09. 16:36:43
badboy_89 2008.07.10. 16:58:41
badboy_89 2008.07.10. 17:04:52
Bolyhos Nyuszitappancs 2008.07.14. 12:30:55
mondjuk nem volt valami kellemes 7 órán át nyomorogni a hátsó ülésen :)
névtelen orangeways dolgozó 2008.07.17. 16:32:57
névtelen orangeways dolgozó 2008.07.17. 16:35:04
badboy_89 2008.07.23. 18:22:41
eperede 2009.10.27. 12:52:01
Az eset október 25-én vasárnap a reggeli 6:30-as Orangeways járattal történt meg. Kb. 20 embert hagytak ott; köztük majdnem minket is. Az előreváltott jegyünket; amin ülésszám is szerepelt, eladták még 2-szer. Ugyanazokra az ülésekre, több jegy is szólt. A legérdekesebb, hogy az utaskisérő hölgynél levő papíron nem szerepelt a nevünk. Csak az a név szerepelt, aki utoljára vette meg arra a helyre szóló jegyét az orangeways.hu oldalon. (Az odafele szóló úton minden rendben volt; ugyanannak a jegynek a Budapest->Prága iránya stimmelt.) Szerencsére ez alkalommal nem alkalmaztak fizikai erőszakot; de semmit sem tettek az otthagyottakért. Az összes jótanács: "Menjenek be a budapesti irodánkba és visszakapják a jegyük árát." A válaszok ilyesmik voltak: "Hogyan menjünk be a budapesti irodába? Prágában hagynak bennünket!"
A buszon utána próbáltak hitetgetni minket, hogy utánanéznek, mi is történt és ki fogják javítani a hibát. Erre látom, hogy ez nem az első eset... Kicsit haragszok! Remélem az otthagyottak megteszik a megfelelő jogi lépéseket!
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.10.27. 20:07:24