Pénzt kivenni mindig nehezebb, mint berakni, de nem csoda, hogy Zsolt kiakadt, miután két nap alatt sem sikerült telefonon egyeztetni, mikor mehet a pénzéért az OTP-be:
Amit a minap művelt velem az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálata, azon a Homár-olvasók nagy része talán már meg sem lepődik, én közel 10 év után mégis szakítok miatta az OTP-vel, s megírom Önöknek, élve kizárólagos válaszlépési lehetőségeimmel. Lakáscsere bonyolítása miatt nagyobb összegű készpénz felvételét terveztem egy bizonyos napra, amit ugyebár előre egyeztetni kell az adott bankfiókkal. Hétfői napon vettem volna fel a pénzt, de biztosra akarván menni már csütörtök kora délután tárcsáztam a bankfióknak az otpbank.hu-n közzétett telefonszámát.
Ettől kezdve másnap (péntek) 13 óráig összesen hatszor (!) hívtam a központi info vonalat, mindig előadva addigi eredménytelenségemet, s kérve, hogy ugyan oldjuk már meg valami frappáns huszárvágással ezt a pitiáner kérést, de öt alkalommal csak annyit tudtak tenni, hogy újra meg újra rámsózták a használhatatlan telefonszámokat, s bíztattak, hogy hívogassam azokat újra. Egyetlen alkalommal viszont eszébe jutott az ügyintéző hölgynek, hogy valójában ő is rögzíheti a készpénzfelvételi igényemet, de aztán hirtelen az is eszébe jutott, hogy az általam kiszemelt fiók "nem központosított", ezért mégsem tud segíteni.
Hááát, egy Bp melletti város több évtizede működő fiókjáról van szó. Csodálkozva ugyan, de elfogadom, hogy az "nem központosított" (bizonyára létezik OTP-franchise:-), no de hogy akkor sehogy nem tudják őket elérni cégen belül (pl. a nekem is adott telefonszámokon:-), 2008-ban, ez mindenképp aggasztó... Az utolsó próbálkozásom alkalmával - már pénteken - végül azt kaptam, hogy ők bizony semmit sem tudnak tenni, s nincs más lehetőség, be kell mennem személyesen az adott bankfiókba.
Ami persze 20 km-re van, s éppen a munkaidőm végéig van csak nyitva. (Szerencse, hogy nem nyaralást kellett megszakítanom, de az OTP töketlensége láthatóan azt is bármikor szükségessé teheti a legegyszerűbb fennakadás esetén is.)
Főnökömet boldoggá téve leléptem hát előbb a munkahelyemről, s "elutaztam" a helyszínre. Mivel viszonylag későn érhettem csak oda, ezért - sugallva, hogy miért nem előbb jutott eszembe szólni nekik - közölték, hogy sajnos nem tudnak segíteni, mert már leadták a hétfői készpénzrendelést...
Nos, viszlát OTP! Az ehavi számlavezetési díj lesz az utolsó összeg, amivel még kénytelen vagyok hozzájárulni a "nagyságodhoz" - amit persze nem a szolgáltatási színvonalra értek... Nem tudom, csak remélem, hogy más banknál tudnak és akarnak is segíteni egy ilyen lehetetlenül egyszerű szituációban, de ha továbbra is OTP-ügyfél maradnék, akkor mindenképp egy kiszolgáltatott baleknak érezném magam, akit következmény nélkül hülyének lehet nézni, s ebből nyilván nem kérek.
Üdvözlettel:
Zsolt
Mivel többszöri próbálkozásra sem vette fel senki, hívtam az OTP központi információs vonalát, ahol további három lehetséges telefonszámot is kaptam, de sajnos azok egyikén sem sikerült elérnem a fiókot.
Az utolsó 100 komment: