A kekeckedő ügyfélnél egyet utálnak jobban a magyar cégek: azt, aki fogyasztani akar. "Volt fogyasztani?????!!!" - ordítja az echte magyar cég kiképzőőrmesteres hanghordozással, aztán leküldi a magáról megfeledkezett kuncsaftot fekvőtámaszba. Mai meghökkentő példánk főszereplője a Pannon. Az ismert távközlési vállalat csak addig hagyja békén céges ügyfeleit, amíg azok kicsik és panganak. Amint növekedni kezdenek, jönnek a kegyetlen büntető szankciók. Nehogymá jól érzezzék magukat, ugye. Sorkatonai hangulatú horrorsztori alant.
Azt hiszem, a mi kis történetünk beleillik, a „fogyassz, herdálj, szenvedj” jeligébe, tökéletesen.
Tavaly március-áprilisban indult kicsi cég vagyunk (tavaly 132M HUF árbevétel), amelyről talán elmondható, hogy komoly dolgokat csinál komoly ügyfeleknek. Mivel világ életemben Pannonos voltam, természetesnek tűnt, hogy Pannon. Indultunk az én egy kártyámmal, havi 30k-s számlával. Az elmúlt hónapokban már 200-250k-s forgalmat is generáltunk, ott. Aztán tegnap kaptunk minden számra egy-egy baráti hangvételű sms-t, hogy idézem: „Tájékoztatjuk, hogy telefonszámán magas forgalmat észleltünk. Az ÁSZF-ben rögzítettek szerint, 24 órán belül felfüggesztjük kimenő hívás szolgáltatását” aztán meg még egyet, hogy én érdeklődjek, hogy hol és mennyi előleget kell befizetnem. Egy pillanatra azt gondoltam, hogy ez vicc, de nem! A telefonos és a személyes ügyfélszolgálaton is megerősítették, hogy mivel sokat telefonálunk, kb másfélszeresét a múlt havi mennyiségnek (én kérek elnézést, hogy már külföldön is dolgozunk és ugyebár ott olcsó mulatság a beszélgetés és a 3G), hóközi előleget kell fizetni. A személyes ügyfélszolgálaton, Budaörsön egy post-it-ra felírta az ember, hogy „330 000”. Ennyi. Fizessem be készpénzben, utalni nem lehet, őket egyáltalán nem érdekli a számviteli törvény előlegbekérőkre vonatkozó mondása, fizetek, vagy kikapcs. Jelzem, a havi számlánk be van fizetve, igaz, ez nekik mindig 5 munkanapba telik, mire ezt fel sikerül dolgozni. Ezt a hozzáállást mondjuk meg tudom érteni egy magánszemély esetén, akinek mindig 10k a számlája, aztán egyszer csak 50. Na de egy vállalkozásnál, aki növekszik és egyre többet telefonál, internetezik, dolgozik és egyre többet költ… Végül is tényleg gáz, hogy másfél év alatt a Pannonos forgalmunk a tízszeresére nőtt. Sajnálom és elnézést is szeretnék kérni.
Gratulálni szeretnék a Pannonnak ezúton is azért, mert ő is látja a növekedést, látja, hogy ebben az évben 2-3 millió Forintot ott szeretnénk hagyni, de neki ez nem kell. Bíztatom továbbá azokat a hozzánk hasonló növekvő vállalkozásokat is, akik a Pannonnál szeretnének pénzt költeni, hogy tegyék csak, növekedjenek, hogy minél előbb elérjék azt a szintet, ami a Pannonnak már nem kell.
Ma elmentem, akarom mondani kijöttek a Vodafonetól, kihoztak 5 kártyát és 3 3G modemet és hát számot fogunk hordozni, még akkor is, ha 200k-t ki kell fizetni a hűségbalhék felmondásakor. Mit nekünk? Nem egész egyhavi számlánk :)
Nem tudom, volt-e már hasonló, de szerintem ez azért ütős :)
Üdvözlettel:
Naményi Péter
ügyvezető
Csakraman 2008.07.30. 10:08:00
Meklén és Tamara 2008.07.30. 10:08:04
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.07.30. 10:09:28
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.07.30. 10:10:08
Amúgy meg dúúúúúúúrva.
Kicsit off:
Ha valaki számhordozó, azt én honnan tudom meg? Pl. ők maradnak 20-asok, de vodások, akkor én (mint nem sikeres pannonos) honnan tudom, hogy a hozzájuk hasonlók hálózaton kívüliek, tehát drágábban hívom őket?
habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2008.07.30. 10:11:22
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.07.30. 10:11:37
Még off:
Nektek bejön a www.unicreditbank.hu ?
Mert nekem nem. És a páromnak sem. Írtam a homárnak, de úgyse fogja kirakni...
Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.07.30. 10:12:39
... =) Na de előtte? Nincs esélyem, ha nem ismerős, vagy én magam nem vagyok mentalista?
habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2008.07.30. 10:14:29
Írsz neki sms-t, hogy tényleg pannonos-e :)) Komolyra véve gőzöm sincs...
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.07.30. 10:16:46
Egy megadott számot felhívsz, és ott megmondják.
ChPh 2008.07.30. 10:17:44
Fanyuvo 2008.07.30. 10:18:45
upho 2008.07.30. 10:18:46
p@rasztpicsa 2008.07.30. 10:18:47
Tutanhamon 2008.07.30. 10:20:43
Norvég (Telenor).
daniferi 2008.07.30. 10:25:56
Kiddy: igen, bejön, általában 1.2, de most 1.8 sec alatt. (próbálva: Opera és Mozilla)
ON
Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.07.30. 10:35:51
darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.07.30. 10:42:39
zsoci 2008.07.30. 10:50:05
mindegyik szolgáltatónál van ilyen előlegbekérés. És a Pannonnál a legegyszerübb. A tmobile sokkal bonyolultab, hogy ne is beszéljünk az egyébb vicceikről. A Vodafone-nál meg rosszabbat nem választhatsz. Én két flottát kezelek, és már egyszer megszabadultam a Vodától. Messze a Pannon a legkorrektebb. Egyébként elkerülehtted volan ha kötsz egy egyedi szerződést a Pannonal és felemelteted a limitet.
Szóval nem hinném hogy ezen kén e háborogni.
üdv zsoci
eami 2008.07.30. 10:50:30
nem várt fordulat 2008.07.30. 10:51:42
eladtam annó 94 -ben a pannonos kártyásomat egy szerb embernek, de nem irattuk át, mert drágább lett volna, mint újat venni. jó, ez balfékség volt, de hát 16 éves voltam.
mindegy, egyszercsak jön a számla, hogy 120 000 Ft.
Pedig a forgalmam akkoriban 8-9e forint között volt, nem szoltak volna ám 20-nál, hogy mi van.
Erre mondtam, hogy akkor most azon nyomban tiltsák le!!!
Következő szála: 192 000 Ft.
Telefonálok, mi van????
Hát, hogy a lemondást meg kell erősíteni.
Anyátok p****ja. 4 év múlva fizettem be kamatokkal járulékokkal együtt 400k-t :(
Az én balekségem volt, de érdekes, ott nem szóltak, hogy kicsit megugrott a forgalom.
forrófej 2008.07.30. 10:56:51
Nem tudom mit kell ezen úgy kiakadni...nekünk is volt már ilyen...
és??? Nem haltunk bele...sőt...
tudjuk h biztonságban van a számlánk, ha valaki sutyiban 90-es számokat hívna róla vagy külföldön elveszne...stb...
Ha védik a pénztárcád már az is baj?
Ezért szar ez az ország...MINDIG...MINDENKI csak ELÉGEDETLEN.
Ahelyett h azzal foglalkozna h milyen jó dolgok is történnek és esetleg a pozitív oldalról szemlélnék a dolgot!
Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.07.30. 10:58:28
forrófej 2008.07.30. 10:59:31
Olyan összegeket számláztak ki Nekünk, hogy csak ámultunk....pedig akkor már hónapok óta le volt mondva a Vodás kártya és minden héten találtak valami NEM kiegyenlített számlát.
Érdekes...
SylverRat 2008.07.30. 10:59:44
Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.30. 11:01:45
Aki a vodához megy, sikeres már nem lehet.
Meklén és Tamara 2008.07.30. 11:02:31
Toronydarus 2008.07.30. 11:05:46
*126*kilencjegyű telefonszám# -> hívásindítás
példa: *126*301234567#
milena [törölt] 2008.07.30. 11:07:46
nálunk vodafone-os "flotta" van, és ha a főnököm külföldre megy, ahol ugye többe kerülnek a hívások, ideszólnak hónap közepén, hogy fizessünk be pár száz rugót
hehe
Sati 2008.07.30. 11:10:25
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.07.30. 11:10:32
www.vodafone.hu/uzleti/szolgaltatasok/szamhordozas/biz_szamhord_tajekoztato_hu.html
Tudakozódás SMS-ben:
Írja meg SMS-ben azt a mobil számot, melyről szeretné megtudni, hogy melyik hálózaton végződik az arra irányuló hívás. A telefonszámot 9 jeggyel a 20, 30, 70-es hálózatkijelölő számmal együtt, elválasztó jelek használata nélkül adja meg! (Pl.: 701234567)
Küldje el az SMS-t a 1748-as számra. A 1748-ra küldött SMS belföldről díjmentes.
A rendszer válasz SMS-ben értesíti arról, hogy az Ön által elküldött mobilszám tulajdonosa melyik szolgáltató előfizetője.
Szerintem megérdemli a pannon, hogy otthagyod őket.
NorbArt 2008.07.30. 11:14:16
Én anno rendes előfiztetést akartam venni, majd közölték hogy fizessek be ennyit meg ennyit előre, amit persze lebeszélhetek. Lófaszt, átmentem 2 boltal odébb és vettem egy westeles előfiz. egy darab személyivel és csókolom. Utánna azok is szivattak és rohadt drága. Vodánál akkor is akrtam venni mikor bejöttek és indultak. Persze, munkálatói ig. meg 2 órás elbírálás, oszt kihozták hogy nem vehetek náluk előfiz... Most pannonos vagyok, sztem, még mindíg ez a legjobb. Számlát is az utolsó percben fizetem be mindíg. Inkább csak ez a SZÁMLABEFIZETÉSI DÍJ ami nagyon szúrja a szemem... Sebaj nincs jobb sajna, lyan meg úgysinccs hogy mindenkinek jó legyen...
Layosh 2008.07.30. 11:16:17
A legkorrektebb cég a T-mobile. Bennük még sohasem csalódtam. Azt ne kérdezzétek, hogy miért vagyok Pannonos :D
forrófej 2008.07.30. 11:27:49
HÁLA:
évente pár alkalommal ajándék 20 perc beszélgetés + most kaptam: 2 évig havonta ajándék 20 percet az 50 előfizetett percemen felül.
Telefon vásárláskor ajándék -10.000 Ft.
??? Van még kérdés ???
ÉS az autópálya matricát is telefonon vesszük...nem volt még gond!
szóval...nem hiszem h egy ilyen hülyeség miatt, h előleget kell fizetni váltani kellene! Főleg nem Vodára!
djsomi 2008.07.30. 11:29:30
hoppacska72 2008.07.30. 11:31:10
2008.07.30. 11:41:01
Láma az ügyfél és kész.
Minden szolgáltató azt csinálja, hogy ha hirtelen megugrik a forgalom, akkor előleget kér be. Mert lehet csalás is a dologban, lehet, hogy visszaélnek a kártyával... stb
Ne feledd, hogy az előfizetéses forgalom díját előre meghitelezi neked a szolgáltató !!!! Te csak egy hónap múlva fizeted be neki.
Aki meg a vodához megy arról inkább no comment.
Gumidomino 2008.07.30. 11:44:53
aztán ugyanez lesz a magánszemélyeknél is, de ez már tényleg annyira de annyira titkos, hogy elviszi a fekete autó ha kiderül hogy én ezt ide leírtam.
szörp epe · http://szorpepe.blog.hu 2008.07.30. 12:05:15
Nem tudom mikor tanulják már meg a szolgáltató cégek, hogy a lemorzsolódó ügyfelek 70% az ügyfélszolgálat töketlensége miatt vitte máshova a pénztárcáját.
ex-dr. vuk 2008.07.30. 12:30:27
Aruld mar el, hogy egy 'kartyas' (prepaid, feloltos) telefonnak hogyan lehet utolag keletkezo szamlaja?
Ha pedig elofizeteses, akkor azt hogyan lehet eladni? Elofizeteses kartyat mas kezebe adni?... Erdekes.
szkaccsotjeggel 2008.07.30. 12:41:17
Szakyster 2008.07.30. 12:54:20
NCi 2008.07.30. 13:05:42
1. A baj nem az, hogy fizetni kell, szívesen teszem. Azért egyre magasabb a számlánk, mert egyre többen vagyunk, egyre többet dolgozunk és kösz szépen jól vagyunk, tehát ez nem egy klasszik mindennel elégedetlen megkeseredett mondás volt.
2. A hóközi balhé sem érdekel, de: tegye fel a kezét, aki egy sárga post-it-re fizet 330k-t. Tudom, nehéz elképzelni, de van olyan kicsi cég is, ahol igyekeznek normálisan működni és nem rohangál senki 300-400k-val a zsebében, mert MINEK? 2008-at írunk: átutalás? elektronikus számla? telefonon felhívni a kedves ügyfelet, hogy fizessél? e-mail? valami? Egyetlen szaros sms, hogy én menjek utána.
Kértem, küldjenek egy bekérőt, és abban a pillanatban utalunk, kikérem a bankból az igazolást, hogy elment, azt elfaxolom. Nem jött bekérő.
3. növekedés, amiből kilóg a vége: 80-90-100-110-110-130-160-250-330 :) mindezt úgy, hogy a kártyák száma is nő...
4. Nyilván nem itt kezdtem a cirkuszozást, hanem beszéltem velük. Azt sem voltak hajlandók megmondani, hogy melyik kártyán van extra költés.
5. azért mit nekünk 200k, mert dolgozunk sokat és nem a pannon f@szságaival szeretnénk tölteni az időt
Hát, azt hiszem, ennyi. Köszönöm a kommenteket!
andrejevna 2008.07.30. 13:14:03
T-mobile engem kísértetiesen emlékeztet az OTP-re. Éppolyan lehúzós. Ja, és minden újdonságot a Pannonról koppint le.
pdjames 2008.07.30. 13:47:08
Secnir 2008.07.30. 13:52:20
gratulálok. hogy a tegnapi klasszikust idézzem: neked is csak megszületni volt nehéz :)
hawkeye 2008.07.30. 13:54:57
Én ugyanezért mondtam föl az egész flottát a Vodafonnál!
Azóta Pannon van, telefononként félmillós limittel, és nincs semmi cicó.
Nemrég keresett egy pannon ügyfeles, hogy nem akarjuk-e megemelni a limitet.
Érthetetlen amit írsz, de ha igaz, akkor ez megint olyan Abszurdisztán szisztéma, mint a papírcsekkekért felszámított 100 forint...
A professzorom szokta volt mondani: - Ez van, amikor a hülyeség szorgalommal párosul.
Mint ezek szerint a Pannon marketingnél...:(
Mike36 2008.07.30. 13:55:29
Írd meg ezt a vezérigazgatónak és egyben mondd fel a szerződést a Pannonnal
nem várt fordulat 2008.07.30. 14:02:31
igazad van, elírtam, magát a sim kártyát adtam el neki, előfizetéses volt. akkoriban volt már feltöltős?
Én lennék terrorista! 2008.07.30. 14:27:27
Luckye 2008.07.30. 14:32:55
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.07.30. 14:38:45
Előfizetéses telefont úgy illik sikeresen eladni, hogy amint pénz éri a markod letiltod a számod lopás miatt. :) Vagy legalább átiratod a telefon szolgáltatónál...Szegény, jól megszívtad..
NCi 2008.07.30. 13:05:42
Én is vodás vagyok, de magánszemély, feltöltőkártyás, szóval közöm nincs semmihez :)
De nagyon gyanús, hogy azért kényszerültél erre a lépésre (mely 200K-ba került) mert egy hüle ügyfélszolgálatossal hozott össze a sors aki körülbelül 80K-t keres. Ilyenkor illik elküldeni mondjuk emilbe a sales@pannon.hu vagy mittudomén milyen címre, hogy több nap küzdelem után amit az értékes idődből elkötöttél inkább kifizetsz ennyi pénzt de nem maradsz ilyen töketlen bandánál...
Nálunk (cég) is voda van, van egy weben keresztül akár telefonszámonként állítható limitű szoftverrel - kiválóan megy.
Abból viszont nem tudom mi valósult meg, hogy régebben akartak egy saját adótornyot ami minden másikat elnyom és telephelyen belül bármilyen szolgáltató ha telephelyen belül bármilyet hív az ingyenes... van ilyen, vagy csak hülyítettek?
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.07.30. 14:40:34
"Hibás számformátum, kérjük, próbálja újra... blablabla..."
petya a barátságos :) 2008.07.30. 14:48:23
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.30. 14:53:22
hehe
meg mindig nem tudom hocva mennyunk Maryvel
Sancee 2008.07.30. 15:20:00
"Ezt a hozzáállást mondjuk meg tudom érteni egy magánszemély esetén"
laza felsőbbrendűség.amúgy tényleg benne van a szerződésben, mindhárom szolgáltatónál
offline · http://offline.blog.hu 2008.07.30. 16:00:35
EGYEDI ÉRTÉKHATÁR
Minden Utólag Fizető Előfizető részére a Szolgáltató egyedileg, külön-külön megállapított, rendszeres időközönként felülvizsgált összeget (Egyedi értékhatár) állapít meg, amely új előfizetés, vagy 3 hónapnál nem régebben igénybe vett Utólag Fizető Előfizetői szolgáltatás esetén Előfizetőnként minimum bruttó 16.800.-Ft, . Ez az összeg – ha az Előfizető több SIM kártyával rendelkezik – az összes SIM kártyára együttesen értendő. A Szolgáltató ennél magasabb Egyedi Értékhatárt akkor állapít meg, ha az Előfizető legalább három hónapos időtartamú Utólag Fizető Előfizetői jogviszonnyal rendelkezik a
Szolgáltatónál.
moli 2008.07.30. 16:09:35
pizsama 2008.07.30. 16:36:38
sonnyericsson 2008.07.30. 16:38:32
drk_jmg 2008.07.30. 16:58:38
Nade amugy itt nem a tipikus mindenre elegedetlen magyar mentalitas van. Egy cegnel vagy akar egy magan szemelynel is ahol akar tobb telefonszamon (4-6-10) van midnen honapban es tobb szazezer forintos forgalmak amik rendre bevannak fizetve, a szolgaltato legyen mar olyan jofej es mondja, hogy ok 3napon belul hokozi fizetes, de meg veletlenul se azt, hogy akkor most azonnal huzzal be kp-ba fizetni vagy irgum burgum, mert ez nalam azt jelenti, hogy ott vegeztem a ceggel es tovabb nem beszelunk.
Nem mi vagyunk ertuk, hanem ok ertunk.
Nagyon helyes szerintem a szolgaltato valtasos lepes :) latjatok a sikeres ember kezdetnek nem hagyja lehuzni es megalazni magat a szolgaltato elott :P
JohnnyB 2008.07.30. 17:13:27
Lefty Rosenthal 2008.07.30. 20:49:40
kismandala 2008.07.30. 21:08:28
Lefty Rosenthal 2008.07.30. 21:23:36
alapveto tevedesben vagy baratom, de olyan szintu sotetsegrol tanuskodik a hozzaszolasod, legalabbis ami az ugyfelek kiszolgalasat illeti, hogy teljesen felesleges bele kezdenem neked magyarazni.
kismandala 2008.07.30. 21:42:43
Lefty Rosenthal 2008.07.30. 21:44:49
kismandala 2008.07.30. 21:48:28
törvényenkívüli 2008.07.30. 21:53:23
itt senkinek semmi nem jó?
törvényenkívüli 2008.07.30. 21:55:09
kötni kell velük külön szerződést oszt kész
asdf 2008.07.30. 23:16:36
Helmeczi Tomi 2008.07.30. 23:21:19
"5.4.1 Magas forgalom összeghatára miatti szünetelés
v A számlás Előfizető az előfizetői típustól, illetve a Szolgáltatóval fennálló előfizetői
jogviszony időtartamától függően, valamint a fogyasztói szokások alapján minden
számlázási ciklusban meghatározott összeghatárig (magas forgalom összeghatára)
használhatja a szolgáltatást anélkül, hogy tőle a Szolgáltató előleg megfizetését
követelhetné.
v A magas forgalom kiszámításának alapját egyéni (lakossági) Előfizető esetén a
szerződéskötést követő 6 hónapon túl az előfizetői jogviszony kezdete óta kiállított
és kiegyenlített számlák átlaga képezi:
Vizsgált időszak Magas forgalom összeghatára
az első 6 hónapban 36 000,- Ft
6 hónapon túl, de 24 hónapon belül az átlag 1,5-szerese*
24 hónapon túl az átlag 2-szerese*
* de legalább 36 000,- Ft
v Ezen összeghatár elérésekor – mely számlázási ciklusonként többször is
megtörténhet – a Szolgáltató tájékoztatja az Előfizetőt a magas forgalom tényéről,
az előleg összegéről és annak befizetése határidejéről. Amennyiben az Előfizető
nem fizeti meg a meghatározott előleget, a Szolgáltató jogosult csökkentett
szolgáltatást nyújtani. Ilyenkor a teljes szolgáltatás további igénybevételére csak
abban az esetben van lehetőség, ha az Előfizető megfizeti a Szolgáltató által
meghatározott előleget. A Szolgáltatót az értesítés esetleges sikertelenségéért nem
terheli felelősség, amennyiben az Előfizetőt a nála felmerült okból kifolyólag nem
lehet elérni."
Amikor megírsz egy szerződést, aláírod, hogy tiszában vagy az ÁSZF-fel és azt el is fogadod. Azzal, hogy itt hőbörögsz, csak magadból csináltál hülyét. Persze, érthető, hogy nem tetszik az eljárás, de manapság a cégek a Fraud management híjján lehúzhatnák a rolót ("Kiszteszó, kápsz ötézrét há véhéték á szémélyidre égy mároktéléfónt") ...
Szóval legközelebb előbb tájékozódni, aztán bántani...
avan 2008.07.30. 23:33:11
A cikk nem szólt egyébről, mint burkoltan a világ tudtára hozta, hogy ő ügyvezet.
Zalzan Kavol 2008.07.31. 00:12:47
De ez természetesen érvényes minden szolgáltatóra.
Egyébként meg pont leszarják, hogy otthagyod őket, mert hozzájuk meg fog menni helyetted aki épp a Vodában vagy a T-ben csalódott.
anka01 2008.07.31. 07:52:03
És ő nem cég, csak 12 éve előfizető!!
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.07.31. 08:08:40
Tök mindegy, mert tudtommal az összes csomagban egyféle percdíj van a hívott számtól függetlenül...
B! 2008.07.31. 08:51:48
Azt érdekli, aki elolvassa, hogy egy ügyvezető írt. És akkor mivan? Ismered?
Személy szerint előnye/hátrány származik bárkinek attól, hogy oda van írva, hogy ügyvezető?
Ez az írás nem a mászik a pofádba.
Te is lennél ügyvezető, mi?
Te is keresnél sok zsetont, csak nem megy, igaz? Máskülöneben minek akadnál fennt valami utolsó lényegtelen kis részleten.
Aki ilyet ír, sikeres ember nem lehet...
lukit 2008.07.31. 10:42:03
kismandala 2008.07.31. 11:15:26
kismandala 2008.07.31. 11:20:26
Sasfióka 2008.07.31. 13:36:38
De a voda ügyfélszolgálat, ha kéred, ad előlegbekérőt is, hivatalosat. De ilyen forgalmat a voda az első hónapban nem igazán fog megengedni, és jobb megelőzni a bajt.
Hasonlóan ez a helyzet külföldi telefonhasználat során is. Kifejezetten kéri a szolgáltató, ha külföldre mész, és használni óhajtod a telefonod, akkor jobb, ha az elutazás előtt már nagyobb összeget "szolgáltatói letétbe" helyezel. Ezzel elkerülöd, hogy a kint tartózkodásod alatt "elmenjen a vonal".
A szerbnek eladott előfizetéses kártyával kapcsolatosan: Hogy lehet a nevén valakinek 16 évesen előfizetés?
s_marky 2008.07.31. 14:28:53
2001 óta vagyok T (akkor még westel 900) ügyfél, semmi bajom nem volt velük soha. Vodás számom ez mellett nincs egy éve, de már legalább 30X hívtam az ügyfélszolgálatot, és akkor még nem beszéltünk a csodás térerőről...
kismandala 2008.07.31. 19:44:05
galat 2008.08.01. 02:28:29
Vagyok Pannonnal ceges flottaban, nem erdekel az ara, de a fonok lecseszett, hogy hogy ilyen keves a szamlam, mikor az ugyintezes nagy reszet igy intezem.
Vagyok Vodanal flottaban, olcso, ha jo szerzodest kotsz. Viszont a szolgaltatas minosege kritikan aluli. Ilyen hangminoseggel diesel motort szokatak arulni...
Alzo nalam Pannon rulez
senkihazi 2008.08.01. 13:23:05
egyik szolgáltatót sem érdekli (logikus sztem), hogy XY-nak hány évig volt előfizetése XY néven, hogyha teljesen új szerződést köt cégnéven. Ez max az előfizető lelki világát bántja.
Az új előfizetésekre mindegyik cég fokozottan figyel (első 3hónap ált.-ban).
Most a Vodahoz átviszi, és ott is megteszi azt, hogy elöször 30K utána meg 200K lesz a számla, ugyanígy megfenyítik. grat
röviden ennyi.
2008.08.03. 04:31:27
System failure. :) 2008.08.03. 15:01:13
Ezt kellene átlátni. Attól mert van pénzed, attól még nem körülötted forog a világ. Van szabályzat, olvasd el, tartsd be. Egyébként én meg a Vodafon által telóztam haza Görögből cirka 11 ft-os percdíjjal. Bocsi...
Host 2008.08.03. 22:00:23
Gipsz Jakab
ügyvezető
meg a 100 millás forgalmam.
avan 2008.08.05. 07:47:32
Jóvan vazzeg igazad van, de akkor is.
Én nem szívesen ügyvezetnék amúgy, túl nagy a felelősség, de valami sikeres helyen lennék mondjuk csendestárs.
Amúgy lehet, hogy lassan sikeres leszek, de még nem vagyok az. Bár attól függ mit nézünk annak.
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.08.08. 20:52:50
Te egy barom vagy!Olvasd el az ÁSZF-et.Mivel hirtelen nőtt a forgalom azért hogy ne a szolgáltató fizessen rá a te forgalmadra letiltja a kimenő hivásaid.Ebbe mi a rákot nem lehet érteni?Azért kell előleg mert ez már olyan forgalmi mennyiség amit nem használ fel csak kevés ügyfél.De te ezt képtelen vagy felfogni mert el vagy foglalva azzal hogy kb minden második mondatban sértődőtten azt hangoztasd hogy ,,milyen ász vagyok, rám nem vonatkozik szabály meg szarom a pénzt"...Szard ha akarod, minnél kevesebb ilyen IQ-hiányos ember van a Pannonál annál jobb.Én belöled legfeljebb egy telefonszexcéget nézek ki vagy egy online vibrátorforgalmazót...
2008.08.11. 23:22:31
ferko123 2008.12.08. 20:37:10
a büdös k**** anyjukat.
eladtam annó 94 -ben a pannonos kártyásomat egy szerb embernek, de nem irattuk át, mert drágább lett volna, mint újat venni. jó, ez balfékség volt, de hát 16 éves voltam.
mindegy, egyszercsak jön a számla, hogy 120 000 Ft.
Pedig a forgalmam akkoriban 8-9e forint között volt, nem szoltak volna ám 20-nál, hogy mi van.
Erre mondtam, hogy akkor most azon nyomban tiltsák le!!!
Következő szála: 192 000 Ft.
Telefonálok, mi van????
Hát, hogy a lemondást meg kell erősíteni.
Anyátok p****ja. 4 év múlva fizettem be kamatokkal járulékokkal együtt 400k-t :(
Az én balekségem volt, de érdekes, ott nem szóltak, hogy kicsit megugrott a forgalom."
hát neked nem sok eszed volt, de legalább tanultál belőle! a számlák kiegyenlítése mindig az előfizetőt terheli, a szolgáltatót nem érdekli, hogy milyen szerb haverod használta a kártyát. te vagy velük szerződésben.
Hanga_ 2009.02.27. 18:54:49
Az előleg beleszámít a számlába és olyan összeget kér ilyenkor be mindhárom szolgáltató aminél vsz magasabb lesz a számla.
Ha alkalmazott telefonját ellopják de az nem meri / akarja megmondani és valaki csinál rajta számlát és a szolgáltató nem szól akkor meg persze ő a hibás hogy miért nem figyelik. érem egyik és másik oldala.