Tékozló Homár

A Pannon megbünteti azt, aki sokat telefonál nála

2008.07.30. 10:05 | szily | 92 komment

A kekeckedő ügyfélnél egyet utálnak jobban a magyar cégek: azt, aki fogyasztani akar. "Volt fogyasztani?????!!!" - ordítja az echte magyar cég kiképzőőrmesteres hanghordozással, aztán leküldi a magáról megfeledkezett kuncsaftot fekvőtámaszba. Mai meghökkentő példánk főszereplője a Pannon. Az ismert távközlési vállalat csak addig hagyja békén céges ügyfeleit, amíg azok kicsik és panganak. Amint növekedni kezdenek, jönnek a kegyetlen büntető szankciók. Nehogymá jól érzezzék magukat, ugye. Sorkatonai hangulatú horrorsztori alant.

Azt hiszem, a mi kis történetünk beleillik, a „fogyassz, herdálj, szenvedj” jeligébe, tökéletesen.
 
Tavaly március-áprilisban indult kicsi cég vagyunk (tavaly 132M HUF árbevétel), amelyről talán elmondható, hogy komoly dolgokat csinál komoly ügyfeleknek. Mivel világ életemben Pannonos voltam, természetesnek tűnt, hogy Pannon. Indultunk az én egy kártyámmal, havi 30k-s számlával. Az elmúlt hónapokban már 200-250k-s forgalmat is generáltunk, ott. Aztán tegnap kaptunk minden számra egy-egy baráti hangvételű sms-t, hogy idézem: „Tájékoztatjuk, hogy telefonszámán magas forgalmat észleltünk. Az ÁSZF-ben rögzítettek szerint, 24 órán belül felfüggesztjük kimenő hívás szolgáltatását” aztán meg még egyet, hogy én érdeklődjek, hogy hol és mennyi előleget kell befizetnem. Egy pillanatra azt gondoltam, hogy ez vicc, de nem! A telefonos és a személyes ügyfélszolgálaton is megerősítették, hogy mivel sokat telefonálunk, kb másfélszeresét a múlt havi mennyiségnek (én kérek elnézést, hogy már külföldön is dolgozunk és ugyebár ott olcsó mulatság a beszélgetés és a 3G), hóközi előleget kell fizetni. A személyes ügyfélszolgálaton, Budaörsön egy post-it-ra felírta az ember, hogy „330 000”. Ennyi. Fizessem be készpénzben, utalni nem lehet, őket egyáltalán nem érdekli a számviteli törvény előlegbekérőkre vonatkozó mondása, fizetek, vagy kikapcs. Jelzem, a havi számlánk be van fizetve, igaz, ez nekik mindig 5 munkanapba telik, mire ezt fel sikerül dolgozni. Ezt a hozzáállást mondjuk meg tudom érteni egy magánszemély esetén, akinek mindig 10k a számlája, aztán egyszer csak 50. Na de egy vállalkozásnál, aki növekszik és egyre többet telefonál, internetezik, dolgozik és egyre többet költ… Végül is tényleg gáz, hogy másfél év alatt a Pannonos forgalmunk a tízszeresére nőtt. Sajnálom és elnézést is szeretnék kérni.
 
Gratulálni szeretnék a Pannonnak ezúton is azért, mert ő is látja a növekedést, látja, hogy ebben az évben 2-3 millió Forintot ott szeretnénk hagyni, de neki ez nem kell. Bíztatom továbbá azokat a hozzánk hasonló növekvő vállalkozásokat is, akik a Pannonnál szeretnének pénzt költeni, hogy tegyék csak, növekedjenek, hogy minél előbb elérjék azt a szintet, ami a Pannonnak már nem kell.
 
Ma elmentem, akarom mondani kijöttek a Vodafonetól, kihoztak 5 kártyát és 3 3G modemet és hát számot fogunk hordozni, még akkor is, ha 200k-t ki kell fizetni a hűségbalhék felmondásakor. Mit nekünk? Nem egész egyhavi számlánk :)
 
Nem tudom, volt-e már hasonló, de szerintem ez azért ütős :)
 
Üdvözlettel:
 
Naményi Péter
ügyvezető

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meklén és Tamara 2008.07.30. 10:08:04

pedig régen a pannonál minuszba is lehetett menni.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.07.30. 10:09:28

Én is a Vodafone-t ajánlottam volna. Sajnos nem sok választás van.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.07.30. 10:10:08

Jajne. Nem kellett volna elolvasnom. =)))

Amúgy meg dúúúúúúúrva.

Kicsit off:

Ha valaki számhordozó, azt én honnan tudom meg? Pl. ők maradnak 20-asok, de vodások, akkor én (mint nem sikeres pannonos) honnan tudom, hogy a hozzájuk hasonlók hálózaton kívüliek, tehát drágábban hívom őket?

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2008.07.30. 10:11:22

Megtudod miután kézhez kaptad a számlát :)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.07.30. 10:11:37

Csakraman: köszi. Amikor a végére értem, akkor láttam, hogy még nincs komment, és reméltem, hogy gyors leszek... Hát nem. De dobogó! =)

Még off:

Nektek bejön a www.unicreditbank.hu ?
Mert nekem nem. És a páromnak sem. Írtam a homárnak, de úgyse fogja kirakni...

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2008.07.30. 10:12:39

habba habba!

... =) Na de előtte? Nincs esélyem, ha nem ismerős, vagy én magam nem vagyok mentalista?

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2008.07.30. 10:14:29

Kiddy

Írsz neki sms-t, hogy tényleg pannonos-e :)) Komolyra véve gőzöm sincs...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.07.30. 10:16:46

"Ha valaki számhordozó, azt én honnan tudom meg?"

Egy megadott számot felhívsz, és ott megmondják.

ChPh 2008.07.30. 10:17:44

pff, ééérdekes :D

Fanyuvo 2008.07.30. 10:18:45

Kiddy: nekem mukodik az oldal.

upho 2008.07.30. 10:18:46

pannon tenyleg kapja be, tavaly osszel ceges telefonok csereje utan (szamhordozas sem volt) meg januarban is kuldtek alapdijrol szamlat. szerencsere egy ravatalos emailel sikerult rola leiratkozni.

p@rasztpicsa 2008.07.30. 10:18:47

ez a pannon valami magyar cég? vagy ősi román-e?

Tutanhamon 2008.07.30. 10:20:43

"ez a pannon valami magyar cég?"

Norvég (Telenor).

daniferi 2008.07.30. 10:25:56

OFF
Kiddy: igen, bejön, általában 1.2, de most 1.8 sec alatt. (próbálva: Opera és Mozilla)
ON

Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.07.30. 10:35:51

Ha jól tudoma Vodánál is van ilyen hóközi fizettetés, nem?

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.07.30. 10:42:39

Minden szolgáltatónál ez van. Illedelmesen szólnak, hogy fizesd be a hóközi cehhet, mert túl sok a számlád. ÁFSZ-t el se olvastad tuti. Őket is védi, téged is véd. Elmész a postára befizeted és telózol tovább, nem fecsérled a drága idődet panaszkodásra. Addig is pár telefont elintézhettél volna. Gratulálok. Tanul a magyar.

zsoci 2008.07.30. 10:50:05

Csak szólok :
mindegyik szolgáltatónál van ilyen előlegbekérés. És a Pannonnál a legegyszerübb. A tmobile sokkal bonyolultab, hogy ne is beszéljünk az egyébb vicceikről. A Vodafone-nál meg rosszabbat nem választhatsz. Én két flottát kezelek, és már egyszer megszabadultam a Vodától. Messze a Pannon a legkorrektebb. Egyébként elkerülehtted volan ha kötsz egy egyedi szerződést a Pannonal és felemelteted a limitet.

Szóval nem hinném hogy ezen kén e háborogni.

üdv zsoci

eami 2008.07.30. 10:50:30

pl vodánál de asszem pannonnál is neten le lehet kérdezni melyik szám melyik szolgáltatóhoz tartozik...

nem várt fordulat 2008.07.30. 10:51:42

a büdös k**** anyjukat.

eladtam annó 94 -ben a pannonos kártyásomat egy szerb embernek, de nem irattuk át, mert drágább lett volna, mint újat venni. jó, ez balfékség volt, de hát 16 éves voltam.

mindegy, egyszercsak jön a számla, hogy 120 000 Ft.

Pedig a forgalmam akkoriban 8-9e forint között volt, nem szoltak volna ám 20-nál, hogy mi van.

Erre mondtam, hogy akkor most azon nyomban tiltsák le!!!

Következő szála: 192 000 Ft.

Telefonálok, mi van????
Hát, hogy a lemondást meg kell erősíteni.

Anyátok p****ja. 4 év múlva fizettem be kamatokkal járulékokkal együtt 400k-t :(

Az én balekségem volt, de érdekes, ott nem szóltak, hogy kicsit megugrott a forgalom.

forrófej 2008.07.30. 10:56:51

Sziasztok,

Nem tudom mit kell ezen úgy kiakadni...nekünk is volt már ilyen...
és??? Nem haltunk bele...sőt...
tudjuk h biztonságban van a számlánk, ha valaki sutyiban 90-es számokat hívna róla vagy külföldön elveszne...stb...

Ha védik a pénztárcád már az is baj?

Ezért szar ez az ország...MINDIG...MINDENKI csak ELÉGEDETLEN.
Ahelyett h azzal foglalkozna h milyen jó dolgok is történnek és esetleg a pozitív oldalról szemlélnék a dolgot!

Scientist · http://deadindian.extra.hu 2008.07.30. 10:58:28

aztaqrva! ház iet se láttam még!

forrófej 2008.07.30. 10:59:31

És hozzá tenném.... a VODAFONE az ÖSSZES KÖZÜL a LEGROSSZABB!!!

Olyan összegeket számláztak ki Nekünk, hogy csak ámultunk....pedig akkor már hónapok óta le volt mondva a Vodás kártya és minden héten találtak valami NEM kiegyenlített számlát.

Érdekes...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.07.30. 11:01:45

1748 -as számon lehet lekérdezni, melyik szolgáltatóhoz tartozik az adott szám.

Aki a vodához megy, sikeres már nem lehet.

Meklén és Tamara 2008.07.30. 11:02:31

a Pannon még az egyik legkorrektebb a három szolgáltató közül. Volt szerencsém mindháromhoz.

Toronydarus 2008.07.30. 11:05:46

Szolgáltató lekérdezése:
*126*kilencjegyű telefonszám# -> hívásindítás
példa: *126*301234567#

milena [törölt] 2008.07.30. 11:07:46

a vodafone ugyanezt csinálja, csak nekik legalább lehet utalni

nálunk vodafone-os "flotta" van, és ha a főnököm külföldre megy, ahol ugye többe kerülnek a hívások, ideszólnak hónap közepén, hogy fizessünk be pár száz rugót

hehe

Sati 2008.07.30. 11:10:25

mielőtt elfelejtenétek: már egy vezetékes számról sem lehet tudni, hogy melyik szolgáltatóhoz tartozik tartozik. ott is van számhordozás. Még jó, hogy barátaink szóltak, hogy a matávjuk ( jó, tudom t-com ) át lett íratva upc-re, és a szám ugyanaz, de ha nekem olyan csomagom van, akkor vigyázzak. Oké, és tényleg csak a számláról derül majd ki, hogy a szám melyik szolgáltatóé. Remek...

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.07.30. 11:10:32

Ilyenről már olvastam itt, csak ott magánszemélyről volt szó. Cigiző írta már, de egy egyszerű google használattal könnyű megtalálni:

www.vodafone.hu/uzleti/szolgaltatasok/szamhordozas/biz_szamhord_tajekoztato_hu.html

Tudakozódás SMS-ben:
Írja meg SMS-ben azt a mobil számot, melyről szeretné megtudni, hogy melyik hálózaton végződik az arra irányuló hívás. A telefonszámot 9 jeggyel a 20, 30, 70-es hálózatkijelölő számmal együtt, elválasztó jelek használata nélkül adja meg! (Pl.: 701234567)
Küldje el az SMS-t a 1748-as számra. A 1748-ra küldött SMS belföldről díjmentes.
A rendszer válasz SMS-ben értesíti arról, hogy az Ön által elküldött mobilszám tulajdonosa melyik szolgáltató előfizetője.


Szerintem megérdemli a pannon, hogy otthagyod őket.

NorbArt 2008.07.30. 11:14:16

VODAFONe az egyik legmocskosabb cég.
Én anno rendes előfiztetést akartam venni, majd közölték hogy fizessek be ennyit meg ennyit előre, amit persze lebeszélhetek. Lófaszt, átmentem 2 boltal odébb és vettem egy westeles előfiz. egy darab személyivel és csókolom. Utánna azok is szivattak és rohadt drága. Vodánál akkor is akrtam venni mikor bejöttek és indultak. Persze, munkálatói ig. meg 2 órás elbírálás, oszt kihozták hogy nem vehetek náluk előfiz... Most pannonos vagyok, sztem, még mindíg ez a legjobb. Számlát is az utolsó percben fizetem be mindíg. Inkább csak ez a SZÁMLABEFIZETÉSI DÍJ ami nagyon szúrja a szemem... Sebaj nincs jobb sajna, lyan meg úgysinccs hogy mindenkinek jó legyen...

Layosh 2008.07.30. 11:16:17

Jajj, mér a Vodka? Az már 100k felett ki fog kapcsolni.
A legkorrektebb cég a T-mobile. Bennük még sohasem csalódtam. Azt ne kérdezzétek, hogy miért vagyok Pannonos :D

forrófej 2008.07.30. 11:27:49

lassan 10 éve Pannonos vagyok...
HÁLA:
évente pár alkalommal ajándék 20 perc beszélgetés + most kaptam: 2 évig havonta ajándék 20 percet az 50 előfizetett percemen felül.
Telefon vásárláskor ajándék -10.000 Ft.

??? Van még kérdés ???
ÉS az autópálya matricát is telefonon vesszük...nem volt még gond!

szóval...nem hiszem h egy ilyen hülyeség miatt, h előleget kell fizetni váltani kellene! Főleg nem Vodára!

djsomi 2008.07.30. 11:29:30

Nekünk a voda még szarabb volt, ugyanígy jártunk 50 ezres egyenlegnél jött az sms, hogy 1-2 napon belül fizessünk valami horror összeget. Ráadásul külföldön voltunk, szóval nagy LOL volt miatta... No comment

hoppacska72 2008.07.30. 11:31:10

T-Mobile-nál nekem is volt ilyen. Rögtön felháborodva hívtam őket,hogy mi a franc ez?? Kedvesen elmondták,hogy ez az én védelmemet szolgálja,és,ha befizetem akkor emelkedik a limitem is. Tehát mindig a legmagasabb számla duplájánál fognak szólni! Így utólag belegondolva igazat adok nekik!!!!

2008.07.30. 11:41:01

Megint egy hülye poszt.
Láma az ügyfél és kész.
Minden szolgáltató azt csinálja, hogy ha hirtelen megugrik a forgalom, akkor előleget kér be. Mert lehet csalás is a dologban, lehet, hogy visszaélnek a kártyával... stb

Ne feledd, hogy az előfizetéses forgalom díját előre meghitelezi neked a szolgáltató !!!! Te csak egy hónap múlva fizeted be neki.

Aki meg a vodához megy arról inkább no comment.

Gumidomino 2008.07.30. 11:44:53

van nekem egy ismerősöm akinek a legjobb haverja hekker és ő mondta hogy a legnagyobb szupertitkos összeesküvéses weboldalról tudja - amit feltört - hogy nemsoká minden szolgáltatónál előre kell fizetni egy meghatározott összeget és utána a következő számlából levonják vagy visszaadják a maradékot (szigorúan postai kifizetéssel cégkivonattal és aláírási címpéldánnyal megtámasztva) mert a jog nem biztosítja számukra a védelmet ha a vevő fizetésképtelenné válna.
aztán ugyanez lesz a magánszemélyeknél is, de ez már tényleg annyira de annyira titkos, hogy elviszi a fekete autó ha kiderül hogy én ezt ide leírtam.

szörp epe · http://szorpepe.blog.hu 2008.07.30. 12:05:15

Ha jól értem a beíró problémája nem is feltétlenül az volt, hogy előleget kell fizetniük, hanem hogy 2 napon belül, és erre nem is figyelmeztették előre.... hülye ügyfélszolgálatosak.
Nem tudom mikor tanulják már meg a szolgáltató cégek, hogy a lemorzsolódó ügyfelek 70% az ügyfélszolgálat töketlensége miatt vitte máshova a pénztárcáját.

ex-dr. vuk 2008.07.30. 12:30:27

@ karacsi_maci 2008.07.30. 10:51:42

Aruld mar el, hogy egy 'kartyas' (prepaid, feloltos) telefonnak hogyan lehet utolag keletkezo szamlaja?
Ha pedig elofizeteses, akkor azt hogyan lehet eladni? Elofizeteses kartyat mas kezebe adni?... Erdekes.

szkaccsotjeggel 2008.07.30. 12:41:17

mit nektek 200k?.. akkor mia fasznak hepciáskodsz itt?

Szakyster 2008.07.30. 12:54:20

Már milyen gáz az, hogy csak személyesen lehet befizetni. Komolyan, középkor.

NCi 2008.07.30. 13:05:42

Egy-két megjegyzés, illetve kiegészítés az egészhez, ha már én vagyok a beküldö :)

1. A baj nem az, hogy fizetni kell, szívesen teszem. Azért egyre magasabb a számlánk, mert egyre többen vagyunk, egyre többet dolgozunk és kösz szépen jól vagyunk, tehát ez nem egy klasszik mindennel elégedetlen megkeseredett mondás volt.
2. A hóközi balhé sem érdekel, de: tegye fel a kezét, aki egy sárga post-it-re fizet 330k-t. Tudom, nehéz elképzelni, de van olyan kicsi cég is, ahol igyekeznek normálisan működni és nem rohangál senki 300-400k-val a zsebében, mert MINEK? 2008-at írunk: átutalás? elektronikus számla? telefonon felhívni a kedves ügyfelet, hogy fizessél? e-mail? valami? Egyetlen szaros sms, hogy én menjek utána.
Kértem, küldjenek egy bekérőt, és abban a pillanatban utalunk, kikérem a bankból az igazolást, hogy elment, azt elfaxolom. Nem jött bekérő.
3. növekedés, amiből kilóg a vége: 80-90-100-110-110-130-160-250-330 :) mindezt úgy, hogy a kártyák száma is nő...
4. Nyilván nem itt kezdtem a cirkuszozást, hanem beszéltem velük. Azt sem voltak hajlandók megmondani, hogy melyik kártyán van extra költés.
5. azért mit nekünk 200k, mert dolgozunk sokat és nem a pannon f@szságaival szeretnénk tölteni az időt

Hát, azt hiszem, ennyi. Köszönöm a kommenteket!

andrejevna 2008.07.30. 13:14:03

Nem értem, miért kell szegény Pannont fikázni. Szerintem tök korrektek. Kb. 5 évig voltam T-mobilos, aztán átnyargaltam a Pannonhoz, elmondhatom, hogy megérte váltani. A havidíjam fele annyi mint, anno.
T-mobile engem kísértetiesen emlékeztet az OTP-re. Éppolyan lehúzós. Ja, és minden újdonságot a Pannonról koppint le.

pdjames 2008.07.30. 13:47:08

Magyon szép, az ember a hülye Pannontól átmegy a hülye Vodához, onnan meg a hülye T-Mobilhoz, aztán azokra is berág és átmegy a hülye Pannonhoz....

Secnir 2008.07.30. 13:52:20

karacsi marci:
gratulálok. hogy a tegnapi klasszikust idézzem: neked is csak megszületni volt nehéz :)

hawkeye 2008.07.30. 13:54:57

Na, Ügyvezető, ezt jól megszívtad!

Én ugyanezért mondtam föl az egész flottát a Vodafonnál!

Azóta Pannon van, telefononként félmillós limittel, és nincs semmi cicó.

Nemrég keresett egy pannon ügyfeles, hogy nem akarjuk-e megemelni a limitet.

Érthetetlen amit írsz, de ha igaz, akkor ez megint olyan Abszurdisztán szisztéma, mint a papírcsekkekért felszámított 100 forint...

A professzorom szokta volt mondani: - Ez van, amikor a hülyeség szorgalommal párosul.
Mint ezek szerint a Pannon marketingnél...:(

Mike36 2008.07.30. 13:55:29

"Végül is tényleg gáz, hogy másfél év alatt a Pannonos forgalmunk a tízszeresére nőtt. Sajnálom és elnézést is szeretnék kérni."

Írd meg ezt a vezérigazgatónak és egyben mondd fel a szerződést a Pannonnal

nem várt fordulat 2008.07.30. 14:02:31

@vuk_ · www.metallica.hu/aisha/ 2008.07.30. 12:30:27

igazad van, elírtam, magát a sim kártyát adtam el neki, előfizetéses volt. akkoriban volt már feltöltős?

Én lennék terrorista! 2008.07.30. 14:27:27

A mai fejlődő magyar gazdaságban kuriózum ilyen céget produkálni. Elárulod, hogy mivel foglalkoztok?

Luckye 2008.07.30. 14:32:55

Sosem értettem, miért szidja mindenki a Vodát. Hosszú évek óta Vodás vagyok (eleinte munkahelyi telefon (flottában), utána kártyás, most pedig 2 éve előfizetéses) és sosem volt semmi gondom velük. A jelenlegi csomagunk eddig a legjobb, semelyik másik szolgáltató nem tudja jelenleg überelni.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.07.30. 14:38:45

karacsi_maci · flashjatekok.blog.hu 2008.07.30. 14:02:31

Előfizetéses telefont úgy illik sikeresen eladni, hogy amint pénz éri a markod letiltod a számod lopás miatt. :) Vagy legalább átiratod a telefon szolgáltatónál...Szegény, jól megszívtad..

NCi 2008.07.30. 13:05:42
Én is vodás vagyok, de magánszemély, feltöltőkártyás, szóval közöm nincs semmihez :)

De nagyon gyanús, hogy azért kényszerültél erre a lépésre (mely 200K-ba került) mert egy hüle ügyfélszolgálatossal hozott össze a sors aki körülbelül 80K-t keres. Ilyenkor illik elküldeni mondjuk emilbe a sales@pannon.hu vagy mittudomén milyen címre, hogy több nap küzdelem után amit az értékes idődből elkötöttél inkább kifizetsz ennyi pénzt de nem maradsz ilyen töketlen bandánál...

Nálunk (cég) is voda van, van egy weben keresztül akár telefonszámonként állítható limitű szoftverrel - kiválóan megy.

Abból viszont nem tudom mi valósult meg, hogy régebben akartak egy saját adótornyot ami minden másikat elnyom és telephelyen belül bármilyen szolgáltató ha telephelyen belül bármilyet hív az ingyenes... van ilyen, vagy csak hülyítettek?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.07.30. 14:40:34

kíváncsiságból megpróbáltam lekérni a 1748on egy UPCs számot... hát nem nyert hangszórót...

"Hibás számformátum, kérjük, próbálja újra... blablabla..."

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.07.30. 14:53:22

hat bebxna ha tolem alaki eloleget kerne valami telefonos ceg
hehe
meg mindig nem tudom hocva mennyunk Maryvel

Sancee 2008.07.30. 15:20:00

Ez tetszett:)
"Ezt a hozzáállást mondjuk meg tudom érteni egy magánszemély esetén"
laza felsőbbrendűség.amúgy tényleg benne van a szerződésben, mindhárom szolgáltatónál

offline · http://offline.blog.hu 2008.07.30. 16:00:35

Nekem sem tetszik az a módszer, hogy a szolgáltatók hóközi befizetéseket írnak elő, bár gondolom erre a honi fizetési morál és a kinntlévőségeik nagysága okán kényszerültek. Arra figyeljetek azért, hogy a Vodafone ebben sok előrelépést nem jelent majd, hisz náluk is van limit, ami felett hóközi befizetést kérnek, lásd ászf 1.1.6 pontja:

EGYEDI ÉRTÉKHATÁR
Minden Utólag Fizető Előfizető részére a Szolgáltató egyedileg, külön-külön megállapított, rendszeres időközönként felülvizsgált összeget (Egyedi értékhatár) állapít meg, amely új előfizetés, vagy 3 hónapnál nem régebben igénybe vett Utólag Fizető Előfizetői szolgáltatás esetén Előfizetőnként minimum bruttó 16.800.-Ft, . Ez az összeg – ha az Előfizető több SIM kártyával rendelkezik – az összes SIM kártyára együttesen értendő. A Szolgáltató ennél magasabb Egyedi Értékhatárt akkor állapít meg, ha az Előfizető legalább három hónapos időtartamú Utólag Fizető Előfizetői jogviszonnyal rendelkezik a
Szolgáltatónál.

moli 2008.07.30. 16:09:35

mi is atmentunk vodafone-hoz. azota mindenkinek fele a havi szamlaja plusz van JO internet olcsoert. sok uj uzleti elofizetot szerzett a vodafone az elmult fel evben

pizsama 2008.07.30. 16:36:38

Én is voltam már mindenhol. Westel Dominóval kezdtem, aztán barátnő miatt pannon-os lettem, később meg jött egy vodás flotta-lehetőség . Sehol se voltam eddig elégedetlen, csupán mindig egy olcsóbb, praktikusabb csomag miatt hagytam ott a régit, mert legtöbbet úgyis mindig a párommal beszélgetek.

sonnyericsson 2008.07.30. 16:38:32

Én is évekig T-Mobilos voltam csak magáncélra használtam az elöfizetésem a számlám soha nem volt 8 ezer forintnál alacsonyabb, de volt 12 rongy is. 1 éve lettem pannon limites 3500 forintot töltenek a kártyámra minden honapban és mit ad isten még soha nem kellet rátöltenem mindig elég volt a 3500ft akkor most hogy van ez?Retkes Tré Mobile 6 éven keresztül rendesen lerántott.Már pannonos voltam de még nem volt lemondva a T-mobilos elöfizum de a kártya egész honapban a szekrénybe figyelt erre küldenek egy 4700 forintos számlát alapdij 1700 forint(fele lebeszélhetö állitolag) rohanok be az ügyfélszolgálatra kérdem lila fejjel hogy lehet a számlám 4700 forint AMIKOR NEM VOLT KIMENÖ HIVÁS A KÁRTYÁROL A HÓNAPBAN? Azt mondja a parasztja flegma pofával"és a csládban biztos nem telefonált senki?Gyerek, asszony) de az is lehet,hogy az elözö hónaprol csusztak át hivások" mondom az asszonynak,hogy be fogom takarni ezt a palit de végül is csak ketté hajtottam a kártyát és bepöcköltem az ölébe és mondom neki gyorsan nyomtasd ki a papirt az elöfizetésemröl,hogy megszüntettem erre nézi a monitorját és mosolyogva közli "önnek lehetösége van kedvezményes készülékváltásra" Mondom neki hülyegyerek én szolgáltatót fogok váltani nem készüléket igy ért véget 6 éves Tré-mobilos pályafutásom.

drk_jmg 2008.07.30. 16:58:38

nekem is volt mar olyan, hogy sajat hulyesegem miatt az 50megas netforgalmat vodanal sikerult atlepnem es 25e -nel telefonalta, hogy akkor buktam a kimeno hivasokat. Balheztam kicsit fizettem es viszakapcsoltak vasarnap du1 kor ;)

Nade amugy itt nem a tipikus mindenre elegedetlen magyar mentalitas van. Egy cegnel vagy akar egy magan szemelynel is ahol akar tobb telefonszamon (4-6-10) van midnen honapban es tobb szazezer forintos forgalmak amik rendre bevannak fizetve, a szolgaltato legyen mar olyan jofej es mondja, hogy ok 3napon belul hokozi fizetes, de meg veletlenul se azt, hogy akkor most azonnal huzzal be kp-ba fizetni vagy irgum burgum, mert ez nalam azt jelenti, hogy ott vegeztem a ceggel es tovabb nem beszelunk.
Nem mi vagyunk ertuk, hanem ok ertunk.
Nagyon helyes szerintem a szolgaltato valtasos lepes :) latjatok a sikeres ember kezdetnek nem hagyja lehuzni es megalazni magat a szolgaltato elott :P

JohnnyB 2008.07.30. 17:13:27

Voda üzleti csomaggal jobban jártál, ha nem egyedi percdíjas előfizetésed volt a pannonnál, akkor tuti sokkal olcsóbb lesz. Külföldön meg van Voda Passport, az is zsír.

Lefty Rosenthal 2008.07.30. 20:49:40

nem tom mit vartatok, nezzetek meg mar h hol eltek.. ott ti vagytok a szolgaltatokert, nem ok ertetek.

kismandala 2008.07.30. 21:08:28

Ha tényleg ilyen marha sikeres céged lett, akkor miért nem kértél egyedi ajánlatot, vmi jófajta üzleti csomaggal? A flottásoknak a seggét is kinyalják, és nem feltétlenül basztatnak előlegért. Amúgy az nem igaz h nem lehet utalni (személyes tapasztalat) Voda kimegy? Qrva nagy cucc.. egyébként a pannon is kimegy, csak néma gyereknek ugye... ha meg felhívnának h úgy látom megnőtt a forgalma és kimennénk megbeszélni hogy hogy legyen, akkor meg azon háborognál, h mit hívogatnak, meg ne rabolják jelenlétükkel a te drága idődet.. ha volt pár ezer a számlád, most meg 300, min csodálkozol? miből látnák biztosítottnak h ki fogod köhögni? sárga postitre nem kell fizetni, kapsz róla bizonylatot, később pedig a számlát, amibe bele van könyvelve az előleged.. ha hóvégén nem jelent gondot kifizetni 3 kilót, akkor nyilván hóközben sem, hameg igen.. ők járnak jól ha nem hagynak 5 kilót telefonálni..

Lefty Rosenthal 2008.07.30. 21:23:36

kismandala:

alapveto tevedesben vagy baratom, de olyan szintu sotetsegrol tanuskodik a hozzaszolasod, legalabbis ami az ugyfelek kiszolgalasat illeti, hogy teljesen felesleges bele kezdenem neked magyarazni.

kismandala 2008.07.30. 21:42:43

Lefty: belekezdenem egy szó.. még jó h én vagyok a sötét..

Lefty Rosenthal 2008.07.30. 21:44:49

valszeg a nem magyar nyelvu spell checker szedte szet

törvényenkívüli 2008.07.30. 21:53:23

ja, oszt ha elviszi egy zimbabvei a telefonod, és a rokonokat hívja odahaza fél hónapon keresztül, és hó végén kijön a számla, hogy 1 miska, akkor meg azért jár a szád, mert nem szóltak.
itt senkinek semmi nem jó?

törvényenkívüli 2008.07.30. 21:55:09

ja, és azt nem fogod kifizetni, tehát a szolgáltató bukja
kötni kell velük külön szerződést oszt kész

asdf 2008.07.30. 23:16:36

@panaszos: A vodafone-nal sokkal hamarabb es sokkal tobbszor fog elofordulni ez a hokozi szamla alnevu dolog. Nem adok egy evet (vagy meg kevesebbet) es banni fogod az egeszet... (Akkor majd ujabb lelepesi dijat fizetsz es mesz a t-hez? ;) )

Helmeczi Tomi 2008.07.30. 23:21:19

Elöljáróban annyit, hogy én két évig dolgoztam a Pannonnál belső munkatársként és elég sztem annyi dicséret Neki, hogy most is Pannonos vayok így két év után, hogy eljöttem és nincs az a pénz, hogy átmenjek a T-hez vagy a Vodához, pedig sima polgári tarifám van.. Szóval a Pannon halálkorrekt, aki meg beküldte ezt a postot az láma, de nagyon. "Ha nem szóltál volna, bölcs maradtál volna" ha meg ÁSZF-et olvasol, még bölcsebb lettél volna (4-es számú melléklet):

"5.4.1 Magas forgalom összeghatára miatti szünetelés
v A számlás Előfizető az előfizetői típustól, illetve a Szolgáltatóval fennálló előfizetői
jogviszony időtartamától függően, valamint a fogyasztói szokások alapján minden
számlázási ciklusban meghatározott összeghatárig (magas forgalom összeghatára)
használhatja a szolgáltatást anélkül, hogy tőle a Szolgáltató előleg megfizetését
követelhetné.
v A magas forgalom kiszámításának alapját egyéni (lakossági) Előfizető esetén a
szerződéskötést követő 6 hónapon túl az előfizetői jogviszony kezdete óta kiállított
és kiegyenlített számlák átlaga képezi:
Vizsgált időszak Magas forgalom összeghatára
az első 6 hónapban 36 000,- Ft
6 hónapon túl, de 24 hónapon belül az átlag 1,5-szerese*
24 hónapon túl az átlag 2-szerese*
* de legalább 36 000,- Ft
v Ezen összeghatár elérésekor – mely számlázási ciklusonként többször is
megtörténhet – a Szolgáltató tájékoztatja az Előfizetőt a magas forgalom tényéről,
az előleg összegéről és annak befizetése határidejéről. Amennyiben az Előfizető
nem fizeti meg a meghatározott előleget, a Szolgáltató jogosult csökkentett
szolgáltatást nyújtani. Ilyenkor a teljes szolgáltatás további igénybevételére csak
abban az esetben van lehetőség, ha az Előfizető megfizeti a Szolgáltató által
meghatározott előleget. A Szolgáltatót az értesítés esetleges sikertelenségéért nem
terheli felelősség, amennyiben az Előfizetőt a nála felmerült okból kifolyólag nem
lehet elérni."

Amikor megírsz egy szerződést, aláírod, hogy tiszában vagy az ÁSZF-fel és azt el is fogadod. Azzal, hogy itt hőbörögsz, csak magadból csináltál hülyét. Persze, érthető, hogy nem tetszik az eljárás, de manapság a cégek a Fraud management híjján lehúzhatnák a rolót ("Kiszteszó, kápsz ötézrét há véhéték á szémélyidre égy mároktéléfónt") ...

Szóval legközelebb előbb tájékozódni, aztán bántani...

avan 2008.07.30. 23:33:11

Mitől megy ilyen jól a cég phassze? Baccpapuccsal kereskecc? Te ősi román űrtulok ügyvezetve feszítesz itt? Minek írtad oda, hogy üv. mégis ki a Jóistent érdekel?

A cikk nem szólt egyébről, mint burkoltan a világ tudtára hozta, hogy ő ügyvezet.

Zalzan Kavol 2008.07.31. 00:12:47

Kiment a Voda? Persze, mert új előfizető vagy. Ha majd régi, hűséges előfizető leszel, úgyanúgy szarni fognak rád.
De ez természetesen érvényes minden szolgáltatóra.
Egyébként meg pont leszarják, hogy otthagyod őket, mert hozzájuk meg fog menni helyetted aki épp a Vodában vagy a T-ben csalódott.

anka01 2008.07.31. 07:52:03

Egy ismerősöm pénteken mesélt el egy ugyanilyen story-t csak t-mobile-lal!
És ő nem cég, csak 12 éve előfizető!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.07.31. 08:08:40

"én (mint nem sikeres pannonos) honnan tudom, hogy a hozzájuk hasonlók hálózaton kívüliek, tehát drágábban hívom őket? "

Tök mindegy, mert tudtommal az összes csomagban egyféle percdíj van a hívott számtól függetlenül...

B! 2008.07.31. 08:51:48

avan bazz!

Azt érdekli, aki elolvassa, hogy egy ügyvezető írt. És akkor mivan? Ismered?
Személy szerint előnye/hátrány származik bárkinek attól, hogy oda van írva, hogy ügyvezető?
Ez az írás nem a mászik a pofádba.
Te is lennél ügyvezető, mi?
Te is keresnél sok zsetont, csak nem megy, igaz? Máskülöneben minek akadnál fennt valami utolsó lényegtelen kis részleten.
Aki ilyet ír, sikeres ember nem lehet...

lukit 2008.07.31. 10:42:03

kismandala: azt nem fogod fel, hogy 2008-ban irgalmatlan suttyosag, hogy postit alapjan fizess kp-ban, raadasul egy ezresnel tobbet. A piacon meg megertem ...

kismandala 2008.07.31. 11:15:26

milyen post it alapján? arrra írta fel neki a csávó, h mit kell befizetnie.. olyan mintha telefonon tájékoztatták volna, és ő felírja magának.. gondolom a befizetés igazolásaként nem egy post it-et kapott..

kismandala 2008.07.31. 11:20:26

ezt a kp-t meg hagyjuk már.. átutalással és bankkártyával is be lehet ilyet fizetni.. jaj..

Sasfióka 2008.07.31. 13:36:38

A vodafone-nal kötött szerződés után azzal kezd a napod, hogy a vodafone által megadott számlára átutalod az első havi telefonköltséged várható összegét, mert amúgy már húszezer forintnál korlátozni fog. Hozzájuk utalhatod, de tedd is meg. Vagy legalább a "tervezett összeg" felét. Azt majd jóváírják a számlán a hóvégén.

De a voda ügyfélszolgálat, ha kéred, ad előlegbekérőt is, hivatalosat. De ilyen forgalmat a voda az első hónapban nem igazán fog megengedni, és jobb megelőzni a bajt.

Hasonlóan ez a helyzet külföldi telefonhasználat során is. Kifejezetten kéri a szolgáltató, ha külföldre mész, és használni óhajtod a telefonod, akkor jobb, ha az elutazás előtt már nagyobb összeget "szolgáltatói letétbe" helyezel. Ezzel elkerülöd, hogy a kint tartózkodásod alatt "elmenjen a vonal".

A szerbnek eladott előfizetéses kártyával kapcsolatosan: Hogy lehet a nevén valakinek 16 évesen előfizetés?

s_marky 2008.07.31. 14:28:53

Aki csak vodás volt egész életében,az nem tudhatja mi az,hogy MOBILtelefon!
2001 óta vagyok T (akkor még westel 900) ügyfél, semmi bajom nem volt velük soha. Vodás számom ez mellett nincs egy éve, de már legalább 30X hívtam az ügyfélszolgálatot, és akkor még nem beszéltünk a csodás térerőről...

kismandala 2008.07.31. 19:44:05

ha olyan elégedett vagy a T-vel, minek mentél át? 3 ft-al olcsóbb percdíjért? :D te is nagyon sikeres vagy..

galat 2008.08.01. 02:28:29

Voltam T-nel Dominoban ->qvadraga.
Vagyok Pannonnal ceges flottaban, nem erdekel az ara, de a fonok lecseszett, hogy hogy ilyen keves a szamlam, mikor az ugyintezes nagy reszet igy intezem.
Vagyok Vodanal flottaban, olcso, ha jo szerzodest kotsz. Viszont a szolgaltatas minosege kritikan aluli. Ilyen hangminoseggel diesel motort szokatak arulni...
Alzo nalam Pannon rulez

senkihazi 2008.08.01. 13:23:05

Szervusztok


egyik szolgáltatót sem érdekli (logikus sztem), hogy XY-nak hány évig volt előfizetése XY néven, hogyha teljesen új szerződést köt cégnéven. Ez max az előfizető lelki világát bántja.
Az új előfizetésekre mindegyik cég fokozottan figyel (első 3hónap ált.-ban).
Most a Vodahoz átviszi, és ott is megteszi azt, hogy elöször 30K utána meg 200K lesz a számla, ugyanígy megfenyítik. grat

röviden ennyi.

2008.08.03. 04:31:27

Ez jellemző madzsarisztánra...

System failure. :) 2008.08.03. 15:01:13

A postírónak nincs igaza. A szolgáltató annyit lát, hogy telefonálnak agyba-főbe. Ha esetleg felszámolják a kedves vállakozást, akkor ugrik 1/4 misije...
Ezt kellene átlátni. Attól mert van pénzed, attól még nem körülötted forog a világ. Van szabályzat, olvasd el, tartsd be. Egyébként én meg a Vodafon által telóztam haza Görögből cirka 11 ft-os percdíjjal. Bocsi...

Host 2008.08.03. 22:00:23

Írok egy posztot én is, hogy aláírhassam
Gipsz Jakab
ügyvezető

meg a 100 millás forgalmam.

avan 2008.08.05. 07:47:32

B!

Jóvan vazzeg igazad van, de akkor is.

Én nem szívesen ügyvezetnék amúgy, túl nagy a felelősség, de valami sikeres helyen lennék mondjuk csendestárs.

Amúgy lehet, hogy lassan sikeres leszek, de még nem vagyok az. Bár attól függ mit nézünk annak.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.08.08. 20:52:50

Kedves Péter!
Te egy barom vagy!Olvasd el az ÁSZF-et.Mivel hirtelen nőtt a forgalom azért hogy ne a szolgáltató fizessen rá a te forgalmadra letiltja a kimenő hivásaid.Ebbe mi a rákot nem lehet érteni?Azért kell előleg mert ez már olyan forgalmi mennyiség amit nem használ fel csak kevés ügyfél.De te ezt képtelen vagy felfogni mert el vagy foglalva azzal hogy kb minden második mondatban sértődőtten azt hangoztasd hogy ,,milyen ász vagyok, rám nem vonatkozik szabály meg szarom a pénzt"...Szard ha akarod, minnél kevesebb ilyen IQ-hiányos ember van a Pannonál annál jobb.Én belöled legfeljebb egy telefonszexcéget nézek ki vagy egy online vibrátorforgalmazót...

2008.08.11. 23:22:31

Szerintem, ha a vevo hatszamjegyu szamlakat general rendszeresen, es be is fizeti, akkor azt a par tizezer forintos kulfoldi szamlat nyugodtan bevallalhatna a szolgaltato. Elvegre a belfoldi beszelgetesen gyakorlatilag 100%-ot nyer, mivel neki egy beszelgetesre nem igazan mutathato ki koltseg, leszamitva az ado-ehes allamot, es ismerve a multik arkepzeset, a kulfoldi hivasokon se bukna a szamla 15-20%-anal tobbet. Ennek ellenere meg mindig a pannon a legjobb.

ferko123 2008.12.08. 20:37:10

Bocsi, hogy egy korábbi kommenthez írok: "karacsi_maci · indexkocsog.blog.hu 2008.07.30. 10:51:42
a büdös k**** anyjukat.

eladtam annó 94 -ben a pannonos kártyásomat egy szerb embernek, de nem irattuk át, mert drágább lett volna, mint újat venni. jó, ez balfékség volt, de hát 16 éves voltam.

mindegy, egyszercsak jön a számla, hogy 120 000 Ft.

Pedig a forgalmam akkoriban 8-9e forint között volt, nem szoltak volna ám 20-nál, hogy mi van.

Erre mondtam, hogy akkor most azon nyomban tiltsák le!!!

Következő szála: 192 000 Ft.

Telefonálok, mi van????
Hát, hogy a lemondást meg kell erősíteni.

Anyátok p****ja. 4 év múlva fizettem be kamatokkal járulékokkal együtt 400k-t :(

Az én balekségem volt, de érdekes, ott nem szóltak, hogy kicsit megugrott a forgalom."
hát neked nem sok eszed volt, de legalább tanultál belőle! a számlák kiegyenlítése mindig az előfizetőt terheli, a szolgáltatót nem érdekli, hogy milyen szerb haverod használta a kártyát. te vagy velük szerződésben.

Hanga_ 2009.02.27. 18:54:49

a fenti esetek elkerülésére már mindhárom szolgáltatónál van ilyen.
Az előleg beleszámít a számlába és olyan összeget kér ilyenkor be mindhárom szolgáltató aminél vsz magasabb lesz a számla.
Ha alkalmazott telefonját ellopják de az nem meri / akarja megmondani és valaki csinál rajta számlát és a szolgáltató nem szól akkor meg persze ő a hibás hogy miért nem figyelik. érem egyik és másik oldala.
süti beállítások módosítása