Tékozló Homár

A T-Mobile-nál a hibaüzenetért is fizetni kell

2008.08.05. 12:21 | jackyll | 55 komment

Elég abszurd, amikor egy mobil szolgáltatás egyenlegkérdezéséért fizetni kell, de ennél csak az jobb, amikor a sikertelen lekérdezésért is fizetni kell. Gábor külföldi kollégája küzdelmét dokumentálta a T-Mobile-lal:

Kedves külföldi kollégám, aki kissé törve, de beszéli a magyart, ma egész nap a T-Mobile ügyfélszolgálattal harcol - szórakoztató hallgatni, bár a problémáját megértem. Rendes fogyasztóként megrendelt a T-Mobiletól 3G előfizetést - aminek forgalmi korlátja van (5GB/hónap, és 100 perc beszelgetés kedvezményesen). Természetesen szeretné tudni, mennyit fogyasztott már el a keretéből - és most jön a csavar - ennek a lekérdezéséért fizetni kell..(?!?!?) 54 forintot...

Már ezt is nehezen veszi be az ember gyomra, de még azt, hogy hónap elején a lekérdezés nem ad vissza adatot (vagyis csak egy hibaüzenetet, miszerint az adatbázis nem elérhető,) de az 54 Ft-ot persze levonják... Az ügyfélszolgalat állítólag tud a hibáról, de szerintük ez persze nem hiba...

Miért van az, hogy egy ilyen információkérésért fizetni kell? Miért van az, hogy a hibaüzenetért is fizetünk? És miért kell 2-3 órán át erről a T-mobile ügyfélszolgálattal beszélgetni? Ha a hiba ismert, miért nem javítják ki? Kevés a nyereség?

instant update: a jelenlegi szitu: megtudta végre, hogy mennyi az adatforgalma... és a kedves témobilos ügyfélszolgálat szerint "lehetetlen a hibát kijavítani"...ja és a hangnemről már nem is beszélünk.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

liven 2008.08.05. 12:26:05

Én most megyek hamizni.

dwdHU 2008.08.05. 12:26:06

es az a legnagyobb geciseg a tfostol hogy naponta-ketnaponta frissitik ezt a szanalom statisztikat, tehat boven lehet hogy a tegnapelotti allapotot irja, ami azota termeszetesen mar 0ra apadt, igy nemkicsit fog szopni az ember amikor megnezi a szamlat, igy jartam enis, utana tobbet nem fizettem szamlat ..

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.05. 12:27:40

Ha az egyenleglekérdezésér fizetsz, akkor miért ne fizetnél a hibaüzenetért? Az "egyenlegkérdezésért" fizetsz, nem az "egyenlegválaszért".

Vannak olyanok, akiknek le kell kérdezniük az egyenlegüket, hogy legyen elképzelésük róla. Vannak olyanok, akiknek szükségük van arra, hogy egy led jelezze a számítógép elején, hogy be van kapcsolva.

csuf (törölt) 2008.08.05. 12:27:50

vannak egész jó kis adatmennyiség számlálók...

szaporító 2008.08.05. 12:39:23

Adatmennyiség... Van egy gépem, csak torrentezik. Az adatszámláló (2 helyen) tök mást mutat, és a router is mást mond. Nomeg a UPC is... :-)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.05. 12:41:47

Ki lehetne azt a hibát javítani, ha az ügyfelek nem tartanák fel őket a FONTOS kérdéseikkel.

Most szólok, hogy senki ne próbálkozzon a bográcsozással, ha T Mobile előfizetése van!

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.08.05. 12:42:00

nálam az alábbi esett meg: kapok minden bejövő email-ről sms-t, amiért persze fizetek. Az email címre nem működik a t-email dokumentációjában szereplő spam szűrő, úgyhogy minden egyes spam után is fizetek az értesítő sms-ért. Ugyanakkor a t-email ügyfélszolgálatára nem tudom elküldeni az erről szóló emailemet, mert a rendszer visszaküldi, hogy az viszont spam.

Szil-Ka 2008.08.05. 12:42:15

amikor legutóbb elkísértem a barátnőmet a t-mobilehoz, mert ott vett előfizetést (sztem bánni fogja), azt kérdezte a t-mobile-os srác, hogy kéri-e a hívószámkijelzést, mert hogy az nem ingyenes. WTF???

Édesapám 2008.08.05. 12:46:43

Ede már át is hajózott a T-mobilehoz! Onnan könnyebben blokkolja a balatonfured.hu vendégkönyvét.

Gumidomino 2008.08.05. 12:49:00

vicsigabi,
ezt kétszer kellett elolasnom, de most már értem.
világbajnok!

EÖ (törölt) 2008.08.05. 12:50:06

Nem lehet minden szélessáv mellé közlekedési rendőrt állítani!

jesszumpepi (törölt) 2008.08.05. 12:50:46

EDE bográcsolási díjat szed.
Bár a bográcsolást tiltja.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.05. 12:53:47

dosszié 2008.08.05. 12:24:29
mindenki ebédel?


Most ebédeltem.De ne tarts fel ilyen FONTOS kérdésekkel!

Roltii 2008.08.05. 13:14:12

az a vicces, hogy a fránya nagy piaci verseny közepette qrva sok helyen semmilyen verseny nincs (pl internet nálunk, 3.ker, kertes házas rész: csak t-kábel kábelnet van, vagy valamilyen fos alternatív megoldás (mikró,műhold...) bár lekopogom, jól megy)
t-mobile-nál a hívószámkijelzés nem ingyenes, miért lenne, ha mindenkivel ki lehet fizettetni...
egyenleget meg nem kell lekérni, mert szart se ér. Ha túlléped a korlátot, nem lobogtathatod az sms-t, mert az nem official...

anarch 2008.08.05. 13:49:44

vicsigabi, pontosan ezért mondtam le ezt a szolgáltatást :). Amíg ingyenes volt, jó volt, de madárnak ne nézzenek... Kb. 2-3 éve szüntette meg a T az ingyenes változatot.

System failure. :) 2008.08.05. 13:52:08

Ede bedurvult. Még mindig nem elérhető a vendégkönyv. :) Szerencsére sikerült beleírnom még idejében. Lehet azt törlik? :)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.05. 13:55:53

@atpijkamo : De a T-nél nem kell fizetni az egyenleglekérdezésért... Vagy előfizura gondosz? Azt nem tudom :)
Amúgy az is faszság pl. a panninál hogy náluk fizetni kell. A vodkánál is.

Egyébként egyeseknek nem csak led kell a gép bekapcsoltságának felismeréséhez, hanem kép is egy monitorra, mert hiába susog, meg világít, ki volt noymva a monitor és volt aki be akarta kapcsolni...
Amitől ugye (ATX :D ) a cucc leállt :D

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.08.05. 14:17:07

az en telefonomba van adatszamlalo /igaz pannonos vagyok/, es azt hasznalom, bar 5GB eleg karcsu egy honapra...

É2I 2008.08.05. 14:17:29

My Tré Onlány story.

A net egy óra után rendszeresen leállt. Hívom az ügyfélszolgálatot egyszer, kétszer, háromszor. Fel nem veszik 15 perc után sem. Sünök jutottak eszembe, jó nagyok.
Másnap bellibbenek a személyes üsz-re.

Mondom segítség kéne: Ők bármiben segítenek.
Előadom a problémát: Na ezt Ők pont nem tudják elintézni, azt csak telefonon lehet. (Ez a sün már elefánt méretű.)

Haza battyogtam, a probléma meg megszünt :O Nos akkor lezártam egy újabb X-aktát. Pedig már hegyeztem a sünön a tüskéket.
Jah és világított a led a gépen. Az jót jelent-e?

Emiceha 2008.08.05. 14:18:47

szopat, szopat, szopa-szopat, jól megszopat-laaak
...
egy, két, há, ...

8-as 2008.08.05. 14:32:12

Mar megint egy uj poszt? Menj ma'! Nem erek ra allandoan itt logni, mas dolgom is van!

HÉV-es 2008.08.05. 14:32:47

A levélíró jelentse be az NHH-nál az ügyet, az a felügyeleti szervük.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.05. 14:33:37

"miért kell 2-3 órán át erről a T-mobile ügyfélszolgálattal beszélgetni?"

Nem kell! senki nem mondta, hogy kötelező!

Kollégád pedig karácsonyra kérjen noteszt, cerkát, és húzgálja a strigulákat minden beszélgetés után, így nem kell 54 pénzért érdeklődni! :D

Zorro2007 2008.08.05. 15:13:16


Nem tudom miert ez a csodalkozas, ha egyes bankoknal 100Ft-t kell fizetni a rossz PIN beirasaert az automataknal, akkor itt mar nem csodalkoznek semmin sem.

Persze, hogy nincs verseny, miert adna valamelyik szolgaltato pl. ingyen a lekerdezest, ez miatt nem jonne at annyi ugyfel mint amit o ezzel keres...vadkapitalizmus van...

Peppone Botazzi 2008.08.05. 15:39:44

Ede az ügyfélszolgálatnak is bedolgozik? Csak a hangnem miatt kérdem...

Juzer 2008.08.05. 15:50:50

Nekem csak ez ugrott be erre:

Olyan nincs hogy nincs! Akkor van!

fubenalvo · http://hungame.blog 2008.08.05. 16:13:04

Pannonnál ugyanígy fizetni kell... nem a t-mobilet kell szapulni. Mindegyik szolgáltató egyre megy... magyarország powa

Mipi (törölt) 2008.08.05. 17:18:27

T-Mobile szerintem korrekt cég. Múlthét kedden Nagykanizsán este 11 kor neteztem a mobilnettel. 3G elérhető. A weboldalakat nagyon faszán töltötte le. Igen az előfizetésnél kell fizetni az egynleglekérdezésénél de a feltöltőkártyásoknak nem. Nem tudom van -e még de régebben a Voda a feltöltőkártyás egynleglekérdezésért pénzt is kért vagy a Pannon volt. Azt már nem tudom.
Múltkor az OTP automatánál lekértem az egyenlegemet. Azt hittem ingyenes mert ott nem írja az automata hogy levon. És a direkten néztem hogy 35 forintot vont le. De hál istennek nem kelett hitelt felvennem a 35 forint miatt.

Visszatérve a T-Mobile jó cég. Már 5 éve vagyok az ügyfelük. Mindíg meg voltam vele elégedve.

Mipi (törölt) 2008.08.05. 17:20:46

Ma naptól pedig happy vagyok mert ahol lakom a faluban csinált fejlesztést a T-Mobile. Elérhető az EDGE! Igaz az EDGE már rég nem aktuális de hát "Ajándék lónak ne nézd a fogát!" Sikeres leszek emiatt a fejlesztés miatt az elkövetkezendő években?

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.08.05. 17:20:58

Én még akkor szerettem meg őket, amikor a kis Szűcs volt ott nagy kutyus, meg a Bandesz vitte a w900-at. Már akkor is gusztustalan egy cég volt.

mindenki.kapja.be/foleg.az.egesz.Deutsche.Telekom.AG.halozat.fejesei

Eszt kell csináni e (törölt) 2008.08.05. 17:43:41

mit rumliztok itten more. Hát eszt kell csinánie csajeee. beszélni kelle. nem lekérdeznie.

SLacc 2008.08.05. 17:47:52

Kétféle ember létezik:
1. akinek már volt problémája mobilszolgáltatóval
2. akinek lesz (legfeljebb halála után is hűséges marad)

KARTHAUZI 2008.08.05. 17:55:15

A VODAFONE még rosszabb, ott még a telefonos egyenleg lekérdezésért is fizetni kell.

tildus 2008.08.05. 18:19:47

A mobilszolgáltatók szarjanak sünt.

Persze 2008.08.05. 18:55:54

Monnyonle az összes mobilszolgáltató!

EÖ (törölt) 2008.08.05. 21:10:26

a Ráckeve-Telekom-nál minden sms-ingyen van, amit vasárnap reggel fél nyolc és 7:30 között adsz fel.

Lajszlo 2008.08.05. 21:27:24

Hiszen ugyanez van a pénzkiadó automatáknál, az még senkinek nem tűnt fel? Múltkor vennék fel pénzt, kiírja, hogy "adjon meg kisebb számot". Beírok egy kisebbet, megint "adjon meg kisebb számot". Aztán hónap végén nézem, hogy a saccolgatás 50 forintomba került darabonként. Fölhívom az ügyfélszolgálatot, és nagyon kedvesen felvilágosítottak, hogy én vagyok a hülye, ha nem emlékszem pontosan hogy 10 éve milyen napi limitet állítottam be. Nem nagyon vitatkoztam, alapvetően igazuk van, de akkor is kisstílű dolog ilyenért is pénzt felszámolni...

avatartalan 2008.08.05. 21:34:09

ingyen vacsora márpedig NINCS!
MINDENÉRT FIZETNI KELL!!!!
MINDENÉÉÉÉÉÉRT!
multkor be akartam menni a pannonhoz,de végülis nem mentem be...következö számlán persze felszámolták a díját...így működik a világ

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.05. 21:34:31

füreden törött üvegasztallal fizetnek a vendégszeretetért.

Sitti 2008.08.05. 22:42:13

Komolyan nyamvadt 54 forintért sz@rakodsz?
Balfék...
Letöltöd valahonnan a NETMETER programot és az megmondja neked napi,heti, és havi felbontásban az internetforgalmadat.
INGYEN!

EÖ (törölt) 2008.08.06. 07:48:14

Nekem meg azt mondja, mikor ki akarok venni 50000 forintot hogy írjak be ezerrel oszthatót. Mikor én tanultam, akkor az 50000 még osztható volt ezerrel.
Mondjuk a 45324523 is osztható ezerrel, csak nem lesz kerek szám. Ilyen: :O

Ráczkevei fagyiárús 2008.08.06. 23:24:26

Éljen benne vagyok a legjobb ötvenbe.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.07. 07:27:10

EDE,a füredi vendégárus szerint mi itt pénzért kommentelünk.Lásd a hétfői füredi posztban!
Úgyhogy Ráczkevei fagyiárús,te is tartsd a markod!

easydc71 2008.08.07. 22:52:07

Van egy olyan sóhivatal itt, hogy Nemzeti Hírközlési Hatóság. Oda is kell panaszolni. Másrészt hogy a picsába nincs a neten lehetőség arra, hogy vki a forgalmáőt megnézze?
Hé T-mobil én megcsinálom kő neki mysql, php vagy perl meg apache.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.08.08. 19:56:15

A tfos hülye a mobiltelekomonikáciohoz, akkor is hülye volt mikor wesztesnek hivták.Megpályázta a szar 3g-t amit ma sem tud szolgáltatni helyette valami vicc van.
Abban viszont nekik adok igazat hogy fizetni kell az egyenlegért, mindegyiknél kell.Nade nem kompenzálják utolag, nem irják jóvá ezt a hibaüzenetért levont díjat? Ez extra gáz.Az ügyfélszolgálatosok, diszpécserek idioták, rendszerint 80%uk még életében nem látott mobilt szétszedve.Sokuk azt hiszi egy pici törpe ül benne és az beszél ha beleszolsz.Szakmai analfabéták akik rohadtul nem értenek semmihez ezért ülnek ott.Mi az hogy egy hibát nem lehet megjavitani? Akkor ki kell dobni a rendszert és ujat kell berakni.Ha egy javitást meg tud csinálni egy kisebb cég akinek állitolag feleannyi az előfizetője mint a tfosé akkor a tfos miért nem tudja?Megsugom: mert nem érdekli öket az elöfizető csak a pénze.Ha azért is fizetné hogy vonalad se legyen ők boldogan üldögélnének a babérjukon.
Menjél át a pannonhoz és mindjárt észreveszed mi a különbség.Ott felveszik az adatokat, keresik a hibbát egyeztetnek, visszahivnak és jováirnak.Ott ezt meg lehet csinálni, a többinél ugylátszik ezt még tanulni kell.Ja, lehet hogy azért van ez igy mert egyedül a pannon örizte meg a magyarságát?Még a nevét sem változtata meg annak ellenére hogy ő is egy csoport tagja mint a tfos.Vodát mneg ne is emlitsük, azóta nincs szolgáltatásnak nevezhető valamilyük hogy beteték a lábukat ide.Ott még soha semmi nem müködött normálisan.

2008.08.10. 23:40:24

Ez még egészen jutányos ár, ahhoz képest, hogy a téonlájn csak kb. 700 Ft +Áfa áron hajlandó elárulni az e-mailbeállitásokat, hogy használni is tudd, amiért fiztsz, nem is keveset. Ez jó biznisz. A hülye ügyfél fizessen rendesen, ha már egyszer minket választott! Én a témobil előfizetésemet is visszaadtam, és többet nem fogok olyan céggel szerződni, aminek T- -el kezdődik a neve. Persze a lemondásnál is lehúztak még kb 1500-al.

2008.08.10. 23:46:26

Még annyi, hogy az e-mail beállitások megtalálhatóak a neten, ráadásul az ő weblapjukon, gondolom erre kötelezi őket valami szabály. De jól el van dugva, hátha nincs türelmed megkeresni, és akkor lehúzhatnak a dellával...
süti beállítások módosítása