Elég abszurd, amikor egy mobil szolgáltatás egyenlegkérdezéséért fizetni kell, de ennél csak az jobb, amikor a sikertelen lekérdezésért is fizetni kell. Gábor külföldi kollégája küzdelmét dokumentálta a T-Mobile-lal:
Kedves külföldi kollégám, aki kissé törve, de beszéli a magyart, ma egész nap a T-Mobile ügyfélszolgálattal harcol - szórakoztató hallgatni, bár a problémáját megértem. Rendes fogyasztóként megrendelt a T-Mobiletól 3G előfizetést - aminek forgalmi korlátja van (5GB/hónap, és 100 perc beszelgetés kedvezményesen). Természetesen szeretné tudni, mennyit fogyasztott már el a keretéből - és most jön a csavar - ennek a lekérdezéséért fizetni kell..(?!?!?) 54 forintot...
Már ezt is nehezen veszi be az ember gyomra, de még azt, hogy hónap elején a lekérdezés nem ad vissza adatot (vagyis csak egy hibaüzenetet, miszerint az adatbázis nem elérhető,) de az 54 Ft-ot persze levonják... Az ügyfélszolgalat állítólag tud a hibáról, de szerintük ez persze nem hiba...
Miért van az, hogy egy ilyen információkérésért fizetni kell? Miért van az, hogy a hibaüzenetért is fizetünk? És miért kell 2-3 órán át erről a T-mobile ügyfélszolgálattal beszélgetni? Ha a hiba ismert, miért nem javítják ki? Kevés a nyereség?
instant update: a jelenlegi szitu: megtudta végre, hogy mennyi az adatforgalma... és a kedves témobilos ügyfélszolgálat szerint "lehetetlen a hibát kijavítani"...ja és a hangnemről már nem is beszélünk.
habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2008.08.05. 12:23:48
dwdHU 2008.08.05. 12:24:21
dosszié 2008.08.05. 12:24:29
liven 2008.08.05. 12:24:40
liven 2008.08.05. 12:26:05
dwdHU 2008.08.05. 12:26:06
csuf (törölt) 2008.08.05. 12:26:44
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.05. 12:27:40
Vannak olyanok, akiknek le kell kérdezniük az egyenlegüket, hogy legyen elképzelésük róla. Vannak olyanok, akiknek szükségük van arra, hogy egy led jelezze a számítógép elején, hogy be van kapcsolva.
csuf (törölt) 2008.08.05. 12:27:50
szaporító 2008.08.05. 12:39:23
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.05. 12:41:47
Most szólok, hogy senki ne próbálkozzon a bográcsozással, ha T Mobile előfizetése van!
vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.08.05. 12:42:00
Szil-Ka 2008.08.05. 12:42:15
Édesapám 2008.08.05. 12:46:43
Gumidomino 2008.08.05. 12:49:00
ezt kétszer kellett elolasnom, de most már értem.
világbajnok!
EÖ (törölt) 2008.08.05. 12:50:06
jesszumpepi (törölt) 2008.08.05. 12:50:46
Bár a bográcsolást tiltja.
jesszumpepi (törölt) 2008.08.05. 12:53:47
mindenki ebédel?
Most ebédeltem.De ne tarts fel ilyen FONTOS kérdésekkel!
Roltii 2008.08.05. 13:14:12
t-mobile-nál a hívószámkijelzés nem ingyenes, miért lenne, ha mindenkivel ki lehet fizettetni...
egyenleget meg nem kell lekérni, mert szart se ér. Ha túlléped a korlátot, nem lobogtathatod az sms-t, mert az nem official...
anarch 2008.08.05. 13:49:44
System failure. :) 2008.08.05. 13:52:08
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.05. 13:55:53
Amúgy az is faszság pl. a panninál hogy náluk fizetni kell. A vodkánál is.
Egyébként egyeseknek nem csak led kell a gép bekapcsoltságának felismeréséhez, hanem kép is egy monitorra, mert hiába susog, meg világít, ki volt noymva a monitor és volt aki be akarta kapcsolni...
Amitől ugye (ATX :D ) a cucc leállt :D
Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.08.05. 14:17:07
É2I 2008.08.05. 14:17:29
A net egy óra után rendszeresen leállt. Hívom az ügyfélszolgálatot egyszer, kétszer, háromszor. Fel nem veszik 15 perc után sem. Sünök jutottak eszembe, jó nagyok.
Másnap bellibbenek a személyes üsz-re.
Mondom segítség kéne: Ők bármiben segítenek.
Előadom a problémát: Na ezt Ők pont nem tudják elintézni, azt csak telefonon lehet. (Ez a sün már elefánt méretű.)
Haza battyogtam, a probléma meg megszünt :O Nos akkor lezártam egy újabb X-aktát. Pedig már hegyeztem a sünön a tüskéket.
Jah és világított a led a gépen. Az jót jelent-e?
Emiceha 2008.08.05. 14:18:47
...
egy, két, há, ...
8-as 2008.08.05. 14:32:12
HÉV-es 2008.08.05. 14:32:47
Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.05. 14:33:37
Nem kell! senki nem mondta, hogy kötelező!
Kollégád pedig karácsonyra kérjen noteszt, cerkát, és húzgálja a strigulákat minden beszélgetés után, így nem kell 54 pénzért érdeklődni! :D
Zorro2007 2008.08.05. 15:13:16
Nem tudom miert ez a csodalkozas, ha egyes bankoknal 100Ft-t kell fizetni a rossz PIN beirasaert az automataknal, akkor itt mar nem csodalkoznek semmin sem.
Persze, hogy nincs verseny, miert adna valamelyik szolgaltato pl. ingyen a lekerdezest, ez miatt nem jonne at annyi ugyfel mint amit o ezzel keres...vadkapitalizmus van...
Peppone Botazzi 2008.08.05. 15:39:44
Lefty Rosenthal 2008.08.05. 15:44:37
Juzer 2008.08.05. 15:50:50
Olyan nincs hogy nincs! Akkor van!
l_morgul · http://xhiville.myminicity.com/ 2008.08.05. 15:58:31
fubenalvo · http://hungame.blog 2008.08.05. 16:13:04
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.08.05. 17:02:12
Mipi (törölt) 2008.08.05. 17:18:27
Múltkor az OTP automatánál lekértem az egyenlegemet. Azt hittem ingyenes mert ott nem írja az automata hogy levon. És a direkten néztem hogy 35 forintot vont le. De hál istennek nem kelett hitelt felvennem a 35 forint miatt.
Visszatérve a T-Mobile jó cég. Már 5 éve vagyok az ügyfelük. Mindíg meg voltam vele elégedve.
Mipi (törölt) 2008.08.05. 17:20:46
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.08.05. 17:20:58
mindenki.kapja.be/foleg.az.egesz.Deutsche.Telekom.AG.halozat.fejesei
Eszt kell csináni e (törölt) 2008.08.05. 17:43:41
SLacc 2008.08.05. 17:47:52
1. akinek már volt problémája mobilszolgáltatóval
2. akinek lesz (legfeljebb halála után is hűséges marad)
KARTHAUZI 2008.08.05. 17:55:15
tildus 2008.08.05. 18:19:47
Persze 2008.08.05. 18:55:54
EÖ (törölt) 2008.08.05. 21:10:26
Lajszlo 2008.08.05. 21:27:24
avatartalan 2008.08.05. 21:34:09
MINDENÉRT FIZETNI KELL!!!!
MINDENÉÉÉÉÉÉRT!
multkor be akartam menni a pannonhoz,de végülis nem mentem be...következö számlán persze felszámolták a díját...így működik a világ
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.08.05. 21:34:31
Sitti 2008.08.05. 22:42:13
Balfék...
Letöltöd valahonnan a NETMETER programot és az megmondja neked napi,heti, és havi felbontásban az internetforgalmadat.
INGYEN!
EÖ (törölt) 2008.08.06. 07:48:14
Mondjuk a 45324523 is osztható ezerrel, csak nem lesz kerek szám. Ilyen: :O
Ráczkevei fagyiárús 2008.08.06. 23:24:26
jesszumpepi (törölt) 2008.08.07. 07:27:10
Úgyhogy Ráczkevei fagyiárús,te is tartsd a markod!
easydc71 2008.08.07. 22:52:07
Hé T-mobil én megcsinálom kő neki mysql, php vagy perl meg apache.
flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.08.08. 19:56:15
Abban viszont nekik adok igazat hogy fizetni kell az egyenlegért, mindegyiknél kell.Nade nem kompenzálják utolag, nem irják jóvá ezt a hibaüzenetért levont díjat? Ez extra gáz.Az ügyfélszolgálatosok, diszpécserek idioták, rendszerint 80%uk még életében nem látott mobilt szétszedve.Sokuk azt hiszi egy pici törpe ül benne és az beszél ha beleszolsz.Szakmai analfabéták akik rohadtul nem értenek semmihez ezért ülnek ott.Mi az hogy egy hibát nem lehet megjavitani? Akkor ki kell dobni a rendszert és ujat kell berakni.Ha egy javitást meg tud csinálni egy kisebb cég akinek állitolag feleannyi az előfizetője mint a tfosé akkor a tfos miért nem tudja?Megsugom: mert nem érdekli öket az elöfizető csak a pénze.Ha azért is fizetné hogy vonalad se legyen ők boldogan üldögélnének a babérjukon.
Menjél át a pannonhoz és mindjárt észreveszed mi a különbség.Ott felveszik az adatokat, keresik a hibbát egyeztetnek, visszahivnak és jováirnak.Ott ezt meg lehet csinálni, a többinél ugylátszik ezt még tanulni kell.Ja, lehet hogy azért van ez igy mert egyedül a pannon örizte meg a magyarságát?Még a nevét sem változtata meg annak ellenére hogy ő is egy csoport tagja mint a tfos.Vodát mneg ne is emlitsük, azóta nincs szolgáltatásnak nevezhető valamilyük hogy beteték a lábukat ide.Ott még soha semmi nem müködött normálisan.
2008.08.10. 23:40:24
2008.08.10. 23:46:26