Tékozló Homár

Így tűnnek el a levelek a postán

2008.08.06. 13:15 | jackyll | komment

Darwin Dijnak sikerült megörökítenie és művészire fotosoppolnia egy csendéletet, ahol egy kerületi főposta elől a szél készült széthordani a nyitott postaládából a leveleket:

2008.08.05-en kora delutan keszultek ezek a felvetelek egy olyan posta elotti ladarol, ami az egyik budapesti kerulet kvazi fopostaja. Mennenk be feladni levelet, erre tessek, ott a szupermodern, panamai es kolumbiai tanacsadok altal javasolt penzugyi manover eredmenye tarva-nyitva: igen, egy uj, remek postalada, amibe ugye bedobaljak a jonepek a bermentesitett leveleiket, hogy azok a magantitok teljes tudataban erkezzenek meg (josetben) a cimzettjukhoz. Menten szoltam is a szerencsetlen hivatalnoknak, hogy ott kint lapul a sok magantitok, kellene veluk valamit csinalni. Nem lehetett az elso alkalom, mert szegeny egy faradt koszonom utan kislattyogott, es behozta a gyujtemenyt, majd "mar megint ez van" szavak kiseretebe hatrament a dolgot jelenteni.

A lada kornyeket azert maszkoltam ki (jah, jo primitiven, amennyire ertek hozza), hogy ne a szegeny postan es annak dolgozoin verjek el a port e nemes es szolgalatkesz hivatal vezetoi, mert azoknak ehhez semmi kozuk. Errol a cuccrol megtudtam, hogy mesterkulcsos rendszeru, ugyhogy ha valakinek a kezebe akad egy kulcs, mar nyithatja is ki valamennyit. Eszembe jut, mekkora ribanc nagy otlet volt (persze folyoszamla-duzzaszto, nem vitas, hajra uvegzseb!) ezt igy megcsinalni, elvegre 30 even at nem tudtam a regi, jol bevalt tipust kinyiti, ezt meg - eszerint - egy fokulccsal barki megteheti.

Nem, nekem nincs hozza kulcsom, de asszem kb 2-3 telefonba kerulne, es kaphatnek egy karikanyit, holott egyetlen postas, vagy szerelo, vagy lakatos, vagy akarmilyen bunozo ismerosom sincsen... Igyhat ezuton is gratulalok a postanak, a nemes szolgaltatonak, a tisztesseg mintakepenek, es az alkotmany "magantitok vedeleme" c. resze elkotelezett hivenek. Bravo uraim, bravo, nehogy a ti szamlainfotok is valahogy kiszivarogjon veletlen.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.06. 13:17:55

A régi jó postaládákkal ez nem történhetett meg.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.06. 13:21:47

Rosszul zárta be,aki kiürítette.

jesszumpepi (törölt) 2008.08.06. 13:22:49

Hej,hagyma!
Jó,hogy visszajöttél.
bátor tintanyúl meg elhúzott a csába.

kihanemén 2008.08.06. 13:23:20

a ráckevei strandon zárt postaládákban őrízheted az értékeidet, de ahhoz pl nincs kulcs. bedobod és ottmarad.

Sóskifli 2008.08.06. 13:24:56

Szerintem ebben mind EDÉnek szánt levelek voltak, amiket ő tüntetett el

Pikka 2008.08.06. 13:27:16

Én egy hónapja feladtam 3 képeslapot Európa 3 országába. Egyik se ért célba. Persze az én hibám, miért ragaszkodok a hagyományos bélyeghez? A matricát rányomják az orrom előtt, a másikat sokszor csak félrerakják/tessék-lássék rárakják. Erős a gyanúm, hogy a városból sem indultak el a lapjaim...

Dax 2008.08.06. 13:30:02

az emailhoz nem jó semmien mesterkulcs

sg (törölt) · http://soccergirl-sgblog.blogspot.com 2008.08.06. 13:32:37

Pikka,
nekem egyszer mondta a postás, hogy ha nem légipostával meg ajánlva/elsőbbségivel (azaz jó drágán) adom fel, tuti nem ér oda.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.06. 13:36:24

kosz jesszum
nincs nekem bajom senkivel
en voltam a huje, nem ide valo volt a tema
esmost eppen megyek a temetesre de EDE-t kar let volna kihagynom
sok levelem eltunt meg csomagom amit haza kuldtem, mar csak western uniont meg a barna kocsit hasznalom
azok tuti

Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.08.06. 13:44:45

A számlainfóm hogy is fog kiszivárogni? Azt az én ládámba dobják ide meg nekem kell dobni a feladandót nem?

É2I 2008.08.06. 13:49:33

Amúgy meg a CIA-val egyeztetve rendelte meg a posta, eme remekeket, hogy ne kelljen már mindig elkérniük a kulcsot, ha világrengető titkokat akarnak megtudni EDE levelezéséből. De csak azt ami FONTOS, mert amúgy fenntartják őket a vitorlázásban és a kékszalag csomózásban.

EÖ (törölt) 2008.08.06. 13:51:13

Balatonfüreden a postán egy nagy bogrács van kitéve, abba kell beledobni a leveleket. Egy kék szalag díjas vitorlás hordja ki a házakhoz.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.08.06. 13:52:03

Én is küldtem levelet. Az elveszett-e talán? 8I

paráznabillegető 2008.08.06. 13:56:42

leáztatják a levelekről, és felhasználják!
bélyegmaffia!!!
MEKKORA ÖTLET, MEKKORA BIZNISZ!!!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.06. 14:04:49

Egyéves,

ne felejtsd el azt sem, hogy a füredi bogrács mellett Ede ellenőrzi, hogy levelek FONTOSak-e!

É2I 2008.08.06. 14:08:45

@paráznabillegető

Nekem is ez jutott még eszembe, mármint a maffiózó filatélek. A CIA közlése alapján EDE a vezetőjük. De csak a FONTOS bélyegeket áztatják le a kékszalagra ragasztják, hogy ne legyen feltönő és a vitorlásra szedik össsze a pénzt.
Hamis-e a baba?

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.08.06. 14:10:02

"az emailhoz nem jó semmien mesterkulcs"

Dehogy nem. A rendszergazda admin jelszava minden levelet nyit :-).

EÖ (törölt) 2008.08.06. 14:19:32

Nelson!!

És ami nem fontos, annak nyílt láng.
Alanyi jogon!

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 14:23:16

Ráckevén egy magát Edének tituláló üzletembertől vettem egy mesterkilincset, ami állítólag minden budiajtóhoz jó és adott hozzá ajándékba egy postaláda-mesterkulcs készletet kezdőknek!

rockstopper 2008.08.06. 14:24:04

Ezen úgy felhúztam magam, hogy megyek és kettétöröm EDE új dohányzóasztalát.

EÖ (törölt) 2008.08.06. 14:24:21

Tufa, dobd fel egy platós IFÁ-ra és irány Balatonfüred!

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 14:31:12

Egyéves Önkéntes

Az lesz, de előbb még vennem kell egy garnitúra batz papucsot, állítólag abban a legjobb strandolni és bográcsozni!

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 14:33:24

Kedves Ede! Kérdésem lenne, sztem iggggen fontos! Van-é tűzifa, vagy eltüzelhetjük a dohányzóasztalt?

liven 2008.08.06. 14:38:32

Ez a posta új levelezési módszere. Minden láda nyitva van. Megnézed a tartalmát, és ami neked szól azt viheted!

Mityu Addideapénzt kft LE 2008.08.06. 14:44:37

Amúgy egy kérdés merült fel bennem, mint a tengeralattjáró.


ÖDÖN hoval lett?!?!?!

Krypton 2008.08.06. 14:57:34

Szerintem Ede bőven megölné azt aki nyitogatja a postaládát :D
ha a postás az, aki nem hoz neki pénzt, akkor meg főleg.

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 14:58:04

Ödönnél imidzs váltás történt, Edére változtatta a nevét, és a vendéglátóiparban tevékenykedik!

Jodel 2008.08.06. 15:00:46

Eddig 5 csomagot küldtem haza/biztositva/. Természetesen légipostával adtam fel őket,amiből 8 hét alatt 2 meg is érkezett,három eltűnt.Kifizette a posta a biztositott összeget,/50-60 dollár/de nagyon sz@r helyzet alakult ki,mert két testvérnek küldtünk egy-egy csomagot egyszerre, a fiú megkapta,a lányé eltűnt.
A postamester mondta,hogy a lehető legrosszabb partner a Magyar Posta, még Kenyával sincs ennyi baj mint Mo-val.A pofám szakadt a szégyentől,állt vagy 15 ember a hátam mögött,mindenki hallotta a dumát.Frankó hirnév!!

Tufaállat · http://www.vadulas.blogspot.com 2008.08.06. 15:04:03

kangaroo
Máskor adjál fel 5 db üres dobozt, jól biztosítsd be, aztán mehetsz a pénzért! :D

törvényenkívüli 2008.08.06. 15:08:31

számlainfót ilyenbe dobni? nem kurdisztán ez.
a nagyi levele, az van veszélyben!

Mityu Addideapénzt kft LE 2008.08.06. 15:17:57

Vajon a postást feladom az is eltűnik? Előtte érték/életbiztosítom.... Vagy rossz 5let? :)

Kukacospista 2008.08.06. 15:18:41

Mit rinyáltok?Ilyen lohadt népség,nem tetszik hogy vki. megint jól járt...
Külömben is,írj e-mailt,vagy vidd el te magad :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.06. 15:33:15

Na de a csomagok hogy tűnnek el? Azt a postásautóból fújja ki a vihar, vagy mi?

Jodel 2008.08.06. 15:41:03

Tufaállat
15 éve még elment,de most,ha biztositani akarod,nem zárhatod le a csomagot.Ők megnézik,ellenőrzik,hogy az van-e tényleg benne,amit biztositani akarsz és ők ragasztják le.
Az üres doboz amúgy sem jó,mert a súly/talanság/feltűnő lenne. Akkor már inkább 2 kiló szárazjeget tejopálként feladni, biztositani 80 rugóra és minden oké,még vizfolt sem marad. Na látod,ezek és hasonló trükkök miatt nemszabad leragasztani a dobozt!

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.08.06. 15:49:47

Azért látom, EDE nagyon megmaradt a tudatokban. Én ma olvastam, és dőlök a röhögéstől, és sajnos már semmilyen kommentet nem láthatok EDE-től, mert egyrészt az iwiw lapja törölve, a füredi vendégkönyvet és fórumot sajnos karbantartás miatt nem üzemeltetik, és más fórumokon nincs ott EDE. Sajnálom nagyon, mert jó lett volna a füredi rémet is látni... :(


A Posta elmehet az anyjába, mert a férjem e-bayes rendelésénél elkövette az eladó azt a hibát, hogy Magyarisztánba királyi postával adta fel a cuccot, és miután 2/A a házszám, és a faszika 2/1-et írt rá, nem hozta ki a posta, mi több visszaküldte Hollandiába ismeretlen címzéssel. Pedig ott van a két ház egymás mellett, és a postás sem ma kezdte ott. Ez van.

Bifi · http://gondola-tok.blog.hu 2008.08.06. 15:56:02

Legjobb barátom kiment elsô Koszovói kiküldetésére (katona), és kért, hogy valami játékot küldjünk ki, PSone+sokjáték becsomagol, biztosít, ajánlottan felad, majd vár.. 2 hét 3 hét Zoli szól, hogy még mindig semmi, 4 hét a csomag visszajön, címzett nem található szöveggek, de a csomagban használt szakadt könyvek voltak..
Cseszhettük a biztosítást is..

kihanemén 2008.08.06. 16:10:31

megnéztEDE, h a te kulcsod jó-e hozzá?

jesszumpepi (törölt) 2008.08.06. 16:30:38

@szilikonos szőke
Edéről van fenn kép a posztban.Mindenhonnan nem tudja letörölni a képeit.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.06. 16:52:49

Edés pólóra nem lenne igény? Postai kiszállítással természetesen.

Bifi · http://gondola-tok.blog.hu 2008.08.06. 17:03:19

NelMa! Szerintem EDE nem lopáskompatibilis postaügyileg :D

Marcos Barcos 2008.08.06. 18:09:13

a posta nagy májer, van 2 sztorim, pitik, de idegesítőek!

1. eladtam egykét régi effektpedálkámat lévén no money másképp újra! fel internetre, hirdet, megbeszél, egyeztet, alkuszik, elad! szerencsémre mindkettőre repült a vevő lévén olcsón jó állapotban adtam és még engedtem is az árból (nem sajnáltam, engem sem basztak át és húztak még le használt motyókkal, asszem népszerűsítem ezt a jó szokást)
szóval elvben mindkét pedál elkelt, csak az egyik pécsre, másik meg Debrecenbe volt hivatalos, de megbeszéltük, hogy utánvétellel elküldöm innen pestről (pontosabban Buda)!
OK
becsomagolom rendesen, megyek a postára , kivárom a sorom, kapok olyan papírt amit ki kell tölteni, kitöltöm jól (bár megjegyzem hogy nekem nem teljesen egyértelmű 1-2 dolog, de teljesen mindegy, a lényeg hogy elsőre jól sikerült), megyek vissza a nőhöz! Mondom neki, hogy egyet nem tudok, hogy úgy beszéltem emg hogy utánvétellel küldeném a csomagot és az posta- és egyéb költség az címzettet terhelné (mitn ahogy azt meg is beszéltem a delikvensekkel), azt kérdezi : milyen értékű a csomag? , mondom 15K, azt mondja jó akkor írjam rá, hogy 15K , betűvel számmal!
gondoltam, ok, és miután láttam, hogyan számítja a költséget, csak biztosabb lettem benne, hogy jó lesz! azaz elveszi a csomagot, leméri, gondolom vannak súlykategóriák, illetve a csomag értékével oszt szoroz kivon összead, és úgy teszem azt 1400 HUF összesen!
nyomtat, ragaszt! aztán mondja, hogy 1400 HUF, ok, akkor ugye én most ezt előre kifizetem és az átvevő amikor leteszi akkor én visszakapom! ugye? -kérdem, a válasz igen!
lévén először csinálok ilyet, miért is lenne bármiféle kétségem.
és azért is hittem hogy ez így jó, mert ha én ráírom, hogy 16400, akkor a csomag értékének az X%-a amit ráír az nem 500 lesz hanem 539 és máris futhatnánk az idők végezetéig a köröket!
tehát hittem neki, és itt basztam el!

már nem is tudom hány nap, de a csomagok megérkeztek(hál istennek), kaptam értesítőt is! itt én voltam balfasz egyszerűen elkotortam az értesítőket! szerintem véletlen hazahoztam őket tarjánba, sebaj egy fél sarokra sincs a posta, lemegyek oda ahol feladtam, ott a néne is aki intéztem. Mondom ki vagyok jött értesítő a nevemre kérném a zsét! Kb. mint egy sakál ordít velem(hogy miért máig nem tudom, szerintem vkin felhúzhatta magát), hogy "itt nincs .....(ezt nem is értettem a hangerő nagysága miatt, pedig metálzenész vagyok :D) csak annyi jött át, hogy "...menjek el a postára!" Ez volt az irinyi úti postában a sőnherc mellett!
körbenéztem, ekkor azt hittem, hogy magával ragadott a mátrix és én kitudja hol is vagyok! mögöttem emberek sorban csekkel , levelekkel, bélyeges plakátok miegymás, postalogók.... udvariasan visszakérdeztem, hogy postát mondott?
válasz: "IGEN A POOOSTÁÁÁRAAA!"
najó egy félhalk szopjonle-vel elintéztem, dolgom volt egyébként is majd kiderítem egyedül, hogy mi a posta ha ez nem!
ezt követően kicsit utánakérdezgettem ismerősöknél, hogy ők adtak-e már föl utánvételes cumót, ha igen akkor tényleg ennyire idegesítő az ember ha elhaggya az értesítőt!
mint kiderült, a jóhiszemű néni azt szerette volna mondani, hogy a főpostára menjek ami kb 2 vilimegálló, de sajnos a nagy hangerő mindezt elmismásolta!
kapva a dolgon megkerestem neten, elslattyogok! bementem, kb fél óra sorbanállás után persze szóltak , hogy nem itt kell hanem hátul a másik bejáraton menni! ott egy aranyos leányka várt, leadtam neki a sztorimat! nincs értesítő ellenben van személyim! hát sajnos hiába a gépes rendszer, amin minden adatom rajta volt, ami alapján már 1millió ember közül ki tudtak volna választani (név, lakcím erre pont elegendő) de sajnos ő csak dátum szerint tud keresni!!!
mondtam, az értesítőt mikor kaptam kézhez, azt mondta ez jó, aztán mint kiderült én 2 nappal előbb kaptam értesítőt mint ahogyan ők regisztrálták hogy kiküldték de nagy nehezen meglett!
ott virítottam név lakcímmel a rendszerben de ők inkább 10000 levélből keresték ki az adott naptári napon kiadott 1000 értesítőből a levelet!
na mindegy sz*r az egész! kb 1 órámba telt az egész, és még örülhettem mint majom a farkának!
vagy mégsem...
pengeti ki a nő a pénzt, kifizette a csomagok árát, és ennyi! mondom az utikültség vagy mi? azt mondja, hogy azt miért fizetné ki! .. leadtam a nőnek a sztorit, hogy a bájos, másodjára ordibáló vén szatyor így mondta nekem!
erre kaptam egy halvány mosolyt, hazafelé keserű szájízt, heló!
csak 3 ropi, de amikor eladok 30 ezer forint értékben irdatlan nagy kedvezménnyel és még bukok rajta még 3at az már zavart! mindezt mert a hülye nő baszott segíteni rendesen!
röviden ennyi....mindjárt küldöm a másik sztorit is!

hófehérke (törölt) 2008.08.06. 18:21:42

Marcos Barcos!

röviden ennyi? mennyi lenne hosszan?

U.i.: és gyanúsan sok a felkiáltójeled. tudod, Ede után ez azért elgondolkodtató :)

Marcos Barcos 2008.08.06. 18:22:50

ez szerencsére nem velem történt, de érdekességnek jó!
történt nemrég volt lakótársammal, legyen Béla (mert az is :D) hogy vmiylen magyar aukciós oldalon szerzett 100 vagy 200 bélyeget! ő ezzel foglalkozik gondolta miért ne, olcsón sikerült hozzájutni, párszáz forint!
a csaj asszem Miskolcról küldte fel pestre a címünkre, aranyos volt, szólt amikor elküldte stb..!
a levél nemtudom, kb egy hétre rá jöhetett, átlátszó csomagolásban kis cetlivel a hátulján, hogy elnézést mi vagyunk a posta a a küldeménye megsértült, éz csak nálunk történhetett, elnézését kérjük az ez okból adódot kellemetlenségért!
a levél úgy nézett ki, hogy a feladónál a levél szabáyosan a rövidebbik oldallal párhuzamosan 5 centire be volt tépve!
és a lényeg most jön: a borítékból mindegyik bélyeg, mondom minden egyes bélyeg kipotyogott!
MIND, egy sem maradt, pedig volt nagyobb is mint a rés, dehát belekadt a jószívű postás mutatóújjába és gondolom félbehajtódva az is kiesett!
ja egy dolog maradt benne egy képeslap, ami a boríték méretével megegyezett, sajnos/szerencsére az nem fért ki a lyukon, de megjegyzem az is el volt tépve ugyanúgy mint a vele megegyező méretű boríték!
Jó , tudom elbaszta mert ajánlva kellett volna feladni, meg ha érték
akkor feltüntetni rajta stb....
ez most mondjuk legyen Béla baja!


de kérdem én!az Usten szerelmére ki az a retardált postás aki napi nemtudoménhány óra meló után gyüjti a bélyegeket, meg közbe lopja ki azokat a borítékokból :D
ez olyasféle szakmai ártalom? én pont hogy undort éreznék eziránt, vagy nem is tudom!
nem úgy van ez mint, hogy a fodrásznak van a legbénább frizurája, vagy hogy a takinéninél van a legnagyobb kosz! ez amolyan védjegy :D
amúgy meg basszák meg egyesével!
Amint utolérem Bélát szólok neki, hogy írjon le mindent elsőkézből és küldjön egy-egy képet a borítékról és a bájos kis cetliről, egy postnak már csak elmegy vagy ide vagy a postafigyelőre!
uff!
(imádom a homárt, kb egy hete vagyok olvasó és a negyvenedik oldalon tartok :D
hi)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2008.08.06. 20:18:42

olyan, mint Örkény István Tóték-jában a postás: ha jó a hír, elmondja, elviszi a levelet, ha nem, a hordó aljára küldi örökre.

FéeVerte 2008.08.06. 21:30:01

Vagy öt éve történt: Franciaországba küldtem ki levelet. A "pufi" borítékban képeslap, naptár, néhány kivágott újságcikk volt. Légipostán kívántam feladni azt a küldeményt. Ráírtam a borítékra Airmail, Par Avion, ki is pengettem az árát, rá is nyomták a matrivát. majd jött a meglepetés. fáradjak ki a levélszekrényhez, ott dobjam be. Kicsit ellenkeztem, mivel addig a légipostai küldeményeket nem nyomták a kezembe, de hagytam magam meggyőzni.
Alig egy nap múlva meg is érkezett a meglepi csomag. HOZZÁM.
Visszabaktattam a kis postára, ahol jól lekhm, hogy nem lehet eldönteni, melyik a címzeett. gondolom az Adresse: felirat sem vezette nyomra a jó dolgozókat. Azzal vágott vissza, hogy nem tudhat mindenki külföldiül. meglobogtattam az általa fölragasztott matricát, de a hölgy erősködött,. ők csak dolgotznak vele, nem olvasgatják.
Persze újra feladtam és ismételten kifizetten ,ami 8nem9 jár nekik.
A fraciao-ból jövő cucc minden egyes alkalommal fel volt dúlva, az első két csomag hiányos is volt. utána már Fr., angol és MAGYAR listát írt a dobozra kívül, belül és plusz cetlire is, s meglepő módon mindig minden ideért...

tixar 2008.08.06. 23:32:34

Szanaszét szolizott szilikonos szőke / Göndörszőke 2008.08.06. 15:49:47

"...miután 2/A a házszám, és a faszika 2/1-et írt rá, nem hozta ki a posta"

Azért néha történnek pozitív dolgok is. Hasonló eset velem akkor történt, amikor ÉN írtam el az irányítószámom a szállítási címben -- összekevertem az otthoni és a munkahelyi irszámot --, és ráadásul elég gyakori utcanévvel (Dózsa György út). Már vártam, mikor szólnak, hogy visszajött, miatökvan, amikor megérkezett oda, ahova akartam volna. Rajta kétszer javítva az irányítószám (különböző kerületekkel), plusz rajta a matrica, hogy az utcában ilyen házszám nincs, de mégis eljutott hozzám, ott, ahol szerettem volna.

A "csalás" ott van, hogy én is csak a munkahelyemre merek rendelni...

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.08.07. 01:16:07

Vladimir Harkonnen 2008.08.06. 21:37:51 >>> Nem tudok minden postot végigolvasni, azért nem tudtam. Kössz a felvilágosítást.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.08.07. 03:18:56

Én az elmúlt egy évtized alatt több mint 1500 csomagot küldtem ki külföldre. Csak párral voltak gondok, de ha jól emlékszem, végül azok is megérkeztek a címzetthez.

Na ja, a kábelek és adapterek nem standard cuccok voltak. Ha valaki föl is nyitotta útközben a csomagot, valószínűleg fogalma nem lehetett, mire való a tartalma, így nem érte volna meg lenyúlnia sem. Az itteni postás cikkek alapján már csak erre tudok gondolni. Bezzeg, ha mittomén USB-hosszabbító kábelt küldtem volna, jelentős százaléka nem érkezett volna meg...?

jesszumpepi (törölt) 2008.08.07. 07:05:25

Homárok!
EDE megjelent a füredi poszton,és azt írja,hogy mi itt pénzért kommentelünk.

zsoci 2008.08.07. 08:11:42

Meg vagyok lepve !

Még van aki levelet ad fel ? 2008ban ? Minek ?
Én már min 10éve nem írtam levelet. mármint papírra.

üdv zsoci

jesszumpepi (törölt) 2008.08.07. 08:23:18

Magánszemélynek én is csak akkor írok,ha nincs más lehetőség.
A hivatalos leveleket viszont úgy kell írni.
Vagy rosszul tudom?Én például így leveleztem az Illetékhivatallal,APEH-hel,bírósággal.

Ja,a bíróság munkaidőben való kommentelésért hívott be.(Copyright EDE)

MosoMasa 2008.08.07. 08:52:30

Tudható az is, hogy ugyanazok gyártották le ezeket a kiváló és tetszetős postaládákat, akik a kórházi széfeket is nyomták. Innen kezdve csak az nem tudja miről is van itten szó, aki nem akarja.

Ofélia . 2008.08.07. 09:21:40

Tisztelt kommentezők.
Ha valaki megírná, hogy ki gyártotta ezeket a "biztonsági zsiguli zárral" eláátott iszonyatot nagyon megköszönném mivel nem akarok bután meghalni.

Az már csak hab a tortán, hogy e hihetetlenül silány "termék" előállítója kinek a sógora komája f-szavége vajon mennyit kaszált az üzleten?????.

Na ezek miatt megy szarrá az ország.

MosoMasa 2008.08.07. 09:30:34

Ajánlanám figyelmükbe a következő projektet: az ország összes lakásához/házához tartozó postaládát le kell cserélni egységesre -természetesen a tulajok költségén, plusz állami támogatás és eu.pályázati summa mellett-, hogy a postai dolgozók megfelelően könnyen és biztonsággal tudják használni ugyi, könnyedén beszaladjon a lukon a népszabi....
A projekt nyereségének csak 0,3 százalékát kérném, mint ötletgazda, mer vennék már egy új házat és az autómat is cserélni kell.

Okádó Mikádó 2008.08.07. 09:36:32

Ezt a postaládát Balatonfüreden fotóztad, ott minden levelet felnyitnak előbb és ha túl sok kérdést írtál bele akkor megsemmisítik.

É2I 2008.08.07. 10:53:54

Köszi Jesszumpepi!...megyek is vissza füredi posztra.., remélem engem is kifizet a homár...hamár...


A posta meg...na nem is mondom...olvasson vissza!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.07. 17:23:56

most ugyse hiszitek el de hetfon harmadszor megyek fladni "ugyanazt" a fucken lovsaszobrot, ami eddig reltunt
lovasszobor= fabol keszult big brown
az idei gyoztes
de masodszor mar biztositottam igy legalabb az OK
lehet anyam cimere kuldom

2008.08.10. 23:23:03

Érdekes zárszerkezet. nemrég volt szó róla, hogy a posta hány milliárdot fizetett ki, hogy a régi, jól bevált ládákat korszerűbbekre cserélje. Ez lenne az a korszerű láda? Szeretnék én a ládák szállitója lenni... biztos leszámláztak darabonként 100-150000 forintot... Pedig kinézet alapján rajta kellene lennie valahol a "made in china" feliratnak. Gondolom jól megpályáztatták ezt is, mint a bicikliket.
süti beállítások módosítása