Tékozló Homár

Re: Köhög a MÁV online jegyvásárló rendszere - és a nemzetközi jegyinformáció

2008.08.07. 09:20 | ge | 34 komment

Zoli megkapta a választ a MÁV-tól hibás tranzakciós panaszára és most örül, hogy csökkenthette kicsit a költségvetési hiányt. A Homár pedig épp dühöng, mert szeretne elutazni messzire, de a csodás MÁVDirekt nem tud nemzetközi vonatra jegyinformációt adni, azt csak a keleti jegypénztára tud. Amit viszont nem lehet felhívni, hiszen éppen ezért van a MÁVDirekt, hogy ne zavarjuk feleslegesen sok kérdéssel a pénztárost. Tehát nemzetközi információt csak személyesen kaphatunk. Plusz kérdésünk, hogy este 9 és 11 között hogy lehet minden munkatárs folyamatosan foglalt és mitől.

Azt gondoltam, hogy a panaszlevelem után kapok egy bocsánat kérést és visszakapom a pénzem. Hát sajnos nem így néz ki. A lenti levélből
látható, hogy mennyire egy nagy szar, f.s ez az egész internetes
jegyrendelés és a mögötte lévő apparátus.

Kérdem én, hogy milyen rendszer az ahol egyszer megadom a kártyaszámom és nem sikerül egy tranzakció, akkor ezek után ki és bejelentkezek a rendszerbe de nem adom meg újra a kártyaszámomat és ennek ellenére levonja az előző hibás tranzakciónak az összegét, de nem adja ki a tízjegyű azonosítót. Hát szerintem a világ legjobb pénznyelő rendszere. MÁV Informatika és OTP páros által. Bárcsak nekem is lenne egy ilyen, minden egyes bejelentkezés alkalmával levonnám a hibás
tranzakció összegét.


"Tisztelt Utasunk!

Köszönjük megkeresését!

A MÁVDIREKT-hez érkezett bejelentését illetékes kollégáink
megvizsgálták. Ezzel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

Az e-Ticket jegyrendelés során a banki rendszer hibája miatt tényleges
fizetésre nem került sor, így az E-Ticket rendszer nem adott
azonosítót. Az újbóli bejelentkezést követően a rendszer a fizetést
sikeresen végrehajtotta, így a generált azonosítót a rendszer
elküldte, a fizetés rendben befejeződött.

Üdvözlettel:

H. László"

Ui.: Hurrá én is hozzájárulok a tudtom nélkül, hogy azt a nagy
költségvetési hiányt csökkentem ami a MÁV-nál van.

Üdv,
Zoli
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ipari-antidepresszió 2008.08.07. 09:24:05

Be kellett volna x-elni, hogy küldje el emailben az azonosítót. Szerintem szoftverhiba miatt nem tudják eldönteni, hogy jogos-e a követelésed.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.08.07. 09:25:35

Nem a rendszerrel van baj, az csak egyszerűen szar. Az emberi hozzáállással van baj.

Zsebencik Lopédia 2008.08.07. 09:27:21

elküldte a rendszer az azonosítót...
oké-oké...de kinek?

EÖ (törölt) 2008.08.07. 09:27:27

nem lehet minden vasutas mellé közlekedési rendőrt állítani!

birdito 2008.08.07. 09:29:55

Nyr Zrt-vel kokettál?
Ebből jó nem sül ki.

Tessék eladni az OTP részvényeket!

További magyar hang 2008.08.07. 09:37:22

"a generált azonosítót a rendszer
elküldte..."

...a 6:20-as gyorssal Balatonmackóalsóra

lenyelEDE 2008.08.07. 10:14:34

szólj Edének, hátha tud segíteni az ügyben

plazacica · http://lazacic.freeblog.hu 2008.08.07. 10:18:41

ennyi erővel ők is visszakereshetik azt az azonosítót, és a mellékletben csatolhatják....

EÖ (törölt) 2008.08.07. 10:23:49

mennyi most egy menettérti jegy Ráckeve-Alsó és Balatonfüred között? négyen mennénk plusz egy bogrács.

liven 2008.08.07. 10:29:12

A kedves ollós barátunk csak nem Edéhez akar utazni?

Deviáns 2008.08.07. 10:32:45

Ha nem léptél volna be újra, nem lett volna sikertelen a tranzakció, a lóvéd zárolásra került volna, de néhány hét után visszakerült volna a számládra.
Egyébként nálam az otpdirekt a céges tűzfaltól tud megbolondulni, szerencsére még a fizetés előtt...

shibuya 2008.08.07. 10:45:39

Draga gabriseszter!

Ha a homar szeretne messzire utazni akkor nem muszaj szemelyesen ellatogatni a Keletibe, ott van a Wasteels iroda akik a keletiben arulnak jegyeket, oket fel is lehet hivni telefonon, es mindenfele informaciot is adnak telefonon.En is ott inteztem a jegyeimet eddig sikeresen, most legutobb nem, mert nemes egyszeruseggel Moszkvaba erre a honapra elfogyott az osszes jegy.
elerhetosegek: www.wasteels.hu/elerhet.htm

Deviáns 2008.08.07. 10:45:53

bocs, sikeres tranzakció

tudom, utólag könnyű okosnak lenni

staropramen 2008.08.07. 10:46:43

@deviáns
nekem egy otpdirekt alanyi jogon ne bolonduljon meg céges tűzfaltól.Tűzről szó sem lehet.Nekem egy otpdirekt végezze a dolgát, az egyéb allűröket hagyja meg edének.

ge 2008.08.07. 10:58:27

shibuya, köszönöm, azóta bukott az egész projekt, de legközelebb majd helyből náluk próbálkozom.

Reci 2008.08.07. 11:03:11

Kedves Homározók! Az online rendszerünk pedig igen is nem szar, eddig minden fillért megkaptunk!

üdvözlettel Ede MÁV Zrt.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.08.07. 11:22:52

Azért szar az online rendszer, mert valami hülye bográcsozni akart rajta.
Máv hűtője mekkora-e?

kigyúrt állat 2008.08.07. 11:53:47

szerintem ha itt is jóárasították volna a fejlesztést 200 millára, akkor működne is a renccer...

Deviáns 2008.08.07. 13:12:10

EDE debEDEzodoroztad magad!

(hátha valaki nem ismerte...)

pekkka 2008.08.07. 14:35:52

Nemzetközi vonatra jegyinformációt tudtommal egyik vasúttársaság sem ad az online menetrendjében. Na jó, biztos felsorol majd valaki egy csomó kivételt. Ellenben utazási irodáknál már jártam sikerrel ilyen ügyben.

pindsvin 2008.08.07. 14:43:35

Én is hasonlóan jártam. Én ugyan csak 2300 Ft után futhatok. Most felhívtam őket, kiderült, hogy nem érkezett meg a panaszom a hibás levonással kapcsolatban. Persze ez nem lehet, mert automatikus választ kaptam tőlük.
Ha nem adják vissza a pénzzem, legközelebb nem veszek ebben az értékben jegyet. Kár, hogy lévente kb. egyszer utazom vonattal. Azt is kár volt.

petya a barátságos :) 2008.08.07. 19:49:06

Ez a igazán szánalmas, a magyarázkodás:
"ELVIRA alapvetően belföldi utastájékoztatási rendszer. A nemzetközi díjszabás még a belföldi díjszabásnál is sokkal bonyolultabb: országonként, vonatonként, viszonylatonként más és más, gyakran változik. Egyszóval nehezen algoritmizálható és még nehezebben tartható naprakészen. "

A pénztárosoknak nem bonyolult, csak szegény informatikusoknak...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.08.07. 21:52:04

@petya65: Az informatikus azt csinálja, amit mondanak neki. A probléma csak az, hogy gyakran, akiknek el kellene magyaráznia, hogyan működik a rendszer - hogy azt programmá lehessen formálni -, azoknak fogalmuk sincsen róla.

Egy korábbi maléves cikkel kapcsolatban írta valaki, hogy amikor a mittoménmilyen rendszerüket programozták le, kiderült, hogy egy folyamatot hülye módon visznek végbe a való világban. Felvetették, hogy ezt racionalizálni kellene, mert nemcsak hogy átláthatóbb lenne, de leprogramozni is könnyebb volna. A választ magad is ki fogod találni...

Sajnos, a pénztárosokat - már amelyik _tényleg_ ért hozzá - nem kérdezik meg, mert azok nincsenek a vállalati hierarchia megfelelően magas szintjén, hogy beleszólhassanak a rendszer fejlesztésébe. Innentől kezdődően nincsen miről beszélnünk...

moon 2008.08.10. 22:00:57

Nemzetközi pénztár a Déliben is van, múltkor vettem ott hétköznap délután jegyet, 3 pénztár van nyitva, és nincs egy vevő se, csak az unatkozó pénztárosok, 2 perc alatt meglett a jegy. Ráadásul überudvariasok voltak. Gondolom, én voltam aznap kb a harmadik ügyfél :)

Dr. Fotos 2008.08.12. 12:24:09

Kellett nektek windows-al toltott vilag, hat egyetek meg amit kifoztetek.

solfatara 2008.08.14. 12:25:37

Petya65!
Díjaználak, ha találnál egy olyan külföldi vasúti menetrendet ahol a nemzetközi vonatokhoz is kiírták a díjszabást!
Még a legokosabb (szerintem) német menetrendben sincs nemzetközi díjszabásszámítás!
Nézd meg, ha nem hiszed! bahn.hafas.de/bin/query.exe/d
Ha az ELVIRA-ban lenne, akkor a legközelebb azért járna a szád, mert nem napra kész az euro átváltása forintra!

solfatara 2008.08.14. 12:45:23

Elnézést de, az előző hozzászólásomból kimaradt az első mondat vége. Itt van helyesen:
Díjaználak, ha találnál egy olyan külföldi vasúti menetrendet ahol a nemzetközi vonatokhoz is kiírták a díjszabást, ha azt más pénznemről kell átváltani!