Drámai fordulat történt kaukázusikefírfronton, a Danone levette Activia-termékéről a "kefír" elnevezést, ami így Kaukázusi ~ maradt. A ~ titkára a hátoldalon derül fény, egészen pontosan "Activia Kaukázusi kefír jellegű, élőkultúrát tartalmazó, félzsíros, probiotikus tejtermék" az anyag becsületes neve. Vajon eddig is savóalapú terméket árult a Danone prémium áron (magyarul éveken át átkúrták a T. fogyasztókat) vagy ez most egy békategóriás újítás az évtized bullshitmarketingfogásának címére esélyes Bifidus Essensis baktériumtörzs utódjára, a Bifidus Actiregularisra építve?
Mulatságos, hogy a szuperegészséges baktériumtörzs neve, aminek gyógyhatása misztikus módon megegyezik az összes többi konkurens tejtermékkel, kontinensenként változik. A Danone-t amúgy több alkalommal büntették joghurtjai kamu reklámja miatt itthon és külföldön is. Eleve az Activia-brand úgy jött létre, hogy Franciaországban eltiltották a "biojoghurt" elnevezés használatától. A Homár stopmotion bábjátékban képzelte el, ahogy a versenyhivatalbaktériumok felfalják a PR-vírusok által végzetesen megfertőzött Danone-molekulákat.
Az utolsó 100 komment: