Smore éjszakai telefonos fotói tragikus minőségűek, de még így is muszáj volt berakni. Felfedezte ugyanis az egyirányú behajtani tilos táblát, ami akár Magyarország új nemzeti szimbóluma is lehetne:
Sokan sokat írtak már arról, mennyire széthúzó nemzet a magyar. Ezeréves átok ül rajtunk. Horizontunk csak saját, esetleg szűkebb rokonságunk érdekköréig terjed. A szabadság számunkra azt jelenti, hogy nekem mindent szabad. Utáljuk egymást. Ezekre és azokra osztjuk magunkat. Letapossuk egymást a buszon. Egymás elé vágunk a sorban. Elálljuk az utat a mozgólépcsőn. Acsarkodunk a forgalomban. Aláírást gyűjtünk a fogyatékosok strandolása ellen. Köpünk az együttélés íratlan szabályaira. Az írott szabályokat mindig úgy értelmezzük, hogy nekünk legyen igazunk. Nem csoda, hogy haladó elmék megelégelték mindezt, s végre megoldást találtak erre az ősi problémára. Budapesten feltalálták és bevezették a magyar népnemzeti-polgári-liberális-szocialista demokratikus KRESZ-t. Végre megtörtént az az előremutató és innovatív lépés, amelynek széles körű alkalmazása gyógyír lesz minden nehézségünkre és új fejlődési pályára állítja hazánkat. Íme a magyar KRESZ első eredménye, a belvárosban elhelyezett 'behajts-ne hajts be tábla'.
Ezt a táblát politikai meggyőződésétől, családi tradícióitól, hangulatától, pillanatnyi úti céljától függően mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja. Két gépjármű találkozása esetén mindkét sofőrnek igaza van, és egyúttal egyiknek sincs igaza. A gépjárművezetőkre bármely irányból történő behajtáskor bírság is kiszabható, de közlekedésük szabályosnak is tekinthető. A speciális KRESZ országos bevezetését követően kerül majd sor a választójogi, a polgári, a munkával összefüggő, végül a büntető törvények és szabályok átírására és kiegészítésére abból a célból, hogy minden egyes cselekményt legalább kétféle módon lehessen megítélni. Így mindenkinek mindig igaza lesz. Megszűnnek a viták, megszűnik a széthúzás. A haza lakói egymás keblére ölelik egymást, s kéz a kézben egyszerre menetelnek majd Turán és Európa felé.
Szil-Ka 2008.08.27. 11:22:31
Secnir 2008.08.27. 11:25:23
ez egy ezeréves tábla.
lerágott csontocska. csak ez van?
villamedici nincs?
gelsystem 2008.08.27. 11:25:26
gelsystem 2008.08.27. 11:27:01
ma belazul a homár?megint?
nagyon punnyadt post
.
a francba, csak harmadik, de legalább dobogó
Illetékbélyeges elvtárs 2008.08.27. 11:27:56
CBF 2008.08.27. 11:30:07
gelsystem 2008.08.27. 11:31:39
az egyirányú meg azért van kint, mert ahol fizikailag meg lahet fordulni, ott a sok barom meg is fordul, oszt jön szembe......
Megszeppent kisgyerek 2008.08.27. 11:32:14
Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.08.27. 11:32:58
De nem lehet, hogy ez a zsákutca új táblarendszere??
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.27. 11:37:47
Bár ez működik tábla nélkül is.
Én lennék terrorista! 2008.08.27. 11:40:23
blind · http://blog.coramonde.hu 2008.08.27. 11:40:25
Tron65 2008.08.27. 11:51:19
Építettek valamit, amit elkereszteltek M0 autóÚT-nak. Aztán teleszórták 80-as táblával.
Szóval nemújdonság, csak ebben a párosításban nem láttam még.
GegeWarrior 2008.08.27. 11:53:58
Brunoka 2008.08.27. 11:54:34
On: hogy mik vannak!
yooccoo 2008.08.27. 11:59:17
egyébbként ez hogy jön a homárra?
BudFox 2008.08.27. 12:01:24
ez egyben Magyarország szimbóluma is lehetne.
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.08.27. 12:07:34
Csak egyirányba mehetsz, de nem erre!
(Valaki próbált már amúgy két irányba menni?)
Tiduj 2008.08.27. 12:11:00
Bugreport 2008.08.27. 12:12:31
sokat közlekedek autópályán, és jó kamionos szokás, hogy tempomattal megy a tirpák kamionos. Az előzendő és az ő járműve közti sebesség eltérés kb (jobb esetben) 1-2Km/h így egy előzés eltart jó pár percig. Hiába többsávos, autópálya 130.. nem 90 nem 100... Azért fizetek, hogy gyorsan ott legyek.
Hogy a témához is böfögjek: hasonló kaliberű tábla kombinációból errefelé tonna számra van :)
Az M0-ás meg azért 80-as végig mert kanyargós, és sokan otthagyták már a fogukat mert azt hitték, hogy ők ott a hencheráldfrencenek. Na jó van pár része ahol senkinek nem árt a nagyobb tempó, de a magyar mentalitás nem teszi lehetővé a pár kilométerenkénti sebesség változtatást.
Cujo 2008.08.27. 12:13:34
nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.08.27. 12:31:58
davaj'
Geitenbeffer_ 2008.08.27. 12:32:30
Egyébként a fenti jelentése az, hogy "megkeeááááni".
Dervenkál Egon 2008.08.27. 12:42:22
Vagyis, mindkét irányból be lehet hajtani!
elwood 2008.08.27. 13:00:19
kulup 2008.08.27. 13:11:24
www.dunapart.eu/images/tablak/kot_egyenesbalra.gif
Szorcsi 2008.08.27. 13:13:42
Ettől függetlenül, lehet, hogy tényleg randalírozó kis nyikhajok szórakoztak a táblákkal.
(Attól még a tábla is találó..muhaha:))
mijazma!? 2008.08.27. 13:14:46
A témához: ha tényleg ezeréves a tábla, akkor az sokat elmond a helyi vezetésről. Válasszátok meg újra!
Szorcsi 2008.08.27. 13:16:26
Bugreport 2008.08.27. 13:19:14
Amit lelinkeltél az ajánlott haladási irány tábla. Vagyis az úton továbbhaladók mehetnek egyenesen, vagy elfordulhatnak. A kötelező haladási irány tábla, az mindig négyzetes keretű :)
Dr. Kix 2008.08.27. 13:23:43
birdito 2008.08.27. 13:26:44
Jó_isten 2008.08.27. 13:41:13
Amúgy meg álljatok ki a sarokra olyan 10 percre. Kb minden 3. autó satufékkel fog megállni előtte:DDD jó muri.
kulup 2008.08.27. 13:45:21
Szerintem olvasgasd a KRESZ-t egy kicsit. A négyzetes keretű az egyirányú utca. Ajánlott haladási irány tábla az nincs tudtommal. Amit linkeltem, az kötelező haladási irány. KRESZ 13. paragrafus, 17-19 ábra.
www.jogositvany.hu/dw_common/kresz/KRESZ1.htm
naneee 2008.08.27. 14:00:28
Bit Rot 2008.08.27. 14:08:52
A sok útfelbontás miatt néhány egyirányú utcában megváltoztatták az irányt. Ezért felszerelték a kék egyirányú utca táblát. Viszont, mivel ez csak átmeneti, nem akarták leszerelni a behajtani tilost.
Innentől két verzió lehet még:
1. Lusták voltak fekete zsákot húzni a behajtani tilos táblára, hogy csak az egyirányú tábla látszódjon
2. vagy ráhúzták a fekete zsákot, csak azt valaki ellopta vagy letépte onnan.
Bit Rot 2008.08.27. 14:10:31
"ez a tábla budán van mégpedig ott ahol építették a 4es metro gellért téri megállóját. Vagyis ahoz közel."
Ez a tábla csak annyiban van budán, amennyiben az V. kerületet (Papnövelde utca) áthelyezték budára.
Azaz sehogy.
De azért jó, hogy ilyen pontosan felismerted a helyszínt :-)
Bit Rot 2008.08.27. 14:12:26
A második képen pedig a Cukor utca-Papnövelde sarok látszik, ezen a sarkon van a tábla.
A behajtani tilos a "helyes", régi irány, a kék tábla átmeneti.
vike74 2008.08.27. 14:49:31
cyan 2008.08.27. 15:14:20
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.08.27. 16:10:23
Tuti, hogy küldenek normális posztnak valókat is, de valami hülye főnökötök benyögte biztos, hogy túl száraz csak átverésekkel foglalkozni, mi?
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.08.27. 16:11:24
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.27. 16:29:51
gondolom regen a masik iranyba volt egyiranyu vagy nem tudom
az iranyok valtoznak
Bugreport 2008.08.27. 17:05:10
háthas, a tények azt mutassák igazad vagyon. De élénken él bennem az "ajánlott haladási irány" téma. na mindegy, ha találkozok volt oktatómmal kifaggatom milyen hülyeséget nevelt belém :D
HÉV-es 2008.08.27. 18:09:48
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.27. 19:03:14
pepipapa (törölt) 2008.08.27. 19:07:42
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.27. 21:53:07
tuti perrel fenyegetozott
annyit meg nem er meg egy homar post hog rizikozzanak
en is inkab toroltem volna ha dontesi helyzetben vagyok
csak EDE-t ne toroljek mert a kardomba dolok
gravy_t 2008.08.27. 22:22:46
az a besorolás rendjét jelző tábla lesz. nagy, szögletes és kék, sok nyíllal. többsávos utakon, kereszteződés előtt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.08.27. 22:54:52
Csak eddig a Homártól féltek a cégek.
Ha már nem fognak, lehúzhatjuk a rolót.
Bugreport 2008.08.27. 22:55:51
Bugreport 2008.08.27. 22:58:18
Szeritnem meg, ha valaki kérkedik a faszságaival, és egyértelműen kiderül, hogy ő a hunyó nameg ha ezt valaki kifricskázza, akkor nem látok hitelrontásra való okot... Az oldal részéről: tényfeltárás. Az emberek részéről: vélemény nyilvánítás.
Ennyi.
havajj 2008.08.27. 23:08:59
Ok, ezt próbáld meg megmagyarázni az index jogászainak. Bár szerintem hiábavaló.
Tudod, van egyszerűbb megoldás is. :)
Bugreport 2008.08.27. 23:15:57
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.08.28. 01:20:16
^^^^^^^^^
Ide nem írtam semmit.
Tron65 2008.08.28. 07:36:22
Az M0-ás meg azért 80-as végig mert kanyargós..."
Nem az a bajom, hogy 80. Nem az a bajom, hogy kanyargós. Hanem, hogy akkor mért minősítették AUTÓÚT-nak!
jesszumpepi (törölt) 2008.08.28. 17:21:18
UserError 2008.08.28. 21:26:03
UserError 2008.08.28. 21:28:52
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.08.28. 23:12:13
meg EDEt megarjuk oszt leoccsuk a villany
esetleg meg elmelkedunk a kis faszenes parazsanal
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.09.01. 13:03:01
- Egyirányú utca
- Megfordulni tilos
- Megállni tilos
- Útszűkület (útfelbontás miatt)
- Zsákutca
Akkor erről sokan a fennálló, félkészen úgymond alapjaiban megrepedezett szocialista társadalmi rendszerre asszociáltunk. Közismert volt az a filozófiai alapvetés, hogy a szocialista Magyarországon két út van: az egyik az alkoholizmus, a másik járhatatlan. Mostanra rájöttem, hogy ugyan az utak száma megsokasodott a különböző pszichoaktív kemikáliák és IQ-csökkentő, agymosó tréningek miatt, de vagy a hülyeség nem rendszerfüggő, vagy nem is váltottunk rendszert, és az akkori utánpótlás-nómenklatúra van most is hatalmon.