Tékozló Homár

Nem fizeti vissza a pénzt az online áruház?

2008.09.03. 09:30 | ge | 30 komment

Gábor saját bevallása szerint nem lehet sikeres, ha eredeti DVD-ket vásárol a neten, de a gyűjtőszenvedélye kényszeríti erre. Most viszont nem azt a terméket kapta, amit várt, úgyhogy visszavitte, de a pénzét még nem látta viszont.

Történt anno dacu júniusban, hogy rendeltem a Netpiactól egy rakat DVD-t (megjegyzem ez már a sokadik rendelésem volt, valami 75+ filmet vettem már korábban tőlük), köztük három olyat, amelyik a "Legendák Klubja" sorozatban jelent meg. Ez a sorozat eredetileg egy igényesen kidolgozott papírtokban jelent meg, és a honlapon a megrendelt filmek mellett ezeknek a kiadványnak a képe szerepelt (nem, a szövegben sem volt utalás arra, hogy nem a papírtokos kiadványt lehet megvásárolni akciós áron).

Mikor kézhez kaptam a szállítmányt, szomorúan konstatáltam, hogy az olcsó húsnak bizony híg a leve, a szóban forgó filmeknek egy másik, újabb, ámde sokkal kevésbé igényes kiadását küldték el nekem. Sebaj, gondoltam, reklamálok, filmeket visszaküldöm, pénzt visszakérem, esetleg jóváíratom valamiféle virtuális számlán, és később levásárolom.

El is küldtem egy RENDKÍVÜL udvarias reklamáló emailt az admin@netpiac.hu címre, vázolva a szituációt, amelyre hamarosan kaptam is egy felette udvarias választ, mely szerint igen, ezeket a filmeket bizony újra kiadták, mostantól bizony így néznek ki, régi kiadás már nincs, de no problemo, természetesen ezeket visszaveszik, küldjem el postán. Levél levélt követett, közben az "admin" nevesedett X.Y.-á (az ördög búbozza meg!), lényeg a lényeg, megegyeztünk abban, hogy a három problémás DVD-t személyesen beviszem a Netpiac raktárába, Y.X.-nek odaadom, a pénz pedig vissza lészen utalva az általam megadott számlaszámra. Nosza rajta, útra keltem, sikeresen eljutottam a megadott címre (Nándorfejérvári út 36-40 B épület Földszint RTL raktár), megtaláltam Y.X.-et, átadtam a filmeket, kaptam egy aláfirkantott lapot (miután kértem) az átvételről, és mint ki jól végezte dolgát, távoztam. Otthon még írtam egy mailt Mr. X.-nek a filmek átadásáról, amire hamarosan választ is kaptam, amelyben megerősítésre került, hogy a pénz 1-2 napon belül átutalásra kerül az általam megadott bankszámlára.

Ez történt július 9-én, az utolsó napon, amikor hallottam a Netpiac felől.

A pénz természetesen azóta sem érkezett meg, az általam rendszeresen küldött emailekre nem kapok választ (gondolom autofilter), a Netpiac ügyfélszolgálatán senki nem veszi fel a telefont (a gépen kívül természetesen), bár elvileg munkanapokon 10-től 17 óráig elérhetőek (pénteken 10-től 15-ig, ha esetleg valaki hívni akarja őket, de inkább ne).

Igazából az a röhej, hogy összevissza kb. 3800 Ft-ról van szó, és mint fentebb említettem, rengeteget vásároltam már tőlük. Teljesen meg voltam elégedve a szolgáltatással, nyilván vásároltam volna még, megérte ennyi pénzért ennyire elb***ni a renomét?

Azt javasolnám mindenkinek, hogy tartsa magát távol a Netpiactól!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

punpa 2008.09.03. 09:35:41

Akkor marad a Józsefvárosi?

Tyimofej Kuzmics (törölt) 2008.09.03. 09:36:52

"a szóban forgó filmeknek egy másik, újabb, ámde sokkal kevésbé igényes kiadása" Ilyen van? Nem is hittem.

Impega 2008.09.03. 09:42:44

3.
Talan hivj egy rendort! Az majd kifizeti

suklemovics 2008.09.03. 09:52:16

Személyesen megkeresni? Odaállni, mondani kezitsókolom, ez+ez van, merre jár a zsé? Nem ismerem a céget. Van személyes üszi? (Netes vásárlás ellenére...)

suklemovics 2008.09.03. 09:59:40

"A NetPiac, mint internetes vállalkozás, elsősorban arra törkeszik, hogy az internet legelterjedtebb kommunikációs eszközét, az e-mail-t használja kapcsolattartásra. Minden levélre válaszolunk, és minden kérdésben igyekszünk segíteni."

Ld:
www.netpiac.hu/display/index.phtml?do=szerkeszt&szerkeszt_id=8

Szép mi?

Illetékbélyeges elvtárs 2008.09.03. 10:09:31

sz@rj@n@k fém díszdobozos Elitalakulat DVD-sorozatot.

btf_ 2008.09.03. 10:11:03

Ha akkora gyűjtő lennél, vagy olvasnál fórumokat, tudhatnád, hogy a LK DVD-k nagy részét már több mint egy éve papírfekni nélkül lehet kapni mindenhol. (Netes áruházakban és multikban is)

Bugreport 2008.09.03. 10:14:03

Én vettem múltkor egy dívídít mert aztat hittem naíve hogy az lesz amit vadászuok évek óta Robin Cook - Invázió aztán nem az lett :) Hát istenem így jártam :)

Secnir 2008.09.03. 10:17:22

netpiac?
mi van, bezártak a torrentoldalak?
gyorsan meg is nézem.

elwood 2008.09.03. 10:25:02

Ott pincében csak kéne lenni panaszkönyvnek is, gondolom.

Meg ajtónak amit le lehet tépni.

bikafity 2008.09.03. 10:27:56

Kakiljon tengerisünt a netpiac.
Ja és persze a bkv a wizzair a upc stb...

Toronydarus 2008.09.03. 10:28:22

E-mailt elfelejted, tértivevényes levélben felszólítást küldesz, aztán bíróságon fizetési meghagyást beadsz ( 3.800,- HUF + kamat + költségeid ). Majd az működik.

facsipesz 2008.09.03. 10:47:24

Fizetési meghagyás. Ez tényleg jó. Hidd el, még életükben nem reagáltak olyan gyorsan, mint ahogy akkor fognak..:)))

manualis mammografus 2008.09.03. 11:05:45

minek van neked interneted, he? mindig elcsodalkozom az ilyen juzereken. egyebkent meg, ha mar online akarsz olcso, gagyi dvd-ket venni, arra tokeletesen megfelel az xpress. szemelyesen veszed at a pakkod, helyszinen megnezed, hogy az van-e benne. ennyi a tortenet. koszonom a lehetoseget.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.09.03. 11:14:43

afta 2008.09.03. 11:05:45
netpiacnál is van személyes átvételi lehetőség megsúgom :o)

manualis mammografus 2008.09.03. 11:20:29

ne nekem mondjad, nekem van internetem :)

É2I 2008.09.03. 11:25:20

Azt nem értem miért nem kérted a helyszinen kp-ban? Vagy nincs kasszájuk?

sztrelnyikov 2008.09.03. 12:17:49

Van egy barátom, aki ilyen netboltot üzemeltet. Ott a bizalom mindenek felett van, mert az egész internetes kereskedelemben ez a legfontosabb. Ha a user hülye és az üzlet fizet rá, akkor is visszaveszik, kifizetik, mert ha egyszer híre menne - mint itt - akkor az egésznek lőttek.
Idióta - vagy van nem netes boltja - aki azt hiszi, hogy a webes kereskedelemben talpon lehet maradni ezzel a balkáni viselkedéssel.

Édesapám 2008.09.03. 12:18:07

@Acsi és persze off...

Én évek úta keresem a Bizánci tűz c. alkotást a "rendes" (értsd nem flamexes) szinkronnal) DVD-n, ha valaki tudna segíteni meghívnám egy bográtschozásra...

birdito 2008.09.03. 13:21:46

Rendőrségre írásbeli feljelentést tettél-e lopás miatt? (Bár ez csak szabálysértés, de mondjuk, ha küldenek neki egy rendőrségi levelet, hátha). + FVF, + APEH, + (fiz. felsz. után) bíróság, ahool a 3800 Ft felturbózva postaköltséggel (lásd feljelentések költségei), adminisztrációs költség + kamat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.03. 14:46:02

És akkor már el is kezdhetsz fantombírságos céget alapítani!
Út a meggazdagodáshoz gyerekek!

Majmász Gedeon 2008.09.03. 15:27:37

Ez az új Homár-módi, hogy már a címeket se tudjátok helyesen leírni?

gonnaburninflames 2008.09.03. 18:51:38

Mindig is sajnaltam azokat az embereket, akik "Csak X forintrol van szo" szoveggel jonnek, de valojaban pattognak miatta. Raadasul nem is jar utana rendesen a dolognak.

Nem vagyok netpiacos, pusztan egy vasarlojuk, akinek eddig pozitiv tapasztalatai adodtak veluk.

Az hogy egy honapig nem veszik fel a telefont, az a sztori nekem kicsit budos. Ja persze, most jon, hogy "a nevem hallatan azonnal lecsaptak a kagylot". Ha meg annyira '"nem szamit az a 3800 forint", akkor meg szemelyesen is utanajarhattal volna.

Cadoozle 2008.09.03. 20:11:09

Szerintem is erősen gyanús a sztori, és ha még átv. elismervényt is kaptál... Gyerek! Túl szép. hogy igaz legyen!

némóóó 2008.09.03. 22:28:26

Há' a netpiac az ertéelklubé... ahol másfélemeletnyi pénzügyes vakarja a s*ggét a csilivili média centerben. XY egyébként télleg vissza akarhatta küldetni a pízed, de hát a gigamédiavállalatban lassan őrölnek a malmok...

pecsabi (törölt) · http://hedgehodgy.franksharman.com/ 2008.09.07. 11:03:36

dvd-t és semmit nem visszadni kereskedőnek, amíg cserébe rögtön pénzt nem ad!

lifelike 2008.09.08. 22:16:45

regen jo volt a netpiac
csak megvette az rtlklub
aztan tonkreteszi mert hulye hozza
beraktak valami igazi luzert ugyvezetonek, aki meg eleteben nem csinalt semmi sikerest
aztan most se

fingerbangs 2008.09.08. 22:31:14

a netpiac oldalán található garancia menüből egy részlet:

---------------------------------
Képek
Az oldalainkon található képek (borítóképek) többsége a kiadóktól származik, de nem minden esetben tökéletesen azonos a forgalomba került termék képével. Amennyiben a kiadó nem biztosított a termékhez képet, úgy azt saját erőből állítottuk elő. Egyes kiadók (pl. MOKÉP) bizonyos termékeiket egyedi borító helyett általános borítóval hozzák forgalomba; ez a termék használati értékét nem befolyásolja így cserére nem jogosít.
A képek mintának tekintendők, az eltérésekért semmilyen felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékképek lehetőség szerint a valóságot tükrözzék.
Amennyiben kép nélküli terméket talál, kérem jelezze az info@netpiac.hu címen!

Korlátozások
A kiadók fenntartják a jogot, hogy a termékek csomagolását és egyes paramétereit előzetes értesítés nélkül megváltoztassák. Eltérések akár a gyártási szériától függően is előfordulhatnak. Az ezen változtatásokból eredő minden felelősség a kiadót terheli, amennyiben a változtatást új termékazonosító (EAN kód vagy cikkszám) megjelölése nélkül végezte el.
---------------------------------------

szoval a fenti kifogas okafogyott, vissza se kellett volna venniuk, az hogy megtettek pusztan joindulat a reszukrol, a penz meg valahol elakadt, nem valoszinu hogy szandekossag van mogotte
te meg filmet a film miatt vegyel testverem, ne a tokja miatt
süti beállítások módosítása