Tékozló Homár

Nem szolgáltatatott, csak számlázott a T-online

2008.10.20. 14:30 | ge | 78 komment

Adriennt a T-kábelnél lemondott előfizetése után közel egy évvel megkereste egy behajtó cég, a lemondás utáni két hónap előfizetési díját követelve. A T-Online ügyfélszolgálata szerint ugyanis a szerződés felmondása náluk sosem történt meg.

Tisztelt T-Online Ügyfélszolgálat!

Kérem szíves segítségüket – egyben tájékoztatom Önöket, hogy levelemet egyben a Hírközlési Főfelügyelet, a Bross Holding és a Homár blog számára is megküldöm – mert súlyos igazságtalanság történt velem az Önök részéről, melynek kivizsgálását szeretném indítványozni. A XV. Kerület, Páskomliget utca XX. szám alatt laktam, és T-online kábelnet előfizetéssel rendelkeztem. A szerződésben rögzített hűségidő lejárt. A lakást eladtuk 2007 december 11-én, aminek megtörténtét követően a T-kábelnél a kábelszolgáltatást írásban felmondtam. A szolgáltatások kikapcsolása 2007.12.31-én meg is történt. 2008.01.10-én a lakásból kiköltöztünk. A T-kábel tájékoztatása szerint más teendőm az üggyel kapcsolatban nem volt. 2008 márciusában ért a meglepetés, az új lakó továbbított egy levelet, melyben január és február hónapra számlázott internetszolgáltatási díjak voltak.

A T-Online-t megkerestem, hogy a nemlétező szolgáltatást hogy lehet számlázni? A T-kábeltől a T-Online a tájékoztatást megkapta arról, hogy a szolgáltatást valóban lekapcsolták december 31-ével, ilyenformán a T-Online részéről szolgáltatás részemre nem történhetett. Azt gondoltam, hogy ez elegendő indok a számlák jóváírására, hiszen bizonyíthatóan a szolgáltatást nem vettem igénybe – ha akartam volna sem tudtam volna, technikailag nem volt lehetséges.

A telefonos ügyfélszolgálaton azt az információt kaptam, hogy Önöket nem nagyon érdekli, hogy a szolgáltatás nem valósult meg, fizetnem kell, mert írásos szerződésfelbontást nem küldtem. Jeleztem, hogy legjobb tudomásom szerint aláírt szerződésem sincs, hiszen telefonon rendeltem meg a szolgáltatásaikat, így hát nem értem, hogy miért nem elég a telefonos szerződésbontás, azt meg pláne nem, hogy egy cégcsoporton belül ezt az ügyet miért nem lehet elintézni. Egy kedves ügyintéző hölgy segítségként az ügyfélszolgálati mailre irányított, ahová a problémáimat elküldtem.

Soha semmilyen válasz nem érkezett, míg nem szeptember első napjaiban megkeresett a Bross Holding adósságbehajtó cég, miszerint a T-Online velük kívánja behajttatni a két hónapra járó internetszolgáltatás díjárt, és hamarosan bírósági eljárás elé nézünk. Kérem, hogy legyenek szívesek segíteni, mert nem kívánok olyan szolgáltatásért díjat fizetni, amit bizonyítottan nem vettem igénybe.

(Azonfelül, hogy két 4 év alatti gyermeket nevelek, minden forintra szükségünk van, így nem tehetem meg, hogy húszezer forintokat kidobálok a semmire az ablakon).

Várom szíves mihamarabbi válaszukat.

Tisztelettel: P. Adrienn

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr.Bio74 2008.10.20. 14:36:01

"A szerződésben rögzített hűségidő lejárt"
" T-kábelnél a kábelszolgáltatást írásban felmondtam."
"A szolgáltatások kikapcsolása 2007.12.31-én meg is történt"

Szerintem valamelyik droid nagyot hibádzott, írásos felmondást magasra tartva bemenni, kompetens személy orcáját baccpapuccsal laposra verni.

Dr.Bio74 2008.10.20. 14:38:54

Hörgés észlelése esetén kékszalag torokra lenyomandó.

Azé, ez nadjon dühítő, ám egyszerűnek tünő eset, hol rejtett buktató?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 14:46:25

példás bűntetést szeretnék indítványozni...ha ez mind igaz amit a kedves levélíró állít akkor ő rendben van a T-Ömleny meg elmehet a csáááába a példás bűntetéséért....

É2I 2008.10.20. 14:47:21

Jobban jártál volna, ha személyesen mondod fel, bár tudom, hogy idő.
De ha megvan a kikapcsolás időpontja náluk, elvileg bizonyítható.
Azért adásvételit a lakásról, ha csináltál az is jelenthet valamit.

staropramen 2008.10.20. 14:50:26

A T-kábel és a T-online valaha egy csoporthoz tartozó 2 szolgáltató volt ugye?
Lehet , hogy le kellett volna mondani az internet szolgáltatást is?A T-kábel a maga részéről lezárta az ügyet a másiknak meg nem szólt, hogy bontotta az összaköttetést.
Ez nem lehet magyarázat?

Dr.Bio74 2008.10.20. 14:50:35

enenmegaziren 2008.10.20. 14:47:21

Mostmegmi?

Az írásban felmondás az hogyé történt?

Dr.Bio74 2008.10.20. 14:53:28

Megaztán a felmondást kellett, hogy rögzítsék, hiszen mi alapján történt a kikötés?

Bár azé átkellene olvasni az keletkezett íromadványokat ezen ügyletben, hogy teljes biztonsággal kijelenthessük, ismét zombiké a terep a T csoportnál.

szerény olvasó 2008.10.20. 14:56:21

Csak egy kérdés...

Telefonon megrendelt Internethez is küldenek írásos szerződést, vagy nem?
Akkor pedig kell lennie...
S akkor jogosnak tűnhet, hogy írásban kérnek felmondást...

De hogy nem látja be a T. T-online, hogy kábel nélkül nem lehet netezni, az viszont vicc...

Dr.Bio74 2008.10.20. 14:59:22

Kezdek megvilágosodni, van T-cable, meg T-online? És nem lenni összehangolva? Lehet kábelem net nélkül, és netem (papiron) kábel nélkül? Hinnye! Ez ám az élet!

Impega 2008.10.20. 14:59:59

"hogy legjobb tudomásom szerint aláírt szerződésem sincs, hiszen telefonon rendeltem meg a szolgáltatásaikat, így hát nem értem, hogy miért nem elég a telefonos szerződésbontás"
-na erre mondjak, Naiv Ugyfel :/

ex-dr. vuk 2008.10.20. 15:00:14

"T-kábelnél a kábelszolgáltatást írásban felmondtam"
"Jeleztem, hogy legjobb tudomásom szerint aláírt szerződésem sincs, hiszen telefonon rendeltem meg a szolgáltatásaikat, így hát nem értem, hogy miért nem elég a telefonos szerződésbontás, azt meg pláne nem, hogy egy cégcsoporton belül ezt az ügyet miért nem lehet elintézni"


Most akkor volt irasban felmondas vagy nem volt?

Dr.Bio74 2008.10.20. 15:06:20

Vuk

Ezt nem érti a simabőrű sem (meg a Tás).

elwood 2008.10.20. 15:06:46

Mostmár elvileg összeolvadtak T-Home vagy mibe.

Összeöntötték a két vödör szart egybe.

elwood 2008.10.20. 15:16:46

Gondolom akkor még külön cég lehettek, és külön lemondást vártak. Suttyóság mindenesetre, nem elfogadni méltányosságból.

Lökjék a padlóla őket. Le.

staropramen 2008.10.20. 15:21:01

De dulván ám és Lobelt Ledfold a nagy labló labolja ki őket

Pikka 2008.10.20. 15:21:57

@szerény olvasó "Telefonon megrendelt Internethez is küldenek írásos szerződést, vagy nem?" - hát nem. Hozzánk legalábbis nem ért le az elmúlt 2év alatt. Sőt, az ingyenes próbaidő lejárta után egyszer csak nem volt net. Ügyfélszolgálat felhív, 2órán át vacakol (apám az előfizető, huszonnyolcmillió adatot kellet párhuzamosan tőle telefonon megkérdeznem, plusz dns,- és sperma minta, meg családfa), mire kinyögték, hogy jaaa, most már állandó szerződés van, arra ugye leküldték az új jelszót? Ugye? Hát az sem ért le Pécsre. Meg nem mondhatják nekem telefonon a jelszavamat. Akkor mi legyen? Hát megváltoztatni azt meg tudom simán (???). Jó bediktáltam egy 5betűből és 1 számból álló kódot, mondván, hoyg 10perc múlva aktív lesz. 1 óra múlva sem volt. Egész telefonos procedúra kezdődik előről, állítják, hogy aktív a jelszavam. Mondom akkor lesz kedves és elmondja a jelszót? Hát azt nem teheti meg (!!!). Mondom oké, akkor modnom a jelszavamat, nézze már meg, hogy ugyanarról beszélünk-e. No persze kdierült, hogy az előző csajszika elírta a jelszavamat (amit lebetűztem neki).
Na, de megjött a digikábel, hátha náluk új ismerettségeket köthetek az új szerződésem mellé (és még olcsóbb is)

elwood 2008.10.20. 15:26:18

Nekem is volt harcom a Matáv - Axelero csodacsapattal, leírom hátha valaki elolvassa.

1) Költöznék, vinném az ASL-t és a tel. számot is. A modemet is csak átvinném és bedugnám a falba.

2) A telefonvonalat nem tudják vinni amíg ADSL szolgátatás van rajta.

3) Az ADSL nem vihető amíg nincs új vonal az új helyen.

4) A valószínűtlenségi összeg ezzel teljes.


5) Megoldás ADSL-t lemondani, modemet bevinni, vonalat átvinni, nem sikerül, ADSL-t mégegyszer lemondani, hogy jól berögzítsék, vonalat jól átvinni, ADSL-t újra megrendelni, szerelőt megvárni.

Nekem macerásabb, nekik egy modemcsere és a szerelő költsége, de ragaszkodtak hozzá.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 15:30:30

a T-Csoport meg hülye...nem tudja mit csinál a másik....tiszta káosz....

szüleimnek volt telefonja saját néven, én kértem rá netet saját nevemre...majd a végén felmondtam csak a netet...erre kikapcsolták...de a telefont is bammeg....erre hívom őket...hogy most mivan? jah akkor a telefont visszakapcsoljuk....T-Gyökér!

2008.10.20. 15:57:32

Ja, kellett volna szerződést küldeniük még ha telefonon is rendelte meg a kuncsaft a vackukat. Nekem is van olyan ismerősöm, akire rátukmálták a szarjukat, egy ideig macerálta is T-éket szerződésért, aztán beletörődött, hogy így maradnak.
Én egyszer lemondtam a telót, aztán küldött a T-online levelet, hogy megszűntették a netet is, mert csúnya voltam, ejnye-bejnye, ászf-et szegtem, meg ilyenek. Ezen mosolyogtam egy jót, hogy nem is volt tonline netem, úgyhogy nyugodtan szűntessék csak meg, nem fogom felvágni az ereim emiatt.

Fanyuvo 2008.10.20. 16:14:44

En 2 eve megrendeltem a T-home szolgaltatast, mondtak, hogy 2 het es kotik. Azota is :)
Az lenne a kiraly, ha kiszamlaznak azt a 2 evet, jo kis cikk lenne a homarra :)

Fairy Girl 2008.10.20. 16:15:19

Gondolom nyugodtan megindíthatják a bírósági eljárást nem? Hiszen tudod bizonyítani, hogy nem is volt szolgáltatás.

Bezmag 2008.10.20. 16:29:52

Sajnos, ismét egy olyan történet, ahol a Naiv ügyfél P. Adrienn olvashatott vagy kérdezhetett volna...

A kábel és a netszolgáltatás külön szolgáltatás, más cég biztositotta annak idején, ezért külön le kellett volna mondani a netet, t-pontban, faxon, postai levélben vagy az online üfsz-en.

Ennek alapján jogos a T-Online követelése, hiszen nem tehet róla, hogy az ügyfél nem mondta le a szerződést, és bár a szolgáltatás maga ellehetetlenült - ez sem a T-Online hibája - erről nem szerzett tudomást.

Egyébként, azért kell írásban lemondani, a szolgáltatást, mert a szerződésbontás egy jogi aktus, ezért ezt írásba kell foglalni. Szerződést kötni lehet szóban és telefonon is (rögzitett beszélgetés), mivel utólag keletkezik írásos szerződés.

Bezmag 2008.10.20. 16:31:26

Tájékozottságáról csak annyit, hogy Hírközlési Főfelügyelet 5 éve nem létezik...

Nemzeti Hírközlési Hatóságnak hívják. De azért tudni kell, nem sok méltányosságra számithat az, aki NHH-val és Homárral nyit, ahelyett, hogy kérne.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.10.20. 16:33:41

Szerintem fogyasztóvédelemhez vele, vizsgálják csak meg a szaros seggüket... ráférne a pinki cégre. Bár sajna már az áraiba bekalkulálta az állandó bírságokat, amit szintén mi fizetünk meg.

É2I 2008.10.20. 16:54:50

@Bezmag

Na ezaz, manapság errefele csak azt lehet érvényesíteni, amit leírtak, aláírtak öt hiteles példányban kinyomtatva.

/
A trének a nemrégi akcióját is sikerült összebarmolnia. Nekem kellett megmutatni a neten a saját ügyintézőiknek, hogy mit tehetnek meg és mit nem. Nos érdekes.
Azóta t-home összevonva, a sitejuk azóta is random módon dob hibákat. Informatikai szolgáltató; hmmmmm.... Gratulálok T-online ;)

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 16:57:19

Bezmag 2008.10.20. 16:29:52

na látod ez a baj....a nagy T alatt majd mindenkinek írjam meg hogy helló elmentem kapálni ne keress bammeg...egyébként ha nincs hol akkor hogyan? a T-Kabbe -nál lemondta...a T-Ömleny előfeltétele a T-Kabbe akkor a meg miről beszélünk? neki különben is a T-Kabbe aztat mondta rendben az ügye, joggal feltételezhetjük, hogy ami T-k egymás között elszámolnak nem? vagy ej mi a kő T-yúk anyó???

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 17:00:28

az a baj, hogy az ember elmegy ehhez a T-akony hoz megköti a T-homo, meg T-ömleny szolgáltatását és a végén jön a T-eszopsz....!!!

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 17:01:50

és majd jön a T-és asszony és jól elnáspángol megbűntet példásan mert nálunk nincs pazarlás...oszt mehetsz majd T-ehén pásztornak az útkaparóhoz...:)

elwood 2008.10.20. 17:03:02

@Bezmag
"jogos a T-Online követelése,... az ügyfél nem mondta le a szerződést, és bár a szolgáltatás maga ellehetetlenült - ... - erről nem szerzett tudomást."

Szóval nem vette észre hogy a kábel amin tolni kéne a biteket azon már nincs is link két hónapja, precíz hibaelhárításra utal.

Tehát ha bemegyek tíz zsömléért a boltba, a pultosnak kifizetem, berakja a semmit a szatyromba, majd ha reklamálok akkor szól, hogy reggel nem hoztak pékárut, de erről ő nem tehet.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 17:17:27

Anno kaptunk netutalványt a fatelepen…gondoltam ha már beszórni a gépbe nemtudom, a kocsmában sem ihatom akkor legyen neT. Megkötöttem T-éknél, majd 1 év után lemondtam….ráírtam gyöngybetűvel, hogy miért….DRÁGA…erre hív a T-és asszonyság : megkérdezhetem miért mondta le? Mondom meee drága, de jah olvasni is megkellene tanulni….erre ő : miért drága? Azé Drága kedves Drága mert találtam ennyiért (3x olcsóbban mint az akkori T legfaszányosabbja) erre őőőő...hát izééé...őő...köszönjük szépen, hogy eddig ügyfelünk volt....na mondom látod bammeg....há igazam vót nem? Há de!

Adslfigyelo · http://adslakciok.blog.hu 2008.10.20. 17:21:31

Sajnos az diktál akié a drót. Szörnyű ez...

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.10.20. 17:26:44

Adslfigyelo · adslakciok.blog.hu 2008.10.20. 17:21:31

majd a dakoták megoldják ha megtudják...hogy nem üveg hanem réz is van!

É2I 2008.10.20. 17:32:55

Na a fax, gépelek itt félórát oszt a tré megoldja, hogy ne kelljen megjelennie....Azt a q...a! Mind1;)
A baj, hogy itt csak evvan (mcgregor). A kunkurenciát meg ölik...

hiszti 2008.10.20. 17:58:08

t-francokat lebontani, helyüket beszántani, lesózniés/vagy sünöket áttelepíteni a húgycsőbe.
eonnal jártam így elköltöztem, újlakóval közösen bejelentettük formanyomtatványon. A cica elvitte a bejelentésünket. 2 év múlva jött a behajtó. Mondom, tudom hogy van tartozásom, hozza a végelszámolást 2002 október 21 -ig és zokszó nélkül kifizetem. De hát nem tudja kiállítani, mert nem lett lezárva, merugye a cica elvitte a bejelentésünket.
Mondom, akkor részemről lezártnak tekintem az ügyet, viszhall.
Azóta sem jelentkeztek.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.10.20. 17:58:40

Már T-Home minden része.
Szerintem meg T-Szarnak kellene hívni.
Drágák a szolgáltatásaik , nem megfelelőek és még apróbetűvel is tele vannak.
Örülnék a helyedben hogy csak 2 hónapot számláztak ki, biztosan kiakarták egész évre :D

Xezs 2008.10.20. 18:41:58

Anno nekem is volt T-online meg T-kábel, de elővigyázatosságból külön-külön lemondtam mindkettőt. Szerintem jogilag is két külön entitás (bár nem vagyok jogász) szóval attól félek hogy igencsak ki kell fizetned azt a hátralékot. Azért drukkolok hogy ne kelljen.

sysTEM 2008.10.20. 19:13:56

Sajnos jogilag igazuk van, mert

-Szerződés1: T-Kábel Kft (kábeltv/üzembentartás)
-Szerződés2: T-Online Kft (internet)
-Az eset történtekor még külön cégek voltak (ha jól olvastam a dátumokat)
-A szolgáltatás igénybevételéhez az ügyfélnek kell előfizetnie kábeltv-s szolgáltatásra (tv szolg. nélkül kábel üzembentartásra)

Ábelesz-kobelesz 2008.10.20. 19:24:20

Pár dolog nem tiszta:

Nekem kicsit gyanús, hogy nincs írásos szerződés. Telefonos megrendelés esetén utólag küldik ki, amit aláírva vissza kell küldened.

Ha ez nem történt meg(bár csodálkoznék rajta), akkor visszont nincs jogi alapja a követelésnek, mivel szerződéskötés sem történt, magyarul az nem írtál alá semmit, ami alapján követelésük lehetne feléd.

Valahogy ez a sztori nem kerek. Én is neked szurkolok! Takarodjon ki az országból a tetves germán t csoport!

schokobanane (törölt) 2008.10.20. 20:13:53

Én azt sem igen értem (azon túl, hogy nincs az ügyben írásos szerződés), a mai világban hogyan képes valaki nyugodtan telefonon lemondani bármit is, s azt hinni, hogy ezzel mindent megtett mindenféle csoporttól való kilépése érdekében. Pláne T-csoportéktól.
Az én esetemben annak idején azért számláztak plusz egy hónapot, mert a lemondásos faxot nem kapták meg (legalábbis az ügyfélszolgálat később ezt állította). Én meg állítottam, hogy dede. Sőt, a faxos visszaigazolásom is megvolt. Nem jutottunk dűlőre, így a számláikkal nem törődtem, amíg nem jött a Sigma levele. Akkor írtam egy udvarias levelet, hogy kifizetem az egy hónapot, de nem tartom korrektnek az eljárást, ezért kérem, hogy kukkantsanak a papirosaikba újfent, és ha úgy találják, hogy mégis megkapták a faxot, akkor utalják vissza az összeget. Bocsánatkérő levelet kaptam, a számlámon pedig ott volt az összeg. Néztem is nagyot, igazából nem vártam, hogy komolyan veszik a dolgot, ha előszörre nem tették.
Mondjuk lehet, hogy mindebben közrejátszott az is, hogy nem egyből a Homárnak és mindenféle hatóságoknak írtam. Szóval, mint mondta valaki korábban, méltányosságra tényleg ne számítson a t. naiv ügyfél.

Ja, és azóta tudom, hogy T-csoportéknak faxolni nyenyenye, pláne lemondást. Lemondani csakis papíron, borítékba téve, ajánlva feladva javasolt. Eme vélekedésemet megerősítette egy nemrégi (mitadisten) T-csoportos lemondás (jaja, sikeres ember nem lehetek, hogy kétszer ugyanabban a kutyaszarban szívok, de mi mást csinálhattam volna konkurencia hiányában?), de ez külön történet, az idevágó része csupáncsak annyi, hogy a faxot ismét nem kapták meg (ami nem lepett meg különösebben), a levelet viszont igen (az se).

Bezmag 2008.10.20. 21:52:24

elwood 2008.10.20. 17:03:02

A páciens kötött egy szerződést. Eddig okay? Megigérte, hogy biztositja a szerződés feltételét, a kábeltévé hozzáférést, és ha már nem akar netezni, felmondja. Eddig tudsz követni?

Ezek után felmondta az egyik alapfeltételt, de a másik oldalról nem intézkedett. Capisci?

Honnan a bánatos csipából tudja a T-online, hogy nem veszi igényben a szolgáltatást? Gondolod, azt figyeljük, JÉÉÉ P. Adrienn naiv ügyfél nem netezik, lehet, hogy ez azt jelenti, hogy fel szerette volna mondani a szerződést, de elfelejtette? Ugyan már. P. Adrienn vállalt valamit, amit szar ügy, de ha irástudatlan, akkor benézte.

Egyébként, azt is elárulom, erre simán kérhetett volna méltányosságot. De mivel sikerült háttal beülni a moziba lsd. HIF és Homár, nem hiszem, hogy fog kapni.

Mylady 2008.10.20. 22:51:56

Én is úgy vélem, hogy amikor szolgáltatóval levelezik (reklamál) az ember, jobb egy udvarias, diplomatikus levéllel indítani. Anyázni lehet később is, ha nem sikerülnek a dolgok. Viszont ha beleírunk a levélbe pár pozitív dolgot, a levelet olvasó ügyintéző hozzáállása is pozitívabb lesz. Valószínűleg.
Ez olyan, mint a személyes reklamációnál. Ha anyázol, csakazértsincs igazad. Ha mosolyogsz, mosolyogni fognak és kedvesebbek lesznek.

Én pl. ha reklamáló levelet írok, beleszövök dicsérő félmondatokat és megköszönök ezt-azt.
Pl. "egy nagyon kedves ügyintézőjükkel beszéltem telefonon"
vagy "több dolgot is kértem tőle, amiből az első úgy látom, teljesen rendben van, ezúton is köszönöm"
vagy "alapjában véve elégedett vagoyk a szolgáltatásukkal"
stb.
Ők is emberek.

Bezmag 2008.10.20. 23:02:32

Mylady, teljesen igazad van. Tehetséges vagy kommunikációban. Grat!

PannonBoy 2008.10.21. 00:12:40

Na, ez egy szép kis történet. Nagyon oda kell figyelni, hogy az ember ne felejtsen el mindent bejelenteni. Még ha egy cégről is van szó, a T-Online és a T-Kábel külön divízió. Lehet kérni segítséget az NFH-tól, ott majd megmondják mi a teendő. A másik, a homárral meg felesleges fenyegetőzni, ez csak egy blog, semmi relevanciája nincs, mindenki azt ír ide, amit akar. Ez nem valami jogi képviselet!

Bezmag 2008.10.21. 01:34:57

@ Pannonboy,

jól látod, de kiegésziteném, a T-Online (Magyar Telekom márka) és a T-Kábel (ma is független cég) akkor nem volt "egy cég" maximum egy cégcsoport része.

Tetszik vagy nem, ha valaki elő fizet vmire, akkor egy szerződést köt, és ennek vannak következményei, és ez vonatkozik a szerződés megszüntetésére is. Ha ezt valaki nem érti, kérdezzen, azért van tpont és telefonos üfsz., ha meg erre se sikerül rámenni, akkor nem csodálkozzon. Ha Adrienn eladta a lakását, és lemondta a vizdijat, de a csatornadijat nem, akkor csodálozna és Homározna, ha kijön a csatornaszámla? Vagy elmü vagy főgáz vagy fötáv? Ha bármelyiket nem mondja le, ugyanúgy kijön a számla.

Sajnos, a kedves poszt-iró nagyon rosszul értelmezi a kérdést, se jogilag, de még erkölcsileg sincs igaza. Senki nem baszta át, semmi olyan nem történt, amit ne lehetett volna előre látni. Viszont, mivel kardot rántott, ne csodálkozzon, hogy a méltányosság reményét is saját maga vágta össze.

Ráadásul, a Homárról is megvan a véleményem, mivel nemcsak hogy nem tart be bizonyos etikai normákat, és agreementeket (igen, kedves Gábris Eszter, felhivhattál volna, ahogy megegyeztünk...:-Ö, tudod, ahogy magad ajánlottad, hogy reality cheking céljából átküldesz minden megjelenés elötti post-ot, hogy legalább a hülyeségek, mint ez, ne jelenjenek meg ) , de direkt hülyéket tesz ki a kirakatba és ezzel nekik okoz kárt. Lelkük rajta. Ha nem is volt igaza a MUOSZ-nak TWÁ ügyben, azért ez preventiv eutanázia gyanús.

Almatlan Jozsi 2008.10.21. 02:04:18

Szerintem is az eroviszonyok ilyenten alakulasa udvarias levelet igenyel.

Pl. T. T-valami!

Kezemet tordelem, amiert onhibambol kifolyolag osszetevesztettem ont egy hasonlo T betus ceggel, es felteteleztem, hogy az ugyfel erdeket is nezik. (minek legyen broadband elofizetesem telefonvonal nelkul? - gondoltam naivan.) Azonban rajottem elkepzelesem logikatlansagara, es biztos vagyok benne, hogy onok erejuket megfeszitve szolgaltattak telefonvonal hianyaban is es en az aetheren keresztul foghattam volna a jeleket idokozben is. Elnezesuket kerem, hogy meg nem vagyok parapszichologus, es elismerem onoknek jar a penz, sot sokkal tobb is!
A ket szep egyenkent 4 eves gyermekemre valo tekintettel kerelmezem, hogy megis tegyek lehetove, hogy 36 honapos kedvezo kamatozasu torlesztoreszlettel fizethessem tartozasomat.
Az, hogy a jovoben semmilyen T csoportbeli ceggel soha tobbe nem fogok szerzodni, teljesen fuggetlen ettol az esemenytol es csupan frissen felvett vallasombol ered.

Koszonom turelmuket es megertesuket
Amen

Mondjuk a posztiro Adrienn erkolcstelensege eltorpul a T-Online es vedoi merev pofatlansaga mellett...
Meltanyossagot en csak az atyauristentol remelnek ezen a foldon es nem egy cegcsoporttol amely rovid tortenete alatt 23 fele kulonbozo formacioban volt kepes egyesulni es nevet valtoztatni, kar, hogy mi fogyasztok ezt mar nem tudjuk kovetni.

Zsebencik Lopédia 2008.10.21. 06:57:41

ha jól értettem, bár még korán van, akkor:
1. felmondás írásban a T-Kábel felé decemberben
2. felmondás szóban a T-Online felé 2 hónap múlva
ezért nem számláztak több hónapot utána...szerintem

Deviáns 2008.10.21. 08:05:39

Fanyuvo · www.nyuvo.hu 2008.10.20. 16:14:44
En 2 eve megrendeltem a T-home szolgaltatast, mondtak, hogy 2 het es kotik. Azota is :)
Az lenne a kiraly, ha kiszamlaznak azt a 2 evet, jo kis cikk lenne a homarra :)

Ha van aláírt papírod róla, nézd meg az ÁSZF-ben a kötbér feltételeit, aztán kérj kötbért a szolgáltatótól. Két év szép summa....

É2I 2008.10.21. 08:46:18

@Bezmag

Látom trés vagy. Van is igazad, de azt tudni kell, hogy, ha valamit egy márkanévvel (T) hírdetnek, a fogyasztók hajlamosak egynek is hinni. Általában átláthatatlan egy nagy cégcsoport kapcsolatrendszere és azt nem az ügyfélnek kellene kivülről követni.
Nem egyszer voltam már az ügyfélszolgálatotokon és bátran mondhatom az ügyintézők fejében is van (nem csak ezzel kapcsolatban) zűrzavar . (Ami a belső informácó áramlás hiányosságaira utal.) Tehát, ha itt tudtok javítani az ügyfél is könnyebben tudja mi a dolga. Azt nem is említem, hogy a felmondás folyamatába simán beilleszthető egy visszajelzés a volt ügyfélnek, hogy még a másik cégnél is van teendője. Ez csak egy gesztus, de megkímélhetitek magatok sok, feleslegesen ideges (volt) ügyféltől.
A telefonos üsz-ről, még annyit kb. húszból kétszer sikerült bejutni, ami nem egy biztató dolog. Az igaz ebből egyszer sikerült is elintéznem, amit akartam ;). (Szóval itt sem ártana kapacitás, minőség növelés.)

"...etikai normákat..." na erről beszélek, a tükör sokmindent megmutat.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.10.21. 09:15:43

Most akkor T-urha vagy T-akony? Normális ember nem is tudja megkülönböztetni.

morzsakutya 2008.10.21. 11:30:59

lehet anyázni, de attól, hogy valaki lemondja a tévét még az internet hasíthat.
lehet azt mondani, hogy "jajaja, nem vettem észre, hogy két szolgáltatóm van", de két számlát is kapott.
lehet bármit mondani, csak előbb nézzen már valaki utána, hogy van-e t-online kábelnet pécsett....

Bezmag 2008.10.21. 11:44:51

@ enenmegaziren 2008.10.21. 08:46:18

Igazad van, ezzel én is tisztában vagyok, hogy sokan nem értik, hogy egy cégcsoport de különálló cégek. Remélhetőleg, ez letisztul nemsokára.

Azonban, gondolj bele, ha Adrienn felmondja az egyik cégnél élő szerződését, arról hogyan értesülhetne egy másik cég. Adatvédelmi okokból ez nem lehetséges.

kadaj01 2008.10.21. 12:54:17

Azért a lakás sok milliós bevételéből talán futotta volna erre... a "két 4 év alatti gyermeket nevelek" duma ma már senkinek a szívét nem mellengeti meg!

sea monkey 2008.10.21. 13:01:49

Nekünk is ezt csinálta a T-genyó! Számlázott a szerződés megszünte után is, mivel Gizike a t-gennynél nem tudta elolvasni a felmondási papíron az egyik adatot, úgyhogy hagyta a vérbe, számláztak tovább! Eszetekbe ne jusson a t-gennyel szerződni! Atomot neki!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.10.21. 13:06:35

Én még most is a Páskomligetben lakom :)

De eztet nem értem:

a T-kábelnél a kábelszolgáltatást írásban felmondtam.

VS

hogy miért nem elég a telefonos szerződésbontás


Most akkor írt, vagy nem írt? Ha írt, akkor van másik példány, azt felmutat és elegendő, ha nincs, akkor meg halásszák elő a hanganyagot.

Nem kötöttél szerződést írásban, de mivel ráutaló magatartással interneteztél, ezért ez szerződéskötésnek minősül. Én is beszoptam, de lerendeztem 2 hét alatt és már másik szolgáltatónál használtam a netet.

A végén lévő szöveg meg nem kellett volna, most azt hitted, hogy emiatt meglágyul a szivük? Ugyanmár. Menj el a bíróságra és követeld a hanganyagot, amelyben beszéltél az ügyfélszolgálatossal.

morzsakutya 2008.10.21. 13:33:32

EnZsolt:
ja, a kábelszolgáltatást. kábeléknél. azt le. van nekik olyan. úgy hívják: kábeltévé.... meg is szüntették.

É2I 2008.10.21. 14:03:48

@ Bezmag

"Azonban, gondolj bele, ha Adrienn felmondja az egyik cégnél élő szerződését, arról hogyan értesülhetne egy másik cég. Adatvédelmi okokból ez nem lehetséges."

Erre írtam, hogy a felmondás visszaigazolásánál tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy még ezzel nincs vége.
Nektek ez evidens, ügyfélnek nem.

kacat 2008.10.21. 14:20:25

de butus vagy, te nagyon butus vagy...
A szolgáltató szolgáltat, de nem intézheti helyetted az ügyeidet.
Tudod, van kötelezettséged neked is.
Számlát kell fizetni, jelezni kell ha módosulnak szeméyles adataid, számlázási címed, meg ha le akarod mondani a szolgáltatást.
Beballagsz az étterembe, három fogást rendelsz, és elvárod a pincértől, hogy megérezze, a desszertet voltaképpen már nem is kéred?
de butus vagy, te nagyon butus vagy...
a butus kis reklamációdat el fogja fogadni a szolgáltató, sztornózza a szolgáltatás ellehetetlenülését követően kiszámlázott díjakat, és egy petákot sem fizet sehova bükntetésként.
tudod, kis butus, jogszerűen járt el.
Te meg itt butáskodsz. Te buta, te.

kacat 2008.10.21. 14:21:59

buta buta p. adriennek
ej de butusok vagytok a piti kis ügyeitekkel

dpspeti 2008.10.21. 16:08:32

Bezmag 2008.10.20. 16:29:52
"Egyébként, azért kell írásban lemondani, a szolgáltatást, mert a szerződésbontás egy jogi aktus, ezért ezt írásba kell foglalni. Szerződést kötni lehet szóban és telefonon is (rögzitett beszélgetés), mivel utólag keletkezik írásos szerződés."

Hát ez konkrétan nem így van. Ugyanis pl ha veszel egy vonalat és arra kérsz ADSL-t és lemondod a vonalat, akkor mondhatni rögtön kapsz egy levelet arrol, hogy mivel ellehetetlenult a szolgáltatás, ezért az internet elofizetes is megszunt. Nálunk pontosan igy volt. Tehát, ha nincs kábel és a szolgáltatás ellehetetlenul, akkor pont hogy megszunik automatikusan az internet szerzodés is (ha husegidos, akkor persze a megfelelo kiszámlázással)

dpspeti 2008.10.21. 16:09:50

Rosszat idéztem: :S

Bezmag 2008.10.20. 16:29:52
"Ennek alapján jogos a T-Online követelése, hiszen nem tehet róla, hogy az ügyfél nem mondta le a szerződést, és bár a szolgáltatás maga ellehetetlenült - ez sem a T-Online hibája - erről nem szerzett tudomást."

Bezmag 2008.10.21. 16:23:10

@ enenmegaziren 2008.10.21. 14:03:48

Elfogadom, igazad van, és ennek alapértelmezésben igy kellene történnie.

Azonban, nem voltam ott. Ha a hölgy rákérdezett, és azt a választ kapta, hogy "T-kábel tájékoztatása szerint más teendőm az üggyel kapcsolatban nem volt.", ez félreértés lehetett, hiszen nyilván a TK ügyintéző a TK szolgáltatás lemondásra gondolt.

Bezmag 2008.10.21. 16:25:07

dpspeti: telefonszolgáltatás esetében valóban igy van, sőt ha hűségben vagy, megy a szerződésbontási díj számla is. A kábel esetében technológiai okból másként müködik.

gote 2008.10.21. 17:30:09

Bezmag, én a helyedben inkább utánanéznék, mielőtt hülyeséget beszélek. dpspeti gondolom erről beszél (T ÁSZF 41. oldal):
"Amennyiben a kábeltelevíziós szolgáltatás vonatkozásában előírt korlátozás nélküli rendelkezésre állás az Előfizető érdekkörében felmerült okból nem teljesül, úgy a szerződés ellehetetlenülés okán megszűnik."

Értsd: Ha lemondod a kábeltv-t, megszűnik a kábelneted is. (és itt most tekintsünk el attól, hogy a két cég hogyan értesíti egymást, a lényegen nem változtat)

Bezmag 2008.10.21. 23:06:40

@gote

bátran olvass tovább és nézz meg egyéb rendelkezéseket is.

dpspeti 2008.10.22. 10:54:48

Bezmag: Én is T-s vagyok :D És szerintem meg kábelnél is igy van az ÁSZFben:)

morzsakutya 2008.10.22. 13:51:01

a T nem a CIA! nem figyeltetik az embert, hogy ott lakik-e, főz-e, mos-e, néz-e elég tv-t ahhoz, hogy fizessen is, szörfözik-e x ezer ft értékben a neten...

bemegyamadzag? bemegy. bemegyakép? bemegy. bemegyahang? bemegy. akkor fizessed. az, hogy nem nézed, kurvára nem érdekel senkit sem.

legközelebb mi lesz? azért ír ide valaki, mert a szolgáltató kiszámlázza a teljes havidíjat, pedig ő csak 2 órát néz egy héten tévét, nem pedig 168-at?!?!?!?

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.10.22. 23:06:03

@morzsakutya: "legközelebb mi lesz? azért ír ide valaki, mert a szolgáltató kiszámlázza a teljes havidíjat, pedig ő csak 2 órát néz egy héten tévét, nem pedig 168-at?!?!?!?"

A video-on-demand - lásd pl. online streamelhető pornófilmek - pont erről szól: megmondod, mit akarsz nézni, és akkor indítod el, amikor akarod, és csakis azért fizetsz, amit tényleg megnéztél. És mivel az emberek lassan kezdik megunni a hagyományos tévéadásokat, amikor is 1) mások mondják meg nekik, mikor nézzék ezt vagy azt a műsort (lásd "apu, kezdődik!" alapgondolatát), és 2) telebasszák az amúgy sem túl érdekes műsort ocsmány, tenyérbemászó reklámokkal, ezért kénytelen-kelletlen át fog alakulni a műsorszórás valami ilyesmire. (És már kevésbé a műsorért fogsz fizetni az adónak, mint inkább az Internet-szolgáltatódnak, hogy fölvette ezt is a lehetőségek közé.)

Fall 2008.10.26. 12:56:12

Költöztünk. Telefonálok a kábelszolgáltatónak, hogy mi a teendő. Le kell mennem ügyfélszolgálatra (negyed óra séta), felbontani a szerződést, újat megkötni, hordozási díjat kifizetni (4k), majd várni a szerelőket.
Lemegyek, régit felmond, újat megköt, pénzt befizet. Pár nap múlva szerelők ki, bekötik, beállítják és hasít a net.
Lehet ezt így is kedveseim, nem kell a T-re hagyatkozni, csak ha nagyon muszáj. ;)

raven_seldon 2008.10.27. 11:08:38

Én is beírom, ami már félig-meddig elhangzott, hogy rögzüljön: ha megrendelsz egy szolgáltatást telefonon, akkor azáltal hogy elkezded használni, ún. ráutaló magatartással elfogadod a szerződési feltételeket. Majd kapsz postán egy példányt a szerződésből, amit nem feltétlenül szükséges visszaküldeni aláírva, pont a fentiek miatt. Ámde ha már nem kívánod igénybe venni a szolgáltatást, akkor ott nem tudsz ráutaló magatartást tanúsítani, mert az, hogy nem netezel, az nem az. Ezért kell írásban, aláírva, stb lemondani.

ge 2008.11.06. 20:20:04

Bezmag 2008.10.21. 01:34:57

???

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2008.12.04. 22:51:52

Most velem is hasonlót csinál a T-Online. Illetve most már a T-Home,a jogutódja. Megrendeltem tőlük az internetet 2007.09.19-én,de soha nem kötötték be.Erre most kitalálták,hogy 2008 10.16-án bekötötték és már van adatforgalom és fizessek.Ráadásul MA kaptam tőlük a levelet,hogy 31 napon belül még lemondhattam volna az előfizetést kötbér fizetése nélkül.

attilav 2009.01.07. 00:32:40

"Bezmag, én a helyedben inkább utánanéznék, mielőtt hülyeséget beszélek. dpspeti gondolom erről beszél (T ÁSZF 41. oldal):
"Amennyiben a kábeltelevíziós szolgáltatás vonatkozásában előírt korlátozás nélküli rendelkezésre állás az Előfizető érdekkörében felmerült okból nem teljesül, úgy a szerződés ellehetetlenülés okán megszűnik."

"Értsd: Ha lemondod a kábeltv-t, megszűnik a kábelneted is. (és itt most tekintsünk el attól, hogy a két cég hogyan értesíti egymást, a lényegen nem változtat)"

Megnéztam a t-kábelnél az ászf-t, és az azt mondja hogy internethez nem kell előfizess kábeltvre, csak rendelkezésreállási szerződést kell kötnöd, ami havi 600ft körül van.
Tehát a "Ha lemondod a kábeltv-t, megszűnik a kábelneted is." nem teljesen igaz, mert ha csak a kábeltv műsorleszotási szerződésed mondod fel akkor életbelép a rendelkezésreállási szerződés.

attilav 2009.01.07. 00:33:54

műsorleszotási=műsorelosztási

attilav 2009.01.07. 00:39:50

Ja amikor bekötötted a kábeltvt akkor a műsorleszotási szerződéssel(amiben benne van melyik programcsomagot kéred) együtt kötnöd kellett egy rendelkezésreállásit is, aminek a 600ft-os kitétele akkor lép életbe ha a műsorelosztási szerződést lemondod, amíg van műsorelosztásid addig nem kell fizetned a rendelkezésreállást, de amint lemondod, életbe lép a havi 600 rendelkezésreállási.
A kérdés az hogy a cikkben említett delikvens kompletten lemondta a kábeltvt(a végpont meszüntetése) vagy csak a műsorelosztásit mondta fel, ha utóbbi akkor az internet megy tovább.
süti beállítások módosítása