Tékozló Homár

Kerékbilincs csak kápéra?

2008.10.31. 09:10 | jackyll | komment

Akinek bilincseltek már meg éjszaka kocsiját, az élesebben érzi DrDudor fájdalmát, akinek kis híján 100km buszozásra változott a csütörtök estéje, merthogy a közteres nem volt hajlandó csekket kiállítani a kerékbilincselésről. Miért is?

Éjfélre értünk haza Győrből, ahol is a kedves közterületesek kerékbilinccsel látták el a rossz helyen parkoló autómat. Ezzel még semmi gond sincs, mert ha az ember tilosban parkol akkor kapja is meg méltó büntetését. Telefon kollégának, gyere már és szedd le mert szeretnék hazaindulni, ugyanis 50 km-re lakunk és azért jó lenne még ma hazaérni (este 9 volt). Ok, jön a válasz, még befejezi az "intézkedést" és azonnal ott van. Megérkezik az emberünk, mondja azonnal kiállítja a számlát és mehetünk is Isten hírével. 18000 forint lesz.

...szünet
...csuklás
...szünet

Ok, adjál egy csekket és ha megjön a fizetés már megy is a postai feladás(nem szeretek tartozni, mert annak sosincs jó vége) Azt nem lehet, csak most tudom kifizetni kpben, vagy holnap, de 24 óra után már 26000 pengő. 18000FT helyszíni bírság azonnali kifizetéssel? Mi van? Mondom még egyszer lassabban. Tíííízennyyyolcccezeeer jómagyar forint zsebben 30.án? Ki vagyok én? Multimilliomos jazzdobos?

Nincs nálam ennyi pénz, ugyanis az utolsó 2000 Ft-omat tankoltam bele a gépbe, hogy barátnőmet át tudjam hozni dokihoz, mert még mindig nem heverte ki a sokkot, amit a securitysek és a rendőrök okoztak neki/nekünk a hétvégén a teszkóban(ez egy másik sztori,majd egyszer leírom). Akkor nem tud mit csinálni, próbáljam meg megoldani valahogy.

Ok, megoldanám, de
1. 50km-ről utaztunk ide és nem nagyon megy ilyenkor már hazafelé semmi (asszem talán 11kor megy egy vonat, de minek vonatozzunk ha ott állok az autóm előtt???)
2. amúgy nem szívesen hagynám ott a kocsit, hogy levonat/buszozzuk 100km-t feleslegesen amikor ott van az autóm! rajta egy vastüdővel
3. most akkor van egy a saját tulajdonomban lévő gépjárműm, amit azért nem használhatunk mert nem képes kiállítani egy szájbavágott csekket egy büntetésről?

Sajnos nem tud mit csinálni és különben is mennie kell mert rengeteg autót meg kell még bilincselnie. Húdefasza. Most mi legyen? Vonatozunk haza éjszaka újabb 2000ért, majd másnap délután vissza hogy befizethessem a büntetést személyesen? Ennek mi értelme? Ezt ki találta ki? És hogy számolták ki a 18000 forintot? Mi alapján? Nem sok kicsit egy rossz helyen parkolásért? És miért nem lehet csekken befizetni? És..és..éééésss?!?

Szerencsémre pont van ismerősöm Győrben, aki miután bement a munkahelyére és kért a főnökétől pénzt(amit majd fizetéskor tudok csak visszaadni neki) egy óra múlva ott volt az összeggel. Kifizettem, kerékbilincs lekerült és mehettünk az utunkra.

DE! Mi van akkor ha nincs senki akit felhívhattam volna? Tényleg nincs csekkes befizetési lehetőség? Csak ilyen tortúra árán lehet megoldani ezeket a dolgokat ma Magyarországon? NEM HISZEM EL!

És lehet tényleg megfogadom nagytudású vezetőnk tanácsát: "Akinek nem tetszik, el lehet menni..." El is megyek...hacsak nem kerékbilincselik le ismét a kereket.

Üdv.
DrDudor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vacsad · http://indafoto.hu/vacsad/collections 2008.10.31. 09:13:11

Hú...elsőre sikerült :P
Na akkor elolvasom...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.10.31. 09:14:47

Nem kell rossz helyen parkolni. Ez nem jutott eszedbe???

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:16:27

most a Tóta W miatt lecsúsztam a dobógóról

Pikka 2008.10.31. 09:18:06

Nekem van túl korán, vagy tényleg nehezen érthető a post?
Nekifutok mégegyszer.

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:18:50

és ha mondjuk van csekkes befizetés, akkor hogyan fizeted be éjszaka a csekket?
vagy gondolod elhiszik becsszóra, hogy majd másnap becsengeted
ehehehe

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.31. 09:19:13

hátbazdmeg, minek kell rossz helyre parkolni? kinn a tábla, a kerékbilincses kiegészítő. vak-e vagy?

rossz helyen parkoltál, beszoptad. a pénz is odavágott, mert kölcsönkérve kellett kifizatni, az autódat se használhattad egy napig, tömegközlekedtél. remélem legközelebb nem állsz rossz helyre. vagy ha igen hülye vagy.

így kell érvényt szerezni egy megállni tilos táblának. grat a bilincselőknek!

elwood 2008.10.31. 09:19:16

Ezért tart itt ez az ország, már a tilosban parkolókat is szivatják.

Mi lesz ha az összes tilosban parkoló egyszer csak elhagyja az országot ?

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:19:51

Pikka

az a baj, hogy tilosban parkolt, és ezért nem kapott valami komolyabb ajándékot (wellnesbelépő, eskövői torta, baccpapucs, Laptop) ajándékba a közteresektől

Pikka 2008.10.31. 09:20:03

Jó, nekem volt korán.
Legközelebb talán próbálj meg jó helyre parkolni és nem lesznek ilyen gondjaid.

elwood 2008.10.31. 09:20:50

Van egy jó posztom, a váci fegyházból írják, hogy szivatják a bűnőzőket. Szar a kaja, nagy a zsúfoltság.

Mi lesz ha egyszer csak itthagyják az országot ?

DrDudor 2008.10.31. 09:21:30

Mivel fél Győr fel van túrva, csak kerülőutakon jutottam a helyszínre és pont nem láttam az utca elején a tiltó táblát, mivel azzal voltam elfoglalva, hogy ne zúzzam le az autót a keresztbe-kasul otthagyott sok szartól..és különben is a reklámban azt láttam, hogy az új Suzukit nem kerék bilincselik le,nem?
Átb@sztak a szemetek!

Pikka 2008.10.31. 09:22:18

Egyéves önkéntes
A bilincs nem elég ajándék? +2000Ftért super size büntetést kap, mely tartalmaz egy darab rózsaszín kerékbilincset. Legalább feldobja a szexuális életüket és a barátnő is edzettebb lesz, jobban bítja majd a tecsós biztonsági őröket.

Secnir 2008.10.31. 09:23:34

kerékbilincsest kihívni, gyere barátom, gyere.
aztán a sötétben pokrócot rá, oszt megkanalazni.

s.o.v.i.e.t 2008.10.31. 09:24:38

Ha jól tudom, akkor csekkel sem lett volna beljebb DrDudor.. Azt is be kell fizetni és a befizetett csekk láttán találja meg a bilincslevevő kulcsot a méltán tisztelt szakember.

Aki mostanában már traffipaxozhat is.
Becsületesen elkéri a 18-at, aztán leméri a rajtsebességedet 25+jogsiért.

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:26:38

Pikka


valóban érdekes aspektus!
ötvözni lehet az autós szexet meg a szado-mazo bilincselőst, elég csak a kocsira kerékbilincset tenni (rózsaszín plüss)

egyénként is a suzuki van olyan bivalyerős, hogy bilinccsel a kerekén is elindul...

ezek után kíváncsian várom, hogy mi történhetett a teszkóban...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.31. 09:27:16

általában ha valahol egy városrész fel van túrva, ott mindíg vannak forgalmi, és parkolási korlátozások.

táblát mindíg figyelni kell:
-akkor is ha szar napom van
-akkor is ha esik az eső
-akkor is ha a csajom éppen szül
-akkor is ha fel van túrva a város

dehiszezénvagyok 2008.10.31. 09:28:26

Engem a Tescós történet érdekelne. Köszi előre is. :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.10.31. 09:29:18

off

Én azt szeretném belekiabálni a cybertérbe, hogy a múlthéten ELSŐRE! sikerült lemondanom a UPC-t telefonon keresztül, megjött a csekk a töredék számláról és elváltunk egymástól minden gond nélkül. Ez nekem FONTOS!

Sikeres vagyok-e?

on

s.o.v.i.e.t 2008.10.31. 09:31:08

klarky
nem lehetsz sikeres, mert még eztán megy az ember -remélhetőleg alkalomhoz illően öltözve; különben máskor is menni fog - kivenni a kábelét

Impega 2008.10.31. 09:31:44

En azert valahol egyetertek a posztoloval. O, tilosban parkol, ok megbunteteik, de miert kellene neki kp-ban fizetni? Meg a rendornek se fizetunk kp-ban gyorshajtasert vagy a kozteruletfelugyelonek tilosban parkolasert. Vagy tevedek?
Neki nem azzal volt problemaja ogy fizetni kell, hanem azzal, hogy ott azonnal, este. Miert nem adnak csekket? Ez szerintem baromsag!

Pikka 2008.10.31. 09:31:52

Őszinte gratuláció klarkynak! Áruld el a titkot, hátha nekem is elsőre sikerül majd.

DrDudor 2008.10.31. 09:32:35

Teszkóban nem történt semmi érdekes, csak fél órán át akartak meggyőzni minket a biztonságiak és a rendőrök, hogy mi márpedig előző este akkor is 200 forintos dvdket loptunk és ismerjük már be, mert a felvételen nem látszik semmi és különben is sietős a dolguk...és mindezt a vevőszolgálatnál mindenki szeme láttára. Köszönjük!

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:32:55

klarky

Két eset lehetséges:

1. te hazudsz!!!

2. mióta élsz kinn Norvégiában?

:)

AlulírottFentemlített 2008.10.31. 09:33:28

Az azért felmerülhetett volna DrDudor-ban, hogy mielőtt bárhová is leparkol, körbesasol, lehet-e ott egyáltalán?

Különösen akkor, ha meg először jár (parkol) valahol az ember.

Egyébként meg azokat is meg kellene büntetni, akik bár olyan helyen parkolnak, ahol lehet, viszont úgy állnak meg hogy két helyet is elfoglalnak, ezáltal sünszarásra kényszerítve másokat!

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.10.31. 09:34:17

Most mi a gond, van ahol átutalással adnak árut van ahol kp-re.
Fogadhunk átvert és nem adta oda a kifizetett bilincset :D

DrDudor 2008.10.31. 09:36:36

Impega ott a pont!
Mentem már gyorsabban a megengedettnél, hajtottam már át záróvonalon, parkoltam már parkoló jegy nélkül...mindenhol kaptam csekket és be is fizettem szépen mindig rendben.
Velem aztán nincs gondjuk a szerveknek.
ÉN vagyok az aki egy szó nélkül elismeri ha hibázott és ha ez akkora probléma akkor értem már miért tartunk itt!
Ennyi.

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:37:06

Impegna

te - miután leszedték a bilincsdet - bizetEDE a csekket?
A bilincs elég komoly érv egy ilyen jellegű befizetés meggyorsításában, még akkor is ha ennek a gondolata egüttműködő partnert elrettenti, megsemmisíti, korlátozza és távol tartja.

Hurrá Torpedó

igaz amiket írsz, bár eddig nem tudtam, hogy esőben is kell figyelni a táblákat
a többi az okés, de az eső...

としあき 2008.10.31. 09:38:40

Na, és legalább jó filmek vannak azokon a 200Ft-os DVD-ken?

s.o.v.i.e.t 2008.10.31. 09:41:17

a bilincset erővágóval éjszaka leszedni nem kell félnetek jó lesz

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:43:16

soviet

utána be kell vinni a teszkó Üveg- és Kerékbilincsvisszaváltás osztályára
az érte kapott pénzzel pedig irány az Akciós DVD osztály

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.31. 09:44:47

igazából az eső helyett azt akartam írni hogyha nagyon kell szarni, de aztán inkább átírtam esőre :D

avogadro00 2008.10.31. 09:44:48

mért parkolsz tilosban?

@nális coitus 2008.10.31. 09:46:37

Ütős sztori! Én a fejedre húztam volna a kerékbilincset, hátha nem felejted el, hol lehet parkolni. Mit pampogsz itt, ha rossz helyen parkolsz???

Impega 2008.10.31. 09:46:45

Egyéves Önkéntes 2008.10.31. 09:37:06

Figyelj a birsagot be kell fizteni. Ma vagy holnap vagy egy ev mulva, csak akkor 10szeresere no az osszeg. Csekk=buntetes= be kell fizetni. De miert kellene egybol? a parkolobirsagot sem kell egybol? A rendori buntetest sem? Akkor ezt miert kellene?

frocli 2008.10.31. 09:48:52

Always look at the bright side of life!
Örülj annak, hogy van egy barátod, akinek van olyan munkahelye, ahol késő este ott van a főnöke és van szíve előleget adni!
Én ilyet nem tudok felmutatni!
Mármint barátot igen, de a további paraméterek nincsenek...

Pikka 2008.10.31. 09:49:55

ez mondjuk igaz
de vajon tanul-e belőle, az záróvonal átlépés, gyorshajtás és jegy nélkül parkolás után?

Sasfióka 2008.10.31. 09:50:33

Ha jól számolom, a kerékbilincselő Gaztett Zrt. így most kb. 150 Ft-tal van közelebb, mintha te 10-én, csekken fizeted be a lóvét. Ugyanis van kb. 15 napnyi kamat + a csekk befizetésének költsége.

Most éves szinten 10.000 kerékbilincs esetén ez 1.500.000 Ft, azaz egy újabb kerékbilincselő munkatárs munkabére, hogy több legyen a bevétel. Ördögi kör ez kérem szépen.

DrDudor 2008.10.31. 09:51:55

Ez a hobbim.
Csekkeket gyűjtök.
Imádok a törvény-el szembemenni.
Itt nem jött be a szenvedélyem, nem kaptam csekket :(
Pedig pont ez hiányzott a gyűjteményemből.
Affene...

AlulírottFentemlített 2008.10.31. 09:53:17

Kellene venned DrDudor egy IFOR-os volvót!

Szerintem minimum 5 évig garantáltan parkolhatsz vele ingyenesen bárhol az országban.

Egyébként meg elhiszem, hogy mindig befizeted a büntetéseket, de ettől nem válsz szentté.

"Mentem már gyorsabban a megengedettnél, hajtottam már át záróvonalon, parkoltam már parkoló jegy nélkül...mindenhol kaptam csekket és be is fizettem szépen mindig rendben."

Nem lehet, hogy hazárdőr vagy?

Időnként meg lehet úszni a büntetést, így ezt Te extrém sportként űzöd.

., (törölt) 2008.10.31. 09:54:07

Ok, levette a bilincset. És? Akkor megkaptad, vagy postán külde?
Büntetést nem is kellett fizetni?
Mit csinálsz otthon egy kerékbilincsel?

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.10.31. 09:54:48

Betűzzük szépen:
Kojjupszijó!

EÖ (törölt) 2008.10.31. 09:59:05

impegna

persze be kell fizetni
de brit kutatók kimutatták, hogy ha bilincs van a kocsid kerekén, akkor a büntetésfizetési hajlandóság ugrásszerűen megnő

egyébként meg pajszel, és dobjátok a bilicset a földle le, de dulván

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.31. 09:59:51

frocli 2008.10.31. 09:48:52
Jichak Kolompár 2008.10.31. 09:54:07

ennyi embert aki nem tud értő olvasni...

a haverja nem este kért a főnöktől hanem másnap. másnap kapták le a kocsiról a cuccot. a büntit be kellett fizetni. készpénzben ment a biznisz. nem vitte haza a bilincset.

papucsbojt 2008.10.31. 10:02:59

persze, vessunk mindenkit a mokusok ele, aki szabalyt szeg! igy jarja egy jogallamban, szerintem egyebkent az azonnali fejloves lenne az idealis. aki panaszkodik, az kap meg golyot, de persze csak ha felarat fizet.

kulonben is, nekem mindig gyanus, ha helyben csak kp akarnak, mert az sztem kapasbol a kozeg/elvtars/szerv zsebebe megy.

Pikka 2008.10.31. 10:04:10

Hurrá Torpedó:
Azt írja, hoyg a haver egy órán belül ott votl. Szertintem teljesen úgy értelmezhető, hogy este ment be..ugyanis nincs szó hazabuzsozásról, vonatozásról, se padon alvásról.

elwood 2008.10.31. 10:08:49

Ennyi pénzért egyégként egy kisebb csokiszökőkutat is tehetnének a bilincs mellé.

frocli 2008.10.31. 10:10:57

Hurrá'
még egyszer elolvastam, de most is csak úgy értelmezem, hogy este 9 körül huzakodtak a kedves bilincselővel, és aznap éjfélre hazaértek, - ebből nekem az jön le, hogy a haver este 10 és 11 között szerezte meg a váltságdíjat...

DrDudor 2008.10.31. 10:11:00

Nem hiszem, hogy ennyire érthetetlen voltam.
Az egészben az a lényeg!, hogy mi van akkor ha az embernél se 18000 forint, se közeli ismerős telefonszáma nincs a zsebben?
És ha mondjuk nem 50 hanem 250km-re van az otthonától éjnek-évadján?
Nekem szerencsém volt, de mi van ha...?

frocli 2008.10.31. 10:12:57

elwood'
vagy a Sugár cuki lakodalmi tortájának műanyag díszeit...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.10.31. 10:18:34

na látom itt értelmezési gondok vannak...

18k NEM a BÜNTETÉS! annyi pénzegység a bilincs le és felszerelési díja (főtanyán _csak_ 14500), amit KP kell rendezni! ha mázlid van akkor ennyi! ha nincs mázlid akkor a kocsi rendszáma alapján még fel is jelent a közteres, na azt lehet postai csekken befizetni!

staropramen 2008.10.31. 10:19:24

Ez kétségtelenül szar helyzet ,de te okoztad magadnak, nem a sötét oldal esküdött össze ellened. Szerencséd volt, így hamar végeztél.Ha nincs ismerős akkor séta haza, pénz a zsebbe séta vissza.Te főzted magadnak.
Az persze más kérdés, hogy ha kp ben fizetsz hol landol a suska.

Főúr1127 (törölt) 2008.10.31. 10:20:09

Kocsit kinyitni, tűzoltófejszét kivenni, bilincset szarrá-húggyá szétütni...

Maradványokat kukáig nem elvinni. Bizonyítsa hogy a kocsidon volt. Fényképezőgép, vagy kamera volt-e nála?

HA igen, vedd el, töröld le add el (magadon is és másokon is segítesz).

Egy ötletek megteszi...

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.10.31. 10:20:49

@soviet:

A kábeles ember már volt, ki is kötöttek mindent. És ezt úgy, hogy a telefonos hölgyike maga mondta, hogy nem kel otthon lennem, ők mindent elintéznek, ha a kapcs. szekrényhez oda tudnak férni. Az meg alap egy bérházban.

Na, így sikeres vagyok? 8-)

EÖ (törölt) 2008.10.31. 10:25:41

klarky

akkor lenne igazán kerek a történet, ha kiderülne, hogy a UPC-nek volt kulcsa a lakásodhoz, és amíg te homároztál, izé dolgoztál, addig ők elmentek és mindent megcsináltak, sőt mivel hamarabb végeztek még el is mosogattak, ja és távozóban levitték a szemetet

Bit Rot 2008.10.31. 10:26:09

@DrDudor:
"Az egészben az a lényeg!, hogy mi van akkor ha az embernél se 18000 forint, se közeli ismerős telefonszáma nincs a zsebben?"

Bankkártyád csak van?
Utaltatsz rá pénzt, azonos banktól egyből megjelenik. (pl. OTP-OTP, CIB-CIB, stb.)

"Nekem szerencsém volt, de mi van ha...?"

Mi van ha?
Mi van, ha lakott területen 100-al megyek 50 helyett, és lefotóznak?
És ha nem fotóznak le? Akkor szerencsém volt?

"Nincs nálam ennyi pénz, ugyanis az utolsó 2000 Ft-omat tankoltam bele a gépbe"

Szar ügy. Nálam se szokott lenni pénz, de legalább a kártyámon van. Ha nem lenne, akkor pedig előre gondolkoznék, és kérnék hitelkeretet, vész esetére!

Nyilván azért kell helyben lepengetned a pénzt, mert különben meglógnál a csekkel, és lehet, hogy befizetnéd, lehet, hogy nem.

Ez a kerékbilincs lényege.

Ettől még szerintem kerékbilincselni oltári szemétség! Inkább rendőri cetli + szabálysértési eljárás!

Igaz, az 30 ezer Forint.

Talán akkor inkább mégis kerékbilincs?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.10.31. 10:26:31

Leparkoltam és bementem a munkahelyemre. Tíz perc múlva kijöttem, és láttam, hogy a parkolóőr éppen a büntetést írja.
- Ne csináld, csak tíz perce áll itt ez a kocsi - mondtam neki.
A parkolóőr rám se nézett. Talán nem kellett volna letegeznem? Nem szeretem ezeket a kék majmokat. Elkezdtem elmondani mindennek, a családfáját se hagytam ki, vagy két percig egyfolytában káromkodtam. A parkolóőr odaintette a társait, és kerékbilincset tettek az autóra. Még egy ideig gyakoroltam rajtuk a szókészletemet, de láttam, hogy már nagyon késében vagyok. Fütyörészve otthagytam őket a főnököm kocsijánál, és befordultam a sarkon, hogy a sajátommal kimenjek az ügyfélhez.

AvgDvl 2008.10.31. 10:26:35

höhöhö, öntudatos a kis latol...

aki szarik az egymás mellett élés szabályaira, az ne sírjon, ha szívatják.

DrDudor 2008.10.31. 10:28:21

RosszQtya ezt jó tudni.
Jó kis órabér.
És ezt nem lehet mondjuk postai rózsaszín csekken kiegyenlíteni?
Mivel le lett fényképezve, a rendszámom fel lett jegyezve, adatlap kitöltve, szerintem nem sok esélyem lett volna a nem befizetésre.
Hacsak nem akarok egy jó kis behajtást a fejemre.

EÖ (törölt) 2008.10.31. 10:30:20

AvgDvl

"höhöhö, öntudatos a kis latol..."

á bázmeg kiköptem a lángost (nem mekis!)

megéldemelnéd, hogy az oloszlánok elé lökjelek ezért a tléfáélt...

staunch (törölt) 2008.10.31. 10:31:25

DrDudor teljesen egyetértek a felháborodásoddal.
Siralmas, hogy a sok gyíkarcú annyit tud levonni a történetből "mit pampogsz köcsög, rossz helyen parkoltál fizess"
Igen, a kurva eljárás az ami felháborító. Oké tudom ezek a kommentezők soha nem néznek el egy táblát, vonalat stb. így velük ez soha nem fordul elő.
Igazából tudom, hogy lerágott csont de kérem magyarázza el valaki:
1. Rossz helyen parkolok az ugye szabálytalan dolog mit kapok érte? Bilincset
2.Megkaptam a bilincset ha akarom se tudom a szabálytalan parkolásomat befejezni ergo a szervek hosszabítják meg a szabálytalanságot. Kaptam már én is bilincset 1,5 óra múlva értek oda a szürke ruhások.
3. 20 perces szabálytalan parkolásból lett majdnem 2 óra.
Ttudom mit pampogok, tilosban álltam...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 10:35:07

eza bilincs tenyleg baromsag
itt rateszik azt a bizonyos magyar mikulascsomagot
oszt ha nem fizetes be idoben bevisznek a bortonbe oszt jovan
Mary felejyi mindig rossz helyen a kocsijat
en ma rendesen nyomozom hol allt meg a haz jorul mig felhozza amit vett, mert onnantol elfelejti
marmint a kocsit
de bilincs nincs, a kocsi nem bunozo
jelentem a Hallowen orulet beindulta amerikaban
tegnap ilyen lancfureszes gyilkosnal fizettema Waimartban

EÖ (törölt) 2008.10.31. 10:35:46

staunch

pont ez a célja, hogy szopjál és tanuld meg, hogy nem parkolok a mentőbállóba/tűzoltólaktanya elé/zebrára/útközepére/villamossínre/repülőgép-kifutóra/vámszabad kikötő szárazdokkjába

érted, hogy szenvedj, az a cél
a poszt írója is majd meggondolja ezután, hogy győri csajjal szóba áll-e egyáltalán

staropramen 2008.10.31. 10:36:42

@staunch
higgadj le kérlek

elwood 2008.10.31. 10:37:59

AvgDvl
"höhöhö, öntudatos a kis latol..."

ez most nagyot ütött

s.o.v.i.e.t 2008.10.31. 10:40:45

ezért kell két kocsival járni.
egyikkel szabálysértően parkolni. ha bilincs, akkor másikkal elmenni pénzért. ha megúszás, akkor kuncogva elhajtani a szabálytalanabbikkal.

nekem gyanus volt mar az elejen is... 2008.10.31. 10:41:43

a "18ezer sok"-kal az a baj, hogyha levinnék 2000re akkor lenne elég surmók a városban aki 2000et bekészitve a kesztyűtartóba keresztben parkolna a hidon ha éppen ahhoz lenne kedve, aztán csengetne ha éppen megbüntetik...

staunch (törölt) 2008.10.31. 10:43:09

staropramen
Higgadt vagyok.


Egyéves Önkéntes
Ez a pedagógia vonal eszembe se jutott.
Megvilágosodtam. Akkor ez tulajdonképpen nekem jó.

The Good Boy 2008.10.31. 10:43:51

Posztoló örülhet neki, hogy a közteres kente meg (18-ra), mert a rendőr tiltott helyen parkolásért közigazgatási bírságot adhatott volna, ami fixen 30 000 jó magyar forint. Mondjuk ott legalább ulólag küldenek csekket.

2008.10.31. 10:50:35

puhányak vagytok gyerekek.
Izraelben ahova nem akarnak beengedni ott acélkarmok állnak ki az aszfaltból és csak a kifele jövőket engedi ki. Aki szabálytalanul akar bemenni a parkolóhelyre annak beleállnak a kerekébe.
Szóval ehhez képest a kerékbilincs smafu.
Azért nem lehet készpénzben az őrnél befizetni mert az sima korrupció lenne. A csekkes megoldás sem jó, mert elcsalják az ügyfelek és nagy cirkusz behajtani rajtuk a pénzt. Ennyi meg egy bambi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 10:53:41

KUlics
Izraelt ne hasonlitsuk ma' ide ott a palesztinok ellen vedekeznek
minden tartozast nehez behajtani ha valaki nem fizet de azert nem bilincselnek meg mindent
remelem
persze ha neked igy jo nekem8
ps. itt aztan teged hamarabb megbilincselnek mint a kocsidat, nagyon szeretnek bilincselni

Ofélia . 2008.10.31. 10:53:53

Egyéves nekem a rántottám áldozott.
Viszont kifelejtetted a vasuti átjárót viszont a gyors után már nem téma a bilincs.

Virus 2008.10.31. 10:54:43

kedves Dr Dudor!
lehet azon elmélkedni, hogy ugyammár miért nem kaptál csekket, meg ilyenek, de mint látod, ez az ország még nem tart ott, hogy mindenhol, és minden szinten kényelmi kiszolgálásban részesülhess. az ország több évtizedes lerohasztása után nem megy olyan pikk pakk az európaisodás minden szinten. mint ahogy azon a szinten sem, hogy a szabályokat bizony be kell tartani, és ahol tilos parkolni, ott ne parkoljon a magyar. Szerintem Neked akkor van jogod pattogni, ha Te egyébként betartod a szabályokat. de így, hogy vétesz, másoknak az útjába állsz, elzárod az utat a babakocsisok elől, vagy mittomén, (a lényeg az, hogy ahol tilos parkolni, ott nem ok nélkül, és nyilván valakinek meg kellemetlenséget okozol, ha mégis odaállsz), szerintem csöndben húzd meg Magad. aztán majd ha Részedről minden rendben, akkor lehet reklamálni csekkért, kártyás fizetésért vagy lemosogatásért...

elwood 2008.10.31. 10:55:33

@hagyma

"eza bilincs tenyleg baromsag
itt rateszik azt a bizonyos magyar mikulascsomagot
oszt ha nem fizetes be idoben bevisznek a bortonbe oszt jovan"

Bocsánatot kérek ez melyik ország ?
Itten ez úgy zajlik, hogy ráteszik a csomagot amit a terepjárótulajdonos laza mozdulattal a földre dob, mert zavarja a kilátásban. Az autót rendszám alapján feljelentik, (ha szlovák, lichtensteini, burkina-fasso-i rendszámot megtalálják egyátalán) a kiérkező büntetést a tulaj ismét kidobja.

Mikor büntetőfeljelentés lesz belőle akkor a tulaj kijelenti, hogy nem ő hanem egy hozzá megszólalásig hasonló rokona volt a tettes akire nem köteles vallani. Ha az objektív felelősség kapcsán mégis előveszik, akkor pár év pereskedés kezdődik, amelynek végén kiderül a parkolóőrnek a fényképezőgépe nincs hitelesítve, így nem bizonyíték, tehát törlik az egészet.

Nos ezért van nálunk kerékbilincs, ahol virítják a dellát, ezután leveszik a bilincset, és mindenki megspórolja ezt a macerát.

Vagyis szivatják a bűnöst mert máshogy nem lehet. Ebbe szórásba beleesik néhány szülésre, esküvőre érkező, ez pech.

DrDudor 2008.10.31. 10:56:55

1. Nem pattogtam. Még röhögtünk is a végén a faszival egyet, hogy most akkor megtarthatom-e a kerékbilincset, vagy csak béreltem.
2. Nem álltam el semminek az útját, egyszerűen nem volt parkolási engedélyem abban a körzetben.

Vágtató Huszár 2008.10.31. 11:00:30

Én is így jártam a múlt héten. Mikor visszamentem az autóhoz és a tájékoztatót olvastam már ott volt a kedves Kontroll-P Kft. (hiénák) alkalmazottja és közölte, hogy pont arra járt ne hívjam fel és 15.000+ÁFA azaz 18.000.- Ft kp lesz a levétel. Kértem csekket: nem kaptam, mérgelődtem: nem hatotta meg és végül a feleségem váltott ki. Aznap nem sokat kellett beszélgetni.

Utánanéztem: a GYŐR MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNAK KÖZGYŰLÉS
17/2005. (IV.15.) ÖK. RENDELETE
A KERÉKBILINCS ALKALMAZÁSÁRÓL ÉS A JÁRMŰVEK ELSZÁLLÍTÁSÁRÓL

Ebben az Ök. rendeletben vannak bent a szabályok és a díjak.

Elismerem jogos volt a kerékbilincselés, DE ami nagyon bosszant:
1. az összeg nagysága és az eljárás, mert szerintem egy figyelmeztetés + 2-3 ezer forint büntetés elég lenne először. Nincs fokozatosság.
Az emberek általában nem hülyék megértik, hogy szabályt sértettek.

2. az Ök. közbeszerzési eljárással kiválasztott egy magáncéget. Ez a magáncég kvázi (gyönyörű szó!)hatóságként viselkedik.

Nem voltam sikeres ember, tréningre kellene járnom Edéhez.

Impega 2008.10.31. 11:00:58

Kulics 2008.10.31. 10:50:35

Az Izraeles hozzaszolasod komolya vagy csak vicc? Mert lehet nem kellene oket ide keverni. H legalabb egy europai peldat hoztal volna vagy mittomen! Azert ott sok minden mas :/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:02:36

elwood
itt nem tokolnek
ha nem fizetsz bevisznek oszt leulod
vagy elvisznek 7vegekre dogozni, szemetet szedni, ilyesmi
kutyat nem erdekli ki vezette a kocsit
tulajdonkeppen nem is vezetheti mas, csak akinek a neven van a rendszam meg a biztositas
mondjuk az is ritka hogy tobb ember hasznal 1 kocsit
/csak ugy belegondoltam, hogy lemegyek floridaba es megbilincselik a kocsimat, oszt nem tudom kifizetni, ahh nem megy, mer akkor lehuzom a kartyamrol, namind1 ebbe belekavarodtam de a bilincs akkoris hulyeseg, bar ugy tudom itt is van talan allam ahol alkalmazzak
mindegy a lenyeg, hogy kabelezni akarok!!!
ez FONTOS!!!!!!!!!!!!!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.31. 11:02:48

Akkor ezek szerint Pesten jobb a helyzet, mert olcsóbb (tizennégyezervalamennyi). Nekem is éjszaka bilincselték meg a kocsimat, mert ezek szerint rossz a szemmértékem (Nem öt méterre álltam egy saroktól, hanem max 4 és félre). Persze az senkit nem zavart, hogy a sarok másik oldalán egy terepjáró terpeszkedett konkrétan átlósan, mind a két utcába belógva. Az bezzeg nem zavarta a forgalmat, nem is kapott bilincset :-(

Egyébként a legnagyobb hülyeség a kerékbilincs, amit kitalálhattak: Szabálytalan helyen parkolsz, netalán veszélyes is, hogy ott állsz? Nosza, rögzítsük a helyzetet, nehogy könnyen el tudj onnan menni! Gratulálok...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:04:36

az mi;yen lenne ha a vaci foteren megbilincselnek mindenkit eskuvo napjan es nem tudnak elmenni rackevere

Ofélia . 2008.10.31. 11:07:14

Nálunk az utca sarka a kereszteződésnél mindkét oldalon szép nagy ívben le van kerekítve igy szinte vonzza a tilosban parkolókat mivel a kerekítésbe simán 3 kocsi elfér.

Amugy a parkolóhelyek vége szép fehér vonallal meg vagyon jelölve.

A bilincselők már kirendelséget nyitottak.

Pikka 2008.10.31. 11:08:30

Nyilván nem lehet idekverni az izraelieket. Itthon ugyanis simán kilopnák az acélpöcköket az útból :D:D

Ofélia . 2008.10.31. 11:10:09

pikka Itt még a tankjukrol a lánctalpat is.

elwood 2008.10.31. 11:10:33

A bilincs arra lenne való, hogy olyan helyen tegyék fel, ahol egyébként nem veszélyes, csak tilos. Járda, fű, ilyesmi.

A zavaró és veszélyes helyeken parkolókat elszállítani lehetne, ha valami géniusz ombudman be nem tiltatta volna.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:11:05

ofelia
nem olyant
rendes koaxot vagy mit
tiplizni is tipliznek

staunch (törölt) 2008.10.31. 11:13:57

Tényleg egy jogi tudor fjtse már ki helyén való e:
"Egyébként a legnagyobb hülyeség a kerékbilincs, amit kitalálhattak: Szabálytalan helyen parkolsz, netalán veszélyes is, hogy ott állsz? Nosza, rögzítsük a helyzetet, nehogy könnyen el tudj onnan menni!"

Kicsit olyan az eljárás mikor apuka elkapja a gyereket, hogy cigizett és utána azon nyomban elszívat még vele 20 szálat ugyan undorodjon már meg tőle a gyerek és akkor az úgy nagyon jó.

dukey42 · http://emulehelp.uw.hu 2008.10.31. 11:14:21

tanulság (bammeg), mit találtak ki ilyen helyzetre? legyen nálad bankkártya apám! ha meg nem tudsz 30-40ezret végszükségre rajtahagyni (mindig!) akkor ott már egyéb baj is van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:15:33

elwood
na ez az
itt igy megy
rateszik a buntetest, aztan igen rovid idon belul elviszik a kocsidat a turoba
/par ora, max 1 nap
mondjuk az se orom
vagyis az "automentonek" az mer pofatlanus sokat kernek

Ofélia . 2008.10.31. 11:15:38

hagyma persze én is düberre gondoltam olyan jó vastagra.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:19:51

ofelia
szakszavakat ne hasznajjal mer bocsesz vagyok

NeanderVölgyi 2008.10.31. 11:20:24

En csak azt nem ertem,hogy
-"Nincs nálam ennyi pénz, ugyanis az utolsó 2000 Ft-omat tankoltam bele a gépbe"
-"1. 50km-ről utaztunk ide"
Na most az 100 Km
2000-bol jo idulattal kapsz 6 liter benyot.Jo kiszmoltad azt az utat!
"Suzuki a mi autonk"
Mindenkinek Suzukit!!!!
Az intezkedessel meg teljesen egyetertek!
Minden tilosban parkolo szarjon kerekbilincset!

maincoon © 2008.10.31. 11:22:14

- SOTE II. sz. női klinika melletti utca
- 5 taxi megállóhely
- a felfestések alig látszanak, csak utólag veszem észre
- bilincs rajta
- felhivom őket: gyerekkel vagyok, siessenek
- jönnek pár perc múlva: 14.500 Ft
- nálam 12.900 Ft van
- szerezzek pénzt
- elmegyek a közeli postára
- nem fegyverrel. bankkártyával.
- kivárom a kib...tt hosszú sort
- megvártak. kifizettem. levették a bilincset.
- otthon balhé közeli állapot
- hazavonatozást megúsztuk, mert volt bankkártyám és pénz is volt rajta.

Foto: kepfeltoltes.hu/view/081031/Foto029_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Találós kérdés: ki találja ki milyen autóval voltam? (PhotoShop után)

staropramen 2008.10.31. 11:23:20

Staunch
erről jut eszembe
ül az öreg székely a kocsmában erősen sörözik
jön a fia- Idösapám üzeni idösanyám gyűjjék ke haza. Durr két nagy füles -takarodjál haza fiam. Ez lejátszódik még párszor, a végén az öreg elunja. Leülteti a fiát az asztalhoz, hozat neki egy sört.
Idd meg fiú!
A kölyök belekóstol aztán nagy ívben kiköpi -Nade idősapám ez nagyon rossz ihatatlan keserű!
Erre az öreg: na látod fiam menj haza aztán mond meg anyádnak, hogy én sem szórakozásból ülök itt.

frocli 2008.10.31. 11:24:49

doktol dudol ölülhetsz, hogy ennyivel megúsztad, nagyon könnyen gladiátolképzőbe kelülhettél volna

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:28:22

csak Mary meg ne tudja
bar O elment melozni en meg offos vagyok
fel kene furnom egy polcot 10-es tiplivel mer unatkozom
kabelezni meg nem hagy ofelia

elwood 2008.10.31. 11:32:11

@maincoon

az utód eleje elég hullámos. szerintem yuppieskoda

Cinikus Majom 2008.10.31. 11:34:35

elwood 2008.10.31. 10:55:33

Pont ezért változtatták meg a törvényt, és most azt büntetik, az fizet, akinek a nevén van kocsi. Tehát kis kopasznyakú terepjárós haverunk nagyobb eséllyel fizeti be. Ha meg valamilyen cég nevén van az autó akkor előbb-utóbb apehes inkasszó érkezik meg hozzájuk.
Persze Magyarországon minden esetben van valamilyen kijátszható kiskapu...


DrDudor

A te esetben a 18k nem a büntetés volt, hanem ahogy valaki előttem is leírta csak a kerékbilincs leszerelése. Ilyen esetekben automatikusan megy a feljelentés, és ahogyan én is, te is fogsz kapni egy hivatalos levelet, amiben leírják, hogy ezt és ezt a törvényt/paragrafust sértetted meg és ezért ennyit és ennyit kell még befizetned. Naaaaaaa, ezt csekken fogod befizetni. :)
Persze általában elengedik a büntetést ha nincs sok nyom rólad a nyilvántartásokban, (az én esetemben nem kellett fizetni, kaptam egy kis figyelmeztetést) de mivel te magad mondtad, hogy rengetegszer fizettél már be büntetést, nem hinném, hogy méltányossági alapon el fogják engedni a büntetésed.
Ez van.

elwood 2008.10.31. 11:37:38

sztem már csordányi ombudsman dolgozik az objektív felelősség megszüntetéséért

Zsírfeka 2008.10.31. 11:40:10

tisztelt szerző:)
jómagam is járok győrben, és minden egyes alkalommal egy helyen parkolok
jókai parkolóház
annyit fizetsz amennyit ott vagy, kp-ben kártyá tudsz fizetni, szóval a dunántúlon talán ez az egyetlen kifejezetten parkolóház jellegű parkolóház
szerintem legközelebb használjad, mert a belváros szívében van

köpőcsésze 2008.10.31. 11:43:05

BIRKA!!! BALEK!!!!
Ezt a sztorit el se mertem volna mesélni!
Fogadjunk, levetettem volna vele. És még fizetni se kellett volna.

csibenyussz 2008.10.31. 11:50:37

köpőcsésze 2008.10.31. 11:43:05

de ha veled történik ilyesmi legközelebb akkor majd másik néven ird meg ide ;DDD

lsd73 2008.10.31. 11:51:09

maincoon
Renault 19(piros)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:52:13

Mary tok boldog hogy Halloween van
ezek telleg szeretik ezt a hulyeseget
bar mar elment dogozni halistennek

2008.10.31. 11:52:34

Az izraeli példa nem vicc volt.
Azért hoztam a példát mert országunk mentálisan arrafele, ázsiához tendál és ezért nem érdemes európai példát mondani.
Európában ugyanis be szokás tartani a törvényeket, szabályokat és nem a kijátszásán vagánykodni.
Szerintem.

Impega 2008.10.31. 11:55:06

Kulics 2008.10.31. 11:52:34
Kulfoldi szuperkulturalt, szuper nyugati orszagban elek es szuper nem tartjak be a szabalyokat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 11:56:11

kedden meg elnokvalasztas, jo be kell vasarolni sorbol hetfon

maincoon © 2008.10.31. 11:57:27

hagyma, ez nagy buli nálatok most, mi?

Impega 2008.10.31. 11:59:46

hagyma 2008.10.31. 11:56:11

Itt mar a csapbol is az USA elnokvalasztas folyik. Valasszatok mar meg es hadjatok minket beken :D

csibenyussz 2008.10.31. 12:02:31

Obama nyer, mi?
Nálatok most hány óra van, nem hajnal?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 12:02:50

telleg nagy buli
mi a faxert foglalkoztok vele:)
en az utobbi 2 napban latom, hogy veghajraznak
ugy nez ki Obama megnyeri
Mary Mc Cainre savaz, remenykedunk O nyer
bar itt nincs akkora jelentosege mint otthon
Halloweennel mmost is tobbet foglalkoznak mint Obamaval

csibenyussz 2008.10.31. 12:03:34

régi a jövőben játszódó amcsi filmekbe mindig betették a fekete miniszterelnököt... na tessék! :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 12:04:40

hat man 7 ora, de Mary 6-ra ment, felebredtem en is oszt itt ragadtam, hallgatom a napkeltet es irkalok

Impega 2008.10.31. 12:04:56

csibenyussz 2008.10.31. 12:03:34

Jo, de volt Robocop meg Alien is. Akkor most mindez valoravalik? Es jon Anakin is? Tyuuuu

petyo 2008.10.31. 12:06:09

Akkor ez most miért sztori?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 12:06:31

ha MC Caine nem lenne ilyen oreg suman nyerne

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.31. 12:08:01

nade ez mas topic, terjunk vissza kerkbilincsre
a durva annyukat a bilincseloknek
a bilincselt meg ne mennyen Gyorbe pez nelkul
nahat

csibenyussz 2008.10.31. 12:08:19

Impega 2008.10.31. 12:04:56


persze sik hülye lehetek :P

kicsit más dolog egy miniszterelnök meg egy ufó, de hagyjuk...

lsd73 2008.10.31. 12:08:24

maincoon

mondjam a rendszámodat is?

Emiceha 2008.10.31. 12:09:33

Jogállam, jogbiztonság, ehh...

csibenyussz 2008.10.31. 12:09:54

szerintem meg ott kell megállni ahol lehet. ha meg ott nincs hely, akkor pár sarokkal odébb. még senkinek sem szakadt le a lába egy kis gyaloglástól...

(na akkor most kocsiba vágom magam és elgurulok a sarki boltba :DD)

moli 2008.10.31. 12:14:00

en keveslem a 18-at illegalis parkolasert. mondjuk en a 8 evet is keveslem egy gyilkossagert.

anarcho78 2008.10.31. 12:29:20

győri baumax, praktiker, obi - márkás! flex és mehetsz vissza. először a köcsög felszerelő arcát vágd ketté, aztán a bilincset.

maincoon © 2008.10.31. 12:30:02

"lsd73 2008.10.31. 12:08:24
maincoon
mondjam a rendszámodat is?"

privát üzibe hozzájárulok :D
de ezt most el is higgyem?

EÖ (törölt) 2008.10.31. 12:40:57

maincoon

ez egy barna színű IFOR-os volvó
csak túl sok lett a photoshop

lsd73 2008.10.31. 12:41:33

maincoon

E-vel kezd.

maincoon © 2008.10.31. 12:44:15

Kedves Önkéntes: nem cserélném le egy olyanra :D Még photosop után is nyerőbb :)

LSD73: megnyugodtam, nem jó nyomon vagy :D

lsd73 2008.10.31. 12:47:25

maincoon

Vicc vóót

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.31. 12:49:44

maincoon autója egyértelműen egy platós ifa, csak jól sikerült fotosopp!

maincoon © 2008.10.31. 12:56:06

Értem ám a viccet, de csak akkor ha elmagyarázzák ;)

Erről jut eszembe: volt egy emlékezetes platós ifás randim :D

Grafithuszar 2008.10.31. 13:58:29

És egy ATM-ből nem lehetett volna kivenni a pénzt? Vagy tényleg csak az a 2000 Ft-od volt? Ha igen hogy lehetsz ilyen lúzer? Érdekes én még sosem voltam így mindig van egy tartalék amihez nyúlhatnok ha megszorulok, igaz nincs is autóhitelem...sikeres vagyok-e?

2008.10.31. 14:21:52

Ismerősöm mesélte:

megy a kocsihoz, kerékbilincs+közteres mellette. Mivel az anyázás nem használt: "De szép reklámtolla van, nem adná el nekem 5 ezer Ft-ért?" A közteres bólintott, a toll és a pénz gazdát cserélt, és a kerékbilincs is rögtön lekerült a kocsiról. És még korrupció sem történt, csak egy törvényes adásvételi ügylet :).

vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=227789

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.31. 14:41:08

"győri baumax, praktiker, obi - márkás! flex és mehetsz vissza. először a köcsög felszerelő arcát vágd ketté, aztán a bilincset."

oké levágod a bilincsed és hazamész. És szerinted azt a bilincset úgy rakták fel, hogy nem írták fel a kocsi adatait, és az alapján nem találnak meg téged secpec alatt?

Agresszív okostojás.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.10.31. 14:44:56

Egyébként nem akarok tippeket adni szabálytalankodáshoz, de nekem a bilincsleszerelő fickó mondta, hogy mi az ultimate megoldás: elakadásjelző a szélvédő alá. Műszaki hiba miatt leálló autót ugyanis nem bilincselnek...

EÖ (törölt) 2008.10.31. 14:54:20

fedor

nem tom mennyire hatásos
az is volt már egyszer tuti, hogy ponyva a kocsira és ahhoz nem nyúlhat

dehát az mér jó, ha valaki keresztbe parkol a Stephen Colbert hídon és le van ponyvázva?

aki fa.z, annak igenis tegyenek egy bilincset az autójára

Wydrian 2008.10.31. 16:53:27

A nyáron volt szerencsém pár hetet az USA tölteni. Ott nem láttunk kerékbilincset, de a parkolóőr se sárga mellényes hajléktalan volt, hanem sajat kocsis rendor kinezetu "Parking Guard" fószer. Ott a tilosban parkoló autót nemes egyszerűséggel trailerrel elszállították (pedig - szerintunk - egyatalan nem valami nagyon zavaró helyen álltak az autók egy kis utcában.). A táblákon meg jelezték, hogy neked kell kifizetni a szállítást, meg a büntetést, és hogy telefonálj ezen meg ezen a számon 9 am tol 9 pm ig. Na aztan ott mit csinaltal volna? Még alkudozni se tudtal volna senkivel, max a padon aludni. Nem is nagyon láttunk rossz helyen parkoló embereket...

Wydrian 2008.10.31. 16:54:48

illetve autókat, az emberek nem szoktak parkolni...

isti77 2008.10.31. 17:15:06

Nekem csak egy kérdésem lenne a T. Levélíróhoz, akire csuklási roham jött a büntetés összegének hallatán:

Mégis mennyire számítottál? 3.000 Ft-ra? Ennyi nagyjából a SZABÁLYOS parkolás díja egy napra. Ha a büntetés nem lenne lényegesen drágább, akkor mi lenne benne a visszatartó?
Hozzá kellene most már szokni, hogy a szabálytalanság SOK pénzbe kerül, nem lehet 500 Ft-tal elintézni, mint korábban.

Mellesleg, ha igaz, amit írtál, hogy az utolsó pénzedet is elköltötted már korábban, akkor lehetett volna akármennyi, úgysem tudtad volna kifizetni, nemdebár?

Egyébként, ha nem fut bele ilyenbe az ember, akkor is meglehetősen kockázatos egy kanyi nélkül autózni, még akkor is, ha éppen van elég benzin, bármi történhet útközben, amikor fizetni kell.

Franky4fingers 2008.10.31. 18:39:17

A 2. kerületben a MAmmut környékén, késő délután és hétvégén napi 1 millió körül lehetne beszedni. De néha többet. De a közteresek csak munkaidőben dolgoznak....

Nyálkás Compó 2008.10.31. 19:48:24

értelmes országokban a tilosban parkolóknak elvitetik a francba a kocsijukat, hiszen valszeg útban van, akadályozza forgalmat stb., kerékbilicset csak az kap, aki fizetés nélkül parkol, engedélyezett helyen.
erre mit csinál nálunk a gyökér közteres? rábassza a bilincset a tilosban parkolóra, álljon még ott néhány órát a paraszt! mi is ebben a logika?

2008.10.31. 20:13:49

Fedor,

én is csak olvastam, hogy ezen megátalkodottak úgy próbálnak segíteni, hogy beviszik a telepre a kerékbilincs maradványait, hogy bocs, de amikor visszamentem a kocsihoz, ezt találtam, gondolom, az önöké. És elismervényt kell kérni róla, hogy átadtad, ui. állítólag ráálltak arra, hogy feljelentik a delikvenst lopásért, ha elviszi a bilincset.
Az elakadásjelző helyett másik megoldás, ha egy biturbós Cayenne terepjárót vásárolsz, a kalaptartóra meg pofás kis állványkán egy wakizashi+katana kerül. :)

Egyébként este nem is lenne feltűnő, hogy valaki nekiáll az utcán edzett acélt flexelni... Jó mondjuk a kerékleengedéssel be lehetett volna próbálkozni.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2008.10.31. 22:35:53

maincoon 2008.10.31. 11:22:14
- SOTE II. sz. női klinika melletti utca
- 5 taxi megállóhely"
a taxiállomás tábla is elkopott, mi? :o)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.01. 03:24:20

tenyleg olyan nem letezik othon, hogy adok egy csekket?
hamar se kp, se ATM ?

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.11.01. 10:05:00

Nem létezik mert nem fizetik be és aztán általánosítanak hogy mindenki nemfizet...
Hülye egy megoldás és nálam se lenne 18rugo, összesen nincs annyim :D
Ilyen esetben rendőrt kellene hívni majd jegyzőkönyvezni a büntetést az adataid ellenőrizné a rendőr és xnap haladékkal befizethetnéd személyesen vagy csekken.
Hülye egy megoldás.Mondjuk nekem ilyen gondom nincs, a buszokat ritkán bilincselik, a villamosokat meg soha :D

2008.11.01. 10:26:46

flex,

gondolom hagyma nem a postai csekkre gondolt (ami hivatalosan készpénzátutalási megbízás), hanem arra, hogyha nincs nálam kp, akkor előkapom a bankom által adott csekkfüzetemet, megírok egy csekket, hogy a bankom a bankszámlám terhére fizessen ki a közteresnek x összeget, aki aztán elbattyog vele a helyi bankfiókba, és felveszi a pénzt.

Nem, ilyen nálunk nem létezik.

Walter Melone (törölt) 2008.11.01. 13:47:27

Nem kell ezekkel szarakodni!
Íme a megoldás: www.dewalt.hu/powertools/productdetails/catno/DW008K/


A többit meg majd a bíróságon lehetbizonyítani. (mármint, hogy vplt az autón bilincs, stb....)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.01. 15:37:05

tff
igen
a kocsimban mindig van egy csekkfuzet sose lehet tudni
aztan majd a ceg a bankombol lehivja
mu;tkor pl a liqour storeban nem mukodott a masina, oszt nem volt nalam kp. kibaggyogtam a kocsihoz oszt irtam egy csekket nekik
es minden OK

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.01. 15:38:48

baxa meg mingya irok meg 1-et mer' otodikeig fizetni kell a rentet\
azt meg nem lehet kartyaval

Szelíd hangorkán 2008.11.01. 17:14:09

Nagyon csípem az erkölcscsősz hozzászólókat. Minekkelletttilosbanparkolniúgykellneked. Persze velük soha de soha nem fordult elő ilyesmi, ők a tisztességes állampolgárok, akik mindig lehajtják a vécédeszkát, a bevásárlókosarat a Metro-ban is visszatolják a helyére, valamint a törvény előtti tiszteletük jeleként még a fekvőrendőrt is megpróbálnák orálisan kényeztetni. Megjegyzem, mindenki belehugyozik a medencébe (vannak, akik a trambulinról teszik ezt).
Ha meg valaki arról ír, hogy lekéste a buszt, a következő meg kimaradt, és emiatt 3 órát rostokolt, akkor támadásba lendülnek a "értél volna oda időben, paraszt, ne sírjon a szád" típusú kommentek. Szerintem normális emberrel előfordul, hogy késik. Akivel meg nem, az sürgősen forduljon pszichomókushoz, mert a merevség károsítja az ön és környezetében élők egészségét.

szaporító 2008.11.01. 20:01:36

Az a cumi, hogy az emberek többsége a KRESZ-t nem ismeri. Parkolni kizárólag ott lehet, ahol erre kifejezetten megengedő tábla van, ill. konkrét tiltás nincs. A legszokványosabb az út melletti megállás. Én is beszoptam már. Megállni tilos tábla, de a járda 4m széles és az út felőli sávban fák vannak. Így két fa közé befér egy-két autó. A sofőrnek még be is villan, hogy egy vagy másfél méter szabadon maradt, meg hát a járda 50%-át sem foglalja el (és tényleg!), atán megnyugszik. Csakhogy attól még nem szabad ott megállni.
Nem tartja föl a gyalogosokat, nem zavarja a többi autóst, egyszerűen csak nem szabad és kész.
Szóval nagyon kell figyelni, hogy parkolni csak ott szabad, ahol ez kifejezetten ki van táblázva.
Mondjuk még azt a napot is várom, amikor nem dudálnak rám, amiért nem megyek át a zöldön, csak mert nem látom a kereszteződés túloldalán a helyemet. Nagyon zavaró lehet a mögöttem lévőnek, hogy előttem van 25m üres út, mégsem indulok rá... Emiatt vannak dugók a városban leginkább. Meg a sok barom miatt, akik nem a szándékot jelzik az irányjelzővel, hanem a konkrét manővert, legtöbbször utólag.

besz@rok 2008.11.01. 20:27:03

Erdekes, engem meg sosem buntettek me szabalytalan parkolasaert. Es nem csak azert mert nem parkolok szabalytalanul, hanem azert is, mert nincs mivel.
Igy legalabb inni is tudok... hehe :-D
Sok luzer szabalytalankodo!
Bar eccer majdnem elcsaptak a zebran... a picsaba... akkor nem csak besz@rtam, hanem nagyon befostam!
Azota felve iszok a gyalogatkelohelyeken. A franc se erti ezeket az esztelenul szaguldo, tilosban parkolo autovezetoket.
Besz@rok rajtuk...

Vladimir Harkonnen 2008.11.02. 08:26:01

elwood 2008.10.31. 11:10:33
A bilincs arra lenne való, hogy olyan helyen tegyék fel, ahol egyébként nem veszélyes, csak tilos. Járda, fű, ilyesmi.

A zavaró és veszélyes helyeken parkolókat elszállítani lehetne, ha valami géniusz ombudman be nem tiltatta volna.

Mint azt tudjuk Bp-n az elszállítás is pont úgy működött, mint minden más az országban! Azért is jó, hogy betiltották.
A szállítók kizárólag az Andrássy út-Október 6. u-Nádor u. körben tevékenykedtek, mert az az útvonal volt a legtöbb bevétellel kecsegtető, és egyenes út vezetett a tároló helyig. Rendszeresen utaztak a furgonokra, mert az teherautónak számított dupla pénzért. A "luxusautókat" rendszeresen kerülték. Saját szememmel láttam, mikor kivettek egy furgont a kereszteződésben átlósan parkoló BMW mögül! Mindezt rendőri segítséggel!

Ofélia . 2008.11.02. 14:13:52

Nem jó, hogy az elszállítást betiltották.

Tudom, hogy ezért sokan meg fognak vetni DE.

Ha tudom, hogy tilosban álltam meg akkor ne pofázzak hanem lazán fizessem li a bírságot és ne a szerv aljasságán vitatkozzak.

Mégegyszer meg lehet vetni DE nem érdekel a feleségem terhassége azu anyám rossz lába és a sógornőm búja bánata.

Ofélia . 2008.11.02. 14:15:52

Ja azt mondtam már, hogy a nyavajgás csak nyavajgást tud szülni?.

Flynn 2008.11.02. 16:16:57

Sok kommentelőnek igaza van, hogy nem kell tilosban parkolni. Tény.
DE. Arra mióta van joga bárkinek is, hogy az x milliós járművem használatában engem korlátozzon?
Mácsak azé is, mer attó nem lesz szabad az adott hely, ha odabilincseli az autót!
Ha annyira fontos az a pár négyzetméter, hogy 18 ezret kell fizetni, ha odaállsz, akkor az lenne a lényeg, hogy minél előbb szabaddá legyen téve nem???
Aztán ha két hétig nem fizetem be a zsét, akkor addig ott áll?
Ha fontos a hely, szállítsák el az autót, ha meg nem, akkor ne bilincseljenek 18 ezerért.
(Nincs kocsim, értelemszerűen bilincset se raktak rá sose, de ha lenne és előállna a szitu, biztos szétkenném a csávót...)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.02. 17:40:37

ofelia
nalam is az elszallitas a jarhato ut
az se kellemsebb,
de ez a kerekbilincs....
itt secpec felemelik axz elso 2 kereket oszt viszik ha lenne olyan barom aki ott alna meg ahol nem lehet
mondjuk majdnem mindenhol lehet, csak fizetni kell erte

j311 2008.11.02. 21:07:31

Legközelebb majd nem parkolsz tilosban, hülyegyerek.
Az pofázhat a jogairól, aki betartja a kötelezettségeit is. Aki tilosban parkol, nem tett eleget a kötelezettségeinek, így korlátozható a jogaiban.

۝merta-X 2008.11.03. 08:47:11

Tűzoltóságnál bilincseltek meg, amikor kiszáltam megkérdeni a portást, hogy a hol a baszott kurvaannyába lehet megállni, ez volt 1,5 perc, mire kiléptem az ajtón, a kolléga ép ráázárta a bilincset, én meg majdnem megvertem, de aztá ötezer zsebbéért elengedett

۝merta-X 2008.11.03. 08:49:01

"j311 2008.11.02. 21:07:31
Legközelebb majd nem parkolsz tilosban, hülyegyerek.
Az pofázhat a jogairól, aki betartja a kötelezettségeit is. Aki tilosban parkol, nem tett eleget a kötelezettségeinek, így korlátozható a jogaiban."

A büntetés célja a ránevelés, nem a megölés, te vérparaszt. menjél Kínába, ott teccene neked.

LewisFM 2008.11.04. 12:30:41

Nekem BP-n volt a kocsimon kerékbilincs. Tudomásom szerint csak erőszakkal (rongálással) nem szabad leszedni az autóról. De én egyszerűen megemeltem az emelővel az autót, s csak le kellett billenteni az első kerékről a bilincset( 13" kerék). Aztán később vissza is vittem nekik a bilincset, s egy kicsit vitatkoztunk is, de végül csak azt a díjat kellett kifizetni, amit a levételért is kellett volna, ugyanis a büntetés jogos volt szerintem is, nem megúszni akartam, de igencsak korlátozott volna a napi teendőimben, s csak 5 perbe került az egész.

Balance Of Power 2008.11.04. 13:31:37

Nyehehe
Nekunk egyszer Becsben vittek el a Kispolskit - utana kellett menni a halal faszara es 150 euro elleneben visszaadtak. Utana azon rohogtunk, hogy ez a penz tobb volt, mint a kocsi ara :D
Megalltunk ejszaka a haz elott, ahol aludtunk es annyira hulyek vagyunk, hogy le is mentunk a boltba reggel, de nem vettuk eszre, hogy nincs meg az auto :D
Jo kis lecke volt, azot a sajat kocsimmal paranoiasan figyelek arra, hol kell es hol nem kell fizetni. Az az erdekes, hogy videken durvabb, mint Pesten, mi itt a seggunket a foldhoz verhetjuk azzal, hogy szombaton egesz nap nem kell fizetni. Mindig szoktam szolni a videki autosoknak, amikor szombat de. a parkoloorat nezegetik, hogy relax, haver, ingyen van. Rendes-e vagyok.
De pl. az vicces volt, hogy lementem egy haverhoz Fehervarra italozas celjabol, pentek este megalltam a lakotelepen es azon tanakodtam, hogyan is fogok en reggel felkelni 3 ora alvas utan, hogy bedobjam a penzt az oraba, kiderult (egy lako tanacsolta), hogy kozvetlenul a haz ele alljak a jardara, mert az a haz terulete, nem kozterulet, mint a szemben levo parkolo. Igy is tettem, senkit nem zavartam.

DaveSlim 2008.12.04. 10:38:42

5ezeré' leszedik a bilincset. Csak a hozzá való kulcs hasonlít egy flex-re :), de az most mindegy.
Kell telefonszám? :)

DaveSlim 2008.12.04. 10:41:25

Amúgy pedig a kerékbilincset valami idióta, szellemileg visszamaradott zsici találhatta ki. Gondolj bele... rossz helyen állsz...akadályozod a forgalmat.... nesze neked, itt egy bilincs, maradj még.. :D Röhej.
Inkább akkor egy csekk ezerről a szélvédőre, plusz fénykép, mint centruméknál.
süti beállítások módosítása