Bölcs vendéglátósok élnek a nyugati végeken: nem kötik a vendégek orrára, hogy a 14800 forintos szobaárhoz éjszaka nem jár fűtés, no meg azt sem, hogy a szobák alatt hajnalig nyitva tartó kocsma üzemel. Mivel a legbölcsebbekből politikus lesz, történetünk főszereplője a szentgotthárdi polgármester. Sztori alant:
Rövid beszámolóval szeretném öregbíteni a szentgotthárdi Randevú Borhotel hírnevét.
November 22-23-án (az idei tél első igazán hideg hétvégéjéről va szó - ez a későbbiekben még szerepet kap) jártunk ott egy 16 fős baráti társasággal. Megérkezésünkkor átvettük a nyolc szobát, lepakoltunk, majd elsétáltunk felfedezni a várost. Estéhez közeledvén bevettük magunkat a földszintre, és elővettük a társasjátékokat, egy-két kólát, meg néhány csokit, szerintem sört is láttam vagy kettőt. És persze rendeltünk jónéhány üveg bort a hotel - nem túl olcsó - saját készletéből. A recepciós hölgy egyszemélyben volt segítségünkre mindenben, és nagyon kedves volt. Még poharakat is hozott - mindenhez. Jól elvoltunk, még nem is nagyon akartunk felmenni a szobákba, kivéve egy 8. hónapban lévő kismamát(!), aki rögtön jelezte is a recepción, hogy jéghideg a radiátor, viszont cserébe a nulla szigetelésen süvít be a cúg, ennek okán teljesen ki van hűlve a szoba.Erre azt a választ kaptuk, hogy
" - Ja igen, este 11-től reggel 5-ig nincs távfűtés, és itt is az van.
- Remek. Viszont hideg van a szobákban. Meg közel éjfél, még átcuccolni sem tudunk máshová ilyenkor.
- Ez van. A környéken ilyen a távhőszolgáltatás."
Mentségére legyen mondva, felajánlotta, hogy ad egy hősugárzót (mint említettem, 8 szobát foglaltunk el). Mivel más tenni nem tudtunk, gyorsan szétszéledt a társaság, mindenki előkezelte magát forró vízzel a fürdőben, és azon melegében bebújt az ágyba. A reggelre kihűlés előtt volt szerencsénk élvezni a szobák alatt teljes gőzzel üzemelő helyi hangulatjavító egységben torkaszakadtukból mulatozó népességet. Egyszerűen imádtuk, ahogyan részegen csapkodták a kocsmaajtót.
2 óra magasságában jeleztem ezt a problémánkat a recepciós hölgynek, aki a kedves mosolyon kívül mást nemigen tudott tenni a megoldásért.
Hajnal fél 5 felé a kocsma elcsendesült. Nem sokra rá kezdtem végre álomba merülni, amikor 6 tájában takarítás egyértelműen beazonosítható hangjaira riadtam (porszívó, szék- és asztaltologatás).
Fáztam, álmos voltam, és nagyon dühös. A csapatban az járt jól, aki túl sok bort ivott ahhoz, hogy zavarják a körülmények.
Reggel kezdés a recepción, ezígynemjó, 15 ezres szobaárért pláne. Válasz: ez van, I.J. Szeretnénk beszélni a tulajjal. Nincs itt, de szólnak neki. Jó, addig nem írogatunk panaszkönyvet. Nem sokra rá megjelent egy úriember, és bemutatkozott: Viniczay Tibor, Szentgotthárd polgármestere személyesen, és azért jött, mert hallotta, hogy panaszunk van. (nahát, micsoda figyelmesség, eljön a polgármester is!) Aztán a döbbenet. A dolgok rendezése helyett kioktatott minket magas lóról - lévén ő a hotel tulajdonosa - hogy honnan jöttünk mi, mert olyan a világon nincs, hogy a távfűtés éjszaka is menjen, hogy hozhattunk magunknak ide bármit (italok), mert ez elképesztő, ráadásul a hotel szabályzatával ellenkezik (habár senki nem szólt, mint említettem, poharakat is kaptunk ill. tisztességes forgalmat generáltunk a hotel készletéből is). És a hotel tökéletes, mert eddig egy panasz sem volt! Soha!
Panaszkönyv, bejegyzés, jópár aláírás, jópár szobaszámmal. Egyébként is: Tibor örülne, ha nem mennénk többet, ezt ki is fejtette részletesen. Megígérjük, nem megyünk. Több szót nem is válthattunk, mert feldúltan elviharzott. A legkényesebb kérdést - miszerint a hotel alatti kocsma is az ő tulajdonában van-e - már nem várta meg. Távozása után a hotel vezetőségének egy másik tagja (idősebb szőke nő), hasonló stílusban adta elő magát, mint a polgármester - gyakorlatilag ugyanazt szajkózta, mint ő, ugyanabban a hangnemben.
Így utólag a legnagyobb problémánk nem a zajos, hideg szoba volt, hanem a tájékoztatás hiánya. Ha ismerjük a feltételeket, biztos, hogy nem ezt a hotelt választjuk. Ezt ők is nagyon jól tudták. Sem a szobafoglaláskor, sem a szobák átvételekor nem szóltak a hiányosságokról, saját magunknak kellett ezeket megtapasztalnunk, olyan időpontban, amikor már szóba sem kerülhetett más alternatíva.
Megtaláltuk a vendégkönyvet is a neten, itt kértük, hogy a teljes tájékoztatás érdekében tüntessék fel a honlapon, hogy éjjel nincs fűtés, valamint a szobák alatt egy kocsma üzemel reggelig, és hangszigetelés híján ez zavaró lehet. Törölték. (Persze, hogy így nincs panasz. Egy se. Sose) Aztán megint írtunk, azt is elvitte a cica. A következő már meg sem jelent, vendégkönyv full cenzúrázva. Az utolsót azért printscreeneltem...
Az utolsó 100 komment: