Tékozló Homár

Szentgotthárd ismerkedik a vendéglátással

2008.11.25. 14:01 | jackyll | 282 komment

Újabb szupergyors válasz érkezett Szentgotthárd polgármesterétől a Borhotelben éjjel kifagyasztott vendégek panaszára. Leveléből ugyan nem igazán derül ki, naiv ügyfél melyik állítása nem felel meg a valóságnak, ellenben megtudjuk, hogy 40 év után most először kísérleteznek vendéglátással, és ez okozhatta a kellemetlenségeket. Ez esetben ki kellett volna tenni a hotelre egy "béta" feliratot és eszerint számlázni:

Viniczay Tibor vagyok, Szentgotthárd város polgármestere. Engedje meg, hogy leírjam Önnek azon gondolataimat, amelyek az Ön által szerkesztett cikk olvasásakor eszembe jutottak. Egy polgármestert sokszor, sokan vádolhatnak igaztalanul. Kritizálni a legkönnyebb, hiszen egy megtörtént cselekedetről utólag már véleményt lehet alkotni. A vélemény lehet akár nevelő hatású, javító szándékú, sőt tanulságos is. De mi történik akkor ha a megtörtént cselekedetről, legalábbis a megtörténtnek beállított cselekedetről kiderül, hogy valójában nem is felel meg a valóságnak? Gondolt e arra, hogy a Borhotelről szóló cikkben írtak egy része nem igaz? Tisztelettel kérem Önt, hogy adjon lehetőséget a történet következő  leírásának közlésére is:

A vendégek közül F. Krisztián Úr beírt a hotel panaszkönyvébe. Értesítést kaptam, hogy a távhőszolgáltatással kapcsolatban az Önkormányzat tulajdonában lévő szolgáltató nem biztosította éjszaka a fűtést. Kérték, hogy segítsek a probléma megoldásában. A hotelbe személyesen mentem és az előtérben ülő társasághoz lépve a város polgármestereként mutatkoztam be. Azt mondtam, hogy a hotel üzemeltetőjének kérésére érkeztem, és megkérdeztem F. úrtól, tényleg az Önkormányzati távhőszolgáltatással volt-e probléma?

Azt a választ kaptam, hogy igen, 11 órától reggel öt óráig nem volt fűtés, és fáztak. Miért nem közölték velük, hogy éjjel nincs fűtés? Elmondtam, hogy nálunk a Régióhő vállalata éjjel nem biztosít folyamatos fűtést, szakaszosan üzemel. Elnézést kértem az elégtelen városi szolgáltatásért amelyre F. úr azt a választ adta, ez így rendben is van, de akkor sem tudtak aludni, mert a szálloda alatt egy kocsma van, és egész éjjel hangoskodtak, ők ide többet nem jönnek vissza. Erre azt válaszoltam, hogy sajnálom, akkor ne jöjjenek, és jó egészséget kívánva elköszöntem.

Tisztelt Szerkesztő!

A vendégnek mindig igaza van! Aki a vendéglátással foglalkozik, alapszabályként ismeri e kitételt. Szentgotthárd ismerkedik a vendéglátással, hiszen újabban az iparfejlesztést követően az idegenforgalom fejlesztés területén is dolgozunk. Jómagam hiszek abban, hogy e kisváros, mely 40 évig el volt zárva a külvilágtól lehetőséget kap a kiugrásra. Bizonyára mi sem vagyunk hibátlanok. Lehet, hogy nem tudunk, megfelelni minden alapkövetelménynek, de szívvel lélekkel próbáljuk meg munkánkat végezni.

Egy polgármester soha nem hátrálhat meg  a munkáját, viselkedést  kritizálók elől. De vajon  mit tud kezdeni az interneten megjelenő hazug vádaskodásokkal, és becsmérlő hozzászólásokkal?

Semmit.

Csak leírja gondolatait.

Jó egészséget Önöknek!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hiszti 2008.11.25. 17:44:02

Mit nyom a latban, hogy ő polgármester?
Mint micsoda is volt ott a hotelben problémát megoldani?
A vendéglátás mibenlétét kitanulni remek dolog lehet. Lehetne a szálloda nyitás előtt?
A szakaszosan üzemelő hőszolgáltató jó biznisz? Nem az a lényeg, hogy a 24 órás üzem folyamatosan üzemeljen? Újra indítgatni nem gazdaságtalan?
Vagy a hőszolgáltató az önkorm. fennhatósága alá tartozik?
Ja és tőlünk nyugatra, ha egy szálláshely nem rendelkezik megfelelő fűtéssel ,akkor az BEZÁR télen!
A kocsma mellesleg fűtés nélkül is üzemelhet, pláne hajnalban, amikor a maligán fok megemelkedett.

dondolo 2008.11.25. 18:40:03

Nem sok csak par gondolat egy hotelreceptiostol....

1. illendo lenne egy tablat kirakni hogy mulatsag zajlik a szomszedban es elnezest kerunk az esetleges ricsajert

2. a futes - tavfutes hibadzik ejszaka - ez nem allja meg a helyet mint kifogas es a helyzetet egy hordozhato elektromos hosugarzoval siman meglehet oldani, plusz extra takaro (ezek egyebkent ALAP felszereltseg egy hotelben)

3. ezen kifogasok elegek voltak egy egeszseges kedvezmenyhez .... lehet nem lesz teljesen elegedett mert nem aludt a zaj miatt es meg kockara is fagyott de legalabb megvan a tudat hogy sajnalja a vendeglato, es kesz ellensulyozni valamennyire a problemat ... hiszen mint tudjuk az elegedett ugyfel a jo ugyfel.... persze lehet ezt otthon meg tanulni kell!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 18:41:58

most ebredtem de en huje vagyok es eloszor vegigolvastam a hozzaszolasokat
amugy 2 dolog jutott eszembe
egyszer meg otthon ujsagirokkkent lementunk Csongradba, oszt ereszd el a hajam volt reggelig a szallon
reggel minden egyes mas vendegnek vissza adtak a penzuket
2. a moastani hotelben a fogore fia, olyan 18 a suli mellett eljott emlozni, busser, pincer, vagyis hat tanulja tobbek kozott a kezeim alatt
nem is ugyetlen
valoszinu O is szallodaigazgato lesz egyszer es az nem mindegy, hogy elotte mindent csinal egy Hotelben
na megyek eszek egy Hod & eggset

gonoszmano 2008.11.25. 18:42:44

Csak annyit az egészhez, egyetértek, gáz. Sajnálatos, hogy ezzel lejáratja Gotthárdot. Az viszont kapja be, aki rászavazott, vagy akar szavazni 2010-ben.

nem várt fordulat 2008.11.25. 18:46:05

nem értem a polgármestert.

volt fűtés? nem.
volt zaj a kocsma miatt? igen.
lehet -e két körülmény együttesével nyugodtan pihenni, aludni? nem.

kurva sokba kerül szentgothárdban mindez, hotel címszó alatt? kurvára.

Amea 2008.11.25. 19:02:04

Sosem volt még ennyire népszerű a sznh.atw.hu/

Dr. Trebitsch 2008.11.25. 19:07:08

A hotelbe személyesen mentem és az előtérben ülő társasághoz lépve a város polgármestereként mutatkoztam be. Azt mondtam, hogy a hotel üzemeltetőjének kérésére érkeztem, és megkérdeztem F. úrtól, tényleg az Önkormányzati távhőszolgáltatással volt-e probléma?

Hehe, ez jó. Nekem is van egy Bt-m, ahová be vagyok jelentve egyetlen alkalmazottként. Praktikus, mert ha mint ügyvezető elégedetlen vagyok az alkalmazottal, csak szólok a tulajdonosnak... :)
Viniczay úr skizofrén-e?

Zol 2008.11.25. 19:15:47

Érdemes megnézni a hét képét a sznh.atw.hu/ oldalon :o)

Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2008.11.25. 19:24:53

"Viniczay úr skizofrén-e?"

Sokkal rosszabb. Politikus. És még büszke is rá.

4TUN3 2008.11.25. 19:25:18

A Béta hotelen tessenek nem röhögni, a nócvanas-kilencvenes években valóban volt egy ilyen hotellánc. Megesküdni nem mernék, de mintha a Danubius egyik brandje lett volna - persze akkor még nem így monták eztet.

4TUN3 2008.11.25. 19:29:50

apdét: ejszen még mindig vannak Beta hotelek szerte nagyvilágban. Csak én gondoltam, hogy jobb lett volna eltünniük évtizedekkel ezelött?

Sir Mortzosch 2008.11.25. 20:02:11

Én asztat csudálom erőst, hogy candy, secnir, elébbelébb jusztlacika mindenféle oldalon sokféle beböffenésben jelen van.
Akkor most ők vannak jelen mindenhol vagy én lógok sokat mindenhol?
hagyma meg asziszi,hogy Mary alszik meg munkába van.
höhö

The Good Boy 2008.11.25. 20:23:39

"Kérték, hogy segítsek a probléma megoldásában...; ...Azt mondtam, hogy a hotel üzemeltetőjének kérésére érkeztem..."

Leforditom a gyengébbek kedvéért:
VT rezidencia, SztGotthárd, 08.00.
Csörög telefon az ágy mellett, försztlédi felveszi begyógyult szemekkel.
-Tibi ébredj! A jóseggű Julcsi telefonált a hotelból, hogy valami nyirségi parasztok verik az asztalt. Kelj fel, ugorj be, aztán csapjál rendet. Oké?

Ez bürgermesiterkém nagy hiba volt, remélem 2010-ben alkalmatlanság cimszóval nem is indul a megmérettetésen...
Ráadásul hivatali, hivatalos eljárást szinlelt a fenti mondatával, aminek van a btk-ban megfelelője... (tudom sarkitva van)
Gondolom azért 2010-ben indul országgyülési naplopónak, hogy legyen mentelmi joga a későbbiekben.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 20:28:28

gothic
Mary olyan, hogy felebred sminkel 1 orat meg mindenfel zuhanyzas meg stb. azan meg elemgy melozni
en most sokat vagyok mert itt a halaadas es gyakorlatilag ures a hotel, de meleg van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 20:29:49

a hotelben
bar kint se rossz
37 F es sut a nap
meg kene csinaltatnom a redonyt, mer igy nagyon besut

gonoszmano 2008.11.25. 20:38:08

Erről a hotelről valahogy a Zimmer Feri című film jut eszembe. Kérdés csak az, hogy itt is méltó helyére kerül -e a végén a vezetőség?
Bravó Tibi, bravó Éva!
A fürdőt mikor veszitek meg?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 20:39:15

es a masodallasom a computehez kot
hat igy van ez

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.25. 20:42:34

vazze...éjszakás vagyok...erre most nézem fáztak a zinfórmatikusok? a pmúr meg kicsit elvan tévedve...

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2008.11.25. 20:43:45

Batzpapuccsal beleverni a sünt a seggébe:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 20:46:08

csak kicsit
nem vgyok informatikus csak bolcsesz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 20:47:18

az irasom meg trahikus, tom jol de na es?

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.25. 20:52:16

nincs na es! nálunk ilyen polgármester két disznóölést nem ért volna meg...mert már lemondattuk volna! bár nálunk hotel sincs, csak bor! de minek a bornak hotel? a bor pincében lakik vagy talblettában!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 21:02:01

Mary neha iszik bort de en alig
van itt egy 5 literes dobzos a huttoben mr vagy 2 hoanpja
en soitalt fogyasztok kulturaltan muemleki kornyezetben es megfelelo homersekleti viszonyok kozott

avatartalan 2008.11.25. 21:02:08

klassz,már tanácselnökök is olvassák a homárt :-))))))))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.25. 21:03:07

kozben meg arra is vetemedtem hogy soccert nezzek
valami VIL-MAN meccs van
de lassan neki kell latnom a hodcomboknak

MosoMasa 2008.11.25. 21:39:07

Ha a tisztelt polgármester elvtárs nem a tulaj, akkor mi a bélnek ment oda?
Helyi kiskirály?

További javaslatok a vendéglátás fejlesztésére:
- kapuzárás 20.00
- zuhanyozáshoz melegvíz 5.40-6.25 ig, ill. 14.30-14.45-ig
- villanyoltás 21.30
- telefonálni mobillal tilos, de vonalas csak délelőtt igényelhető a portán
-éjszaka ugye leve nincs fűtés, napközben is ki lehetne kapcsolni, menjenek a népek vásárolni, várost nézni!

kopaszfeketemercis 2008.11.25. 21:39:38

Sziasztok, én egy hóbagoly vagyok,szeretem a hideget,és ejjel vagyok fönt.Pont jó hely nekem a Borhotel! Aludni nem tudok a kocsmátol,és fűtés sincs este.Pont nekem való!

Gazsi bácsi lótetű 2008.11.25. 22:18:29

Ehem ehem. Tehát a panaszkönyvi bejegyzést a polgi beosztottja, a helyi jegyző olvassa, és intézi? Akkor biztos nagyon gondosan ki lesz vizsgálva... És ha a hotelben távfűtés van - ami ugye éjszaka nem üzemel - akkor honnan a 3 csillag? Illetékes hatóság!!! Tessen intézkedni, csillagok számát harmadolni, ez jóárasítja a szobaárakat is.

Boo 2008.11.25. 22:42:30

izéé....pógármesterúr!!! Monnyon le. Teccik érteni? FAHÉÉÉÉJ.

Kémütyüm 2008.11.25. 23:43:00

Ez mar a milyen demagog genyo valaszduma. Erre meg Ford Ferlain csaja is azt mondana: Milyen erzelgos faszsaggal etetsz itt engem?

Kémütyüm 2008.11.25. 23:44:08

Ha szakaszos a futes, azert csak szakasos fizettseg jar, neme?

2008.11.26. 00:37:05

"...a város polgármestereként mutatkoztam be. Azt mondtam, hogy a hotel üzemeltetőjének kérésére érkeztem..."
Namost: a Randevú Borhotel Kft. ügyvezetője a polgi felesége (Nyilvános adat, cégtárban elérhető). A vállalkozás egy profitorientált, nem önkormányzatinak tűnő cég (a cégtulajdonos két másik vállalkozás, aminek a tagjai között nem szerepel a sztgotthárdi önkormányzat). A polgármester meg mint polgármester mutatkozott be, nem mint az ügyvezető férje. Ez - főleg így, hogy ő maga írta le - nem a közhivatallal való visszaélés minősített esete? Legfeljebb akkor nem, ha bármely szentgotthárdi ügyvezető kérésére hajlando kiugrani az ágyból késő este és szertehordozni a városban az igazság lángpallosát... Ezt azért tesztelni kellene, mielőtt lándzsát törünk felette. Hátha tényleg bárkinek megteszi... :)

petyo 2008.11.26. 05:35:09

Nekem az eszem megáll. Nincs távfűtés és akkor ez az érv el is van fogadva. Hát ha az az istenverte politikus szállodás akar lenni és nincs távfűtés akkor építsen be egyedi fűtést vagy télen ne adja ki a szobáit. Miért fogadunk el egy alapjában véve abszurd érvrendszert. A polgármester megvezette a vevőt aztán még bunkóskodott egy sort és még most is meg van győződve róla, hogy neki van igaza. Fel kell jelenteni a fogyasztóvédelemnél és visszakövetelni minden pénzt.

Ofélia . 2008.11.26. 07:04:16

Boo: Miaz, hogy ÚÚÚÚr elvtársnak is gizda.

Josh: szerintem alapbol összeférhetetleség.

A nagycsöcsöszaaazony meg minimálbérre belelentve a cég meg pernamensen veszteséges.

Amúgy eszem fa@om megáll.

Amea 2008.11.26. 08:13:15

Idézet az eredeti levélből, ami a sznh.atw.hu/ Fórum / Szentgotthárd hírneve fórumban jelent meg Viniczay Tibor névvel:
"A Hotelbe személyesen mentem és az előtérben ülő társasághoz lépve a város polgármestereként mutatkoztam be. Említést sem tettem arról, hogy a hotelhez bármilyen közöm lenne"

1. mi nem így emlékszünk
2. habár mostanra kiderült, hogy a pm. felesége a tulaj, és megtalálható az adat a cégtárban, de higyje el, polgármester ÚR, nem kezdtünk el nyomozni egy homáros cikk miatt.

És tényleg: csak elnézést kellett volna kérni, és megoldásra törekedni - mint egy vendéglátós. És nem leosztani minket politikusként.
Én sem azzal mentem oda, hogy mi a foglalkozásom, hanem vendégként.

Ofélia . 2008.11.26. 08:33:17

Amea: Estleg megtettem volna,hogy kereskedelmi államtitkárként mutatkozok be.

Na arra a pofára kiványcsi lennék.

Secnir 2008.11.26. 08:37:04

ja, ezt most vettem észre:

"Tisztelt Szerkesztő!
[...]
Jó egészséget Önöknek!"

jackyll, meg vagy szólítva.
asszem a Keresztapában láttam/hallottam ilyet. :)

Amea 2008.11.26. 08:48:57

ofélia: kézfogás, mosoly. "Én meg x.y. fogyasztóvédelmi biztos" :DDD

Sanyi 2008.11.26. 09:10:51

tedd fel tripadvisor-ra

Ofélia . 2008.11.26. 09:13:02

Na látod igy még szarrá fagyva is szebb az élet:)))

Secnir 2008.11.26. 09:16:59

-Viniczay Tibor vagyok, Szentgotthárd város polgármestere. Mi a gond, kérem?
-F. Zoltán vagyok, Karakószörcsög település polgármestere. Fázunk, kérem szépen.

Ofélia . 2008.11.26. 09:30:33

Viniczay vagyok mi a prolémája?.

Corleone vagyok: a családunk nem szereti a felesleges felhajtást. Pfff.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.11.26. 09:45:23

"Azt a választ kaptam, hogy igen, 11 órától reggel öt óráig nem volt fűtés, és fáztak. Miért nem közölték velük, hogy éjjel nincs fűtés? Elmondtam, hogy nálunk a Régióhő vállalata éjjel nem biztosít folyamatos fűtést, szakaszosan üzemel. Elnézést kértem az elégtelen városi szolgáltatásért amelyre F. úr azt a választ adta, ez így rendben is van, de akkor sem tudtak aludni, mert a szálloda alatt egy kocsma van, és egész éjjel hangoskodtak, ők ide többet nem jönnek vissza. Erre azt válaszoltam, hogy sajnálom, akkor ne jöjjenek, és jó egészséget kívánva elköszöntem."

Na most, polgármester odament, holott ha nem ő a tulajdonos, akkor miért is? Megoldani a helyzetet?

Az első kérdésre, hogy ezt miért nem közölték nem adott választ, hanem ferdített. A kocsma miatt pedig annyit sem mondott, hogy bacc pacsker. Mikor meg kijelentették, hogy ők ide többet nem jönnek vissza, akkor meg jó polgármester módjára azt mondta, hogy ne jöjjenek. Nem lett volna ésszerűbb azt mondani, hogy elnézést a kellemetlenségekért, fogadják el meghívásomat egy reggelire, vagy ebédre. Vagy elnézést a hotelban történt kellemetlenségek miatt, ígérem intézkedem, addig is érezzék jól magukat itt Szentgotthárdon az xy kávézó nagyon jó stb. Nem, nem akkor ne jöjjenek... pfff.

- Viniczay Tibor vagyok mi a problémája?
- Tibor, (khúúúú-khőőőőő) én vagyok az apád (khúúúú-khőőőő).
- Ne jöjjön ide legközelebb.

Juc Kisagyszony 2008.11.26. 09:48:57

Nekem is mondták már, hogy ne jöjjön ide többet, csak nekem a centrum ügyfélszolgálatán, miután bementem "beszélgetni" egy büntetés miatt, ami teljesen indokolatlan volt.

csak előtte közölték velem, hogy hazudok.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.11.26. 09:51:48

Juc Kisagyszony: nem a Csernus doki volt az ügyfélszolgálatos? :D

Ofélia . 2008.11.26. 10:07:24

juc a kis hazudós asszony.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2008.11.26. 10:24:55

Jól kezdik az ismerkedést! Végül is a fűtés csak egy aprócska dolog. Amúgy a rendőny fontosabb! Szarjon a polgármester redőnyt!

További magyar hang 2008.11.26. 10:51:42

Kedves Viniczay Tibor!
Gratulálok, Önnek sikerült egy ~2200 karaktert tartalmazó írást elkészíteni érdemi tartalom nélkül. Talán csak nem politikusnak tetszik lenni?

Okádó Mikádó 2008.11.26. 11:00:20

Valaki elő tudja kaparni a polgármester úr vagyonnyilatkozatát?

Most nincs időm, de ha addig nem linkeli valaki akkor este utánanézek.

Okádó Mikádó 2008.11.26. 11:16:23

Sajtószemle:

"A vádirat szerint Viniczay Tibor 2002 novemberében, mint a Tér és Forma Kft. ügyvezetője a cég által épített és értékesített hét lakás esetében valótlan adatokat tartalmazó adásvételi szerződést írt alá. A szerződésekben az ingatlanok teher- és jelgzálogjogmentesként voltak feltüntetve, miközben a beruházáshoz 200 milliós bankkölcsönt vettek fel, "

Okádó Mikádó 2008.11.26. 11:20:45

Sajtószemle:

"Rápli műsorvezető befejező kérdése mindhárom vendéghez: - Milyen jövőt képzelnek Szentgotthárdnak?
- Senki ne mondja, hogy jobb Körmenden! – ez Viniczay Tibor kívánsága. "

lol

Midkemia 2008.11.26. 11:38:40

Én is találtam valamit, ami érdekes.

81.22.184.10/szentgotthard/download.ashx?type=file&id=627

A 32. oldalt ajánlom mindenki figyelmébe:

Egy polgármester, akinek építőipari cége is van, amelyik épp a Borhotelt építette, objektíven kampányol az építés mellett. Mellesleg a lakók ellenezték az építést. Sajnos most a lakók és a főépítész véleményét nem találom, de hátha valaki megleli.

Hogy van ez? Egy a város érintő ügyben polgármesterként szavaz, mikor az őt is érinti? Ez nem hivatali pozícióval való visszaélés?

staropramen 2008.11.26. 11:48:43

Jobb úri helyeken ilyenkor be kell jelenteni az érintettséget(szerintem egy kisvárosban úgyis tudta mindenki)aztán széles ívben elhúzni a szavazásnak még a környékéről is.Ajánlott program :ismerkedés a vendéglátással Őriszentpéteren

Amea 2008.11.26. 12:02:30

Nyah, ezen is túlestünk, de inkább koncentráljunk a jelenlegi esetekre, a régi dolgokat meg bízzuk azokra, akiket érint.


...bár a 'bemutatós' képre kíváncsi lennék :DDDD

Ofélia . 2008.11.26. 12:10:05

Midkemia: Hát mi a fene legyen egy polgármesternek kisdedovója??.

Persze akkor a nyakókákkal lenne probléma.

Midkemia 2008.11.26. 12:36:21

Viniczay Tibor nem fázik, még a hidegben is tornázik.

Mérgező Hulladék 2008.11.26. 12:45:14

Akkor most lebontották a falakat, amelyek eddig elzárva tartották a külvilágtól?

Midkemia 2008.11.26. 12:57:28

Persze, a falak leomlanak. Szerintem szökni próbáltak, ezért volt az ablakok szigetelése megbontva.

Gondolták felkészülnek a hidegre, ezért nem volt fűtés, ha már ilyen időben kell szökniük a "lezárt" városból, legalább szokjanak hozzá.

Erre jöttünk mi és füstbe ment a tervük és még a számítógépük is lefagyott, a Kulcsár Úr által emlegetett spamektől.

Naná, hogy idegesek voltak.

staropramen 2008.11.26. 13:10:57

Egy polgármester nem gyűjt pontokat a kasszánál, neki az ügyvezető viszi fel az irodába.

@nális coitus 2008.11.26. 13:12:17

mindenki hazudik, a recepciós meg meg lett fenyítve, pedig egyedül az tudná elmondani az igazságot! Mocskos tróger társaság, 8 hónapos terhesen mi a faszért kell utazgatni, miért nem ül otthon a picsáján a csaj? A polgármester is egy senkiházi, mi a faszért nem takarodott el a jó kibäszott k anyjába tetves g.cije!!!

Midkemia 2008.11.26. 13:16:07

cool-r!

Te igazi, ortodox, lapaj, csillés paraszt vagy.

Amea 2008.11.26. 13:21:33

cool-r, szerintem téged szeretettel várnának a Borhotelben :))))

Impega 2008.11.26. 14:23:21

cool-r 2008.11.26. 13:12:17
Egyátalán nõ... minek teszik ki a lábát othonról, nem?

Bobby Newmark 2008.11.26. 14:30:30

Ezt figyeltétek egyébként?

"Lehet, hogy nem tudunk, megfelelni minden alapkövetelménynek"

ALAPkövetelményeknek nem tudnak megfelelni.

Akkor talán be kéne csukni a bó'tot.

Impega 2008.11.26. 14:36:12

Bobby Newmark 2008.11.26. 14:30:30

Na ja! A Polgarmester Ur, valoszinuleg hive a nesze semmi, fogd meg jol dolgoknak. Kar volt neki megszolalnia

b[ALien] (törölt) 2008.11.26. 15:10:37

cool-r 2008.11.26. 13:12:17
Szerintem igyál pár sört. Szebb lesz a világ:)

Amea 2008.11.26. 15:35:11

b[ALien]: sört a Borhotelben? ;)

Juc Kisagyszony 2008.11.26. 16:10:32

ok, akkor:

első, századik, és UTOLSÓ!!!!

scubadiver 2008.11.26. 17:38:02

Politikusnak soha ne higgy!!!
A hotel falára büntetésből ki kellene írni, hogy ez a polgármester tulajdona. Garantáltan mindenki elkerülné. Remélem így is.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.11.26. 18:05:36

Én azt nem értem, ha valaki egy hotel üzemeltetője nevében jár el, miért mutatkozik be polgármesterként?

Ofélia . 2008.11.26. 20:13:27

cool-r: Lököttkém most kented fel magad a falra.

Az ortodox csillés kikérné magának és igaza lenne.

Szeretettel várunk az ősrobbanásnál.

Alien szült????.

kopaszfeketemercis 2008.11.26. 21:12:16

ENZSOLT! Ezt a poént szerintem csak én értettem:-))) Aki nem érti: www.youtube.com/watch?v=dggdUD21_Rw

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.26. 21:31:59

kopaszfeketemercis 2008.11.26. 21:12:16

te csak azt gondolod kisbarátom! hányszor nyomattuk már ezt korábbi posztoknál is ( többek között én is) :) ne nézd már ennyire hülyének a homárosokat....:)

V. 2008.11.26. 21:34:16

"40 évig el volt zárva a külvilágtól" Szerintem ez nemcsak Szentgothárdra igaz:))))

Amea 2008.11.27. 14:54:15

Amint látom, a történet önálló életre kelt, és átköltözött csendesebb vizekre a sznh.atw.hu/ fórumjának Szentgotthárd hírneve totyikjába :]

Amea 2008.11.27. 16:09:05

Najó, legyél te, Juc :)

vendelbirka 2008.11.28. 08:58:02


The Good Bay választ adott arra a kérdésre, hogy ki is lehetett az "idősebb szőke nő"

"Kérték, hogy segítsek a probléma megoldásában...; ...Azt mondtam, hogy a hotel üzemeltetőjének kérésére érkeztem..."

Leforditom a gyengébbek kedvéért:
VT rezidencia, SztGotthárd, 08.00.
Csörög telefon az ágy mellett, försztlédi felveszi begyógyult szemekkel.
-Tibi ébredj! A jóseggű Julcsi telefonált a hotelból, hogy valami nyirségi parasztok verik az asztalt. Kelj fel, ugorj be, aztán csapjál rendet. Oké?

vendelbirka 2008.11.28. 09:06:46

"Szegény Szentgotthárdiak 40 évig el voltak zárva a külvilágtól ezért építették Ukránok a Borhotelt?
Vagy esetleg az Ukrán cégtől a polgármester vásárolta meg ?

Vagy találgassunk tovább, hogy vajon mi módon került a polgármester vagy a családja birtokába ?

vendelbirka 2008.11.28. 09:07:54

Én is átnyergelek az sznt.atw.hu-ra

vendelbirka 2008.11.28. 10:53:57

Bocs de átsiklodtam Okádó Mikádó és Midkémia hozzászólásán mivel szerintem megtalálta a választ a kérdéseimre.

"A vádirat szerint Viniczay Tibor 2002 novemberében, mint a Tér és Forma Kft. ügyvezetője a cég által épített és értékesített hét lakás esetében valótlan adatokat tartalmazó adásvételi szerződést írt alá. A szerződésekben az ingatlanok teher- és jelgzálogjogmentesként voltak feltüntetve, miközben a beruházáshoz 200 milliós bankkölcsönt vettek fel, " Lehet, hogy a Tér és Forma valamikor Ukrán tulajdonu volt.

Egy polgármester, akinek építőipari cége is van, amelyik épp a Borhotelt építette, objektíven kampányol az építés mellett.Mellesleg a lakók ellenezték az építést. Sajnos most a lakók és a főépítész véleményét nem találom, de hátha valaki megleli.

Juc Kisagyszony 2008.11.28. 10:59:32

UTOLSÓ.

punktum.

Kedves Homár, nem-e lehetne ezt is most lezárni, mint Edét??

vendelbirka 2008.11.28. 12:00:54

szolás szabadság van ?
Esetleg valakinek kellemetlen ?
Ha nem érdekli a Homár vagy a hozzászólások .......

Midkemia 2008.11.28. 16:58:24

Nincs még ennek vége :D

vendelbirka 2008.11.28. 19:56:52

ha van kedved látogass el az sznh.atw.hu-ra ott is vannak jó dolgok.
Kiderült a kocsma nem a polgármesteré, de annyi bérleti díjat fizetnek neki, hogy nem fogja bezáratni.
Különben még érdemes az sztg.hu oldalra is ellátogatni ott is van egy jó cikk szigetelünk című. Bár a felét nem értetem de biztos van valaki aki fel tud világosítani.

vendelbirka 2008.11.28. 20:02:27

Ha valaki tudja világositson fel mit jelent az alábbi idézet.

"János alatt fog működni a város új kettes blokkja, hogy jól befűtsön körülötte mindenkit, mert ez most éles téma,"

vendelbirka 2008.11.28. 20:06:48

Gondolom a következő idézet is a Borhotelről szól de ezt sem értem.

"Gazdasági válság, hitel válság ide vagy oda két tévén néztük a finnek elleni kézi meccset, csak a finnek nem értették mert a játékosokon nem volt korcsolya vagy sítalp.

Egyébként a következő jégkorcsolya vébét Szentgotthárdon rendezik. Szállásadókat várnak még.

vendelbirka 2008.11.29. 13:06:57

Na mi van senki nem világosít fel.
Vagy már Szentgotthárdon is működik a cenzura.

vendelbirka 2008.11.29. 13:10:50

Na jó ide se jövök többé .

Ofélia . 2008.11.30. 09:13:35

vendelbika: Gyere nyugodtan a szar már érik és egyszer elönti a parancsnoki sátrat.( Svejk a derék katona)

ppm 2008.12.05. 16:37:43

Annyi hozzáfűznivaló, hogy a hotel december 1 és 5 között tatarozás miatt zárva van. Lehet, hogy lesz fűtés éjjel is?
süti beállítások módosítása