Újabb szupergyors válasz érkezett Szentgotthárd polgármesterétől a Borhotelben éjjel kifagyasztott vendégek panaszára. Leveléből ugyan nem igazán derül ki, naiv ügyfél melyik állítása nem felel meg a valóságnak, ellenben megtudjuk, hogy 40 év után most először kísérleteznek vendéglátással, és ez okozhatta a kellemetlenségeket. Ez esetben ki kellett volna tenni a hotelre egy "béta" feliratot és eszerint számlázni:
Viniczay Tibor vagyok, Szentgotthárd város polgármestere. Engedje meg, hogy leírjam Önnek azon gondolataimat, amelyek az Ön által szerkesztett cikk olvasásakor eszembe jutottak. Egy polgármestert sokszor, sokan vádolhatnak igaztalanul. Kritizálni a legkönnyebb, hiszen egy megtörtént cselekedetről utólag már véleményt lehet alkotni. A vélemény lehet akár nevelő hatású, javító szándékú, sőt tanulságos is. De mi történik akkor ha a megtörtént cselekedetről, legalábbis a megtörténtnek beállított cselekedetről kiderül, hogy valójában nem is felel meg a valóságnak? Gondolt e arra, hogy a Borhotelről szóló cikkben írtak egy része nem igaz? Tisztelettel kérem Önt, hogy adjon lehetőséget a történet következő leírásának közlésére is:
A vendégek közül F. Krisztián Úr beírt a hotel panaszkönyvébe. Értesítést kaptam, hogy a távhőszolgáltatással kapcsolatban az Önkormányzat tulajdonában lévő szolgáltató nem biztosította éjszaka a fűtést. Kérték, hogy segítsek a probléma megoldásában. A hotelbe személyesen mentem és az előtérben ülő társasághoz lépve a város polgármestereként mutatkoztam be. Azt mondtam, hogy a hotel üzemeltetőjének kérésére érkeztem, és megkérdeztem F. úrtól, tényleg az Önkormányzati távhőszolgáltatással volt-e probléma?
Azt a választ kaptam, hogy igen, 11 órától reggel öt óráig nem volt fűtés, és fáztak. Miért nem közölték velük, hogy éjjel nincs fűtés? Elmondtam, hogy nálunk a Régióhő vállalata éjjel nem biztosít folyamatos fűtést, szakaszosan üzemel. Elnézést kértem az elégtelen városi szolgáltatásért amelyre F. úr azt a választ adta, ez így rendben is van, de akkor sem tudtak aludni, mert a szálloda alatt egy kocsma van, és egész éjjel hangoskodtak, ők ide többet nem jönnek vissza. Erre azt válaszoltam, hogy sajnálom, akkor ne jöjjenek, és jó egészséget kívánva elköszöntem.
Tisztelt Szerkesztő!
A vendégnek mindig igaza van! Aki a vendéglátással foglalkozik, alapszabályként ismeri e kitételt. Szentgotthárd ismerkedik a vendéglátással, hiszen újabban az iparfejlesztést követően az idegenforgalom fejlesztés területén is dolgozunk. Jómagam hiszek abban, hogy e kisváros, mely 40 évig el volt zárva a külvilágtól lehetőséget kap a kiugrásra. Bizonyára mi sem vagyunk hibátlanok. Lehet, hogy nem tudunk, megfelelni minden alapkövetelménynek, de szívvel lélekkel próbáljuk meg munkánkat végezni.
Egy polgármester soha nem hátrálhat meg a munkáját, viselkedést kritizálók elől. De vajon mit tud kezdeni az interneten megjelenő hazug vádaskodásokkal, és becsmérlő hozzászólásokkal?
Semmit.
Csak leírja gondolatait.
Jó egészséget Önöknek!
Az utolsó 100 komment: