Tékozló Homár

Saját szakértőjét is felülvizsgálja a biztosító

2008.11.27. 15:10 | ge | 87 komment

CsakNorrisz 2 hónapja vár a Közlekedés Biztosító Egyesület döntésére és a biztosítás kifizetésére, pedig a balesete egyértelmű volt: a károkozó másik fél elismerte felelősségét és kész. Ehhez képest most folyik a felülvizsgálat felülvizsgálata, CsakNorrisznak pedig ki tudja még meddig kell autó nélkül járnia, bérletet vennie és szívnia. A KÖBE közben remek reklámokkal próbál ügyfeleket csábítani, és a régieket megtartani, gratulálunk.

Tisztelt Biztosító!

2008.09.29-én volt egy káreseményem és a károkozónak Önöknél van a kötelező biztosítása. Szerencsére nem volt nagyon vészes az ütközés, mindketten épségben kiszálltunk, de az autómban elég nagy kár keletkezett, a futómű sérülése miatt azóta nem tudom használni. Annak ellenére, hogy az okozó elismerte felelősségét, károkozói nyilatkozatot kértek tőle. Megpróbálták vele felvenni a kapcsolatot, de ezt is csak a káresemény után 2 héttel. Az okozót az Önök állítása szerint nem lehet elérni, ellenben én bármikor tudtam vele beszélni.

1 héttel ezelőtt, tehát a káresemény után 1,5 hónappal megkeresett egy független kárszakértő, akinek kiadták az anyagot, mert Önök nem tudták eldönteni 1,5 hónap (!!!) alatt, hogy jogos-e a kárigény, vagy sem. Az eseményről újra, talán már negyedszerre kellett nyilatkoznom, valamint arról is, hogy semmilyen közöm nincs a károkozóhoz. (Megjegyezném, hogy a szakértő is egyből fel tudta venni a kapcsolatot az okozóval). Az elkészült anyagot múlt hét csütörtökén, azaz 11.21-én leadta Önöknek a szakértő, de tegnap azt mondták, hogy még nem érkezett meg. Illetve a telefonos ügyfélszolgálaton azt a tájékoztatást kaptam, hogy még kb. 4-6 hét, mire végleges döntés születik ügyemben, mert még felül kell bírálni a kárszakértő véleményét. Amit azért nem értek, mert elvileg azért adták ki neki, hogy felülvizsgálja az ügyet, mert Önök nem látták tisztán az egyébként egyértelmű helyzetet. Erre most azt is felülvizsgálják??? Több kérdés is felmerült bennem az elmúlt 2 hónapban:

1. Milyen alapon kell nekem nyilatkoznom, hogy semmi közöm nincs az okozóhoz. Azt hiszik, hogy nekem baromira jó üzlet autó nélkül járni dolgozni vidékről?

2. Nekem is Önöknél van a kötelezőm. Tehát ez azt jelenti, hogyha neadjisten én okoznék balesetet, akkor lenyelik a pénzem és hiába fizettem évi 40 e ft-ot, nem fizetik ki belőle az okozott kárt???

3. Meg fogják nekem téríteni a Volán és a BKV bérleteim árát? Valamint azt, hogy napi 2,5 órával többet utazom??? Ja, és persze azt, hogy jelenleg a semmire fizetem a kötelezőmet és a cascot is, mivel autóm nincs!!!

4. Mi tart 2 hónapig????

Szeretném, ha ez az ügy minél hamarabb megoldódna és jövőhéten lenne belőle pénz a szervizem felé. Ha december 5-ig nem kapja meg az engedélyt a szerviz, akkor kénytelen leszek a PSZÁF-hez és egyéb szervekhez fordulni."

Üdvözlettel: CsakNorrisz

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fairy Girl 2008.11.27. 15:12:09

Sünt-e a biztosítóknak a dobogóról?

elwood 2008.11.27. 15:13:50

régi szép időkben Chuck Norris még pörgőrúgással intézte az ügyeket. pszáf ... pfff

Rajmond 2008.11.27. 15:13:58

most pedig elolvasom...

Fairy Girl 2008.11.27. 15:15:13

Na ezért nincs nekem autóm :) (Meg mert nem vagyok sikeres.)

elwood 2008.11.27. 15:15:44

Egyébként a user most szembesül vele mekkora sünt dug fel másnak azzal, hogy ő köbézik. Hogy is mondják, aki másnak vermet ás ...

kicsimancs 2008.11.27. 15:16:47

Kedves posztíró, csak türelem... Édesanyámnak egy másik biztosítóval ugyanez a sztori több mint fél évig tartott.
A 2. számú kérdésedre pedig: esetleg ha balesetet okozol, bontják veled a szerződést, és elfelejtenek szólni róla (volt egy ilyen poszt is nemrég)

Rajmond 2008.11.27. 15:19:17

elolvastam! durva...
mocskos lehúzos f*sszopó biztosítók

mr.editor 2008.11.27. 15:20:37

Elwoodnak igaza van, most megtudja milyen fasza szerződése van neki is.
Szarjon sünt minden biztositási egyesületi tag.

Dscdbb 2008.11.27. 15:21:25

Megvan a máv-biztosító tiszteletbeli utódja?

Rajmond 2008.11.27. 15:23:07

igen! Posta Biztosító! :)

Rajmond 2008.11.27. 15:24:14

Boccs az nem az! tévedtem

fabver 2008.11.27. 15:25:09

Elwood és Mr. Editor! Amikor az ember elkezd körülnézni, hgy hol is kössön biztosítást, senki nem reklámozza, hogy "mi nem fizetünk". És pl. honnan lehet benne biztos bárki, hogy a másik biztosító fizet? Találkoztam olyan bejegyzéssel, hogy a Generali nem fizetett hasonló okokra hivatkozva, pedig annak jóval nagyobb múltja és biztosabb háttere van.

Boo 2008.11.27. 15:25:34

Hát az egyesület az ugye egyesület..és ha ott vagy te is tag, akkor hívjál össze egyesületi értekezletet (azt hiszem Tatán volt ilyen MÁV egyesületi buli), és beszéljétek, meg, hogy milyen f@sz@ az olcsó kötelező.

Amúgy ne legyél pipogya..írj levelet a károkozónak, hogy a biztosítója nem fizet, ezért a károdat rendezze ő (töréskár, +költség, stb). amennyiben 15 napon belül nem utal, úgy bírósághoz fordulsz. Majd ő bemegy sikítani a biztosítóhoz.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.11.27. 15:26:21

Mikor jön a tűzoltó biztosító, vagy BKV biztosító?
Na milyen ötlet?

Dr. Deedee 2008.11.27. 15:26:43

Ezért fontos, ha már ütközöl akkor azt a megfelelő emberrel kell :) Kb 3 éve ütköztem egyszer az egyik biztosító (már nem tudom melyik) fikókvezetőjével. A hibás ő volt egyértelműen, mivel egyszerűen hátulról belémszállt...ha hiszitek, ha nem 2 azaz kettő nap alatt lett lerendezve minden :D

staropramen 2008.11.27. 15:28:23

én még nem nagyon hallottam kapkodva pénzt kifizető biztosítóról.
Jó lenne az ő verziójukat is elolvasni.
Persze 2 hónap alatt már gyalog is a végére járhattak volna az ügynek.Marad a sün.Mert a sünszarás csakúgy mint a jómodor soha nem megy ki a divatból.

mr.editor 2008.11.27. 15:29:35

fabver

Azt senki nem reklámozza hogy nem fizetnek, de azért egy egyesületi bukta után talán nem kéne megint egyesületi biztosítókat tömni pénzzel szegény gyanútlan honfitársainknak.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.11.27. 15:30:16

Remélem jó nagy sünöket fognak kinyöszörögni magukból bélférgestül.

elwood 2008.11.27. 15:35:11

belém két allianzos jött, két időpontban.
mindkét esetben autó pár nap múlva márkaszervízbe be, kulcs átad, pár nap múlva telefon hogy kész, kulcs átvesz.
(Csak a buszjegyet nem fizették.)

kicsit sarkítok persze, mert nehéz elítélni azt aki azt mondja, minek fizessek többet, ha van ólcsóbb is. de valahol az ilyen máv, köbe ... hobbiegyesületeken el kéne gondolkodni.

a paraszt a fatelepről (törölt) 2008.11.27. 15:55:26

ha Csak Norrisz a neved ne csodálkozz, hogy nem vesznek komolyan! :))))) no de viccet félretéve, ez melyik biztosító???? jó lenne tudni a fikzásás/avagy az együttérzés miatt!

csárli hárper 2008.11.27. 15:55:39

lesz itt még nemulass! én még rendőrségre is jártam mint gyanúsított,(biztosítási csalás) mondta a rendőrcsaj (aki nagyon kedves volt)hogy ez bevett szokás, ott szívatják a népet a biztosítók ahol tudják, majd csak megunják és lemondanak a kért összegről, ha csak 10-böl 2-nél bejön már jól jártak, én pereltem és nyertem igaz majd három évig tartott..bekaphatod hungária-allianz vagy mifasz

Dr. Deedee 2008.11.27. 15:57:26

Na elwood kommentjéből beugrott, szóval allianz fiókvezetője volt aki belémszállt :d

elwood 2008.11.27. 16:02:34

az ilyen sofőrre mondják, hogy vezessen inkább fiókot

imrus100 2008.11.27. 16:11:24

Két hónap?!? Nekem másfél éve húzzák... Mondjuk a károkozó is egy tapló, hátulról jött belém, van bírósági határozat is, hogy nem vagyok hibás, ő meg befizette a bírságot is, mégsem akarja aláírni a károkozói nyilatkozatot. Illetve aláírta, de úgy, hogy azt ikszelte be, hogy nem felelős. Kösz.

fabver 2008.11.27. 16:21:33

Boo
A károkozó nem rendezheti a kárt zsebből egy sima levél alapján. Az inkasszóhoz is bírósági végzés kell.

Andie 2008.11.27. 16:32:42

A másik totyikba is beirtam, de ide is befirkálok.

1.) Köbés voltam, 2 éve belementem egy kocsiba, 1 hétre rá jött a levél, hogy kifizették neki a 92.000 ft-ot.

2.) Most Allianzos vagyok, a KÖBÉs éves díj feléért (78 -> 38).

Na most akkor sikeres vagyok e? :)

Secnir 2008.11.27. 16:36:58

"akkor kénytelen leszek a PSZÁF-hez és egyéb szervekhez fordulni."

írt a homárnak.
idefordult
tehát homár=egyéb szerv
most a a kérés, hogy külső vagy belső?

CBF 2008.11.27. 16:39:52

Na gyerekek most rögtön bontok egy pezsgőt, végre megszopta egy szarrágó is a szívébezárt köbéjével. Erre inni kell. XD
Haverom mesélte, hogy múltkor cigizik egy bevásárlóközpont parkolójában az autója mellett, megáll egy Fiat kisautó és a kiszálló nő szépen rányitja az ajtót haver ajtajára. Mikor haver mondja, hogy övé az autó, elkezd röhögni a csaj, hogy a MÁV biztosítónál van a kötelezője, haver nyugodt ember, lepapírozták és azóta is vár a pénzére, én másképp intéztem volna az tuti...
Gyűlölöm az ilyen szarrágókat...

További magyar hang 2008.11.27. 16:48:57

"elkezd röhögni a csaj, hogy a MÁV biztosítónál van a kötelezője"

Mondjuk erre ott helyben vertem volna ki a fogát a kerékanyakulccsal, pedig igen jámbor fajta vagyok.

movhu 2008.11.27. 16:51:57

1. Az állam végre tesz valami, hogy a sok szarrágó rájöjjön, hogy mást szívatni nem jó.
2. Ha CASCO-d van, és megteheted, hogy hónapokig nélkülözöd az önrészt, akkor CASCO-ra azonnal megcsináltat.

3. EZT SZERETNÉM LÁTNI LEGINKÁBB. Az összes utánajárás, járulékos költség, stb. kiküldése felszólítással a károkozónak, ügyvédileg. Következő évben meggondolja, hogy a Veresegyházi Hímzőkör-nél köt biztosítást, vagy valami normális helyen.

Secnir 2008.11.27. 16:52:21

"További magyar hang 2008.11.27. 16:48:57
"elkezd röhögni a csaj, hogy a MÁV biztosítónál van a kötelezője"

Mondjuk erre ott helyben vertem volna ki a fogát a kerékanyakulccsal, pedig igen jámbor fajta vagyok."

mondjuk nekem is valami hasonló volt az első gondolatom, mikor elolvastam...
...a második az, hogy én csak azt mondtam volna: kisanyám, rábux folyásig, vagy csengetsz kápéba most.
vagy a motorháztetődet behajtogatom a szélvédődön.

Secnir 2008.11.27. 16:53:26

movhu:
miért, a Veresegyházi Hímzőkör-nél mennyi a kötelező/év? még nem kötöttem meg és érdekel...

movhu 2008.11.27. 16:56:27

Csak annyit hozzá, hogy a fent említett biztosítónál évi 7000 forinttal olcsóbb lenne a kötelezőm, mégsem megyek át. Nem akarom, hogy amennyiben egyszer mégis megnyomok egy méretes terepjárót, akkor hozzám jöjjenek annak méretes-aranyláncos utasai, amikor a biztosító őket szívatja hónapokig, és már nem győzik türelemmel várni a pénzt.

Boo 2008.11.27. 17:00:42

fabver 2008.11.27. 16:21:33
"Boo
A károkozó nem rendezheti a kárt zsebből egy sima levél alapján. Az inkasszóhoz is bírósági végzés kell. "

Ugyan már miért ne? Inkasszót meg sem említettem. Amúgy nem is ez volt a hsz-em lényege, ha végig olvastad volna.

DonCiccio 2008.11.27. 17:02:34

Tépd le a KÖBE ajtaját, mondd fel a szerződésedet, ha már arra jársz és keress egy "korrekt biztosítót.

۝merta-X 2008.11.27. 17:03:56

A horvátoknál voltunk, szendvicset zabáltunk egy benzinkút parkolójában.
Nagyon nyugodtan mellénkgördül egy olasz rendszámú verda, anyósülésről 40-es picsa nyitja az ajtót, közbe be nem áll a szája a sofőr felé.
Kinyitotta ötcentire, pofázik, utána hatalmas svunggal ajtó kibasz, mienk telibe kap, de úgy, hogy nem nyílt a sofőrajtó. A nő behajolt az ablakon, mi döbbenten néztük, és hangosan kotkodácsolt olaszul. Haverom eldobta a szendvicset, kiugrott az ablakon, és egy 15 kilós betondarabot belebaszott az olaszok szélvédőjébe.

Mai napig elítélem ezért.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.11.27. 17:08:36

A sérült kocsikkal be kell hajtani a KÖBE-irodákba!

Secnir 2008.11.27. 17:37:37

Omerta-X:
én is elítélem az ilyet, nyugodj meg.
mélyen megérint, ha egy félig megevett szendvicset eldobnak a szemem láttára...

Leegor 2008.11.27. 17:42:02

"Előzetes casco"-ra már a baleset másnapján el lehetett volna kezdeni a javítást, és két hónapja autóval járhatnál. Önrészt befizeted, ha a köbe a következő jégkorszak idején megszüli a döntést, visszakapod.

nyuszedli 2008.11.27. 17:46:20

Hallottatok már a DAS-ról? Aki esetleg nem, elmondom, hogy ez egy jogvédő szervezet, és pont az ilyen és ehhez hasonló ügyekben segít-biztosít ügyvédet és jól fenéken rugdossák a nem fizető biztosítókat. Ennek van minimum 38000 Forint éves díja, de lehet több is attól függően mit kívánsz "bevonni a védelembe". De ha belépsz, legalább 3 évig fizetni kell. CsakNorrisz esetében nem tudnának segíteni, mert csak a szerződéskötés után lép életbe ez a jogviszony, viszont én ajánlom így látatlanban.
Van valakinek ezzel kapcsolatban már valamilyen tapasztalata? Légyszíves írjátok meg! Ugyanis mi csak 1 hete vagyunk tagok...
CsakNorrisznak meg kitartást!

Koli 2008.11.27. 17:48:44

Azt sem értem, ha valaki a pár ezer Ft-tal olcsóbb tartifa miatt egy ilyen hurkalé cégnél köti a KGFB-jét (annak csak azt kívánom, KÖBÉ-s károkózóval ütközzön egy kicsit).

De van olyan balek, aki meg itt köti a cascóját?

MarsellusW 2008.11.27. 17:52:03

Két hete karamboloztam, a vétkes másik fél az Uniqa-nál volt, kárfelvétel és javítás korrektül egy héten belül megvolt, nekem egy meghatalmazást kellett aláírnom a szervizben és innentől fogva már mindent ők intéztek.

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.11.27. 18:06:49

Ez egyértelműen pszáf, valamint a késedelmükből okozott egyéb károk kifizettetése.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

RaveAcE 2008.11.27. 18:09:12

Ird rá a kocsidra a szitut nagy betűkkel és parkolj le a köbe elé.

drhb (törölt) 2008.11.27. 18:25:14

nyuszedli 2008.11.27. 17:46:20 :

Azért abszurd világban élünk. A biztosítóval szemben is "biztosítást" kell fizetni...

nyuszedli 2008.11.27. 18:40:35

drhb 2008.11.27. 18:25:14

Tényleg abszurd, de bizonyos esetekben-mint ez is- hasznosnak bizonyulhat. És ez nem csak a biztosítókkal szemben nyújt védelmet, hanem bármilyen polgári perben.
A legdurvább, amit magába foglal az az, hogy ha külföldön vagy (EU-n belül) és valamilyen okból lecsuknak, és óvadékot állapítanak meg, akkor leteszik érted az óvadékot, hogy ne kint kelljen börtönben lenned...De én nem tudom pontosan hogy van, utána lehet nézni.
Meg elég széleskörű. De ez nem a reklám helye:P
De az érdekelne, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak a DAS-sal kapcsolatban.

É2I 2008.11.27. 19:03:29

A nagy fenéket kell a biztosítók ellen bebiztosítanunk magunkat.....
Egyszerűen változtatni kell a törvényen:

Ha te okozol kárt, a biztosítód kifizeti automatikusan és rajtad leveri. Ennyi!!!! FONTOS!!!!
És nincs szarrágás!!!! Csak ugye ez nem érdeke egyik f.sz biztosítónak, egyesületnek sem....

Secnir 2008.11.27. 19:10:43

nyuszedli, ne spammelj.
ha már beléptél, akkor tőlük érdeklődj, ill. nem mindegy, hogy kinek milyen tapasztalata van?
én pl. elég tapasztaltnak számítok, hagyma is, Pepin bá is. ha tapasztalni szeretnél, hagyma nyáron jön haza, addig mi Pepin bával tudunk téged előtapasztalni.

nyuszedli 2008.11.27. 19:39:11

Ne haragudj kedves Secnir, de úgy gondolom, ha vaj van a fejükön, azt ugyanúgy nem fogják a szerződés megkötésekor az orrodra kötni, mint ahogy a KÖBE sem teszi, sem pedig az egyesületi biztosítók. Egyik cég alkalmazottja sem azt hangsúlyozza ki, hogy mik az adott biztosító negatívumai. főleg meg ha minden szerződés után prémiumot kap. Ezért érdekelt volna, hogy van-e valakinek ebben tapasztalata.
Nem gondolom, hogy ez spammelés, sőt hálás lehetnél, hogy megtudtad, erre is van lehetőséged.

mr.editor 2008.11.27. 19:55:13

nyuszedli 2008.11.27. 19:39:11

www.das.hu/ugyfeleink-mondjak

itt elolvashatod amire csak kiváncsi vagy. de szerződés előtt célszerűbb tájékozódni szerintem. hacsak valóban nem spammelő vagy. de akkor már én is az vagyok miattad.

EÖ (törölt) 2008.11.27. 20:29:07

a múltkor egy hódot kaptam telibe
A Hermann Ottó Favédő Biztosító azóta sem rendezte a gazdasági totálkáromat

nyuszedli 2008.11.27. 21:10:29

mr.editor Igazán köszönöm!
De nem vagyok benne biztos, hogy ez teljesen független forrás:)
Nyilván nem tesznek ki szitkozódó dolgokat a honlapjukra! De azért köszi mégegyszer!:)

É2I 2008.11.27. 21:59:35

Én a múltkor egy fácánt láttam viszont a szélvédőn, hát majd be sz.rtam, de nem lett a gépnek semmi baja.
Ezt nem mondhatnám szerencsétlen páráról, bár elrepült, de nincsenek illúzióim.
Viszont szerintem nem én voltam a hibás, de biztos, hogy nem volt kötelezője ;(

winner_hun 2008.11.27. 22:03:29

Szerintem a biztosító mind egy köcsög sunyi banda.

Nem tapasztalat kell itt, hanem egyből a Secnir féléket seggbe meg pofán baszni, hogy a retardált kurva anyjával tudjon egy ágyban hemperegni Pepin Báéknál. Csicska biztosítós buzi. A magadfajta fejét kéne bebaszni egy 15kg-os beton darabbal.

sish 2008.11.27. 22:03:44

"nyilatkozzon, hogy semmi köze a károkozóhoz". És ha véletlenül a testvérével ütközik, akkor pláne baszhatja az egészet?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.27. 23:21:44

Kambodzsaban ugy volt hogy a fiam karambolozott delutan 5-kor e masnap reggel kilencko a viztosito embere kint volt a lakason
persze elottevalo nap elszallitatta a kocsit
totalkarosra vettek
es a kek konyv szerinti erteket kifizettek meg nemi fajdalomdijjat
mondjuk ennek is meg van az oka mert ha sok idot hagynak es beszelsz egy kambodzsai ugyveddel, akkor rajottok hogy sulyos egeszseg es pisziches karodas ert es.....
kisajtolnak a biztositobol 4 szer annyit

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.27. 23:27:51

ja azt el is felejtettem hogy 3-4 nap mulva fizettek de meg aznap adtak egykolcsonkocsit erre az idore hasznalatra

csibenyussz 2008.11.28. 00:47:11

sish 2008.11.27. 22:03:44
pontosan, jól látod.
ha rokonnal vagy baráttal/barátnővel koccantok akkor egyáltalán nem fizet...
mintha lett is volna itt már valami hasonló sztori?...

csibenyussz 2008.11.28. 00:49:29

hagyma 2008.11.27. 23:21:44

kanadában detto. nem nagyon kérdezősködnek, szinte felelőtlenül lazán kifizetik a kárt, és még pótkocsit is adnak a kieső időszakra.
érdekes ez, nem?
nálunk másképp van, jól gondolom? :D
nem lehetünk tul sikeresek...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.28. 01:00:50

mer' tudjak ha megyek birosagra jobban racsesznek
azxer felelotlenul nem, de ha tudjak nem Te vagy a hibas es ez az esetek tobbsegeben kiderul rogton
pl a mi esetunkben az okozo rogton elismerte
ajjor nincs pocsoles
biztos itt is jl elhuzodik ha nem tuti ki a hibas, de ha itt alairja a masik, hogy sorry en votam 3 nap alatt lezavarjak
persze mas lehet az eset ha szemlyi serules van foleg ha komoly, azt halaegnek nem tudom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.28. 01:02:53

azt is hozza kell tenni a biztositasi csalast kicsit jobban megmerik mint otthon

Secnir 2008.11.28. 06:11:05

"winner_hun 2008.11.27. 22:03:29
Szerintem a biztosító mind egy köcsög sunyi banda.

Nem tapasztalat kell itt, hanem egyből a Secnir féléket seggbe meg pofán baszni,"

köszönöm, hogy megszólítottál, de konkrétan mi is a probléma velem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.28. 06:24:41

konkretan szerintem be volt baxva
de ha nem elore is elnezest kerek
innen amerikabol
hehe
ez volt az elso halaadasom igazi amerikai csaladban es qrwa jo volt

bogec 2008.11.28. 08:42:56

DonCiccio 2008.11.27. 17:02:34

korrekt biztosító? az meg mi? :) olyan mint az őszinte politikus?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.11.28. 08:52:24

hagyma 2008.11.28. 06:24:41

és jó volt a pulyka cranberryvel?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.11.28. 09:34:21

egyébként úgy néztem az "a" biztosítónaknak idén fontos volt új ügyfeleket beszervezni, a mávosokra hajtottak akik a legolcsóbbat választották annó, és egy extra 30%-os kedvezménnyel a legolcsóbb alá mentek kb 3000 forinttal negyedévente.

következmény:
-nekem is olcsóbb lesz évi 15 rugóval a dolog
-"a" biztosítónak sok ügyfele lesz, ez nekik jó
-az olcsójánosok végre normális biztosítóhoz mentek, ami nekünk jó, hogy nem a köbével, mávval kell szarozni baleset esetén
-respect "a" biztosítónak ezért a húzásért, remélem nem felejtik el hogy hogyan kell viselkedni az ügyfelekkel.

papugaja 2008.11.28. 10:25:00

Szopás és dugás egy áron?
Szopás és dugás egy áron!
Ez a Böbe!

neidegesíccsé 2008.11.28. 10:42:34

Egyszer pár éve belém jött egy köbés. Botrányos szopás lett belőle, mire a pénzemhez jutottam. Telefonon sosem lehetett elérni őket és mindig csak akkor történt valami, ha személyesen bementem asztalt borogatni. Így sikerült kb. bő 3 hónap alatt valamennyi pénzhez jutnom, ami persze a káromat nem fedezte rendesen. Akkor fogadtam meg, ha legközelebb valaki nekem jön és köbés, mavos, stb..., akkor az illetőt addig ütöm, amíg ki nem fizet kézpénzben! Minden gyökér szarjon egy utcányi darabolt rozsdás drótkerítést, aki évi pár ezer spórolásért ilyen gyökerekhez szerződik!!!

labi 2008.11.28. 11:36:40

Ő is a KÖBE-nél kötött. Most meg a KÖBE szopatja. Ilyen az amikor a kígyó a saját farkába harap... Isten igazságos. :)

Olyan ez mint a webkamera. Ha jót veszek drágán, attól én még nem fogom jól látni azt akivel dumálok. Ha viszont mindenki xart vesz, akkor mind xarul látjuk egymást. :)

Bödön Ödön 2008.11.28. 12:21:08

Ugyanígy jártam én is anno.
Megoldás: hivatalos levél a PSZÁF-nek! Körülbelül 1 héten belül jött a válasz, hogy ügyemet elkezdték vizsgálni. Rá 1!!! nappal jött a telefon a biztosítótól, hogy elnézést kérnek, utalják a javítási költséget és még KÁRTÉRÍTÉST is adnak.

Csak nem Posta? :)

bounty123 2008.11.28. 13:30:14

nekem okozott kárt nemrég egy generalis tag, elismerte, biztosító szépen fizette a javítást. nem kellett semmiféle Columbo-t megszégyenítő nyomozás meg egyéb nyilatkozatok tőle

vprof 2008.11.28. 13:37:53

Ha van a post írójának cascója, miért nem kér szivességi kárrendezést, akkor legalább járhatna autóval...?

A pénzét előbb-utóbb úgyis vissza kell kapnia, sőt, talán ez esetben még a cascós biztosítója is besegítene neki.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.11.28. 14:16:42

Hurra Torpedo
te figyeltetsz engem
eletemben eloszor ettem cranbeeryvel a pulykat, volt meg a tanyeron zoldbabab, makaroni csiz, stuffing
isteni volt

Jano962 2008.11.28. 16:06:19

KÖBE most már casco biztosításokat is "árul", remélem akinek a kötelezője náluk köt ;)

Walter Melone (törölt) 2008.11.30. 13:06:06

Nem a reklám kedvéért, de az Allianz most azt találta ki, hogy ilyen esetben ha neked náluk van biztosításod, akkor ők rendezik a károdat, majd behajtják a Köbén/bármin kamatostul.

Host 2008.11.30. 18:24:30

Miért nem a saját biztosítóm fizet ki engem, ha kár ért? Aztán majd a biztosítóm lerendezi a károkozó biztosítójával? Mindjárt eltűnne a piacról a köbe (is).
Mi kell ehhez? Egy másik ország?

Serzone 2008.12.01. 12:43:06

Walter Melone:

jó duma, minden biztosítónak kötelessége megtenni ezt, szívességi kárnak nevezik:))))
az már más kérdés, hogy felajánlják-e maguktól!

nyuszedli:

én több éve DAS-es vagyok, és hidd el, nagyon sok pénzt spóroltak már meg nekünk:)ez évben a Neckermannál nem sikerült 60.000 Ft-al átvágni minket. nagyon idézgették a ászf-et, én meg felhívtam a DAS ügyfélszolgálatot. a jogász lediktálta, hogy mi szerepeljen a levélben, és nem hazudok! 2 percen belül csengett a telefonom. A Neckermann pusztán a DAS nevének hallatán beijedt, és azonnal mondták, hogy okés, igazam van, bocsi mindenért.

Kukacospista 2008.12.05. 16:50:54

Mit vagytok meglepődve?Ez is olyan mint az egész ország...Pénzt beszedjük,oszt szarunk mindenre!Pénzt vissza nem adunk!
Egyébként sz@rnak sünt,ever for ever...

johndoe83 (törölt) 2009.01.03. 02:26:40

köbe egy pöcs... apámnak is felmondták indok nélkül. persze volt pár káreset 6-7év alatt. de egy ismerősömnek legalább 10x akkora értékben. neki mégsem mondták fel. nemtudom hogy nem kell-e megindokolni. szerintetek?

donnana444 2009.02.28. 16:32:59

1,5 hónap múlva keresett fel a kárszakértő?Ez felháborító!
Én az ÁB Aegonnak fizetem a KGFB-t, de a kár bejelentést követő 48 órán belül köteles felhívni a kárszakértő.
Amikor biztosítót választok, nem elhanyagolható szempont az ár, de arra is figyelek, hogy régi és nagy céggel kerüljek kapcsolatba.
Egyértelmű, minden okod megvan arra, hogy elégedetlen vagy.Te minden kötelezettségednek eleget tettél. Fizeted jelenleg is amit kell. Nem hibáztál.Kár ért. Térítsék meg!!!
Én a helyedben érdeklődnék a MABISZ és a PSZÁF-nél is.

donnana444 2009.02.28. 16:47:26

@johndoe83: Én úgy tudom, hogy minden évben novemberben 1 és 30 között indok nélkül írásban felmondató a KGFB szerződés. Ehhez a biztosítónak és a biztosítottnak is joga van.
Természetesen december 31.-ig a régi cég ügyfele vagy. Ha ők mondanak fel neked vagy te mondasz fel nekik, az év végéig általad okozott kárt ugyanúgy kötelesek megtéríteni.
süti beállítások módosítása