Tékozló Homár

Fantomtartozásra kikapcsol az Externet

2008.12.18. 11:42 | jackyll | 41 komment

Méretéhez képest elég sokat szerepelt a Homáron az Externet, akik azért év végére is tartogattak meglepetéseket. K.M. anyukájánál például azért kapcsolták ki az internetet, mert nem fizette be az előfizetése kezdete előtti két hónapot. Természetesen az ő ügyfélszolgálatukat is elérte a válság, úgyhogy már csak egysorosakat válaszolhatnak, le ne kopjon a foszforeszkálós matrica a billentyűzetről, ha egyáltalán:

Ilyenkor mit csináljak, adjatok tanácsot... Van egy ADSL-előfizetésünk az Externetnél. Anyukám az előfizető, én vagyok a számlafizető, külön név, külön cím. Egy másik szolgáltatótól jöttünk át májusban, mert az elődcég megszűnt. Pár hete egyszercsak nem volt net, felhívtam a hibabejelentőjüket, azt állították, hogy közel 50 ezer forintos számlatartozásunk van. Mondtam, hogy ez lehetetlen, május közepén szerződtünk, 4380 forint a havidíj, hét-nyolc hónap telt el azóta, az összes befizethető díj nem éri el a 40 ezer forintot, ráadásul fizettem is a csekkeket.

Azt mondták valami tényleg lehet, hogy nem stimmel, mert ők sem látják a rendszerben a befizetéseimet: kábé kettő kallódott a műszakis szeme előtt. Ezért visszakapcsolja 10 napra a netet, addig intézzük el a számlázással. Hát, mondom, ez nagyon korrekt. Gyorsan írtam nekik egy levelet, amiben összegeztem a helyzetet, jeleztem, hogy fogalmam sincs miből tevődik a befizethető díjaknál magasabb összeget tartalmazó számla, részletezést nem kaptam, de várom, küldjék el, addig én is utánanézek. Hát szartak válaszolni.

Ellenben 10 nap után kikapcsolták a netet ismét. Újra betelefonáltam, akkor már egyeztettünk részletesebben. Kiderült, hogy két havi díjjal el vagyok maradva, továbbá a tárgyhavi (azokban a napokban érkezett) számlát sem fizettem be. Persze ezeknek az összege (12 ezer forint körül) még mindig messze van az általuk követelt közel 50 ezertől. Gyorsan átutaltam, az átutalásról küldtem faxot, visszakapcsolták, írtam újra egy levelet, hogy továbbra sem értem az óriási tartozást, írják már meg mi van. Szartak válaszolni.

Illetve írtak egy pökhendi egysorost, hogy az online ügyfélszolgálaton nézzem meg. Megnéztem, a szerződéskötés előtti időkből voltak tételek. Ma megint kikapcsolták a netet, felhívtam őket, kicsit vitatkoztunk, hogy ha május 13-án kötöttünk egy szerződést, akkor hogy lehet márciusi meg áprilisi ki nem fizetett számlám, majd rámutattam, hogy van a tételsoron egy tízezres számla is, amit viszont befizettem (valami többhavi összevont dolog lehetett még az elejéről), ezt elismerték, hogy tényleg befizettem, bár a híres online ügyfélszolgálaton lejárt tartozásként szerepel.

Tehát az összesítésük nem használható arra, hogy áttekintsem mivel is vagyok elmaradva. Viszont átirányítottak egy olyan fazonhoz, akit nem lehet elérni telefonon, mondván: most már csak ő tudja megoldani.

Most mit tudok tenni?

A hosszú munkaszünetig itt már érdemi intézkedés, egyeztetés nem fog történni, tehát ha netet akarok, fizessek. Aztán persze valószínűleg a büdös életben nem fogom visszakapni ezt a pénzt, mert lepattintanak újra és újra, rezzenéstelen arccal véve tudomásul, hogy nem stimmelnek az adatok, és hogy az én érveim súlya alatt az övéknek össze kellene roppannia, ráadásul már mindent elfaxoltam, amit kértek.

Fordulhatok az NHH-hoz is, akik majd 30 vagy akárhány nap alatt kivizsgálják és hoznak valamilyen határozatot. De anyámnak nete akkor sem lesz.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CID 2008.12.18. 11:47:58

Nem akarnék második lenni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.18. 11:52:22

ez mar telleg hosszu korareggelre
csinalok egy piritost Marynek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.18. 11:53:54

mogyorokremmel kerte es almaval
sose fogom megerteni az amerikai noket

Pepin bácsi 2008.12.18. 11:55:33

az én anyámnak sincs nettye oszt egész jól elvan

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.18. 11:58:22

pepin
az en anyam 70 volt oktoberben es belehalna ha nem netelne
bar segedfogalmam nincs milyen szolgaltatonal van, a notit innen vitte es rakapott

Impega 2008.12.18. 11:59:02

Ez annyira lelombozo...

Juc Kisagyszony 2008.12.18. 11:59:08

hagyma:

éss mit csinál a mama a neten?

Lakkozotteger (törölt) 2008.12.18. 12:00:29

Erre csak azt tom mondani hogy:
Isten hozta Abszurdisztánban!

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.12.18. 12:00:29

A mamának bajusza van a képen. Csak szólok. Kennyt is megölték. Szemetek!

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2008.12.18. 12:02:48

ez de gáz

Externet szarjon szöget. vagy kaktuszt. vagy faxgépet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.18. 12:06:20

Juc
azon kivul hogy velem beszelget nem tudom, de tuti hevesen politizal

Impega 2008.12.18. 12:06:49

Juc Kisagyszony 2008.12.18. 11:59:08

Biztos Homarozik. annya fia :)

Hubikaaa 2008.12.18. 12:08:53

Na ezek buzik! Nekm mindig csak a III. Felszólítólevelet küldik, amit sosem előz meg számla, I. Felszólító levél és II. Felszólítólevél sem.

Kikértem a számlákat, hogy lássam mik vannak rajta. Érdekes tételek vannak ott. Pl kiszámláztak több domain név regisztrációt, amit kb 5-6 éve regisztráltunk még az előd cégnél.

Rohadjanak meg!!! Szarjanak sünt, ami lenyelt egy elefántot!!!

Rejtélyes 2008.12.18. 12:13:56

Vegyél mobilnetet vagy köttess be más szolgáltatót :)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.12.18. 12:16:02

felnyomni mindenhová!
ja, és itt kérj tanácsot:
www.panaszfal.hu/index.php

Juc Kisagyszony 2008.12.18. 12:19:00

Hubikaaa:

örülj neki hogy egyből az utolsó felszólítást küldik, legább nem b*szogatnak vele többet:))
(asszem ez a Hofi poénja volt)

Hagyma:
jah, tényleg, arra tényyleg jó, ha ő itthon maradt.

pefki 2008.12.18. 12:20:22

Az externet ritka köcsög banda!!!Mikor megszüntettem náluk a netet kitalálták,hogy 10.000 ft tartozásom van feléjük,de ráfáztak mert én az összes befizetett csekket elteszem! Elfaxoltam nekik azóta csendben vannak!Gondolták egy próbát megér!!!

Lakkozotteger (törölt) 2008.12.18. 12:21:27

Cigiző-nek igaza van + még sztem lemondani, nem fizetni és másik szolgáltatót keresni.

Aztán szarjanak sünt, hányjanak szögesdrótot és reszelje meg mindegyiket a kék nyuszi. Ja és BUÉK nekik.

=Ford Prefect= 2008.12.18. 12:55:46

Javaslom a prepay csomagot. Anyámnak azt vettem, befizettük és kész.
Ettől függetlenül farok banda. Gyanítom, hogy akkor hülyültek meg, amikor Szolnokról Pestre költöztek.

Lacika1 2008.12.18. 12:59:08

hasonló volt nálunk is az externetnél.
átmentünk 8M-ra, 2 hónap ingyen, aztán pedig jól bevasalták rajtunk. 1 hónapig levelezgettünk, aztán végül befizettük, és átmentünk azonnal a nordtelekomhoz, ahol ugyanennyi mega csak a felébe kerül.
Ez idáig jó....

Unbiased 2008.12.18. 13:01:20

Valamelyik felszólításra mégis csak szó nélkül fizettél, tehát nem volt a dolog teljesen O.K. Hogy aztán ez kinőtte magát egy lehetetlen követeléssé, az egy más dolog.

cseresznye1 2008.12.18. 13:07:31

NHH. Ha nete nem is lessz töle azért kellemes a neked feldobott szart 1 mégnagyobb szarkupac kiséretében visszalapátolni az ajtó elé XD

Secnir 2008.12.18. 13:24:15

nemtom, hányszor írtam már le, de megteszem még egyszer, hangsúlyosan:

Ü G Y V É D

elmész egyhez, a papírokkal, felszólításokal, csekkekel stb, és tanácsot kérsz (az még ingyen van). azt fogja mondani, hogy indulásnak ügyvédi felszólítás (ezt ő megteszi, ára 2-5e huf), ha folytatják, polgári peres eljárás csalás bűntette miatt (mivel az előfizetésed ELŐTTI két hónapot is rajtad akarják bevasalni, ez így hirtelen a csalás, megkárosítás,, stb fogalmát kimeríti), ezenfelül önkényes szerződésszegés (hiszen kikapcsolták a netet), amiért kártérítést követelhetsz, illetve a havidíj erre az időtartamra eső részt), plusz ügyvédi költségek (ez jó vastag lesz, de az ügyvéd elmondja, hogy ezt is az externet fogja állni, tehát ez olyan 2-300.000 ft lesz), meg még amit hirtelen kitalál.
emelett NHH, fogyasztóvédelem. nem rossz az, ha három frontról támadod az externetet.

68nyara 2008.12.18. 14:01:31

Véletlenül nem tvnetes ügyfél voltál korábban?

mzs 2008.12.18. 14:23:52

Secnir, szerintem amilyen nagyképűek az ügyvédek, körberöhögik, ha ilyen pitiáner esettel megy hozzá...
Elég ide az NHH, fogyasztóvédelem, esetleg TV Ügyvédje. :)
Szerintem...

Epsilon 2008.12.18. 15:04:50

mzs: szerintem az ügyvédnek tök mindegy, milyen pitiáner ügy, úgyis ugyanazt az ügyvédi óra/munkadíjat számítja fel, amit a többi ügyre, és ezen még dolgoznia sem kell nagyon...
szvsz az első ügyvédi pecséttl ellátott levélre nagyon összeszedi magát az X, és ráállítja az ügyre az emberét, hogy kerítse elő a helyes kimutatást, mert még a végén tényleg ő fog ráfázni, de nagyon.

Bugreport 2008.12.18. 15:15:14

Na buziszájú Externet...


Betelt velük a pohár, átszerződtem. Mondom szedjük össze magunkat, mivel tartozom (kb egy negyed hónappal) küldtek rá egy 8000,-Ft-os számlát(nagyon arányos volt), mondom fainak vagytok, nagyon jó, köszikeszépen. De befizettem mert már a Hírösen senkiházi paraszt externet -el inkább nem akartam vitatkozni, Nordtelekom-hoz átcsapódtam, eddig nagyon pozitív a banda... Csak az externet elkezdett kísérteni... Dobtak még egy 3000,-Ft os számlát, mert ők keveselték a negyedhónapra 8000,-Ft ot. (no persze számlatartozással nem engedi el a lúzer júzer kezét a szolgáltató) Hát nekem kb ennyi az externetes ügyem. Persze kívánom nekik, hogy addig álljanak féllábon amíg én azt a pénzt befizetem...

Phantom Joe 2008.12.18. 15:20:17

Csak egy ötlet: naponta jelentsd be, hogy nincs neted (vizsgálják ki!), aztán 1 hónap múlva szünteds meg a szerződésed szerződés szegésért, azt az időt amíg nem volt neted, kötbéreztesd le! Ez általában a havi díj egy napra eső összeg nyolc szorosa! Az azért szép pénz lehet!

Zetetikus 2008.12.18. 17:13:51

Sziasztok!

A mi internetünket korlátozta az Externet, én írtam a levelet. Azóta is próbálom elérni azt az egyetlen illetékest, aki intézkedhetne az ügyemben, de a 1201-en nem lehet utolérni (ez a központi ügyfélszolgálati szám), más elérhetősége pedig nincs. Levelekre azóta sem válaszoltak.

Egyre jobban bőszít ez a szemétség, ugyanakkor persze kényszerhelyzetben is vagyok, mert nincs net, és a céget figyelve idén már nem is lesz, ami nettó szemétség.

A megjegyzésekre, kérdéseitekre válaszolva: 68nyarának igen, TVNET-esek voltunk. Unbiasednek: az én lejárt tartozásom 2X4380 forint volt, ők ennek a tízszeresét követelik. Sajnos nem kinőtte magát az ügy, hanem egyszerűen hozzácsaptak egy kamu összeget, és lekapcsolták a netet, hogy kikényszerítsék a befizetést.

Kösz minden ötletet, de a fő cél inkább az, hogy legyen net, mint az, hogy hatóságokhoz/ügyvédekhez forduljak. De persze középtávon minden játszik.

Attee 2008.12.18. 17:54:46

Hm...Mi már kb. 4 éve (!!!!) felbontottuk a szerződést az externettel, amit ők először egyszerűen nem akartak tudomásul venni. Aztán ez nagynehezen, sok-sok telefon, e-mail és ajánlott levél után sikerült. Ezután még vagy 3 havi díjat követeltek rajtunk, (ez akkor kb. 30 rugó volt) aztán csak rájöttek, hogy jogtalan.

Ennek ellenére valamiért minden év végén (idén is) amolyan karácsonyi megflepetésként követelik ezt az összeget, perrel fenyegetőznek. Mi mindig leanyáuzzuk őket, és egy évre megint megnyugszanak a kedélyek, elfelejtjük egymást:)
Idén már továbbmentek, lehetőségünk van akciós befizetésre, most csak 25.000-et kell, és letudják:)

Szánalmas egy banda...

Mylady 2008.12.18. 18:13:23

Én is náluk vagyok. Azóta van velük gond, mióta átvették a tvnetet, meg még valamit.

Én sokszor számlát nem kapok, csak rögtön felszólítást. Azon viszont már rajta van a következő havi díj is lejárt tartozásként. Pl. a november 25-én kiállított, december 5-én határidős számlát a november 10-i felszólító levelükben lejárt tartozásként követelték.
Rendszeresen visszakérdezek mailben, hogy ezt most akkor hogy? Az első alkalommal részletezték a számlát, arra reagáltam, nincs válasz. És azóta hiába írok nekik, nincs válasz.
Én azt szoktam csinálni, hogy átutalok nekik annyit, amennyit jónak látok. Az online ügyfélszolgálaton meg nyomon követem, hogy hogy állok. Eddig minden rendben.

sflgsdfklhglsdkfhgklésdh 2008.12.18. 18:25:20

kötöttem náluk havi 6ezerért 1gigás (vagy megás,szal a sebességére gondolok:D)
netet,ugy,hogy kifizettem egész évre,most azért a pénzért már 4gigásom lehetne,felhivtam őket,de nem állitják át a gyorsabbra a kis szemetek...
igértek vmi tájékoztató emailt más dijcsomagokrol,de nem kaptam meg,lehet h adtak nekem vmi postafiokot csak nem tudok rola,és oda kuldték

nevem 2008.12.19. 23:34:06

Velem is megcsinálták. A befizetett szeptemberi számla hiányára hivatkozva októberben kétszer is felfüggesztették a szolgáltatást. Ezen kívül értesítés nélkül megemelt havidíjat számláztak. Felmondtam az előfizetést.

Az NHH-nak írtam az első alkalom után, de közölték, hogy akkor foglalkoznak az üggyel, ha a szolgáltató a panaszra egy hónap alatt nem válaszol kielégítően...

Externet szarjon sünt, NHH monnyonle.

instant vízpor 2008.12.20. 12:14:24

Szerintem ez a poszt kamu. Az Externet ügyfélszolgálatot nem is lehet felhívni. :) Az e-mail-re meg nem válaszolnak.

Én november 4. óta más szolgáltatónál vagyok, de már a jövő januári havidíjat is követelik rajtam. Hát azt várhatják!

chillking 2008.12.20. 15:50:07

na az ilyen kocsogségek miatt ne jut szegény országocskánk elore,mindenki át akar baszni mindenkit,még egy érv,hogy még jó pár évig ne koltozzek haza.

szmoker (Homo Trollicus) 2008.12.22. 15:50:35

Venni kő mobilnetet, ADSL-es faszjancsi szolgáltatók meg elmehetnek a sunyiba, matávostól, telefonostól, mindenestől.
Mobilnet sem jobb, de legalább nincs bekötés meg havidíj meg istenf@sza. Ha meg nem megy, mehetsz a másik szolgáltatóhoz.

mazolika 2008.12.25. 01:01:33

Nekem is az előző előfizetésemet csapták a számlámhoz (ami még él, a testvéreim fizetik). Amikor ezt észrevettem írtam nekik emailt. Semmi. Egy hét múlva még egy email. Semmi. Telefonos ügyfélszolgálat? Foglalt. Tovább is van modjam még? :)

Kb. 2 hónap múlva a "tartozások" miatt (ti. nem fizettem be a tesóim számláit) lekapcsolták a netet. Bementem. Az lett a vége, hogy kifizettem a tartozást. Másnap jön egy telefon, hogy:
Bocsi, elnéztük, a tesói előfizetését véletlenül írtuk az ön nevére. A befizetett számlát lenetezheti.

1 hónapra rá a hűségnyilatkozat lejárta után felmondtam a szerződést. Most Boldog DigiTV-s előfizető vagyok.

Azóta is küldik a számlákat. Muhaha. Mivel nálam a felmondónyilatkozat, ezért inkább várok.
süti beállítások módosítása