Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tékozló Homár

Az óvszer amiben tilos dugni

2008.12.22. 15:15 | jackyll | 329 komment

Joooe nem merte beismerni a Homárnak, hogy marcipánfigurának vették a képen látható óvszert, de ha nem, akkor meg pláne durva. Az evolúció civilizációs ellenfaktora az éppen dugásra nem használható koton. Végülis ráírták, hogy "tréfás", úgyhogy ha valaki bizarr külseje ellenére mégis próbálkozik vele, viheti a véletlenül becsusszant ötösikreit a cirkuszba, ezek pénzt tutira nem adnak vissza:

Tegnap barátnőmmel vásárolgattunk egy Auchan áruházban, a rendes óvszerek mellé bekerült a kosárba egy gyagya figura is (lásd kép). Igazából el is döntöttük hogy túl aranyos ahhoz, hogy elhasználjuk... :) Még jó mert otthon vicces dolgot vettünk észre az aljára ragasztott cetlin: "Terhesség és szexuális úton terjedő betegségek megelőzésére nem alkalmas" (lásd másik kép). Hehe. Amúgy azon kívül mire szoktak még óvszert használni?

De így legalább nem kell azon filózni, hogy zavaróak-e a fülei :) Azért a bennem szunnyadó fogysztóvédő hajlamok megkérdőjelezik, hogy forgalomba lehet-e hozni olyan terméket ami pont a rendeltetésére nem alkalmas (hívják dísztárgynak, ha az...) mert hát itt PTK van meg satöbbi, de kár ezen vergődni, inkább vicces ez mint jogsértő... :)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ofélia . 2008.12.26. 19:11:15

@hagyma: Majd jön de én nem félek tőle ( a libacomb finom lett)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:13:02

csak azt ne mond Ofelia, hogy nem vagy kispal rajongo mart he nem akkor irany a jutub

Ofélia . 2008.12.26. 19:14:50

@hagyma: Na ezt soha nem mondtam:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:15:02

@ofélia:
hat mosmondom nem jon
mert bruszvillisz megy

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:16:51

na aze
ma kispal napom van
de mingya atterek Carolra
O country enekes
de modern country
ne bendzsora gondolj

Ofélia . 2008.12.26. 19:18:33

@hagyma: Engem a twist érdekelne( ha küldenél képet) LÉGGSZI

Ofélia . 2008.12.26. 19:22:29

Hagyma: mi a véleményed a black raider-röl??.

Mylady 2008.12.26. 19:28:30

Csak engem? Hát ez az igazi szívás.

Röviden: 24-én reggel a Keletiben jegyet vettem a 11:13-as IC-re + 390-Ft-ért helyjegyet vagy pótjegyet vagy mit tudom én, mit. Nem nagyon lepődtem meg, hogy egy ócska gyorsvonatot állítottak be (3 kocsi), keleten ez mindennapos (volt régen, mostanában igen ritkán járok arra). A vonat pontosan indult, majd 2 perc után megállt. Kb félórát ácsorogtunk az Aréna Pláza háta mögött, mikoris előbb félreállították, majd visszahúzták a vonatot a Keletibe. Ott megint ácsorogtunk egy kicsit, majd szóltak, hogy szálljunk át az előrébb lévő kocsikba, mert a vonatnak ez a része nem megy tovább (ez csak azért volt furcsa, mert az első kocsiban ültem). Aztán kiderült, közben elénkcsatoltak másik 3 kocsit. Átszálltunk.
Elindultunk röpke 55 perc késéssel. Jött a kalauz, kérdeztem, mi volt ez az akció. Érződött rajta, hogy némileg rosszul esik neki, hogy ez a kérdés egyáltalán felmerült, de azért normális hangnemben tájékoztatott, hogy rossz szerelvényt állítottak be, és azt most lecserélték. Érdeklődésemre, hogy akkor visszakapom-e a helyjegy árát, azt mondta, ez nem helyjegy, csak pótjegy. A magasabb komfortfokozatot fizetem, nem a helyet és nézzek körül, itt megvan a magasabb komfortfokozat(tényleg, ezek már IC kocsik voltak - 2 a háromból). Illetve azt is megkérdeztem, a csatlakozás vajon vár-e rám 1 órát (nyilván nem és nem is volt belátható időn belül másik), meg azt is, lesz-e abból gond, ha továbbmegyek a vonattal és egy későbbi városban szállok át (mert tudtam, hogy ott lesz csatlakozás a következő vonathoz, ami menetrend szerint 60 perccel, a késés miatt 5(!) perccel utánunk indult)
A válasz az volt, hogy úgy 20 km-rel többet fogok utazni, fizessem ki a különbözetet. Némileg hülledeztem az eljárás miatt, erre azt mondta, megkérdezi telefonon. És kivonult telefonálni. Mi odabent jókat derültünk, mert behallatszott, hogy olyanokat mond, hogy őt itt mindjárt meglincselik a késés miatt. Körülnéztem (egyterű IC kocsi), mindenki békésen olvasgatott, beszélgetetett, aludt, mégcsak csúnyán sem néztek. (Furcsállottam is, mert engem kissé zavart ez az egész, eleve ekkora késés egy ilyen baromság miatt, meg hogy semmi tájékoztatást nem kaptunk, csak ültünk egy órát kint a pályán és persze az, hogy lekéstem a csatlakozást.)
Aztán visszajött a nő, de nem szólt semmit, csak elrobogott mellettem.
Azt hozzáteszem, átszállás után a másik vonaton a kalauz még a szemöldökét sem vonta össze, mikor meglátta a rövidebb útra szóló jegyemet, egyszerűen elfogadta azt.

Érdekes még, hogy visszafelé jövet 350 Ft-ot kellett fizetnem az IC pót- és helyjegyért. Megkérdeztem a kalauztól, hogy lehet ez, hiszen ez többet (helybiztosítást is) jelent, mégis olcsóbb, ő is csodálkozott, épphogy nem mondta ki, hogy szerdán átvertek.
Ezen a vonaton meg az volt a furcsa, hogy 6 kocsiból állt, aminek az első 2 kocsija IC, a másik 4 kocsija sima gyorsvonat volt. A menetrendben IC szerepelt, az állomáson nem mondták be, hol vannak az IC kocsik, a vonaton felirat, számozás egyáltalán nem volt. Az átszállásra 2 perc volt, már kiabált a kalauz, hogy szálljunk már fel, ezért felszálltam és leültem valahol. Gondoltam, ez is olyan helybiztosítás nélküli IC, mint amivel szerdán mentem. Aztán jött a kalauz és furcsállotta, hogy az IC helyjegyemmel miért a gyorsvonat részen ülök. Hát, itt már igen közel álltam az anyázáshoz.
Ennyi történt.

Köszönöm MÁV. Most már látom, tényleg megérdemelnék a vasutasok a 250ezret. A jól végzett munkájukért mindenképpen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:35:14

@Mylady: hat nem semmi
es tenyleg maguk alatt vagjak a fat azzal a250 ezerrel
megha azt is alairom hogy tuti nem tul keresnek jol
de van melojuk
es itt amerikaban ha van melod akkor
kusss!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:36:44

@ofélia:
hat az en twistem nincs felveve
de az nem letezik hogy nem lattad a ponyvaregenyt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:40:47

jason michael Carroll
nezzetek ra a jutubon ha van idotok
tenyleg jo
sose gondoltam volna hogy countryt fogok szeretni
de a felesegem rednek
hat igy

Ofélia . 2008.12.26. 19:41:40

@Mylady: Most tényleg eggyütt érzek veled.

Elkövetted azt a butaságot, hogy utazni akartál NORMÁLISAN.

Mióta az eszemet tudom KB 50 év nekem még sohasem sikerült(kivéve az autó most már csak bérlem)

Rémálom és nincs rendszer még a sztrájkot leszámítva se.

Nelson vezíremmel viszont a jutalmat már rég zsebre tettük

Ofélia . 2008.12.26. 19:43:54

@hagyma: A country isteni szinte az emberi élet. Meg a kőkemény rock.

Mylady 2008.12.26. 19:45:45

Ofélia,
tudod mi a röhej?
200km-es távolság: 4 óra utazás.
Ezt tudja a MÁV. És a Volán is.
Persze >3000 Ft-ért.
Közúton 2 óra.
Jövőre szerzek egy autót.

Ofélia . 2008.12.26. 19:48:44

@hagyma: 2008.12.26. 19:38:25

Majd átküldöm szerintem tetszeni fog pláne, hogy kapsz mellé szovjet indulókat is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:49:20

@ofélia:
az is
meg a az alternativ
meg Zoran\meg atokom tudja
mikor mihez van kedved

Ofélia . 2008.12.26. 19:50:13

@Mylady: Ne szerezz bérelj. egy nap 5200huf.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:52:52

@ofélia:
az allyssa lies nagyon szep
bar mongyuk az en kedvencem
majd alszom ha meghaltam

Mylady 2008.12.26. 19:55:25

Ja, amit kihagytam a sztoriból: azért kellett kocsit cserélni, mert ez nemzetközi IC volt és a belföldön IC-nek is jó lepukkant kocsikat nemzetközi forgalomban nem adhatják el IC-ként.
De a hülye magyarnak, főleg az ország keleti felében jó az!

Ofélia . 2008.12.26. 19:55:29

@hagyma: Azt azért még légyszi halasztani.

A dortmundi barátom akivel egy idős vagyok nem kelt fel reggel egy évvel ezelőtt:((((

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 19:59:04

@ofélia:
hat most ugy kijott az allergiam hogy nem tudom mi lesz holnap
de talan megelem
ha nem nem
mar vegrendelkeztem a fiamnak hogy a homaron feltetelen haggyon ertesitot ha tortenik velem valami halal

Mylady 2008.12.26. 19:59:51

Nekem is volt egy távoli rokonom, negyvenes nő, éjjel agyvérzést kapott.
Reggel a 12 éves lánya talált rá :(

Ofélia . 2008.12.26. 20:24:56

@hagyma: Holnap pecízen szar lessz(Allergia) ez nálatok is divatos??.

Amikor esztergomban a helye kölkökkel bulykáltunk a csatornacsövekben és a kádba a fülönknél fogva raktak be én örültem a víznek mivel az akkor és ott kincsnek számított( A nyomós kútrol hozták kannában (abban a fedelesben)

Na lehet, hogy ezért van immunrendszerem.

Ofélia . 2008.12.26. 20:42:21

@hagyma:"hat most ugy kijott az allergiam hogy nem tudom mi lesz holnap
de talan megelem"

1 Tudsz e dugni??. ez FONTOS

2 Ég e már a fa. Csak törött üvegasztal mellett szabad nézegetni.

3 Ha már leégett akkor beperelni a szomszédot, hogy ő a piromán.( a biztosító nyalja a szájaszélét)

Van a környéken IFA???. Ez is FONTOS:

Ofélia . 2008.12.26. 20:49:25

@hagyma: can sleep when I'M dead

Egyszer már kilőtted edét angolul.

Na most ezt is lemásolom:)))

Öti 2008.12.26. 21:21:36

srácok, most beszéltem szily-vel álmomban, és azt mondta visszatérünk a régi rendszerben, szóval 300 felett szabad a PINA! gyerünk-gyerünk!

Ofélia . 2008.12.26. 21:54:11

@Öti: A pina álom nélkül is szabad volt mindig.

16 óra után szabadul el a pokol C. ZS.

Amig élünk dugunk:)))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.12.26. 22:52:13

háj! (növesztem)

zsöszi (g*ci franciául) koppa troppa állandóan megesz, borzasztó lassan megy....

aztán: han solo nem bír olyan gyorsan lőni, ahogy én akarom. és a rakétavetőből mindig csak hat darab van neki,amit kénytelen vagyok gyorsan ellőni,mert jönnek a nemtudommik (birodalmi lépegető?). már két napja. őrülök meg szépen, fokozatosan.

és hétfőn mennem kell dolgozni, arra a két redves napra, mert elfogyott a szabadságom. oda nem lehet bevinni nintendot a fene egye meg.

a karácsonyfánk az idén kicsit nagyra sikerült (három méter), de eddig mindig kicsi volt meg visszaültethető. már uncsi volt, és vettem öt kiló piros díszt, így hát kénytelen voltam akkora fát szerezni, amire mindet kirakhatom. meg hogy aláférjen a vasalódeszka. ez FONTOS volt. hehehe. apucinak nem tetszett, mert odébb kellett tenni a tévénéző fotelját. már hozzámszól néha, de csak ezt: adsz egy sört? én inkább adok, jobb a békesség.

ja, és anyósom boldog:))) ilyen cédéket kapott hogy: baccara, boney m, demis roussos, paul anka, meg minden ilyen diszkó és nyál lánykorából. hallgattam és nem tudtam, hogy sírjak (mert öregszem), vagy röhögjek (anyósom énekelt).

szép a karácsony, kár, hogy nem esett a hó, mert akkor giccsesebb lehetne.

készülünk Tündérmacika 18. születésnapjára, nagyon izgi hogy nagykorú lesz.

örültem, hogy megoszthattam veletek.remélem BUÉK-ig még találkozunk. most megyek eszem egy keveset így 11 körül. az anyukáink úgy főztek, hogy vigyenek a gyerekek. ergo két hétig nekem nem kell a konyhában serénykednem, csak ennem. sajnos. de majd januárban új év, új élet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 22:58:20

@ofélia:
namost
egerben eloszor nem volt
aztan elsullyedt a fedett uszoda
a nyitottba jartunk telen nyaron
hogolyztunk ezdes kozben a vizben
de mult ev dezemberben kijott ez a szar rajtam
azt mondta a doki ismerik mi ez de nem tudjak mitol van majd elmuli
januarra el is mult
es iden szinte napra pontosan kijott megint

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 23:01:33

@ofélia:
ja ma nem dugunk
olyan gyenge vagyok mint egy beherionozott masnapos molylepke
ezt mar Maryvel is kozoltem aki tudomasul vette

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.26. 23:06:32

@mamapicilánya:
van aki azt mondja a napfeny hianya okozza
en nem tudom mult evbn is november vegen kezdodott
karacsonykor tetozott es janur3-a korul mintha sose lett volna
de most szar
es holnap meg dolgoznom is kell

Ofélia . 2008.12.26. 23:16:04

@mamapicilánya: Mega lol.

Ha ez egy kicsit vigasztal én 3- napig leszek bent (igaz nem dolgozok ahhoz már vén vagyok)

Nem hittem volna, hogy tündérmancika is belép a vénasszonyok korába ( Nimbus-2000-res seprü meg van már:)))

Soha ismétlem SOHA ne játsz számítógépen és hosszu szép életed lessz ezen a földön.

januárban új élet, új kilók és mégnagyobb nőiesség.

Apjuk TV. foteljét odébb tenni életveszélyes( csak megtalálja az elveszett aknavetőt)

Imádlak, hogy megjelentél végre kicsi körünkben.

Sok boldogságot és békés lövöldözést.:))))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.12.26. 23:16:06

@hagyma: már csak pár napot kell kibírni, és mindjárt január 3 lesz, aztán egy évig semmi. erre kell gondolni.

oféliám, hihetetlen számomra, hogy 68-ban már volt jogsid. akkor mentem óvodába....

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.12.26. 23:20:46

@ofélia:
egyszerre írtunk, úgyhogy ezúton köszönöm a jókívánságokat.

hiányoztok rettentő, de mint tudjuk a munka nemesít, és bár nem nem akarok nemes lenni, dolgozni azt kell, és hihetetlen, hogy EDE óta alig van időm homározni,termelem a GDP-t ezerrel. de azért néha benézek, és kiül a vigyor a fejemre. ettől feltöltődök, és újult erővel indulok harca a munka frontján.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.12.26. 23:22:18

de most elköszönök, mert délután már kivasaltam egy szép lepedőt, engesztelésre készülök...........

élmény volt veletek (is)

Ofélia . 2008.12.26. 23:26:59

@hagyma: Nem tudom, hogy miértt de ez a divat( Allergia) elkerült.

Egy bajom van, hogy ha napon vagyok akkor estére hólyagos leszek de csak akkor ha két órát vagyok a tűző napon.

Ez most nem humor: Adass be magadnak 10 héten keresztül minden hétfőn( a napot te választod meg) 1 db 1000 gammás b-12 vitamint.

Ofélia . 2008.12.26. 23:34:24

@mamapicilánya: Nem hogy jogsim autóm is volt.

DKW junior de luxe.

3 éve láttam az öcsit a veteránautó felvonuláson (még mielőtt a polgárok felgyujtották az egész környéket)

Azért el tudod képzelni, hogy abban a korban a középiskolában egy ilyennel bejárni nap mint nap némi feltünést keltett.

Amúgy az ország első videodiszkóját mi csináltuk a pécsi pannónia bárban( FILMET vetítettünk a zene alá.

Szép volt:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 00:01:55

@ofélia:
en jatszottam es karacsonykor
vettem a fiamnak C64-et
es volt egy jatek
amibe ugy ugralni kellett meg elkerulni a halalt
es volt vagy 7 reszes
es harom napig nm tudtam kiforgatni fanci mario bagy mi a fasz volt
az egesz karacsonyom rament
ennel csak az volt tosszabb mikor legot vettem a gyereknek

Ofélia . 2008.12.27. 01:42:19

@hagyma: Szerintem valami mario volt.

Nekem nem a karácsonyom hanem a gép ment rá(kiscsillagom játszott aztán káromkodott aztán csapkodott)

Mindig mondtam, hogy gépet és egyébb szirszart bármikor lehet gyártani de idegrendszert nem.

Egy jó játék létezik a ne nevess korán.

A gépet inkább programoztam de már annak sincs értelme.( miért gyötörném az agysejtjeimet mikor minden letölthető ami csak érdekel)

Azok a régi szép embargós idők:)))))

Na jóccakát mindenkinek szép álmokat rózsás csókokat + kellemes élményszerü dugást:)))

neet 2008.12.27. 09:39:50

Mylady,
anyukám 150 km-re lak. Ez bkv/volán/MÁV kombóval röpke 5 óra. Most ez valamivel több lesz, mert megszűnn(t)ek a sima vonatok, mindről át kell szállni és minima félórát várni a csatlakozásra. Anyukám csóválja a fejét, h kocsit tartok, úri huncutság, stb. Lassan 21 éves a "cseh csoda", de bő 2 óra alatt háztól házig megjárjuk. És vihetünk pakkot is, ami gyerkőccel együtt nem kevés. Alternatíva? Haha.
(Azt már csak ()-ben, h a benyaköltség meg a máv uszkve ua, a kocsit meg akkor is fent kell tartani, ha csak áll, tehát azt nem számolom bele, ha már egyszer van, fizetem, ennyi.)
neet

É2I 2008.12.27. 10:36:25

@neet: Várjunk mán'. Ez a bkv blog lett, vagy mivan?

Ofélia . 2008.12.27. 11:08:10

@neet:" a benyaköltség "

Szerintem: banyaköltséget gondoltál mivel a nő szereti, ha kocsi áll a ház előtt, kerül amibe kerül:)))

Évi 20.000 Km alatt sokkal olcsóbb bérelni!!!!.

@É+É+I: Nem ez a kotonblog és a fecsegés napja.:)))

Átlagarcú 2008.12.27. 11:25:24

Jóreggelt kívánok mindenkinek. Kellemes lábadozást. Úgy látom, a kengurukoton prolongálva. Erről az a történet jut eszembe, mikor még a pártállam idején egy külkeres, meg az őt kísérő besúgó mennek egy elmaradott afrikai államba üzletet kötni. A repülőn rövid ismertető hangzik el az adott államról angolul. De angolul csak a külkeres beszél. Így a besúgó mindíg kérdezgeti a külkerest, hogy mit mondanak, mit mondanak? Amikor ott tart az ismertető, hogy a szerencsétlen ország lakosságának fele tüdőbajos, a másik fele AIDS-es, megint megkérdezi a besúgó, hogy mit mondanak?
Erre a külkeres: ...hogy csak azt szabad megdugni, aki köhög.

CID 2008.12.27. 11:40:52

sörecet : :)))))))))))

staropramen 2008.12.27. 12:11:14

@sörecet
feldobtad a viccel a napomat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 12:44:58

Mary elment melozni
halaegnek
sose vegyetek el senkit kentakibol
Viciannak is megirtam
este megyek eskuvore
semmi kedvem hozza, de kell a pez

Ofélia . 2008.12.27. 12:55:50

@hagyma: Akkor te nem enni fogsz hanem melózni. Ez FONTOS.

Látom te is HOFI emlőjén nevelkedtél.

DE lefogadom, hogy nem fizetett neked pezsgőt a madács téri akváriumban:)))

Ofélia . 2008.12.27. 13:03:34

@sörecet: Józsi bácsi párttaggyűlésen elalszik egy cseppet.

Álmában zuhan lefelé a tizedikröl és az ördög emeletenként kisérti" ha azt mondod levan szarva a párt és dögöljenek meg a kommonisták megmentelek".

Az öreg mivel hithü kommunista egy idejig ellenáll nade akkor is az ő élete így elüvölti a fenti mondatot.

Rohadt nagy rúgást észlel a szomszédjátol" Te vén hülye ha elalszol taggyűlésen legalább ne ordibálj igazat.)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 13:04:41

hat nem
egyszer talalkoztunk szemelyesen
pezsgorol szo se volt
ettem kocsonyat reggelire
nezem a napkeltet ez a karacsonyi sorozat kifejezetten jol sikerult
ebbol latszik hogy felejtsetek el a politikat
akvariumban meg eletemben nem voltam

Ofélia . 2008.12.27. 13:13:26

@hagyma: Azért hívtuk akváriumnak a madács kamara szinház melletti kocsmát mer körbe csak üvegböl volt.

Roppant kellemetlen mivel belát minden dühös feleség aki ellenőrizni akarja a másodalkoholistáját.

Na a madácsban az öregnek kb. 1/2 11-kor ért véget az előadása és mindig átjött pezsgőt fizetni annak aki ott volt.

És akkor elszabadult ŐŐŐ és a pokol.

Sajnos csak kétszer volt ehhez szerencsém mert mire rájöttem( 1 percre lakom) már nagyon beteg volt:(((

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 13:33:28

@ofélia:
nem jartam ott sose
a madacsban igen
nekem egerben sikerult talalkozni vele
valami fantasztikus

Ofélia . 2008.12.27. 13:58:58

@hagyma: A szomszédasszony halászléje isteni volt már bent leledzik a pociban.

Hallatlan sok időmben a nézem a davincsi kódot.

Már tudom, hogy a puhos és pénzéhes papok miért utálták annyira:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 14:18:00

@ofélia:
hat en dugtam a szomszedasszonyt de mentsegemre szoljon
elvalt volt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 14:49:57

de mostantol csak Mary
de sose.....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 14:59:27

begyetek el amerikai not ,mert valami borzasztoan kedves es hatalmas a szive de emiatt chicken is
itt igy mondjak
50 eves es tanitanom kell az eletre

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 15:05:52

a szemleletbeli kulonbsegrol
mi nem iszunk csapvizet mer szar
se itthon se a hotelban
mondtam neki van a departmanunk raktara ott mindig talalsz, ha valaki megis oda jonne mikor ott vagy, mondd azt hogy...
kozbevagott, hogy azt mondom szomjas vagyok
nem bazmeg, mond azt hogy keresel valakit, ki akarod takaritni:)stb
sose
amugy az is igaz a hazugsag qrwa nagy bun itt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 15:08:48

es erre vannak ranevelve
egy europiai ketezerszer kreativabb ez ugyben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 15:10:45

szerintem a vilagon a legjobb nok vannak magyarorszagon es mi tudunk a legjobban hazudni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 15:13:03

na basszus mar a szorendet is felcserelem, anyam mit basztat ezert
nap mint nap
dehat 11 ev az 11 ev
es ez van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 15:24:03

arrol is keszitenek egy 5 diplomas tanulmanyt, hogy az ineternetes portalokon haby szazalekban munkaidoben munkahekyi geprol forgalmaznak
ez nem baj
en irok a hotelbol ha olyanom van
de a szazalek az trahikus
pont olyannak erzem, mikor a gyarbol kilopok egy csavarhuzot a 60-as evekben
es most lehet nekem esni
nekem korlatlan netem van de tobb mint egy napot dplgozom erte
nade terjunk vissza a kotonra

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.27. 15:27:27

anyam se jon fel pedig oldalast akarok sutni
lehet be kell osztania az orakat vagy mittudom en mit
majd megkerdezem amr legkozelebb

Átlagarcú 2008.12.27. 16:00:31

60-as évek. Az ép testben ép lélek mozgalmon belül megrendezik a TSz-ek közötti atlétikai versenyt. A kalapácsvetést a 80 éves Józsi bácsi nyeri 100m-rel. Kérdezik tőle az újságírók, hogy hogyan lehet 80 évesen bőven a világcsúcs fölött teljesíteni?
Mire az öreg: Lennék csak 20 évvel fiatalabb, utánabasznám a sarlót is.

CID 2008.12.27. 18:25:19

sörecet : :)))))

CID 2008.12.27. 18:26:30

Mint a spártaiak :)

Öti 2008.12.27. 20:59:48

megvan a 300, szabad a PINA!!!

PINA

neet 2008.12.27. 21:40:27

Ofélia (és a többiek)
Banyaköltség? :) Akkor én is banya vagyok. :)) Amúgy nem lennék egy autófan, 31 évig simán elvoltam nélküle, de mióta gyerek van és peremen lakunk, jó, hogy van. Én lenni mezei tanár, így télleg lukszus, de kocsmába úgyse járok, cigit se szívok, valamire költeni kell azt a havi 80 ezret. ;) Nekem ez a lux, hogy napi "csak" 3 órát békávézek és nem 5-öt. Mert kocsi nélkül 5 lenne, esetleg ha a volános verziót választanám, akkor maradna a 3, viszont anyagilag ua.
És kölcsönözni napi 20 km-re nem hinném, h olcsóbb volna, mint fenttartani. (Évi 10000 alatt vagyok valamennyivel.) és ha anyukámhoz megyek, gyerekkel, lásd mint fent.
Most néztem amúgy a máv alakulásokat, döbbenet, van aki még felszáll rá? Épp azt számoltam, h mehetnék reggel vonattal be, meg du vissza, de reggel nem kockáztatom meg a vonatot, ami az ország másik végéből jön, ergo 40 perc késés simán beleférhet.

Irén és a többiek,
bocs az off miatt, nyúlban (kutyában?) úgyse dug senki, Ede sehol, Hagyma még szereti a Kispált (én is!!), merci kijött-e tudjuk-e, szal on nem tudok lenni,
neet

.cukijomi 2008.12.27. 22:49:30

Na ne bazd, h januarig egy nyuszi kotont fogunk nezegetni!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.28. 02:35:54

@.cukijomi:
szerintem ez kutya, nem nyul
Mary aszongya hogy megis a gorgos megoldas hatasosabb

Átlagarcú 2008.12.28. 07:34:32

Mi a ferde cerka van itt? Komolyan mondom, lemegyek és veszek nyomtatott sajtót. ...hogy az egész indexnek majd egy hét alatt csak egy nagycsöcsű román nyaralásügyi miniszterre tellett...
Itt a homáron meg egy szar rágógumin rakódunk. Bocs, rako gumin rágódunk...
Nem rajtam múlt, én védem a természetet, de már az sem érdekel, ha egy egész esőerdőt vágnak ki egy újságért.

Átlagarcú 2008.12.28. 07:55:02

A gumiról jut eszembe egy vicc:
Különböző országok kocsmatöltelékei hencegnek, hogy melyik országban legfejlettebb a gumigyártás. Az egyik azt mondja, hogy ő egy rágógumit tapasztott a Himalájára és gond nélkül leereszkedett rajta. A másik, hogy az ő beakadt nadrágtartója mentette meg az életét egy zuhanáskor. Szergej azt mondja, hogy az ő nagyapja gumicsizmában esett le a Gum áruház tetejéről.
- és megúszta? - kérdezik tőle.
Szergej megpaskolja a bokáját:
-nem, de a gumicsizma mai napig gumicsizma.

Impega 2008.12.28. 10:26:57

Kivancsi vagyok holnap lesz e csere. Azert mar joideje nezegetujuk. Amugy tobbszor hasznalhato a gumi kutya-nyuszi? Az nincs rairva hogy nem.

coffeebean 2008.12.28. 10:44:46

Sziasztok!

Ha a hölgyemény jó szorosan a két térde közé szorítja, a gumi kutya-nyuszi többször használható. Persze így csak misszionárius pózba hatásos és annyira nem is élvezetes.

Mindjárt vége a karácsonyi lazsálásnak és rágódhatunk máson, addig marad ez a gumibigyó.

Ofélia . 2008.12.28. 13:41:48

@sörecet: Már felvettem a gumicsizmát(amit a moldova regényben lőttek át csúzlival a temetőbe) még mindig tökéletes de emuhúsért és emumájért csak ebben mehetek a sarki kisbarátságos közértembe.

Lacibácsi felvilágosított: így mikor teljesen szarban vagyunk emusteak nélkü a tetején fürjtükörtojással nem élet az élet:)))

Ofélia . 2008.12.28. 13:49:33

@neet: "Én lenni mezei tanár"

Én már nem lenni mezei autós mert a fenntartásban a benzin a legolcsóbb:))

Ede örök mág mindig igényelhető a post + 5065 komment az alábbi emilen: jaraio@freemail.hu

Már ötven felé járok az átküldéssel.

Persze emilt nem adok ki.!!!!!!!!!!!!.

Ofélia . 2008.12.28. 14:07:49

@hagyma: 2008.12.27. 15:24:03

Szoftvert internetes időt gépidőt alapbol nem veszünk.

Ezt hozta az embargo amit asszem a nagy USA találta ki.

De hálistennek már kína vezet ( ebben is)

Hál istennek 40 év gyilkolés fúrás faragás után elértem gyerekkori vágyam( portás vagyok egy nagyon jóhírü egyetemen) és most én cseszegetem a diákokat ( egy pótzéhát még mindig megírok hármasra).

Az idei felhozatal egyszerüen katasztrófális!!!.

Ha ezekre bíznám egy híd tervezését akkor azt az országot ahol felépítik még túristaként is elkerülném.

És ez FONTOS !!.

Ofélia . 2008.12.28. 14:35:04

@Impega: 2008.12.28. 10:26:57

Ne álmodj kiránylány a füleskoton az ünnepekre a miénk marad.

Végülis nem mindegy, hogy mi alatt ökörködünk??.

Na tessék egy példa: A szomszéd lányát flipperbe öltözve kergette két csöves mer ellopta a kannás borukat.

A rendőrök mivel nem voltak nagyon szomjasak és már ugyis a szolgálat végén volt fogadásokat kötöttek a sebességi rekordra de mivel a bor nem folyt ki leszarták az ügyet.

Na ebböl is lehetne post meg a póstábol, meg a telefon és a tv társoságokbol, meg a BKV-bol meg a MÁV-bol meg BInzinsteinné rózsaszin és gyárilag lokacsos bundabugyijábol.

De egyszer írna már valaki a bevárosi kutyaszarrol!!!.

Tudom, hogy ez kényesebb téma mint a kenedigyilkosság de LÉGYSZ LÉGYSI!!.

Átlagarcú 2008.12.28. 14:46:40

WOW! Van portásunk? Nem is tudtam. Azt hittem, már rég ki van szervezve valami vagonőr kft-nak. Ráadásul közepesre írná a ZH-t. ...és már a kapuban megállapítja az alkalmasságot. Csoda, hogy a mezei tanárember csak nyócvanat keres?
... asszem újraíratom a zéhát. Reszkessetek!!!

Átlagarcú 2008.12.28. 14:54:51

...ja és zárom a fiókom:))))

Ofélia . 2008.12.28. 15:39:55

@sörecet: 2008.12.28. 14:46:40

A portás nem ismétlem NEEEM biztonsági őr.

A droidok odaát vannak!!.

Ja a 80 azért stimmel:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.28. 15:58:07

@ofélia:
hat ezt a szoftvert internetes gepidot nem vezunk
ez total nem ertem
mindenki idokon e sebessegeken problemazik
az enyem itt van le se jovok a netrol
mikor tornado volt elment
mikor hurrikan , akkor is mert itt majdnm minden a levegoben van, foleg az aram
az meg kell

Impega 2008.12.28. 17:55:41

@hagyma: aztan kocsonya kerult e?

Nalunk meg itt Tarpán 2008.12.28. 21:17:27

Még mindég a kutyagumi? Jól nyúlik.

bozsi.´ ´ ´ 2008.12.28. 22:19:07

nem kellene átmenni subbába és tele offolni a postot...köszi :] (igaz, már tökmind1)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.29. 01:33:34

@bozsi.´ ´ ´:
4 napja ez a koton van \
mirol beszelgessunk?

Mylady 2008.12.29. 05:51:19

hagyma, nem 4, hanem 7!!!!
Ha ma sem lesz új poszt, javaslom a bojkottot.
Vagy szervezzünk polgári engedetlenségi mozgalmat.
Ez felháborító!!!!

manualis mammografus 2008.12.29. 07:10:16

mindenesetre talaljunk ki valamit, mert ilyenkor dolgozni nem egeszseges. raadasul az irodam is kihult :|

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.12.29. 10:42:32

@Mylady:
hogy repul az ido
szervezzunk
le a lusta homarral!!!!!!!!!!!

neet 2008.12.29. 10:52:10

Na jó, a mezeivel csak szerénykedtem, mivel előtte évekig más voltam (mezei irodista, muhahaa), szóval elképesztően sokoldalú vagyok, de az is igaz, amit általában a tanárokról sztereotipizáltok, h ilyenek meg olyanok, sajnos télleg, és erre csak most kezdek rájönni. Mivel nekem igen nagy szerencsém volt, és egész jó tanáraim voltak (emberileg és tantárgyat tanító tanárnak is), és mivel én is nagyon jófej vagyok :))) néha nem értek egyet a fikázással, de azért nyugodtan fikázzátok őket, nem lesznek kirohanásaim. Kivéve ezt. A 80 azért nem sok...de túlórával van, hogy 100 is van, ami azért már jobb. :) Bár titokban-eleinte reménykedtem a 8-tól 2-ig munkaidőben, hát most döbbentem, de óvis gyerekkel a családban még így is jobb, mint 7-től 5-ig egy irodában - a tavaszi szünetben is... majd felnő, és akkor lehetek ismét büszke irodista. Ja, és ciki, de szeretem is csinálni, meg a lüke tini kölköket is bírom. ÉS ezt most mér írtam meg..?
neet

neet 2008.12.29. 10:53:41

Amúgy van fentebb új poszt. Az is dugós. ;)

.cukijomi 2008.12.29. 11:56:03

Uj poszt? Hmm...Nem tudom...Mar ugy megszoktam ezt...

S@nyci ®. 2009.09.24. 09:19:44

Itt az óóóóvszeres!
süti beállítások módosítása