Látogatást tettünk az újbudai jysk áruházban, ahol én nézelődtem, míg a férjem célirányosan beszerezte azt a terméket amire szükségünk volt. A kasszához érve betotyogott egy kb 90 éves aggastyán, lehet hogy csak egy lepukkant nyolcvanas volt, nemkértem személyit. :) Láthatóan sérült volt a látása, hallása, egyébként is igen elesett küllemet mutatott. Szegény bácsi AZ aznapi szívrohamot a jykben történő reklamációtól remélte. Ecsetelni kezdte történetét összefüggésben a feleségével és a tönkrement kempingszékkel. A bácsi több mint féléve vette az árut, de miután jó nagy betűkkel reklámozza magáról az áruházlánc, hogy "minden termékére 2 év szavatosságot, ill. Bizonyos esetekben 5 év szavatosságot vállal", így gondolt egy merészet és becipelte a kempingszéket, ami tönkrement.
Szavatosság vs jótállás a Jyskben
Boglárka elmondása szerint a Jysk bútorüzletben tanúja volt, ahogy az üzletvezető némi ordibálással egybekötve elhajtott egy nyugdíjas vásárlót a kerti székével együtt. A cég honlapján 2 év szavatosságot vállal minden termékére, jótállást viszont csak a 10 ezer forint felettiekre és 1 évre. Az EU miatt kötelező a 2 év szavatosság, de ez csak annyit jelent, hogy teljesítéskor hibátlan árut kapott a vevő, így ha bármi baja van, neki kéne bizonyítania, hogy a termék eleve szar volt:
Olvasson tovább!