Tékozló Homár

Káromkodós szilveszter a T-Home-mal

2009.01.05. 00:54 | szily | 47 komment

Hogyan jut el egy higgadt hangú fogyasztó addig, hogy olyanokat írjon, mint "Ekkora dilettáns, szemét banda, mint a Telekom nem is hiszem, hogy létezik. Sajnos itt nem a német precizitás, hanem jóval inkább a magyar matávos múlt köszön vissza"? A Naiv Ügyfél persze mire is számított, amikor éppen szerződést bontott a népszerű telekommunikációs óriással? Persze hogy jól megfingatták: ha nem figyel oda, legombolnak róla többezer forintot. Dermesztő tények a T-csoport nyilvántartási rendszeréről hajtás után.


Magyarország vezető telekommunikációs vállalatáról (gy.k. Magyar Telekom) szeretnék kisszilveszteri sztorival előhozakodni. Minthogy évek óta előfizetője voltam az említett cég Internet és kábel tv szolgáltatásának, kicsit kezdtem drágának találni a 2 szolgáltatásért kifizetett havi 11 ezer Ft-ot. De a nagy váltás, az ernyőszolgáltatások és ezen belül a T-Home megszületésekor gondoltam eljött az én időm, rákérdezek az ügyfélszolgálaton, hogy van-e kedvezőbb megoldás. Először is a szinergia nagyon jól működött. A 2 szolgáltatásnak, ami elvileg már közösen a T-Home alá tartozott 2 külön ügyfélszolgálata van, 2 külön ügyfélszámmal, egymás szolgáltatásáról ezek semmit nem tudnak és így csomagajánlatot sem tudtak tenni. Ide-oda kapcsolgattak, 20-25 perc után azonban azt mondtam köszönöm, nem kérek belőle.

A Homáron is említett Digi TV is szolgáltat a körzetünkben. Utánanéztem és a szolgáltatásért gyorsabb nettel ők 6 ezer Ft-ot kértek és még ingyen telefont is kaptam mellé. És mindezt hűségnyilatkozat nélkül. Rövidre véve, váltottam. Lemondtam december 15-tel a Telekom szolgáltatást, ki is kapcsolták (bár semmi visszajelzést nem kaptunk, ennek is én kérdeztem utána telefonon, hogy akkor megérkezett-e a felmondás), a modemet pedig ugyancsak újabb telefonálgatás után leadhattuk egy ügyfélszolgálaton.

Már vártam és be is következett, hogy mindkét szolgáltatásról kijött az egész december hónapra szóló számla. Jól emlékszem, hogy amikor bekötötték, ki tudták a részszámlát küldeni a tört hónapról. Felhívtam ismét az ügyfélszolgálatot, és jelezték, hogy fáradjak beszemélyesen egy T-pontba, mert a rendszerük nem tud részösszeget kiállítani, részszámlát küldeni, csak személyesen tudok ilyet intézni. Persze világos, hogy az emberek 95%-a simán kifizeti a teljes hónapot, azaz jó pár ezer lemondással élő ügyfelükről még egy utolsó sápot lehúznak. Gondoltam, anyátok (bocs), még én rohangáljak azért, mert a Ti rendszeretek ilyen fejlett. (persze tudom, hogy ez csak duma) Ha 15-ével kikapcsolnak egy szolgáltatást, akkor hogy nem tudja ezt egyből a számlázó rendszer?

A hab a tortán a szilveszteri boríték volt. Gondoltam biztos elköszönnek tőlem, megköszönve a bizalmat. Ezt egy 17 ezer Ft-os csekk formájában tették meg, amelynek Átalánykártérítés (nem volt otthon, értesítve) tárgya volt.  Újabb telefon, 5 perc nyomógombozás után már beszélhettem is egy hölggyel, aki jelezte, hogy persze, ez a modem ára. Erre én: ezt több mint 3 hete leadtuk személyesen, papír is van róla. Elmondta, hogy menjek be egy ügyfélszolgálatra, vigyem a papírt és törlik. Persze kifakadtam, hogy hogy a fenébe van az, hogy a legfejlettebb, vezető telekommunikációsszolgáltató rendszere annyira jól működik, hogy egy lemondás, szolgáltatás megszűnése után nem jelenik meg automatikusan ez a számlázási rendszerben, illetve ha beviszek egy modemet személyesen, erről születik egy papír, akkor ott az ügyfélszámom alatt hogy nem vezetik be egy real-time rendszerbe, hogy modem leadva, nincs további igény????? Dolgoztam már jóval kisebb cégnél, mint a mammut magenta birodalom, de még ott is profibb, sőt kifejezetten profi rendszer működött. Én el sem hiszem, hogy ez van. Ekkora dilettáns, szemét banda, mint a Telekom nem is hiszem, hogy létezik. Sajnos itt nem a német precizitás, hanem jóval inkább a magyar matávos múlt köszön vissza.

A T-Home alá csoportosulás semmi előnnyel, sőt inkább hátránnyal járt. Semmilyen szinergia nem működik, csak a fejlécek cserélődtek le, de amint említettem még mindig 2 ügyfélszámom van, 2 helyen kell intéznem duplán az ügyeket, ráadásul semmilyen árelőnyöm nem származott abból, hogy évek óta 2 szolgáltatás előfizetője vagyok, ráadásul még anno telefonom is volt náluk. Az ő szemükben én 2 külön ügyfél voltam. Az már csak az üzletpolitika további csődje, hogy ilyen csillagászati árak mellett nem próbáltak akár egyedi ajánlattal megtartani, majd miután lemondtam a szolgáltatást, gyakorlatilag lesz**tak.  Mostmár mehetek mindenhova magam intézni az ügyeimet, mert különben uszkve 20 ezer Ft-ot fizethetnék ki jogtalan követelések alapján, amit az ő dilettantizmusuk, ő  feltehetően akarattal elkövetett  hibájuk miatt róttak rám.

Ja, a Digi TV kifogástalanul működik, ráadásul elmesélték, hogy amikor a házunk épült, a Telekom önkényesen  feltehetően az építtető megkenésével  lezárta saját lakatjával a dobozokat, ahova a kábelek futnak, jogtalan monopolhelyzetet teremtve ezzel.

Na, bujjék!

--
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.05. 01:06:34

Ehh, a posztoló a Diginél dolgozik. ("Dolgoztam már jóval kisebb cégnél, mint a mammut magenta birodalom")
Amúgy nyugodtan szarhat sünt a Tré-home. Bujjék!

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2009.01.05. 01:17:37

Én is most váltottam DSL szolgáltatót, és persze exISP küldte még emailben a felszólítást is (kiesésmentes szolgáltatóváltásnál nem kell lemondani előzőt, ezt a tájékoztatást kaptam előzőtől, és újtól is). A köv. hónapi számla generálásánál még nem váltott a szolgáltatás, de figyelmeztetésnél már 2 hete meg volt.
A nagy rendszerek az adott tevékenységeket, szolgáltatásokat valamilyen template-re próbálják rátuszkolni, ami néha esetleges késői adattovábbítást szülhet.

www.jateklinkgyujtemeny.hu

kisgalád 2009.01.05. 01:58:54

Nem akarom elkeseríteni a postolót, de mikor én anno a Digi elődjénél felmondtam a netet (egyébként a szolgáltatás egy csőd volt, de ez hosszú történet), ott is ki kellett fizetni a teljes hónapot. A szerződésben benne volt, hogy felbontáskor az adott hó végéig esedékes díjat ki kell fizetni. De bekapcsoláskor nekik se volt gond pár nap kiszámlázása...:)

A T-Home-ról meg annyit, hogy egy kolléganőm beköttette, jó is volt, kevesebbet is fizetett mint addig. Atán egy nap lett egy kis gond a rendszerrel, és két napig nem volt se telefon, se tv, se net. Két nap persze nem sok idő, csak ők a férjével régi házasok, így soknak tűnt....

Hagyma hol vagy?

Paó 2009.01.05. 02:31:17

Azért az Efi-k sem normálisak.

Paó 2009.01.05. 02:50:42

Ja, a Digi TV kifogástalanul működik, ráadásul elmesélték, hogy amikor a házunk épült, a Telekom önkényesen feltehetően az építtető megkenésével lezárta saját lakatjával a dobozokat, ahova a kábelek futnak, jogtalan monopolhelyzetet teremtve ezzel.

nincs jogtalan monopolhelyzet, az ugyanis jogos. :) ha az utca-építettő-polgármester-önkormányzat-tulajdonosok vagy akárkivel szerződést köt a telekom hogy ők kiépítik és üzemeltetik a kábelhálózatot, akkor lezárhatják a saját dobozaikat ahogy nekik tetszik.
Máskülönben a kénköves törvényi szigor sújthatna le rájuk, amivel úgyse fognak próbálkozni, minek is, mikor lehet legálisan.
monopolhelyzet, persze, de hát világvállalat, ez a dolga.
Ezért valóban szép dolog szolgáltatóváltással fenyegetni a T csoportot, ugyanis a legtöbb esetben nincs másik szolgáltató, vagy ha van, az a szolgáltató is bérli a kábelhálózatot a T csoport valamelyik ágától.
megszabadulni ettől csak két, madzaggal összekötött konzervdobozzal
lehet.

Secnir 2009.01.05. 06:34:46

Paó:
jogtalan. most nincs időm, mert készülődünk munkába menet, de hidd el, hogy jogtalan. csak röviden: ha építtető szerződést kötött a T-rex csoprttal az az ő baja. ha eladta az ingatlant Józsi bácsinak, onnantól kezdvea jogokkal is ő rendelkezik, beleértve a tulajdonjogot. persze lehet, hog bérleti jog, akkor meg fel kell mondani. bővebbet 9 után.

ge-za (törölt) 2009.01.05. 06:49:52

Maximálisan megértem a felháborodásodat.
Mi is ugyan így jártunk,annyi különbséggel,hogy szegeden a fél várost át kellet még utazgatnunk a lemondás miatt.A netet a belvárosba lehet lemondani,de a modemet a város túloldalán lévő t kirendeltségbe adhattuk csak le(azóta már egybesültek,de mint olvasom nem lett gördülékenyebb az ügymenet).A számlával meg úgy jártunk,hogy kifizettünk 11 eft-ot a felmondás pillanatában,majd 2!!!hónap múlva jött felszólítás 3epárszáz ft-ról,hogy azonnal cselekedjünk vagy átadják a behajtási osztálynak.Bementem és természetesen megmagyarázták,hogy nekik van igazuk(igazság szerint nekem már megérte,csak felejtsem már el a nagy tré céget).Kifizettem és azóta a környékükre se megyek.Gondolkodtam az ősszel egy t mobil előfizetésen,de eszembe jutottak a szép emlékek és inkább elhessegettem a gondolatot.
És természetesen SÜN-t a tré cégcsoportnak!!

dr. _mmm_ 2009.01.05. 06:52:55

Én nem fizetném be! Ajánlott levélben kérném, hogy küldjenek egy olyan számlát ami csak arra az időszakra vonatkozik amit használtál.
Pár hónapja ADSL szolgáltatót váltottam. A régivel nem volt semmi gond, csak kaptam 1et ajándékba. A régi szolgáltató, kérdés, és kérés nélkül küldött egy töredék havi számlát arra az időre amíg használtam az internetet. kb. 2 napon belül elintéződött. Tiszta Európa!

tejfölösbableves 2009.01.05. 07:24:29

Ami a részszámlázást illeti, meg kellene nézni a szerződést, hogy abban mik a felmondás feltételei és amennyiben nem írja, hogy a teljes hónapot ki kell fizetni, akkor kérj tőlük olyan számlát, ami csak arra a felmondás előtti időszakra vonatkozik.
Ami a modem után fizetendő 17e forintot illeti, ha tényleg van papírod arról, hogy leadtad, akkor ne foglalkozz vele. Pereljenek be. Ha tényleg, akkor gyűjts miden számlát, ami a perrel kapcsolatban felmerül és a végén fizettesd ki velül (plusz mindenféle nem anyagi kártérítés). Nyert ügyed van.

egyszerüen 2009.01.05. 08:22:59

invitel is megér egy misét

juliusban triot rendeltem (ip tv, telefon, net)
augusztus végfén már én telefonáltam rájuk na mi lesz?? Kiderült a mobil számomat nem tudták (csak tudnám minek kellett megadni), aztán kimentek a régi cimemre ahol már 4 éve nem lakok (érdekes a számlák előtte az uj:DD cimre jönnek), nagy nehezen beötötték augusztus 28.-án:DD majd használtam ahogy tudtam, jött a szeptemberi számla, befizettem, majd jött egy felszolitás hogy tartozom, felhivom öket és azt mondják hogy be kell fizetnem ezt mert csak oktober 1-vel kerültem be a rendszerbe. Na ja.
tollas a hátam?? most fizethetem be a plusz 14 ezret, ami érdekes hogy szeptemberben már csökkentett nettel rendelkeztem, de azért fizessem be a drágább netett, mert a rendszerükbe okt. kerültem

Pitta2 2009.01.05. 08:31:34

Jogtalan számla kézhezvétele után nem telefonálgat az ember, hanem tértivevénnyel visszaküldi és ír mellé két sort, hogy " a számlát nem fogadom el, mellékelten visszaküldöm és megreklamálom az alábbiak miatt:". Én így tettem anno a T-vel. Nem volt semmi válasz csak jött a helyes számla.

kees · http://neuhappysex.ch 2009.01.05. 09:15:02

Ha a szolgáltatást lekapcsolták, akkor nyert ügy, mivel ha jól tévedek, nem számlázhatnak olyan időszakot, amikor nem szolgáltattak. Egyébként igaza van Pittának, tértivevénnyel és indoklással vissza a feladónak, oszt jónapot.

Gumidomino 2009.01.05. 09:48:47

mikor költözés miatt lemondtam a netet, én egy hétig sétáltattam a kábelmodemet a városban.

kijöttek volna érte. de csak oda ahonnan elköltöztünk. kb. 1 hónap múlva.

így kettecskén megjártuk a mammutot, benéztünk az őrs vezér téren a sugárba és az árkádba is, a flórián térnél is voltunk, ott ráadásul két helyen mert miután végigvártuk az egy órát és sorra kerültem, már nyomtatták volna az átvételi papírt mikor kiderült hogy kétszáz méterrel arrébb egy ház aljában van valami műhely ott kell leadni.
de ott nem fogadták el.
mert még nem volt papírjuk róla hogy én le akarom adni.

szóval mentünk újra a sugárba.
és balhéztunk.
akkor végre elfogadták. :D

aztán egy hónap múlva küldtek egy lapot amin kitölthettem volna hogy miért mondtam le a netet. amit a lemondónyilatkozatra egyébként rá kellett írnom.
és ezt a levelet a régi és az új címre is elküldték. nyilván nehogy meglógjak...

petne3 (törölt) 2009.01.05. 10:55:16

Az eszébe nem jutott volna az illetőnek, hogy a számlája azért szól teljes hónapra, mert a lemondását már a számlazárás (ami a hónap 1-e) után kezdeményezte. Így akármit csinál utána, a rendszer nem tudja már figyelembe venni, mert sajnos a jövőbelátó készüléket nem találták fel. A következő számlazáráskor már érzékelni fogja a rendszer a változást és megfelelően fogja korrigálni az összeget.

A modem leadásából fakadó tévedés nagy valószínűséggel adminisztrációs hiba, van ilyen, minden ember tévedhet (bár gondolom az illető maga a tökéletesség). Ha valóban leadtad, akkor nincs gond, feltételezem kaptál papírt is róla, akkor nincs gond. Így felesleges a parádé...

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.01.05. 11:12:35

Én mikor ki akartam lépni a magenta színű szolgáltató internet előfizetéséből, egyszercsak, plusz egy hónappal megnőtt a hűségnyilatkozat ideje. Mivelhogy miután megkötöttem a szerződést, 1 hónap után letöltési korlátosról korlátlan netre váltottam, és elölről kezdték a hűségidőt. Lehet hogy szabályos ez, én nem figyeltem akkor, mert neten intéztem, nem emlékeztem volna, hogy nagyon reklámozták volna, hogy csomagváltással nő a hűségnyilatkozat. Tehát fizethettem még egy hónapig, nemvagyok sikeres ember...
Viszont azért nem esett jól, mert épp anyagilag komolyan szarban voltunk, és ki kellett kapcsolni a kábeltv-t, mert nem tudtuk kifizetni a számlákat. A netet én viszont mindig külön befizettem. Nekem kábelnetem volt, tehát mikor kikapcsolták a kábeltv-t, megszűnt a net. Mikor szóltam hogy valamit csináljanak, mert én a netet fizetem mint a katonatiszt a tv meg a szüleim reszortja volt, és ez így nemjó, hogy nincs szolgáltatás, mert a modem megvan, nemlehetne-e megoldani, hogy tv nincs, net legyen. Azt válaszolták, hogy ők a szolgáltatást továbbra is nyújtják, kapcsoltassam vissza a kábeltv-t és lesz netem. 3 hónapig fizettem úgy a netet, hogy semmit nem kaptam cserébe. Azóta szartam egy sünt, büntetésből, hogy magentáékkal szóbaálltam, most egy kis cégnél vagyok net előfizetve, olcsó, és a szolgáltatással is eddig meg voltam elégedve.

pause 2009.01.05. 11:19:35

@petne:
arany anyám,az volt a nyűgje,hogy a kisliba a telefon végén azt mondta neki,hogy NEM TUD RÉSSZÁMLÁT kiállítani.

ge-za (törölt) 2009.01.05. 11:23:35

@petne:
Végre itt egy Tré dolgozó.

ge-za (törölt) 2009.01.05. 11:27:44

@Lidérc:
egyszercsak, plusz egy hónappal megnőtt a hűségnyilatkozat ideje.
--------------------------
Én is így jártam,de nekem a próbaidővel 'megmagyarázták'.

ge-za (törölt) 2009.01.05. 11:52:39

@Lidérc:
ez az egész T egy nagy turpisság.
A kábel előfizetésünkhöz járt egy ingyen telefon is amit mi egy év után tudtunk meg.A számla nem stimmelt,bementünk és mondták,hogy már egy éve él a vonal,de eddig ingyenes volt és most már fizetni kell az 1190 ft-ot(ha jól emléxem).Mondtuk,hogy olyan dologért ami nekünk nincs nem fizetünk sőt a múlt havit is kérjük vissza,de természetesen leráztak és a számunkra nem létező telcsi lemondásához rendeznünk kellet az előfizetés összegét.Szóval az is 2 ezerpárszáz ft-omba fájt,de ez a tanulópénz tipikus esete.
A nagy T-t mellőzni kell nincs mese.

Webkamerák blog 2009.01.05. 12:43:52

A t-home ASZF-jében ezt találtam a lemondásról: "Hóközi vásárlás, szüneteltetés és lemondás esetén a havi előfizetési díj időarányos része
fizetendő." forrás : www.telekom.hu/static/sw/download/Internet_ASZF_modositas_090101.pdf

A modem visszaadásról pedig ezt: "Az előfizető köteles a szolgáltató tulajdonát képező berendezéseket a szerződés megszűnésekor üzemképes, sértetlen
állapotban a szolgáltató rendelkezésére bocsátani." forrás : www.telekom.hu/static/sw/download/Internet_ASZF_Torzssz_081201.pdf

Ez utóbbiból számomra nem következik az, hogy köteles vagyok bárhova is elvinni a modemet, elég, ha átadom amikor jelentkeznek érte.

wiener 2009.01.05. 13:29:55

nekem egyszer egy fel evvel korabbi szamlatartozas miatt kikapcsoltak a telefont amin az adsl volt (ertsd, fel evvel korabban valami okbol kifolyolag egy szamla kimaradt, a tobbi be volt fiz)
probaltam visszakapcsoltatni de nem lehetett, lekotottek
pedig utolag gyorsan befizettem mindent, az adsl-t is
de soha nem kaptam vissza a penzt
utalom oket azota is
telefont azota se kottettem vissza
szopjanak le

petne3 (törölt) 2009.01.05. 17:36:00

@pause: Ő maga valóban nem is tud, a rendszer majd kiállít a következő hónapban.

petne3 (törölt) 2009.01.05. 17:38:00

@ge-za: Nem vagyok T dolgozó, csak elég jól ismerem a szerződési feltételeket és az ÁSZF-et.

NorbArt 2009.01.05. 17:49:29

Ugye megmondtam?

Én ezt pofázom erről a mocskos szarházi bandáról már mióta... Amíg fizetsz jó, amikor valami módosításod van vagy problémád már nem vagy jó. Szórakoznak az időmmel, mindenkiével. Szerintem külön frátercsoportot foglalkoztatnak a "kedves" ügyfelek átbaszására. Céljuk ha valami miatt lemondod a szolgáltatást azonnal elkezdenek szopatni, hogy nem győzöl belőle kikecmeregni. Engem 47.000 forintra vágtak meg.
Levelem az alábbi volt:
Kéréssel fordulok önökhöz miszerint az internet előfizetésem kikapcsolását szeretném kérni.
2005. 11.xx. kötött szerződés 2 éves hűségnyilatkozattal került aláírásra. Időközben (2006.novemberben) a lakás eladásra került így a továbbiakban nem tudnám igénybe venni szolgáltatásukat, a következő lakó pedig nem tart igényt az internet szolgáltatásra, semmiképpen sem szeretné átvenni. Bár a lakás eladásra került még sajnos megközelítőleg sem tudom hogy hol fogunk helyette másikat vásárolni ezért kérném méltányoságból az internet előfizetésem megszüntetését. Mindenképpen szükségem lesz internetre a következő lakásomban is, mivel addig is tökéletesen meg voltam elégedve szolgáltatásukkal bizonyára legközelebb is önöket fogom választani.

Amennyiben mégsem lenne lehetőség bármely okból kifolyólag az internet előfizetésem megszüntetésére, kérném ennek szüneteltetetését.

Persze adták a hülyét minden felszólítást a régi címre küldték, majd átadták behajtócégnek, Érdekes azok képesek voltak felfogni az új címemet.

KÉRDÉSEM: számtech üzletben dolgozom, mint ezt a magasságos T-nek is elmondtam, miért jó nekik hogy mindenkit lebeszélek a szarjancsi T szolgáltatásairól???

ge-za (törölt) 2009.01.05. 17:55:13

@petne:
oh akkor csak egy fanatikus T rajongó aki otthon bemagolta az apró betűs részt és kiáll az egyébként szarházi cég mellett....Hagyjuk inkább

2009.01.05. 18:03:03

„Az eszébe nem jutott volna az illetőnek, hogy a számlája azért szól teljes hónapra, mert a lemondását már a számlazárás (ami a hónap 1-e) után kezdeményezte.”

Nem azt diktálná a józan ész, hogy a hónap végén zárják a számlát???


„Ha valóban leadtad, akkor nincs gond, feltételezem kaptál papírt is róla, akkor nincs gond.”
De a szolgáltató adminisztrációs hibája miatt miért az ügyfélnek kéne rohangálnia munkaidőben? Ez itt a gond…

2009.01.05. 18:05:19

"Nem vagyok T dolgozó, csak elég jól ismerem a szerződési feltételeket és az ÁSZF-et."

Akkor feltehetőleg kényszervállalkozóként számlázol nekik, mint értékesítő ügynök (bocsánat: műszaki tanácsadó, sales manager) :)

petne3 (törölt) 2009.01.05. 18:20:14

@ge-za: Érdekel a dsl/iptv technológia és valóban nézegetem a szerződéseket, hogy segítsek másoknak, ha elakadnak valahol. Ha ez rossz dolog Te szerinted, akkor nem csinálom tovább... :D

petne3 (törölt) 2009.01.05. 18:23:03

@tff: Rendben, hónap vége 24.00 órakor, vagy hónap eleje 0 órakor. Tökmindegy, nem? :D

Nem kell itt rohangálni sehova... elküldi azt az átvételi papír másolatát, amit kapott faxon vagy postán ajánlottan és kész. Nem kell ezt túlbonyolítani.

2009.01.05. 19:00:50

petne,

bocsi, én úgy értettem, hogy a tárgyhavi számlát zárják tárgyhó elsején... :)

Eszt kell csináni e (törölt) 2009.01.05. 19:02:10

mit rumliztok már ennyit, egy szolgáltatót mutassatok/mondjatok, aki tökéletes. Aki nem hibázik. Ahol minden jó és szép. Ahol a 3 dologból (gyors, olcsó, megbízható) mind a hármat egyszerre lehet választani. A nagy számok törvénye szerint a t-nél valszeg azért bukik ki több baki, mert többszöröse az előfizetői szám (most mindegy, hogy kábelnet, adsl, mobil; egy cég), mint más cégeknek. Mindegyik cég szerepelt már itt szerintem, aki akár netet, tv-t, rádiót, sünt szolgáltat.
Nem topázni kell, hanem ha valami nem tetszik bemenni, aztán elorditania magát az embernek. Higyje el mindenki, a postoló is, hogy lesz megoldás, ami tetszeni fog neki. Persze, csak ha nem megy simán az ügy.... Mindenkinek van egy "nekem egyszer" kezdetű sztorija. Nekem is:
iptv-t rendeltem, első hónapban nem kaptam szlát (nem hiszem, hogy a postoló a legelsőben kapott, de nem vitatkozom), hanem a másodikban kaptam másfél hónapot. Mikor lemondtam, akkor meg ugyanúgy mint ahogy a postíró, kaptam egy teljes hónapról szóló szlát. Megkérdeztem az üfszolgálatot, elmondták ugyanezt, illetve hogy várjam meg a következő számlát, az lesz a korrekt. S így is lett.
UPC-nél a netet mikor megrendeltem, ugyanaz volt mint fentebb a iptv-vel, lemondáskor szintén.
Digi-m még nem volt, sem datanetem, sem más, de ha lesz megírom abbéli tapasztalataimat is.

kacagogerle52 2009.01.05. 19:53:03

A címet olvasva nagyon megörültem, mert azt hittem, a mi T-Home-sünös lakóparkunkról lesz szó. E hó 15-én jár le a hűségesküm, akkor dobbantok, gondoltam vmelyik lakótárs előkészítette a terepet. Tévedtem.Ez nem a mi sztorink. Csak a sün ugyanaz.
Üdv. Kacagógerle

ge-za (törölt) 2009.01.05. 20:20:06

@petne:
Ha ez neked szórakozás,hogy ÁSZF-t olvasgatsz akkor csináld.:)

CID 2009.01.05. 21:55:35

NorbArt: Aláírtál két évet. Nem igaz hogy nem tudtad, eladod a kérót. Miért kellene neked hinni a cégnek, hogy ha majd egyszer, meg milyen ok. volt a szolgáltatás, meg egyébként is imádod a magentát( tudod hol hisznek, a templomban, meg ott használják a vatikáni valutát is ). Eladtad a lakást, vevőnek nem kellet a magenta, remélem a 8-10 millás vételárból ki tudtad fizetni a kötbért :) Méltányosság ???? Az nem ilyenkor van wazzeg :)

vtec 2009.01.06. 09:51:15

Internetes számlázásnál egész biztos úgy van, hogy amelyik hónapban megtörtént a lemondás abban a hónapban még egész számlát küldenek, és a következő hónapban történik a meg a jóváírás.

Nemrég történt még meg a T-home-osodás, ezért nem megy még olyan gördülékenyen az ügyintézés.

NorbArt 2009.01.06. 12:24:56

CID

másfél éve már hogy használtam a netet, fél év volt még hátra...

Szerinted Te 2006 január elsején már tudod, hogy 2007 nyarán eladod a lakásodat? Előre megtervezeded az életedet 10 - 20 évre?
S mert bevételem van egy lakáseladásból s ráhibáztál az összegre is, akkor gyorsan segítsek mindenkin? Amúgy ez tipikus, amikor megsejtik hpgy valaki ebből, abból pénzhe jut hirtelen mindenki le akar húzni valamennyire. Ha Te eladod a lakásodat gondolod hogy belefér a keretbe és mindenkit (pl. szolgáltatót) megsegítesz?
Mindegy hogy belefért-e a keretbe vagy sem, azért mert pénz lett belőle még nem kell feldobni x százalékát gyors megsegítésre, szolgik kifizetésére. Lehet legalábbis nálam így volt minden forintra szükség volt, lett volna. S ha a T banda legalább válaszra méltat, átköttetem, vagy szüneteltetem, senkii ne mondja hogy ez nem szándékos volt...
Szép ország, ha csak azért kell még + fél évet várnom a nyomorult költözéssel mert egy nyavajás szolgáltatónak épp
ijen szerződést van kedve Mo.n írni...

Ezért szeretem ezt az országot, s ezért utálom ezt a rohadt csőcselékké lett bandát aki benne lakik, ha megtehetném lemennék vidékre fával tüzelnék, lovat tartanék, békében élnék...
Kiváncsi lennék mi lenne a nagypofájú arogáns fővárosiakkal ha már nem jönne gáz a csövön, villany a kábelen...

Labasmaz 2009.01.06. 12:44:13

Hagyd a fenebe. A fel honap nem er annyit, hogy szaladgalj utana, a modem es a kiatta kirott atalany-karterites meg nekik faj. Tegyel el gondosan minden papirt es ne torodj vele egeszen addig, mig fizetesi meghagyast nem kuldenek, akar a T*.*, akar a megbizasabol egy ugyvedi iroda vagy valami hasonlo troger banda. Akkor fellebbezz (ekkor mar muszaj, kulonben 15 nap mulva behajthatova valik a penz, akarmennyit is irnak ra kamatosul), es ha megis birosag ele viszik az ugyet, mutasd be a papirjaidat hivatkozva az emlitett telefonbeszelgetesre, ahol mindezt el is mondtad nekik. De szerintem eddig nem fognak elmenni, ennyit nekik sem er meg.

Palkovicsné 2009.01.06. 15:08:12

CID-del az élen addig laknának még a lakásban, míg köti a hűség őket és utána leköltöznének vidékre...

már ha nem jönne a csövön gáz...

2009.01.07. 01:26:41

Senki sem olvassa, de leírom :)
T-netet mondtam le, hasonló metalitással találkoztam.
Csak éppen a rögzített hívásban jeleztem, hogy mikor jöhetnek a modemért átvenni.
Nem jöttek. Telefonálni persze tudtak, hogy most már jó lenne behoznom a modemet, vagy küldik a csekket.
Apró szemöldök ráncolás után, jeleztem, hogy melyikünk hova fog menni.. és azóta sem kerültünk többet kapcsolatba.
(3 vagy 4 éve... )

petne3 (törölt) 2009.01.07. 14:23:28

@ge-za: Én legalább elolvasom, ugyanis nemigen szokták, utána meg megy a pattogás, meg homár, meg hasonlók. :)

petne3 (törölt) 2009.01.07. 14:30:25

@NorbArt: Amikor aláírtad szerződést tudomásul vetted, hogy 2 évig előfizető maradsz és nem szünetelteted a szolgáltatást. Azt is tudomásul vetted, hogy 2 éven belül szerződésbontás esetén kötbért kell fizetned. Ezekután a felháborodásod nem jogos.
Egyébként miért nem helyeztetted át az új helyre?

ge-za (törölt) 2009.01.07. 18:24:15

@petne:
Azért valljuk meg őszintén,hogy ezek a szerződések elég egyoldalúra szoktak sikerülni.
Nálam pl a T egy hónappal kitolta a hűségidőmet a netre,mert szerintük az első hónap próbaidő volt és az nem számít.A szerződésbe nem találták,de akkor is igazuk van mert a rendszer nem tévedhet.Én kivártam türelmesen a + hónapomat és vissza is adtam a horror netüket.Mondjuk ez azért nem volt ilyen egyszerű (ha visszaolvasol megtudod),de legalább letudtam rázni magamról egy ilyen szarházi társaságot .

petne 2009.01.08. 11:07:30

A próbahónap soha nem számított bele a hűségidőbe és a szerződésbe is szerepelt ez biztos.

ge-za (törölt) 2009.01.08. 20:40:31

@petne2:
Mondom én,hogy T dolgozó vagy.
De nyugodj meg,a kollégád nem találta csak a rendszer mutatta(márpedig az a csodarendszer ami nem tud hóközi számlát kiállítani nem tévedhet).
A lényeg,hogy megoldódott.

petne 2009.01.09. 10:38:44

@ge-za: Ha hiszed, ha nem, nem vagyok az... :)
Sok szolgáltatónál nincs hóközi számla, hanem ha valami változás történik, akkor az csak a következő számlazárásnál történik meg a korrigálása. Éppen most is jártam így mivel lemondtam a kábeltv szolgáltatásomat és ugyanígy működött, a következő számlazárásnál fognak majd félhavi számlát kiállítani, ameddig ugyebár használtam is a szolgáltatást, ha esetleges túlfizetésem van azt visszaadják.
süti beállítások módosítása