Nem egészen értjük Zoli levelét. A karácsonyi poénos üzeneteinek egy része nem érkezett meg a címzettekhez (akik talán ennek még örültek is), a Pannon ügyfélszolgálatán pedig elmondták, amit eddig is tudtunk: a szolgáltató csak a saját ügyfelei közötti sms-ek megérkezését tudja garantálni, más szolgáltató hibájáért nem felel. A tanács viszont kedves: sms helyett küldjünk e-mailt, az a biztosabb.
Karácsony- és újév alkalmából szoktam irogatni sms-est akár poénosat, akár nem, mint ahogy mások is - gondolom én. Mint később kiderült a kiküldött sms-esek bizonyos része nem érkezett meg a címzettek telefonjára. Naív ügyfélként bemegyek egyik bemutató termükbe (nem viszonteladóhoz, hátha itt gyorsabb és jobb lesz minden). A gyorsasággal semmi gond nem volt, viszont meglepődtem. Picit.
Így hangzott a párbeszéd:
Én: Az a problémám, hogy nem érkezett meg jópár általam kiküldött SMS a címzetteknek.
Pannon: A Pannon nem garantálja, hogy az SMS-ek megérkeznek.
Én: Tényleg? (enyhén meglepődötten).
Pannon: Küldjön inkább e-mailt.
Én: És a meg nem érkezett SMS-ekért is fizetnem kell, mert több volt pl. olyan amit külföldre küldtem.
Pannon: Hááát, öööööööö, azt nem tudom. A pannon csak a saját előfizető között garantálja az SMS-eket, más magyarországi- ill. külföldi szolgáltató között nem.
Én: De küldtem több mint 20 SMS-est külföldre is és még nemtommenyit itthonra.
Pannon: A hívást garantálja a Pannon. (Vagy felhívom, vagy e-mail.)
Én: Oké. (Itt éreztem, hogy Ő nekik úgyis igazuk van... én meg csak kis hal vagyok a Pannon előfizetők között...)
...
stb.
Hát ennyi. Csak meglepődtem, mert eddig ezt nem tudtam. Most már tudom.
Üdv,
Zoli
Az utolsó 100 komment: