Gábor kétségbeesett, mert úgy érzi bármit is tesz, a Capital Partners minden áron el akar neki adni valamit, amire neki semmi szüksége. Tanácstalanságában hozzánk fordult és bár nem akar a hatóságokhoz fordulni, ha másképp nem megy, úgyis az lesz a vége.
Most már naponta zaklat telefonon a Capital Partners nevű cég, és mindenképpen el akarják adni nekem valamelyik nélkülözhetetlen szolgáltatásukat.
Az eddigi, Homár-kommentekből épített anti-ügynök tárházam kimerült:
- rejtett szám fel nem vétele (mindig más szám, jelzett számról hívnak)
- ügyfél adatbázisból történő törlés kérése (felesleges, nem csinálják meg és az x+1. callcenteres újra hív másnap)
- számonkérés, honnan van meg az elérhetőségünk ("telefonkönyv, ami nyilvános" aha, persze)
- főnök kérése (nem adják)
- "minőségbiztosítási szempontból rögzítjük a bejövő hívásokat, és az alapján zaklatás miatt feljelentést teszünk, ha újra hívnak" (leszarják)
Nincs titkárnőm, hogy ő kezelje a bejövő hívásokat, ráadásul, ha nem vagyok az irodában, előfordul, hogy a bejövő hívások továbbítása miatt még fizetek is ezért.
Kétségbeesve várom a jó tippeket (nyilván nem fogok bebattyogni a rendőrségre / NHH-hoz / adatvédelmi ombusdmanhoz meghallgatni, hogy ők úgysem tehetnek semmit)!
Köszönöm előre is!
Gábor
Az utolsó 100 komment: