Viktor vagy nagyon türelmes, vagy csak kalandvágyó, de hiába szívatja sokadik körrel a Budapest Bank és a UPC, ő nem adja fel. Valószínű, hogy a két cég együttműködéseként ajánott hitelkártya senkinek nem kellett még, hiszen fogalmuk sincs róla, hogy is folyik a megrendelése.
UPC-Budapest Bank co-branded hitelkártyát szerettem volna igényelni, melyet csak UPC ügyfelek igényelhetnek meglehetősen kedvező paraméterek mellett összehasonlítva a többi hitelkártyával.
Első kör: UPC telefonos ügyfélszolgálat szerint a Budapest Banknál lehet igényelni (hiszen banki termékről van szól...)
Második kör: Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálat szerint csak UPC ügyfélszolgálaton lehet igényelni (hiszen csak UPC ügyfelek igényelhetik...)
Harmadik kör: UPC ügyfélszolgálat Moszkva téri fiókjában 2 órás várakozás után az egyszerűsített hitelelbírálás alapján (UPC ügyfélszámlám alapján) olyan összegű hitelkeret ajánlanak meg, amiért nem igazán érdemes hitelkártyát igényelni. Sebaj, standard hitelkártya igénylést is lehet csinálni, amivel magasabb hitelkeretet kaphat a kedves ügyfél, amire azt a tájékoztatást kapom, h BB fiókban tehetem meg. (hiszen ez már a BudapestBank folyamata...)
(Megjegyzés: Legalábbis nem ügyfélbarát megoldás, hogy UPC ügyfélszolgálat egyedül az Őrs vezér terén van Budapesten 17 óra után nyitva...)
Negyedik kör: Budapest Bank fiókban azt a tájékoztatást kapom, hogy a sztenderd hiteligénylést is UPC ügyfélszolgálaton lehet elindítani, annak ellenére, hogy hozzájuk fognak elkerülni a papírok elbírálásra. (Logikus, miért is lehet elindítani a folyamatot olyan bankfiókban, ami nyitva van munkaidőn kívül is, és nincs 2 órás sorbanállás és ahová végül az igényéls be fog futni...)
Ötödik kör: Ismét a jól ismert Moszkva téri UPC ügyfélszolgálat munkaidőben újabb 2 órás várakozás után. Az ügyfélszolgálatos hölgy 10 perc kattingatás után kér telefonos segítséget, hogy hogy lehet náluk ilyen terméket eladni, mert ő még ilyennel nem találkozott. Szerencsére a telefonos segítség hasznos volt, ezért megtaláljuk a megfelelő a menűpontot, és belekezdünk a személyes adataim rögzítésére. A folyamat közepén bizonytalanul megkérdezem, hogy ugye az tudatosult benne, hogy nem egyszerűsített igénylést szeretnék, hanem a sztenderd folyamat szerint, hogy használható hitelkerethez jussak. Ekkor a hölgy homloka kicsit összeráncosodott, és ismét telefonos segítséghez fordultunk. Ennek eredménye az lett, hogy a hölgy felírta az elérhetőségemet, és azt mondta, hogy továbbította az adatomat az illetékes kollégájának, aki 72 órán belül fel fog hívni, hogy leadhassam neki a szükséges papírokat.
Hatodik kör: Meglepő módon a 72 óra eltelt, de nem kaptam hívást. Felhívtam a UPC ügyfélszolgáltatot, ahol legalább 3 emberhez odakapcsoltak, végül felírták a telefonszámom, és mondták, hogy még aznap visszahívnak, hogy hol akadt el a folyamat.
Hetedik kör: Természetesen aznap már nem hívtak vissza, csak másnap, és adtak egy telefonszámot, ahol érdeklődhetek. Megkérdeztem a hölgytől, hogy ez UPC-s vagy BB-s telefonszám, mondta, hogy UPC-s.
Nyolcadik kör: Természetesen Budapest Bankos telefonszám volt, amit megadott a hölgy... Ismét legalább 3 helyre odakapcsoltak, aminek az lett a vége, hogy azt tanácsolták, hogy hívjam ismét az eredetileg is hívott számot, és mondjam azt, hogy "hitelkártyát szeretnék igényelni, de még nincs ajánlati levelem".
Kilencedik kör: Ezt mondtam, de nem segített... Az ügyfélszolgálatos úrnak is végigmondtam a történetemet, mire azt mondta, hogy nem akar félretájékoztatni, ezért felírná a telefonszámom, és 10 percen belül visszahív.
Tizedik kör: A 10 perc mintegy fél napja letelt. Még nem hívtak...
Vajon a karácsonyi ajándékot már tudom ezen kártya segítségével vásárolni??? Egyre kevésbé vagyok biztos a dologban, de már csak kalandvágyból is végigcsinálom a folyamatot!
Üdv,
Viktor
u.i.: Versenytárs bankok hasonló kondíciójú ajánlatait várom!!! Név és elérhetőség a szerkesztőségben!
Az utolsó 100 komment: