Tékozló Homár

Az elérhetetlen online bolt fütyül a reklamációra

2009.01.28. 10:20 | ge | komment

BaLee a bevált helyről rendelt dvd-ket, de ezúttal sajnos nem azt kapta, amiért fizetett. A kézbesítés óta hiába próbálja elérni a online boltot, az üzemeltetői úgy látszik csak a megrendelésekkel foglalkoznak, a reklamáció már nem jut el hozzájuk.

Gondolom pár embernek ismerős már a mediadepo.eu oldal. Olcsó írható lemezek meg egyéb műszaki kacat. Eddig már többször különösebb gond nélkül rendeltünk az oldalról, ki szeretné az állam zsebét tömni ugye darabonként 150-200 Ft-os DVD-ből származó jogdijakkal, ha megkapható minden negyed áron is.

Szóval közösen ismerősökkel össze szoktunk állni és rendelünk lemezeket meg egyéb dolgokat, sokszor elég magas összegért. Mostani rendelés előtt felhívom egyik ismerősömet kell-e neki valami a mediadeporól? Válasz: - Ő ezektől a b.ziktól nem rendel semmit, múltkor rendelt tőlük egy közel 8 ezres pendriveot, ami rossz volt aztán nem foglalkoztak vele, el sem tudta őket érni.

Nem próbáltam győzködni, mert nekem garanciális problémám még nem volt velük. Összegyűjtöttem a megrendelést, majd leadtam az oldalon. Munkahelyről intéztem, az első érdekesség az volt, hogy az oldalon szerdára írt csomagot kedden hozták ki így futkározhattam összeszedni a pénzt mindenkitől de ez még nem akkora gond, ha nem tudtam volna átvenni biztos kihozzák másnap is.

Mindenkinek lelkére kötik, hogy mikor átveszi a csomagot nézze meg az van-e benne ami rendelt. Nos ezt tényleg így csináljuk, hiába akar a futár mielőbb lelépni. Meg is néztem megvolt minden, fel sem tűnt a dolog csak amikor szétosztottam, az egyik kolléga hozza vissza az egyik lemezcsomagot, hogy ő mást rendelt. Tényleg, más márkájú, olcsóbb lemezt küldtek neki az egyik helyett. Mondom neki semmi gond van az oldalon telefonszám biztos szívesen kicserélik, mivel a számlán a jó lemez szerepelt. És egy közel 50ezres rendelésnél ilyennel nem fognak szórakozni.

Aztán jött a koppanás... Az oldalon feltűntetett 70-es szám nem kapcsolható. Fel van tűntetve egy email cím, arra leírtam a problémám, semmi válasz. Van még egy üzenetküldési lehetőség az oldalon erre újra (kissé erőteljesebb hangnemben) írtam egy levelet. Szintén semmi reakció. Az oldalon nincs feltűntetve semmi céginfó (hogy ez mennyire szabályos azt nem tudom), valószínűleg egy szlovák cég áll a háttérben és övék az oldal. Egyszerűen elérhetetlenek.

Mindezt azért írtam le, hogy aki innen akar lemezt, memóriakártyákat, pendriveot meg bármi hasonló műszaki cuccot rendelni inkább gondolja meg mégegyszer. A legtöbb boltban az ilyeneket élettartam garanciával adják itt meg ha valami nem jó, hiába futhat az ember a pénze után, ami még kellemetlenebb ha nem is magának rendelte, hanem másnak.
Erre az oldalra tényleg adja magát a régi mondás, hogy "Olcsó húsnak híg a leve...".

Üdv,
BaLee

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gumidomino 2009.01.28. 10:21:05

bakker. még be is kellett lépnem.
ezt meg úgyis törlik úgyhogy DOBOGÓ!!!

Gumidomino 2009.01.28. 10:23:07

az lenne a tippem hogy a szállítón feltüntetett futárcéget felhívod és kideríted, hogy ők kivel állnak kapcsolatban, adjanak egy számot.
így elsőre.

Gumidomino 2009.01.28. 10:24:07

ez gyönyörű.
harmadik is vagyok! és az egyik komment ÉRTÉKELHETŐ!!!!

Pikka 2009.01.28. 10:24:38

@Gumidomino: és én még el is olvatsam belépés előtt...

Gumidomino 2009.01.28. 10:25:46

@Pikka:
hát ezért vagy csak negyedik...
:D

Pikka 2009.01.28. 10:26:06

Szóval mi jók vagyunk :D (bár helyesírni már nem volt időm, úgy tűnik...)
Miért nem próbálkozott azon az elérhetőségen reklamálni, ahol rendelt. Vagy úgy nem lehet?

eami 2009.01.28. 10:26:12

de legalább van autója :P

Pikka 2009.01.28. 10:27:11

@Gumidomino: sebaj, én nem helyezésre hajtok...bár így is életem legjobbja :P

Fiona_kedvence 2009.01.28. 10:28:49

hm már az is baj, ha előbb hozzák a cuccot mint kellene?

megamenn 2009.01.28. 10:29:55

Akkor ezután Te se rendelj ezektől a b.ziktól !

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 10:30:22

Mi az itmedia.sk-ról szoktunk rendelni, ők korrektebbek ennél. Bár garis dolgot meg úgysem ilyen helyről vesz az ember, ha nem muszáj. Én egy 1000Ft-os SD karit vettem csak onnan, de azt meg nem gariztatnám ha elhalna.

Gondolom ez a cég sem magyar, így aztán sok mindent nem tudsz velük tenni. Vagy ha magyar akkor esetleg személyesen bemászni?
Amúgy meg milyen jellegű eltérés volt? Mert ha Verbatim helyett TDK lemez volt benne akkor vihar egy pohár vízben :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 10:31:26

@SzGEE: Mondjuk ezt én sem értettem soha.
Megrendelem, ha jön a futár, zsebből kifizetem, aztán ha valaki nem fizetett előre, akkor majd ha fizet, megkapja a cuccát. Általában ismerem akik rendelnek nálam. Ha nem akkor meg eladom másnak.

elwood 2009.01.28. 10:33:55

mp4 lejátszót forgalmaznak-e ?

aardwark 2009.01.28. 10:37:38

szerintem ez fotoshopppppp
ez fontos!!!!
én még nem rendeltem semmit online, megnézem-teccik-elmegyek-megveszem miután kipróbáltam (ha olyan a cucc)és utána örülés és hazamenés

Nem kereste 2009.01.28. 10:38:27

@elwood:
Persze. De csak Oriont, és Grundigot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 10:42:24

@aardwark: Én elmegyek-megnézem-kipróbálom és megveszem olcsóbban egy online boltból.

Más kérdés. Egy alaplapot pl. hogy próbálsz ki?

jokkmokk 2009.01.28. 10:43:11


jópár éve az itmedia.sk-t használjuk.
korrekt, pontos, minőségi szállítás.
cseréld le az eddigi szállítót.

effective 2009.01.28. 10:45:08

Netről könyvet szoktam rendelni csak, mert azt nem kell kipróbálni:) Eddig engem még nem csesztek át netes rendelésnél, nem is ajánlom senkinek!!
Egyébként ilyen nagy tételnél, és nagy összegnél, érdemes lett volna több gondot fordítani a doboz tartalmára, meg az átnézésére!

liven 2009.01.28. 10:47:19

A POCSAY SHOP-ból a futárok platós IFA-val hordják a cd-ket és tuti azt kapod, amit kérsz, ha a Pocsay és Vidéke Takarékszövetkezetben van a pénzed.

liven 2009.01.28. 10:48:49

A legfontosabb lemaradt: Boldog Új Évet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család.

aardwark 2009.01.28. 10:49:42

@ColT: mondom:(ha olyan a cucc) pl mp3 lejáccó vagy hifi vagy tv, lemezt és tsai nem, ezért megyek bótba vásárolni és ha szar akkor visszaviszem mert max rájuk töröm az ajtót
ez az online bót meg bakaphatja, sün, batz papucs és egyebek nekik
tényleg: ahol rendelte ott is némaság van?
futárszolgálat?
ha van szla akkor azon kell lennie vmi céges adatnak..(cégkivonat adószám alapján-bejegyzett székhely, telephely)
csak mint ötlet...

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2009.01.28. 10:50:06

Kicsik konkurencia gyanús...
Amúgy meg nem az állam kaszál belőle, hanem jogvédő cégek...

Egyébként:
Kiakarod játszani az egyéb sarcok díját, egy olyan cégtől rendelve, akit tudsz, hogy kikerüli a végjegy és társai által biztosított plusz terhet, aztán amikor ez a cég Téged vesz palira, vagy akár csak véletlenül is, akkor még reklamálsz.
Szép!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 10:51:36

@aardwark: Ezért érdekes hogy magyar-e a cég. Van egy fogadásom hogy SK :)

@effective: Vigyázz, hátha a könyvből már mind kiolvasták a betűket :) ez FONTOS!!!

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2009.01.28. 10:52:29

Örvendezz, és használd a whois-t... :D
Üdvözöl a rézfülű...

Domain adatai
Domain
Név mediadepo
Állapot REGISZTRÁLT
Regisztrálás dátuma 2006. augusztus 22.
Utolsó frissítés 2006. augusztus 22. 15:11
Engedély birtokosa
Nyelv Magyar
E-mail email
Helyi kapcsolattartók
Név Daróczi Gábor
Szervezet MOBICOM Informatikai Kft.
Nyelv Magyar
Cím address
Telefon phone
E-mail email
Regisztrátor mûszaki elérhetõsége
Név INTERLINK Hostmaster
Szervezet INTERLINK Hosting Kft.
Nyelv Magyar
Cím Batthyány tér 13.
9022 Gyõr
Gyõr-Moson-Sopron
Magyarország
Telefon +36.303957709
Fax +36.96310642
E-mail hostmaster@interlink.hu
Regisztrátor
Szervezet INTERLINK Hosting Kft.
Webhely www.interlink.hu
Névkiszolgálók

ns1.vhost.hu
ns2.vhost.hu

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 10:53:13

@cégalapító: Ez ősi magyar szokás.
Illegáliskodunk, aztán amikor nem megy a kiskapu, hőbörgünk.

Ez olyan mint amikor a munkahelyemen filmet néznek az ámítógépen. Mi nem szólunk érte, de amikor van egy gépcsere akkor sokan reklamálnak hogy hol vannaka filmjei meg a winnyóz média pléjer.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.01.28. 10:59:30

Milyen cég?
Ez kb. Kovács Bála csempész feketevállalkozása.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 11:00:30

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: Na ja, lehet ezé a cégé a weblap, de hogy a cuccot nem ez hozza, és a számlán sem ez a név lesz, arra jó esélyt látok :/

aardwark 2009.01.28. 11:05:32

@ColT: ha a mediadepo.hu-t a mobicom kft tulajdonában van és ők csinálják az online bótot akkor egyszerű a dolog:
ingyencegkivonat.hu/
és sok minden kiderül:)))

aardwark 2009.01.28. 11:07:17

bocs .eu helyesen...

elwood 2009.01.28. 11:09:17

Olyan szállítót keresnék amelyik profi módon veri át az államot és a szerz. jogvédelmi hivatalt, de az én átverésemkor legyen amatőr.

Oktalanokoska 2009.01.28. 11:12:59

Én is szoktam tőlük rendelni, de még semmi problémám nem volt, bár általában lemezeket rendelek, abból is a legolcsóbbat (igaz, így esélyük sincs olcsóbbat tenni helyette :)) Egyszer rendeltem egy 8 GB-os pendrive-ot, az is kiválóan működik.

Amúgy garanciális dolgokat tényleg nem jó netről, főleg nem külföldről rendelni szerintem.

Viszont aki 150-200 Ft-ot fizet egy lemezért, amit megkap (legálisan! mert az EU-ban vagyunk, akárcsak a szlovákok) 25-ért, az nem lehet sikeres ember.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.01.28. 11:20:42

Ha írható lemez kell,akkor ajánlom hétvégenként a Petőfi Csarnok szabadterén lévő piacot.Korán kell menni,mert hamar elkapkodják a cuccost,ami itt a legolcsóbb.Az árusnál,ahol vásárolok érdek a kifogástalan minőség,nem is volt eddig semmi gondom,bármit is vettem tőle.Nagyobb tételnél magától (!) ad kedvezményt.Hja és a sok vásárlótól nem egyszerű a standjához férni.. :-)

vape 2009.01.28. 11:21:14

A faxszám a weboldalon talán segít abban megerősíteni, hogy itt valami nem magyar vállalkozásról van szó...
Meg az is gyanúra ad okot, ha nem szerepel a weboldalon a cég neve és címe, csak telefon és e-mail.
Elhiszem, hogy olcsóbb pár Ft-tal a dvd meg az mp4 lejátszó, de Szlovákia még autóval sincs olyan közel, mint a MediaMarkt.:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 11:22:47

@elwood: Nem "amatőr" hanem "korrekt".
Elvégre az állam átverése esetleg létkérdés neki (ez nem rám tartozik, hiszem én semmit nem tudok róla hogy csalnak-e) de az én NEM átverésem is létkérdés neki.


Amúgy az ingyencegkivonat.eu eszembe sem jutott, köszi :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.28. 11:23:56

@vape: És? Működő cuccot ott sem lehet venni (MM). Másrészt az sem garancia ha boltban veszel át valamit, mert a szervizháttér egy csomó terméknél olyan amilyen :/

anarch 2009.01.28. 11:25:11

@ColT: Mi ebben az illegális? Sosem értettem miért gondolják ezt az emberek, imho ez a jogvédő szervezetek porhintése. Mutasd meg, konkrétan melyik törvénybe ütközik!

A cd/dvd nem jövedéki termék, az országhatáron behozatal nem számít importnak, hiszen vámunión belül van. Az értékesítés helyén kifizették rá a jogdíjat, a vételkor az adót is megfizeted.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.28. 11:28:23

egy dvd magyarországon 200 Ft. onnan meghozattad 50/db-ért. 50000 Ft-os rendelésnél az 1000 db lemez. most az egyik 100-as csomag nem az volt ami, helyette 30 Ft-os szarabb korong.

végülis a rendeléssel nyertetek 150000 Ft-ot, és egy csomag gyengébb minőségű lemezt kaptatok.

megoldás: szarni rá. ócska lemezt 40-ért eladni itthon, és rendelni kollégának egy újabb, ezúttal jó csomagot.

Secnir 2009.01.28. 11:30:27

BaLee, több helyes megoldás is van.
1. megrendeled mégegyszer azt, ami elő van írva. jóember kihozza. te és öt barátod ott várjátok, a kihozott termékből kicserélitek a selejtet a hozott jóra, és távozhat békével. ha nem tetszik neki, hívja fel a főnökét - egyből lesz telefonszám, amin utol tudod érni.

2. berendelsz kb 500.000.- ft értékben árut. egyből felhívnak, mielőtt kihoznák. na, akkor elmondhatod a panaszod.

3. (ez már csak bosszú, kicsinyes, de jóleső) berendelsz az ASVA címére 2000 db. noname nyers DVD-t. ha filmeket árulnak, azt is.

Nem kereste 2009.01.28. 11:32:42

@Hurrá Torpedó:
De kérdem én, miért kell egyáltalán rendelni? Vannak már TB-os tárolókapacitások, minek szarakodni a korongokkal?

Oktalanokoska 2009.01.28. 11:37:28

@Hurrá Torpedó: Ráadásul nekem például 25-30 Ft-ossal sem volt soha problémám.

Egyébként az egészben az a durva, hogy ebben a 25-30 Ft-os árban már benne van az áfa, vám (ha olyan helyről importálják), a kereskedő haszna (és ha van más díj, akkor az is)
Ennek fényében érdemes elgondolkozni, milyen durván húz le itthon az állam a közel 10-szeres áron árult lemezekkel.

Ha elég ember venne külföldről, és nem lenne kereslet az aranyárban mért korongokra, akkor előbb-utóbb talán észhez térnének odafönt, de így esély sincs rá...

.Adrián. 2009.01.28. 11:41:52

Az atveteli papiron esetleg rajta van a felado neve, cime nem?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.01.28. 11:43:28

@Nem kereste: mittudomén. mert az MP3 lejátszójába nem megy bele a wincheaster, csak a lemez.

pengusz 2009.01.28. 11:53:37

Nyugati téri aluljáróban egy boltban lehet ugyanilyen áron CD/DVD-t venni.

IndaMuncher 2009.01.28. 12:02:45

@DICKtator: Szerintem eleve az nem sikeres ember aki képes többszáz dvd-t rendelni és filmeket írni rá, ráadásul márkától függetlenül átlag 2-3 éven belül olvashatatlan lesz az összes írott lemez 80%-a.
Ha meg esetleg továbbárusítja, és van aki a szart is megveszi, az meg meg is érdemli.

Megszeppent kisgyerek 2009.01.28. 12:18:43

Én pölö cédét kell, hogy írogassak, mert az egyik autómból csak csákánnyal lehetne kiszedni a non-MP3 lejátszót.
Szóval azért itt-ott még van létjogosultsága a lemezeknek...

IndaMuncher 2009.01.28. 12:20:41

@Megszeppent kisgyerek: Oké, egy-egy lemez nem gáz, de aki nagyüzemben írja, már garantáltan nem sikeres.

Oktalanokoska 2009.01.28. 12:20:54

@F.house: Elsősorban arra használom a lemezeket, hogy biztosítsam magam arra az esetre, hogy ne vesszem el minden cuccom, ha ne adj Isten meghalna a merevlemez (ami azért benne van a pakliban mindig és elég csúnya dolog, ha egy 500 GB-s winchester elhasal és minden megy a kukába, ami rajta volt) Meg a pendrive sem megy bele a dvd lejátszóba meg ilyenek. ;)

Mellesleg elárulom, hogy vannak 8-10 éves lemezeim, jópár, és valamennyi tökéletesen működik ;)
Árusítani meg egyébként sem árusítom, még mielőtt azt gondolnád, hogy azért vagyok elégedett velük.

IndaMuncher 2009.01.28. 12:30:22

@DICKtator: Ja, a 8-10 éves írható lemezek még jók voltak, a mostaniak viszont siralmasak, ma már a Philips lemezeket is gagyi kategóriába sorolják, és nekem is van 10 éves működő philips írott lemezem.

Nem feltételeztem semmit, csak a homáron mindenki agresszíven nyomul, próbálok alkalmazkodni.

Átlagarcú 2009.01.28. 12:36:08

"ki szeretné az állam zsebét tömni ugye darabonként 150-200 Ft-os DVD-ből származó jogdijakkal, ha megkapható minden negyed áron is."

Ezt hogy kell érteni? ...bocs a gyenge felfogásért:)))

FéeVerte 2009.01.28. 13:11:43

Kedves Homár!

A karácsonyi fotópályázat eredményhirdetését összevonod a kutyanévadással és sohanapján tartod meg?

ssjoci · http://www.vegzetur.hu/?kar=593 2009.01.28. 13:32:28

@ColT: használd a whois-t... direkt belinkeltem

Átlagarcú 2009.01.28. 13:38:17

@FéeVerte: A blökinév-pályázaton én is indultam az EDE, a FONTOSCH!!!!, a BOGRÁCS, az ÜVEGASZTAL, a KISFASZENES című pályamunkákkal, de nem nyertem. ...asszem.

moli 2009.01.28. 14:27:29

dvdr.atw.hu szemelyesen egy uzletben a blahanal. raadasul igy meg a posta se tudja ellopni

staropramen 2009.01.28. 14:30:31

@sörecet
A nyertes név a Kék Szalag lett. Ha a gazda a kutya nyakába köt egyet, soha nem felejti el az eb nevét.Amnéziásoknak FONTOS!!!!!!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.28. 15:38:40

Tök 1xű rendelj megint egy olyan DVD-t ami kell. Aztán ha jön a futár akkor csomag kinyit, lemez kivesz, szardvd beletesz. Futár meg kiakad, hívja főnököt és akkor tudsz velük beszélni :)

HandG 2009.01.28. 15:39:08

Kedves Posztoló!
Csak nem azt ismered be nagy nyilvánosság előtt, hogy adócsaló vagy Te is?!

Ki a fene akarja az állam zsebét tömni?
Senki!
De úgy látszik, hogy ez nálunk már csak becsületbeli ügy.
A becsületért meg kell fizetni vagy így vagy úgy!

Banxa - Changes 2009.01.28. 15:45:37

Mi rendeltünk de azt hiszem az sk-éktól...megjött minden hibátlanul.
Válts! szerintem azért nem egy nagy érvágás a dolog.Ha egy doboz(legyen 100as)
Ha még az elvileg korrekten működő magyar cégeknél és fos az ügyfsz. stb akkor mit vártál, meleg hógolyót??

Az utolsó balti Hering 2009.01.28. 20:02:29

Egyszer engem is átvert egy netes "bót", 200db-os dvd mappát rendeltem és aszemetek egy 200db-os fekete alu koffert küldtek a mappa árában:(

mediadepo 2009.01.28. 20:28:11

Én is szeretném leírni a véleményem.

Egyik, hogy a vevőnek mindig igaza van!

De, az hogy ez egy átvágás lenne az azért erős túlzás, az 50.000 rendelésből pont a legkisebb tételt cseréltük el, a vevőnek ezzel 170 Ft kárt okozva.

10 db Maxel DL 210 ft/db, a Menorex meg 193 Ft/db. 2100-1930= 170. Tehát korántsem átvágásról van szó, hanem egyszerű tévedésről.

A telefonra tényleg nem tudok mit mondani, munkaidőben mindig bevan kapcsolva, ha azon kívül hívják akkor valóban nem elérhető, de gondolom a kedves vevő sem kapkodja a céges telefonját amikor otthon van.

Azt, hogy a lemezeket 1 nap alatt kiszállítjuk vidékre én nem negatívumnak tüntetném fel. 19.-én délután rendelt csomag 20.-án délelőtt megérkezik. Hány webshop mondhatja ezt el?
Én is szoktam neten rendelni, a karácsonyfámat majdhogynem karácsony után szállították ki :/

A lemezeket természetesen díjmentesen kicseréljük, és nem azért mert beírt a Homárba, hanem azért mert szeretnénk, ha legközelebb is nálunk vásárolna.

MediaDepo Admin

Layosh 2009.01.28. 20:52:19

Ki kell menni a pijacra és yoól megvenni a DVD-ket, CD-ket. Még olcsóbb is mint a neten (hisz ők is ott veszik).

johndoe83 (törölt) 2009.01.28. 21:07:42

@Az utolsó balti Hering: én alu koffert is rendeltem de 300 darabost amiben ugye 150 lap van
csak éppen kihagytak belőle 10-et
de ugye nem ám a végéből! hanem 40-60 ig így a program amit vele eggyütt használtam nemtudta feldolgozni hogy nincs 40-60 ig számozott lemezem tudom nem nagy vasziszdasz nade mégis... szarjon nagy piros mtz-t az összes...

Xezs 2009.01.28. 22:59:37

Jaj, tudtam hogy lesznek olyanok akik nekiállnak "illegáliskodásért" hőbörögni. Azért remélem arról senkinek sincsenek illúziói hogy az ilyen fiszfasz jogdíjakból befolyt pénz tényleg azokhoz kerül akikhez mondják.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.28. 23:14:52

@Xezs: Egyszer mintha azt hallottam volna, hogy ha ilyen szintis csávó fellép a lakodalomban, akkor fizetnie kell érte - hiszen szerzői jogvédelem alatt álló műveket ad elő -, akkor is, ha azok a saját szerzeményei. Utána regisztrálhatja magát az ASVA-nál, Artisjusnál, mittoménhol, és TALÁN visszakap a pénzéből. Bár, hogy mi alapján osztják szét a jogdíjakat, nemtom - ha pl. lemezeladások alapján, szintis csávó totál beszopja.

Emellett tudjuk az alapítványokról egyébként is, hogy képesek a befolyt pénzeknek pofátlan százalékát - simán a felénél is többet - lenyúlni működési költség néven. Szerencsétlen rákos kisgyereknek löknek párszázezret, az igazgatósági tagok viszont tízmilliós kocsikkal járnak.

Szóval mind a művészek (hááát, legalábbis már aki az), mind a végfelhasználók jobban járnak, ha egy ilyen élősködő céget megkerülnek, ahol csak lehet. (Magyarországon FORGALOMBA HOZNI tilos matrica nélküli adathordozót, de ha közvetlenül külföldről veszed - EU-n belül nyugodtan bárhonnan -, nem illegális sem a megvétele, sem a használata. Csak nem adhatod el belföldön...) Ugyanez vonatkozik ma már a kiadókra is: külföldön igencsak terjed a kiadó/bolt nélküli zene- és szoftvereladás, mert ezzel iszonyú pénzeket (és a művészek részéről röghöz kötöttséget) lehet megspórolni.

Fucksee 2009.01.28. 23:25:03

Korrekt helyreigazításnak lehettünk tanúi.

NoOne 2009.01.29. 03:02:25

mediadepo = itmedia (ha jól emlékszem).
Amúgy mindkét helyről szoktunk vásárolni, eddig abszolút korrekt volt minden és ez nem a reklam helye, csak vélemény/tapasztalat. Egy ideje én nem rendelek, mert szereztem egy Sharkoon SATA QuickPortot és azóta én is inkább HDD-ket gyűjtök. :)
Na jó, most muszáj vennem néhány CD-t, mert a gyerek angol nyelvi CD-jét az autóban is kellene hallgatni...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.29. 13:09:23

Ahogy a régi pakisztáni mondás tartja: nem vagyunk olyan gazdagok, hogy olcsó cuccot vegyünk.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.01.29. 16:29:39

@DICKtator: a noname lemezekkel ezt a fajta biztonságot nem nagyon tudod biztosítani. de még egyes TDK és SONY (állítólag nagy márkák!) lemezeiről se jön le az adat cca. 2-3 év után.

G3rg0 2009.01.30. 14:22:25

Egy fr@ncokat szlovákok ezek :)

Magyarok. Idehaza nem tudják már eladni matrica nélkül a sz@rjaikat, mert állandóan lerazziázzák őket, így webshopból nyomják a szomszédból.

Majd ha a csodás hamis szlovák lemezek olvashatatlanok lesznek lesz itt jajgatás ezerrel.

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.31. 00:12:01

Aki nem tudja, milyen írható DVD-t kell venni, annak ajánlom figyelmébe: www.digitalfaq.com/media/dvdmedia.htm . FONTOS!!! lejjebb a "Fake DVD Media ID Guide" fejezet is.
süti beállítások módosítása