Tékozló Homár

Elektronikus adatszolgáltatás 2009

2009.02.12. 13:30 | ge | 178 komment

Az Index már 2007 februárjában eltemette, de a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság 2 évvel később még mindig a floppyra gondol, ha elektronikus adatszolgáltatásról van szó. B. meg is kapta az ideit, postán.

Mint gazdasági társaság levelet kaptam ma a Nyugdíjbiztosítótól. Benne levél az elektronikus adatszolgáltatási kötelezettségeimről. Eddig még rendben is volnánk. Csatolmány: 1 db floppy!!!! Ez tartalmazza a telepítendő programot amit az adatszolgáltatáshoz kellene használnom. Ugye mondanom se kell hogy az irodában található 12 darab számítógép közül egyiken sincs már ilyen meghajtó. Tehát elektronikus adatszolgáltatás 2009-ben = Ajánlott boríték+ levél+ használhatatlan floppy. Hatékony és költségkímélő trió.

Megáll az ész.

Üdv. b.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gumidomino 2009.02.12. 13:32:18

a floppyban van ELEKTRONIKA?
mert akkor fel fog robbanni. ez olyan biztos mint hogy dobogós vagyok.

Pista 2009.02.12. 13:32:33

vaze. majdnem első lettem. :(

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 13:32:45

Vagyis első nigériai stílusban

Ofélia . 2009.02.12. 13:33:55

@Gumidomino: Ha már lenyúltad a helyem akkor igenis c-4 leledzik benne:))

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 13:36:07

Hehe megvertelek titeket hapsikáim, most így jártatok!

Floppz röhej különben. Miért nem küldik 16mb-os SD kártyán? Az is lehet vagy 100 Ft. Vagy tegyék letölthetővé.

Éljen a környezetszennyezés!

Ezért tart itt ez az ország? Remélem a Pocsay familia átveszi a hatalmat és rendet csinál. Mindenesetre én a Pocsayékra szavazok a következő választásokon.

Ofélia . 2009.02.12. 13:37:31

Hol van +1, hogy elmondja értékelhető hozzászólását az elsőzés undormányos szokásárol:))

ergerberger 2009.02.12. 13:42:09

Elektronikus adatszolgáltatás: küldenek postán egy kondenzátort, ami a levél felbontásakor a képedbe robban.

É2I 2009.02.12. 13:42:13

Na az elsőzés undormányos szokás. Főleg úgy, hogy mindig lemaradok róla ;P
FONTOS!!!

Floppyk helyett, mi meg küldjünk vissza sünöket.

Gumidomino 2009.02.12. 13:44:07

az még ennél is ijesztőbb, hogy akkor vajon hány éves számítógépek lehetnek a Nyugdíjbiztosítónál?

@ofélia:
pontosítanék ez nem lenyúlás hanem sima lemaradás volt. szóval bele kellene törődnöd, tudod?

mert különben értékelhetetleneket fogsz írni. az meg kinek jó? ugye? :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 13:47:11

@Almatlan Jozsi: Tehát spam emailt kaptá floppyra lementve.
Fura amúgy, már az APEH-nél is van internet, kissé lemaradtak a nyugdíjaok?

fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2009.02.12. 13:48:11

Ha floppyt kértél akkor azt kaptál! Viszont: lehet már elektronikusan is NYENYI adatszolgáltatást küldeni, de ahhoz egy másik nyomtatványt kellett volna kitölteni.... Hol a könyvelőd? Szabin? Mit küldött???
Még van időd javítást kérni, és nem kell küzdeni a floppy-val! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 13:49:09

Jut eszembe, amúgy vajon maga a lemez túlélte-e a postázást? Jó esély van rá hogy nem :D

Ofélia . 2009.02.12. 13:50:46

@Gumidomino: Megittam a sörömet.

Ugyan a sírás környékez de beletörődtem!!

theface 2009.02.12. 13:51:27

hehe, voltatok a obiban ásót venni? :D túlságosan újnak tűnik.
Amúgy ásást végző kolléga sem volt a helyzet magaslatán :)

ODIV 2009.02.12. 13:52:09

Munkámból kifolyólag számos esetben kellett munkaügyes kollegákat támogatnom a MÁK-os adatszolgáltatásokban.
Persze ez is floppy-val működik, és nagyon faszán lehet húzni a kifizetéseket azzal, hogy sajnos a floppy-t nem lehetett beolvasni, így meg kell ismételni az adatszolgáltatást.
Persze amikor a floppy nem működött, bezúzták a mellékelt kinyomtatott, aláírt jelentést is, tehát azt is újra kellett küldeni.
Persze a zárt postakocsi-mobiltelefon-floppy trió mindig meghosszabbította 1-2 hónappal az esedékes adatszolgáltatást, így a cégünk már saját futárral, többszörösen becsomagolt, antisztatikus biszbaszokban szállította a lemezeket.

ODIV 2009.02.12. 13:55:38

@fofoka: Ez nem volt mindig így. Többször telefonálgattam a NYENYI programot fejlesztő informatikussal, hogy ugyan hadd küldjem már el emailben a háromszor visszadobott adatokat. Egyszer ha jól emlékszem sikerült neki elküldenem. A probléma az volt, hogy bevallásuk szerint a kolleganő gépében csak floppy meghajtó van, CD nincs, és az email-t nem tudja használni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 13:55:42

@ODIV: És az ántisztákikus zacsi használt?
Mer' atomtámadás ellen ugye nem véd...

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.02.12. 13:56:15

A posztoló örüljön, hogy nem Dyras kenyérpirítót küldtek neki!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 13:56:50

@ODIV: És ennyi? Ne már hogy 1 mancika dolgozza fel a cuccot...

Waze Magyarország 2009, nem hiszem el :D

Ezért tart itt ez az ország, volt már?

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.02.12. 13:57:16

"bevallásuk szerint a kolleganő gépében csak floppy meghajtó van, CD nincs, és az email-t nem tudja használni"

286-os PC? :D

Ofélia . 2009.02.12. 13:58:35

@ColT: Nem ánusz-statikusat:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:01:00

@ofélia: Hajjaj.Még jó hogy nem egy vibrin kell küldeni a cuccot.

Ofélia . 2009.02.12. 14:01:23

@ColT:" Ne már hogy 1 mancika dolgozza fel a cuccot.."

Dehogynem ő legalább 3 ujjal pötyög.

A többi mancika a vezetőség díszlibája:((((

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 14:01:39

@hüjehalyó:
meg a 386-os-ba se volt cd
ha jol remlik
sot talan a 486-osba se

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 14:02:52

@hagyma:
mondjuk azt 98 kornyeken csereltem le

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:04:16

@ColT: Már volt :))))))))))

Azt a 25 milliárdos Microsoft támogatást esetleg a géppark fejlesztésére kellett volna költeni. Kijött volna belőle vagy 250 ezer munkahelyi PC.

ODIV 2009.02.12. 14:05:06

@ColT: Ne tudd meg milyen emberek "dolgoznak" ezeken a helyeken.
Egyik ismerős egy munkaügyi központba ment csoportvezetőnek. Azt mondja a 10 embere annyit dolgozik egy nap, mint ő egyedül annak idején egy privát munkaerő közvetítőnél. Na gondolom ezért lehetett ő a csoportvezető.

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.02.12. 14:05:49

Nekem megírták egy spamben!
Az úgy volt, hogy a nyugdíjfolyósító közbeszerzésben vett a sógi cégétől egy hajórakománnyi floppy-t, hogy kitartson 2150-ig, ha véletlenül már nem lehetne kapni akkor. ÉRTED?

ODIV 2009.02.12. 14:07:07

@ColT: Ja, és az ántisztatikus zacsit még beletette a kolleganő egy olyan levegőbuborékos műanyaggal bélelt borítékba, persze az sem használt.
A legjobb az volt, amikor visszaküldték a floppyt és nálunk tökéletesen működött:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 14:07:23

es mivan a kakaobiztosokkal?
azokban van floppy?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:11:43

@hagyma: Ha tett bele az ember akkor volt :)
A kakaóbiztos pedig az aki a kakaó minőségéért felel :) Magas és fontos pozíció.
Amúgy a kakaóbiztos gépekben kakaó biztos volt, de hogy floppi?
Nem is ez a FONTOS! Hanem hogy ELEKTRONIKA van-e bennük?! Mer' az robban!

@Almatlan Jozsi: Waze egyes állami helyeken 1-2 évente lecserélik az összeset... Na persze gondolom a haver cége szállítja az új cuccot.

@ODIV: Ez sem újdonság... Mondjuk az é munkahelyemen is van pár hiperlusa ember, mégsem azok szoktak repülni.

@szemtanu: Az a baj hogy ez simán elképzelheő...

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:13:55

Multimédiás PC-ket kell telepíteni az Apehba, ilyen kicsiny 5.1-es PC szpíkerekkel akkor jön el a jó világ mancikának.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:15:49

@Almatlan Jozsi: Pasziánsszal! Az FONTOS!
Valamelyik bankrablásról készült felvételen is látszik az ügyintéző csaj monitorán a passziánsz :D

RedWing 2009.02.12. 14:16:49

Én szimplán visszaküldeném nekik, hogy nincs floppy meghajtónk. Illetve csak OS-X Leopard operációs rendszeren futó alkalmazásokat tudunk futtatni.

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:16:55

Én ezt a kakaóbiztos marhaságot nem értem. Tudtommal egy keyboard az kb. 1000 Ft. A házat pedig az asztal alá kell tenni. (PC házak amúgy is csúnyák).

Persze értem valójában a kakaóbiztos az plusz százezer felár. Mint a legkondi a kocsiban.

Mer' a gyerek mér' ne kakózgasson miközben számítógépezik, ugye szünetet azt nem lehet tartani...

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:19:16

@ColT: Pasziánsz is jó az mondjuk jelez egy IQ szintet.

De az új divat a WEB-ezés, és azon belül is legmenőbb a homározás. Aki igazán menő az elsőzik is munkaidőben!

Igy mulat a nép az Apehben :)))

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.02.12. 14:21:52

Ingyen felajánlom a pincében porosodó működőképes Pentium mittoménhányasomat a Nyugdíjfolyósítónak. Van benne floppymeghajtó, CD, szóval minden csoda. :)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.02.12. 14:23:08

Adok hozzá egy régi színes (!) monitort is, meg gondolom csak monokrómjuk va. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:24:16

@Almatlan Jozsi: LOL

Kakaóbiztos azért kellett mert óvodákba/általános iskolákba száták, és ugye ott mindeféle hatások érik a cuccokat.
Na most ahol én gyakorlótanítottam 2004-ben (általános iskola) ott waze P1-esek voltak, haldokló alkatrészekből.

cemeteryman 2009.02.12. 14:25:44

Nem is tudtam, hogy az újonnan gyártott számítógépeken nincs floppy-meghajtó.

É2I 2009.02.12. 14:26:02

@Almatlan Jozsi:
Nem plusz százezer volt, hanem összesen 1,3 milka. Gondolom azért mert kellett a TEJ a kakaóba.
Egy nyamvadt alsókategóriás gépre pozdorjából fűrészeltek borítást. Meg adtak hozzá egy folyadék tűrő billentyűzetet, oszt' kalap.

Jó pénz volt az, jó haveroknak.

Mint a vizitdíj automaták. Amiket azóta alig van hely ahol valamire is használnának.
Minden érának megvannak a maga kis megrendelései. ;(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:27:55

@É2I: Jaja, szaréhugyé lehetmár kapni gumibillentyűzetet... Igaz gépelni sem lehet rajta, de az sokat kibír.

Amúgy ja, minden kormányon meggazdagszik a holdudvar :(

Szarazkoro 2009.02.12. 14:28:37

@Gumidomino: Annyi evesek a pc-k mint maguk a nyugdijasok ugy nez ki :D :D

É2I 2009.02.12. 14:29:24

@hüjehalyó:
Ne hidd, hogy minden hivatalban szar gépek vannak.
Csak ott, ahol munka folyna vele. ;P

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:29:55

Jövő évtől kezdve szeretném adómat természetben leróni, CD meghajtók formájában. Fizethetek használt floppykban is. Jobban járna vele az állam, a forint úgyse ér már sokat, CD meghajtókban láthatólag hiányt szenvednek odafent, stb. stb.

Talán így az adómat nem lopnák szét.

zsúr, na, lista · http://nemcigany.blog.hu 2009.02.12. 14:31:38

Örülj bazmeg, hogy nem lyukkártyát küldtek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:32:12

@É2I: Ó, jó gépek vannak esetleg ott is ahol dolgoznának, csak épp torrenteznek vagy neteznek rajta :)

OK érted, én is nézek munkaidőben filmet meg HomAIRozok, de azért ha meló van akkor ugrok...!

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:33:07

@É2I: Vizitdíj automata. Mindjárt összef0s0m magam a röhögéstől.

Ilyen is csak ebben az k...a országban történhet meg.

bobek3000 2009.02.12. 14:33:25

brikosztoros ásólapáttal kubikolni getzinagy szégyen!!!


a nigériai nyugdíjas flopi elektronikusan veszélyes főleg ha az Aldiban lopják el retikülbő!

fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2009.02.12. 14:33:53

@ODIV: ha nem floppy-n kéred, hanem elektronikusan, akkor az onyf honlapján belépsz, és elektronikusan letöltöd a file-t, és ügyfélkapunk küldöd be a kész adatszolgáltatást.... nincs floppy, nincs e-mail. Tavaly óta van rá lehetőség! Én tavaly két óra alatt 18 bevallást küldtem át így, az egyiknél 1 hiba volt, rögtön jött az értesítés róla, hogy nem jó a születési dátum... kicsit olyan már mint az apeh bevallás küldés, csak hamarabb feldolgozzák... Az idén egyik egyik könyvelendő cégemnek sem kértem floppyt (tavaly még volt olyan), mindegyiküknek elektronikusan, a nyomtatvány leadása után 1-2 nappal már megkaptam e-mailben az eléréshez szükséges kódokat.

É2I 2009.02.12. 14:34:57

@ColT:
Dettó :) Bár filmet ezen nem lehet, max pps gyorsaságban :D

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:35:34

Az elektronikus adatszolgáltatás az milyen? Van benne kondi meg áramkör?

Miért nem lehet egyszerű bimetálon beküldeni az adatokat???????????

bobek3000 2009.02.12. 14:37:11

én lapáton küldöm be!

Banxa - Changes 2009.02.12. 14:39:31

Nembaj, majd ha mancikát nyugdijba vonultatják akkor betanit mégegyet aki ugyanilyen szerencsétlen lesz.Nekem is mondta már a user hogy azé' nem lehet xp-t rakni a gépükre(most 2000es win van)mert az egy DOS-os alkalmazást futtat és mondta hogy neki nem kell magyarázni mer ő vágja a témát, én nem vitatkoztam. :)


Mondjuk azt nem értem ha vannak alkalmazottaim és látom, hogy nem tud dolgozni mert vagy sötét vagy tényleg idősödő anno még papiron dolgozó hölgyemény akkor elküldöm egy oktatásra vagy betanítom. Ha ezek után is szerencsétlen akkor viszonhallás.
Nem szeretem a saját országom, az gáz?
Vagyis szeretem csak minden egy nagy határ szar.Csak felbasz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:40:40

@bobek3000: Én meg odasazarok...
Jusztlacika oda szokott fingani.

@É2I: ??? MPEG-be konvertáld, az egy átlag P1-en is megy )

A Tyne folyó déli partja 2009.02.12. 14:43:46

hasonlo 2006, 2007 korul, Angliaban. beirattak egy idiota tanfolyamra, azt mondtak, elektronikusan is kuldhetem, amit otthon Wordben megcsinaltam. emailen nem tudott menni...bevittem a pendrive-on. jaj, azt biztonsagi okok miatt nem tudjak beolvasni. de vigyem be floppyn. mondom, nem tudom, a laptopomon nincs olyan.de a konyvtari gepeken se.hogyhogy?? ki kellett irnom Cdre, es csak ugy sikerult beolvasniuk....ez am az elektronikus intezes...

É2I 2009.02.12. 14:45:07

@ColT:
Több tíz megás táblákban dolgozni, közben még 5-10 alkalmazás fut háttérben. Szóval a ram szükös. De ide elég :)

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 14:46:27

@Banxa:

Mancika át tudna szokni fejlettebb rendszerre is. Láttam már olyat is aki 5 cm-ről nézte a monitort, de ha megmutatták neki, hogy mit kell csinálni, megtanulta és határidőre mindig elvégezte, jobban mint pár beképzelt fiatal.

A másik, hogy a userrel vitatkozni lehet csak nem érdemes. Ezt korán felismertem és ezért nem lettem informatikus.

É2I 2009.02.12. 14:48:24

@Banxa:
Ez megy is, csak a három-hat hónapos oktatás maximum árban magas színvonalú.
Értsd, mire elvégzik, addigra lagalább tudják melyik az excel ikon, de ennél nem több.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:49:09

@É2I: ??? Ezt most nem igazán érteni :) De ha sok minden megy a háttérben akkor OK... Viszont akkor ott meló is van, azért nem érsz rá mozizni...?

É2I 2009.02.12. 14:52:16

@ColT:
Igen :) Meló az van, de be kell szépen osztani .

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:53:19

@É2I: Jaja, ha nem csinálsz semmit az állítólag rossz... faszt...

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.02.12. 14:57:38

Nekem a számtech tanár aszondta a nyíregyházi főiskolán (tudjátok: www.youtube.com/watch?v=rWUASjT-_RU), hogy egy flopy sose nem romlik el. Meg én minek okoskodok, ő a rendőrségenk szakért, meg adatotment.
Nem vitatkoztam, de többet nem találkoztunk, csak a vizsgán.

Banxa - Changes 2009.02.12. 14:58:13

@Almatlan Jozsi: Igen én sem próbáltam meg vitatkozni velük tudom hogy felesleges. Van olyan napom néha hogy nem merem felhivni az embereket(érts:júzer) mert tudom hogy az első hülyeségre beugatnék.Csak akkor dolgozom olyankor ha hivnak, mert akkor tuti nem höbörgő pöcsköszörű lesz, vagy offline job, ott nincs kivel vitatkozni. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 14:58:24

@É2I: Meg vaze! Ti hárman vagytok rá!!!! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 15:01:02

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: Jeeeeeee. Viva la hülye számtechtanárok (nekem is van tanárim :D )

@Banxa: Milyen meló ez hogy így válogahatsz? :D

Gasztonyi_Ádám 2009.02.12. 15:06:21

Lyukkártyán mikor lehet már adatot szolgáltatni nekik? :)

liven 2009.02.12. 15:11:16

Az elektronikus adatszolgáltatás az, amikor beültetnek a villamosszékbe és úgy beszélsz!
Aki hagyományosan akar bevallani, válaljuk a platós IFA-val kiszállítjuk a papot.
Boldog Új Évet Minden Homározónak 2010-re! A Pocsay család.

ODIV 2009.02.12. 15:16:50

@fofoka: ja, igen. 2008 tavasz óta nem is zaklattak ezzel a floppy-tologatós hülyeséggel. Most csak az ügyfélkapu szokott szarakodni, és azt hegesztem általában :-)

winston01 2009.02.12. 15:22:04

Ha a gépemben 4 processzormag mellé még flopimeghajtó is van, sikeres nyugdíjas leszek-e?

Aggódni viszont nem kell, a kormányportál 5 milliárdos fejlesztéséből fussa majd kedvezményesfloppimeghajtóvásárlásihitel-támogatásra is.

Banxa - Changes 2009.02.12. 15:23:00

@ColT: Applikációk, cégen belül te supportálsz kb 600 programot 2. level
Helpdesk tök hülye, userek 99%-a (1% aki dolgozott informatikában)szintén.
Ticket jön hogy x-nek ez a nyavajája, ticket kivesz megold.Ha egy napot csúszik az azért még nem nagy gond.Nyilván prioriátfüggő is a dolog.
Denemárulomelhol. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 15:23:27

@winston01: Te, az asszonyéban van 4 mag, 6Gb RAM, és floppy is :D
Meg kb. 750Gb winyó... :D

Gumidomino 2009.02.12. 15:25:19

fijúg ez itt nem a kockablog! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 15:28:51

@winston01: Nem, de erről nem a floppancs tehet :D

Érted, fújol ha sros portot lát, de floppy az kell a gépébe :D

Tsabi 2009.02.12. 15:32:49

Szerintem teljesen egyszeru, beszkenneli a kedves felhasznalo a flopit, es elkuldi emilben. Ilyeneken fennakadni.. ;)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.12. 15:32:59

én flopin küldöm be az adatokat, és rendszerint az ablakon szoktam, téglára kötözve.

Bamba Barack 2009.02.12. 15:33:26

A legjobb ennél a nyenyis szarságnál.hogy megcsináljuk,rámásolom a floppyra az adatokat ,megnézem rajta van,stb.Majd 1-2 hónap múlva küldenek egy levelet,hogy a lemez nem jó,nem lehet betölteni az adatokat.anyátokat azt!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 15:34:55

@Bamba Barack: Örülj hogy nem egyből bünti jön :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 15:39:33

Jut eszembe. Ha már floppyt küld ez a szerencsétlen állami szerv, akkor vajon törékenynek van-e feladva?

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.02.12. 15:39:51

Lyukkártya lófasz, mágnesszalag kell :D

Amúgy mikor még nyugdíjpénztárnál dolgoztam, ott az elektromos bevallást még floppy-n kellett beszolgáltatni. Persze azóta már változott ott a helyzet (hallomásból tudom, hogy már a CD a menő). Akkor itt mi lehet a bibi?

+sztori: volt, hogy egy floppy-s feldolgozásnál, volt csatolva hozzá egy levél, miszerint szeretné, ha a mellékelt floppy-t letörölve, postára adnánk és visszaküldenénk neki, mert ez költség számára. Mondanom sem kell, hogy a bevallása bruttó 600 000 Ft-ról szólt. Szerintetek szarrágás, vagy szarrágás?

staropramen 2009.02.12. 15:40:11

Az új fejlesztés a kovácsoltvas floppy lesz.Az biztos nem romlik el.Már kiírták a közbeszerzési pályázatot , állítólag 40 művészkovács-művész készít árajánlatot.

Ofélia . 2009.02.12. 15:42:14

telepített itt már valaki Win-95-öt 286-os laptopra???

Két nap 3 éjszaka de azért is sikerült:))

@Gasztonyi_Ádám: Amit must leírtál az kb 5 kiló kártya:))
Vidd be így az adóbevallásodat a peches hivatalba és tedd a mancika elé, hogy te elektronikusan hoztad:)))

Előtte azért hívjál fel mert arra a pofára kiváncsi lennék:))))

Kell valakinek 1500 flopi?????

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 15:43:49

6 napja nem tudjuk mi lett a pinaszepsegverseny dijaival
14naspja nem tudjuk mi tortent az exit kontra siboxok ugyebn
69 napja nem talaljuk a kigorgozott mercedest
164 napja nem tudjuk mi az a ZRT
238 napja nincs meg az udulesi csekkem furedre

Ofélia . 2009.02.12. 15:45:10

@EnZsolt: megboldogult apósom padlásán leledzik 14 db 2400-es mágnesszalag ugy balra a 25 éves trabant aksi mellett!!

Ér ez valamit a veterán????

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.12. 15:46:25

régen az imit is floppyn kellett frissíteni, aztán égnek állt a haja mig az a baszománysok 10kás fájl felment.
egyszer küldték valamiért cdn, 5 perc alatt megvolt. már nekem nem kell ezzel foglalkoznom azóta nem tudom küldenek e még floppyt

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 15:50:26

@Banxa: Hasonló nekem is de nekünk mindent azonnal kell megoldani + szaladgálni is kell hozzá, mert a gépek nem helyben vanak.

@EnZsolt: Baszogatós hivataltól én is visszakértem volna :D

elwood 2009.02.12. 15:53:44

@hagyma: "164 napja nem tudjuk ..."

és Mándrusz Tamás törölt kommentjeit hány napja nem tudjuk magyarázni.

(A nem mondjuk ki, tudjuk melyik törölt posztját már megmagyarázták)

Impega 2009.02.12. 15:54:26

@ofélia: Persze Ofélia, egy torott vartburg fenyszorot. :)

Ofélia . 2009.02.12. 15:57:05

@hagyma: Most írom le ezredszer!!

A mercit a dob utcai fémkereskedők vitték el a közeli MÉH átvevőhelyre. (a kannás borokon még mindig vitatkoznak)120 perc alatt csak a csillag maradt amit azóta is fényesítek.

A kicsi görgős brekegőt a méhes haszálja nagy megelégedéssel mivel egyben adták el néki:))

Harlequin 2009.02.12. 15:57:11

Sötét középkor...

Tsabi 2009.02.12. 15:57:42

@ofélia: cserebe alig hordott baccpapucs, gitar falra, disznek. Esetleg pennys blokk 18 rekesz vizröl :)

Banxa - Changes 2009.02.12. 15:58:59

@Gumidomino: Ha a jóöreg kisflopit temetik akkor igenis az. :P

Ofélia . 2009.02.12. 16:01:32

@ColT:" azonnal kell megoldani + szaladgálni is kell hozzá, mert a gépek nem helyben vanak."

Persze mert csak bivalybasznádon éred utol lepkehálóval:))

A lakáson törölt adatbázis az igazi:))))

Ofélia . 2009.02.12. 16:03:48

@Tsabi: Persze a gitár húr nélkül viszont van benne ajándéknak egércsalád mumifikálva:))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 16:03:58

@elwood:
jo
akkor 214 napja nem tudjuk kiknek van joguk rovidgatyaban barhova bemenni aztan toroltetni minden nyomot

Banxa - Changes 2009.02.12. 16:04:36

@ColT: Nekünk kb a 95%-a remote desktopról megy. Nem nagyon szaladgálok, hacsak nem cigi. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 16:05:00

@ofélia:
OK
kuldd el floppyn a bizonyitekot

RedWing 2009.02.12. 16:08:09

Legközelebb Blu-Ray lemezen fogom beküldeni. Szenvedjenek csak vele!

Ofélia . 2009.02.12. 16:08:26

@hagyma: Megteszem de csak fedexel és persze utánvéttel. A motorblokk öntvényét bizonyítékként mellékelve.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.02.12. 16:09:06

@Banxa:
ja cigi-kv utan en is mindig szaladtam
de mar ne cigizek az amerikai kv barfinom de nem hajt meg

Ofélia . 2009.02.12. 16:09:33

@RedWing: Az aljasság határtalan:))

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.12. 16:11:17

replace user and press any key :)

bogec 2009.02.12. 16:19:03

ez a srác sztem most lát először ásót!

havajj 2009.02.12. 16:20:55

Hát ti se lesztek hullarablók...ilyen bénán temetni még soha senkit nem láttam.

Banxa - Changes 2009.02.12. 16:22:55

@hagyma: Magyar postán csak hogy izgalmasabb legyen az útja, vagy hogy ne legyen. :)

kitiltott nick 2009.02.12. 16:24:34

Asztat kéne csinálni, h adatfelírás után a kevésbé merev lemezt kioperálni a tokból és csak azt visszaküldeni.
Ami FONTOS, ezáltal könnyebb és kezelhetőbb lesz a boríték, meg egy kicsit ócsóbb is lesz. Nem-E, DE!
A többit reájuk bíznám. ;)

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.02.12. 16:25:25

Ghost-mentést ismeri még valaki? (Ismeritek még Nagy Lepényt?)
Mee' ahhoz dos kell, a doshoz meg flopi...
viszont utána nyugodt szívvel letöltök, felrakok, átállítok BÁRMIT :-D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 16:33:54

@Vaszilisza: Hiren's BootCD meg a mesében mi?

@Banxa: Nekünk is van ami remote desktop, de általában muszáj, vagy jobb kimenni.

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.02.12. 16:37:39

@ColT: Lehet, hogy hülye vagyok és őskövület, de nem tudom, mi az. Most ráguglizhatnék, de inkább téged kérlek, hogy mondd el, hátha másodszorra normálisan szólsz hozzám. :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 16:51:02

@Vaszilisza: Normális volt az első is :) Bocs ha félreérthető :)

A Hiren's BootCD az egy CD amiről bebootolsz és van rajta egy rakat hasznos progi. Pl. particionálók, Ghost, chkdsk NFTS partíciókhoz, windóóóz jelszóleverő...
Hasznos dolog. Most tart 9.7-nél, azon már egy Mini Windows XP is van :)

Ennyire megszoktam hogy a cégnél 5 percenként használni kell? :)

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.02.12. 16:55:28

@ColT:
oké, kösz :-)
Tényleg nem ismertem, de asszem holnap már nekem is lesz :-D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 16:56:20

@Vaszilisza: Ja meg a Ghost alapbpól is CD-n jön ki régóta, de a CD tud persze floppyt is gyártani.

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.02.12. 17:04:15

@ColT: aha, csak az újabb meg szebb progik már grafikusak és nem olvassa őket a jaws (most épp nem tudom, milyen ver. van nekünk a fiókban és mi van még afölött), azonkívül nem is minden megy parancssorból meg billentyűvel, csak egérrel, úgyhogy fújhatod :-D
Na megyek haza ájtít tanulni mielőtt offolásért hozzám vágnak egy sünt :-D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 17:13:19

@Vaszilisza: ??? Mármint milyen progik?
9.7 Hiren-en 11.5-ös gószt van, olyan szépen lehet nyomni billentyűzettel... Mert amúgy rendszeresen leakad a mausz amikor elindul a Ghost... Legalábbis nálunk.

Amúgy mi az a jaws? :) Ezt most én nem tudom :)

Ofélia . 2009.02.12. 17:20:43

@Vaszilisza: nem vetted még észre, hogy itt ahhoz vágak sünt aki az offolókat ba@ogatja??

@ColT: V-repair is van rajta??

basszafasz 2009.02.12. 17:26:06

engem az érdekelne, hogy melyik beszállitó cég és milyen darabáron adta el azt a néhányszázezer floppyt amit most szétküldtek. (az adófizetők pénzéből, persze)

IndaMuncher 2009.02.12. 18:02:17

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: Ki a franc volt az? Én is oda jártam, bár én számtech szakos voltam, akkor az a tanár biztos nem számtek tanszékes volt.... :)

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 18:03:38

@basszafasz: A floppy nagy ritkaság, mivel már kevesen használják ezért valószínűsítem, hogy 1000 Ft per darab áron dolgozott a beszálító, de hát a fejlődésért, a komputerizálásért áldozatokat kell hozni!

Almatlan Jozsi 2009.02.12. 18:16:13

A három diplomás skepticusok már az indexen vannak:

index.hu/tudomany/2009/02/12/hrasko_gabor/

Már azt is kétségbe merik vonni, hogy van örökmozgó és ezt komolyan is gondolják! Lehet, hogy a végén EDE létezését is megkérdőjelezik majd!

bobek3000 2009.02.12. 18:30:13

kiírok mindent bakelitre! legalább is a fontoss dolgokat!

amúgy a flopi( föleg a nagy méretü hajlékony) getzijó frizbi, de a CD se kutya!

szbszig 2009.02.12. 18:49:59

Ha nem floppyn küldözgetnénk még mindig az Országos Egészségbiztosítási Pénztárnak a felhasznált gyógyászati segédeszközökről szóló havi elszámolást, akkor biztos meglepődtem volna. És elhihetitek, nem szórakozásból csinálom... Ráadásul le se nyúlják a lemezeket, hanem egy idő után visszaküldik őket egy hatalmas csomagban. Szóval miközben egyesek ceremoniálisan floppyt temetnek, addig nálunk a lakásban még mindig halomban állnak...

Mondjuk nálunk legalább az elszámoló szoftvert készítő külső cég rájött időközben, hogy hatékonyabb megoldás a rendszeres frissítéseket interneten közzétenni, és nem floppyn küldözgetni. Már ez is valami. Különben kétszerannyi lemezünk lenne már azóta...

jesszumpepi (törölt) 2009.02.12. 19:27:14

Jó napot kívánok!

Érdeklődni szeretnék,hogy lehet-e sztrovacseknek jelentkezni?

Ofélia . 2009.02.12. 19:32:42

Amíg mi itt flopizun lamaradunk az igazán FONTOS dolgokrol!!

REPÜLŐS GIZI LEBUKOTT már megint:)))

83 éves már megérdrmelne egy repjegyet első osztályon a világ körül

Na ő az igazi hungarikum:))

Talán csak tisztesen megőszült csendőrújoncok emlékezhetnek rá:))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.12. 19:39:43

@ofélia: te emlékszel?

összefoglalom a véleményem, hogy értékelhető legyek
- az én gépemen sincs lik a floppynak
- nem szeretem a marcipánt, szerintem hányásízű, de a párom (43) a mai napig kap marcipánfigurát az anyukájától az ünnepekre
- milliárdosok felajánlását csak úgy fogadom a harmadik világból,ha először utalnak utána írnak
- a pennys cikk kamu
- a madarastecsó prospektusa egy fokkal sem jobb a nigériai/benini fordításnál
- amit kihagytam, az nem érdekel

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.12. 20:05:36

Ez blabla!

Örülj, hogy nem bakelitlemezt küldtek!

"Széttörte, mint postás a CD-mellékletet" helyett floppyval behelyettesítve rulez.

Vladimir Harkonnen 2009.02.12. 20:09:18

@Almatlan Jozsi: Max. 25 ezer PC jön ki belőle, mert az állami cégeknek 1 milliónál kezdődnek a pentium kettesek, CRT monitorral!

Ofélia . 2009.02.12. 20:33:11

@jesszumpepi: Aderzen meghalt a mesével egyutt:((

ÁÁÁlmos vagyok jóccakát mindenkinek.

@mamapicilánya/mpl: Emlékszek mivel mentem pécsre belföldi járattal tanulni:))) 1967.

jesszumpepi (törölt) 2009.02.12. 20:33:17

és Mándrusz Tamás törölt kommentjeit hány napja nem tudjuk magyarázni.

Mit nem értesz?

Erősebb kutya BA-
llag el a csonttal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 20:35:26

@ofélia: MijazaVrepair :)

Repülős Gizi pedig esélyesebb a nemzeti hős szerepére mint a kedves minysztyerelnyökünyk... Max a whiskys rabló szorongathatja meg :D

@szbszig: Jéééézusoooom
Ha nem én mondtam volna ebben a postban hogy ezérttartittezaország akkor most megkérdezném hogy volt-e már?!

@mamapicilánya/mpl: A marcipánon nem veszünk ösze. Ha te nem eszed, több marad a marcipánkedvelőknek :) Én is odavagyok érte :)

Secnir 2009.02.12. 20:53:19

@ODIV:
halál a NYENYIre!

@Almatlan Jozsi:
"A másik, hogy a userrel vitatkozni lehet csak nem érdemes. Ezt korán felismertem és ezért nem lettem informatikus."
én informatikus lettem, és előbb megvárom, míg elmondja, hogy mit csináljak. utána megkérdezem, hogy mit szeretne? utána elmondom, hogy szerintem ő mit szeretne, és azt csinálom...

többeknek:
kifelejtették a sorból az APEH-et az ő nagyszerű ABEV-ével. ami mostmár JAVA alapú, de nem képes arra, hogy egy esetleges nyomtatványfrissítés után megmondja, hogy a keretprogram nem jó hozzá. mondjuk ha ilyen ütemben javul, 2012-ben már használható is lesz.

@Vaszilisza:
"Ghost-mentést ismeri még valaki? Mee' ahhoz dos kell, a doshoz meg flopi..."
akkor te lemaradtál valahol a 6.5-ös verziónál, most asszem a 10.0 környékén jár valahol. különben a legegyszerűbb egy PXEboot alapú szerverre feldobni. akár.
a 7.0-s verziótól (akkor vette meg a norton) lehet windoze alól is használni. a legújabbak meg ihaj....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 21:01:32

@Secnir: Waze az APEH ezekhez képest már a zűrkorszakban van! Csak sajnos több a zűr vele mint az űr a döntéshozók fejében...

Amúgy 11.5-ös gószt menet közben tud menteni 8) Mondjuk néha nem tudja átvenni a meghajtó felett az uralmat és akkor közli hogy csak saját felelősségre, de általában hiba nélkül képes lementeni az a winnyózt ami alatta fut.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.02.12. 21:07:09


Btw, a gyűlölt Ámerikában a nagyobb cégeknél a titkárnők hangszoftverrel dolgoznak, vagyis: nem gépelnek, egyszerűen rámondják a szöveget a gépre, oszt az meg leírja. Lehet is nyomtatni. Nálunk meg flokilemez. Érdekes.

Secnir 2009.02.12. 21:10:09

adatmentésre a WmVare convertere is jó ha menetközbeniről van szó. igaz, az már gányolás, de működik. visszafelé is.

., (törölt) 2009.02.12. 21:48:25

Miért nem lehet letölteni a flopyy tartalmát? Biciklis futár viszi az internet korában a biteket?
Esetleg füstjelzésssel?? Az is alternatíva

Mylady 2009.02.12. 21:48:33

@Secnir:
"én informatikus lettem, és előbb megvárom, míg elmondja, hogy mit csináljak. utána megkérdezem, hogy mit szeretne? utána elmondom, hogy szerintem ő mit szeretne, és azt csinálom..."

Én user lettem és rendszerint először elmondom az informatikusnak hogy mit szeretnék, majd azt, hogy ezt hogy tudja megcsinálni. Aztán írásba adom és lerajzolom. Majd 3x válaszolok az olyan kérdésekre, amiket már megbeszéltünk és a leírásból egyértelműen kiderülnek.
Aztán letesztelem az elkészült művet, 3 oldalas hibalistát írok, példákkal gondosan illusztrálva, a szemmel láthatóan nehezen fogható dolgokat levezetem. Mondhatni szájbarágom.
Aztán a 3.körös tesztelés után leülök a programozó mellé és rábökök a hibára, hogy itt van-e. Megmondom, hogyan javítsa.
És kész.

(nyilván sarkítottam, de csak egy icipicit)

Vaszilisza · http://maganorultekhaza.freeblog.hu 2009.02.12. 21:58:02

@ColT: a jaws egy képernyő (videokártya)olvasó vakoknak. Azt alakítja hanggá, ami a videokariról lejön. A csicsásabb grafikáktól, javától, flashtól, cifrább, magasabb verziószámú izéktől általában meghal. (Egyébként windows alá találták ki, a dost más olvassa, de ezt csak az irodalmi pontosság kedvéért.)

Úgyhogy igen, lemaradtunk a 6.5 verziónál :-D

zeugma 2009.02.12. 22:03:35

Néhány éve "gazdasági informatikusnak" tanultam (2 éves OKJ-s izé). Az informatika része persze alig volt több, mint amit egy gyakorlottabb felhasználó magától is tud, unatkoztam is rendesen az órákon.
És akkor a végén a szakdolgozatot floppyn kellett beadni (a bekötött papír-változat mellékleteként). Az én gépemen már akkor sem volt floppy meghajtó, az iskola gépeinek pedig egy részén még volt, de már régen nem működött.
Mondtam nekik, hogy CD-n tudom prezentálni a szakdolgozat-mellékletet, és amennyiben azt nem tudják kezelni, akkor nem kompetensek arra, hogy informatikából bárkit is vizsgáztassanak...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 22:08:35

@Mylady: Na most akkor téged vagy szeretnek az infósok vagy nem... Nálunk is akadnak olyan userek akik meg tudják mosnani mit szeretnének vagy mi bajuk... Az jó...
A másik verzió a tudálékoskodó marha, érdekes ebből nálunk kevesebb van, de nem is hiányoznak :)
Te gondolom az első fajta vagy :)

@zeugma: És nem rúgtak ki?
Mi a szakdogát adtuk be CD-n az első szakom végén... Ott is volt akinek a borítékban a szakdoga hátuljába ragasztott CD hát... ragasztós lett...
Na ha azt használni tudták valamire akkor gratulálok :D

@Vaszilisza: Aha! Így már más. Akkor értem miért maradtatok a régebbi verzióknál :)

Mylady 2009.02.12. 22:27:50

@ColT: Hát, remélem, hogy az első fajta :) Egyébként bírnak, mert nekem nem kell sokat magyarázni és én is elég jól el tudom mondani, mit akarok.

Általában az a gond, hogy az informatikusok (akik nálunk megfordulnak) kicsit sem értenek a gazdasági dolgokhoz. És nem is akarnak érteni. (Tisztelet a kivételnek)
Én viszont láttam már ezt-azt, van érzékem ezekhez az infos cuccokhoz.
Makrót írni (tudom, nem nagy szám) pl csak úgy megtanultam, mert muszáj volt, nem boldogulok nélküle.
Pl az egyik tranzakciós rendszerünk olyan, hogy két outputja van: nyomtatott lista vagy listakép* txtben.
Képzeld el, amikor ezer oldalas listát kérsz le. Na, erre pl makrót kellett írnom, hogy a txt-s listaképből exceltáblázatot szerkesszek továbbfelhasználás céljából.
Mondjuk mostanra sokat fejlődött a dolog, már vannak listák, amiket képes kirakni excelbe. De még mindig használnuk ilyen txt-s baromságokat.
És azért tudjuk használni, mert írtam rá makrót. Én, a közgazdász.

*tudod, fejléccel, logóval, díszítéssel, üres sorokkal, elválasztó csíkokkal, szövegformátumú számokkal, ahogy kell.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 22:35:19

@Mylady: Akkor az első fajta vagy. Helyes :)

Én pl. nem tudok makrót írni, de mondjuk azért mert nem kellett + helyből utálom a szoftvereket, inkább szerelni szeretek :)

Mondjuk egy .txt-t be tudnék importálni xls-be, de igazad van, szórakozzon vele a halál, oda makró kell... Ezért már érdemes megtanulni. És persze szeretjük a kretének által írt progikat...
A raktáros főnökök nálunk is olyan Exceleket - Access adatbázisokat kreálnak hogy csak nézek :)

Amúgy a közgazdaságtanhoz tényleg nem értek, de nem is kifejezetten szeretem... A tegnapi sörözésen hosszasan vitatkoztam egy közgazossal arról hogy az ő tudományterülete tulajdonképp eléggé mesterkélt :)

Mylady 2009.02.12. 22:37:07

De ezt azért általában titkolom, és adom a tanácstalan, gyenge nőt, mert a pasik nem szeretik az okos nőket :)))

Mylady 2009.02.12. 22:39:43

@ColT: nem tudnád beimportálni, ezeket nem lehet, ezek olyanok.
Próbáltuk. :)

A makró nem nagy szám, én is csak kicsit értek hozzá, de azzal már király lehetek, mert nálunk a 300 fős cégnél kb 5 ember van, aki látott már ilyet.
:)

Mylady 2009.02.12. 22:45:56

És egyszer kaptunk kipróbálásra egy speckó programot (hátha megvesszük), ami direkt ilyen hülye listák feldolgozására készült. Napokig szórakoztam vele és egyszerűen nem lehetett olyan szabályrendszert alkotni, ami ugyanazt az egy darab listát fel tudta volna dolgozni. Annyira szedett-vedett. Lehet, hogy nyomtatásban kinéz valahogy, de az már kevés.

Ez egyébként egy kb 15éves rendszer, nyilván akkoriban más követelmények voltak, azóta hatalmasat változott minden. Akkor még szó nem volt oylanokról, hogy majd excelben kelleni fognak az adatok, meg csináljunk excel táblákat, aztán majd úgy variáljuk, ahogy szükséges.
Emlékszem, még postán jöttek a jelentések papíron a fiókokból. Meg a helyi adatbázis másolata flopin és a központban szerkesztgettük össze :)

Xezs 2009.02.12. 22:47:27

A floppy már kb. 10 évvel ezelőtt is idejétmúlt volt, én speciel pezsgőt bontottam mikor végre kihalt ez az átkozott állatfaj. Azt tudtátok hogy már egyáltalán nem (vagy alig) gyártják?

Xezs 2009.02.12. 22:51:27

@Szarazkoro: legalább írnád le bazmeg helyesen (Commodore 64) ha már idegen tollakkal ékeskedsz.

Xezs 2009.02.12. 22:54:03

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker: Egyetlen tanárra tudok gondolni, de ő nem is igazi számtektanár csak úgy tesz. Keresztevet mondasz? :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.02.12. 23:01:09

@Mylady: Azért az már meredek ha beimportálni sem lehet... Azért az sok mindennel meg tud birkózni :( Imádjuk ezeket a vadhajtásokat (nálunk inkább a belső fejlesztésű programok ilyen trék...)

@Xezs: Azért voltak előnyei is, de én is utáltam hogy már egy csúnya nézéstől is elromlott...

Floppyn hurcolt cuccok, 3 példányban minden, mert haza is kellett érnie valahogy... Floppyn terjedő lemezújságok :) De jó is volt az :)

Xezs 2009.02.12. 23:01:31

@Mylady: akkó mér nem te programozod, mit kell itt nagyképűsködni

Mylady 2009.02.12. 23:02:54

@Xezs: mert nem vagyok programozó
nem is értek hozzá
és nem nagyképűsködöm

Xezs 2009.02.12. 23:04:48

@ColT: lemezújság, haha, mi is kiadtunk 10 vagy 11 számot :)

Bubu80 2009.02.13. 00:10:40

Jó napot, jó szurkolást!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.02.13. 00:13:26

Óda Edéhez

Hullámzik a Balaton Füreden,
vitorlás suhan a vízen,
Kékszalag lebben
Műemléki környezetben.

Mondd: megfelelő méretű-e
a hűtőszekrény fagyasztórésze?
Bográtschozni lehet-e a kertben,
Műemléki környezetben?

A károk megfizetési kötelezettsége
és azonnali távozás az osztályrészem,
Ha bográtschozni merek a kertben,
Műemléki környezetben!

Kis faszenes grillezővel kell beérnem,
a dohányzóasztal üveglapját is eltörtem.
Ede látott vendégül bizzarul engem
Műemléki környezetben...

Szőrgyáros 2009.02.13. 07:51:46

Ezért tart itt ez az ország...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.02.13. 08:13:41

@ofélia: 67-re sajnos nem emlékszem.

de a mamám szerint akkorra már szobatiszta lettem, szépen ettem az asztalnál és bölcsődébe készültem, aminek állítólag még örültem is.

a páromat is megkérdeztem, hogy mire emlékszik 67-ből, de azt mondta, hogy szeptember előtt semmire,de aztán pont akkor megszületett, viszont a világra jövetel és az utána következő néhány hónap annyira gáz volt, mert nem erre számított, úgyhogy inkább kitörölte az emlékezetéből és a floppyt is eldobta

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.02.13. 08:36:01

aki még használ boot floppyt, akár ghosthoz akár máshoz az nem lehet sikeres ember.

én az összes ilyesmit feltettem CD-re,oszt induláskor van egy menü 1-5-ig, aztán nyomkodni kell hogy mi legyen. 1: Boot, 2: GhostBoot, ....

egyedül a HDD regenerator boot floppy CD-re írása szopóág, mert az működés közbe írna is a floppyra. de azt pendrivera írom ha kell.

۝merta-X 2009.02.13. 09:00:12

Én ilyen anakronizmussal, mint a floppy, nem nagyon találkozom, de van tapasztalatom a webfejlesztő kérdésben. Ott két alfaj tenyészik, a minimál-primitív meg a káoszdzsungel-fanatikus.

Az első szerint már a színek és a különböző betűtípusok is feleslegesek egy weboldalon,
a másik meg a legkorszerűbb webprogramozási technikákkal képes elkészíteni a kihányt jókai bableves virtuális mását, persze minden animált, le-föl ugrik, és undorító

Komolyan mondom, már ott tartok, hogy nincs kedvem magyarázni, csak egyszerűen torkonkaratézni őket

۝merta-X 2009.02.13. 09:02:03

Amúgy aHomár webfelülete kb az 1. típus

Palkovicsné 2009.02.13. 13:18:52

Én laptopon küldeném a küldeményt... ez kőkemény...

euAgWzgmmtq7K 2009.02.13. 14:30:04

OFF
@hagyma: 286-ba is lehetett cd-meghajtót rakni, ilyen 2x-es, külön vezérlőkártyás cuccokat. nekem volt.

euAgWzgmmtq7K 2009.02.13. 14:36:56

@ofélia: win95 nem megy 286on, mert a 286os proci nem támogatja úgy védett módot, ahogy az a win-nek kéne. már a win 3.1 is máshogy futott 286on és 386 Enhanced módban.

EÖ (törölt) 2009.02.13. 14:44:41

én a bodzagyűjtésből származó jövedelmem utáni bevallást mindig lyukkártyán adom le a ráckevei APEH-nál
nem is ellenőriztek még soha

zeugma 2009.02.13. 17:39:04

Épp karácsonykor nyilvánítottam hivatalosan is használhatatlannak az öreg PC-met (Pentium valami, szerintem 2), amikor végre akadt vevő az LCD-monitorjára (ez volt az egyetlen modernebb alkatrésze).
Win98-nál újabb oprendszert már nem bírt el, ezzel viszont rendesen megszívtam, mert "nyugdíjazás" előtt ki akartam menteni róla a régi adataimat. Mondanom sem kell, semmit nem ismert fel, amit USB-n dugtam rá, (pendrive, külső HDD), úgyhogy a 15 gigányi adatot CD-kre kellett kimásolnom, ráment néhány éjszakám.

Viszont a CD-olvasó és a CD-író tökéletesen működik (más se, de ezek igen).
Szerintetek bevigyem a helyi APEH fiókba adománynak?

kernelpanic 2009.02.14. 16:00:14

biztos a nyugdijfolyositoban is sok csodat muvelnek, mint Feri szeretne:

www.youtube.com/watch?v=muZUZwXVi1s

LoL

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.16. 10:34:04

Nálunk a gyárba' szoktak rendőrök járkálni a securitybe, mer' nekik az jó, és mindig floppyn hozzák az adatokat. Az egész cégből (2000+ gép) a secusoknak van egyedül floppymeghajtójuk. USB-s.

Dorchee 2009.02.17. 09:40:25

Miért nem tudja a cikk írója, hogy a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság, és a Regionális Nyugdíjbiztosítási Igazgatóságok nem ugyanazt takarják?!
süti beállítások módosítása