Tékozló Homár

Minőségi gagyit drágán venni menő?

2009.03.26. 10:10 | ge | 156 komment

Híres divatmárkák másolatait világszerte árulják az utcákon és piacokon, jobb és rosszabb minőségben, de sosem értettük, hogy ha valakiről már messziről ordít, hogy nem engedhet meg magának egy félmillás Vuittont, akkor minek hordja a pár ezres másolatát a pufidzsekhez? Ezeknek a cuccoknak az a lényege, hogy megmutatom vele, nekem még erre is futja. Rita egy ilyen koppintásokat áruló webshopra talált, ahol megpróbálják jobb minőségű másolatként tripla áron eladni ugyanazt a kamu hülyeséget. (Például egy eredeti LV Shopper Etoile 700 ezer, egy Teszveszes aukción a másolat 20 körül, piacokon a "very good copy" pár ezer, az Exklúzívtáskák.hu-n viszont 66 ezer.)

Bár nem fogyasztottam és nem is vásároltam tőlük semmitse, de úgy gondoltam, hogy érdemes másokkal is megosztanom a felfedezésemet. A neten Prada táska után keresgélve, bukkantam a következő oldalra. Teljesen ledöbbentett, hogy másolat táskákért ennyi pénzt van képük elkérni. A mostani dollár árfolyammal számolva meg pláne. Egyébként nem úgy van, hogy ilyen táskákat árulni törvénytelen is? Vagy ehhez a márka magyar képviselői mit szólhatnak? Remélem kiteszed, kiváncsi vagyok mások véleményére is.

Rita.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greggrant 2009.03.26. 10:14:09

kíváncsi vagyok, milyen szerveren van tárolva, és a bankszámla magyar-e? mer' akkor bukó, amúgy meg nem sokat lehet vele kezdeni

Énbagoly 2009.03.26. 10:14:17

Az eredetiért még nagyobb pofátlanság annyit elkérni.

májgeriberi 2009.03.26. 10:15:28

az én "kistáskám" kb 3 misi és 4 keréken gurul!
Jahh.. és eredeti "sosekopel"

Énbagoly 2009.03.26. 10:16:36

Szeretem a divatot, érdekel is, de azért valaki egyszer megmagyarázhatná, hogy mi kerül a luxuscikkekben ilyen soKKba?
Ja és miért van ember, aki ezt a pénzt ki is fizeti érte?

murila 2009.03.26. 10:19:43

@greggrant: Magyar, interware-nél hostolt szerveren van. Szatmári Krisztina a domai tulajdonosa.

májgeriberi 2009.03.26. 10:20:09

hol vagytok csajok?
Rajtamaradtatok a táskákon? :)

szemig jimmy 2009.03.26. 10:21:12

@Énbagoly:a gazdagok egymást tartják el így
szerintem
bennfentes gazdaság
olyan mint a drága fodrász
az is 30ezret kér ugyanazért amit a normális 5ezerért csinál
vagy 3500ért, de ott csak a szárítást fizeted

bekbórd! 2009.03.26. 10:21:18

Most akkor a "replica" szó feljogosít a hamisításra???

tpapa 2009.03.26. 10:21:44

Szerintem ez médiahack. Ingyenreklám az oldalnak. Levenném, ha csápos lennék.

murila 2009.03.26. 10:22:18

Ez tetszik: "Azért jött létre az Exkluzívtáskák.hu oldal, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek ezek a kincsek. " ------ ahha :D Rozi néni kisnyugdíjas is innen veszi a táskáit. :D Meg Juliska a varrodából. Hát persze.

elwood 2009.03.26. 10:22:32

gyorsan vesze egy Dolce Gabbana-t ebédre már a Villa Mediciben lehetek

staropramen 2009.03.26. 10:26:05

Sztrovacsekek!
Netán az eredeti Tesco szatyor is fent van az oldalon? Hogyéaggyák?

Impega 2009.03.26. 10:27:51

Ez meg mindig nem ofélia :(

Prada taska, az kell a Nepnek.

Énbagoly 2009.03.26. 10:27:54

@A mosóporos: :-)
De tegyük hozzá, hogy a drága fodrász, még affektál is.
on
Különben megnéztem a kínálatot.
Nem is a legjobb, és pláne nem a legújabb modelleket rakták föl.
Valaki kiderítené melyik orosz oldalon futnak?

murila 2009.03.26. 10:30:22

@Énbagoly: magyar szerveren van. már írtam.

májgeriberi 2009.03.26. 10:32:04

@Énbagoly: "nem a legújabb modell" milyen jólinformált vagy táskaügyben?!

Énbagoly 2009.03.26. 10:34:45

@murila: bocs, elnéztem
@májgeriberi: szoktam nézegetni képeket e neten. A legújabb divatbemutatókon nem ezekkel mászkálnak. :-)

beatrixkiddo 2009.03.26. 10:35:24

"Az oldalunkon minden táska az AAA+ minőségi kategóriának felel meg, 99% az egyezőségük az eredetivel." Ez tetszik. Az 1% differencia pedig az ára.

Énbagoly 2009.03.26. 10:36:08

@murila:
Ha viszont magyar a szerver, akkor kíváncsi vagyok meddig fog ez menni?

Impega 2009.03.26. 10:37:13

Ezert tart itt ez az orszag.
Mar a Parada taskak sem igaziak :(((

murila 2009.03.26. 10:37:54

@Énbagoly: Amíg valaki fel nem jelenti. Mondjuk nem tudhajuk (legalábbis én nem tudom), hogy pl számlát ad-e, ha rendelek, (nem fogom kipróbálni), vagy legális-e ilyeneket árulni.
Szóval amíg ez nem történik meg, akkor addig, amíg bérlik a szervert.

Impega 2009.03.26. 10:38:18

@Énbagoly: En inkabb arra lennek kivancsi, hogy miota megy :/

elmeny 2009.03.26. 10:39:14

ez nem annak a sejpitos bukott tevesnek a cege?

☺ágica (törölt) 2009.03.26. 10:39:20

@Énbagoly: mert egyesek megtehetik:( Nemrég láttam a TV-ben, hogy egy híresség betért egy táskaboltba, kinézett egy tatyót. Igen ám, de 2féle színben volt kapható! Megvette hát mindkettőt, több ezer dollárért. És persze az sem számít, hgy otthon biztos volt már minimum 300 másik táska...

murila 2009.03.26. 10:39:35

@Impega: Csak azért nem innen veszek táskát. Majd ha eredetit árul. :D


@Énbagoly: regisztrálva: 2008-12-29 00:21:18 ekkor regizték a domaint. Szal még nem régen megy.

májgeriberi 2009.03.26. 10:42:14

@Énbagoly: jó, nekem lövésem sincs a táskákról, nem is érdekelnek, olyan furcsa ez nekem... utoljára oskolában volt táskám.
Elárulhatnád miről lehet felismerni a legújabb táskadivatot! :)

Impega 2009.03.26. 10:42:44

@murila: Elvbol nem vennem meg, az igazit sem. Elnezest de minennnek meg van a maga erteke. egy taskaert nem tudnek adni annyi penzt, amennyiert masok esetleg egy honapig dolgoznak. Ez mar nem fer bele .

májgeriberi 2009.03.26. 10:43:41

Nekem gyanús, hogy ez inkább egy kis ingyéreklám

maincoon © 2009.03.26. 10:44:38

homár írt nekik? hogy várjuk a véleményüket...

@Impega: teljesen igazad van :)

májgeriberi 2009.03.26. 10:45:46

@Impega: hasonló elvekkel rendelkezem :)

médinhángöri 2009.03.26. 10:45:50

@Impega: Szeretnék én 'csak' egy hónapig dolgozni az Etoile-ért :-(

Énbagoly 2009.03.26. 10:46:11

@májgeriberi: hát más a cifrázása! :-)

murila 2009.03.26. 10:46:42

@Impega: gondolod hogy komolyan írtam? :) Három gyerekem van, van mire költenem :D

Énbagoly 2009.03.26. 10:48:02

@☺ágica: ennek ellenére sem vonz a celeblét. Most gondold el, sosem tudhatja melyik táskában hagyta a kulcsait.

elmeny 2009.03.26. 10:48:46

erdekes web desig hasonlosag a taskaplaza.hu es a "Exklúzívtáskák.hu"-nal. csak nem mindketto svaby erdekeltseg es igy nem (x) reklamkent jon a promo,hmmm

Impega 2009.03.26. 10:50:36

@Énbagoly: Es ha mar tallt kulcsot, akkor az melyik hazhoz tartozik :/

☺ágica (törölt) 2009.03.26. 10:51:39

@Énbagoly: :) Hát még az mekkora trauma lehet, ha szembejön ugyanaz a táska:)

Énbagoly 2009.03.26. 10:55:01

@Impega: @☺ágica:
látjátok nekem az is traumát tud okozni, hogy egyszem kis lakásom kulcsait, az egyszem most használt táskámban hová a fenébe tettem...

☺ágica (törölt) 2009.03.26. 10:58:12

@Énbagoly:

"egyszem most használt táskámban " Egyszerre én is csak egyet használok;)
Jó, tudom, mire gondoltál, nekem is csak 1 van:)

staropramen 2009.03.26. 10:58:49

Énbagoly
Sztrovacsek!
Állítólag a lakás és kocsikulcsokat egy Alzheimer nevezetű német dugdossa el.Nekem több kiló kulcsom van már nála.Hiába kérem, nem akarja visszaadni.

bekbórd! 2009.03.26. 11:00:11

"Táskáink porvédőzsákban, kezelési útmutatóval,“certifikáttal”, rendelésre érkeznek."

És mi van a certifikáton? Garantáltan hamis?

Énbagoly 2009.03.26. 11:00:40

Na pápá.
Megyek most már tényleg dolgozni. :-(

cemeteryman 2009.03.26. 11:02:13

Szerintem ez valamelyest hasonló ahhoz, hogy ha valakinek nincs pénze egy kicsit is minőségi hangzást produkáló, legalább 300-330 W teljesítményű házimozira (35ezerért már kapható korrekt ilyen), akkor 13ezerért vesz a Tescoban egy Oriont, ami jó esetben 100 W-ot ki tud préselni magából, majd büszkén hirdeti, hogy van otthon 5.1...

MosoMasa 2009.03.26. 11:03:10

Miért bánja egyeseket, hogy én mit, hogyan s mennyiért veszek?
Ha úgy tetszik, gatyit k.drágán, én dolgom nem?
Nem kötelező megvenni, ugye áruház, piac stb. szabad választás - ha a kedves posztírónak nem tetszik, nem eszi.
Ennyi!
Vagy tán irigy mint a kutya?

Impega 2009.03.26. 11:04:24

@magampista: Senkit nem erdekel. Kerdeztuk?

☺ágica (törölt) 2009.03.26. 11:05:52

@cemeteryman: :) De előbb-utóbb úgyis kiborul a bili, és kiderül a turpisság:) Az meg olyan ciki...

májgeriberi 2009.03.26. 11:07:37

@magampista: úgy tűnik ez női oldal te kiszorulsz (asszem) :)
én osztom véleményed.

sörpörkölt 2009.03.26. 11:09:05

@Énbagoly: Előző munkahelyemen a Bentley kocsik kulcsaihoz gyártottunk pánik gombokat. Ez arra szolgált, hogyha a parkolóban két ugyanolyan Bentley van(akár egymás mellett), megnyomod a pánik gombot és az elakadásjelző elkezd villogni + dudál is egyet a kocsi...
Szerintetek ez normális??
Erre volt igény!(még sok felkiáltójel)

MosoMasa 2009.03.26. 11:09:22

@cemeteryman: Namost én is a tecsóban vettem, azon egyszerű oknál fogva, hogy nem reccsentek be, ha egy kicsit gyengébb minőségű valami, viszont szeretnék megnézni filmeket DVD-n, azt meg pajtás diavetítőn nehéz.
Vagy azt gondolod, hogy akinek nem megy olyan jól, az dögöljön egyébként meg?
Nem hiszem, hogy egy ember megitélése attól függ milyen autója, házimozija, stb van. ( ill. van egy kör akiknél sajna ez a megitélés alapja).
És hadd büszkélkedjen már azzal, hogy 5.1 ese van. Ha szerinted ratyi, akkor mosolyogj magadban, oszt kész.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.03.26. 11:10:56

Én meg azt nem értem, ha valaki márkás cuccot akar venni, miért keresi a legolcsóbbat a neten???

MosoMasa 2009.03.26. 11:14:12

@Impega: Drága! Ez egy szabad blog, bárki kommentelhet, elmondhatja véleményét, hozzászólhat.
Ha te korlátolt vagy, nem kell erőltetni a közösségi kommunikációt.

Továbbra is tartom nézetem, hogy szerintem mindenki a maga portáján sepregessen, és ne döntse már el, nekem mi mennyiért éri meg.

Impega 2009.03.26. 11:17:27

@sörpörkölt: erre nekem is lenne igenyem. En sose talalom a kocsim a prkolo autok kozott :)

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2009.03.26. 11:18:33

Erről nekem egy egykori általános iskolás (kicsit szegényebb, nagycsaládos, barnább, de amúgy rendes gyerek) osztálytársam mondta anno a cipőjére.

"Eredeti hamisítvány"

Ezt a mondatát sosem felejtem el :DDD

Impega 2009.03.26. 11:19:49

@magampista:Kedvas! :)) Nem dontom el kis angyal bogaram! Ne tessek man felhuzni magat ilyen gyorsan. Azt veszel amit akarsz. Mondtam en az ellenkezojet ?

májgeriberi 2009.03.26. 11:22:37

@Harlequin: valami hülye márka.
Csak azt nem tudom hol állapítják meg, hogy mi a jó márka.

murila 2009.03.26. 11:24:33

@májgeriberi: a márkamegállapító RT. jelöli ki :D a celebek velük vannak napi kapcsolatban.

☺ágica (törölt) 2009.03.26. 11:25:47

@májgeriberi: lefizetik az éppen aktuális celebet, hogy az aznap esti partyn villogjon vele, és máris jó márka lesz belőle. Onnantól pedig dől a lóvé...

Ronebaba 2009.03.26. 11:34:00

@Impega: azért az aréna pl. parkolójában gondban lennél vele, főleg a két szint miatt!!!
Én kétszer voltam ott, és kétszer kellett a kocsit keresni!!!

Boo 2009.03.26. 11:34:25

Idézet a weblapról:„A kialakítás annyira megegyezik az eredetivel, hogy csak egy szakember tudja megállapítani a különbséget.”


idézet a BTK-ból:296. § Aki árut - a versenytárs hozzájárulása nélkül - olyan jellegzetes külsővel, csomagolással, megjelöléssel vagy elnevezéssel állít elő, amelyről a versenytárs, illetőleg annak jellegzetes tulajdonsággal rendelkező áruja ismerhető fel, vagy ilyen árut forgalomba hozatal céljából megszerez, tart, illetőleg forgalomba hoz, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

Impega 2009.03.26. 11:39:11

@Ronebaba: :) ismeros az eset. Bar parkolohazban megjegyzem hol van (kb); de kinti parkoloban nem.

Harlequin 2009.03.26. 11:47:35

@májgeriberi: Hát ezt én se értem, nem Kínában készül mind?

maccar 2009.03.26. 11:49:57

sváby nyilván ilyen ajándékokat ad a csajoknak randikon, csak leakaszt egyet a pinyóban a falról.

Impega 2009.03.26. 11:50:18

@magampista: Akkor most osszeborulunk es kihirdetjuk a vilagbeket:)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.26. 11:52:05

jah kérem, picsának lenni is egy életforma

aztán hogy ki mennyiért picsul, az magánügy

a tesz meg a vatera (és mindjárt a többi is) csordultig van az ilyenekkel

rómában meg párizsban úgy futottak a bevándorlók a hamis tatyókkal, mint a nyulak, ha jött a rend éber őre

na, a túrista ott bevásárol, oszt azokat árulják ilyen helyeken

2009.03.26. 12:01:52

@ Énbagoly 2009.03.26. 10:16:36
A luxuscikkek ára az exkluzív körhöz való tartozást jelképezi. Aki ki tud adni sokszázezret egy szar táskáért az egy alomba tartozik az elittel. Az emberi egó szánalmas csökevényesedése ez, teljesen evolúció ellenes törekvés, egy hanyatló világ utolsó, bűzös lehelete.

Harlequin 2009.03.26. 12:05:51

@Kulics: Meg az iphone-ra letöltik az ájem riccs c. "programot"

májgeriberi 2009.03.26. 12:09:46

@Kulics: szerintem meg hozzátartozik az evolúcióhoz, függetlenül attól, hogy igazad van.

MosoMasa 2009.03.26. 12:21:31

@Impega: megyek, veszek egy török lakoszt pólót! Tízet!

Tobe 2009.03.26. 12:21:59

Rengeteg hamisítvány táskát láttam már a Vaterán, Teszveszen. Hamisítani nem szép dolog, de azért sosem éreztem, hogy meg kell írnom a Homárnak, hogy kik a aukcióznak ilyesmit. Ez kell valakinek a boldogsághoz? Örülne, ha valaki miatta kerülne börtönbe?

☺ágica (törölt) 2009.03.26. 12:26:19

@Tobe: lehet, hogy csak jó alkalom volt, hogy közölje Prada táskát keres...

Tsabi 2009.03.26. 12:30:26

@Tobe: attol, hogy nehanyan toleraljak (koztuk te is), attol meg buncselekmenyt kovet el, szoval, ha valaki felnyomja, es bortonbe kerul emiatt, az szerintem elore kalkulalt idokieses neki. Ha egyaltalan bortonbe kerul. Vagy attelepiti a ceget ukrajnaba, vagy meg tovabb keletre oszt annyi.

orient 2009.03.26. 12:32:48

hat ez mokas nagyon :))))
Van egy ismerosom aki a gyerekenek rendszeresen ilyeneket vesz (jo dragan mellesleg) persze olcsobban mint az eredeti. Pl. az orara ra van irva hogy D&G vagy mas nagy marka..stb.es ugy is nez ki de mindenki tudja hamisitvany. Nem ertem ugyan annyiert vehetne egy kozepkategorias jo svajci orat valamelyik jo oraboltban (swatch, seiko..etc). Igaz nem lesz annyira meno a suliban de legalabb pontosan mutatja az idot es nem romlik el (mint a masik aminel mar a szamok is leestek). Biztos en vagyok maradi hulye,gyoker! :)))

Tsabi 2009.03.26. 12:38:46

Nekem az egeszrol a Tankcsapda egyik regi szama ugrik be : "az emberek csak neznek, hogy az Isten a penz lett L sorban nyilnak a bankok es az jelenti a rangot, hogy mennyire allat az autod, mekkora mellu a nod, es hogy meddig birod feltekerni a kocsiban a hangerot".
elmenyfurdos posztot akarok, szaunaszaunaszauna!

Tobe 2009.03.26. 12:39:08

@Tsabi: Én nem tolerálom. Azt is tudom, hogy bűncselekmény. De ezekről a táskákról nem titkolják, hogy nem eredeti. Aki megveszi tudja, hogy nem eredetit vesz. Amikor látsz egy lányt ilyen táskával a buszon, akkor Te is tudod, hogy hamis a táskája. Senki nem ver át senkit. Szerinted a Vuitton-nál nem tudják, hogy hamisítják a márkát?

Impega 2009.03.26. 12:39:09

@magampista: Hoaal mar legyszi akkor mar 2 certi-fikás luji vüjton tatyit is, jo? Olyan parizsis hiltonosat

Impega 2009.03.26. 12:43:02

@orient: A Seiko az nem svájci

Impega 2009.03.26. 12:45:22


@Tsabi: Kezdesz gyanus lenni. Miert akarsz Te ennyire szaunazni, Te kis hamis - Tsabis ;)

Tsabi 2009.03.26. 12:45:27

@Tobe: ha a kinai piacon veszed meg, akkor is tudod, hogy nem eredetit veszel - szerintem. Nekem santit az analogia, mert akkor ha valaki sikkaszt, de hirdeti is, akkor azt nem kell lecsukni? (hogy az emberoles es egyeb koztorvenyes demagogiat fel se hozzam vitaalapnak) jo, tudom, egy bizonyos szint felett nem, de ez egy kulon tortenet. En csak arra akarok apellalni, hogy buncselekmeny = borton. Ha bevallom, ha nem.

Tsabi 2009.03.26. 12:47:16

@Impega: gondoltam ferfikent max ez passzol a luivuttyonos temahoz :)

orient 2009.03.26. 12:47:21

@Impega: ok bocs, rajottem aztan en is. Mindegy, mindenesetre jo es mukodik nem ugy mint a hamisitvany szarok. Bar mas a celja a 2 vetelnek ugy sejtem.

Impega 2009.03.26. 12:49:07

@orient: semmi baj, engem aztan meg nem sertettel vele ;)

Tobe 2009.03.26. 12:57:13

@Tsabi: Azért az emberölést és a hamis táskák árusítását ne vegyük egy kalap alá. Azért azt Te sem gondolhatod komolyan, hogy ha tudnám, hogy meg akarnak ölni valakit, akkor nem hívnék rendőrt. Én csak azt írtam, hogy egy hamis táska miatt nem akarnék valakit börtönbe juttatni. Nem hiszem, hogy Te mész a rendőrségre, ha látod, hogy hamis cuccot árul valaki a neten/piacon/aluljáróban.

vape 2009.03.26. 13:02:58

@sörpörkölt:
Régen dolgozhattál már azon a munkahelyen.
Ez a szolgáltatás úgy 4-5 éve már minden létező új autóhoz jár, még a legolcsóbb Suzukihoz is. Igaz, nem dudál az autó a villogás mellé, helyette kinyitja a zárat. A rendszer neve manapság: távirányítós központi zár.:)

Gumidomino 2009.03.26. 13:06:09

@Tobe:
de ha leírja hogy 99%-ban egyezik az eredetivel, azaz csak szakértő - táskaszakértő (!?) - állapítja meg a különbségeket, akkor az szerintem már kimeríti a linkelt btk paragrafust.

nekem is volt egy ismerősöm akinek talán még a körömlakkja is DG volt, aztán mikor székeket akart venni, sehogy se lehetett megmagyarázni neki hogy ők nem terveznek bútort.

vajon akik megveszik az eredeti táskákat (meg úgy egyáltalán a sikeres-és-gazdag-vagyok-árucikkeket), hova rakják miután már nem használják? kidobják a kukába? vagy mi?

Gumidomino 2009.03.26. 13:08:00

@sörpörkölt:
az én távirányítómon lévő pánik gombra szirénázni kezd az autó. az autókereső meg ha egyszerre nyomom a kettőt.
megnyugodtam, jobb mint a bentley :D

Tsabi 2009.03.26. 13:17:53

@Tobe: na latod ez az, mindketto buncselekmeny, oszt az egyik szerinted elfogadhato, a masik meg nem. A nemet ebayre ritkan kerul ki hamisitvany, ha igen, elso korben eltiltas+jogdijhasznalati ejnyebejnye masodik korben rendorseg. Maganszemelynel. Ceg eseteben elso korben rendorseg+penzugyorok.

Tobe 2009.03.26. 13:19:39

@Gumidomino: Én nem írtam olyat, hogy ez nem bűncselekmény. Csak azt, hogy én nem nyomnék fel valakit azért mert hamis táskát árul.

Hogy hova rakja valaki a megunt táskáit?
Elajándékozza, eladja, tárolja amíg lesz kedve újra használni...De ezt miért kérdezed tőlem?

Tobe 2009.03.26. 13:26:43

@Tsabi: Nem elfogadható, de a hamis táskást is a Te pénzedből vizsgálja a rendőrség, tárgyalja a bíróság, eteti a börtön. Szerintem a táskával nem ártanak annyit, hogy a "megtorlás" arányban lenne a bűncselekménnyel. A Vuittonnak sem jelent bevétel kiesést, mert nem azok veszik a hamisítványokat, akiknek lenne amúgy pénze az eredetire. Tehát a két termék nem konkurál egymással.

Gumidomino 2009.03.26. 13:27:35

@Tobe:
ja, nem tőled. csak nem akartam három külön kommentet írni. :)
azt nem érzem életszerűnek hogy mondjuk egy amerikai celeb a vuitton táskát odaajándékozza a vöröskeresztnek vagy az üdvhadseregnek.
(ezt meg úgy általánosságban írtam, nem csak neked. :D)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.03.26. 13:36:11

Aszngya a posztos TeszVesz oldalon...
Hát a VAtera az már smafu?
Amugy meg irigyek vagytok , nekem garmadjával van ilyen cuccaim
Mert nekem tellik, mert én MLMűezek és a RelaxÁjlendnél dolgozom
Ugye most koppantatok?

Tsabi 2009.03.26. 13:45:30

@Tobe: vegulis igazad van, inkabb gazdagodjon meg a hulye bunozoje, mint hogy az adozok penzebol betartassak vele a torvenyt. Ezert tart itt az az orszag, ha szabadna megjegyeznem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.03.26. 13:45:36

@Gumidomino: HAver mondja,hogy a fonoke SAAB-ját meg el lehet inditani a távolbol, meg ulés-ablak-visszapillantó-belső futést bekapcsolni, mire odaér.

prüntyike 2009.03.26. 13:47:58

dobtam egy pár sort a Vuittonnak, azé' tuggyanak róla mán.

Secnir 2009.03.26. 13:48:17

hülyék,
nem emlékeztek rá, hogy a vaterát közösen utáljuk egy hónapig?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.26. 13:55:17

@Secnir: na ez "sztárjk" nem ma van, de a sztrájk az talán :D

Tobe 2009.03.26. 14:01:14

@Tsabi: Ha ugyanaz lenne a véleményem, mint Neked, akkor is itt tartana ez az ország. Ha mindenkit becsuknának, aki valami jogsértő dolgot követett el, akkor alig lenne valaki a börtönön kívül. Javaslom, hogy tegyél feljelentést, ha ennyire jogkövető vagy. De mindenki ellen, aki hamisítványt árul.

Gondolom, hogy láttál már hamis cuccot és mindig mentél is a rendőrségre.

Impega 2009.03.26. 14:01:56

@sörpörkölt: Hat persze. 2 is. Egyikkel megyek a masikkal jovok :)

Tsabi 2009.03.26. 14:20:04

@Tobe: bocs, de ezert en most nem ulok repulore, gondolom olvassak ezt eleg sokan magyarorszagrol is. Szerencsemre eleg keves hamisitvannyal talalkozom, ennek valoszinuleg az is lehet oka, hogy ruhaipari termekbol pl nem veszek "markasat". Az meg kulon elszomorit, hogy velemenyed szerint tobb koztorvenyes van szabadlabon mint kereso polgar, azt csak remelem, hogy nincs igazad. De remelem van eleg homok a kornyekeden, hogy tudd mibe dugni a fejed..

É2I 2009.03.26. 14:29:52

A piacokon nálunk is razziáznak.
Az interneten meg túl elfoglaltak a sok navengowarezletöltő nyomozgatásával.
Legfeljebb azt nézik meg, aki Picassót árul jóárasítva.

Tobe 2009.03.26. 14:37:52

@Tsabi: Ha nem élsz itt, akkor miért írod, hogy "ezért tart itt ez az ország"?
Ha valaki kereső polgár még követhet el törvénytelen dolgot. Nem zárja ki a két dolog egymást.
Attól, hogy nem jelentek fel mindenkit, aki törvényt sért nem dugom homokba a fejem. Azt sem hiszem, hogy Te feljelentettél mindenkit, amikor itt éltél (ha éltél itt). Írhatsz e-mailt is a rendőrségnek vagy telefonálhatsz is. Az is bűncselekmény, ha tudsz róla és elhallgatod. Itt még senki nem írta, hogy feljelenti a táskást, úgyhogy úgy tűnik Neked kell megtenned.

Gumidomino 2009.03.26. 14:40:43

@horex:
eh. a saab egy álom.
a kis opelt meg használom.

Tsabi 2009.03.26. 14:53:23

@Tobe: egyreszt az az orszagot irtam, masreszt akkor beszelgessunk el meg egy kicsit a kollektiv bunossegrol is, vagy miaturot akarsz te tolem? Mindegy, tipikusan mai magyar tortenet ez is, ha valaki szol, hogy toljatok, akkor 10-bol ketto huzza, 3 tolja, 3 szelektiv suket ketto meg leall vitatkozni. Koszi, hogy sikerult bebizonyitani ezt a tetelt is, ugorgyunk.

májgeriberi 2009.03.26. 14:55:00

@Tsabi: én a szelektív süketséget vállalom! :)

Tobe 2009.03.26. 15:15:53

Szerintem demagóg vagy, általánosítasz, osztod az észt, hogy ki és mit csináljon, pedig nem is itt élsz. Te sem teszel semmit. Nem reagálsz azokra a kérdéseimre amikből kiderülne, hogy bort iszol, de vizet prédikálsz. Írtál e-mailt vagy hívtad már a rendőrséget? Nem. Akkor Te is olyan vagy mint én. Csak én ezt vállalom is.
Amúgy meg annyira különbözik a véleményünk mindenről, hogy úgysem tudjuk meggyőzni egymást. Gondolj Te is, amit akarsz és én is azt teszem. Megírni viszont már nem fogom Neked.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.26. 15:26:47

atlantaban a repter parkolojaban 3 oraig kerestem a kocsimat
mire meglett mar el volt szallitva mert lejart a parkolooram
nekem taskam utoljara gimiben volt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.03.26. 15:28:41

szimatszatyor
akkor az volt a divat
az MTH-sok diplomatataskaval jartak
abba tettek a zsiroskenyeret, mer az volt a tizorai
telleg abban az idoben a fel orszag dipitaskaval jarkalt

Tsabi 2009.03.26. 15:59:46

@Tobe: kedves Tobe, annak melyik felet nem ertetted meg, hogy ha en hivom a 112-t akkor ott nem magyarul beszelnek? Nincs nekem olyan sok eszem, hogy osztogassam, en reagaltam arra, hogy szerinted helyes dolog szemet hunyni a bunozes felett. Erre te kozlod, hogy akkor en menjek a rendorsegre, mert te nem fogsz. Kis popsidat ne toroljem ki? Azt, hogy beleszarsz, azt megertette mindenki, meg en is, de ettol meg ne vard el, hogy helyesloen bologassak. Te leszel az elso, akinek elujsagolom majd, hogy itt nemetorszagban kit jelentettem fel hamisitasert, csak az a baj, hogy keves a jelentkezo. Addig te meg szarj nyugodtan tovabbra is oda, ahol eszel, ha neked ugy jo..

Tobe 2009.03.26. 16:31:33

@Tsabi: Te sem bírod ki, ha nem a tiéd az utolsó szó. Már többször írtam, hogy nem támogatom a bűnözést és nem gondolom úgy, hogy semmilyen büntettért ne legyen büntetés. Egy konkrét dologról volt szó, a postban szereplő oldalról illetve annak tulajdonosáról. Ha ezért vagy rólam ilyen véleménnyel azt elfogadom, de Te általánosítasz. Sehol nem írtam, hogy én szemet hunyok a bűnözés felett. A vitakultúrádhoz meg gratulálok. Ha elfogynak az érvek jön a popsi és a szarás. Ha olyan intelligens vagy akkor nem hinnéd azt, hogy a magyar rendőrséget nem lehet külföldről felhívni. Nem csak a 112 létezik, van külföldről hívható számuk is.

Tsabi 2009.03.26. 16:48:58

@Tobe: na elleszunk meg egy darabig, mert ahogy latom te se birod felfogni, hogy nekem baromira nem problema felhivni a magyar rendorseget, csak epp nem hinnem hogy nincsenek erre elegen magyarorszagon. Persze rajtad kivul. Ervet meg toled egyet se olvastam, hogy vegulis miert nem, igy maradnak szamomra az alapveto dolgok. Mindegy, en kerek elnezest, egeszsegedre, orujje.

Tobe 2009.03.26. 16:56:47

@Tsabi: Köszönöm! Örülök.

májgeriberi 2009.03.26. 17:09:21

akkor ezt megbeszéltük :)

prüntyike 2009.03.26. 17:21:46

Dear Sir,


We would like to thank you for your visit on our web site and your
interest in Louis Vuitton.

We do share your concern regarding the sale of counterfeit and replica
Louis Vuitton Merchandise. Therefore, your message has been transmitted
to the Louis Vuitton Intellectual Property Department. We have an
anticounterfeiting coordinator in each country who deals with such
potential forgery. We thank you for your conscientious efforts to assist
Louis Vuitton in this matter.

We are looking forward to your next visit on our web site,
www.louisvuitton.com


Yours sincerely,

LOUIS VUITTON - Customer Service
contact@louisvuitton.com
www.louisvuitton.com

Szűcslaci 2009.03.26. 19:27:35

@Tobe:
De árt. Rohadt csaló. Tömlöcbe vele.

nothing.at.all (törölt) 2009.03.26. 19:33:09

jól mutatnék a reggeli gyorshetesen egy prada-val? veszek is egyet gyorsan.

A Tyne folyó déli partja 2009.03.26. 20:14:36

izé, nem olvastam el mindent rendense, de nekem valahogy úgy jön le, hogy tudja mindenki, hogy nem ez az eredeti.Ki van akkor becsapva? Meg amúgy se fogom sose megérteni, mi a francnak kéne egy vagyont költeni egy táskára, vagy akármire csak mert valami idióta divattervező nevét firkantották rá, ha meg nincs rajta, ugyanazt megkapom, jóval olcsóbban...
ha tetszik, megveszem az utánzatot, jól jráok vele, és nem ment rá a havi fizetésem.

Boo 2009.03.26. 20:43:32

@Animacs: "csak mert valami idióta divattervező nevét firkantották rá, ha meg nincs rajta, ugyanazt megkapom, jóval olcsóbban."

Az a gond, hogy arra is ráfirkantják az idióta divattervező nevét, aztán mikor szétmegy egy hónap alatt a sznobságod tárgya, akkor meg vért akarsz. Ez még elég "kulturált" hamisítás. Az igazi mikor boltürítés címén veszed meg akciósan a kamu pl: Diesel pólót.

és itt az élő példa:
infovilag.hu/hir-14160-reklamnak-is-kivalo-hamis-nav-go.html

Impega 2009.03.27. 08:35:21

@hagyma: Ilyen dipotaskaja tesomnak is volt. En cipeltem minden reggel a buszmagalloig.

2009.03.27. 09:30:19

@ prüntyike 2009.03.26. 17:21:46
hehehe felnyomtad őket ? jól tetted ! :)

Impega 2009.03.27. 11:31:43

@mamapicilánya/mpl: nem ferek a borormbe. Ma pentek van. Nincs kedvem dolgozni, mehetnekem van haza, baratnozni es elotte meg hozza kell szolnom Oféla posztjahoz. Csak meg kell talalni:)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.03.27. 11:32:34

@Impega: most jeleztem a vodás posztban, hogy mindenki be van sózva

VESSÉK OFÉLIÁT A KOMMENTEZŐK FALKÁJA ELÉ

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2009.03.27. 11:58:49

1. nem vagyok vásárlójuk
2. nem az enyém a bolt
3. apámé se etc.

De a magyar vér, baszki! Nyomjuk fel egymást minden szarér', esküszöm ez maga a komcsi éra, ami az erekben csörgedezik itt. Hogy klasszikust idézzek: "papírjan van, írni tud..."

Irigy, szarházi banda... erre mindig van energiája. LOL.

Smacika 2009.03.27. 14:06:35

A hülye picsa pont olyan amit mindenki leír.
Plázában sétáló, miss aki azt hiszi, hogy nem büdöset szarik.

"Bár nem fogyasztottam és nem is vásároltam tőlük semmitse, de úgy gondoltam, hogy érdemes másokkal is megosztanom a felfedezésemet. A neten Prada táska után keresgélve, bukkantam a következő oldalra. Teljesen ledöbbentett, hogy másolat táskákért ennyi pénzt van képük elkérni."

Pontosan az van, hogy a kisasszony fel akart vágni, de rákúrt mert a gagyi is drága neki:-)
Aki ezeket a márkákat akarja az ne keressen má a neten olcsóbbat.
Húzzon be a Váciba azt vegye meg ott 120-ért.

Tipikusbalek 2009.03.27. 16:37:11

Kedves Rita kisasszony! Irigylem a problémáid, szeretnék egy napra a bőrödben lenni. Mármint nem azért, hogy pasik fogdossák a fenekem. Hanem mert tényleg jó ilyet látni, hogy valakinek ez a gondja az életben. Félreértés ne essék, nem akarom, hogy boldogtalan légy, hanem pontosan azt, hogy maradj meg ilyennek amilyen vagy. És becsüld meg ezt az ajándékot amit az élet nyújtott számodra.

Tipikusbalek 2009.03.27. 16:46:03

Bocs még egy kérdés lenne. A másolat miben rosszabb mint az eredeti? Ha meg nem rosszabb, akkor miért lenne olcsóbb? A Luí Vitonn bácsi "én így ejtem" sem szűz húsvétkor született kisbárány bőréből csinálja, hanem pont ugyanabból az ausztrál birka gagyiból, mint a kínaiak. A Vitonn bácsi táskájának ára nem azért magas, mert az előállítási, vagy fejlesztési-tervezési költsége magas, hanem azért mert van aki ennyiért is megveszi. A kínai táska ára sem azért ilyen magas mert ennyibe került előállítani, hanem azért mert van aki ennyiért is megveszi.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.03.27. 22:43:27

"de sosem értettük, hogy ha valakiről már messziről ordít, hogy nem engedhet meg magának egy félmillás Vuittont, akkor minek hordja a pár ezres másolatát a pufidzsekhez?"

na ezt én sem értettem soha.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.03.27. 22:54:13

szerintem röhejes egy kamu Vuittonnal nyomulni a békávén, mert akinek ilyen táskára pénze van, az nem tömegközlekedik. ez olyan, mint anno az adiads, meg a reebek cipők...Gáz.

A Tyne folyó déli partja 2009.03.28. 21:14:37

@Boo: hát, ilyen gondjaim nincsenek, mivel sose vettem még semmit név alapján. ja, de az itteni charity shopokban meg szoktam nézni az eredeti címkét, hogy melyik boltból való, az alapján lehet tájékozódni arról, hogy milyen a minősége...:) de az nem divattervező, csak bolt, az számít?:)

A Tyne folyó déli partja 2009.03.28. 21:18:30

@Tipikusbalek: erről eszembe jut, amit egyszer olvastam, hogy azért kerülnek az ilyen cuccok annyiba, amennyibe, mert az életérzést kell megfizetni...hogy te egy Louis Vitton vagy ki a franc táskáját hordod...na, nekem ez a röhejes.

másik, ami eszembe jut. itt van/volt egy tévéműsor, ahol eladósodott, pénzzel bánni nagyon nem tudó emberkéket próbáltak meg gazdálkodni. csak részleteket láttam belőle (munka közben volt, lakók nézték), de ott volt egy nő, aki 700 fontos táskát vett, a fent említett "életérzés" miatt, meg hogy az emberek úgy nézzenek rá, hogy hű, ő meg tudja engendi magának (nem tudta, totál adósságban volt, de ez volt a lényege a táskavásárlásnak).
Dokumentumfilm készítői kimentek az utcára a táskával, és random kérdezgettek embereket, mit tippelnek, mennyibe került a táskát. a maximális, amit tippeltek, 15-20 font volt...most akkor érdemes volt rá 700 fontot elcseszni?

mokas_gizi 2009.03.29. 10:31:32

Táskákkal ez a gizdulás kb 1-1,5 kezdődött előtte a Magyarok többsége az sem tudta mi az a Louis Vuitton, Gucci...
Szerintem kifejezetten nevetséges és szánalmas amikor beképzelt kis 16-25 éves kis ribancok gizdulnak a Vuitton, Gucci táskájukkal FULL látszik rajtuk, hogy FULL made in Chiba a ruhája az egész ember és van a zsebébe 500Ft de fent hordja az orrát, szerinte ki hiszi el neki, hogy a táskája eredeti...!!!???

Ezenfelül ezeknél a márkáknál csak a nevet kell megfizetni, igen valóban jó minőségű termékekről beszélünk, de 90% magát a nevet fizeted meg ezt elég őszintén a Boss magyarországi forgalmazója mondta el egy műsorba, csodálkoztam is, hogy ilyen őszintén nyilatkozott...

mokas_gizi 2009.03.29. 10:34:17

@mokas_gizi: Diszkók tele vannak ilyen menő picsákkal...többségüknek van vagy 500Ft a zsebébe szó szerint még egy üdítőt sem tud venni magának annyi pénze sincs,de ott gizdul a ribanc a táskájával..FULL szánalmas, de ilyen világban élünk a gazdag pasik azért meghívják őket 1-2 italra/koktélra stb-stb...

Johnsmithlucky2012 2010.07.08. 06:00:06

www.topluxwatch.com Ezenfelül ezeknél a márkáknál csak a nevet kell megfizetni, igen valóban jó minőségű termékekről beszélünk, de 90% magát a nevet fizeted meg ezt elég őszintén a Boss magyarországi forgalmazója mondta el egy műsorba, csodálkoztam is, hogy ilyen őszintén nyilatkozott...

C'estLaVie · http://www.maniaxtreme.hu 2011.01.16. 18:23:55

Aki a külsőségekre ad, és azért vesz meg egy márkás hamisítványt, az meg is érdemli. Aki pedig az eredetit veszi meg horror áron, az még jobban megérdemli. Sokkal értelmesebb dolgokra lehetne költeni azt a pénzt - akinek annyi van belőle.... Az eredetit is emberek készítették, sokszor ugyanazon a gyártósoron mint a hamisítványt....
süti beállítások módosítása