Tékozló Homár

Panaszkönyvhiány az Auchanban

2009.04.02. 08:55 | ge | 140 komment

Mi van akkor, ha a kereskedő nem hajlandó tesztelni a visszavitt hibás készüléket, ezért nem is tudja 3 napon belül kicserélni azt? Panaszkönyv. Na de ha panaszkönyv sincs?

Öcsém vett egy LCD tv-t a Maglódi új Auchan. 2-nap után visszavitte, hogy nem működik a Tv, ha a számítógép, és a antenna kábel be van dugva, leveri a biztosítékot. Az Auchanban arra hivatkozva nem cserélték ki a készüléket, hogy nem tudják kipróbálni, mert ha náluk veri le a biztosítékot az 3millió Ft-ba kerül az áruháznak.

Öcsém kérte a panaszkönyvet, az nincs!! Kinyomtatta a PSZÁ rendeletét, hogy 3-napon belül a kereskedő köteles kicserélni a készüléket ha rossz. Elismerték, hogy igaza van, de nem tudják kipróbálni, és ezért elküldik kivizsgálásra.

Ma Magyarországon nincsen joga az embernek a multikkal szemben.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pengusz 2009.04.02. 08:58:58

Azonnal fogyasztóvédelem :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 08:59:53

az ósanból ellopták a zongorát

rajta volt a panaszköny, így vitték azt is

Impega 2009.04.02. 09:00:24

Szomoru tortenet. Osan alapbol szarjon sunt.

-Gyöngyibaba- 2009.04.02. 09:00:30

@pengusz: az ujjam alól szedted el a betűket :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 09:01:14

a vevőnél pedig az ósan verte ki a biztosítékot

neki mennyibe fog ez kerülni?

j311 2009.04.02. 09:01:17

Talán inkább hívjon villanyszerelőt a hülye öcséd.
Ha ilyen módon veri le a biztosítékot, akkor ott súlyos földelési problémák vannak, ami NEM A TV HIBÁJA!

Impega 2009.04.02. 09:02:31

Ehez a posztkoz kizarolag nagyon csunya szavakat tudnek irni ezert nem teszem meg.

Impega 2009.04.02. 09:03:37

@j311: Lehet igy van. Ki kellene talan mashol is probalni. De azert azt ne mondd hogy az osan hozzaallasa marhara elfogadhato

Harlequin 2009.04.02. 09:07:00

Auchanba tv-t???Nóóóórmális?
Te a kenyeret a cipésznél veszed a gyümölcsöt meg az üvegesnél?
Nóóórmális?!

Ofélia . 2009.04.02. 09:11:32

Kiba@ott nagy biztosíték lehet:))

Impega 2009.04.02. 09:11:36

@mamapicilánya/mpl: Jo Reggelt Fonok Asszony! ahh, nem irok. Igy is neha irok es szegyenlem magamat miatta:((.

É2I 2009.04.02. 09:12:21

@j311:
Ez nagyon is sanszos! Villanyreszelőt hívni!

/on
Amúgy meg csak annyit kell mondani, hogy nem megy ez a szar. Nézzétek már meg.

De panaszkönyv nélkül eljönni nem szabad.
Ott volt az, csak nem szeretik leporolni. Ilyenkor jegyzőkönyv felvételt kell kérni, és ha akkor sem kerül elő, azt is beleírni. Majd eljuttani a fogyvédelemhez.

staropramen 2009.04.02. 09:17:08

Sztrovacsekek!
Az ilyen posztokat olvasva ökölbe szorul a talpam.Mi az, hogy a reklamáció esetén nem próbálja ki?Nehogy már a vevő hozzon konnektort!

Ofélia . 2009.04.02. 09:19:27

@Impega: két kicsiny szemecském az új szemüvegben esdeklően meresztem a monitorra azoknak a bizonyos szavaknak a látványáért:))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 09:20:47

@Impega: miért? az írásért vagy a csúnya szavakért?

hehe, én meg informatikusra várok

majd néha gyertek és koszorúzzatok meg, mert mire ez ideér....

Breaking news 2009.04.02. 09:21:40

@staropramen: Osanba lehet konnektort kapni, nem kell a vevőnek vinni.

homár molla 2009.04.02. 09:22:33

"ha a számítógép, és a antenna kábel be van dugva, leveri a biztosítékot. " földhurok-leválasztó / galvanikus leválasztó, az kell neked. (meg néhány lecke magyar nyelvtanból, de az most mindegy.) esélyes, hogy ha kicserélik, a következő tévéd is lekúrja a biztosítékot.

Ofélia . 2009.04.02. 09:22:39

@É2I: Namost az antenna földelésén van a postolónak fázis vagy a számítógépházon???

Itt valami nekem nagyon sántít:!!!

nius 2009.04.02. 09:23:02

Még a végén leveri az internetet a postánál!

Impega 2009.04.02. 09:23:32

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Mar? Tan csak nem a szomszedban van az optikus? Amugy szep lette ?@mamapicilánya/mpl: A csunya szavakert. Nem illik.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 09:24:15

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

nézz csak ide, had lássam, hogy áll az új keret!!!

Ofélia . 2009.04.02. 09:25:23

@mamapicilánya/mpl: Máris gyüjtünk a koszorúra!!

Ugye az összeg leendő sorsa ismert előtted:))

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 09:26:19

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: kész szemüveg? Akkor könnyebben megy majd a zoomolás:) Pláne, hogy végre jó idő van:)

Impega 2009.04.02. 09:26:48

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Nekem van egy felesleges 28000-em. Hova kuldjem?

elwood 2009.04.02. 09:28:19

Öcsém, az osanban mit aggódhatnak, hogy le ne nyomja a hárommillás biztosítékot egy kenyérpirító.

Kiég egy villanykörte, oszt ugrott a prémium.

Ott is elférne egy villanyszerelő ...

betépett felhasználó 2009.04.02. 09:29:01

hazugsag!!!
nincs is neked ocsed.

Nikorene 2009.04.02. 09:29:23

És az Ósannál egy áramkör van egy bazi nagy biztosítékkal? Max a vevőszolgálat áramkörét vágja le... szarjanak sünt.

greggrant 2009.04.02. 09:31:56

A posztoló vizsgáltassa meg a hálózatot a lakásban, az Osant pedig jelentse fel fogyasztóvédelemnél azonnali jelleggel.

Ofélia . 2009.04.02. 09:33:27

@Impega: Az optikus nem a szomszédban van!
Az épület tervrajza szerint 34,5 méterre a székemtöl és a dunaparttol 72 méterre:))

Jelentem a keret jól áll és az optikus lányon is bőven van zoomolni való:DD

Jedlik 2009.04.02. 09:35:36

földhurok. galvanikus leválasztó. google.

bár ilyenkor csak a hangban brumm meg a képen csíkozódás szokott lenni, azért mégis nagyon gyanús, hogy valami földelési dolgok vannak.

Ofélia . 2009.04.02. 09:36:05

@Impega: Ja és a felesleges 28.000 jó magyar forintot a libella sörözőbe kérjük átutalni Budafoki ut 5.:)))

2009.04.02. 09:36:53

Tényleg gáz lehet a posztolónál...valszeg fázis van a földelésen, vagy az antennakábelen.
Ha így van, akkor az nem is garanciális hiba, hanem a sajáthibás kár.

Ofélia . 2009.04.02. 09:38:40

@Jedlik: Így igaz a földhurok nem szokott biztit kivágni!

Amúgy én a postoló helyében még a kólásüveghez se nyúlnék abban a lakásban teljes áramtalanítás nélkül:(((

nius 2009.04.02. 09:40:20

Olyat kell mondani nekik ami lerúgja a biztosítékot. Biztos ami biztos.

2009.04.02. 09:40:59

na végre !
Képzeljétek MOST értek haza a mentők a francia síelésből. Hoztak Edének egy hárommillás üvegasztalt, amiben végre nincs kondenzátor !

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 09:43:43

Télen, még otthon bedugtam a laptoptöltőt, erre lekapcsolt a lámpa. Mi is kapásból a vezetékhez "nyúltunk". Másik szobában nem volt semmi gond. Itt is először ezen a tájékon kellett volna körbenézni, főleg mert amúgy működött a TV

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 09:51:16

javaslom a posztolónak, hogy azonnal menjen az öccséhez és mentse ki a lakásból, és meneküljenek.

ez itten nem vitz (ahogy olvasom a szakétőket)

elwood 2009.04.02. 09:56:35

"Ma Magyarországon nincsen joga az embernek a multikkal szemben."

Ez kicsit túlzó általánosítás. Esetleg így:

Ma Kelet-Európában nincsen joga a főemlősöknek a multikkal szemben, vagy
Ma, tegnap és holnap az északi féltekén nincsen joga az emlősöknek a multikkal szemben.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 09:58:38

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

innentől kezdve ne húzd le a jónépet!!!

történt valami a zinformatikusoknál (új főnök), mert már távirányítással szerelt, és nem kellett jönnie, és már kész is van

eddig napokat ültem tétlenül miattuk

de ők mint tudjuk....


egyébként meg szívás lesz ez a bevizsgálás, mert az fog kijönni, hogy otthon baxódott el. és a mellékelt csekken a megadott szlaszámra fizesse ki a vizsgálat díját. ha nem teszi, jön az intrum.

vape 2009.04.02. 10:00:28

Számomra ez a kérdés valóban fontos: mi az a PSZÁ? Valami új szervezet foglalkozik a fogyasztóvédelemmel manapság?

HgGina 2009.04.02. 10:04:07

Mit vártok tőlük? Franciák.
Van, aki még csodálkozik ezen?

Aki francia cégnél vásárol, sikeres ember nem lehet.

Impega 2009.04.02. 10:05:48

@HgGina: Akkor tessek menni Tescoba es vegre sikeres lehetsz :D

jokkmokk 2009.04.02. 10:06:06


megérdemli, akinek csak ennyi esze van...

hipermarketben nem szabad műszaki cikket vásárolni.

histar007 2009.04.02. 10:06:27

Más országokban nem 3 nap, hanem 30. Indokolni pedig nem kell miért vitted vissza. És nem cserélik, nem is levásárolhatod, hanem kp vissza. Kérdés nélkül. Kát hogy ehhez át kell repülni az óceánt.

Mille38 2009.04.02. 10:08:11

Három hónapja várok az Auchantól postán egy garanciajegyet. Mennyi az esélyem, hogy a következő héten megérkezik?

É2I 2009.04.02. 10:10:19

@vape:

PSZÁ
=
Piszkosul Szar Áramkör

FONTOSH!!!!

Ofélia . 2009.04.02. 10:12:26

@mamapicilánya/mpl: A gyüjtést befejeztem a bevizsgálást meg tényleg nem firtatnám:))

Fogadok, hogy valami nemrég épített lakás vagy ha régi akkor csak a szerencsén múlott...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.02. 10:15:41

"Öcsém vett egy LCD tv-t a Maglódi új Auchan."

Öcsém...! Most akkor az ósan vette meg az öcsédet, vagy az öcséd a tévét?
Végülis persze mindegy. egyetértve itt többekkel én is azt javaslom, hogy húzgáljátok meg az alvó villanyszerelők bajszát és tendereztessétek meg a villanyszerelési projektet.

É2I 2009.04.02. 10:19:39

Egyébként a központi antenna rednszer, vagy kábel tv simán okozhat ilyet.

Viszont legalább működik a védelem, ami FONTOSabb, mint az lcd tv.

l. 2009.04.02. 10:21:56

Én a corába amikor visszavittem a zárlatos villanyradiátort simán bedugták, pedig mondtam zárlatos. Le is csapta a kismegszakítót az ügyfélszolgálaton :D
de nem az egész áruházban :D
3 perc telefonálgatás után ismét volt áram.

a zósan pro villanyhálózattal rendelkezhet :D

Ofélia . 2009.04.02. 10:23:21

@É2I: Csak akkor ha érintésvédelmi relé is van a hálózaton, de ez manapság a fehér holló kategória, viszont akkor a tv-nek a világon semmi baja nem lessz!!

Ofélia . 2009.04.02. 10:24:48

@l.: Ők az anyacégtöl hozatják a villanyszerelőt learjettel:))

newdawn 2009.04.02. 10:33:20

Auchün (ejtsd: Osün) :)

uni1002 2009.04.02. 10:35:53

Szerintem a számitógép tápegyegség lehet földzárlatos. Régebbi házaknál a szobákban nem volt földelt konnektor, így ha kellően száraz a lakás, a hiba észrevehetetlen. Attól is függ hogy a 220-as dugó milyen irányban van bedugva a konnektorba. Ha viszont a monitorkábellel a PC össze van a tévével kötve, és a központi antenna bedug, /aminek az árnyékolása földelt/ kialakulhat a zárlati áram, ami leveri a biztosítékot. A tévének valszeg semmi baja, mert az áram az árnyékolásán haladt át, az antenna aljazat, és a monitor csati között.
Először a számítógépet vizsgálnám meg, de gyorsan. Pl. lehet benne tápegység zavarszűrő kondi hiba...

Pirx 2009.04.02. 10:37:28

Hát ha csak nem külön tápegysége van a TV-nek, akkor az nem földelt. Sima egyszerű kettős szigetelésű villásdugó... Amúgy valószínűleg az antenna kábel a hibás.
Az Auchan pedig kapja be.

Impega 2009.04.02. 10:38:30

Talan ugorhatnank is .

lolperec 2009.04.02. 10:39:19

ma?
sose volt.. de mással szemben sem..
jogaik csak a bűnözőknek vannak..

Pirx 2009.04.02. 10:39:47

Ja! És az Auchanban van UPS. Azt vernek le, ki amit akarnak

The Green Manalishi (törölt) 2009.04.02. 10:43:30

A szentendrei úti madaras teszkóban eddig nekem bármit kicseréltek, elintéztek. Udvariasak, gyorsak voltak, egy esetben még az előttem álló, kifejezetten bunkó, idegbeteg vevővel is.
Ilyen is van, ha nem is jellemző.
(fizetett ósen bérkommentelő vagyok, természetesen!)

komisch · http://www.souldc.hu 2009.04.02. 10:44:30

Ott a gond, hogy hibára hivatkozva vitte vissza, mert úgy gondolta a TV a gyenge láncszem. 3 napon belül indok nélkül kell visszakérni a pénzt, ha nincs motiváció a részletes feltárásra. És egy perc múlva lehet venni egy újat. Ha nincs vásárlók könyve, valóban megteszi egy helyszínen készült jegyzőkönyv a szükséges adatokkal. uff

Cselo 2009.04.02. 10:56:13

Nekem rossz volt a rádiós routerem, visszavittem, enm is nézték, hogy rossz-e, jegyzőkönyv, visszavették és mivel már az a tipus nem volt kapható, adtak egy másikat,amire vagy 100 Ft-ot rá kellett fizetnem. És mindezt 10 perc alatt. Szóval szerintem ez a dolog nem áruház lánc, vagy multi függő, hanem ember függő. Az ügyintéző, akihez kerültem udvarias, gyors és készséges volt

Ofélia . 2009.04.02. 10:58:33

@The Green Manalishi: Talán fizetett tesco....

Elsőzni akarunk!!!

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:00:19

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: az már voltam:) Meg második is. Most szeretnék harmadik lenni:)

Egyébként nem főnök

John Beehive 2009.04.02. 11:03:31

na ettől a mondattól vagyok kész:
"Ma Magyarországon nincsen joga az embernek a multikkal szemben."
mi lenne, ha még buziznál és zsidóznál is egy kicsit? az úgy nagyobbat üt! rosszkor ment az öcséd, rossz ügyintézőhöz került, vagy az eset nem is pont úgy nézett ki, ahogy fent vázoltad. ha számlád és eredeti csomagolásod van, akkor 72 órán belül kicserélik a tv-t, kipróbálás nélkül. az osan elég régóta van jelen itthon ahhoz, hogy egy frissen megnyitott áruházban ekkora hülyeségeket csináljanak... (fizetett bérkommentelő vagyok!)

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:03:52

@Impega: hol látsz új posztot? Én még sehol:(

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:05:06

@☺ágica: tegnap egyszerre voltam első-második-harmadik, és még főnök is vagyok

szóval?

Impega 2009.04.02. 11:05:16

@☺ágica: bocsi, de nem birtam ki :). Vagy bena volt? Lehetek az is. Ma bevallalom.

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:05:33

@Impega: kinek? :)

Unatkozom:( És még lapátra is tettek:( Nem vagyok itt fél napot, és ez lesz belőle:(

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:07:11

@mamapicilánya/mpl: jóvanna, én még kicsi vagyok:) Meghajlok előtted:)

@Impega: semmi gond, ma én sem vagyok a topon:)

Impega 2009.04.02. 11:07:19

@mamapicilánya/mpl: Jajj, de nagyra vagyunk mar! egyszerre elozted es kested le magad. Ezt csak egy fonok tudja megcsinalni.

Impega 2009.04.02. 11:08:19

@☺ágica: Mar tegnap is kaka volt a napod. :( En is unatkozom. A npaom is kaka. Csinaljuk egyutt?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:09:14

@☺ágica: aki a következő posztnál nem hagyja elsőzni ágicát, aki kicsi, rosszkedű és lapátratették, azt kihajintom innét

mi történt? a pasi tett lapátra, vagy a főnök?

segíthetek?

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:09:56

@Impega: OK:) A mai egyébként nem olyan rossz. Bár ez lehet, hogy elhamarkodott kijelentés volt...

uni1002 2009.04.02. 11:10:01

A teszkóban szó nélkül vissza kaptam az árát egy lcd tévének, mikor visszavittem, mert 10 perc üzem után megjelent piros pötty a képernyő közepén. Jegyzőkönyv, kassza, elő 40 ezer forint, én zsebrevág, balra el. Azóta is a régi katódsugárcsövest nézem.
Mindenesetre inkább a teszkóban vásárolok azóta, nincs az a rossz érzés, ha bedöglik valami, hogy hajtanak el.
Nagyon jó tapasztalatom van a lidl-el, és az aldival is. Ha valami bedöglik, hónapok múlva is simán vissza adják az árát.

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:12:14

@mamapicilánya/mpl: drága vagy, de harmadik szeretnék lenni:) Ma reggel döbbenten tapasztaltam, hogy turbékoló-társam felszívódott:( A főnök meg nem tehet lapátra, mert rám van utalva elég erősen:)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:14:13

@☺ágica: ja, ha csak ennyi, akkor tkp nem is történt semmi

majd jön egy másik turb-turb, ezé nehogymá lógasd az orrod

Impega 2009.04.02. 11:14:42

nem letezik valami tukorprogi? Hogy lassam a fonok jon e a hatam mogott.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.04.02. 11:14:50

Vidd úgy vissza, hogy téves vásárlás :-)

Vagy vidd el bármelyik más Auchan áruházba (pl. Csömör, Soroksár, mindkettő közel van), s ott orvosolják a problémát.

A panaszkönyv hiányára nincs mentség, ezért több sün is jár a vevőszolgálatért felelős menedzsernek illetve az igazgatónak. Attól, hogy csak most nyílt, az ilyen ügyekre fel kell készülnie az áruháznak!

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:16:34

@Impega: állíts egy kicsi smink-tükröt (nem tudom, hogy hívják) az asztalodra:) Ha jól van beállítva, segíthet:)

Impega 2009.04.02. 11:16:41

@☺ágica: mar tegnap nem turbekolos modban volt. Nem tudom mi tortent. Kerdeztem de nem mondta :(

Samys 2009.04.02. 11:17:20

Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy nagy tévedésben vannak sokan ezen témával (nem az Auchant szeretném védeni):
A 72 órás cseregarancia nem azt jelenti, hogy visszaviszi a vásárló és azt azonnal cserélik (72 órán belül). Ez a 72óra a vásárlóra vonatkozik, hogy a vásárlástól számítva ennyi ideje van jelezni a hibát. Az eladónak joga van bevizsgáltatni azt akár a szervizben is (mivel egyik eladó sem szervizes) akkor is ha azt "csak" áram alá kell helyezni. Továbbá javaslat a posztolónak, hogy nézesse meg szakemberrel az elektromos hálózatát.

Impega 2009.04.02. 11:17:53

@☺ágica: Az egy kicsit feltuno :D. Mar probaltam az iroasztali telonak a kijelzojet is, de nem latszik benne rendesen :D

NerveAxis 2009.04.02. 11:18:11

Nos csak abban az esetben köteles 3 napon belül cserélni a terméket a fogalmazó, ha a hiba nála is jelentkezik. Amennyiben nem, el kell küldenie bevizsgáltatni. Ha a bevizsgálás megállapítja, hogy a termék hibás akkor a forgalmazónak nem javíttatni hanem cserélnie kell azt. Tehát a 3 napos csere nem azt jelenti, hogy 3 napon belül ki kell cserélniük, hanem azt, hogy a 3 napon belül jelzett jogos hibák esetén a terméket cserélni kell. Tetszik vagy nem ez van a jogszabályban, szóval a cég nem követett el jogsértést, bármennyire utálom én is a multikat.

Ilyen esetben megoldás az lehet, hogy közlöd hogy el akarsz állni a vásárlástól. Erre is 3 napot ad a jogszabály, internetes vásárlás esetén 8 napot. Bizonyos termékekre ez nem vonatkozik (pl.: étel stb). Ebben az esetben vissza kell adniuk a termék árát amennyiben azt hibátlanul, és eredeti csomagolásában visszaszállítod.

Énbagoly 2009.04.02. 11:18:28

@Impega: kis kézitükör a monitorra szigszalagozva, kellő szögben beállítva. :-)

Énbagoly 2009.04.02. 11:20:13

@Énbagoly:
látom, elkéstem a javaslattal.
Én meg fáradt üzemmódban vagyok.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:21:51

@Impega: na, ha addig élek is, nálunk a főúton a halálosan veszélyes kanyarban található fél méteres átmérőjű tükröt éjjel tartórúddal együtt kiszedem neked és elküldöm.


aztán majd meséld el, milyen képet vágnak a többiek.

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:22:15

@Énbagoly: nem baj. Úgy látszik, ez egy ilyen nap:)

Mylady 2009.04.02. 11:22:23

@Impega: szerintem ülj fordítva :)
ha ehhez szükséges, rendezd át az irodát - mindjárt izgalmasabb lesz a napod is :)

Impega 2009.04.02. 11:22:27

@Énbagoly: nem baj, ezert koszonom a fardsagod. Amint irtam az tol feltuno :(

Impega 2009.04.02. 11:23:39

@Mylady: :D telleg ez jo, na ezt biztos nem fogja eszrevenni :D

Samys 2009.04.02. 11:23:45

@NerveAxis: Sajna személyes vásárlás esetén nincs lehetőség az elállásra, még hibátlan, sértetlen termék esetén sem. Ezen lehetőség csak a távollevők között kötött szerződés esetén van. Ez meg ugye nem az.

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2009.04.02. 11:24:39

nem olvastam kommnteket, de talán megemlítették előttem is:

Az egész kibaszott osan egy biztosítékra van kötve? :D Nevetséges.

É2I 2009.04.02. 11:26:24

@meggy!:

Igen! Egy 16 Amperesre. Azt meg a zoommolásnál elhasználják a biztosági őrök.

Ofélia . 2009.04.02. 11:35:43

@☺ágica: Turbo turb:)

@Impega: Nagyanyám kicsi tükrös nahkaszliját tudom ajánlani:))

nyíregyházi betti 2009.04.02. 11:42:10

@uni1002 2009.04.02. 10:35:53:

fogyasztok.hu/cikk/20090401/csereigeny_harom_munkanapon_belul_mikor_evenyesitheto/

Ezen a linken remekül le van írva mit érdemes tudni a három napos csereigényről.

Visszatérve a konkrét esethez. Valószínű, hogy műszakilag az történt amit leírtál. Egy áruház vevőszolgálatán viszont lehetetlenség lemodellezni a vásárló otthonában lévő szituációt. Ha külsérelmi nyomok nincsenek és a tartozékok is megvannak, akkor teljesen értelmetlen az áruházban "tesztelni".

Én a békesség kedvéért visszavettem volta a tv-t,(tekintettel arra, hogy három napon belüli).De határozottan felhívtam volna a vásárló figyelmét, hogy szakemberrel vizsgáltassa át az otthoni hálózatot, mielőtt a csere tv-t beüzemeli!

Impega 2009.04.02. 11:43:02

Azt utalom a fonokokben hogy az meber remego hangon ker szbadsagot es baszik ramondani hogy igen vagy nem. Es nekunk kell utanakerdezgetni

Rocky2 2009.04.02. 11:45:12

En par eve DVD jatekost akartam venni Osanban (szinten az obudaiban). Akcios ujsagban volt jo aron DivX lejatszasara alkalmas peldany. Mentem, megpillantottam egy nagy tabla alatt, ami hirdette is, h. DivX-es jatekos, marka es ar stimmelt, megvettem. (Tudom, nem vagyok sikeres ember, h. nem csekkoltam le a dobozon, h. emliti-e a DivX kompatibilitast, de ez van).
Otthon aztan kiprobaltam 4 fele kulonbozo DivX tomoritesu filmecskevel, egyiket sem jatszotta le. Kezikonyv olvas, sehol semmi jele annak, h. tud DivX-et a jatekos. Masnap a gyarto magyar kepviseletet felhivva kiderult, h. ez a tipus bizony nem tud, mert ez mondjuk D1510 tipus volt, mig a DivX-et tudo D1510A (mar nem emlexem a valodi szamokra, de valami ilyesmi).
Osanba vissza, mondom az uf.szolgalaton, h. ez a helyzet, telefon az osztalyvezetonek, h. mi legyen, mondta, h. fizessek vissza az arat. Ugyhogy siman leszurkoltak a kezembe a zset.

Utoloag kiderult, mi volt a turpissag: a DivX-es akcioban pont olyan arra volt learazva, mint a DivX-et nem tudo azonos markaju (es amikor en mentem venni, v. mar nem volt DivX-es, v. csak egy helyre volt leszorva mindket tipus, igy konnyu volt osszekeverni), es mivel az arban nem volt kulonbseg, igy meg a penztarnal sem derul ki, ha veletlenul a masikbol vettel.

Lehet, h. ez szandekos trukk volt reszukrol a nem eleg figyelmes vasarlok megtevesztesere. Ezt azert nem zarnam ki.
Viszont korrektul visszaadtak az arat a visszavitt termeknek.

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:45:47

@Impega: :( Nekem most mákom volt. Kitöltöttem a szabis nyomtatványt, aztán odadugtam az orra alá. Szó nélkül aláírta:)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:46:17

@Impega: az én előző főnököm a szabadságramenetel hallatán elkezdte látványosan lapozgatni és nézegetni a SAJÁT naptárát, mintha tudná, hogy én mikor hol vagyok és mit csinálok. a hülye. aztán cittegve, nagy kelletlenül azt mondta, hogy hát, kicsikém, ha menni kell, hát menni kell, de legyél telefonközelben, mert bármi történhet.

ja, baxxameg, alaszkában legyek telefon mellett, mert megtörtént a bármi. rohaggggyon meg.

azért is kikapcsoltam.

ezzel szemben én: lö pá, ne is lássalak.

Ofélia . 2009.04.02. 11:51:11

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Jó hogy szóba került énsem leszek husvét után egy hétig és majdnem elfelejtettem telefonálni:((

Impega 2009.04.02. 11:57:05

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: 8 honapja nem voltam szabin es most 4 napert szarakodik

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:57:13

@Impega: lö pá, ne is lássalak! (nyomtasd ki, és add a főnöködnek, úgy rá is vonatkozik)

és mindenki mehet amerre lát, a munka megvár, és ez fontosch!!!!

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
együtt megyünk?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:59:20

vályúnál vagyok, utána gyűlésre megyek.

ha akar még valaki szabira menni, csak írja ide, mikor, és kész

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:59:23

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: én meg előre megyek felderíteni a terepet:)

@Impega: sóher disznó:(

s_marky 2009.04.02. 12:20:46

99% hogy nem a Tv hibája, tuti hogy földhurok van, ne dugja bele egyszerre az antennát&a gépet is,vagy be kell tenni egy galvanikus leválasztót (isolator) az antennakábelbe.

É2I 2009.04.02. 12:21:56

@Impega:
Örülük, hogy sikerült megnevettnem. Remélem azért a frizurája nem kócolódott össze tőle. :D
A főnőknem meg adjon át egy sünt a nevemben.

@☺ágica:

Nem jól csináltad! Olyankor a fizetésemelést kell aláíratni. Már, ha szó nélkük aláír mindent. :)

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 12:25:01

@É2I: erre sajna egy csepp esély sincs:(
Ezt viszont kénytelen volt, mert jár a szabi. Amúgy egyszer még az egyetemen a dékán aláírta az üres kérvényemet:) Bármit kérhettem volna:)

TuskóHopkins 2009.04.02. 12:31:39

Mi az ósanba sima mezei CE jelzéssel ellátott T elosztót vettünk.
Szarul volt megcsinálva.
Ahogy apám beüzemelte, kiégetett (nem levágta) két megszakítót, úgyhogy villanyszerelőt kellett hívni...

DaM 2009.04.02. 13:28:22

Dear Posztoló: Nem létező jogaidra semmiképp se hivatkozz. 3 napon belüli cserére jogod van, neki meg arra, hogy csere előtt bevizsgáltassa a terméket. Ha már multinál veszel műszaki cikket, akkor számítsd bele az árba azt, hogy nem tudják majd helyszínen kezelni a szitut. Vásárolj több ésszel. Illetve az öcséd. Emellett csatlakoznék a többiekhez: gázosnak hangzik az áramellátás öcséd lakásában.. :(

uni1002 2009.04.02. 15:21:46

@s_marky: "99% hogy nem a Tv hibája, tuti hogy földhurok van, ne dugja bele egyszerre az antennát&a gépet is,vagy be kell tenni egy galvanikus leválasztót (isolator) az antennakábelbe."
Ez nagyon rosz tanács!

SEMMIFÉLE izolátort és egyéb kacatot nem arra készítettek, hogy a földzárlatot meggyógyítsa. Ha egy biztosíték vagy automata kimegy, az NEM földhurok, hanem test vagy földzárlat, ami azonnal javítandó, mielőtt emberhalál lesz belőle!
Ha minden jó, bármit be lehet dugni, a bizti nem mehet ki.
Amire te gondoltál, az egy egész más műfaj, /leválasztó/, azt a video, vagy hangfrekis kisjelű helyeken használják, igen ritka esetben.
Van egy kis rálátásom, mint szakmabelinek...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.04.02. 19:29:02

mi köze a számítógép monitorkábelének, és az antennakábelnek a 220-as fázisbiztosítékokhoz?

vagy namost vagy áram folyik az antennakábelben vagy áram jön a monitorkábelen. a monitorkábelen ha áram jön akkor már szétégett a géped, észervennéd.

ha egyik sem akkor a TV a ludas, de kurvára nem az antenna, és monitor csatlakozásakor van a hiba hanem mindig :D

É2I 2009.04.02. 20:43:21

@Hurrá Torpedó:
;)
Kevered a sz. a f.
Nem voltál véletlenül a Lurdyban osztóképzőn negyvenesért?
Olvass viszább. Lesz megoldás, de nem a tied ;P

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.02. 22:32:52

"Öcsém vett egy LCD tv-t a Maglódi új Auchan."

értelmes mondat...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.02. 22:50:38

kár, hogy nem vártatok kicsit, hogy az rtl logó is beleéghessen

Ofélia . 2009.04.03. 07:32:15

@uni1002: Hogy én ezt hányszor ugattam el ebben a postban megszámlálni sem tudom!!

A tv-nek a világon semmi baja a lakás viszont életveszélyes és csak a jószerencsén múlott. hogy még nem lett emberhalál:(((((

Jólfelhúztammagam 2009.04.03. 09:41:29

Aki galavanikus földhurok leválasztót ajánlgat a probléma megoldásáráa az tudatlan és közveszélyes hülye. Ezzel max azt lehet elérni, hogy a TV jól agyonb@ssza a tulajt.

Tessék megkeresni a földelési hibát. Ezek után valószínűleg a számítógép önmagában is le fogja vágni a biztosítékot. Na akkor a PC-t kell majd garanciában visszavinni!

kócos cápalány 2009.04.03. 18:54:04

Csak a nagyon nagy balfaszokat tudják elhajtani az Auchan-féle multik. Aki tisztában van a jogaival, azt bezony nem.

Navarone 2009.04.03. 22:24:21

Már az is nagyon gáz, ha valaki elektronikai terméket az Auchanban vesz, az pedig még gázabb, hogy LCD tévét vesz :D :D :D

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2009.04.04. 10:18:17

Mi?? Hát ebben elektronika van??
Régen csak bimetál volt...

fofoka · http://adobevallas-konyveles.hu 2009.04.06. 10:08:05

Maglód, Auchan, 04.02. este fél 9. A leglassúbb pénztáros, a stílusa bicskanyitogató... mire odaértünk, próbáltunk kedvesek lenni, hátha... csak pattogott, szatyrokba alig pakolt valamit, dobálta az árut... szóltam, majd simán visszaszólt. Említettem, hogy vevő én vagyok, ő van a vevőkért, és nem fordítva. Válasz: el lehet menni máshova vásárolni... Kértem, hogy hívja a főnökét... csapkodott: árut-telefont, a végére odaért a főnök... Fapofával végighallgatott, majd nem szólt egy szót sem... közben a pénztáros még hátraszólt, hogy ő ilyet nem mondott! Kérdeztem miért is hazudik.... csigatempójában dobálta tovább a következő vásárló áruját... hajszálon múlt, hogy nem hagytam ott a nyakában az árut... de a gyerekek választottak néhány játékot, újságot, amit nem akartam elvenni tőlük... A helyzet úgy oldódott meg, hogy a főnök egy-egy szavas válaszai szerint ez nem elfogadható pénztárosi viselkedés, és majd tesz valamit. Semmit sem fog tenni, őt azért fizetik, hogy ezt meghallgassa... már a pénztáros is úgy hívta fel telefonon, hogy jöjjön, mert "panasz van a munkámra"... és közben jókat vigyorgott... Mivel közel van, és másnap is dolgom volt arra, újra próbálkoztam, hátha... és láss csodát: igaz, nem huszonéves (mindegyholdolgozom és milyen bunkó vagyok típusú - ez egy külön fajta, pedig nagyon normális fiatalok meg nem találnak munkát és ez szomorú...) volt a pénztáros, hanem 50 körüli, de nagyon kedves, segítőkész volt, és tudott jó tempóban dolgozni. Szóval Maglódon nem csak arra érdemes figyleni a pénztárnál, hogy mekkora a sor, hanem hogy ki a pénztáros... még sokat kell fejlődnie ennek a maglódi brigádnak...
süti beállítások módosítása