Tékozló Homár

Zaklatással foglalkozik Magyarországon a világhírű bank

2009.04.02. 00:02 | szily | 152 komment

A pannon talaj fura hatással van a legpatinásabb cégekre is. Vegyük például a HSBC-t, ami a világ egyik legismertebb, multinacionális bankja, elegánsan visszafogott londoni felhőkarcoló-székházzal. És vegyük S. D. G.-t, a Homár-olvasó magyar nőt, akit igazi kafkai hangulatban zaklatott telefonon egy cég másfél hónapon át: naponta többször jelentkeztek, egy ismeretlen embert kerestek mindig, mást nem is akartak, de a cég nevét úgy elhadarták, hogy az áldozat hetekig azt sem tudta, ki hívogatja. A végén kiderült, hogy a HSBC Credit Zrt.-ről van szó. Az a helyzet, hogy az utóbbi hetekben-hónapokban a telefonon erőszakoskodó, pénzügyi termékeket áruló cégek az Irritáló Toplistán egészen komolyan felzárkóztak a parkolási vállalatok és a BKV mögé. Hogy miért, azt a hajtás után elolvashatják.


2008. december közepétől kb. 2009. január végéig hívogattak egy rejtett telefonszámról - minden munkanapon, van, hogy nem is csak egyszer egy napon. Egy cégnek az egyik munkatársa felhívott és elhadarta a cég nevét, majd egy Molnár János nevű embert kerestek, majd közöltem, hogy téves, sőt, azt is, hogy ez a telefonszám szinte bizonyosan sosem volt az említett ember tulajdona, mert kb. 6 éve birtokolom ezt a telefonszámot és a szolgáltatómtól új telefonszámként vásároltam. Ekkor elnézést kért az ügyintéző, udvariasan elbúcsúzott, azonban másnap újra hívtak és minden kezdődött előlről. Kértem tőlük, hogy felejtsenek el, töröljenek ki a listájukról, mert én már elmondtam 100-szor, hogy rossz helyen kopogtatnak. Már azt is mondtam, hogy amit ők művelnek az már jogi kategória: zaklatás. Amikor már betelt a pohár, akkor a hívást kezdeményező ügyintézőtél elkértem a cég nevét és hogy melyik irodából (színhely, város) telefonál, mire az ügyintézőnő azt mondta, hogy nem adhatja ki. Ez csak azért vicces, mert mikor felhívott, elmondta, melyik cég képviseletében telefonál... Kértem, hogy mivel most hadarta el éppen fél perce, miért nem mondhaná el még egyszer - de érthetően? Közölte, nem és már búcsúzott is. Ígérte, hogy törölnek a rendszerből, de ilyet már többször ígértek és persze sohasem teljesítették. Mindig rejtett számról hívtak és nem értettem a cég nevét, csak annyit, hogy Zrt. viszont már nagyon bosszantottak az ilyen hívások, mert  fölöslegesen rabolták az időmet. Ráadásul a telefonszámom titkos, no meg a zaklató cég nem is az én nevemmel hozta összefüggésbe ezt a telefonszámot, tehát egyértelmű, hogy valamiféle tévedésről, pl. adminisztrációs, adatrögzítési hibáról lehet szó. Sőt, volt, hogy az ügyintéző hölgy hívása előtt néhány órával egy fiatal férfi is hívott ugyanattól a Zrt-től, de ő is elhadarta a cége nevét és ő ugyanúgy nem érette meg, hogy nem vagyok Molnár János... A fiatalembert is kértem szépen, kedvesen, udvariasan, de így sem értettek meg... Aztán újra beszéltek velem, tehát újra nem értették meg a kérésemet, hogy töröljenek a rendszerből, de addigra már tudtam, hogy a cég neve: HSBC Credit Zrt. MIt lehet tenni az ilyen zaklató cégekkel kapcsolatban? Megváltoztatni nem akarom a telefonszámomat, mert 1. nekem nem kell menekülnöm senki és semmi elől, tehát nincs okom a szám megváltoztatására. 2. utánajárással jár és minden embernek jelezhetem, hogy megváltozott a telefonszámom, na meg egy minimális költsége van az új telefonszám kérésének is... én néhány ostoba ügyintéző miatt nem akarok 1 Ft-ot sem költeni arra, hogy megváltoztassam a telefonszámomat. Nem tudom, mit tehetnék, hogy végre békén hagyjanak ezek a piócák! Milyen módszer hatékony az ilyen cégekkel szemben? Ha nem fejezik be a zaklatást, beperelem őket, mert minden hanganyag kikérthető a szolgáltatómtól.

Több, mint egy hónapig szenvedtem a HSBC ügyintézőinek zaklatása miatt, majd végül panaszlevéllel fordultam a HSBC-hez (jelzem, hogy a honlapjukon összesen 3 e-mail cím szerepelt: 1. információs cím, 2. álláskeresőket toborzó cím, 3. egy jogász címe), melyben leírtam kérésemet, hogy fejezzék be a zaklatást. Erre érkezett egy válasz, mely szerint az ügyet kivizsgálták és jelezték, hogy a jövőben nem fognak keresni telefonon. És valóban, a levelem megírása után, 1 héten belül megoldódott a probléma. Azaz csak megoldódni látszott, hiszen 2 hónappal később kaptam egy SMS-t a HSBC Zrt-től: "Befizetési emlékeztető: kérjük ne felejtse el havi törlesztőrészletét időben rendezni. Köszönettel: HSBC Credit Zrt." Na ekkor nagyon-nagyon ideges lettem! Ezek szerint korábban hiába kértem levelemben, hogy töröljék adataimat, ezt nem tették meg (januári válaszukban erre utalást sem tettek). Ezt nem nevezném tisztességes hozzáállásnak! Én elhiszem, hogy ahol emberek dolgznak, ott előfordul a hiba, de ez már több a soknál! Nem igaz, hogy a HSBC mindig engem talál meg és engem óhajt zaklatni!
 
Januári panaszlevelemben azt ígértem nekik, hogy ha tovább zaklatnak, feljelentést teszek. Nos, a mai napon megszegték ígéretüket és a zaklatást folytatták, azaz nem törölték nyilvántartásukból a telefonszámomat! Mégis, hogy képzelik ezt? Elmondtam, leírtam ennek a cégnek korábban, hogy SOHA NEM VOLTAM, ÍGY MOST SEM VAGYOK AZ ÜGYFELÜK, DE EZEK UTÁN SOHA NEM IS AKAROK AZ LENNI!

Az ügyet jelentettem a PSZÁF-nak, valamint az NFH-nak. Az NFH tájékoztatása szerint ha mégis jönnek a hívások/SMS-ek az Önök cégének ügyintézőitől, akkor tegyek feljelentést a területileg illetékes rendőrkapitányságon. Számomra az bosszantó, hogy ha ez a cég nem képes alapvető információkat megérteni, hogyan végezhetnek minőségi munkát?

Köszönettel: S. D. G.

2009. januárjában ezt válaszolta panaszlevelemre a HSBC (furcsa, hogy nincs neve a munkatársaiknak... nem mintha én megadtam volna nekik a nevemet, de nekem van mitől félnem, mert ezek levakarhatatlan piócák):

    Tisztelt Hölgyem!

    A HSBC Credit Zrt.-hez 2009. január 15-én beérkezett elektronikus levelére
    engedje meg, hogy az alábbiakban válaszoljunk.

    Levele nyomán az ügyet kivizsgáltuk, és ezúton biztosítjuk Önt arról, hogy
    a jövőben nem fogják telefonon keresni munkatársaink.

    Az okozott kellemetlenségekért utólagosan is elnézését kérjük.

    Tisztelettel:

    HSBC Credit Zrt.


Ezek után bízzak meg ebben a bankban? Higgyek nekik, hogy nem zaklatnak??? Nem fog menni...

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 00:05:01

tartok tole ezse ofeliaje
de elolvasom aze'

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 00:12:41

z most olyan olcso poen lenne leirni hogy mi az a zrt
meghogy mennyivel tartozol nekik es tuti nem volt z eletedben egy db molnar lajos se?

hat egyel feljelentest
de nem hiszem barmi is valtozik
ha meg egyszer hivnak jelentsd fel oket
bar semmi eredmenye nem lesz asszem

most a helyes megoldason gondolkodom
Maryt hivogatta az exbaratja, O meg nem akart cirkuszt es lecserelte a telefonszamat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 00:16:35

amugy engem is hivogatott egy credit ceg majdnem minden reggel
egyszer nagyon elborult az agyam
azota nem hivnak

B o r a t 2009.04.02. 00:17:58

Fel kell jelenteni őket....
Vagy ha hivnak, akkor mond h Te vagy Molnár János :D

ton-ton 2009.04.02. 00:26:06

...én az életben nem vettem még fel rejtett számról történt hívást...vagy kinyomom, vagy felveszem, de hagyom, hogy ugasson magába...hánemháde?...

gabest1 2009.04.02. 00:30:11

okos enged, szamár szenved, egyszer rá kell bólintani mindenre amit kérdezni akarnak és el van intézve.

boldiii 2009.04.02. 00:44:26

Az Adatvédelmi Biztos a te barátod!

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2009.04.02. 00:46:56

kommenteket is elolvastam, hirt is vegig... alszanak az emberek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 00:50:41

@boldii:
aze ne komolytalankodjunk
felhivod Dr jori Andrast, hogy engem hivogat egy zrt?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 00:53:17

@Mao elvtárs:
meg 7 ora sincs elvtars es brassoit keszitek

ezt a Molnar Janost kene megkeresni valahogy, fizessen meg ilyenek lehet 1 szam az elteres, vagy megadta kamubol SDG-jet
hivd fel a zrt-t es kerdezd meg molnar janos cimet

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.04.02. 00:55:37

Engem minden hónapban felhívnak. Mindig a csekk esedékessége utáni első munkanapon. Csak annyit kérdeznek, hogy befizettem-e a csekket. Pedig sosem volt még csak késés sem. Ráadásul egy külső cégnek van kiadva a telefonos munka, így hiába mondom, hogy ne aggódjanak. Meg sem merem kérdezni, hogy ezeknek a hívásoknak a költségét ki fizteti.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 00:56:51

jaja
hivd fel /an Szabados Mariat/ es kuldd el a francba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 00:58:10

@ReWriter:
Molnar Janos naturlich

es hol van mamapici csekkes posztja/?

kugel2 2009.04.02. 01:04:04

Mi is igy jartunk. Az USA-ban. Egy fazon a mi telefonszamunkat adja meg mindenhol. Tobbnyire penzugyi cegektol (behajtok?) hivnak, de pl iskolabol is, miszerint valami gyerkoc aznap nem ment iskolaba. Az interneten is lattam hirdetest a (gondolom, kamu) bizniszevel meg a mi szamunkkal. Feljelentest tettem a rendorsegen, de nem igazan sikerult megertetnum veluk, hogy nem azokat vadolom, akik hivnak, hanem aki a mi szamunkkal visszael. Marad a szamcsere, es persze semmi garancia, hogy az uj szam jobb lesz (csak arra, hogy az uj szam nem lesz rajta a do-not-call listan, ezert minden marketingos hivhat egy atfutasi ideig). Szivas, duhito, de azert van ennel nagyobb gondom is.

theutat villám 2009.04.02. 01:42:30

Én csak egyet nem értek: ha név nélkül írtad a levelet, akkor honnan tudták, hogy nő vagy (Tisztelt Hölgyem)???

mókus 2009.04.02. 02:57:06

ha mindig ugyanakkor hívnak, egyszer felvehetnéd magnóra, vagy átadhatnád a telefont egy rendőrnek

villám: a posztoló nem névtelenül írt a zaklatóknak

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.04.02. 03:33:47

Egyik ismerősöm Zeptert árul, a bioptron lámpa-féle vonalon. Néha összeül a biztosítós haverjával, elcserélik a címeket, aztán akit tegnap még biztosítással zaklattak, azt majd termékbemutatóra invitálják, akit meg a zeptertől hívtak, holnap már biztosítást sóznak rá.

Hát így megy ez.

Szűcslaci 2009.04.02. 05:09:56

Én sem szeretem azokat, akiket úgy hívnak, hogy Unknown, meg Call, meg ilyesmi. Ezért ugyan felveszem az ilyen hívásokat, de attól függően, hogy milyen passzban vagyok, nevelési célzatú megjegyzéseket szoktam tenni. Nemrégiben olyan passzban voltam, hogy felvettem és belehadartam, hogy mivel nem küldte el a számát, nem akartok vele beszélni - és kinyomtam. Egy percen belül ismét csöngött. Megint előadtam ezt, mire közölte, hogy sajnos nem tudja elküldeni a számot. Együttérzésemről biztosítottam, majd kinyomtam. Azonnal csöngött ismét, de akkor már kiírt egy számot. Ugyanaz a fazon volt, kért, hogy hívjam már vissza, mert ez nem az ő telefonja. Visszahívtam. Kiderült, azért hívogat, mert egy millát akart utalni - vettek egy cuccot tőlem - de nem tudta elküldeni a pénzt, mert a netbankja nem ismerte az IBAN fogalmát.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.04.02. 05:17:08

Hogy működik a hívószám letiltás technikailag? a hívást kezdeményező szolgáltatója már nem küldi el a hívt fogadó szolgáltatójának, vagy még a fogadó szolgáltató is megkapja, csak már a hívott fél nem?


Kis naívan remeknek tartanék egy olyan rémesen egyszerű rendszert, hogy minekután nemkivánt zaklató kívást kap az ember, betárcsáz egy megadott számot és ott az autómata kedvesen közli, hogy tisztelt ügyfelünk, többet önt az előző számról nem érik el. Köszönjük, legyen szép napja.

...

Rejtett a Szám 2009.04.02. 05:26:21

@Szűcslaci: Muhaha!
Szétröhögtem magam! Akár igaz, akár nem.

A posthoz: abban a rohadt országban mindent csak erőszakoskodással lehet megoldani.
Ha normálisan beszélek velük, nem értik.
Ha leugatom a fejét és az ügyvédtől a pofonig (embere válogatja) mindent beigérek, láss csodát, MÚKODIKK.

Üdv Seattle-ből.

Béla12 2009.04.02. 06:01:42

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:

Nincs szükség a remek szolgáltatásra, adott a telefonban a hívásszűrés opció :] a jobbak tudják a pozitív és negatív szűrést is (csak kit engedjen be, csak kit NE engedjen be)

bár tény, hogy kényelmetlen, de ki küzdjön az ember saját nyugalmáért, ha nem saját maga :]

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.04.02. 06:12:31

@Béla12: nem értjük egymást... én nem akarok általánosságban előre minden ismeretlent letiltani, csak azokat akik hülyeséggel hívtak.

Luxa · http://blog.luxa.hu 2009.04.02. 06:17:03

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:
Technikailag bé, tehát csak te nem kapod meg, a szolgáltatód igen.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.04.02. 06:19:43

@Luxa: Akkor erre azt mondanám, hogy tök egyszerű, csak akarni kéne a szolgáltatóknak... :) de lehet, hogy többet ér nekik a kéretlen hívásokból származó bevétel mint az ügyfél nyugalma :(

Béla12 2009.04.02. 06:20:10

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:

igaz, ismeretlen számmal sok semmit nem lehet kezdeni :( marad a felvett telefon az asztal sarkán, aztán csak leteszi valamikor. Neki is van költségkeret; kivéve persze ha VoIP-ről beszél ingyen mert akkor nincs menekvés :))))

Marad a lelki állóképesség és nem hagyni magunkat felhúzni ilyeneken. Kellene valami központi hely, ahol az ilyen telefonos zaklatásokat követni lehet. Szolgáltató ilyet biztosan nem indít.

Blog, fórum, ilyesmi.

lodenkabat 2009.04.02. 06:33:32

Látom ez egy provident klón cég. Örülök posztnak, néhány "barátom" hamarosan sok-sok telefont fog kapni...ugyanazok, akik már sok üdülésijog ajánlatot is kaptak. Akkor sokáig ki volt kapcsolva telefonjuk.

Luxa · http://blog.luxa.hu 2009.04.02. 06:38:02

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:
Igazából nem értem, mert nem nagy szám ilyet megcsinálni egy modern központban, sztem része is a vonatkozó beállítási lehetőségeknek. És mondjuk lehetne flat-rate vagy egyszeri díjas szolgáltatás, és akkor ők is látnának belőle bevételt. (Ingyen is lehetne persze, de...) Hmm, megkérdezek valakit, aki ebben jobban benne van, hogy miért nincs még ilyen.

hulyemagyar 2009.04.02. 06:39:05

Nem vagyok hajlandó rejtett telszámos hívásokat fogadni.

Béla12 2009.04.02. 06:44:59

sok helyen egyébként tiltják a hívószám kijelzést, evvel biztosítják a telefonközpontos nyugalmát :) a mellékszámot ugyanis a készülék nem tudja kijelezni, ha meg visszahívsz közlik hogy ennél a cégnél többszázan dolgoznak így nem tudják ki kereshetett Téged. Így inkább le is tiltják a számot hogy ne lásd kiről van szó. Ez is egy logika. Igy működik például egy 30e hallgatót okító egyetem is és még sokan mások.

A nem veszem fel a rejtett számot, meg olyan mint a lottó. Sosem tudod jót vagy rosszat kapsz :)

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.04.02. 06:45:06

@Luxa: ohhh... köszönjük a kérdezést:) a kereskedelmi vér azért látszik rajtad, egyből a bevétel oldalát nézted :)

Luxa · http://blog.luxa.hu 2009.04.02. 06:51:28

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:
Nem kereskedelemben mozgok, csak ebben a gonosz világban semmi sincs ingyen. :)
(Meg a szolgáltatóknak is kell valamiből fedezni a kiépítési/egyéb költségeket, ha már a nekik minimális költségű nemzetközi hívásokból adódó bevételt korlátozzák...)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.02. 06:54:29

@hagyma: Jó hajnalz Mindenkinek

dr Csányi a ZOTP-töl tudna-e segiteni?

A55ho1e 2009.04.02. 07:14:33

A harmadik telefon után üvöltve kellett volna a jó büdös k.. annyába és még pár helyre elküldeni őket. Mingyá lekoptak volna.

Ofélia . 2009.04.02. 07:16:37

Egy nagy szerencsém van a zaklatókkal szemben: a telefonom a 78 éves anyám nevén van és annak idején csak a költségvonzatok miatt nam irattam át viszont most már csak néhány cégnek vagyok célszemély:)))

Így is lehet az ember sikeres:)) de azért néhány nyugdílyasokkal foglalkozó alapítványnak nevezett bűnszövetkezet még kérdezget a gyaralási szokásaimrol:DD

A férfihang és a háttéranyázás nem zavarja őket de azért néha nagyon sajnálom a szerencsétleneket akiknek ez a munkájuk:((

Ofélia . 2009.04.02. 07:17:41

@A55ho1e: Óriási tévedés!!! nem kopnak le:((

Yeto 2009.04.02. 07:18:53

Engem a Creditexpress keresett párszor, mindenféle parkolós cuccok miatt, személyesen, telefonom, levélben. Cégnyilvántartásból kikerestem a tulajdonos / igazgató nevét, címét, és az otthoni címére írtam neki pár keresetlen szót. Azóta nyugi van.

mókus 2009.04.02. 07:38:18

@hagyma: én krumplipürét csináltam reggelire

Boo 2009.04.02. 07:47:51

Én meg nem sajnálnám kifizetni az infót a főnökük magántelefonszámaiért, és állandóan hívogatnám, hogy töröljenek.

loAKEZ 2009.04.02. 07:54:24

Engem az "izébank" hívogat, nem naponta, de hetente. Az sem jobb ennél.

Impega 2009.04.02. 07:58:09

Megerkezett az elso fecske :) Jo Reggelt!

Fairy Girl 2009.04.02. 07:58:51

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda: Megoldás: a titkárnő :) A legjobb szűrő.

Énbagoly 2009.04.02. 08:00:19

Azt hiszem én sikeres vagyok, mert nem szoktak hívogatni ilyenek.
Mondjuk már időtlen-idők óta ez a telefonszámom.

Gróf Úr 2009.04.02. 08:01:36

Viszonylag egyszerű: türelmesen végighallgatod, visszakérdezel, nyújtod a beszélgetést, majd jó 10 perc után sajnálkozol, hogy momentán nem tudsz segíteni, mert hároméves kiküldetésben vagy Bogotában. Garantáltan törlik a számod.

segitoember 2009.04.02. 08:08:10

Én fél évig szopattam egy "rejtett szám" biztosítós csajt, aki harmadszorra sem fogta fel, hogy nem érdekel a szenzációs ajánlata, mire látszólag belementem hogy személyesen mondja el. Kb. harminc találkát beszéltünk meg, amire "nem tudtam elmenni" és végül kirángattam vidékre ahol "dolgoztam" és sajnos "közbejött valami". Azóta nem hívott.

Mondjuk én nem vagyok ennyire ideges természet, mint a postoló, inkább vissza szivatok.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 08:08:34

aljasság

ha édesapámat, az igazit még 1x zaklatja az intrum justitia, hogy ő valamilyen ovidius, és fizessen, bézbólütővel verem szét az irodájukat.

és mindenkinek aki ezt teszi.

Idet 2009.04.02. 08:09:05

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Pont ezt akartam hozzáfűzni, hogy a nyomorult alkalmazottakon verjük le a balsaja frusztráciját, akiknek ez a munkájuk, ami sz@r is, rosszul fizetett is, el is veszíthetik...
Gróf Úr módszere nem rossz, én is ezt szoktam alkalmazni, a fent említettek miatt. Alkalmazott is emberből van.

kedvesibolya 2009.04.02. 08:09:28

Régen nekem is volt ilyen ügyem.
Folyton más kerestek a telefonomon.
Egyszer belementem, hogy én vagyok az, akit keresnek. Mi is pompásan egyeztettünk.
Jó móka volt.

Ofélia . 2009.04.02. 08:18:29

@Impega: Régen lemaradtál már el is aludsz??:))

@mamapicilánya/mpl: Neked minha lett volna vállrol indítható rakétád:)). Használd a vezetőség ellen!!!

Idet 2009.04.02. 08:19:32

@mókus: + hagyma: De sok időtök van!

Impega 2009.04.02. 08:20:51

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: En ? Nem. Igy is en vagyok minden reggel az elso az irodaban. Vagy miert is? Lemaradtam valamirol?

Ofélia . 2009.04.02. 08:21:57

@Gróf Úr: A módszer nem rossz!! nade az (húsleves tyúkbol finommetéltel) ebédem közben??:((

Ofélia . 2009.04.02. 08:23:02

@Impega: Hát talán a portörlésröl....

Impega 2009.04.02. 08:24:01

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Na jo .Valtsunk temat Draga Ofélia. Szemuveg, lett vagy nem?

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2009.04.02. 08:24:27

Én egy idö után biztos elkezdtem volna kiadni magam annak akit épp keresnek és mindnféle fals információt adtam volna meg nekik. Elöbb-utóbb lejött volna nekik hogy valami nem "stimmel".

Ofélia . 2009.04.02. 08:25:38

@Impega: Kész van most szólt az optikus!!

Midjárt megyek érte:)))

Impega 2009.04.02. 08:30:24

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Nagyszeru. Remelem az atvetelbol nem lesz uj poszt;)

Idet 2009.04.02. 08:31:46

Engem egy időben személyesen zaklattak a különféle szekták lejáróemberei. Nem írom le melyik volt a legerőszakosabb és a legkitartóbb, két bundás hölgyemény személyében. Amikor már x-edik esetben sem voltak hajlandók békén hagyni, egyszer behívtam őket, rászántam fél órát, és elbeszélgettem velük a Bibliáról, amit állandóan a figyelmembe ajánlgattak. Kvázi vizsgáztattam egy kicsit, van némi hozzáértésem. Soha többé nem jöttek, a többiek sem. Ugyanazzal a fegyverrel kell visszalőni.

Ofélia . 2009.04.02. 08:33:40

Most hívott fel x bank a MUNKAHELYEMEN személyi kölcsönt kinált nekem személyesen!!!!

Mikor lebeszéltem róla akkor megkérdezte, hogy nem e tudok valakit akinek szüksége lenne rá!!!

Arra a kérdésre,hogy honnan a zeusz segglyukábol tudja a munkahelyi számomat lecsapta:(((

Mi lessz itten mááá?:)))

É2I 2009.04.02. 08:34:54

Az is lehet megoldás, ha annyit mondassz:

-Ha tizenöt év múlva kijövök a börtönből, átgondolom az ajánlatát.
-Egy pillanat, leütöm még ezt a köcsögöt, aztán beszélhetünk.
-Tisztelt választó polgár! Ön bizonyára tudja, nemsokára itt a választás ide...
-Halló, tessék! Rendőrfőkapitányság.
-Halló! Ön a fogyasztóvédelmi hatóság üzenetrözítőjét hallja. Bejelentését, kérjük tegye meg a s...

Egyébként meg rögzíteni a hívást, rendőrségi feljelentést megtenni.
És egy _darabig_ nyugtod lesz.

Ofélia . 2009.04.02. 08:38:49

@É2I: Ez a rögzítem a hívását az esetek nagy részében bejön:))

Állítom, hogy jobb mint anyázni:((

Ofélia . 2009.04.02. 08:41:24

@Idet: A szekták az egy külön misét megér:((

De az "én egy ateista kommunista vagyok" hozzászólás meglepő eredményeket szokott hozni:))

Impega 2009.04.02. 08:43:13

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Nekem volt mar olyan, hogy kufoldiul kezdtem el hablatyolni. Nem banknek, hanem telefonos cegnek

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.04.02. 08:45:35

minden együttérzésem a postíróé, ugyanakkor -ahogy most őt is-, mindig is sajnáltam a puhapöcsűeket :)

Engem kettőnél többször ilyenek nem szoktak hívni. Az elsőnél határozott hangon küldöm el őket a francba, ha mégis van második hívás, ott már trágárul üvöltözve. Még sosem volt harmadik.
Bár a HSBC még nem keresett, de ajánlom magamat :)

betépett felhasználó 2009.04.02. 08:48:28

Itt Molnar Janos, hallom kerestek...

É2I 2009.04.02. 08:51:06

Hozzám jöttek ezek a kétméteres, fehéringes, feketenadrágos, jólfésült csávók.
Kicsit tört, de jó magyarsággal elkezték a mondandójukat.
Válaszoltam nekik, szar, de tört angolsággal, hogy engem nem érdekel, de megadom a sógorom címét amerikában. Őt, biztosan tudom, érdekli ez a téma.
Megadtam. :P
Elköszöntek.
Észre sem vették, hogy fordított nyelven társalgunk. :DDD
A sógorom még nem szólt, hogy kértek volna ezek bármit is. Pedig a cím, az tuti jó volt. ;P

kenguru30 2009.04.02. 08:53:12

Engem is hívogattak, én valóban az ügyfelük voltam. Amikor egyből azzal kezdte, hogy azonosítsam magam, mondam neki, hogy azonosítsa ő először magát. Mikor másnap megint hívtak, akkor elküldtem őket az k anyjukba, azóta béke van. Szegény szenvedő alany szerintem túlzottan türelmes volt, és ezért szívásra ítéltetett

Pilgram (törölt) 2009.04.02. 08:56:09

na ilyenkor kell bemondani a T. ügyintézőnek, hogy ha még egyszer valaki zaklatni mer telefonon, megbaszom anyádat a ravatalodon. általában ez be szokott jönni, utána se sms, se semmi nem jön.
idióták. neked meg birkatürelmed T. posztíró.

-Gyöngyibaba- 2009.04.02. 08:56:52

@É2I: még ők a legnormálisabbak a vallási zakkantak közül. És nem utolsó sorban van köztük egy-két jó pasas ;)

j311 2009.04.02. 08:59:38

Most hívtam Molnár Jánost, hogy ugyan fizesse már be a havi törlesztőt, de megint a titkárnője vette fel és közölte, hogy hat éve nincs Molnár János ezen a telefonszámon.
Felháborító, hogy azt hiszik az ügyfelek ilyen könnyen letagadtathatják magukat...

É2I 2009.04.02. 09:02:13

@-Gyöngyibaba-:
Hát ja. De a pasasok max Irént érdeklik.
Ő meg ritkán jön elő.
Nem is ajánlom neki, én sem, mivel biztos megvette volna a bibliát aranybetűs bőrkötésben. Vagy odafizette volna az összes vagyonom.
Bár, ha tenyészménnek szervezték volna be, beztos elengedem. Elég szűkös a hely idebent hármunknak.

Ofélia . 2009.04.02. 09:03:27

@É2I: A sógorod most csendben bérel egy lopakodót és a rakéta gps koordinátája is pontos lessz:)

nius 2009.04.02. 09:14:25

Minket is ugyanígy hívogattak. Mi megváltoztattuk a számunkat.

É2I 2009.04.02. 09:16:28

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Á, nem kell ismeri skype címem. Ott is elküldheti. De csak fakkokat szokott.

Én mondtam már neki; hogy pakk, nem fakk. Már teljesen elfelejtessz hungarisul...
:P

Blany 2009.04.02. 09:16:48

A rosszemlékű matáv hívogatott sokáig annak ellenére, hogy amikor aláírtam az előfizető szerződést, mindjárt beikszeltem, hogy nem akarok semmi ajánlatot kapni tőlük. Néhányszor hívtak, mondtam, nem akarok semmit, és különben is azt mondtam, hagyjanak békén. Mikor elegem lett, a következőt csináltam: ahogy elkezdte mondani, mit akar, visszakérdeztem, hogy ugye rögzítik a beszélgetést, és hogy ne értse félre, nem az ügyintézővel van gondom, üzenem a főnökeinek, hogy ha még egyszer felhív valaki bármilyen ajánlattal, megyek a rendőrségre és Adatvédelmi Biztoshoz. Ügyintéző még meg is köszönte, aztán többet nem hívtak.

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 09:17:55

@segitoember: ez jóóó:) A krónikus hívogatókkal szemben úgy látszik ezt kell alkalmazni

nius 2009.04.02. 09:18:29

Egyszer keresték a Ló Helént, mondtam nekik én vagyok az, erre mondták hogy valami autópálya-matrica-tartozás ügyében keresnek. Mondtam erre hogy ti meg megszoptátok a faszt tövig, mert nem hogy Ló, de még Helén se vagyok és különben is menjetek az anyátokba. Ezeket az sem zavartatta különösebben, két nap múlva ugyanúgy hívtak.

Balance Of Power 2009.04.02. 09:31:13

Faszkivan. Mostanaban megtalalt a nemtommilyen alkuszceg, hogy lepjek at az Evgyuruk magannyugdijpenztarba (OTP-s vagyok) - ebben van is valami racio. Elkuldte a papirokat, visszahiv, mondom, igen, gondolkozom rajta, majd dontok. Akkor jovo heten visszahiv. Mondom, ne hivjon, mert nem biztos, hogy eldontom jovo hetig. Jo, akkor egy honap mulva. Jol van, akkor baszd meg.
Aztan: Capital Partners kb. havonta 2x. Allasajanlattal. Ezek bazzeg felmennek a CV online-ra es mindenkit felhivnak - valamiert nem zavarja oket, hogy baromira nem penzugyi teruleten dolgozik valaki.
De a legzsenialisabb: ING - pezugyi tervezo program, kvazi megjosolja, milyen lesz a penzugyi helyzeted x ev-ev-evtized mulva a jelenlegi korulmenyek alapjan. Na, ezen majdnem hangosan felrohogtem.

Persze ertheto ez az egesz, minden penzugyi ceg valamilyen szinten szarban van.

É2I 2009.04.02. 09:31:53

@nius:
Egyszer bediktáltam a nevem egy ilyen ügynöknek -nyilván nem az igazit.

Mondom: Elefánt Elemér. Rögzítette. Megbeszéltük a nagy ajánlatot.

Azután később tudtam meg; van ilyen nevű emberke.

Ezúton is szeretnék magamnak sünöket kérni a nevében.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.04.02. 09:34:03

"Hozzám jöttek ezek a kétméteres, fehéringes, feketenadrágos, jólfésült csávók."

Ne basztassuk már ezeket! Aranyos gyerekek Utah-ból. Évekig gyűjtöttek arra, hogy eljöhessenek ide téríteni, még a nyelvünket is megtanulták. Simán megmondod hogy nem érdekel, és megkínálod őket egy pohár limonádéval.

Idet 2009.04.02. 09:35:43

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Nálam nem jött be, még jobban meg akarták téríteni szegény pokolba tartó lelkemet. A vizsgáztatás jött be, a több, mint hiányos ismeretekkel. Nagyon utálták, öröm volt nézni, ahogy feszengenek.
Impega: ez jó! Magyarul sem tudnak, hát még külföldiül!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.04.02. 09:36:18

"Mondtam erre hogy ti meg megszoptátok a faszt tövig, mert nem hogy Ló, de még Helén se vagyok és különben is menjetek az anyátokba."

Legurultam a székről.

Balance Of Power 2009.04.02. 09:38:07

@Idet: Lakasba beengedni?! Leultetni? Nem tulzas ez egy kicsit? Nyilvan a legynek sem artanak, de akkor is...

Idet 2009.04.02. 09:43:55

@atpijkamo: Igazad van! Kaptam tőlük egy Aranykönyvet, ami már összehasonlításnak is érdekes. Rendesek voltak, mondták, hogy honvágyuk van, meg mindenki ezt a többnejűség-dolgot firtatja.

Idet 2009.04.02. 09:47:59

@Balance Of Power: Igen, első hallásra nagy könnyelműségnek tűnhet, de ezek legalább garantáltan nem lopnak, tényleg. Legalábbis direktben nem. Így viszont egyszer s mindenkorra megszabadultam tőlük, és még a gonosz májam jól is szórakozott.

Szippantós 2009.04.02. 09:50:27

Tiszta Capital Partners...

Idet 2009.04.02. 09:59:46

@-Gyöngyibaba-: Hááát...ha te szeretsz szüzek betanításával vesződni...egy darab olyant sem láttam, hogy elindult volna a nyálelválasztásom! Lehet, hogy csak nem volt szerencsém, de én csak csupa kamaszfazonú, rózsaszínképű pattanásossal találkoztam, akiknek inkább még a mami babusgatására lett volna szüksége, mint térítőmunkára Európában, és éppen itt, a szívatás-átverés-umbulda fővárosában!

É2I 2009.04.02. 10:03:34

@atpijkamo:
Nem baxtatom őket.
Úja átolvastam, én nem találtam, csak a sógorom baxtatását. :)
És teljesen emberi hangon mondtam, hogy megvan a saját hitem, úgyhogy köszi.

Azt meg hogy, kétméteresek, fehér ingben, fekete nadrágban jönnek, cáfold meg :P

Mille38 2009.04.02. 10:06:35

Szerintem a hölgynek azt kellett volna válaszolnia erőltetetten vékony hangon: "IGEN, Molnár János vagyok, miben segíthetek? " ...
Aztán hogy erre mit lépnek, attól függően tovább hasonlóképp.

grigorij (törölt) 2009.04.02. 10:09:22

Pár éve én is így jártam... A T-náci telefonos cég vezetékes előfizetésemen kaptam napi 3-6 hívást, értelemszerűen rejtett hívószámról.
Mivel SMS értesítés be volt állítva, ezeket a nem ismert számú hívások számomra anyagi kárt is jelentettek...
Kértem a T-náci munkatársát, hogy adják már ki nekem, az elmúlt egy-két hónap hívólistáját, mivel zaklatnak és jogi útra terelném a dolgot!

Nem adták, mert a hazai idióta és retardált jogvédő meg mittudomén milyen rendszer szerint tilos!
Mondom, hogy én lennék az ÜGYFÉL, én FIZETEK nekik, tehát jó lenne, ha nem a bűnöző zaklatókat védenék velem szemben...
Nem lehet, mondták én meg megszüntettem velük mindenfajta kapcsolatot...

mókus 2009.04.02. 10:13:37

@Idet: bocs, hogy igényes reggelit csinálok

É2I 2009.04.02. 10:15:38

@grigorij:

Tényleg nem adhatjáki.
De!
Elméssz a rendőreihez, feljelentést teszel. Ők hivatalból a nyomozáshoz megkérik. Itt eldöntheted annyiban hagyod-e vagy sem.
De!
A számot már egy kis csalafintasággal megkaphatod, egy jólelkű biztosúrtól. (Vagy sem ;)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.02. 10:24:00

@mamapicilánya/mpl: Ne haragudj, de én csak a munkámat végzem. Arrol nem tehetek, hogy nem vettetek park.jegyet

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.02. 10:27:55

@É2I: "hogy pakk"
Nyilas Misi jol van?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 10:28:58

@horex:

apám nem ovidius

nem tud vezetni

nincs tartozása

tehát alaptalanul baxtacc

Other People 2009.04.02. 10:30:26

A titok az, hogy kik dolgoznak most a HSBC-ben. Van egy jól meghatározható csoport, akik bankoktól, biztosítókig, telekommunikációs, telemarketinges cégekig mindenhol feltűntek már, mindenhol ugyanazt a sz@r rendszert építik ki, majd néhány év múlva egy birka HR-es még több pénzért elviszi őket egy másik multihoz, telemarketinges nagy céghez. Ráadásul ezek az emberek a "tudásukat" klónozzák.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.02. 10:30:39

@mamapicilánya/mpl: Vett parkolási jegyet vagy nem?
Igen/Nem választ kérek

Kakula Zé 2009.04.02. 10:34:48

Jaja Capital Partners havonta felhív, hogy deakkor csakmost jegyezzek három csomag részvényt, harmincmilkáért darabját, de ne sokáig gondolkozzak ,mer mingyá elfogy.
Már öt telefon és e-mail váltás van a hátam mögött, hogy kitöröltessem magam a nyilvántartásukból, de semmi eredmény. Mindig megígérik aztán újrahívnak, most már Debrecenből is.
A vicc az egészben, hogy soha nem volt még egy-milliós megtakarításom se nemhogy harminc...

detor 2009.04.02. 10:34:54

Engem kb egy eve egy Holgy hivagotott ugy ket naponta es Eemilt kereste, en persze nem ismerek semmilyen Emilt... Az elejen probaltam mondogatni, hogy teves szam, de aztan mar zokogva kozolte, hogy O nem erti miert nem akar beszelni vele Emil, es miert tagadtatja le magat es, hogy en mekkora egy szemet vagyok, hogy ebben meg segitek is neki! :) Egy ido feladtam es vagy nem vettem fel vagy heleyeseltem, hogy ez szeritem sem szep dolog Emiltol...

Lehet ilyen esetekben siman kell beszelgetni az ugyintezovel, iszonyu hulyeket kerdezni. Szerintem a masodik ablakon kidobott ora utan nem hivnak tobbet az embert. Persze a fene sem akar erre eltolni ket orat, de meg mindig jobb mint ilyen idiotakon idgeskedni..

Poirot 2009.04.02. 10:40:12

A HSBC Credit Zrt-vel kapcsolatban annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy 2007-ben vettünk fel egy áruhitelt (akkor még a Beneficial-nél), másfél éve fizetjük rendesen a havi részleteket, ennek köszönhetően nem egyszer kaptunk már ömlengő levelet arról, hogy mennyire jó ügyfeleik vagyunk, és köszönik szépen, valamint nem akarnánk-e további hiteleket felvenni. (Nem akartunk.)
Idén márciusban fordult elő először, hogy kisebb anyagi zavar folytán a március 29-én esedékes csekket, csak 4 nappal később tudtuk befizetni. (Vagyis ma.) 29. vasárnap volt, kedden, vagyis 31-én csörgött a telefon, a HSBC munkatársa intézett hozzánk egy dörgedelmet, hogy hát mi nem fizettünk, úgyhogy most megfizetünk, már ki is postázták (!) a plusz 3000 valamennyi Forintos büntetést, valamint nyomatékosan kérnek, hogy azonnal fizessük be a 10085 Ft-os elmaradásunkat. Értem én, hogy végülis vállaltuk, hogy mindig határidőre fizetjük a törlesztőrészleteket, és ez így is volt eddig, és remélhetőleg ezután is így lesz. Én, ha kések a befizetésekkel esetleg, késedelmi kamatot is fizetek szó nélkül. De ilyen fokú türelmetlenségre nem számítottam... Úgyhogy mostmár nem szeretem őket.

Balance Of Power 2009.04.02. 10:52:01

@detor: LOL - de hat az Emilt kereso holgy nem penzintezetbol telefolalt, vagy igen? :))))
Ki kellett volna deriteni, jo csaj-e, hatna megeri Emilnek lenni.

Balance Of Power 2009.04.02. 10:57:36

@Poirot: Ez kocsogseg reszukrol. Nekem a BB-nel van az autohitel, van hogy 1-2 napot elcsuszik, mondjuk ha a hatarido hetvege es kov. hetfon vagy elozo penteken utalom, de hivogatni sose hivtak. Egyszer volt, hogy az aktualis fizetesi ertesiton rajta volt az elozo reszlet minuszban, felhivtam oket, hogy engem ne tuntessenek fel rossz szinben - mondtak, hogy bocsi, de hat a rendszer meg a lekonyveles igy meg ugy. Szoval tkp. ok kertek elnezest.
Tenyleg nem ertem ezt az agressziv magatartast, ha valaki evek ota fizet rendesen. Mert hogy a renitens, hetekkel kesoket hivogatjak, az egy dolog.

Kamatra cserélt szerelem 2009.04.02. 11:11:06

Bele kell kürtölni egy nagyot a telefonba ahogy felveszed.

pete shelley 2009.04.02. 11:17:27

Engem is zaklattak sokáig,és miután már nem vettem fel nekik,egy zseniális trükkel elérték,hogy én hívjam fel őket.Küldtek egy levelet,hogy túlfizettem a hitelem,fel kellett hívnom egy számot és akkor ismét rá akartak beszélni egy újabb hitelre.A túlfizetést egyébként azóta sem kaptam vissza.

MP 2009.04.02. 11:19:02

@horex: Senki sem haragszik. A gond az hogy te s a fajtád akkor is zaklat ha nincs igaza!

A'sel 2009.04.02. 11:20:11

en voltam ugyfel naluk.

teljesen korrekten viselkedtek.
soha nem zaklattak soha nem kuldtek meg csak figyelmezteto sms-t sem.
2x kaptam toluk 2 ev alatt akkor is azert mert lejart a hitelem amit felvettem azt is postai level formajaban.

tehat erthetetlen szamomra ez a dolog.
valoszinuleg tenyleg adminisztracios hiba lehetett + emberi figyelmetlenseg.

egy ilyen incidens miatt nem lehet elitelni valakit vagy valamit max megitelni.

rejtett szamokat alapbol leszarom csak akkor veszem fel ha ismeros keres vagy latom a telszamot a kijelzon. bar azt is hebe hoba csak :D

gabika1979 2009.04.02. 11:22:21

Az a gáz, hogy aki a követeléskezelés piszkos részét végzi, vagyis a hívogatást, az adott eredmények és utasítások alapján dolgozik, nem okoz neki extra gyönyört, ha három napos késedelemért leüvölti a fejed, őt is ellenőrzik, ez a munkája. A fogyasztási hiteleknél alapelv, hogy jobban odafigyelnek a pár napos késedelemre, mint egy jelzálog alapú hitelnél, hiszen az utóbbinál ott az ingatlanfedezet. Az viszont a cég morálját minősíti, hogy nem nézik meg az adós fizetési morálját, hogy milyen teljesítési múlt van mögötte. Nem lenne nagy utánajárás, csak egy kattintással több.

É2I 2009.04.02. 11:22:53

Egyszer este tizenegykor hívott valaki:
-Vasöntöde?
Mondom:
-Az. Önthetek egy kis vasat?
Erre nem letette?

Hozzá Szóló 2009.04.02. 11:24:04

@ton-ton: Erről van szó, rejtett számot nem veszünk föl. Ha a hívó SENKI, akkor én miért beszélnék vele? Én csak valakikkel szeretek beszélgetni, titkosügynökök menjenek a Falk Miksa utcába, aztán titkolózzanak ott egymás között :D

richelieu 2009.04.02. 11:26:11

Jó napot kívánok!

Molnár János vagyok, azt üzenték, kreres valaki...

:-)

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:27:45

Anyu egy időben azt mmondogatta, hogy "Tessék, szülészet"

gabika1979 2009.04.02. 11:29:03

@gabika1979:

Engem állásügyben hívtak egyszer hétvégén, kora este, nem kamu volt, azt akarták tesztelni, mennyire küldöm el őket a retekbe. Nagyon higgadt és cinikus voltam, mire felhívtak a következő munkanapon, hogy jöjjek bértárgyalásra, mert átmentem a hétvégi teszten... Részemről ennyi volt...

kisspete 2009.04.02. 11:29:10

En Angliaban elek evek ota es HSBC-nel van szamlam, de el nem tudom kepzelni, hogy ez az eset itt elofordulhasson. Szerintem ebben az esetben sem magat a bankot kellene okolni, hanem az otthoni mentalitast es az emberek kozonyet, ami sajnos mar lassan vissafordithatatlanna valik, igy teremtve meg egy kulturalt tarsadalom alapjat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.04.02. 11:29:36

@MP: Jaj, ha nem teszem ki a smájlit, akkor komolyan veszed/veszitek?
Vasrácsot hegesztek, nem ugyfélszolgálatos vagyok :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:30:11

@richelieu: igen

Molnár Jánosné

de nagyon


na, új posztot ágicának, hogy harmadikozhasson

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:32:02

@horex: én értettem a vitzet :):):)

szóval a bizonyítási teher a te válladat nyomja bébi, jogi képviselőm lesz jelen a tárgyaláson, hozzatok sok pízt kártéríteni

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 11:34:14

@☺ágica: így védekezem a mocskos kis nicktolvajok ellen, akik megtévesztik a blogfogyasztókat

Balance Of Power 2009.04.02. 11:35:45

@Hozzá Szóló: Ez hulyeseg, hogy "alapbol nem vesszuk fel". Sok ceg is ismeretlen szamrol hivja azokat, akik jelentkeztek hozzajuk egy allasra. Gondolom, ha melot keresel, teged is probalnak, aztan egy ido utan feladjak. A kedvedert nem fogjak a kozponti beallitast modosittatni.
Es aranyaiban legalabb annyi "rendes" szamrol hivo zaklato van, mint rejtett. Azt sem ertem, hogy amikor barataimat hivom irodai szamrol (szinten rejtett), tobben hozongenek, hogy "mi ez a rejtett szam?!"

☺ágica (törölt) 2009.04.02. 11:35:51

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: aha. Mik vannak? Egyesek ilyesmire képesek?


Új poszt?

Balance Of Power 2009.04.02. 11:37:23

@gabika1979: Azota te is lelkesen tesztelsz hetvegen? ;))))

gabika1979 2009.04.02. 11:48:40

@Balance Of Power: Éjjel-nappal, feltéve, ha a nyárspolgári családi életem engedi, hehehhehehe

Ower 2009.04.02. 12:08:02

Engem meg a Capital Zrt. zaklat 1-2 hetente, hogy vegyek értékpapírokat, olajrészvényt, válról indítható RPG-t stb. Kb. 26-szor kértem már, hogy töröljenek, de nem történt meg. Kiderült, hogy az ADATBANK.HU adta ki nekik cégem elérhetőségeit, ezáltal lettünk "potenciális áldozatok". Az adatbank.hu pedig a netről lopta le adatainkat, és pénzért árulja nem csak a Capitar Zrt-nek, hanem a Fórum Média kiadó, Gyermekétkeztetési alapítvány és társai pénznyelő cégeknek. Ilyen alapon én is beGOOGLE-zom ami a neten van és kaszálok???! Felháborító és egyben jogsértő magatartás ez a JAVA-ból
:):(

É2I 2009.04.02. 12:11:39

@gabika1979:

Ja. Volt egy olyan időszak, amikor azt tanították a bunkóképzőben, hogy ezt így kell.
Leellenőrzendő a delikvens igazi énjét.

Én akkor is elmondtam, ha este tizeegykor felvígy ilyen majom, hogy letszteljen, átnyúlok a telefonon. Ne legyen kedve ehhez a nagyon kúúl módszerhez többet.

Fűszermánia · http://fuszermania.blogspot.hu/ 2009.04.02. 12:38:18

Ezekkel nem szabad leállni!
Egyik megoldás: azonnal letenni a kagylót az asztalra oszt hadd pofázzon.
Ez még azzal fokozható, hogy ha annyit mondunk: mondja csak, hallgatom, nagyon is érdekel... és aztán letenni a kagylót az asztalra.
Az efféléknél én az első megoldást szoktam alkalmazni és még egyik sem hívott újra, miután percekig pofázott az üres éternek :))

Tarika · http://isitchristmas.com/ 2009.04.02. 12:45:55

@Hozzá Szóló: az invitel rendszere például nem ír ki telefonszámot. Tehát ezek szerint anyámnak sem venném fel a telefont :D

papugaja 2009.04.02. 13:27:41

Asszony:
- Már megint ez a privát szám, de eddig sose szólt bele, pedig már hívott ma is vagy háromszor! Beszélj már vele, nem tudom ki lehet az.
Én:
- Tessék.
- Üdvözlöm, Izébizé vagyok, XY-t keresem.
- Ez az ő telefonja. Milyen ügyben keresi?
- Izébizé vagyok, és a Frincfranc biztosítótól keresem. Kivel beszélek?
- A férje vagyok. Milyen ügyben keresi?
- Áhá! A felesége egy alkalommal (mintegy másfél éve!!!) kitöltött egy kérdőívet, és ebben hozzájárult, hogy ajánlatunkkal megkeressük. Tájékoztatom, hogy ezt a beszélgetést minőségbiztosítási okokból rögzítjük. Biztosítónk jelenleg igen kedvező lakásbiztosítást ajánl önöknek. Van már lakásbiztosításuk, érdekli esetleg az ajánlat?
- Nézze hölgyem, az a helyzet, hogy nem rendelkezünk biztosítással, de még csak lakásunk sincs.
- Ó. Nos, akkor azt hiszem tárgytalan. Köszönöm.
- Nincs mit. Jónapot.

gabika1979 2009.04.02. 13:30:26

Érdekes a hazai telefonálási kultúra. Egy félig haveri-félig munkakapcsolatom hívott a munkahelyem vezetékes számán, a beszélgetés a következő:

Én: Tessék, X Zrt, y osztály, parancsoljon
Ő: Kivel beszélek?
Én: Már megbocsásson uram, ön hívott bennünket, legyen szíves Ön bemutatkozni
Itt egy kis huzavona, hogy nem, majd megmondta, én meg reflexből haveriasan elküldtem a francba, mondván, ez nem viselkedés...
Azóta istentelenül meg van sértve, de mire, tanuljon meg telefonálni.

Poirot 2009.04.02. 13:32:30

gabika: Persze, értem én, meg azt is értem, hogy tulajdonképpen nem szólhatok egy szót sem, mivel valóban késve fizettem be.
De ettől még barátságtalannak tartom ezt a hozzáállást, és Balance of Powerral :) kell egyetértenem, hogy ellenőrizhetnék az adós fizetési morálját. És ha látják, hogy 1,5 év alatt nem volt egyetlen késés sem, akkor adhatnának még mondjuk 2 nap türelmi időt. Lehet, hogy én vagyok az adós, de ettől még az ügyfelük vagyok. Ha nem lennének ügyfeleik/adóasik, akkor becsukhatnák a boltot.
Szóval részükről a törődés kimerül abban, hogy csesztetnek és/vagy újabb itelekkel akarnak behúzni a csőbe.

gabika1979 2009.04.02. 13:39:01

Poirot, én is azt mondtam, hogy meg kéne nézni az adósi múltat...

A tapasztalataim szerint - hangsúlyozom, saját munkatapasztalat és nem általánosítás - a behajtás ezen részét is napi gondokkal, sőt annál is nagyobbakkal küszködők végzik, akik egyrészt gépiesek, másrészt hatalmat kapnak, harmadrészt kell nekik a kenyér.

Nekem sok csatám volt a behajtásiak ezen lépcsőfokával, mert a kintlévőségkezelés nem zaklatást jelent, hanem kemény, profi döntéshozatalt.

Az első kör, a telefonos húha, az a füst meg a láng esete, ennél nagyobb kellemetlenség ne érjen Poirot, de megértem, hogy így is bosszantó

Idet 2009.04.02. 13:51:17

@mókus: Bocsbocs, csak irígykedtem!Grillezett krémsajtos pirítóst nem szoktál?

Idet 2009.04.02. 13:51:38

@mókus: Bocsbocs, csak irígykedtem!Grillezett krémsajtos pirítóst nem szoktál?

Idet 2009.04.02. 13:53:34

Bocsi, megint kétszer nyomtam gombot.

Kenderice 2009.04.02. 14:10:56

@Mille38:
Haverom járt így egyszer. Állandóan hívogatták a számát és valamilyen Zsíros Jánost kerestek, mert elromlott a kombájn, amit tőle vettek.
Amikor a haverom megelégelte a magyarázkodást a téves hívások miatt, egyszerűen Zsíros Jánosként azt mondta a hívónak, hogy hozza vissza a kombájnt és kicserélik egy újra, vagy visszaadja a vételárat.
Azóta nem hívták.

Poirot 2009.04.02. 14:20:45

@gabika1979: Ennél nagyobb kellemetlenség is ért már. Nyilván mindenkit, még akkor is, ha az ember állandóan azzal küszködik, hogy mindent befizessen, minden rendben legyen. Akkor is számtalanszor előfordulhat büntetés, meg felszólítás, meg hátralék, meg késedelmi kamat. Csak pont a HSBC-ről volt szó, és ez meg pont most történt, még friss volt a élmény...

az igazi doka 2009.04.02. 14:21:47

Nekem egy űzletem web oldalával kapcsolatban bactatnak állandóan,és kezdek ott tartani hogy amár az elején említett felmenő ági rokonok emlegetéséhez fogok folyamodni!
Tőrténet:
Kedves,illedelmes bemutatkozás útán kőzlik
hogy mivel nekik az oldalukon van fent ...baxus má megint hívnaaaaak!
az én weboldalamnak egy hirdetése,amit nem értek hogyan lehet a tudtom nélkűl,
és ott a látogatottság alapján én átkerűltem a kiemelt űgyfelek kőzé,ezért
meg óhajtanak engem jutalmazni..na gondoltam ezt most már végig várom,úgysem az én számlám...
Szóval..kapok az ő oldalukon egy saját kis weboldalt,meghát ami a lényeg egy hiper szuper nyomtatót..(15 ezer ft értékben :-) )és hát hová is küldhetné,adjak egy címet..hmm..elgondolkodtam..ha mi szerződében állunk akkor miért nem, tudja a címem?No ekkor már egyre kíváncsibb lévén gondoltam felgyorsítom a beszélgetést ,térjünk a tárgyra...mire kiderült hogy mely cég ez,és tudom tavaly ezt ugyanígy eljátszottuk és akkor is elküldtem őket melegebb éghajlatra az ősszeg hallatán,
kérdem én..hát hogy fészkes...ban érhettem én el kiemelt ügyfél címet a látogatottságom alapján az ő oldalukon ,mikor előző évben is elhajtottam őket,és egy fillért sem fizettem,ha meg ingyen is felraktak,ako mijafaxé fizessek most,há hűlye vok én?? :-)
És képzeljétek..még azt a nyamvadt nyomtatót sem akarják elküldeni..pedig 5 éves lányom gépére jó lett volna :-)
No..komolyan..és ami bosszant az egészben hogy mindezt hívószám kijelzés nélkül,és úgy körítve hogy félóra elmegy mire rájössz hogy szívatni akarnak....
Ma megint megtalált egy ilyen cég...de
most már röhögők..szegény már harmadszor hív vissza..10 percig hallgatom a hülyeségét,és mikor elfárad a kezem,közlőm vele hogy alkalmatlan az időpont,hívjon később...HAJRÁ,SZÍVASSUK EGYMÁST MAGYAROK!! :-)

Bridge man 2009.04.02. 14:47:36

Nagyobb, komolyabb cégek előminősítik a hátralékosokat, és differenciáltan építik fel a megkereséseket. Tehát ha eddig jó adós volt valaki, akkor nem 4 nap után hanem például 10 nappal később keresnek meg telefonon. Mindezt persze nem manuálisan teszik meg, mivel nem "egy kattintás" valakinek a több éves fizetés krónikáját áttekinteni.

Az hogy ugyan azt az adóst keresik ugyan azon a számon, többször is, igen amatőr adatkezelést mutat. Persze lehet prediktív hívtak és nem működött a tévesre tevés, így hiába írtak megjegyzést a behajtók...

Az hogy sms-ben később újra megkerestek csak annyit jelent, hogy nem egységes telefonszám adatbázist használ a cég. Az egyikben már kivettek, de a másikban még szerepelsz. Egy írásbeli jelzés után biztosan kivesznek onnan is. 

gabika1979 2009.04.02. 14:53:03

@Bridge man:


Rendszere válogatja, jobb cégeknél már eleve szerepel a megjegyzésben az eddigi múlt, vagy a rendszerben egy kattintás megnézni az annuitásban a befizetések napját, mert így van kiépítve, persze, ha nincs a behajtásnak ez a fázisa kiszervezve, ha ki van szervezve, akkor a megbízót minősíti a szitu

Bridge man 2009.04.02. 15:05:09

Általában ennyire azért nem lineáris a vizsgálat. Például egy komolyabb banknál, megnézik azt is van-e más hiteled, hogy állnak a számláid, megtakarításaid nagysága/összetétele, jövedelmed stb. Láttam én már 32 elemű minősítő rendszert... Persze ha túlbonyolítják, akkor elég vicces eredményt lehet kapni. Mondjuk, kapsz egy hívást 10 milla feletti extra lekötési ajánlattal, holott az életben nem volt 1 milla sem lekötve a számlán. :)

gabika1979 2009.04.02. 15:15:21

@Bridge man: Nekem az egyik legmegrázóbb élményem volt, amikor végrehajtási záradékot töltögettem ki és az adós munkahelye egy konkurens bank volt, beosztása: "követeléskezelő munkatárs". Azóta ez az élményem ismétlődött már 3x, más cégekkel (hitelintézet, pénzügyi vállalkozás)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.02. 15:34:50

@gabika1979: remélem te nem az vagy:)
vagy ha igen, ne vegyél fel hitelt, ne kérj kölcsön.

kispista 2009.04.02. 17:42:44

Albérlet kiadó! HBSC ügyfeleknek engedménnyel! Kérem csak este 11 után hívjanak!
www.alberlet.hu/alb172434

Mayer Viktor
HBSC vezérigazgató

Bridge man 2009.04.02. 21:17:00

@gabika1979: Azért remélem sikerült túltenni magad rajta. :)))
Én sok telefonos munkakörű embert ismerek, soft/hard behajtót és értékesítőt is. Higgyétek el a legtöbb teljesen normális ember. Talán ha 10%-a jött a Marsról. ;) Ráadásul egészen ritka aki valakit direktbe meg akar "szívatni". Azért tenni kell valamit, hogy bepöccenjenek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.02. 22:46:36

@gabika1979:
ha't a'merikaban ez ugy van, hogy ha ceg, aruhaz, hotel stb. akkor ahogy felveszi
x. ceg y osztaly/etterem stb./ keresztnev bemondasa
es miben segithetek
termeszetesen maganbeszelgetesnel a hivo mutatkozik be

egyszerüen 2009.04.03. 15:08:21

aszony OTP-töl kap mindig sms-eket, hogy ennyit vett fel számlárol, ennyi pénz érkezett a számlára, meg ennyit kell befizetni.

Mondtam neki hogy oda több megy vegye már fel.

Amugy neki az OTP-töl jön, hogy 300 km-re arrébb mikor van pénzmozgás arrol a számlárol

OTP magasbol leszarja a dolgot már töbször tett panaszt

verkaverka 2009.04.03. 18:03:52

NA PONT ŐK HÍVOGATTAK engem is! Az én számomon is valaki mást kerestek, naponta. Végül felhívtam a központjukat és ott is beszéltem valakivel, én is mondtam hogy ez már zaklatás, előtte naponta elmondtam hogy tévedés, nem az vagyok akit keresnek (nő vagyok pasit kerestek) és kértem minden nap hogy szedjenek ki a rendszerből, minden nap mondták hogy rögzítik hogy téves szám, és persze semmi nem történt. Amíg fel nem hívtam én a központot, nem hagyták abba. Ez szerintem eleve gáz, hogy nekem kell telefonálgatni, intézkedni, szépen kérni naponta hogy ugyan már ne zaklassatok engem, mikor semmi közöm ahhoz akit kerestek, és lehet hogy régen ez az ő száma volt de az se mostanában lehetett.. nagyon haragudtam rájuk, de azt hittem egszeri tévedés. Lehetünk páran...

Bridge man 2009.04.03. 19:34:01

@egyszerüen: Elég homár aki fizet egy interaktív szolgáltatásért, és nem a saját számát adja meg, hanem az asszonykádét. ;) Egyébként ha küldtök egy sms-t arról a mobilról, amire kapjátok az sms-eket a "XX-9-400-700-as (XX: mobilszolgáltató hívószáma, 20, 30, 70)" amibe csak annyit írtok, hogy: TILT
Akkor máris megszabadultok a problémától.

lanawest 2009.04.10. 21:30:43

szegény behajtók, nem az ő hibájuk. Ha például boltban dolgozol, akkor a te hibád az is ha az általad forgalmazott tökéletes csomagolású és szavatosságú termékkel baj van? erről te nem tehetsz.....
süti beállítások módosítása