Tékozló Homár

A Fibernet se tudja, ki kötötte le ügyfelét

2009.04.10. 09:31 | jackyll | 30 komment

Az előző bérlő tartozása miatt következő ügyfelét kikötő szolgáltatónál is rosszabb, ha a szolgálató azt sem tudja, ki kötögeti hova és miért a világot jelentő sávszélességet:

Ezeket a sorokat ezért írom, hogy aki esetleg nem tudná, hogy a Fibernet milyen szar cég az most megtudja. A történet úgy kezdődött, hogy reggel felkeltem, látom a modemen semmi se világít, jól van mondom remek, megint nincs internet. Kimegyek, hogy akkor nézek addig TV-t, de az se ment. Jól van, akkor felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy akkor ez most mégis miért van. Nem tudnak semmit, de 72 órán belül kijavítják a hibát, remek. Még jó hogy van mobilinternetem és tudtam azzal pótolni a veszteségeket.

Délután jövök haza és eszembe jutott, hogy valaki mesélte az ügyfélszolgálaton, hogy azért nem volt 4 hónapig adás a tévében, mert tévedésből kikötötte valami idióta szerelő a kábelt. A biztonság kedvéért felmásztam a betonoszlop tetejére ahol futnak a kábelek láss csodát, valami barom reggel kicsavarhatta a kábelt az elosztóból, mert szépen fel volt tekerve és az oszlop közepére lerakva.

Á, nem voltam ideges csak egy picit. Visszatekertem és láss csodát egyből működött minden. Ezek után természetesen felhívtam megint a Fibernet ügyfélszolgálatot, hogy ezt mégis hogy gondolták. Ami a legszebb volt az egészben, hogy ők se tudtak erről semmit, mert se tartozásunk nem volt, se pedig munkalap nem volt kiállítva, hogy ki kéne kötni a tévét. Na, erre szoktam mondani, hogy no comment...
 
Üdv: Balage

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maincoon © 2009.04.10. 09:34:13

Dzsenszön Battön is első lett!!!! :)

hurka gyurka 2009.04.10. 09:34:28

először is felháborító

-Gyöngyibaba- 2009.04.10. 09:36:36

Te legalább kábeleztél...

maincoon © 2009.04.10. 09:44:13

jogilag ez önbíráskodásnak számít?? :)

helianthus 2009.04.10. 09:44:27

Ofélia!!!!
üzenetet kaptál:
"homáridióta 2009.04.09. 21:11:36
@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Látom agyatlan idiótaságotok határtalan.
Elsőzhetnél már a végleges lekopásban is.
HOMÁRIDIÓTA"

Büszke vagyok rád!!! Sikerült megvetned a lábunkat egy másik blogon is. Ők nem tudják, hogy ez még csak a kezdet. :D (jóvanna tudom, hogy kicsit misztikus vagyok) Mátrix-x

helianthus 2009.04.10. 09:45:42

Abból, hogy visszakötötte a posztíró a kábelt, nem lesz gondja? Szabad ilyet?
És mégis milyen betonoszlopra mászott fel?
Képeket!!!

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.04.10. 09:52:04

Sokadik.
Hozzánk is jöhetnél bekötni valamit, ha ilyen profi vagy.

elwood 2009.04.10. 09:56:21

aztán megreped az oszlop oszt nézhetsz

kulup 2009.04.10. 09:56:43

Nem védem a Fibernetet, mert nem érdemli meg, de szerencsétlenek nem tehetnek arról, hogy valami barom felmászott az oszlopra és kikötötte a kábelt. Ha elvágom a telefonkábelt az utcán, akkor nem a szolgáltató a hibás.

RaveAcE 2009.04.10. 09:57:03

Ha ekkora forgalom van az oszlopon, lehet a szomszédod kötötte ki, vagy a poénos haverod.
Nem vagy alvajáró? (alvamászó?)

staropramen 2009.04.10. 10:08:10

Sztrovacsekek!

Pihen a net , kikötötték
tv-n hallgat a sötétség.
De az oszlop bezzeg telve
ott a kábel feltekerve....

Ez csak úgy beugrott.

Egyébként meg érdekes helyen lakhat Balázs barátunk, hogy boldog-boldogtalan mászkál oszlopra le-föl és köt ki -be amit lát.

Tothos72 2009.04.10. 10:09:03

Nálma is volt ilyen, nem Fibernet, ezt a is jelzi, hogy szépen kijöttek és megállapították, hogy véleltlenül valamelyik nemfizető szomszédm helyett az én kábelemet csavarták le. Ki is javították.
Lehet hogy most neked is röhög valamelyik szomszédod a markába... :)

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.04.10. 10:11:19

"felmásztam a betonoszlop tetejére"

Na ja, könnyű az akrobatáknak.

Jegkoko 2009.04.10. 10:20:34

Én igazábol nem értem, 4 hónapig nem volt tv és csak ugy nyugiba türte?Hát ez elég furcsa szerintem, amugy meg nagyon könnyű ki és bekötni a kábelt csak egy csavarás az egész

staropramen 2009.04.10. 10:30:53

@jegkoko
Sztrovacsek
már csak az ilyen birkatürelmű emberek vannak a fibernetnél

médinhángöri 2009.04.10. 10:44:53

@staropramen: egyetértek. Át is szerződtünk annak idején a TvNetwork-höz. Oszt egy év múlva megvette azt is a Fibernet... marad a UPC?!

.Adrián. 2009.04.10. 10:52:44

Ez mar volt tegnap, nem?

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.04.10. 11:00:02

így viszont majd jól kiszámlázzák a kikötés+bekötés díját. Fibernettel csak szopsz!

lazlo85 2009.04.10. 11:23:36

a következő lépés az legyen h felmondod a szerződést náluk kijönnek kikötik te meg visszamászol és visszakötöd

Ákos81 2009.04.10. 11:40:19

az a baj, hogy ha te felmásztál és visszakötötted a betonoszlopon, akkor 99%, hogy más is megtudja ezt tenni :\ és nem tuti hogy a Fibernet idióta munkatársa tette, hanem valaki aki nem szívlel annyira

Sátán meg a Jocó 2009.04.10. 12:23:08

Fibernet ama szolgáltató, aki jobban tudja, hogy neked mi kell.

Kivették a csomagból a HírTV-t, gondolom a főnökségi meetingen fő probléma volt az imádott előfizetők gaz fasisztákoktól való megvédése.

Jólfelhúztammagam 2009.04.10. 14:08:17

A fibernet telefonos ügyfélszolgálata egy önálló fantom osztály. Semmi köze a fibernet ügyeihez. Szerintem be vannak zárva egy szobába, néha valaki dob nekik egy kis ennivalót, ezen kívül csak az ügyfelek érik el őket telefonon.
Közel másfél hónapig vártam a telefonon megrendelt csomagmódosításra. Hívogattam őket rendszeresen. Munkalapokról, szerelőkről, leterheltségről, türelemről beszéltek, de nem történt semmi. Berágtam, bementem az ügyfélszolgálati irodába, ahol írd és mondd 2,5 perc (+ másfél óra mire sorra kerültem) alatt beaktiválták az új csomagot papírozással együtt. Kb. 3-at kellett klikkelniük hozzá.

Ja, van egy emailt elolvasó, de meg nem válaszoló ügyosztályuk is.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.10. 16:20:56

Szerintem ez hülye.

De most komolyan. Én nem a fibernetet akarom védeni, de mi közük van ahhoz, hogy balázséknál még a járókeretes nagymama is az oszlopon közlekedik. Biztos egy cirkuszban laknak vagy mi a tököm. Szarjanak sünt. Fel is léphetnek vele, veszek rá belépőjegyet.
Ilyen posztot minek kell kirakni?

kri. 2009.04.10. 16:41:32

jééé... tök ismerős a sztori, csak nálunk néhány napja a TvNetwork kötötte ki a friss szerződéses kábelünket amit egy nap telefonálgatás, ügyfélszolgálatosok nevének bekérése, dokumentálása, levél az ügyvezetőhöz játék után SOS vissza is kötöttek ...

Mondjuk nálunk valami zárt dobozban volt a cuccos amire nem sok értelme lett volna felmászni... (A TvNetwork ügyfélszolgálata mekkora egy gáz...de legalább a felsővezetés rendes és leszól ha közvetlenül náluk reklamál az ember:)

epeficam 2009.04.10. 19:37:53

Posztolónak jár a sün.
süti beállítások módosítása