Tékozló Homár

Re: Trükkösen csinálja ki az Invitel azt, aki szolgáltatót váltana

2009.04.16. 08:00 | ge | 42 komment

Gábor szerencsétlen szolgáltatóváltását két hete posztoltuk, azóta meseszerűen folytatódott a történet: az elhagyni kívánt Invitel elismerte a hibáját és visszacsábította Gábort. Részletek alant, egyenesen az Invitel tollából.

Kedves Homározók!

Nincs az Invitelnél olyan titkos eljárás vagy módszertan, amivel a szolgáltatóváltók életét kívánná megnehezíteni a társaság. Sőt, az Invitelnek autógumikkal foglalkozó üzletága sincs, és politikai pártok megyei elnökeit sem kéri fel arra, hogy segítsenek az ügyfelekkel kapcsolatos ügyek intézésében. Mi több: nem is tervez ilyen intézkedéseket.

 

A szolgáltatóváltás lehetősége fontos az Invitelnek, akkor is, ha ezzel nem csak ügyfeleket nyerhet meg magának, de veszíthet is. Egyetlen távközlési szolgáltató sem képes arra, hogy minden egyedi kívánságra kínáljon megoldást, de az Invitel törekszik rá, hogy az internetezők lehető legtöbb elvárásának megfeleljen. Ehhez szükségünk van ügyfeleink visszajelzésére is.

Gábor esetében társaságunk valóban tévesen rögzítette a számlázási címet, ezt azóta munkatársaink javították. Ebből adódóan valóban küldtünk ügyfelünknek olyankor számlát, amikor ő már azt remélte, hogy az új szolgáltatója biztosítja a szolgáltatást. A szolgáltatóváltás igénye viszont az Invitelt érte váratlanul, mert Gábor új szolgáltatója nem kezdeményezte társaságunknál a folyamatot.

Gábor története végül szerencsés véget ért: megkerestük őt és sikerült olyan internet-szolgáltatást választania kínálatunkból, amely megfelel igényeinek. Talán ennél is fontosabb, hogy a többszörös számlázásból, ügyintézésből okozott kényelmetlenségért sikerült kárpótolnunk Gábort – erre minden panaszos ügynél nagy figyelmet fordítanak társaságunk munkatársai. Nem sablonleveleket írunk ilyenkor, hanem minden panaszost igényeinek megfelelően kárpótolunk, általában (de nem kizárólag) havidíj-kedvezménnyel, vagy akár egy vagy több havi előfizetési díj elengedésével.

Fontos nekünk a párbeszéd ügyfeleinkkel. Ezért minden ügyfelünk visszajelzését örömmel vesszük – már évek óta - emailben is, nem csak telefonon vagy faxon. Így nem csak Gábor történetéből tanulhatunk.
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.04.16. 08:03:41

Gábort megkínozták-e?

Átvert nyugdíjasokról mit tudnak mondani-e?

Az Invitel az Zrt-e?

Ed-e?

Ofélia . 2009.04.16. 08:05:56

@EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény: Orhosszal nyertél:D

Anugy mi a szar vagy ki a szar az az invitel??:DDD

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.16. 08:16:05

figyelem!

az Invitellel kötött hűségnyilatkozatom rövidese lejár.

várom jelentkezésüket, hogy maradásra bírjanak!!!!


a honlapon szereplő csomagok egyike sem vonzó számomra, kíváncsi vagyok, mit tudnak ajánlani.

Sati 2009.04.16. 08:17:47

photoshophpf
vagy valami hasonló...
ilyen nincs. én egyszer írtam egy panaszos levelet valami miatt az invitelnek, és ott egy főokos vagy félreértette ,vagy szabadulni akartak a macerás ügyféltől és egy valóban udvarias levélben megírták, hogy nagyon sajnálják stb. stb, és kérésemnek megfelelően felbontják a szerződést. miiiii? ja és két héttel később érkezett meg a levél, minthogy ők kikapcsolták az előfizetésemet, én erről persze nem tudtam, hiszen nemis kértem ilyet, és akkora telefonszámlát csináltam, hogy a stroke kerülgetett. 2 heti levelezésbe és folyamatos telefonálgatásba került, mire minden a helyén lett, nagy nehezen a pénzt is jóváírták, csomag visszakötve.
tutira ott valaki funkcionális analfabéta, de azt legalább valóban nem sablonlevélben teszi.
kis szövegértés gyakorlat nem ártana nekik...űmeg néha egy-egy sün...

Ofélia . 2009.04.16. 08:18:12

@EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény: Most felcsigáztál!

Futva vagy sétálva?? ez FONTOSCH!!!

Ofélia . 2009.04.16. 08:21:38

Szerintem Gábor külön üvegszálat kapott egyenesen a szerverröl:))

@Sati: Még nem ismered a homár hatalmát:)

Balatonfüred már retteg tőlünk:D

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.04.16. 08:33:44

Nekem is van egy internet szolgáltatós sztorim csak Homár vmiért utál és sosem teszi ki a történeteimet. De akkor most ideteszem, hátha érdekel vkit.

Helló Homár!

A mai napon kaptam az Interware zRt-től egy fizetési felszólítást. Ez önmagában nem volna meglepő, de az előző napok történései érdekessé teszik.

Régóta nem hallottam felőlük, de 2009.04.04-én kaptam tőlük az alábbi email

Kedves Felhasználónk!
Ezúton értesítünk, hogy a tulajdonodban levő xxxxxxx.hu domain regisztrációja 30 napon belül (2009.05.04 dátummal) lejár.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a domain zökkenőmentes megújítása kizárólag abban az esetben lehetséges, ha még a lejárat előtt befizeted a domain fenntartási díját. A hosszabbításhoz szükséges csekket/számlát a regisztrációkor megadott postacímedre továbbítottuk.

A hosszabbítási díj befizetésének hiányában domain szolgáltatásunkat felfüggesztjük, a domainneved felmondjuk.

Üdvözlettel:
FreeWeb.hu Team
info@freeweb.hu

Ezzel nincs is gondom, és mivel egy időben több - késöbb fel nem használt - domaint is vásároltam, nyugtáztam, hogy ez a domain is lejár, és mivel nincs rá szükségem ezért nem is fogom meghosszabítani. Ezzel letudtam és az email a kukában landolt.

Mai napon azonban kaptam tőlük egy másik immáron papír alapú levelet is, amiben már merően más állt.

Mellékelve.(de ugye azt itt nem tudok)

Ebben több turpisság is felfedezhető.

Először is a számla kelte 2009.02.26 a fizetési határidő pedig 2009.03.15. A levél postára adásának dátuma azonban 2009.04.01. tehát ha akarnám se sikerülne határidőre kifizetnem. A dátum alapján gondolhattam volna akár áprilisi tréfának is a dolgot, de továbbolvasva a levelet rá kellett jönnöm, ez bizony teljesen komoly. A formanyomtatvány többi része már teljes értelmetlenségbe fullad. Felemleget ASZF-et valamint Előfizetői szolgáltatás korlátozást., holott én velük semmilyen jogviszonyban nem állok, csak rajtuk keresztül intéztem annó a domain regelését. A csavar csak ez után következik. A kiküldött felszólítás közli velem, hogy - az egyébként nem létező jogviszony - nem szűnik meg automatikusan, hanem a havidíjak kiszámlázásra kerülnek, valamint a következőkben minden felmondó levél után 500 forint postázási díjat számolnak fel.

Nem hittem a szememnek, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol egy segítőkész úriember megerősítette a levélben leírtakat. A könnyebb megoldás az lenne, ha írnék egy levelet arról, hogy köszönöm, de a jövőben nem tartok igényt erre a domainra, ezt a lehetőséget azonban egyik levélben sem írták le. Én meg szeretem a nehéz, rögös utakat :)

Összefoglalva: Vagy befizetem az általuk megálmodott összeget vagy postázásonként 500 forinttal növelik a tartozásomat egy nemlétező szerződésre hivatkozva.

Nagyon xarul mehet az Interwarenek, ha ilyen szánalmas trükközésre szorul.

Mivel én törvénytisztelő állampolgár vagyok, ezért a levél másolatát természetesen eljuttatom a FogyVéd illetve a NHH emailcímére is, hátha nekik is van hozzáfűznivalójuk a témában.

Nuunius


-----------------------------------
Interware válasza

Tisztelt Ügyfelünk!

Engedje meg hogy ezúton értesítsük Önt, a kormanyfokepzo.hu domain szolgáltatás az Ön által beküldött domain szolgáltatási szerződés alapján 2007.05.04-én került kiépítésre. A számlák valóban a kiszámlázási időszakot megelőzően kerülnek kiállításra és kiküldésre ügyfeleinknek (rendszerint a számla kiállítását követően) hogy időben befizethessék azt és így a szerződésből adódó honlap folyamatosan működhessen. Bármelyik szolgáltatás lemondható, természetesen csak írásban a mellékelt domain lemondó nyilatkozattal levélben, faxon a személyes ügyfélszolgálaton, vagy e-mailben az adminisztratív kapcsolattartói e-mail címről (@)

Mindezek elsősorban ügyfeleink jogállását és szolgáltatásainak biztonságát, folyamatosságát szolgálják.

A freewebes szolgáltatások (domain és reklámmentesség) esetében az ügyfélszolgálatos kollégáink tájékoztatása igaz abban a vonatkozásban, hogy ezen szolgáltatások lezárása a fordulónappal megtörténik, amennyiben a szolgáltatások díja nem kerül kiegyenlítésre, de írásos, szabályos lemondás hiányában a szolgáltatások tovább élnek rendszereinkben és a figyelmeztető levelek is kiküldésre kerülnek eddig az időpontig. A fordulónap utáni lezáráskor az adott szolgáltatásra vonatkozó számlatételt(eket) helyesbítjük/sztornózzuk és az 500-Ft-os postázási díj is érvényét veszti.

A figyelmeztető leveleink ügyfeleink érdekében kerülnek kiküldésre, azonban annak egyes tartalmi elemeinek átalakítása az ügyfélvisszajelzések alapján fejlesztés alatt áll.

Megértését és türelmét köszönjük,

Üdvözlettel Interware

--------------------------------------
Nem áltam meg szó nélkül, mert láthatóan nem értik a lényegét a dolognak.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Köszönöm semmitmondó válaszukat. Sajnos pont a problémám lényegére nem kaptam választ. A könnyebbség kedvéért felsorolom azokat a tételeket amikre választ kerestem amikor a levelet Önök felé is elküldtem.


* A számla kelte 2009.02.26 a fizetési határidő pedig 2009.03.15. A levél postára adásának dátuma azonban 2009.04.01. Hogyan lehet időgép hiányában teljesíteni az Önök által szabott határidőt?
* Jól értem e ha nem küldök lemondó nyilatkozatot akkor még 3 hónapig küldözgetnek nekem levelet amiért plusz pénzt számolnak fel? Nem állunk szerződéses viszonyban, igy a leveleket kiszámlázásának milyen jogi alapja van? Ebben az esetben mostantól, minden levél (akár email akár postai levél) melyet Önöknek küldök 1000000 forintba kerül, melyet kiszámlázok Önök felé.
* Hogyan kell értelmezni "ügyemre" vonatkozóan a következő kifejezéseket. Ekkora cég lévén, szerintem adhatna magára, hogy pontos és a tárgykörhöz tartozó nyomatványokat használ. Egy ilyen formanyomtatvány, ami nem releváns adatokat és közléseket tartalmaz, ráadásul mindezt fenyegetős hangnemben, csak ilyen leveleket produkál mint ez itt. Tehát a következő kifejezések értelmét keresem a domain regisztrációra illetve megújításra vonatkozóan: "ÁSZF", "Szolgáltatás korlátozás", "jogviszony", "havi díjak" "előfizetői szerződés", "visszakapcsolási díj", "díjtartozás",
* Hogy lehet úgy kiküldeni egy számlát, hogy azon nem szerepel a követelés tárgya?
* Hogy lehet fizetési felszólítás a tárgya egy olyan levélnek ,amiben egy jövőben lejáró szolgáltatás még nem is esedékes díját számlázzák ki az ügyfélnek?
* Milyen jogon számítanak fel ezért 8 forint késedelmi kamatot? Plusz tudtommal ebből még le is vonták az Önöknél a számlámon megjelent dijtöbbletként (plusz befizetést) tehát ezt egyszerűen lenyelték?
* Mi ez ha nem lehúzás?
* Mivel a levél és az elötte küldött email ellentmondásban áll egymással melyiket tekintse az ember mérvadónak?

Válaszukat előre is köszönöm
Tisztelettel...

Itt tart most a sztory. Kár h Homár nem tette ki, pedig szerintem érdekesebb mint a koszos mekis videó

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.16. 08:37:48

poszt a posztban?


@Nuunius: sajnos túl hosszú :(

biztosan nem olvastad végig az ászf lábjegyezeteit!!!!

homár molla 2009.04.16. 08:44:42

@Nuunius: benne maradt, hogy kormanyfokepzo.hu. ha jól látom, domaineket és pinát árulsz, ebből már csak futhatná valami rendes szolgáltatóra az interware helyett.
whois.domaintools.com/kormanyfokepzo.hu

homár molla 2009.04.16. 08:51:16

mamapicilánya/mpl: hát ha a kormanyfokepzo.hu-t kb. 10 másodpercig nézed, az eladó domainek listájáról átugrik a lehúzós pinás oldalra. aztán megint a lista, megint a pinák. satöbbi.@az igazi, az egyetlen

homár molla 2009.04.16. 08:52:21

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: ejnye no, az előbb beékelődtem a nickedbe, bocsi.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.04.16. 08:55:33

@homár molla: hát igen ebből jön kis zsebpénz, de inkább nemjön:) de a lényegen nem változtat:) amúgy amivel kezdek is vmit az természetesen egy normális szolgáltatónál, normális tárhelyen van. Me' hülye azé' nem vagyok :)

betépett felhasználó 2009.04.16. 08:56:06

kimaradt a levelbol, hogy Gabor a ceg PR menedzsere es az egesz story valojaban ingyen.....
tessek kitalalni a folytatas.

Invitel, gratula, olcsobban ki se kerulhettel volna az index fooldalara es a homar se ajnarozna mint korrekt szolgaltatot.

Gabor, remelem eg a bor a kepeden.....

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.16. 09:17:31

@homár molla: semmi gond, nem ragaszkodom a besárguláshoz

zavarban vagyok, nem merem tovább nézni, mint 10 mp :)

Tsabi 2009.04.16. 09:26:16

Gaboron keresztul vett az invitel cimlapos megjelenest, sacc/kb 3 havidijert. Szoval nem ingyenreklam, de a listaarnal joval olcsobb. Sebaj, majd mindjart jon egy poszt Szilytol, hogy nezzunk uzbegisztani telefonkartyakat a haverja blogjan, mert az jo. Ez mar a hetvegi poszt?

Sati 2009.04.16. 09:27:34

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: de, gyanítom, hogy igen, mert a panaszos levelem aljára odaírtam,hogy ha nem történik ez és ez, akkor a levelet elküldöm xy hatóságnak és a Tékozló Homár netes fogyasztóvédelmi blognak.. lehet, hogy az ügyintéző, bár funkcionális analfabéta, de ezt a blogot ismeri rémálmaiból, amire az inviteles továbbképzésekből emlékszik. ott gyanítom már tanítják, hogy mi is a mi Homárunk :)
lehet ott valami szlogen, az óvakodj a törpétől mintára :))))

Delfinci 2009.04.16. 09:43:51

Mi is belebonyolódtunk az Invitelbe. Ma lekorlátozták a kimenő hívásokat az egyik telephelyünkön, mert a januári számlájukat visszaküldtük kifogások miatt, és azóta nem küldtek új, jó számlát ... Ki hibázott? Ki szív? Ezért is sünt nekik!

Gabor-neminvitel 2009.04.16. 09:52:51

Sziasztok!

Én volnék az a bizonyos Gábor, akiről az egész Inviteles sztori szólt.

Meglepetéssel olvastam ezt a postot.

Abszolút nem hivatalos Inviteles reagálásnak tűnik, teljesen fake szerintem.

Kicsit furcsálom a dolgot, hogy a problémám jelzése után történt dolgokról írt levelemet nem közölte le a Homár.

Higgyétek el nekem, hogy ezek a postok nem valami furmányos Inviteles reklámok voltak.

Az általam írt levél tartalmazta az Invitel (most már rendezett), újabb bénázását és az abból adódott furcsaságokat.

Mivel nem közölték le a levelem és ilyen fake-szagú Invitel reakciós post szerepel az oldalon, gyanítom itt egyéb okosságok is zajlottak és maradjon inkább a kispadon.

Ezek miatt bár kicsit vesztett a Homárba vetett bizalmam, azért köszönet neki(k), hogy legalább az első levelem leközölte és így lehetőség nyúlt a problémám kezelésére.

Üdv mindenkinek,

Gábor

betépett felhasználó 2009.04.16. 10:05:27

GABOOORRRRR, premiumosztas elott allsz?
Inviteeeellll, becsuld meg az ilyen marketingest!!!

HOmaaaarrr, cserljunk lemezt.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.04.16. 10:21:50

@Nuunius: szerintem örülj, hogy a homár nem közölte a posztodat, mert simán le lettél volna hülyézve. Hogyne állnál szerződéses jogviszonyban az Interware-rel, ha egyszer ott regelted és velük tartattad fent a domaint? Egészen addig jogviszonyban állsz velük, míg fel nem mondod, ők fel nem mondják, vagy át nem viszed egy másik szolgáltatóhoz.

Stubb 2009.04.16. 10:22:41

Én csak komolyan azt nem értem, hogy ha a homárra kellett írni ahhoz, hogy szerencsés véget érjen a dolog, mi van azokkal akik ezt nem teszik meg? Milyen érdekes, hogy első körbe le se sz@rták az ügyfél problémáját, aztán, hogy kapott egy kis nyilvánosságot egyből van megoldás a problémára...
Magyarország én így szeretlek!

akit_félretájékoztattak 2009.04.16. 10:23:28

Az én történetem folytatását is hiába várom, hogy kikerüljön, pedig pozitív vége van. Idézem a Vodafone csoportvezető sorait:

"Technikai okok miatt az Ön által küldött SMS-ben a frissítés dátuma (2009. január 7.) tévesen szerepelt. A 2009. január 27-ei tájékoztatásunkban szereplő 3482,22 MB adatforgalom a 2009. január 26-i frissítés adatai alapján került kiküldésre. A felmerült kellemetlenségért ezúton szeretnénk szíves elnézését kérni!
[...]
A 1751-es telefonszámon elérhető számla- illetve egyenleginformációs szolgáltatásunkon lekérdezhető adatok tájékoztató jellegűek arra való tekintettel, hogy a válaszüzenetben feltüntetett egyenleget (a számla állását) vagy adatforgalmat az utolsó frissítés adatai alapján közöljük. A számla- illetve egyenleginformációs szolgáltatásunkkal kapcsolatos értékes észrevételét munkatársunknak továbbítottuk. Ügyfeleink véleménye fontos a számunkra, ezért köszönjük, hogy megosztotta velünk észrevételét!

A korábbi ajánlatunkat felülbírálva, a felmerült kellemetlenség enyhítésére szeretnénk felajánlani Önnek a 70*******-as telefonszámhoz tartozó Internet-előfizetésre 50 százalékos havidíjkedvezményt három hónapra vonatkozóan."

Ezt korrektnek és méltányosnak tartottam, elfogadtam, sikerként értékelem.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.04.16. 11:10:54

@Nelson Mandula: szerintem rosszul tudod. Nincs velük semmilyen szerződésem, arra adtam nekik megbízást, h regeljék be a domaint. Nincs semmilyen egyéb kötődésem, se ASZF-em, se havidíjam, se kötelezettségem h lemondjam a domaint ha nem kell, az megától megszűnik és pont.

Ez pedig csak egy része a dolognak, a többi sokkal lényegesebb, (számla 3 hónappal előre, de már lejárva + büntetőkamat + előre lenyúlt pénz...)

Amugy vállalom a lehülyézést, ha jogos és tényleg én vagyok a ludas a dologban.

InterFace 2009.04.16. 11:39:08

Én már az akkori kommentelést is végigizgultam:D De azóta sem változott meg a véleményem. Lehet,hogy sokaknak van negativ tapasztalata az Invitellel (mint ahogy minden más cégnél előfordulnak hibák szerintem, de nekem pl. csak pozitiv tapasztalatom van velük. A hibák javitásánál hamar intézkedtek (6 év alatt összesen csak 3), a sávszélem fix, nem ingadozott soha. Amikor egyik csomagból a másikba kértem magam, egy nap alatt áttettek,minden cécó nélkül. Remélem nektek is csak a pech miatt lehet bajotok a cégekkel néha és ez nem lesz állandó:) Nah mindjárt jóebédhez szól a nóta....

(szokásos utóirat: tudok irni,csak nincs hosszú i a laptopon:) )

anarch 2009.04.16. 13:21:21

Egyedi kívánság?!? A lakcím helyes rögzítése egyedi kívánság? Wow, le vagyok nyűgőzve :).

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.04.16. 13:30:54

Gabor-neminvitel 2009.04.16. 09:52:51

Két eset lehetséges:
Tényleg Te vagy az igazi Gábor és az invitel a sok panaszos Gáborok közül véletlen egy másikat választott ki. Csávókám szintén örült, hogy megoldódott a problémája. Talán ha pontosítanál valami adatot, vagy nem lenne gyakori neved pl. Nyomasek Bobóból nem túl sok van...

Hamis Gábor vagy, amit alátámaszt, hogy az inda szerint ez az egyetlen posztod. Akkor viszont T-ügynök vagy, vagy juhpíszís és az amúgy korrekt választ fricskázod az erős piaci versenyben ami mondjuk alsó hangon hitelrontás/lejáratás.

Digitális aláírást a homárnak ! :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.04.16. 13:48:00

Amúgy az invitel régen egész normális volt, csak az árat sokaltam:
40 óra netért (kb. 500MB) 4ezer forintot fizettem és megkötés volt, hogy este 6 és reggel 8 között lehetett csak használni. Ez akkor a fizetésem 10%a volt!

zoku 2009.04.16. 17:00:13

Az invitel húzzon el a sunyiba. Amikor ügyfelük voltam, eléggé meg akartak szivatni (szintén szolgáltatóváltáskor), de nem jött össze. Mocskos hazug társaság!!

gabbró 2009.04.17. 12:03:27

muhaha :)
Ezek szerint most olvassa először a Homárt a kedves inviteles posztoló :D

gabbró 2009.04.17. 12:07:03

@Nuunius:
Elmondanám, hogy valamikor a télen az invitel megvette az Interware-t.
Szóval valami mégsem stimmel náluk.

facsipesz 2009.04.18. 17:19:53

T-COM (vagz T-HOME? nem lehet ezeket követni..) pont 3 hónap alatt rakta át a "telefonos" ADSL-emet nemtelefonos csomagba. Sávszél tökugyanaz maradt, csak az analóg ment a lecsóba (kb. egy checkbox beklikkelése). Ehhez 3 hónap kellett.

Szóval nem szar ez az Invitel, a sor végi melósok majd megszakadnak, mert a főnökeik olyan szinten használhatatlan véglények, hogy még. Minden elismerésem az ott dolgozó mérnököké...