Tékozló Homár

Szomjhalál fenyegette a Vadasparkba látogatókat

2009.04.20. 13:55 | ge | 207 komment

Bori húsvétkor klasszikus programot tervezett és ellátogatott a Budakeszi Vadasparkba. A Margitszigetes posztunkhoz hasonlóan itt is van minden, amitől balkáni lehet egy zöldterület, tetejében a pottyantós budival, ami ugye gyerekkel főleg nagy kihívást jelent.

Felnottjegy 700, gyerekjegy 2 (!) eves kortol 400. A parkban ugyan bufe es wc nem volt, asvanyokat viszont lehetett vasarolni egy standnal. A parkon kivul pedig 2 standot is felallitottak, ezek szerint nekik nem kellett engedely, vagy illegalban nyomtak, nem tudom, a klasszik nagyon sokfele gumicukros es a pereces szortiment volt. Csak en gondoltam h majd inkabb bent veszunk kajat meg zoocsemeget, mint az allatkertben, de hat nem volt semmi, ha nincs a baratnomnel fel liter asvanyviz, akkor szomjan is halunk gyerekestol.

Mondjuk volt 1 db ivokut bent rogton a bejarat mellett, csak amikor erre rakerdeztem egy parki dolgozonal, akkor pont a park atellenes vegen voltunk (meg mondjuk nem volt kitablazva h ivoviz, v kezmosasra, v miaz). A bejaratnal 1 db penztar mukodott, es kb 30 embernyi sor allt. Es persze a legdurvabb: a parkon kivul levo budi a klasszik, pottyantos fajta, nem am toitoi vagy valami, hanem fabol acsolt, elkepesztoen budos, raadasul kilincs vagy barmifele zar nelkul, tehat muszaj ketten menni, h az egyik fogja az ajtot es kozben probaljon szajon at lelegezni - asszem 3 v 4 ilyen budi volt, es sorba alltak elotte az emberek - a szigeten a vece ehhez kepest maga a higienia fellegvara.

 

"Tisztelt Budakeszi Vadaspark,

most ertunk haza a vadasparkban tett latogatasbol, es sajnalattal kellett megallapitanunk, hogy a 2x700 plusz 400 forintos belepoert cserebe nem tul sok szolgaltatasban reszesedtunk. Konkretan a park teruleten nem talalkoztunk nyitva tarto bufevel, mosdoval, sot vecevel sem, a parkon kivul talalhato budik pedig olyan allapotuak, hogy csodalom, hogy nem zarattak meg be. Azt gondolom, hogy egy olyan letesitmenynel, ahol a latogatok jelentos resze gyerek, nem lehet ilyen balkani allapotokat tartani.

A masik igen komoly problema a parkolas, ugyanis a parkba vezeto utat delre teljesen eltorlaszoltak a ki- es behajtani probalo, valamint a parkolo autok. Ha esetleg csak az ut egyik oldalan lehetne parkolni, es lenne egy-ket parkoloor, akkor talan nem tartana 40 percig a kijaratig vezeto ut. Nekunk csak ugy sikerult tavoznunk, hogy 3-4 behajtasra varot megkertunk, tolasson vissza, nem tudom, az utanunk indulok hogyan oldottak meg ezt a gondot. A gyalogosok pedig a parkolo es az araszolo autok koze szorulva, benzingozben kenytelenek gyalogolni.

Remelem, levelem segit Onoknek abban, hogy megoldast talaljanak a problemakra, mert szamomra a park jelen allapotaban nagy csalodast jelentett. Azt mar nem is emlitem, hogy a hasznalhato es higienikus vece es a mukodo bufe mellett talan egy pelenkazohelysegnek is orulnenek az anyukak.

Üdvozlettel

Bori"

 

"Tisztelt Bori!

Köszönjük, hogy észrevételeit megosztotta velünk. A vadaspark jelentős felújítások előtt áll. A főbejárat és az utak felújítása mellett tervezzük olyan új illemhelységek kialakítását is, melyekben pelenkázó asztal is van. Az ehhez szükséges hatósági engedélyek beszerzése folyamatban van, reményeink szerint hamarosan kultúráltabb mosdókkal várjuk vendégeinket.

A Büfében tulajdonos váltás volt, ezért amíg a megfelelő engedélyek nincsenek beszerezve, a büfé nem üzemelhet. A parkolás kérdésének megoldása egyelőre számunkra is sok gondot jelent, hiszen egy szép tavaszi napon sok ember látogat el hozzánk, akiknek jelentős része gépkocsival érkezik. Amint azt Önök is tapasztlhatták, mind a két parkoló tele volt és így kénytelenek voltak megállni az út két oldalán is. Sajnos ez több szempontból sem jó így de a parkolás céljára rendelkezésünkre álló helyek száma szűkös. A területet kezelő Budapesti Erdészet bevonásával próbálunk egy mindenki számára kedvező megoldást találni.

Üdvözlettel:

M. O., Budakeszi Vadaspark"

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesegomba 2009.04.20. 16:45:44

üzenem az IQ bajnok posztolónak, hogy amilyen stílusban írta meg eme levelét, szerintem nem érdemel többet, mint "budit". Nem tudom feltűnt-e neki, hogy erdőbe ment kirándulni, azért hívják vadaparknak a gyengébbek kedvéért, bocs, hogy nincs 3*-os "budi" a környéken.
A másik, gratula, hogy kocsival megy kirándulni! Majd az erdő közepén ki fognak neked egy tesco méretű parkolót alakítani...mellesleg kívül is meg lehet állni a MÁV kórház előtt,csak ugye a sok kényelmes ember még 100 métert is nehezen sétál le.
Szóval ezek vannak, ****jon sünt!
Nem is baj, ha többet nem megy, kevesebb hülye lesz.

moli 2009.04.20. 16:46:22

@Impega: """Mellesleg Szegeden szep es kulturalt Vadaspark van. Es csak 2 ora Budapesttol."""

ja, new york meg csak ~4 ora concorde-dal.
DE MENNYI PENZ???!?!??

Smacika 2009.04.20. 16:47:10

@anarcho78: Sikeres nem lehetsz ha ráülsz egy nyilvános fosodára.

neet- 2009.04.20. 16:48:11

@anarcho78: ráülni wc-re? Lehet, h túl igényes vagyok, (bár csapvizet iszom) de ezt neeee. És sztem a fában, amit még nehezebb takarítani, jobban megmaradnak a bacik, mint a műanyag ülőkén.
Még arra is vigyázzatok, h amikor lehúzzátok, kellő távolságba legyetek, már felhúzott gatyával, mert szétfröcskölődik az összes baci. Brr...

Smacika 2009.04.20. 16:49:09

@moli: A concorde-ot nem kivonták már a forgalomból?

neet- 2009.04.20. 16:49:13

távolságbaN, bocs, gyerek ugrál a hátamon, megyek is. Nyilvános wc-re nee!

Smacika 2009.04.20. 16:50:40

@neet-: Igen, én is láttam a tévében, hogy az új tökömtudja melyik tisztítószer már a repülő bacikat is kiikszeli.
Szóval olyant kell használni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 16:50:57

Vadaspark ide, vagy vadaspark oda, lehet, hogy műkszik végre az avatarom???

Impega 2009.04.20. 16:51:12

@moli: A concorde 2000 vagy valami ilyesmi ota nem repul. ugyhogy New york tobb idobe telik azota, De Szeged meg mindig csak 2 orara van. Es mennyibe kerul. Eszmeletlen, irgalmatlan dragaba!

moli 2009.04.20. 16:51:49

kommenteket olvasva orulok, hogy van meg remeny, nem akarja mindenki leaszfaltozni az egesz Foldet.

☺ágica (törölt) 2009.04.20. 16:52:19

@neet-: már ha takarítják egyáltalán:(

Smacika 2009.04.20. 16:52:43

@Jani haverja: Igen műkszik.
@Impega: Akkor jól emlékeztem.
Meg különben is minek nyújorkba menni?
Állatkert itt is van.

moli 2009.04.20. 16:54:09

@smacika, @Impega: tenyleg? nabazdmeg, ti is a lenyeget latjatok :D

mesegomba 2009.04.20. 16:54:12

Gratula a kultúrlt hagvételű levélhez a posztolónak, én szerintem nem áll tőle messze a "budi" amit annyira szid.
Kérlek, nem tűnt fel neki, hogy erdőben kirándul? Ez egy vadaspark, könyörgöm! erdő közepén 3*-os WC-t hol talál??
Ha sokallja a belépőt, vigye a gyerekét moziba, úgyis dvd-ken fog felnőni.
ZOO kaja a vadasparkban...pff, IQ bajnok.
Büfé? Most ez komoly? Most enni mész vagy kiránulni? Nálunk úgy szokás, ha gyerekkel megy az ember, csomagol üdítőt, meg szendvicset..és ez szülő?
Ha esetleg nem a kapuban parkol le, mert mondjuk nem akar meghalni a gyaloglástól, akkor le teheti az autót a MÁV kórháznál is.
Autóval kirándulni menni....
Asszem nincs több mondanivalóm.
Szánalmas.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 16:55:54

Nagyon szépen működik ez az avatar.
Ugye, milyen szép bogratsch-ot találtam magamnak??
Köszi blog.hu support!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Smacika 2009.04.20. 16:56:38

Csákváron egy ismerősnél tiszta vadaspark van.
Nyuszik, kecskék, lovak, csacsik, kacsák tikok miegymás.És szabadon kószálnak a rancson.
Ha akarsz lehet paccra ülni és lovagolni, kocsizni lovassal.
Ad hideg sört, üccsit.
Ha megkérem süt friss tojásból rántottát.
És az árai sem az egekben vannak.

☺ágica (törölt) 2009.04.20. 16:57:44

Azt hiszem, beperelem az egyetememet. Hogy merészeltek minket terepgyakra hurcibálni, hegyre, dzsindzsásba, nádasba, meg mittudomén, hátizsákkal, lepkehálóval, meg mittudomén, akár napi 10-12 órában wc és minden egyéb nélkül! Ahelyett, hogy valami légkondis teremben frissitőt felszolgálva levetítették volna filmen, hogy mi hogy néz ki! Nem is értem!

Átlagarcú 2009.04.20. 17:17:54

...most kinek higgyek? A posternek, vagy a szememnek:)))
www.vadaspark-budakeszi.hu/index.php?fejlec=fejlec_szolgaltatasok&menu=menu_szolgaltatasok&dir=szolgaltatasok&al_tartalom=szolgaltatasok_bufe_ajandekbolt

Költői kérdés volt. Természetesen a posternek hiszek.
Viszont van egy jó hírem: lehet bográtsot bérelni!!!!!!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 17:21:45

@sörecet: Nálam is, nézd csak meg az avatarom!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!

Smacika 2009.04.20. 17:23:20

@sörecet: És akár örökbefogadni mindenféle árva állatkát.
De azért nem pitik:
1000 fő felett egyeztetni kell az árról.:-)
Minek is aprózni.

Átlagarcú 2009.04.20. 17:23:45

hajó... hajó ...hajóllátom bográts:))))

Smacika 2009.04.20. 17:26:40

Ha teszem azt elmegyek 999 barátommal, 10 főre tudunk 1 bográtsban főzni, akárhogy is számolom az 100 bográts...
Annyi tüzet nem lehet ott gyújtani, elfogyna az egész erdő.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 17:27:35

@sörecet: Láttam már olyan képet is, hogy valaki (nem merem leírni a nevét) ebben indul valami kék színű szalagért vívott vitorlásversenyen:)
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!

☺ágica (törölt) 2009.04.20. 17:31:04

@smacika: hűtőben rakott tüzet kell használni, az zárt láng, akkor elég lesz:)

☺ágica (törölt) 2009.04.20. 17:32:40

@hagyma: kicsit késve, de GRATULA!!!! Ez FONTOSCH!!!

Smacika 2009.04.20. 17:33:48

@hagyma: Sajnos az nem terem itten Hungarisztánban.Ottan csak őshonos fajok leledzenek.
@☺ágica: Akkor elvész az egésznek a varázsa.Ki hallott már ilyent?
Méghogy hűtőben... :-)

HÉV-es 2009.04.20. 17:34:40

hogy tudtatok avatárt feltölteni? Bármit adtam meg, a tovább gombra kattintás után visszaadta az eredeti oldalt, csak kivette a linket a feltöltés mezőből. Nincs hibaüzenet, semmi, csak nem lehet továbblépni.

Átlagarcú 2009.04.20. 17:35:29

Ez tök jó!!!!
Örökbefogadok egy vaddisznót, bérelek egy bográtsot, oszt jónapot.
Kizárólag a saját ellátásomra és életkörülményeim javítására.

Átlagarcú 2009.04.20. 17:37:05

@HÉV-es: Biztos, hogy mindenkinek mindent megadtál?
...mert addig nem megy:))))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 17:37:13

@HÉV-es: Nekem is nehezen ment, de én tegnap írtam a blog.hu supportnak,, visszaírták, hogy a probléma megoldása folyamatban van, és lám ma délután már működik is.
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 17:39:17

@smacika:
jo van bors se terem megis ra van irva hogy magyar termek

Smacika 2009.04.20. 17:41:09

@sörecet: Te képes lennél lemészárolni egy örökbefogadott vadkant?
Elfogyasztanád bérelt bográtsban?
Micsoda emberek vannak.

☺ágica (törölt) 2009.04.20. 17:41:41

@smacika: na jó, de az erdő érdekében mégiscsak jobb lenne így:)


@HÉV-es: az indanetes kezdőoldaladon engedélyezni kell a nicket...meg még ilyen apróságok:) Én is elég sokat szórakoztam vele, aztán egyszercsak lett:) Nagy segítség voltam, igaz? :)

Smacika 2009.04.20. 17:42:56

@hagyma: Tökéletesen igazad van.
Majd szólok, hogy importálni kell tarajos sült, megmég zsiráfot, bengáli tigrist, bordáskrokodilt, fehér cápát.
Egy-két anakonda se ártana.

Smacika 2009.04.20. 17:49:05

@☺ágica: Az erdő érdeke az ember megsütését kívánná.

É2I 2009.04.20. 17:57:44

Erre mit mondjak?
Kiszereaméra.
Ennyi.

neet- 2009.04.20. 18:26:16

Nincs még új post?

Jelentem, eddig a bográtschos avatar teccik a legjobban. Már ha valakit érdekel. Janit nem tudom, de a haverját?

Az itk (Rigó) is sünt kaphatna. Lassan 2 hónapja vizsgáztam, és sehol a papír. Olyan ez, mint a pottyantós, esküszöm.
Ki hiszi el addig, h mi lett belőlem? :(

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.20. 19:12:16

egyre szebbek vagytok :D

@Impega: barátnőm, te most tüntetsz az avatartávolmaradásoddal, vagy még mindig technikai probléma esete forog fenn?

Lovak 2009.04.20. 19:18:15

Most mi a gond, szerinted nekünk van vöcö? A büfébe meg úgyse tudnánk fizetni.

Lókupec, merre jársz?
Nyiha.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.20. 19:20:37

A park felé GYALOGOSAN haladva van egy ilyen étterem vagy mi a tököm, ahol százasé lehet retyulni. Na persze aki egészen a bejáratig megy a kocsival...

Én azt kifogásolom, hogy miért nem lehet kocsival bemenni a vadasparkba? Felháborító.

Amúgy sün van.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.20. 19:36:30

@deputy sheriff: nem szép, hogy így kibeszéled apádat!


@hagyma: az óhazában ma Tivadar nap van. cuppantalak és sok sört

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 20:04:01

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:


radasul forditva van, humorizal a gyerek humorizal

kosz majdnem elfelejtettem
Igen, Isten ajandeka vagyok ez ketsegtelen@megélhetési sünöző ♀ - édibédi sünike - azt szarj!:

neked is thx, bar Marynek 3 oraig tartottt mire elmagyaraztam miaz a nevnap, de volt akinek nem sikerult

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.04.20. 20:15:13

@hagyma: ha tárgyi tévedést ejtettem volna, javítsd ki, de csak ezt a két újságot tudom, nem tudom mi volt egerben. talán a heves megyei néplap?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 20:37:59

ja es nem voltam hires
abszolute

herodes · http://www.gamblers.hu 2009.04.20. 20:40:22

@DaM: 5400 a családi, ez két felnőtt + két gyerek
ehhez nekem még kellett vennem egyet a 2,5 évesnek (890 forint), a másfél évesnek még nem kellett belépő (jövőre már neki is kell)
Így bementünk 6200 forintért. (jövöre ez 7000 fölött lesz)

Vadaspark 2900, és nekem közelebb is van :) meg a gyerek nem könyörög minden sarkon gumicukorért, lufiért, nyalókáért, jégkrémért. Igaz tigris meg elefánt nincs, csak dámszarvas, vaddisznó meg ilyenek.
meg bokorba pisilés :), de a helyzet az, hogy csak az legnagyobbnál volt erre szükség, a többi kibírta hazáig.
Mondjuk szomjan nem akartunk halni :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 20:47:55

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
es nagyon kedves nevnapi ajandek volt, jo is esett fel orara hiresnek lenni, de remelem csak jatek es hamarosan eltunok vagy csak en latom
mar a Wikipedian
erosen feszelyezve ereznem magam ezek kozott a nevek kozott
ugyhogy most mar torolheto

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 20:55:24

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
koszi again:)
amugy Kurir Kepes Sport Nepsport heves megyei nepujsag
de ezek jelentektelen irasok voltak
mondjuk a Kurirnal volt noi roplabda donto

Átlagarcú 2009.04.20. 20:58:48

"tervezzük olyan új illemhelységek kialakítását is, melyekben pelenkázó asztal is van"
Az illemhelység ugyanaz mint az illemhely?
...és klozet lesz-e?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 21:01:04

@sörecet:
bukora csinaljak a budiajtot es akkor az mar pelenkazo is

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 21:58:22

@hagyma: Én is csatlakozom a kórushoz.
BOLDOG NÉVNAPOT KÍVÁNUNK!!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 21:59:38

@neet-: Köszi a bográcsért az elismerést!!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!

neet 2009.04.20. 22:03:38

@Jani haverja: szívesen. de már látom hogy más is rajtakapott az ötleten.

Hagyma,
élj soká. Nem csak a hüje angolok, angol hüjék nem ünnepelnek névnapot? Pedig ok az ivásra.

Mondtam, h egyszer egy Tivadar rakta össze a kádunkat? Az egyetlen Tibi, akit ismerek. A Tivi nem tetszik neki, ezért Tibi.

Alig 3 hete, h a kuytusom MAJDNEM belehalt egy kullancsba, erre ma 3 HÁROM!!! db-ot szedek ki belőle. Ki vagyok akadva.

Szily, szegény Kifli! :( Olvastam valahol, h autó elütötte.... :( Ő volt az? A Kifli?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 22:26:14

@Jani haverja:
thx
@neet:
thx, a tivit en seszerettem sose, a tibit se annyira, a Tivadar az Tivadar, vagy legalabb hagyma
viszont kadat meg sose raktam ossze, nem en voltam
ellenben dugni mar dugtam kadban
sot egysxzer aludtam is csak reggelre kihult a viz

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 22:37:30

@neet: Ki bitorolja még a bográcsomat?!:)
@hagyma: Kádban én is dugtam már, meg aludtam is, de az utóbbinál túl korán felkeltettek. Nem tudott kihűlni a víz.
Pedig kijózanodtam volna...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.20. 23:32:21

@Jani haverja:
engem hagytak kulon volt a budi
orulj hogy nem hagytak eletem egyik legborzalmasbb elmenye volt masnaposan hideg vizbenn egy idegen kadban ebredni

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.20. 23:34:25

@hagyma: Ja, így már más!
Én a saját kádamban akartam egy kicsit alukálni, de nem hagyott a feleségem...

CID 2009.04.20. 23:43:01

Érintett kommentelőket megkérném, ne küldjenek már ilyen "embereket" a Szegedi Vadasparkba. Köszönöm.

Almaspite 2009.04.20. 23:52:52

Én azt nem értem, hogy Ágicának biosz fakton volt terepgyak, vagy a ZMNE rohamlövész kiképzésén?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.21. 00:07:55

@sörecet: illemhelység? egy egész településből retyót csinálnak? talán illemhelyiség.

Én vagyok Majmász reinkarnációja amúgy :-D

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.21. 00:11:22

A posztoló meg szarjon mattosított zoocsemegét...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.04.21. 00:13:32

"Tisztelt Budakeszi Vadaspark"

na ez is megér egy kört...

"Tisztelt Zománcos Lavór!"

Igen, ez megszemélyesítés...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.04.21. 00:16:13

Majdnem szomjanhalni egy vadasparkban??!
Tudtommal a vadasparkban vadak élnek. Csak isznak ők is valamit, nem-E? DE!!!
EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.04.21. 00:39:36

amugy emlekszem egyszer volt nalunk egy belga
csalad es kimentunk a szolobe bogracsolni
de tenyleg,
olyan 6-9 kozotti gyerekeik voltak ,meg a szulovel is alig mertek raulni a pottyantosra
de akkoriban a szolohegy meg nem volt csatornazva

hardrock 2009.04.21. 01:57:47

Én kábé 5-6 éve voltam utoljára a vadasparkban, és akkor volt büfé, meg még zoocsemege is. A retyezát mondjuk már akkor is botrány volt.

deputy sheriff 2009.04.21. 02:27:51

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

Ez nem kibeszeles, egy ferfinek a kotelezo minimum az 10-15 perc, plusz ha ugy erzi, hogy van valami izgalmas a napilapban, akkor a felora sem szegyen.
Ez van, en siman kiolvasok neha egy fel konyvet a klotyon. Ez egy ceremonia, keremszepen :)

deputy sheriff 2009.04.21. 02:32:02

@deputy sheriff: FerfiNAK. Szorri, buta jenki fattyu vagyok :)

@hagyma: Minket 90%-ban vilag eletunkben Tibinek hivtak valamiert, illetve te voltal "Tibi" en meg "Tibus", de ezt nem is kell ecsetelnem, mennyire gyuloltem az elejen, aztan mar hozzaszoktam, however /csak hogy bosszantsam a nepet, hogy angol szot is belekeverek/, mara egeszen megszoktam, nagyanyamtol es a szuleimtol pl. nagyban toleralom.

EÖ (törölt) 2009.04.21. 07:35:04

@hagyma: ha nincs túl hideg, mondjuk úgy -12 fok fölött :)

Impega 2009.04.21. 07:55:48

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Miert? Tegnap mentem szusit enni. Hmmm. Jo Reggelt

☺ágica (törölt) 2009.04.21. 08:12:22

Jó reggelt!

@Impega: milyen volt a szusi? Én még sosenem ettem:( Egyszer megkóstolnám.

Tudom, béla vagyok, de nem tudom elolvasni az üzeneteket. Csak annyit tudok, hogy kaptam. Ilyenkor mivan?

Impega 2009.04.21. 08:14:59

@☺ágica: Fogalmam sincs, en meg sosem kaptam uzenetet. De ha az indamailben van, akkor belemegy az indamailbe, es ott megnezed.

Amugy a szusi nagyon finom volt. de csak akkor jo, ha friss. Ott feled nincs valami szusibar-fele?

☺ágica (törölt) 2009.04.21. 08:19:09

@Impega: az emilcímemre kaptam olyat, hogy xy üzenetet küldött, megnyitottam, annyi van odaírva, hogy Kedves (jó tudom, ez csak amolyan értesítő). Aztán megnéztem az indanetes oldalt, semmi. Megnéztem a mailt is, semmi. Szusibár biztos van, csak még nem találtam meg (na jó, annyira még nem is kerestem):). Csak most eszembe juttattad, hogy olyat még nem ettem:)

Impega 2009.04.21. 08:21:30

@☺ágica: ertem. Nem tudom akkor mailt. Varni kell hogy valami okos felebredjen:).

☺ágica (törölt) 2009.04.21. 08:25:01

@Impega: :) Az egyiket épp most kérdeztem:) Ha jól kiröhögte magát, talán válaszol is:D

Impega 2009.04.21. 08:27:57

@☺ágica: Jaj, man. Nem mindenki lehet mindenben zseni. Biztos van amiben te vagy zseni, nemely nagyokos meg nem ert hozza:)

☺ágica (törölt) 2009.04.21. 08:30:29

@Impega: pontosan:) Tény, hogy észért nem ártott volna még néhányszor sorba állni, de ez van:D

Impega 2009.04.21. 08:34:27

@☺ágica: Minden csak nezopont kerdese;)
Van uj poszt

maincoon © 2009.04.21. 10:22:16

namivan? átköltözött már a vadaspark egerbe?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.04.21. 13:15:26

'a klasszik nagyon sokfele gumicukros es a pereces szortiment volt. Csak en gondoltam h majd inkabb bent veszunk kajat meg zoocsemeget, mint az allatkertben'
??????
hipersznob multi-HR-es Jucika kijött a lakóparkból..

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.04.21. 13:16:01

'a klasszik nagyon sokfele gumicukros es a pereces szortiment volt. Csak en gondoltam h majd inkabb bent veszunk kajat meg zoocsemeget, mint az allatkertben'
??????
hipersznob multi-HR-es Jucika kijött a lakóparkból..

Gunter 2009.04.21. 14:36:26

Nahát... perec a legjobb!!! A zoocsemege az valami vaddisznó, zebra, viziló pörkölt mix?

Azért a budi részben még igaza is lehetne, de azért ne a vadasparkba akarjon má szarni járni.

Koky --- http://noncsiweb.hu 2009.04.21. 16:13:50

Vadasparkba mentél, és nem plázai körülményeket kaptál?

bolhaplaza.hu 2009.04.21. 22:59:27

De hát benne van a nevében is hogy vad.Én pl ezért nem megyek oda soha.

scubadiver 2009.04.22. 12:11:21

Szülő létedre nem tudod, hogy meleg ruhát (még nyáron is), meg esőkabátot mindig vigyetek magatokkal, és az innivalóról (esetleg ételrő) sem szabad megfeledkezni!
A WC állapota jogos, de korrekt levelet válaszolt a park.

ciluvagyok 2009.04.22. 23:31:11

A postolót szidalmazóknak csak azt kívánom (de szívből), hogy csatangoljanak az erdőben 2 órát egy magát összesz@rt kisgyerekkel mindenféle víz és/vagy mosdóhelyiség nélkül. Most komolyan, egy illemhely és 2 ivókút akkora nagy kívánság?? Ráadásul ugye a gyerekek sem arról híresek, hogy olyan sokáig vissza tudnák tartani, sokkal gyorsabb az anyagcseréjük.
Sztem a postoló csak hangot adott ebbéli - teljesen jogos - igényeinek.
De idősebb nagyszülőknek is fantasztikus élmény lehet mosdót keresni (ja tudom a berzenkedők biztos simán odasz@rnak egy bokor alá...?).
A válasz korrekt volt (bár használhatatlan).

Gunter 2009.04.23. 13:44:25

A magát összeszaró korban lévő gyerek mégis mit tud érzékelni egy vadasparkból? Minek vinnék oda? Ha nincs aki vigyázzon rá akkor be kell rakni 1 csomagmegörzőbe.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.24. 14:42:13

Ennyire bonyolult ékezetes karakterkészletet telepíteni a gépre?
süti beállítások módosítása