Csaba megpróbálta felmondani előfizetői szerződését a Fibrenetnél, de talán a szolgáltató úgy próbálja megtartani ügyfeleit, hogy nem reagál semmire, csak küldi a számlát. A lenti levelet is nekik írta, de mi jobban bízunk a Homárerőben.
9 hónap nagy idő. Ennyi idő alatt felépül egy ház. Megszületik egy gyerek. Magyarország elfogyaszt 2 miniszterelnököt. 9 hónap mégsem nagy idő. Legalábbis nem elég a Fibernetnek ahhoz, hogy egy előfizetőt töröljön a nyilvántartásból. 2008 augusztusban, írásban lemondott szolgáltatásokat (részleteket ld. alább) továbbra is számláz a Fibernet. Sem a lemondó faxot, sem az alábbi e-mail-es figyelmeztetést nem reagálták le. És ma újra kaptam egy számlát, 2009. májusi szolgáltatások alapdíját számlázták ki.
Eszköztelennek érzem magam. Mit tehetnék Önök szerint (azon túl, hogy faxon időben lemondtam, majd a hibás számlázásra e-mailben figyelmeztettem, most az ügyvezetőt is becc-zem, továbbá a Homárnak is küldöm), hogy megnyomjanak egy delete-et, töröljenek a nyilvántartásukból, és ne kapjak számlát olyan szolgáltatásért, amit 9 (!) hónapja nem veszek igénybe? Van valamilyen tippjük?
Segítségüket előre is köszönöm,
Csaba
---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2008/10/18
Subject: Lemondott előfizetésre küldött számlák
To: itc@fibernet.hu, "InTeleCom Kft. Szamlazas" <szamlazas@intelecom.hu>
Tisztelt Intelecom, Fibernet számlázás, intelecom számlázás, kedves Ágnes, és az egész világ,
Önöknél előfizetőként sem volt könnyű, de Önöktől megszabadulni még nehezebb.
2008.08.14-én faxon, írásban lemondtam Önöknél mindennemű előfizetésemet, szept 6-i dátummal. "Természetesen" visszaigazolást kérésem ellenére sem kaptam, ellenben "természetesen" most megérkezett az októberi számlájuk.
Kérek egy választ erre a levélre, miszerint stornózzák a szlát és törölnek az adatbázisból.
Azonosítási adatok:
...
Üdv,
Csaba
EÖ (törölt) 2009.05.18. 09:00:41
buksikutya 2009.05.18. 09:03:43
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2009.05.18. 09:04:42
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.05.18. 09:05:15
chris-v 2009.05.18. 09:05:54
Talán ez lehet az oka hogy nem foglalkoztak a dologgal!
Frucsasz 2009.05.18. 09:12:43
aardwark 2009.05.18. 09:12:59
De azért egy kérdés: tavaly aug óta minden hónapban kapott számlát a postoló? mert ha igen miért várt eddig? vagy csak én nem értem?
Ajánlott levél? mert azt át kell venniük...
de azért vitz, hogy egy net szolgáltatónak nem elég a fax meg az emil...
nem tudom hanyadik
kértem kapcsojja ki
Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.05.18. 09:14:43
Frucsasz 2009.05.18. 09:15:18
Libikóka · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/ugyintezo-titkar.php 2009.05.18. 09:16:35
A 9 hónap még nem is kálvária, az csak egy laza bevezető a fibernetes világba, amely cég habár telekommunikációs cég, valójában semmit (értsd semmit) nem tudnak kezelni, ami a szerződés lemondásával kapcsolatos. Ha megvan a fax, amin lemondtad a szerződést (ne csak a kis szelvény, a lap is legyen meg, amit írtál), akkor várhatsz a kálvária további részeire, melynek fokozatai még 2-3 hónap számlázás, majd behajtó cégnek kiadás (jobb esetben kettőnek is, akik nem tudnak egymásról, de 20 levelet kapsz majd tőlük egyenként). Majd ha valamelyik behajtó cég veszi a fáradtságot és bekéri a faxot, akkor küldd el nekik feltétlenül, és ők továbbítják Fibernetnek, de ennél többet ők sem tehetnek. Ekkor ott valamelyik eldugott kisfőnök próbál valamit intézni, de ez újabb két hónap!
Javaslat: Bp-i személyes ügyfélszolgálat, asztalra csapás és igazolás kérése, h ők nem szolgáltatnak továbbra semmit!!!
Én ismerem az ügymentet, már végig jártam.
L.
É2I 2009.05.18. 09:19:05
Sajnos nálunk az email sz.rt se ér. :O
Főleg, ha elolvasod az ászf-t. Benne van, _írásban_ mondható fel.
Szóval, Csaba eddig öngól, amit lőttél!
metal · http://electric.blog.hu 2009.05.18. 09:20:48
Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.05.18. 09:26:18
reunalla 2009.05.18. 09:29:07
Harlequin 2009.05.18. 09:35:33
Kudee 2009.05.18. 09:44:09
zoku 2009.05.18. 09:45:49
Nekem a t-kábel számlázott 73ft tartozást 3hónappal a búcsúpuszi után. Írtam egy emilt, hogy ne zaklassanak hülyeségekkel, aztán bocsánatot kértek. hehe.. szép próbálkozás.
köpőcsésze 2009.05.18. 09:53:35
al Dajjal 2009.05.18. 09:57:31
Sikeres-e vagyok? :-D
gyilkoshód 2009.05.18. 09:57:41
EÖ (törölt) 2009.05.18. 09:59:39
Frucsasz 2009.05.18. 10:00:32
Smacika 2009.05.18. 10:06:31
Vagy csak nekem van mákom velük, de nálam több mint egy éve megy a net(10mbit)és soha nem volt semmi gondom velük.
Úgyhogy nem feltétlen sikertelen a fibernetes júzer.
Bár az, hogy csak faxon, vagy levélben lehet még egy ímélcímet regeltetni, az nagy lószarság.
@al Dajjal: Sikeres vagy, de a poszt és a kommentek után nem sokáig megy majd az a tévé.
Dr Gregory House 2009.05.18. 10:12:18
Secnir 2009.05.18. 10:16:09
amúgy 1 db tértivevényes levél (350ft), amit ügyvéd küld (2000ft), és ha utána kapsz csak egy darab számlát is, akkor feljelenteni őket zaklatásért (50.000 ft), lelki béke egyensúlyának felbillenéséért (egyensúly helyreállítása 500.000-től 2millióig), plusz ügyvédi költségek (azt meg megírja az ügyvéd, jó vastag pennával).
elwood 2009.05.18. 10:16:34
szerintem mássz fel az oszlopra és kösd ki
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.18. 10:22:28
ezekre tudnal paragrafusokat a PTK-bol?
mer ha en egy teves szamlaert kapok 1 millert hazakoltozok Maryvel
elwood 2009.05.18. 10:25:01
Secnir 2009.05.18. 10:34:45
a számlaküldés önmagában még nem zaklatás.
de ha már nincs szerződésed, mert felmondtad, akkor csak simán pénzt kér tőled a cég egy olyan dologért, aminek nincs ellenértéke (szolgáltatás jelen esetben). ez csalás, ha viszont nem veszi akarja tudomásul venni azt, hogy felmondtad a szerződést, akkor pedig - faszom tudja, ügyvéd jobban meg tudná mondani...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.18. 10:41:45
ha leszedik a szamladrol vagy arverezik a hazadat akkor mar OK
janikahhh (törölt) 2009.05.18. 10:56:29
http://dom.ir/0tipli
tomi67 2009.05.18. 10:56:54
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.05.18. 10:57:36
A centrum naponta ezt csinálja.
bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.18. 10:59:15
tiara · http://szomszedaim.blog.hu 2009.05.18. 10:59:58
GayBears · http://gaybears.blog.hu/ 2009.05.18. 11:08:44
És a fax?
A fax a levél egy továbbítási formája csupán. A levél az még levél marad. Sőt ha ragaszkodnak a kézzel írott levélhez, hát az is működik faxon... aztán meg arra hivatkoznak hogy nem tudták elolvasni!
Cradle 2009.05.18. 11:14:37
sanyix 2009.05.18. 11:17:40
December végén küldtem nekik egy mailt, hogy lemondanám, de a honlapjuk az online üfsz-en ahol mindent lehet rendelni, meg váltani, de lemondani nem lehet, továbbá hogy nincs fenn az oldalukon sem lemondónyilatkozat, írják már meg most mivan. Azóta sem érkezett válasz, az 1 héttel újraelküldés után sem. Viszont egy fórumon megosztottak nekem egy scannelt nyilatkozatot, amit ajánlott levélben elküldtem. 2 hónapig jött a számla, mondtam na jó mostmár elküldöm őket a 3.14-be. Beléptem az online üfsz-re, és akkor már nem volt szolgáltatásom, üres volt az a rész, és valami 6197-ft-s tartozás volt, meg kb 20k ft jóváírás. Azóta kuss van. Persze arról máig nem tájékoztattak hogy felfogták a lemondást :D
wisdomsearcher 2009.05.18. 11:18:02
ui. én telefonban megkérdeztem h mi a módja a felmondásnak, elmondták h ügyfélszolgálat személyesen.
menni fog, sok sikert!
Zombika 2009.05.18. 11:19:14
A telefonos helpdesk tájékoztatása szerint igenis le lehet mondani e-mailben és faxon is. Elméletben.
Az jó ötlet, hogy menjek be személyesen, de erre ők is gondoltak, épp ezért csak a XXII. kerület külső végén van egyetlen irodájuk, ahol állítólag mindig hatalmas tömeg van. Nem hiszem, hogy a XXI. században 1,5 órát kellene utazgatnom, ugyanannyit sorbanállni, majd megint 1,5 órát vissza, hogy megszabaduljak egy szolgáltatástól. Simán nem fizetek, aztán majd pereskedünk (ha akarnak) nekem megvan a faxom és az e-mailem, meglátjuk mi lesz.
Mellesleg kabaré, hogy az ilyen céget nem rúgja seggbe a fogyasztóvédelmi felügyelőség, vagy valamelyik másik sóhivatal, amit az adómból tartanak fenn, elvileg az én érdekeimet képviselendő.
Sátán meg a Jocó 2009.05.18. 11:26:00
Személyesen mondtam le minden szolgáltatásukat, kifizettem minden számlát.
A mai napig jönnek a havidijcsekkek, felszólitások, stb.
Néhány email küldése után meguntam, megy minden automatikusan a szemétbe, csak a fákat sajnálom.
sobri jóskáné 2009.05.18. 11:40:39
FeAt 2009.05.18. 11:40:54
Írország egyik legnagyobb szolgáltatója. Januárban mondtam le email-en, másként nem lehet, a dublini szolgáltatást, mert már nem ott lakom.
Kaptam májusi számlát is. Folyamatosan megy az anyázás, ügyfélszolgált sem érti miért nincs még törölve az előfizetés.
Persze, a bankomnál már letiltottam őket, pénzt nem kapnak az tuti.
Mariannka51 2009.05.18. 12:00:29
Ja és a HIF-től is felhívtak és megkérdezték, hogy elíntéződőtt-e az ügy. Csak azt nem értem, hogy havi 6500 Ft-ért miért kell ekkora cirkuszt csinálni.
Tehát itt az HIF (Hirközlési Felügyelet) és nem a fogyasztó védelem a nyerő.
[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.05.18. 12:04:15
utána 3 hónappal később kijött egy levél hogy letelt a 3 hónap és most újra bekapcsolják HA akarom! mivel állításuk szerint 3 hónapig "pihentethetem" az előfizetést.... megjegyzem nem volt hűségnyilatkozatom szóval ilyen szóba se jöhetett volna...
aztán újabb 2 hónap: kijött olyan levél, hogy HA akarom,
1.) kedvezményesen nulla forintért visszakapcsolnak és használhatom tovább a szolgáltatást VAGY
2.) ki kell fizessek egy büntetést valami 30ezer forint körülit mert "pihentettem" 3 hónapig és utána nem kapcsoltattam vissza!!!!! holott az első faxom,mailom (mindkettő volt) teljes lemondás volt! nagyon kemény halljátok.
eltelt pár hét amikor a behajtócéges levél jött és elkezdtek jönni a telefonok a behajtócégtől, hogy fizessek már.... és hopp! elkezdtek pár telefon után ALKUDOZNI velem, hogy ugyan a felét fizessem már be és elfelejtenek. rögzítettem a hívásokat de ugye ezzel nem rúgok labdába mert még engem vonnak a végén felelősségre. aztán barátnőm feljelentette őket ahol csak lehetett, én ezt a részét nem vágom, ő intézi mindig a számlákat, én vagyok az analfabéta kettőnk közöl heheh. utána el lettünk felejtve érdekes....
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.05.18. 12:06:37
Dr Kangörény 2009.05.18. 12:08:13
Kétlakásos társasház. Egy kábelen megy be a szolgáltatás. Az egyik lakónak internet, a másiknak tv.
Aztán egyszerre megszűnik a szolgáltatás mindkét lakásban. Kis utánjárás után kiderül a következő: a fibernet szerint a tv-s ügyfélnek hátraléka van, ezért lekötötték a kábelt a házról. A másik lakó internet-hozzáférésével együtt.
A vicc az, hogy a tv-s lakónak sem volt tartozása, csak a fibernet szerint, de a másiktól megvonni az internetet az egyik legviccesebb húzása a fibernetnek.
Gilderoy 2009.05.18. 12:09:10
Rotburg 2009.05.18. 12:12:40
Micsoda útjaim 2009.05.18. 12:12:59
Plusz én lemondtam személyesen is XXII. kerület-külsőn. Plusz 3x tértivevényes ajánlott levélben (a kb. 15 mailről nem is beszélve). De semmi nem zavarta őket, számláztak, majd behajtóval fenyegetőztek még hónapokon keresztül.
Végül visszafenyegettem őket a Homárral:) De tényleg. Hogy ide megírom. Pár napon belül elnézést kértek, és sztornózták a - szerintük - tartozásaimat, amik a lemondás óta keletkeztek. Úgyhogy a posztoló jó helyen van:)
A vicc, hogy a fibernetes adás azóta is rendületlenül jön, jó is ez akkor, ha a tíhóm ípétévé olykor akadozik:)
Telepito · http://telepito.dolgok.com 2009.05.18. 12:14:11
nemuccaszoc 2009.05.18. 12:30:04
KisLizi 2009.05.18. 12:43:38
A mi cégünk, személy szerint én is harcolok immáron 5 hónapja. Nem merem lemondani a szolgáltatást, mert félek, hogy nem kapok jóváíró számlát. A story nagy hosszú, lényeg, hogy többet számláztak, mi csak a megrendelt szolgáltatás árát fizettük. Visszamenőlegesen kértük a kamatok jóváírását, mert fizetési határidő után adják fel a számlákat és minden hónapban felszámolnak 50-100 Ft-ot, mint késedelmi kamat! Próbáld meg kifizetni időbe! Telefonon semmit nem lehet, ügyvezető igazgató nem elérhető, Személyes próbálkozás Krisztina körúton,majd adott egy portás egy címet, hogy itt nincs is ügyfélszolgálat ,menjek a 22. kerületbe. Ezt még nem sikerült megvalósítani. Nemrég kijött egy jóváíró számla, amely szerint még mindig MI tartozunk. A fax, ajánlott levél,e-mail,telefon nem tesz náluk semmit, idézném a hölgy mondatát februárban: "A szerződés módosítást/rögzítést/változást EGY kollégánk végzi, és mivel Önöknél ez még hátra van, nagyon sok időbe telik, mire ezt rendesen fogjuk számlázni." Cégünk már mindent kiszámolt helyettük, már csak egy számlát várnunk, de azt nagyon és akkor jöhet e szerződés felmondás, valami atombiztos módon, ezek szerint az se lesz egyszerű, pedig azt hittük, ennél nem lehet rosszabb! De így vannak e-mail címeim!!!!Köszönöm.
Egy lelkes fibernet elleni harcos! :P
bloodhound v2.0 2009.05.18. 12:45:01
Chomy 2009.05.18. 12:46:43
Kedvencem:
- Átlag kéthetente szünetel a szolgáltatás pár órát, teljesen kiszámíthatatlan időpontokban, gondolom karbantartás miatt. Persze figyelmeztetni nem fognak róla.
- Ha lejár a hűségnyilatkozatod, minden további nélkül bontják a kedvezményes szerződésed, majd küldik a számlát, hogy fizesd be a szolgáltatás jóval magasabb díját, részben előre. Előrefizetés van ugyanis, de amikor megkapod a számlát, már néhány napja az új tarifa ketyeg. Takaró duma: a szerződésben benne van, hogy az ügyfélnek figyelni kell, mikor jár le a hűség. Az én hülyeségem, de nem számítottam rá, hogy ez ekvivalens a kedvezményes csomag visszavonásával, a korábbi szolgáltatóimnál ugyanis ilyenkor nyomták tovább a szolgáltatást, amire szerződtünk, csak küldtek róla tájékoztatót, hogy ha akarok, köthetek új szerződést hűségidővel.
- Ezek után az ügyfélszolgálatos tanácsára online kötöttem egy új hűségszerződést, merthogy akkor visszamenőleg megkapom a kedvezményt, majd vártam egy korrigált számlát, amit persze nem küldtek. (A kedvezményes díj közel dupláját nem voltam hajlandó befizetni, ugye, én nem szívesen adok kamatmentes kölcsönt senkinek egy igénybe sem vett szolgáltatásért.) A következő hónapokban kapott számlákat mind befizettem. Na, három hónappal később arra értem haza, hogy kikötötték a tévét, telefont, internetet, és hagytak egy cetlit, hogy tartozás miatt. :)
- Az ügyfélszolgálatos elmondta, hogy ha befizetem az elmaradást, kapok egy igazolást, és annak fejében visszakötik a szolgáltatást 10,000 Huf bekötési díjért. Arra a kérdésemre, hogy a szolgáltatásból kiesett napokat ugyanúgy kiszámlázzák-e a következő hónapban, mint ha mi sem történt volna, arra nem tudott válaszolni.
Normális szolgáltatótól azért vártam volna a szokásos havi számla mellett egy számlát a tartozásomról, a felszámolt késedelmi kamatokkal (!), vagy bármi hasonlót, neadjisten egy figyelmeztetést a kábel kikötése előtt, de nem. Menj be személyesen az ügyfélszolgálati irodába, várd végig a sorod, perkáld le a büntetést, oszt' örüljél hogy tőlünk veheted a szar minőségű szolgáltatásod. Ez a Fibernet. :)
tiara · http://szomszedaim.blog.hu 2009.05.18. 12:55:39
Mókusélet 2009.05.18. 13:04:40
playgorro 2009.05.18. 13:17:58
Sötét korom 2009.05.18. 13:22:04
A faxot, e-mailt nem olvassák, a telefont nem veszik fel (pontosabban robottal veszik fel - tehát fizetni azt kell). Ezért aztán így velük kommunikálni nem lehet.
Személyesen kell bemenni... Amire persze NAGYON fel kell készülni...:)))
Stanki 2009.05.18. 13:23:32
Én ugyan ezt 13 hónapig csináltam ugyan ezzel a görcs bandával mint a post írója!
Én azt nem értem az NHH -t meg a Verseny Hivatalt hogy a p...ába ad ki engedélyt ilyen luser cégeknek vagy nem veszi el és durrantja szét...bár az ott dolgozó emberek elnézését azért kérem ha ebből élnek meg...de akkor is röhej ebben a században!
Amarant 2009.05.18. 13:30:09
khabe 2009.05.18. 13:33:32
Aztán két hónap után felhív egy hölgy, hogy látja, hogy 2 hónapja le van mondva a szolgáltatás és hogy most már azonnal vigyem be a médiaboxot, vagy különben.... Én erre értetlenül néztem, hogy MI VAN???? De a hölgy csak fújta a magáét, aztán közöltem, hogy nem vagyok hajlandó bemenni még egyszer és bemutatni a papírt amit a leadásnál kaptam, mert így is 3 szabadnapom ment rá, hogy hozzájuk berohangáljak. Erre csak hápogott, meg fenyegetőzött.
Végül is okos enged alapon, még egyszer bementem és bemutattam a HIVATALOS PAPÍRT, hogy igen én már leadtam azt a kurva médiaboxot és legyenek szívesek a saját házuk táján szétnézni. Aztán a trágár szókincsem legjavát felvonultatva még elküldtem őket a jegesmedve f@szára és távoztam. Az életben nem akarok róluk hallani többet.
lacasa 2009.05.18. 13:46:46
Bár ma Magyarországon sose lehet tudni hogy melyik szolgáltató lesz a megfelelő,hibamentes partner.
A fíbernetet meg állítsa a forradalom a falhoz! Esetleg sok sünt!
tvonline - ma este BL döntő - nézd online! · http://tvonline.blogter.hu/340886/mtv1_m1 2009.05.18. 13:55:45
tenni?
Eizogembird 2009.05.18. 14:23:54
szódabár 2009.05.18. 14:38:23
Én is szerencsés vagyok :))) Megúsztam a Fibernetet. Megrendelés után többszöri kérésre sem voltak hajlandók kiküldeni egy szerelőt, több héten keresztül várakoztattak. Pedig a házban már ki volt építve a rendszer az ajtónkig, csak az ajtónál kellett volna összekötni a lakással. A telefonos ügyintéző (nő) kioktató és lekezelő volt velem, ráadásul a megadott vezetékes számot sem tudtam vezetékes telefonról hívni, csak mobilról. Többheti várakoztatás után mi is más szolgáltatót választottunk. Macerásabb a dekóder miatt, de legalább nem szórakoztak velünk ennyit. Sajnos a kerületben (12.) kevés kábelszolgáltató van, ezért tudnak hülyére venni egy csomó embert.
Kuksi49 2009.05.18. 14:57:39
Már felajánlottam, hogy miután pénzügyi végzettségem van, és jónéhány évet ilyen területen dolgoztam, hajlandó vagyok bemenni hozzájuk, és ingyen segítek nekik 19 db számla, és 19 db befizetés összeadásában, mert úgy látom, hogy nekik nincs ilyen munkavállalójuk, de erre sem reagáltak, nem tartottak igényt az ingyenes segítségre. Most már látom, hogy reménytelen az ügy, menthetetlenek, és valóban a hatóságokhoz kell fordulni, mielőtt küldenék a végrehajtót.
holex · http://fred-basset.blogspot.com 2009.05.18. 15:14:13
én a lemondástkövetően egy számlájukat se fizettem be, mivel nem kértem a szolgáltatást, ere perrel fenyegettek, hogy hát, amig használtam, addig ki kell fizetnem (pechjükre nem használtam, mert közben egy másik szolgáltató beköztötte nekem a netet), de azért csak elmentek a bíróságra, amire én csak(!) egy levelet írtam, hogy azta fél ónapot, amit a felmondásután valóban hazsnáltam megfizetem, a többit meg kenjék a hajukra, elmenni a tárgyalásra nem mentem el, ügyvédre nem is kívántam költeni, és a bíróság értesített, hogy a pert megnyertem, nem kell fizetnem. (még azt a fél hónapot se ítélte meg a bíróság).
köszönöm. ennyi volt, több számla nem jött.
nothing.at.all (törölt) 2009.05.18. 16:49:44
Asidotus 2009.05.18. 17:20:05
borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.05.18. 17:59:35
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.18. 22:08:43
Ez most nem irónia, tényleg bírom őket!
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.18. 22:13:13
2009.05.18. 23:10:44
Apró adalék, hogy az FCSM-nek sosem írtam, csak a Vízműveknek...
citromtorta 2009.05.19. 08:30:48
zsanpier 2009.05.19. 11:17:57
Pénteken adtam fel (mondjuk ajánlva és tértivevénnyel) a levelemet a fibernetnek, hogy bár januárban igényeltem telefonon magasabb díjcsomagot (jó hülye vagyok..., mindegy, az ÁSZF-ben szerepel, hogy telefonos ügyfélszolgálaton is lehet ilyet, sőt, még megszüntetni is!!!) szóval a januári bejelentés óta nem történt semmi, rendületlenül fizettük a normál (13 ezer forintos!) tévé-internet havidíjat, amibe olyan internet tartozik, hogy órákba telik, mire lejön egy akármilyen oldal...... Na, erre kiküldték, hogy januártól májusig nem fizettünk díjat, leszünk szívesek hatvan ixezer forintot befizetni. Erre elküldtem a bankszámlakivonatot nekik, amelyből látszik, hogy be van minden fizetve, de már kacsingatok a t-home felé én is. Sajnos más lehetőségünk nincs, a lépcsőházunkban 3 évig lehetett az intelecom (későbbi nevén fibernet), aztán azt hiszem, tavaly óta lehet t-home is. Más nem. Szóval ezek a lehetőségeink. Királyság. A kioktató telefonközpontossal én is beszéltem, lekezelő hangon közölte velem áprilisban, hogy nyugalom, kedves én, nyugalom, attól ha idegeskedek, még nem fogják megoldani a problémámat. Mire tájékoztattam, hogy attól tényleg nem, de lehet, hogy én meg nem is fogok többet fizetni. Nem egy egetrengető összeg ez, de lehet, hogy a t-home örülne neki.
Hát ennyi ez.
Viszont tavalyelőtt egyszer nyaralásból hazaérve láttuk hogy nincs internetünk. Betelefonáltunk, hogy nincs internet. Mire ők: de van. Mire mi: de nincs. Mire ők: ne mondjuk már, hát látják, hogy van. Nem is rögzítették a bejelentésünket. Aztán ez így ment három hónapig. Folyamatosan fizettük a havidíjat, hátha visszakapcsolják a netet. A három hónap alatt NAPONTA írtunk nekik, telefonáltunk, faxoltunk, e-maileztünk, mire egyszercsak ott termett nálunk egy szerelő, kinyitotta a netes szekrényt a folyosón és hipp-hopp lett netünk. Kiderült, hogy egy karbantartás során ELFELEJTETTÉK VISSZADUGNI A KÁBELÜNKET A CSATLAKOZÓBA. Mivel felkészültek voltunk, kiszámítottuk, milyen károkat okoztak nekünk (webes vállalkozóként az elvesztett haszonról nem is szólva....), és az ÁSZF-ben foglaltaknak teljességgel megfelelően kötbér címén közel 120 ezer forintos fizetési meghagyást töltöttünk ki. Elég volt az ügyvezetőhöz bemenni a nyomtatvánnyal ("csak az adatokat ellenőriznénk, mielőtt a bíróságra leadjuk..."), már alá is írt egy elismerő nyilatkozatot, és egy héten belül a számlánkon volt a pénz. Totál gittegylet amúgy az intelecom és a fibernet egyaránt. De! A Krisztina tér 2 alatt van a központjuk, ott is van ügyfélszolgálat, az meg azért eléggé belváros. Mi is ott riogattuk őket! Ajánlom mindenkinek!!!!! (Monjuk az még az intelecom idejében volt, dehát a postacímük most is az...)
Sok sikert a posztolónak!!!!
zsanpier 2009.05.19. 11:21:50
Az itc-st kimondottan mondta a telefonközpontos, hogy "ja, azt senki se olvassa". Komolyan.
fuckoffanddie 2009.05.19. 11:27:24
Kagai · http://autostat.hu/markakereskedesek-szervizek 2009.05.19. 15:59:37
KamiKrisz 2009.05.19. 16:01:23
Legelőször mikor megkötöttem a szerződést akkor a lehető legnagyobb sávszélességet választottam!
1 évre rá visszaváltottam egyel a szerződést de a buták így is a nagyobb sávszélességet szolgáltatták! Ezen felbuzdulva megint egyel visszaváltottam de még mindig ugyanazt szolgáltatják!
Nekem meg jó ez így egyenlőre hogy papíron egy kis netet fizetek miközben 1000k val jön le a cucc! :)
De tény hogy ez talán az egyik legszarabb szolgáltató az összes közül és a legdrágább is!
Kuksi49 2009.05.19. 16:27:11
Kuksi49 2009.05.19. 16:29:37
Kuksi49 2009.05.19. 16:43:32
2009.05.21. 14:05:27