Tékozló Homár

Hamis pénz a Morrison's 2-ben

2009.05.25. 00:08 | szily | 206 komment

Az alanti történetben az a legszebb, hogy csajozni vágyó hőseink egyből fejenként 2 Unicumot rendeltek. Maga a sztori innen a tengerfenékről ugye eldönthetetlen, bár gyanús, hogy ha tényleg hamis pénzt kap egy pultos, akkor nem így viselkedik. Vágtak át valakit szórakozóhelyen ál-hamispénz-sztorival?


„Pista barátommal úgy döntöttünk, hogy péntek este megkergetjük a csirkéket, ezért lementünk a Morrison’s 2.-be. Gondoltuk, mielőtt bevetjük magunkat a sűrűjébe, legurítunk ezt-azt, mert teljesen józanul érkeztünk. Egy Zlaty, két Unicum – egy ilyen kör után már jóval kevesebb ronda nőt látni a helyszínen. Igazi barátként rögtön meg is hívtam Pistát. Ugyanazt itta, mint én, a hat tételért (sör - 650 Ft, Unicum – 800 Ft) 4500 forintot kértek, én pedig egy ötezrest átnyújtva nem is kértem vissza. A pultos elvette tőlem a bankjegyet, elfordult, majd egy szempillantás múlva vissza, mondván - hamis pénzt adtam neki. Meg is mutatta, nem volt benne fémszál és az egyik vízjel is hiányzott (hozott egy igazit összehasonlításként). Én az ominózus ötezrest egy kis közértben kaptam visszajáróként, meg különösebben nem vizsgáltam, rutinszerűen ment a tárcába, a szokásos módon. Bárhogy is, a pultos ránk parancsolt, hogy válasszunk: főnök vagy rendőrség? Azt hittem, rosszul hallok, de mivel Pistával ketten tettünk ki egy biztonsági őrt, nem igazán volt mit tennünk. Kisírtuk, hogy ne legyen ügy a dologból, Pista pedig kifizette a piát a saját – erre az estére szánt – ötezresével. Bár ágáltunk, a pultos nem volt hajlandó visszaadni a „hamis” ötezrest. Csak pár perc múlva, utólag esett le, hogy bizony jól át  vágott bennünket. Ha most három egyetemista bukszával maszatolnék, egy másodpercre se jutna eszembe, hogy mi történt, de itt ülök a gép előtt, és pötyögöm: továbbra sincs igazság a földön…”
 
Üdvözlettel
P.L.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mqqq 2009.05.25. 10:23:10

@monsterdog: Ez nem előfordulás kérdése, hanem banktechnika. Egy bankkártyát egy POS terminállal csak terhelhetsz (ill. terhelési igényt adhatsz rá), utalni rá nyilván nem tudsz, mivel csak a kártyaszámot látja a terminál, a kártyán meg nincs pénz, csak a mögötte lévő hitel/betéti számlán.

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 10:25:04

@mqqq: így van, csak nem érti.

@monsterdog: pedig amit írtál, az baromság, ahogy van. lehet, hogy más történt, vagy csak nem ismered be, hogy hülyeséget hordasz össze, de ez nem így működik. én tudom, te meg ha gondolod, olvasgass utána a neten a bankkártyák, és az elektronikus fizetés, meg a bankrendszer műkődésének természetéről.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.25. 10:30:22

@mqqq: nem írtam én hogy kevéssé sikeresek azok akik nem úgy szórakoznak mint mi. Egyszerűen csak én nem tudom magam oda elképzelni, ahogy valószínűleg ők sem magukat oda ahová én. De ez nem baj, olyan szép sokszínű ez a világ.
@klarky: érdekes, hiába múltam 30, még nem hanyatlok, igaz most már óvatosabban, és kevesebb az alkohol, több a valódi beszélgetés...de azért meg olyan rossz a helyzet hogy "én már öreg vagyok, egymagamban rázok..."....:-) ha gondolod tarts velünk egyik nap!

kutymorgo 2009.05.25. 10:30:56

@d.hardman: azért mert te olyan k***ra okos vagy ebben a témában, az baromi jó, de a lényeg, ha kicsit is figyelnél, ugyanezt írtam le, csak nem szakszavakkal. de a lényeg, ha nem léptünk volna, akkor előbb utóbb vmi történt volna avval a kb. 30e Ft-tal. egyrészt az elfogyasztott étel/ital nem volt kiegyenlítve, másrészt a mi számlánk MEG LETT TERHELVE a ki nem fizetett számla összegével. taplókám.
nem értem miért kell rögtön mindenkit lehülyézni, aki ide mer írni? ha ettől élvezel, akkor szar lehet neked

köpőcsésze 2009.05.25. 10:31:34

Én az ilyen problémáimat az Avon tanácsadónőimmel szoktam megbeszélni!

mqqq 2009.05.25. 10:33:03

@Legelő Őse: Én is elmúltam 30, ez nem korfüggő :)

É2I 2009.05.25. 10:34:13

@mqqq:
Nem. Nem is kívánkozok oda. Viszont előírás, hogy a vevő lássa, mit csinálnak a pénzével. Egyébként egy uv lámpát bárhova fel lehet szerelni, ahonnan _jól láthatóan_ lehet ellenőrízni.
Ha meg annyira kedveskedni akart a pultos, miért nem adta vissza a játékpénzt?
Azt gondolom, vagy eleve ő keverte a pakliba, vagy megfordult a fejében, hogy később vissza ad majd vele valakinek, keresve egy kis mellécasht.

Erre a jól keresésre, azért rákérdeznék valamelyik pultostól is.

mqqq 2009.05.25. 10:34:19

@monsterdog: Te hülye vagy teljesen. :D

@köpőcsésze: :D :D :D

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 10:34:57

@monsterdog: továbbra is hülyeség amit mondasz. a bank meg téged véd, ha nincs fedezet a kártyán, te a pénzedet akkor is megkapod, és a számla tulajdonoson hajtják be. személyeskedésbe nem mennék bele, nem erre élvezek, nem is érdekel különösebben, unalomból kommentelgetek, amúgy sikeres ember lévén nem különösebben érdekel, hogy ki milyen baromságot hajtogat, társadalmi érdekből javítgatom ki az ostoba beböfögéseket.

mqqq 2009.05.25. 10:37:12

@É2I: Kettőnk között annyi a különbség, hogy én már jártam ott (bár azért törzsvendégnek nem mondanám magam) és nem feltételezek egyből rosszindulatot, főleg nem egy szerencsétlen diák-pultosról akinek köze nincs a vezetőséghez. Az UV lámpa teljesen jól látható helyen van és az egész folyamatot vissza lehet nézni igény szerint. A pult két irányból van bekamerázva és a pénztárgép felett is van egy kamera, tehát legalább három szögből ki lehet elemezni. Nem éltek vele, ígyjárás. Visszaadni nyilván nem fogják a hamis pénzt, mert akkor másik pultnál kezdődhet elölről az egész. Örüljenek, hogy ettől még nem lett annyira elbaszva az estéjük, mert ha rendőrség, akkor aznap nem buliznak, vagy máshogy... bár a jegyzőkönyvírás is jó buli.

pastor 2009.05.25. 10:40:02

KIS CÍMLETTEL FIZETNI. Ennyi.

Bankautomatából sose kerek 10 ezrenként kivenni.

Persze ha jólesik lobogtatni a nagy pénzt a csaj/csapos/haver előtt, az más.

mqqq 2009.05.25. 10:42:01

@pastor: Azért nem gondolod komolyan, hogy ha nekem pl havi 50ezer a készpénzigényem, akkor azt majd ezresével veszem ki a bankomatból. Nem csak azért nem, mert nem vagyok időmilliomos, hanem azért se, mert költséges. Bankomatból amúgyis elég kicsi az esélye, hogy hamis pénzt vegyél fel, mivel oda vagy új megy, vagy olyan, ami átfutott vmilyen pénzfeldolgozó szervezet gépén és megvizsgálta hogy valódi.

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 10:44:26

@pastor: ja, csak az ATM meg néha kedvesen közli, h kiadható címletek 5000 10000 :) ha meg éppen több tízezret vennél ki, akkor meg kiadja ezresekben :D egyébként az egész bankkártya dolog azért van, hogy a készpénzforgalom csökkenjen, úgyhogy igazából be kell osztanunk a készpénzünket, és lehetőleg sose kivenni. persze ebben az országban ez nem olyan könnyű :) kapaszkodjatok, nyugaton olyan is van, hogy fizetsz a pénztárnál, és ott vehetsz ki készpénzt is, amit a pénztáros ad oda - eredmény: még kevesebb kp forgalom, a bank, a bolt, meg te is, mindenki jól jár. olyan 10 éven belül lesz ilyen is itthon :D kb annyira saccolom azt is, hogy a szórakozóhelyeken lehessen kártyával fizetni, és ne húzzanak le. ezt némileg az gátolja mostanában, hogy a valós bevétel nagyrésze a pult pénz / pia trükközésből származik, ami persze ilyen adórendszer mellett egyáltalán nem csoda.

mqqq 2009.05.25. 10:50:03

@d.hardman: Attól, hogy a Tesco pénztárnál caskbackelsz (így mondják szépen külföldön, hogy ha több terhelést kérsz a kártyádra mint amennyit fizetni kéne és a különbözetet kp-ban kéred), még nem lesz kevesebb készpénz forgalomban :) A többi oké, a Tesconak is jó, mert kevesebb kp-val kell szarakodnia (rohadt nagy költség van ám pénzfeldolgozáson, szállításon egy ilyen helyen), meg a vevőnek is, mert nem kell külön kivennie ATM-ből, időt takarít meg. Magyarországon ez egyelőre törvényileg nem megengedett.

mqqq 2009.05.25. 10:52:31

@mqqq: caskback = cashback természetesen.

b[ALien] (törölt) 2009.05.25. 10:53:24

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: nincs harag
de félreértettél
nem nagynyomású
questornál most küldtem az infót
porpisztoly
vagy mi
ettől nem lehet meghalni
www.3t.hu/ds_product_info.php?cPath=231&products_id=5218&digistore_custid=4185b29a4483e1803358b56932af9b61

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 10:55:39

@mqqq: jó, hát úgy értettem, hogy a boltból nem kell annyi kp-t elszállítani, stb., vágod te ezt :)

Ofélia . 2009.05.25. 10:56:31

Három darab vadiúj 35000. forintosomat 2 darab erősen használt 20000. forintosra cserélem.

Ugyanott első osztályu teniszrakettek és kifogástalan ciherájsztűk valamint mágneses kutyaszar féláron:)

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 10:58:23

egyébként még ma is sírva röhögök amikor valaki vett lovakat, két darab 54000 forintossal, aztán pár nap után derült ki az eladó számára, hogy ilyen címlet nincs is :D

MAGYARORSZÁG 2008

-Gyöngyibaba- 2009.05.25. 11:00:17

@mqqq: Azt nem tudom, hogy törvényileg megengedett-e vagy se, de pl. egyetlen magyar postánkon, ha kártyával fizeted a számládat,mindig megkérdezik, hogy csak annyit akarsz-e leemelni, amennyi a számla, vagy esetleg többet, és azt kp-ban odaadják.

leslie nilsen (törölt) 2009.05.25. 11:01:06

"Pista barátommal úgy döntöttünk, hogy péntek este megkergetjük a csirkéket, ezért lementünk a Morrison’s 2.-be"


húúúúúúú b+ ez alapján el tudlak képzelni....

rofl

pastor 2009.05.25. 11:04:11

@mqqq: Módosítom. Ittasan, potenciálisan átbaszós helyen kis címlettel fizetni.

Bankomatból pedig 9 ezerre végződő pénzt vegyél ki, lesz apród.

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 11:04:48

@-Gyöngyibaba-: igen, csak a postán ez semmilyen előnnyel nem jár, mert kp felvétként veszik ki a pénzt, úgyhogy a kártyahasználatért fizetsz külön. nem kártyás fizetésnek számít.

pastor 2009.05.25. 11:06:07

@d.hardman: Ahol a készpénzzel átbasznak, ott majd a kártyádat viszont nem fogják lerippelni, ugye?

mqqq 2009.05.25. 11:06:37

@-Gyöngyibaba-: Én úgy tudom, hogy nem legális. Hacsak nem bontják ketté az elszámoláson kártyás vásárlásra és pénzfelvételre. Hozzáteszem, hogy én is csináltam már illegálisan ilyet taxiban, de csak azért mert nagyon kellett készpénz és a közelben nem volt ATM. Megbeszéltem a sofőrrel, hogy nyomkodjon a terminálba 15ezret és a különbözetet adja vissza. Egyezer magyar pénzembe került, de nem volt más megoldás, így is szívta a fogát a sofőr.

Énbagoly 2009.05.25. 11:07:04

Drága postoló!
Balek vagy, és jól lehúztak.
Kérsz róla bizonyítványt?

Ofélia . 2009.05.25. 11:07:27

@d.hardman: Én tudod mitöl verem a seggem a földhöz??:

Leinformálható jóst kártyavetőt rontásűzőt számlaképest!!! felveszünk:)))

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 11:07:44

@pastor: miről beszélsz? beleírtam, hogy 10 éven belül nem látok erre lehetőséget, mármint úgy, hogy ne húzzanak le 1úttal. olvass vissza.

mqqq 2009.05.25. 11:08:01

@d.hardman: Na ezt én nem tudtam, látszik hogy nem járok Postára, nem vagyok sikeres ember :)

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 11:08:46

@mqqq: a postán fizetés készpénz felvételként jelenik meg, jó magyaros megoldás ez is, ilyen alapon kivehetem a pénzt az atmből és befizetem a postán, ugyanott vagyok :D

pastor 2009.05.25. 11:09:25

@d.hardman: Tényleg azt írtad. Csak a sok rizsa végén. Keep it simple, s... .

mqqq 2009.05.25. 11:10:09

@pastor: Ez azért nem jó megoldás, mert akkor jó eséllyel 9 db ezrest kapok, én meg utálom ha ki van tömve a pénztárcám. Véleményem szerint azért van ennyi címletünk, hogy helytakarékosan lehessen magunknál pénzt tartani. Ha mindentől parázol, vonszolj magaddal egy zsáknyi 100-ast és fizess mindenhol azzal, szeretni fognak.

mqqq 2009.05.25. 11:11:19

@d.hardman: Gondolom ezért a rendkívül praktikus és logikus megoldásért valaki hatalmas szakértői gázsit vett fel anno.

Ofélia . 2009.05.25. 11:11:49

@leslie nilsen: Persze a csirkének álcázott tyukocskák nem tojtak aranytojájt:))

@Énbagoly: De csakis hamisat:)

pastor 2009.05.25. 11:14:29

@mqqq: Nekem beválik, hogy van nálam általában 1-2 ezres. Ennyi.

Nem minden újságos örül a 20 ezresnek. Ennyi.

Nem parázok sehol, nem vágtak át sehol semekkora pénzzel. Nem nekem volt problémám hanem a posztolónak...

helianthus 2009.05.25. 11:15:38

"Pista pedig kifizette a piát a saját – erre az estére szánt – ötezresével. "

Ezek a fiúk aztán igazi nílusi palócok!

Nálunk ötezerért le sem hajolnak. :D

mqqq 2009.05.25. 11:16:51

@pastor: Én ezt értem, de nálam annak ellenére van apró és kis címlet, hogy mindig tízesével veszem ki ATM-ből a pénzt... így jön ki :) lehet azért, mert nem járok újságoshoz :D

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.25. 11:17:22

@monsterdog: na, akkor izzítom a kártyáimat és az ismerőseimet.

de előtte meg kell tudnom, hogy mit kell csinálni a plasztiklapokkal, hogy ti fizessétek a cehet.

20%-át a nyereségemnek átengedem, ha összejön, és mindketten jól járunk:)

az avataromról fogsz felismerni
(nem lesz velem béka, de igyekszem zöld harisnyát és rózsaszínű cipellőt felvenni.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.25. 11:25:08

@Legelő Őse: ezt a lyányok mesélték miközben khm, izé...., vagy eleve így szólítanak meg férfiembert, hogy mindent vállalok, kivéve nyálcsere?

na jó, csak vitzelek.

öt perc után én sem, de a békakirályfimmal három nap után költöztem össze, tehát egy kicsit több idő telt el mint öt perc. akkor ugyan nem kértem ezért pénzt. de azóta, húsz éve folyamatosan pumpolom szegénykémet:)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.25. 11:27:50

szerintem nyilvánvaló hogy a mobillal - vagy egy valamilyen elektronikus eszközzel fizetés, élés, telefonálás, akármizésé a jövő. Egy átlagos pókiói fiatal már most a telefonjával fizet a bugyiautomatánál. Nálunk már kezdődik a parkolási mizériánál - mondjuk embertelen drága szerintem a + 70 froncsi - de nyilván a jövő hogy két sört, három lett maradhat - után az ember csak beírja a pinjét, és már aggódhat is másnap...:-) Én imádnám, mert mindig kirántom a farzsebemből a lét..

summerstorm 2009.05.25. 11:32:42

Én utálom morrison2őt, mióta ellopták a telefonomat a remek szórakozóhelyen.
Nem vagyok náluk egy törzsvendég, hát nem is leszek...
Mikor ámokfutásszerűen kezdtem keresni a cuccom hát hagyjuk is hogy miként reagáltak... Ja és mivel már néhány ital megvolt, kb még én hagyjam abba a hisztit. Anyátokat!!! Timegadjátokvisszsaatelefonom vazzzeeeeeeee!!!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.25. 11:32:47

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: jójó, az igazság az, hogy egyszer láttam kalimpálni egy lányt az út szélén, azt hittem elütötték, de később kiderült ő direkt öltözött így...szóval megálltam hogy te jó ég hívjak mentőt, ő meg behajolt, "joú száx" az érdekel-e, mert 4 a komplett, smár nincs...ez azóta szállóige a haverok között...
nem mellékesen ha ilyen jó a lábad mint képen, de nem zöld, akkor persze hogy költi rád a pénzt a férjed...vagy egy idő után ez nem számít, mert olyan mintha a saját fenekét simogatná?...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.25. 11:43:32

@Legelő Őse:
ilyen a lábam. harisnya nélkül is.
hagyma majd jön és igazolja.
ő láttott bugyiban is :D
(a röplabdázók kis bugyóban játszanak)

hmmmovo 2009.05.25. 11:46:38

ha jött volna a rendőrség baszhatták volna a lehúzós trükküket, mivel a hamis pénzüket is elviszik, meg gyanús lenne ha mégegyszer eljátszák rövid időn belül.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2009.05.25. 11:47:22

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: hagyma bugyiban röplabdázik? na most kezd csak érdekessé válni ...

Secnir 2009.05.25. 11:55:53

@d.hardman:
jaja, ráadásul OTP-s készpénzfelvétnek számít. a postáskisasszony még azt mondja, hogy : "kártyával fizetés", otthon meg azt látom: "készpénzfelvét OTP automatából".
ez is megérne egy posztot...

andand 2009.05.25. 11:59:29

Marpedig POS terminalon lehet utalni a kartyara (kartyahoz tartozo szamlara). Eleg a kartyaszam hozza. Nemreg egy szallodabol hamarabb el kellett utaznom, en is meglepodtem, hogy keri a kartyamat es visszautalta a POS terminallal az ott nem toltott ejszaka arat.
Ha emlekezetem nem csal a PayPal-rol is lehet penzt utalni a szamladra, ugy, hogy a PayPal-nak csak a kartya szamat adod meg.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.05.25. 12:00:46

A poszthoz:

A pultos úgy járt el, ahogy a "nagykönyvben" meg van írva. A hamis pénzt meg kell tartani, nem szabad visszaadni, s tegyük hozzá, azzal, hogy nem hívta a rendőrséget, még kedves is volt (ez amúgy hiba)...

Persze a kasszásnak mindig figyelnie kell arra, hogy míg vissza nem adja a visszajárót, addig a kapott pénzt jól látható helyen kell elhelyeznie, nem azonnal behajítani a kasszába, pont azért, hogy ilyen esetekben egyértelmű legyen, hogy nem ő cserélte ki. (Illetve lásd még a benzinkutas sztorikat, azaz, hogy "húszezressel fizettem, tízezresből adtak vissza").

Egy pénz hamisságához nem feltétlenül kell UV lámpa, mert szabad szemmel is ki lehet szúrni a hamis pénzt. Pl. fény felé kell fordítani, s akkor látszódnia kell a biztonsági szálnak, figyelni kell a hologrammokat, illetve pl. az eurónál az 50 euróson az 50-es szám forgatásra változtatja a színét. Ehhez nem kell UV lámpa, de sajnos nem is annyira ismert módszerek. Jó utánanézni ezeknek, mert ha hamis pénzzel fizetünk, bajba kerülhetünk...

denko 2009.05.25. 12:01:22

nem konkurenciárol szol csak szimplán szar ez a morisons és mocskosul süsfelnap hngulatu..megamugyis..15éves lnyok akik 9elött még belopokodnak mert akornemkérik személyit akik amugyis 25nek néznek meg meg 25évesek akik 15nek adják el magukat..meg mümájer szerecsnncsétlenek és részeg külföldiek és átbaszos pultosok..söt..sok elszállt egytemistalány otthagyja mindenhol cuccait és azthiszik ez egy csodaország ésmindenszé paztáncsodálkozik h valami paraszt ellopja a táskáját....hát iylen hely ez a morisons..2xvoltam ott de 1x sem jozanon és nem magam miatt:D most ha fizetnek akkorsem jövök le mert tuti lekell h keverjek vmi mümájérnek vagy leolcsok vmi ocska 15éves tinilányt aki azthiszi övé a világ..azt meg nemakarjuk ugyebár mert nemkell az eröszak:)

lolperec 2009.05.25. 12:03:38

@Secnir:
naja, postán kérdezem, hogy lehet-e kártyával fizetni.. hogynepersze..
adom a mastercard hitelkártyát..
kisasszony kéri a kódot a terminálba..
mondom elnézést?
kártyás fizetésnél sosem kér kódot, csak kézpénzfelvételnél..
jaháthogymertazezmost annak számít..
mondom akkor okay, az 1000 forintos csekk fizetése 2000Ft-ba fájna hitelkártyás pénzfelvétellel..
kb elhajtottam a picsába őket, meg ők is engem..
de no para, azóta próbálkoztam és még mindíg kártyás fizetést hazudnak..

amúgymeg morrisons 1-2-3 alapból ban..
ennyi..

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 12:03:47

@andand: mégpedig nem lehet. a szállodában valszeg visszavonták a korábbi terhelést, és a levont összeggel ráírtak egy újat. az ügyfél a kártyának csak a sorszámát látja, arra pedig nem lehet pénzt utalni.

germi 2009.05.25. 12:04:07

@mqqq: postán kicserélik neki a bankót. de szánalom hogy ilyeneket bepróbálnak.

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 12:06:52

@germi: hamis pénzt nem cserélnek ki, esetleg kitörölheted vele, vagy feldughatod magadnak. SZAKADT, hiányos, de érvényes pénzt cserélnek be az MNB ügyfélszolgálatán, de nem névértéken - alátesznek egy hálót, és aszerint megnézik hogy hány százaléka van meg, és annyit kapsz. halálkomoly. persze ha gyűrött, vagy ilyesmi, akkor teljes árát megkapod.

mqqq 2009.05.25. 12:06:54

@denko: 9 előtt is kérnek személyit. Amire te gondolsz az az, hogy sok 18 éven felüli csaj kinéz 16-nak. Főleg ha még részeg is vagy. Józanul, smink nélkül látnád hogy 20. Mármint ha rajta nem lenne smink, nem rajtad. :D

denko 2009.05.25. 12:09:58

mqqq :DDDDDDDD
hát rajtam biztos nem lene smink..de most ne mond hogy nincs igazam..multkor láttam 1ik srác összesett morisons elött portások szedték össze..lábra álitottak..elemntek ö meg megint összement betonfelé:D
nade ott összgyülik mindennép éppazért nemszeretem..tesenek megnézni egész bpröl oda jönnek mümájerek meg 15éve spicsák h riszáljak magukat

mqqq 2009.05.25. 12:16:26

@denko: Ez mindenhol előfordul. Százalékosan nem hiszem hogy több, mint máshol, max azért tűnik úgy, mert jóval többen járnak oda, mint más helyekre (leszámítva a Hajógyárit, de mivel ott más a kenőanyag a bulizáshoz, inkább a Dunába fulladás a divat). Nekem se kedvenc hely a Morrisons, de sose értettem hogy miért kell fikázni az olyan helyeket, ahova sok 10ezer ember jár le (nyilván nem egyszerre, bár néha volt olyan érzésem hogy igen). Nem hiszem hogy ennyi mazochista van Pesten és környékén. Én amúgy éreztem már jól magam ott, annyi a titka, hogy nem csütörtök-péntek-szombat napokon kell menni, mert akkor van nagyon nagy tömeg.

2009.05.25. 12:21:40

Mekkora ötlet!
Odaadod nekem az igazi 5ezrest. Én elfordulok visszaadni, miközben kicserélem a kezemben lévőt egy hamisra.
Majd visszafordulok, hogy hoppácska, de rendőr lesz ebből, hamis-e vagy?

Előveszek egy másikat és összehasonlítom, majd nem adom neked vissza a hamisat, hiszen csak egy van nekem belőle.

Majd megfenyegetlek és te fizetsz még egy igazi pénzzel a piáért, mert darázol.

9800 huf egy körért, Barátságos! :D
A pincérnek egy 5ös, a helynek még egy! :D

andand 2009.05.25. 12:22:19

@d.hardman: Pedig valoszinu ugy volt.

denko 2009.05.25. 12:22:20

először is hajógyárit ne bátsuk! :)
régen énis jártam oda...mondjuk ottlegalább szedik a 2000ft s belépőt így sokkal kevesebb az olcsobb fajata partyman, de sokkal több burzsuj, drogos és beképzelt ribanc..ám amiota hajogyárira jártam..1x nem hazsnáltam semmién drog tartalmú kedv felemelöt csak Johny Walkert:)
morisons meg az 1 az alapbol szar ésmár kevesen járnak oda ha még nem zárt be 2 meg..már elmondtam a véleményem..oda komolytalan fiatalok járnak..dehát mindneki eldönti hová akar menni..de szeintem oda akkoris legfiatalabb korosztály jár akit ellehet képzelni szorakozo helyen..persze vanak öregek is..de ez most nem számités amugyis morban vizezik a sört:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.25. 12:25:35

@d.hardman:
hat ez teljesen termeszetes, ha megis kene valami apro a penztaros ideadja
cash back
az meg tenyleg baromsag hogy kartyaval fizetek es valakitol utalnak a szamlamra
egyszeruen lehetetlen

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 12:26:08

@andand: biztos nem, de tőlem tartsd valószínűnek, leszarom.

mqqq 2009.05.25. 12:27:04

@denko: ha kevesen vannak az a baj, ha sokan vannak az a baj, ha fiatalok az a baj, ha öregek az a baj. Boldog lehetsz :P

andand 2009.05.25. 12:28:46

@d.hardman: Pedig valoszinu ugy volt. Kb. 3 nap telt el a ket tranzakcio kozott es kaptam ket szamlat (illetve nyugtat): egyet eloszor a teljes osszegrol, masodszor csak arrol amit visszautaltak. Es plusz elojellel, illetve a szamlan kulon szerepelt, hogy ez "visszafizetes" (nemet szamla volt, a recepcios meg meg is mutatta, hogy hol irja ezt).
Es mint irtam, a PayPal is tudja ezt: "Withdrawing Funds to Your Card
You can withdraw funds from your PayPal account to any credit, debit, or prepaid card with a Visa logo.".
Leellenoriztem, nem adtam meg a bankrol semmi informaciot, csak a kartyaszamot, es mukodik a penz atutalasa a PayPal accountrol a "kartyara".

denko 2009.05.25. 12:29:27

mqqq..speciál boldog ember vagyok :) csak vannak kritériumok :P
sőt nem szeressük a Boldogtalan embereket..ember legyen vidám és ne akrjon minden percben meghalni:D

Napirajzrajongó 2009.05.25. 12:31:43

Nekem mondjuk a Morrison's 2-ben adtak egyszer egy ingyen piát, véletlenül. Kértem 2 kólát meg egy Cointreau-t. Pultos csaj nem tudta, hogy mi az, megkérdezte az idősebbtől. Kihozta hátulról (mondjuk melegen, de legalább likőrös pohárban), és annyira zavarban lehetett, hogy 600-at kért, ami szerintem a két kóla... teszem hozzá, koántrónak mondtam, és nem kontrőnek, és ez megzavarja a magyar pultosokat. Én amúgy kedvelem, a zene nem rossz, vannak elegen, az ár meg annyi amennyi.

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 12:32:51

@andand: paypal nemtom hogy jön ide, az nem POS terminál, úgyhogy az eredeti felvetéshez kurvára nem kapcsolódik. nyilvánvalóan bankok között lehet átutalni, mivel egymás között cserélik a kártyádhoz tartozó giro számot. ezt azonban a lehúzós terminál kezelője nem tudhatja meg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.25. 12:36:32

hat en nem tudom otthon hogy van
itt a debit kartyaval barhol fizetgetek akkor pin kod kell es szinte barhol kerhetek cash backet is
a credittel is fizethetek barhol akkor ala kell irni
de hogy utaljanak a kartyamra az nem megy
az van hogy kernek depositot
pl. autokolcsonzes es csak nem emelik le a vegen ha leadtam a kocsit
de nem utaljak vissza
valoszinu szallodaban is mar elore "kifizetted" es amit nem vettel igenybe azt feloldottak
dehogy olyan okossagot hogy valahol fizetek es meg azt atytaljak nekem ahhoz nagy magusnak kell lenni

Mylady 2009.05.25. 12:42:48

@-Gyöngyibaba-: biztos írták már mások is :)
a postán NEM tudsz kártyával fizetni
az csak parasztvakítás, ami ott megy
pénzt veszel fel és készpénzben fizeted ki a számlát
volt is ebből poszt (szerintem többször is), mert a kártyás vásárlás általában ingyen van, a posta miatt viszont sokszáz forinttla terhelnek, mert idegen ATM-ből történő pénzfelvételnek minősül, ami jó drága

andand 2009.05.25. 13:04:44

A lefoglalas/felszabaditast ismerem, ez nem annak tunt. A PayPal meg ugy jon ide, hogy az se tud tobbet, mint a POS terminal, vagyis a kartyaszamomat. De ha valaki itt POS gyartonak dolgozik, az ne fogja vissza magat, irja le, lehetseges-e ez. En nem latom, miert lenne technikai akadalya a masik iranyba valo utalasnak, mindket esetben be kell azonositani az illeto szamlajat.

euAgWzgmmtq7K 2009.05.25. 13:12:30

@andand: nem. a kártyaterhelésnél a kártya száma van beterhelve egy összeggel, amit te az aláírásoddal elismersz, hogy jogosnak találod, és felelősséget vállalsz érte, hogy ki lesz egyenlítve a számládról.
a paypal pedig többet tud, gondolom szerződésben van egy bankkal, és megfelelően auditált rendszere lévén kiadhat olyan utalást, hogy x. kártyához tartozó számlára kér készpénz utalást a saját számlájáról, nézd meg a bankodban, ott se a "kártyádra" érkezik vissza a pénz, hanem a számládra.

GRMBL 2009.05.25. 13:24:00

Én csák áz ávátáromát gyüttem kipróbányi.
Köszönöm!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.25. 13:24:15

@andand:
hat en nem vagyok bankszakember, de hogy/ a kiindulasbol induljunk ki, hu ez szep volt/ szoval
hogy en fizetek a kartyammal es az osszeget nem fizetik ki - itt ez se megy, mert ha a terminal elfogadja, onnantol a bank es az en maganugyem-, nadehogy meg a kartyaszamom alapjan a bankszamlamra erkezzen penz onnan ahol segedfogalma sincs a szamlaszamomrol, hat ezt nem tudom elkepzelni

andand 2009.05.25. 13:24:26

Termeszetesen nem a kartyara erkezik, hanem a hozzarendelt szamlara (vagyis forditva, a kartya van a szamlahoz rendelve), erre en is kitertem, csak egyszerubb igy beszelni rola.
Mivel nincs POS terminalom, kiprobalni se tudom, bar ha vaegyszer meg a kezembe kerul, szetnezek a menujeben (ugyanis nemegyszer kellett EN nyomkodjam a POS gombjait, mert az eladok nem voltak kepesek ra, fogalmuk se volt mit kell tenni).
Amugy volt olyan (debit) kartyam, ahol a tranzakcio erteke rogton levonodott a szamlarol, es ha nem tevedek legtobb elektronikus kartyaval (Visa Electron, Maestro) ez igy is van, a szamlad rogton leterhelodik. Hitelkartyanal eltart nehany napig, addig csak le van foglalva.
Vegul pedig orszagok es bankok (kartya kiado, illetve a POS-t berbe ado) kozott vannak elteresek, amit itt lehet, nem bizos, hogy ott is lehet, es forditva.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.25. 13:40:13

@andand:
hat a debitrol itt is lecsuszik abban a minutumban

2009.05.25. 13:48:41

Én egy tetszőleges arab országban a taxisofőrrel jártam úgy hogy az egyik százdollárosról röntgenszemével kijelentette, hogy az nem jó, adjak másikat. Sötét este volt, beduinok lakta nyomornegyedben...nem volt kedvem vitatkozni vele. Kapott másik százdolcsist.
És tényleg igaza volt, mert ha nem is hamis volt, de tényleg más méretű volt és szemmel láthatóan eltért a köteg többi százdolcsisától.
Más helyen azonban simán elfogadták.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.25. 14:04:30

hat itt eleg sokfele ugyanolyan cimletu penz van forgalomban

neked ugatok 2009.05.25. 14:20:17

@-Gyöngyibaba-:

és nem mellesleg felszámolják az idegen atm készpénzfelvételi díjat :)

kutyamacskafarka (törölt) 2009.05.25. 16:17:25

Mqqq

te qrvahüje, hány éves vagy? Nyolc? Szerintem anyádba toljad fel az UV-lámpát, oszt keresd meg a barlangrajzaidat. azért írtam meg a postot, hogy Te! nehogy beszopd. Húzz a pöcsömbe Londonba, ott okoskodjál a pakiknak Te gyűlölködő senkiházi... Igen, lehet, hogy hamis volt pénz, de ezt bele is fogalmaztam.

májgeriberi 2009.05.25. 16:31:59

mindennek van jó és rossz oldala. örüljetek, hogy nem 2 milla volt a végszámlán

basszafasz 2009.05.25. 16:56:40

"A pultos elvette tőlem a bankjegyet, elfordult.."

Na ettől a pillanattól kezdve volt érvényben a pénztártól való távozás esete... Hogy a pincér mit csinál a hamis pénzzel ami nála van, az az ő problámája...

mqqq 2009.05.25. 18:23:00

@kutyamacskafarka: valamiért most értettem meg a történet azon részeit, hogy miért a morrisonsba mentetek csajozni, miért 2x5000 volt összesen nálatok és miért akarták egyből a rendőrséget hívni hozzátok. faszjancsi. :D

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.05.25. 18:47:25

@hagyma: na mennyé francba de rögtön

na gyere, és találj akár csak egy szőrszálat is a lábamon!

ha sikerül, bármit kérhetsz, megteszem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.05.25. 19:48:35

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:
ahh most grillezni megyek mer unnep van
majd jovo nyaron bevizsgalom
ilyen ajanlatra eskuszom talalok egyet ha beledoglok is

lega 2009.05.25. 20:20:47

Aki méjnsztrímbe keveredik, ne csodálkozzon, hogy felfalják a disznók.

Archie.R. 2009.05.26. 07:30:05

Szasztok!

Tegyük fel, hogy a pultos tényleg kapott a levélírótól egy hamis ötezrest.
Ha hívja a rendőröket akkor illő lenne nekik egy ujjlenyomatot találni a levélírótól, méghozzá a hamis ötezresen - persze csak ha azt tényleg a srác adta, és nem lett kicserélve amíg a pultos elfordult.
Azt is el tudom képzelni, h vki más vágta át a pultost korábban és most így korrigálta a bevételkiesést.
Utána kellene nézni...

Archie.R. 2009.05.26. 07:31:59

Amúgy meg legyen szives ott előttem átvizsgálni - szerintem.

mqqq 2009.05.26. 12:36:06

@Archie.R.: Persze, majd a kedvedért odahozza az UV lámpát meg a komplett MNB laboratóriumot. Meg ujjlenyomat persze :D kicsit sok krimit néztél mostanában. Elég a kamerakép meg pár tanúvallomás... ennyi

2009.05.26. 13:34:49

kéztszázegyedik !

2009.05.27. 15:35:27

Rendőrt kellett volna hívni, ha tényleg hamis az ötezres, abból nem lehet bajod, mivel Te is akárhol kaphattad visszajáróként. A hamis húszezres már neccesebb. :) Egyébként ha már kint van a rendőr, meg lehet kérni, h igazoltassanak már kicsit, hány fiatalkorú emberke fogyaszt alkoholt, és vajon hogyan jutottak hozzá. :)
Megjegyzem, felkapott pubokba nem érdemes járni, arról nem is beszélve, h olyan helyen, ahol hatötven a fácán és nyolc a jéger, a 2*5000 Ft-ból igencsak soványka csajozás jött volna ki.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2009.05.27. 18:19:18

tff: ha olvastad
kutyamacskafarka 2009.05.25. 16:17:25
hozzászólását, magad is rájössz, miféle ember, miféle csirkéket akart ott kergetni.
Esetleg kopasznyakúakat grószmuttinál, amíg az rá nem jön.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.05.27. 23:20:32

"Ha most három egyetemista bukszával maszatolnék,"

Na ezaz, öcsipók. Te maximum maszatolnál!

Ajánlom a jobb kezedet, az való neked.

Ursus Arctos 2009.06.14. 00:50:55

Ez baromság. :) Egy pultosnak egy ilyen helyen ahol ennyit keresnek meg Kapnak sokat kéne bevállalni egy ilyen apróságért. :))
nem éri meg :D
süti beállítások módosítása