Tékozló Homár

Benke Laci bácsi brazil származású?

2009.06.02. 00:08 | szily | 44 komment


A Homárt alapvetően kicsit sem izgatja, hogy egy termék honnan származik, de büdös brazil zselatinnal sosem találkoztunk, Benke Laci bácsit pedig annyira kedveljük, mint a gyökérkezelést, ezért őszinte érdeklődéssel olvastuk Balember levelét. Tekintettel arra, hogy Laci bácsi milyen merényleteket követ el az úgynevezett magyar konyha ellen, direkt fellélegzés, hogy ezt a gyanús alapanyagot nem rakott szoknyás menyecskékkel bányásztatja, hanem idegenből röpteti ide.



A boltok sorain sétálgatva a minap kedves ismerősöm rátalált Laci bácsi zselatinjára, amit meg is vásárolt, hiszen szülinapi tortát készült készíteni a közeljövőben. Mikor a zselatint felhasználni készült, épp jelen voltam és megdöbbenve észleltük, hogy a zselatinnak olyan penetráns szaga van, hogy az valami borzasztó! Ezért (és csak ezért!) megnéztük hát, hogy vajon a szavatossága nem járt-e le? Meg is találtuk a dátumot, ami szerint a termék még legalább 2 évig szabadon felhasználható (amely információ amúgy rendkívül megnyugtató :)). A dátum fölött azonban egy olyan információ található, ami bevallom meglepett! A származási helynek Brazíliát tüntették fel. Brazíliát!

 

Egy ízig vérig magyarnak látszó termék, ami egy magyar szakács nevével van fémjelezve az alapanyagot Brazíliából hozza kéremszépen. Hát valahol itt tartunk ebben a szép és nagy árversenyben éppen.

Balamber
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balamber 2009.06.02. 00:21:46

Megjelent!

Végre!

:D

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.06.02. 00:34:44

Balambér! Balember lett belőled a pusztban. Miért nem vagy jobb ember?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.06.02. 00:35:47

Nem puszt, hanem poszt.
Nem megy a sötétben gépelés...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.06.02. 00:57:05

csak annyit szeretnek mondani, hogy aki barmihez, de barmihez zselatint hasznal az huje

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.06.02. 01:04:06

én szeretem tudni, hogy amit leveszek a polcról honnan származik. leheőleg a magyart keresem, de az felháborít amikor BOCI csokira származási helyként szlovákia vagy mi van feltüntetve.. és egyéb eset is ismert. ( egy ilyen összegzős poszt nincs esetleg? vagy nem lesz ? :D ) ha nem, hát legyen!!

gaborm · http://gaborm.blog.hu 2009.06.02. 01:20:14

A boci aero amit a kollégáimnak hoztam belgiumba mert kiváncsiak voltak a magyar csokira, mint kiderült csehországban készült. Égett a pofám rendesen, hogy még ezt sem néztem meg.

Olman · http://szofejto.blog.hu/ 2009.06.02. 01:45:47

A másik Laci-termék vietnámból való?

Random666 2009.06.02. 03:36:26

Nincs mit csodálkozni!
NagyonNagy-Magyarország.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.02. 06:20:44

mindig tudtam, hogy kies hazánkban nem terem zselatin

Megdobbent 2009.06.02. 07:08:58

Szaromle, hogy mit gyartanak magyarok vagy mit nem. Olcso, jo: johet. Magyar, draga, szar: maradhat. Egyszeru, csokolom.

Isaura 2009.06.02. 07:47:22

Biztos repedt sarkakat reszeltek a zselatinba. Vagy kutyaláb van benne.

Mindent meg kell nézni, sajnos. A pirospaprikák nagy része Chile-ből származik. És közben egy magyar menyecske táncol az elején nemzeti színű szalaggal. Nézzétek meg. Majdnem az összesen. Vmelyik nap fél órán keresztül válogattam papritát a hiperben (nem vagyok sikeres, nem tudok vidékről igazit szerezni).

EÖ (törölt) 2009.06.02. 08:00:39

@Isaura:
én meg most tudtam meg, hogy ha a narancslét a narancs héjából csinálják, akkor is rá lehet írni, hogy 100%-os narancslé
és még csak nem is hazudnak, hiszen a héj is a gyümölcs része
a másik ilyen az almacsutkából hegesztett almalé, szintén 100%-osként

de a legjobban a kármintetűvel pirosított eperjoghurton vagyok kiborulva, hogy szegény tetűket ilyen alantas célra felhasználni!
hol van ilyenkor a négy mancs??

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.02. 08:02:19

A zselatin borjú, illetve szarvasmarha bőréből, porcaiból és csontjaiból készült főzőlé.

ezt nem lehet magyarországon megcsinálni?

vagy csak nagyon drágán lehet megcsinálni?

Isaura 2009.06.02. 08:06:43

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): Ezt a narancsleves dolgot nem tudtam, milyen már... :)

Akkor az nem mag, ami ropog a fogunk alatt,mikor epres joghurtot eszünk? :D Amúgy, tudod ugye, hogy már majdnem egyikre sem az van írva, hogy "joghurt"... Annyira vidám, hogy ha kajáról beszélünk, kiderül, hogy szörnyülködünk itt a dél-kínai embereken, mi mindent megesznek, közben meg ők is hüledeznek, hogy mi miket meg nem eszünk. :)

.lll. 2009.06.02. 08:08:19

én veszek egy raklappal,mer nagyon harmonizál a mirelit busafejjel

EÖ (törölt) 2009.06.02. 08:13:33

@Isaura: jó sok sz@rt (elnézést, nem akartam kiemelni) megeszünk, de az a szomorú, hogy van aki engedélyezi, hogy a tetű alkalmas élelmiszernek

EÖ (törölt) 2009.06.02. 08:14:42

@lófő: ha raklapostul főzöd meg, akkor 17%-kal finomabb lesz!

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.06.02. 08:15:54

Az a helyzet, hogy a magyar zselatinmezők a múlt évben kiszáradtak, ezért kellett a brazil csersznyét ja nem zselét venni...

Isaura 2009.06.02. 08:23:42

A kármintetű ősi étel.

"...Pacsirtanyelv, fókaorr,
rigófütty! - kántálta.
- Van mogyoród? - kérdezte Redzs közömbösen.
- Mogyoróm nincs, sajnálom. Van fülemülemáj, borztüdo...
- Á, nem, nem, nem! - tiltakozott Redzs
- Fókaorr?
- Nem. Utálom az ilyen római mirelit-szart.
- Árulj inkább rendes ételeket! - oktatta ki Brájent Judit.
- Rendes ételeket? - kérdezte hosünk elképedve.
- Igen. Nem ilyen imperialista nyúlbogyókat - így Redzs.
Brájen megsértodött.
- Ne engem hibáztass! Nem én akartam ilyet árulni.
- Jó, akkor adj egy csomag fókaorrt - enyhült meg Redzs.
- Legyen ketto - kontrázott Frenszisz."

Anyázunk, majd elmegyünk a hiperbe, és hiába igyekszünk, sz.rt veszünk. Ha csak nem egy tanyánk van, és mindent magunk készítünk. Bár, ha jól belegondolunk a tej egy állat melléből jövő váladék, amibe utána sokszor gombát raknak, és mi meg megesszük.

De az én véleményem is az, hogy az zavar, hogy nem én választhatom meg, hogy mit akarok enni. Ez az összetevő felsorolás ezek szerint nem sokat ér. Lehet, hogy akkor semmit nem vásárolnánk meg a multiktól, ha megtudnánk, hogy miket katyvasztanak. :)

EÖ (törölt) 2009.06.02. 08:31:57

@Isaura: igazad van, én ezért csak fénnyel táplálkozom, csak már itt is oda kell figyelni, mert vannak a halogén, xenon és neon fények, amiket nem szeretek annyira. a halogén nagyon megfekszi a gyomrom.

Isaura 2009.06.02. 08:37:23

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): a neon azér jó, mert ha megeszitek otthon, nem kell világításra költeni egy napig. Ez igaz?
Én a REAL-ban vásárolok ételt, mert az korrekt hely, ott frankón látom a rohadást a kaján, és a penészgombákat. Semmit nem titkolnak, nyíltan elém tárják.

Mylady 2009.06.02. 10:19:22

valamelyik nap tescoban voltam
leemeltem a polcról egy gyanusan olcsó tesco márkás levesport
rá volt írva: csirkehús ízű leves...

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.06.02. 10:23:43

@Megdobbent: kicsit bunkó felfogás. szoktál gondolkozni mit tesz az ilyen gondolkodás a még meglevő magyar termékekkel?

Eric_Cartman 2009.06.02. 10:55:35

Laci bácsi kapjad be!
Séf bácsi ezerszer jobb szakács. (Volt, míg el nem pusztult.)

reunalla 2009.06.02. 10:58:52

@.: mimino :.: én is egyetértek vele, nem fogom a rohadt magyar paradicsomot dupla áron megvenni, mint a külföldit, csak azért mert magyar...ha a magyar termelő/gyártó azt akarja, hogy megvegyem a cuccát adja olcsón és legyen jó minőségű ...vackot pedig még olcsón se veszek meg...

Frucsasz 2009.06.02. 11:05:25

@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl: Szent ég, és ezt ti még bele akarjátok rakni bármibe? Különösen tortába??? A marhabőrt? Meg a beleket?

EÖ (törölt) 2009.06.02. 11:20:46

@☺ágica: hogy te miket olvasol! :))

leghíresebb sertésinfluenzás:

http://www.hetivalasz.hu/index.php?dloc=showpicture19264

☺ágica (törölt) 2009.06.02. 11:42:51

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): ha te azt tudnád...:) Amúgy mi ez a Győzike a nickedben?

EÖ (törölt) 2009.06.02. 11:55:50

a párizs melleti Sevresben őrzött IQ etalon nullpontjában lévő Gáspár Győző és a maximumánál elhelyezkedő Del Medico Imre nevéből összekombinált tréfás-humoros (???) nicknév

Persze Te még fiatal vagy és nem ismered Del Medico Imrét, guglizd meg.
Gyakorlatilag nem volt olyan sajtótermék, amibe ő ne írt volna olvasói levelet!

ő előtte tisztelgés ez, aki mindig utat mutat a dolgos hétköznapokon! :))))

☺ágica (törölt) 2009.06.02. 12:04:51

"a párizs melleti Sevresben őrzött IQ etalon nullpontjában lévő Gáspár Győző és a maximumánál elhelyezkedő Del Medico Imre nevéből összekombinált tréfás-humoros (???) nicknév" :DDDDDD

Lecsekkoltam, most már ezt is tudom:)

Mylady 2009.06.02. 12:30:55

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike): "Gyakorlatilag nem volt olyan sajtótermék, amibe ő ne írt volna olvasói levelet!"

Icipicit pontatlanul fogalmazol.
Helyesen: Gyakorlatilag nem volt olyan sajtótermék, aminek minden egyes számába ő ne írt volna olvasói levelet!
:DDD

Balamber 2009.06.02. 13:10:03

@megélhetési sünöző ♀ ♥ .::::. ♥ iN LuV ♥ .::::. ♥:
Nnaja. Én igyexem jobb lenni, de mit tehetnék, ha egyszer még a nevemet sem posztolja Mikorka Kálmán helyesen..?

Balamber 2009.06.02. 13:17:04

MInt ahogy az előző mondatmat pedig szerkezetileg én nem írtam helyesen...

Na mind1!

Balamber 2009.06.02. 13:23:20

És most értelmezem csak:
Balember lettem.
Pedig sose éreztem magam a balik emberének! (Nem mintha a jobbik volna a jobbik, én magamra szavazok!)

EÖ (törölt) 2009.06.02. 15:18:45

@Mylady: így értettem. Szerintem még a Dörmögő Dömötört is kiosztotta! :)

jesszumpepi (törölt) 2009.06.02. 16:02:38

@Egyéves Önkéntes (Del Medico Győzike):

A Kreténben még nem találtam olvasói levelet tőle.

Különben is ott az olvasói leveleket is a munkatársak írják...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.06.02. 18:03:01

@Frucsasz: szerinted te mit teszel bele?
ha nem ezeket, akkor hasonlókat kémiai úton előállítva.

a gyártó/forgalmazó egyébként a böllér kft. ajánlom figyelmedbe.

EÖ (törölt) 2009.06.02. 19:31:39

@jesszumpepi: pedig oda is beír, Broáfka Ottokár álnéven!

efi 2009.06.02. 20:12:32

A felirat kérem azt jelenti, hogy felhasználható még 2 évig. Brazíliában.

tárnics 2009.06.03. 17:53:42

Miaz a zselatin?? És kiez a laci bácsi?
süti beállítások módosítása