Tékozló Homár

A legkitartóbb lejárató hadjárat evör

2009.06.11. 12:05 | ge | 31 komment

A Kettős Mércén már tavaly októberben felbukkant a Köblös Attila lakásfelújítót ellenreklámozó falragacs, tegnap pedig zipi találkozott vele a 73-as trolin. Ha feltételezzük, hogy nem sokáig maradnak kint az ilyen és ehhez hasonló matricák a BKV járművein, akkor egy friss ragasztással van dolgunk. Ha az elkövető olvassa, írja meg nekünk a sztorit mindenképp!

ezt a 73-as trolin lőttem. félig backdoor félig reklám :)
jó lenne tudni milyen események és érzelmek vezérelték az értelmi szerzőt
üdv,
zipi

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.06.11. 12:11:03

A jó szándék vezérli, nehogy más is megszívja. Én megértem ezt. Teljesen.

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2009.06.11. 12:19:23

na, ez derék munka
és kitartó

hiszti 2009.06.11. 12:25:04

Nohiszen!
Ha minden vállalkozót kitapétáznék, aki a lakásunkban elk.rt valamit, a helyijáratokon nem lehetne kinézni az ablakon.
De legalább hűs maradna az utastér:)

potrzebie 2009.06.11. 12:35:35

@BKV figyelő: mi a f@sz bajod van a nevével?
és ha nem magyar?
a náciknál volt divat a névvel viccelődni.
húzzál vissza a tahó blgodra...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.06.11. 12:42:07

Megtaláltam az iwiwen és különös összefüggésre bukkantam: a meghívóját egy bizonyos Pocsaitól kapta...

éjjelnap.pál 2009.06.11. 12:42:49

@potrzebie:

Szerintem is szép magyar neve van, akkor most én is náci vagyok?

Egyébként óvodában is mindig viccelődtünk a nevekkel, és kisiskolásként is. Szerintem akkor majdnem minden kisgyerek náci.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.06.11. 12:46:15

@potrzebie:

Tahó blogomon legalább nem húzzák fel a hozzászólók magukat egy hülye kommenten. Nécizásig viszonylag hamar eljutottál, pedig elő sem került.

Ezért tartunk ott, ahol:)

Dulifuliokoska 2009.06.11. 12:47:27

és hollandiai melókereső fórumon keres állást...gondolom itthon már nem nagyon jut munkához.
Mindenesetre nagyon érdekelne, mit is csinált, hogy ennyire felbőszített valakit?

staropramen 2009.06.11. 13:15:28

Sztrovacsekek!
Szerintem rossz oldalával rakta fel a tapétát.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.06.11. 13:15:38

Mivel bőszített ennyire fel valakit? Hát ahhoz nem sok kell. Ahány "építőiparossal" találkoztam, mindnek kijárna egy ilyen ragasz.

anarch 2009.06.11. 13:20:46

@atpijkamo: Hát, lehet hogy a szennyvizet kötötte a csaptelepre. Innen jön a szarházi.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.06.11. 13:41:30

Valoszinuleg nem a fuga volt az egyik sorban 3.2mm es a kovetkezo sorban 3.1mm.
A bosszuallonak viszont szines nyomtatoja van, vagy olyan cegnel dolgozik ahol ilyet tud faszolni. Szoval lehet hogy nincs is konkret tenyalas, csak pont a konkurencia es ki akar szurni vele.

Dulifuliokoska 2009.06.11. 13:42:30

@atpijkamo:
Nálam is járt már néhány alkoholfelhőbe burkolózott "szakember".
Terhes voltam, december volt, 10 napig nem volt vécénk (max. 2 napos munka)...stb.
Konyhai csempe megtalálása a vécé padlóján...miközben 10x magyaráztam el, és írtam le nekik...
Tehát én is átéltem a csodás kezű és eszű mesterek
meglepetéseit. Közepesen agresszív vagyok, helyzettől függően. Ám a fenti esetek után nem csináltam tacepaókat, nem írtam meg a MekkElek nevét és címét nyilvános fórumon, stb. Érted, mire gondolok? A ragasztgató vagy szélsőségesen agresszív, vagy valami olyan történt vele, amire nincs bocsánat.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.06.11. 13:49:03

franc fonokom pont majdnem elkapott..
elozo hszem storno, jobban atgondolva a szines nyomtato es a konkurrencia tenyallas kozott nem mutathato ki kapcsolat.
Apu osszeeskuves elmelete vagyok.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.06.11. 14:24:04

@Dulifuliokoska: "Konyhai csempe megtalálása a vécé padlóján" :-)

Hát a férfiaknak és a nőknek másépp jár az agyuk:
- Jaj, ti férfiak soha semmit nem tudtok megtalálni! A tea a gyógyszeres fiókban van egy kakaósdobozban, amire az van ráírva hogy só...

misztral 2009.06.11. 15:34:59

Hogy mennyit fejlődik a világ! Néhány éve Szegeden a Godzilla nevű mobiltelefon-szervízt plakátolta ki valaki hasonló szófordulatokat alkalmazva - kézzel írva, kismillió példányban. Részletes esetleírással, ha jól emlékszem.
Most meg itt ez a színesben nyomtatott. Vicces lenne piros-fehér-zöldben, pont a mondanivaló tűnne el róla.

labi 2009.06.11. 16:51:51

Az időjárás következtében tönkremenő ragasztásokat frissíti.

A Thököly-Dózsa György kereszteződésben az utcanévtáblára volt ragasztva (30-as busz megállójánál) tavaly még egy kézzel írott változat, aztán amikor az már teljesen elhalványult az idő vasfoga miatt, megjelent helyette a postban is szereplő nyomtatott, matricás modell.

o_tee 2009.06.11. 20:02:51

@Dulifuliokoska:
Én se vagyok egy asztalborogatós típus, de velünk az történt, hogy az asztalosunk "csuda-munkát" végzett: beállította 3 éve az új faablakokat (azokat is ő készítette, és nem olcsón!), amik később beáztak. Hímezett-hámozott, kicsit bütykölt is, érdemi változás nélkül. Mostanra meguntuk, kicseréltük, és megkerestük, hogy ha már ilyen sikeresen elbuszta, akkor talán segítsen eladni. A válaszon majd' összekarmoltam magam: abban nem tud segíteni, de most már (!) van olyan szerszáma, amivel úgy megcsinálja az ablakot a beázás 100%- ban kizárható! - és? - kérdeztük mi. - Hát, ha gondoljuk, ő megcsinálja az ablakot.
Mivel senkivel nem akarunk kitolni, gondoltuk, csinálja meg. Megcsinálta, és azt mondta: "3 órát dolgoztam vele, 1500 Ft/óra, az annyi, mint..."
A párom csitított, hogy azért ne harapjam át a torkát, mert ugyanannyit kapok érte, mint egy rendes emberért.

Szerinted az ilyen kontárokkal mit lehet csinálni? Szerintem ez a legjobb módszer, előbb-utóbb elfogynak a megrendelők.
Egyébként irigylem a béketűrésed! Alapvetően engem is nehezen lehet kihozni a sodromból, de itt elszakadt a cérna...

petyo 2009.06.11. 21:39:13

Miért nem kérdezitek meg tőle?
forum.freeweb.hu/forum.fw?mode=hl&f_id=hollandlap&t_id=39016&tulaj_id=hollandlap&h=95
Ott az emil címe is. Tud gipszkartonozni, vizet, villanyt szerel, akár egymáshoz is.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2009.06.12. 03:18:28

egész nap néztem, hogy ki a faszom linkel arra a hülye posztra:D
Most már tudom

feketén villogó térközjelző 2012.01.11. 09:21:04

Tegnap a XXII. kerületben volt dolgom az Angeli úton, a fénysorompó karjára is ragasztva vagyon egy ilyen matrica.
Kitartó a vélemény-nyilvánítás 2009 óta.
süti beállítások módosítása