Pici Maci nem fért a leveleihez, miután az Invitel egyszer csak úgy döntött, a saját maga által kiadott jelszó mostantól túl egyszerű. Szép dolog a biztonság, de az ügyfél biztos jobban örült volna, ha erről kap egy előzetes értesítést, mondjuk e-mail formájában, az nem olyan bonyolult dolog.
Invitel ügyfél vagyok lassan hét éve, ez alatt nem tűntek túlságosan felhasználóbarátnak, de különösebb gondom nem volt velük az esetenkénti mail szerver leállásokon kívül. Ma viszont elpattant a húr.
Én otthon dolgozom, folyamatosan megy a mail, így volt ma is. Küldözgettem ügyfeleknek az elkészült anyagokat, egyszer csak a levelezőprogram nem volt hajlandó elküldeni a levelemet, azt mondta, nem jó a jelszavam. Beírtam hússzor, nem fogadta el, újra indítottam a gépet, a modemet, a routert is, de semmi. Erre felhívtam az Invitel helpdesket ahol közölték, igen, zárolva lett a mailboxom, mert túl egyszerű a jelszavam. Amit ők adtak a szerződéskötéskor.Hogy miért nem küldenek ilyenkor egy értesítést vagy még előbb egy kérést, hogy változtassam meg a jelszavam mert biztonsági okokból nem megfelelő, erre nem tudott válaszolni a helpdesk. Valószínűleg nem az ő sara amúgy. Tudom, nem nagy tragédia, hiszen végül is kb. félóra alatt megoldódott a dolog, viszont annyira tipikus, hogy mennyire leszarják az ügyfeleket ezek a szolgáltatók. Ennyi.
Üdv,
Pici Maci
Az utolsó 100 komment: