Tékozló Homár

Kamu szervizelés a Nokia szaküzletben?

2009.07.02. 11:49 | ge | 82 komment

P. szerint a telefonját azért nyilvánították teljesen használhatatlannak a Nokia szaküzletében és azért kérték, hogy ha már így alakult, náluk dobja ki, hogy szépen zsebretegyék a nagyértékű eszközt. A telefont viszont azóta is hiba nélkül működik, P. pedig a fogyasztóvédelemhez fordult, izgatottan várjuk a folytatást.

Nemrégiben egy reggel azt vettem észre, hogy 2 hónapos Nokia telefonom nem indult be az akumulátor lemerülése után. Gondoltam csak fel kell tölteni, de semmi reakció. Kicsit gondolkodtam, hogy telefonos haveromhoz vigyem-e vagy egy hivatalos szervizbe, de inkább a Westend Nokia szaküzletét választottam.

Beadtam a telefonomat, azzal hogy nem működik, nézzék meg. A válasz az volt, hogy semmi gond elküldik a Nokia szervizbe, de előtte megnézi, hogy másik aksival működik-e, működött. Tehát gondoltam az aksival lehet gond, de mivel garanciális vizsgálják be….

Egy hét után mehettem érte, amikor jött a meglepetés: a srác már úgy fogadott hogy nagyon rossz híre van. Mutatott egy hivatalos fényképet a szervizből, amin látható volt, hogy a nyomtatott áramkörön víz foltok láthatóak. A Nokia szerviz csak ennyit állapitott meg. E mellé a papír mellé kaptam egy a Nokia üzlet jegyzőkönyvének másolatát, amint az szerepelt, hogy a telefon nem bekapcsolható. Ezen nagyon megdöbbentem, hiszen amikor beadtam a telefont a másik aksival bekapcsolt. Ezt el is mondtam ujra és a válasz az volt, hogy a víz miatt beindult folyamat már olyan károsodást okozott, hogy a telefon tönkrement és „kuka”. Na itt elszomorodtam kicsit…

Ekkor a srác nagyon sajnálkozva felajánlotta, hogy dobjam ki náluk a telefont mert veszélyes hulladék és megbüntetnek ha nem ilyen helyen dobom ki…. Én inkább hazavittem.

Ez volt a szerencsém…

Hazavittem bedugtam a töltőbe és elindult…. azóta is jól üzemel(hiba nélkül). 

Nos ez egy 100 ezer forintos telefon és lazán lenyúlták volna ha ott dobom ki, annyi volt hogy tökre le volt merülve az aksi és tölteni kellett… Megdöbbentő hogy az ember a hivatalos szaküzletekben sem bízhat. 

Pehhükre egy papírt is adtak amin az szerepel, hogy a telefon használhatatlan – nem bekapcsolható (IMEI számmal…)

Ezekkel a papírokkal levelemet küldöm a fogyasztóvédelemhez is, mivel a Nokia Ügyfélszolgálata nem válaszolt e-mailes megkeresésemre, pedig ha ők bocsánatot kérnek és elintézik hogy az X ember már ne dolgozzon a Westend Nokia Szaküzletében akkor nem fordulnék a hivatalos szervekhez. 

Kérlek nevemet ne publikáljátok, nehogy direkt a Nokia szaküzletek áldozata legyek… 

ui: a szakszerviz helyesen járt el, csak az üzlet nem! 

Üdv

P.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr Gregory House 2009.07.02. 11:52:48

Százezres telefon. Nem rossz. Így elsőre...

Mr.Brooks 2009.07.02. 11:53:16

nokiás posztot holnap is! :)

gabeszcortez 2009.07.02. 11:55:10

Én dolgoztam ott egy próbanapot, hát ne tudjátok meg milyen banda az...
A fogyasztóvédelmis feljelentések midennaposak, én a te helyetben is így tennék.

kispista2 2009.07.02. 11:56:49

A rendőrségen tegyél feljelentést csalás kísérlete miatt! Mivel tévedésbe akartak ejteni, hogy anyagi hasznuk legyen!
Szarházi csaló nokia!

Ben47 2009.07.02. 12:01:32

Énis beviszem egy lemerült Sonymat valahova és tesztelem őket.... (Énis megtudnám csinálni egy analóg töltővel és jó lenne, csak már úgysem azt használom)

GuruZone 2009.07.02. 12:01:47

Hasonló volt velem is, telefonos pda-mat beadtam szervízbe (speedshop). 2 év gari volt rá, másfél év után ment tönkre. Ők telefonon értesítettek hogy a készülékben valami eltört ezáltal nem garanciális (erre most nem térek ki) és mivel a cucc most épp NÉMETORSZÁGBAN volt (?) tudtomon kívül, választhatok:

1. hazahozatom a rossz NEM JAVÍTOTT készüléket a SAJÁT pénztárcámból,

2. hagyom az egészet, úgy ahogy van és lemondok róla (ELHANGZOTT, telefonon)

RESPECT SPEEDSHOP!

milyen_Péter? 2009.07.02. 12:02:54

Szaporodnak az ehhez hasonló esetek, amikor a nokia fogja magát és egy ilyen kamuval (ha valóban hinni lehet a posztolónak, hogy tényleg 2 hónapos, nem volt vízbe esve, nem ázott el esőben, nem ezzel a zsebében fut, izzad, stb, és mondjuk nem a gőzzel teli fürdőben beszéli meg az aznapi, vagy másnapi dolgokat) megvonják a garanciát.

Ha a bolt nyilvánvalóan tudta, hogy a készülék jó, akkor bizony jár nekik a sün, mert arra játszottak, hogy az a teló soha nem kerül szétszerelésre, hanem repül az apronetre, hiszen semmi baja. Mocsok világ ez.

Végül, de nem utolsó sorban: "Pehhükre" itt azért megakadt a barack a torkomon. Sírni való, miket tudnak alkotni írásban...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.02. 12:14:15

ebben a szervizbe telefonszerelők dolgoznak vagy veszélyeshulladékgyűjtők?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.02. 12:14:41

ebben a szervizbe telefonszerelők dolgoznak vagy veszélyeshulladékgyűjtők?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.02. 12:14:44

ebben a szervizbe telefonszerelők dolgoznak vagy veszélyeshulladékgyűjtők?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.07.02. 12:17:11

Százezres telefont három év múlva veszek tízezerért az aproneteten, ha megkímélt állapotban van. Kilencvenet megspórolok, és még huszonötöt kamatozik is.

Koholmány 2009.07.02. 12:18:29

Eddig csak én érzek ellentmondást a sztoriban?
1, beviszi a telefon, az aksi szar, másik aksival működik
2,Hazaviszi a telót, bedugja a töltőbe az eredeti aksival ami elvileg szar és elindul??? és azóta is jó?

vagypedig a próba aksi maradt a telóban és azt vitte haza és azzal mükszik?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.07.02. 12:20:22

@cepulacalului: Így:

Két ember ül a férfivécében, egymás melletti fülkében. Már egy fél órája erőlködnek, mikor az egyik fülkéjéből csobbanás hallatszik.
- De jó magának! - mondja a másik.
- Dehogy jó! Ez a mobilom volt.

Secnir 2009.07.02. 12:23:21

"Kérlek nevemet ne publikáljátok, nehogy direkt a Nokia szaküzletek áldozata legyek… "

mert a leírtak alapján nem tudjá kideríteni.

vizesedés:
a nokiákon valóban van egy indikátorcsík a beázás tesztelése miatt, de az az akksi alatt van, és amikor leemeli az akksit, akkor azonnal jeleznie kell. ha felvételkor nem írta rá, akkor később sem hivatkozhat erre a problémára.

atomic bomberman 2009.07.02. 12:23:28

Csalás. rendőrség. komolyan!

és nokia értesitése. majd jól elkenik a száját a boltosoknak.
a westendes hely nagyon szar. oda SOHA. én is jártam már ott ezért azért. mindig szarul viselkednek mintha nem is akarnának eladni semmit. pénzt mosnak vagy telefont kicsalnak..nemtom.

de a posztoló menjen a rendőrségre!

torma99 2009.07.02. 12:33:24

Igen westend nokia. Még 19 évesen én is megszívtam velük (mit tudtam én mi az a homár, fogyvédelem, stb) Nekem bebizonyítoták egy headsetről, h nem rendeltetésszerű használat az, ha bedugom a telefonomba és a telefon a zsebemben van. Pfff ugrott 5 ezer forint.
Azóta külföldről veszem a telefont. Olcsóbb (akár ~-50%) és kopp-kopp nem is volt gond telóval.

gyunagyos 2009.07.02. 12:34:49

Velem teljesen korrektek voltak a nokiások(Nyíregyháza) mindig is. Két és fél évig volt egy 3250-es nokiám, éshát volt vele baj azért, de ennyi idő alatt szinte az összes fő alkatrészt kicserélték rajta a nokiások, nem szaroztak..., sőt amikor gari lejárta előtt kamuhibával visszavittem, hogy ujitsák fel mielőtt lejár:D akkor is annak ellenére hogy rájöttek hogy semmi baja, egy új előlapot azért toltak rá, szóval én teljesen jól jártam velük ;)

hardrock 2009.07.02. 12:45:14

Az ilyen számítógép- meg mobilszervizekben kizárólag pofánvágnivaló, undorító kis csicskák dolgoznak, amiknek még ahhoz sincs eszük, hogy valami frappánsos ügyfélátkúrást találjanak ki. Mobilt, számítógépet KIZÁRÓLAG ismerőssel szabad javíttatni ma Magyarországon, és még akkor sem 100% az átkúratlanság esélye.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.07.02. 12:47:54

"...2 hónapos Nokia telefonom nem indult be az akumulátor lemerülése után..."

mivel az ilyen készülékek akkumulátorral mennek, és ha az üres akkor valóban nem indulnak be. az én telóm sem indul ha lemerül az akksi.

nyilván a következő mondatban van a lényeg hogy feltöltés után sem indult.

talán át kellett volna olvasni elküldés előtt, mert ez így most olyan hogy te vártad hogy induljon lemerülés után de még feltöltés előtt.

Kudee 2009.07.02. 12:53:06

Orommel hallom hogy valaki vegre fellep ellenuk.. nem a nokia vegzi a szervizelest hanem egy kulso ceg, ez nalluk rutin elhjras, sot mas orszagokban is ezt csinaljak... olyat is lattam mar hogy elvagtak a kamera kabelt.. megjegyzem a nokia annyiban hibas hogy nem kene ilyen kocsog cegeket szerzodtetni.. en tudom.. nalluk dolgoztam..

pause 2009.07.02. 13:02:22

jesszum az en nokiam most van szervizben toltocsati hiba miatt fel kelltt kuldeni bpre
fosok.

Alikam 2009.07.02. 13:11:10

@gyunagyos: Persze, ha az apukád a boltvezető, akkor még le is nyalják a cipődet...

dr. _mmm_ 2009.07.02. 13:14:10

Ha Nokia szerviz akkor csakis a Bécsi úti Új udvar aljában lévő boltocska. Én heti rendszerességgel viszek oda telefonokat. (nálunk fogyóeszköz) és eddig 100% korrektség.

Alikam 2009.07.02. 13:17:28

@pause: visszaírnak majd mailben, hogy hát ezt valszeg beletették a forrásban levő vízbe, meg egy bárddal próbálták eliminálni, viszont ők rendesek és nem küldik vissza, hanem inkább kidobják a speckó kukába.

Colour of silence (törölt) 2009.07.02. 13:19:07

1999-ben kezdtem telókat "szervizelni". A Nokia szervizben ez a trükk általános. Megállapítják, hogy foyladék került a készülékbe és megvonják a garanciát. Olyan készülékbe, amelyikbe kurva élet, hogy nem kerülhetett semmilyen folyadék. Én szívem szerint egy átfogó vizsgálatot indítanék ellenük és megnézetném, hány esetben tettek ilyen megállapítást. Mi történt a készülékekkel.Egy undorító, köcsög,nagyképű cég. Ezért (sem) veszek Nokia telefont, és Canon fényképezőt.

moli 2009.07.02. 13:21:43

1500ft-os telefonom van (ujonnan, prepaid(!)ben), ezzel is ugyanugy lehet telefonalni

Alikam 2009.07.02. 13:24:12

@Phobos: A Nokia telókkal nincs semmi gond. Teléjesen megbízhatü készülékek, az, hogy a szervízesek ekkora pöcsök, a telefonok minőségére nincs kihatással...

Alikam 2009.07.02. 13:25:13

@moli: Nem mindenki csak telefonálásra használja. Van akik GPS-ként, MP3- lejátszóként is szeretnék igénybe venni, azoknak emg nem jó az 1500-as monchrome 976x98-as teló...

Agyalap 2009.07.02. 13:27:09

Csak hogy ne mindenki a Nokiát szidja, tudnotok kell: a kisebb hibákat a szaküzlet javítja, a nagyobbakat elküldi a Mobil ASK-hoz. Na ők a csoda cég ám... Nálunk a cégnél elég sok Nokia mobil van az alkalmazottaknál, volt hogy valamelyik elromlott, nem lehetett bekapcsolni. Szervíz - visszajön, számla, öröm. Próba - nem lehet bekapcsolni. Szervíz, második kör. Eredmény ugyanaz. Asztalracsapás, ekkor derült ki számunkra is, hogy a Mobil ASK a hunyó, akit a Nokia bolt alkalmazottai is kedveltek jó munkamoráljuk (és eredményes munkájuk) miatt.
Úgyhogy nem Nokai bolt, Mobil ASK a nyerő!

Skywalker_Lajos 2009.07.02. 13:28:32

Aki ilyen gyíkarc, hogy azt sem tudja mi a teendő ha a telefon akkuja teljesen lemerült az ne csodálkozzon.
Sünt neki!

Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.07.02. 13:32:56

Nekem lopott 100 ezer forintos nokiám van 25 ezerért, és nagyon meg vagyok elégedve a készülék ár/érték arányával.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 13:44:00

nekem 20 dollaros LG-m
teljesen tisztan halom vele Maryt es meg sose azott be

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.02. 13:46:13

Nekem semmi bajom az említett márkával.

Tény az, hogy vannak suttyó szervizesek és vannak gyenge minőségű típusok minden márkában - kár lenne általánosítani.

Amúgy lúzer a rabló-javító: én tuti átvágtam volna szikével a nyáklapon az egyik vezetéket - ezek után 100% nem lehetne bekapcsolni.
Ha már úgyis szétszedem... Bár a legtöbb esetben tényleg nem is szedik szét. Maximum leszedik a pornográf felvételeket rólad és a barátnődről és felteszik a netre majd nyerítenek a röhögéstől :)

Poszthoz: nekem minden telómhoz legalább 2 db gyári aksi volt. Nem túl megerőltető egy radírnál is kisebb cucc cipelése és volt hogy nagyon jól jött. Az új kapcsoló üzemű tápegységek nem minden esetben tudják feltölteni a LítiumPolimer aksikat, mert ha nagyon le van merülve akkor zárlatnak nézi és lekapcsol nehogy felrobbanjon (igen jót tud szólni/égni :) ) sima töltővel vagy jól fel tudod tölteni, vagy lerobbantod az ujjad :)

Amúgy amikor a GPSem vettem a fickó az aksit dörzsölgetni kezdte, és azt mondta, hogy ezt a trükköt minden új aksinál meg kell csinálni, hogy a statikus töltés formázza.... A szám tátva maradt bakker! Hozzá többet tuti nem megyek, legközelebb hozzáteszi, hogy éjfélkor az autópálya belső sávjában állva bal lábon a holdat nézve és háromszor navit! kiáltva még hatásosabb !

moli 2009.07.02. 13:52:43

@Alikam: van kulon gps-em es mp3 lejatszom, (kezikonzolom, fenykepezom, stb). mind SOKKAL jobb tudasu es minosegu kulon.

DIVERGENCIA ftw!

Dakota74 2009.07.02. 14:42:31

NA ez nem újdonság!
Velem is eljátszotta a kedves Mobil Ask a sztorit,szóról szóra ugyanezt.Ráadásul már a negyedik garis javításnál tartottunk.
Mikor mondon neki,hogy semmi baj,akkor kérek egy cserét,benyögi a paraszt,hogy nem lehet,mert megvonták a garanciát.Nyomatékosítva,rögtön áthúzta a garancia papírt.
Mocskos undorító cég!
Remélem megfingatják őket kőkeményen!!!!!!!

Szaracén 2009.07.02. 15:45:40

3 évvel ezelőtt teljesen hasonló módon jártam: egy vadiúj telóra mondták, hogy 53 eFt a javítása. Ezután 4500 Ft-os alkatrésszel magam javítottam meg. Persze a 3000 Ft-os bevizsgálási díjat le kellett nekik pengetnem.
Akkor ezt el is posztoltam ide a Homárnak.
Lehúzásból élnek.

Frucsasz 2009.07.02. 15:55:32

@Dakota74: Megvonták a garit? Mire fel?
Én ezt nem tudom felfogni. Hogy milyen alapon döntenek úgy, hogy nyet garancia? Hogy tehetik ezt meg?

Jegkoko 2009.07.02. 16:00:14

Furcsa, nekem a 6233 halt meg frissítés közbe, bevittem a nokia mintaboltba, majd olyan 2 hét mulva mehettem a telefonért mert elkészült.És tényleg működött ahogy kellett. Legutóbb egy N82 m burkolata kopott 2 hét használat után a billentyűzetnél, bevittem 2 hét mulva mehettem érte mert szó nélkül cserélték. Aztán a kameránál lévő szürke műanyag kezdett el lekopni, bevittem és ezt is cserélték.Sőt kicserélték a hátlap fölső részét, és kaptam egy uj kijelzővédő fóliát is.

hehehehe 2009.07.02. 16:52:58

mi ebből a tanulság? Ha 345ezerért veszel telefont, annak is lemerül az akksija, ami nem garanciális hiba.

Pötyit megkérted-e hogy segítsen?

:D:D:D

Sperma 2009.07.02. 17:01:10

@moli: jah. Gondolom az 1500 Ft-os telefonod is nagyobb tudásu, mint egy 20.000 Ft-os :)

kiccsibe · http://noionmegvalositas.files.wordpress.com/2009/04/csibe1.jpg 2009.07.02. 17:30:33

nekem eddig mindig nokiam volt, kb 5 fele keszulek. a kb8-10 evvel ezelotti (elso) kijelzoje elhalvanyodott nehany ev hasznalat utan, de ezen felul nem volt soha bajom ezzel a markaval. egyik meg beugrott a zsebembol a furdokadba.. az az en hibam volt, nem is vittem szervizbe. elemlampanak jo volt meg egy darabig. :D
ami a tobbfunkcios keszulekeket jelenti, en nagyon szeretem, hogy nem kell mp3 lejatszot hordozgatnom magammal, s ha valami hirtelen adodik, lefotozhatom/lefilmezhetem (megha nem is tul jo minosegben), raadasul minden taskamba vagy zsebembe belefer..

no, (kis) kitero utan a kommentelokhoz:
miert kell "megszolni" valakit azert, mert 100e forintos telefonja van? ennek csupan annyi koze van a temahoz, hogy ekkora erteket akartak a tulajtol ellopni. vajon irigysegbol reagalnak ilyenkor nemely emberek ugy, hogy "ugy kell neked, ha volt ra penzed?".
szerintem ne dogoljon meg a szomszed tehene.

a poszthoz:
a mobiltelefonok ugy latszik igen kedveltek a tolvajok/csalok koreben. viszonlag draga, kicsi es kevesen tudjak az imei szamot.. ha egyaltalan azzal lehet kezdeni valamit. az ilyen szervizekben meg emberek dolgoznak, akik vagy megbizhatoak, vagy nem. lehetosegekhez merten esznel kell lenni, es inkabb nem bizni..
talan legjobb olyan helyre menni, amit ismeroseink (vagy netes velemenyirok) kellemes tapasztalatok alapjan ajanlanak. :)

tarkamarha 2009.07.02. 18:01:32

@kiccsibe: "miert kell "megszolni" valakit azert, mert 100e forintos telefonja van? " - igazad van, nem szép dolog. De ettől függetlenül nem értem, hogy miért ad ennyit valaki egy telefonért. Önigazolás keresés? A telefon egy olyan használati cikk, amiből divatcikket akarnak faragni. Csak épp az a baj, hogy általában zsebben, tokban tartják, villogni hát nem igen lehet vele. Telefonálás közben, meg most őszintén: ki a túró nézegeti mit használ a másik? Már akkor is vérparaszt, ha a megteheti és mégsem húzódik félre amíg beszél. A telefon arra való, hogy telefonáljanak vele. Próbálnak mindenféle egyéb funkciót beleerőltetni, de arra meg egyszerűen az ergonómiája miatt nem lehet alkalmas. Soha nem fog úgy kézre állni, és nem lesz olyan könnyű beállítani, mint egy fényképezőt pld. Mondjuk esetleg szükség fényképező lehet. A többi funkcióra is áll az analógia.

kiccsibe · http://noionmegvalositas.files.wordpress.com/2009/04/csibe1.jpg 2009.07.02. 18:14:33

@tarkamarha: en azert valasztottam az en telcsimet, mert a regit elajandekoztam, az mp3 lejatszom meg tonkrement, es igy olcsobban jottem ki, hogy egyben vettem meg a kettot. a hangja kifogastalan (egy jo minosegu fulessel hasznalom), 2 gigara sok zene is fer. napi harom orat utazom kb, tobbet hasznalom a zenelejatszokent, mint a telefonkent (ami szinte csak azert kell, hogy engem elerjenek).
jo, persze nem volt 100e huf, ez igaz, de nem is 1500. :)
nem akarom mutogatni. nem jatszom vele.
neha mar a fenykepezo funkcioja is jott jol, mert a tegla meretu fotomasinam nincs mindig nalam, viszont sok szep es foleg erdekes dolog akad, amit szivesen megmutatnek masoknak (baratoknak pl), es nem szukseges a jo kepminoseg. :)

amugy meg gozom sincs valojaban, mit tud egy 100ezres mobil. :)

odanézz 2009.07.02. 18:43:15

Nokia Mintabolt westend No Comment!!
Egy kalapszar az egész, van egy garanciális sztorim még decembertől húzódott, aztán sajnos feladtam...
egy 209.990Ft-os telefonnak köztudottan gyatra akkumulátorját nem voltak képesek garanciában kicserélni.
Hétvégén megírom, s remélhetőleg hétfőn már olvashatjátok.
Gondolom így félév távlatából, már nem fog semmi éredemleges történni ezügyben, de legalább akkor is feltárhatom a szemétkedéseiket!!!

odanézz 2009.07.02. 19:01:42

Ja igen, és még én is P. mintáját követem, s elküldöm a fogyasztóvédelemhez a dolgot.
Hadd legyen egyszerre akár két folyamatban lévő vizsgálódás is.

Okádó Mikádó 2009.07.02. 19:36:19

Én meg már azt unom, hogy tele van a blog ilyen műszakis témákkal, amihez nem tudok hozzászólni, mert nem értek hozzá.
Pedig nagyon szeretném levezetni a napi feszkót egy jó kis savazással.

Marad nekem a postoló fikázása, ezek szerint.

Kobe 2009.07.02. 23:17:48

ööö
most ha jól értem a leírtakat, a telefon csutkára lemerült, erre emberünk egyből elvitte szervízbe, hogy ez beza hibás termék ? Valami sántít, ha utána meg működött, akkor előfordulhat hogy a postoló bénázott el valamit, és ezek után a szervízesen emg sem lepődök ha palira akarta venni....

Sylba 2009.07.02. 23:23:30

Nekem van egy pozitiv sztorim róluk. Mivel T-mobilehez tartozok, ezért sikerült három éve rámsozni egy hibás Nokiát, amit többször vittem szervízbe. A sztori lényege, hogy olyan papirt állitott ki a T-mobile hogy csak egy év gari jár a telefonra, mivel gari után kb két héttel telefon nem fogadott hivásokat, igy vettem egy Samsungot, de a sztori durvább ennél. A telefonra ugye két év gari járt, és ezt ugy tudtam meg, hogy az eddig szidott Westendes üzletbe kellett mennem, mert az öcsémre is rásoztak egy rossz Nokiát. ÉS ÉN ITT KIEMELNÉM MÁR ELEVE AZ ÜZLETEK FELELŐSSÉGÉT IS!!!!!!!!!!!!!!!tehát sztori folytatása, hogy kedvesek aranyosak voltak megcsinálták az öcsémre rásozott telot és happy end volt mert még épphogy garis volt az én nokiám ugye KÉT évvel. És én azota csak hálát rebegek nekik, viszont nem volt az tény a két telefon összértéke 50 ezernél több. Erre a tipusokra nem buktak, vagy még akkor normális dolgozok voltak. De én csak ajánlottam, és meglepődtem a poszton eléggé. De észrevettem a környezetemben, hogy a telefon árakkal arányosan a problémák is nőnek vele, és egy olcsóbb telo jobban műkszik. Én azt a helyet is szidnám ahol vetted a telot, ami két honap alatt beszarik, a régi nokia 3210-est leejtettem az utcára és nem volt baja szoval ez van.

még egy mondat, telefonüzletben dolgozo ismerősők mondták hogy a mostani telok annyira vannak megcsinálva hogy a gari ideig kibirják kb szoval vegyél olcsoér telot.

Parasite 2009.07.03. 00:53:14

igazi gsm bizniszes lehúzós parasztok dolgoznak ott.

mthrfckr 2009.07.03. 06:39:37

szerintem ez faszság!

imittto 2009.07.03. 07:20:33

@moli: Nekem is van külön fényképezőgép de a telefon mindig nálam van, a D40+18-135mm meg nem az a zsebbenhordozós fajta...szóval ha csak buli kép kell ahhoz időnként jól jön a telefon.

Nokiáról meg: Asszony nokiája hosszú, hibátlan működés után egyszercsak este meghülyült. A leszutyokabb csengőhang full hangerőn -ez volt és semmi más, a menük jó része nem működött. Nem ázott be, vigyázva volt rá. Előszedtük a papírjait hogy akkor szerviz - AZNAP volt két éves. Ez este 8-kor, mikor szerviz már nincs...kapott egy Sonyericssont és azóta nagy megelégedéssel használja (az most lesz két éves...)

Persze ezzel semmire sem akartam célozni, mint tudjuk (és többen itt is kifejtették) tervezett avulás nincs (dehogynincs, főnököm egy autós fejegység fejlesztésében vett részt tevőleg. Ott volt már a gyártásra kész termék, tesztelve, működött. Ekkor hangzott el, hogy "Akkor könnyítsük ki...". Egy-két alkatrész akkorára lett cserélve hogy éppcsak elmenjen 2 évet...)

strik3r 2009.07.03. 09:56:10

Az se semmi,hogy nekem a 6101-es kagylós telefonomon a 2 részt összetartó műanyag mücök eltört,elvittem nokiához,mondják h 7 munkanap és 8000 forint. Odébbmentem 2 bolttal,ahol alkatrészes volt (persze nem szakszerviz,de egy ilyen kis bigyónál kit érdekel,hogy utángyártott-e) és a faszi azt mondta,hogy sajnos csak eredeti nokia alkatrész van, úgyhogy 2ezer forint. Mondom oké, elvette a telót,lekapta és átpattintotta kb 1 másodperc alatt. Mindezt szervizben 4szer ennyi pénzért és milliószor ennyi idő alatt tették volna meg...

mthrfckr 2009.07.03. 10:07:39

mücök! :)

tegnap szervizeltettem a westendben, nagyon kedvesek voltak. aszonta a gyerek, hogy 2-2,5 óra, ki kellett cserélni a kijelzőt. el is készült, nem volt semmi probléma.
igaz, nem is próbálkoztam garanciával, leesett, végigrepedt az lcd. :)

Szsrobert 2009.07.03. 10:10:53

Ugyanígy jártam a Vodafone-nál vásárolt Nokia 6234-esemmel. Nem akarja a Voda kicserélni. Ahogy gondolja...
"Hivatkozási szám: 20090624/283/L
Ügyintéző:Ferenc

Tisztelt Szabó Úr!

Hivatkozva a 2009. június 24-én beérkezett levelére, az alábbiakban válaszolunk Önnek.

Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenség miatt ismételten szíves elnézését kérjük!
A bejelentett panaszával kapcsolatban 2009. június 15-én Viktor munkatársunk a 705308090-es telefonszámon tájékoztatta Önt. A telefonbeszélgetésben elhangzottakat ezúton szeretnénk megerősíteni.

(Az említett ügyfélszolgálati munkatárs le próbált beszélni garanciális igényem érvényesítéséről.Próbálta bemagyarázni, hogy vízbe ejtettem a telefont. Elmodta, hogy ismerőse a Balatonba esett készülékével.Ezt szeretnék megerősíteni? Én erre válaszként közöltem: én nem estem sem a Balatonba, sem másba, készülék nélkül sem.)


Nyilvántartásunk szerint a 358-as IMEI-számú készüléke a vásárlást követően egy alkalommal volt a gyártó szervizében,. A szerviz az átvizsgálást követően ismeretlen eredetű folyadék okozta károsodást talált telefonján.
(De MILYEN fogyadék? Állapítsák meg!)

Tájékoztatjuk, hogy a telefonok javítása során a szervíz állít ki jegyzőkönyvet a készülék állapotáról, hibájáról, illetve ha szükséges csereigazolást mellékel. A hatályos jogszabályok szerint nem a szervizelések száma, hanem az határozza meg a készülék esetleges cseréjét, hogy annak hibája javítható-e.
(Ha javítható, nem cserélik ki, ha nem javítható akkor SEM cserélik ki!)


A Vodafone-nál alklamazott szervizelési folyamatok kapcsán a hatályos ide vonatkozó kormányrendeletek figyelembe vételével járunk el.
ezek a 49/2003(VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről, illetve a 151/2003(IX.22.) Korm. renndelet (2) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról.

Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy a szervizbe a készülékek légpárnás zárt zacskóban, lezárt műanyag ládában utaznak a javítási átvételi elismervénnyel együtt. Amennyiben a papíron nincsen nedvességre utaló nyom, ki lehet zárni, hogy szállítás közben ázott be. A beázáshoz elég egy esőcsepp, magas páratartalom, hirtelen hőmérséklet-változás.

(A készülék garanciájáról is biztosítottak vásárláskor, mégsem javítják.
Felhívom a figyelmet: a Vodafone munkatársa maga is elismeri, hogy több tízezer forintért silány minőségű, felháborítóan könnyen meghibásodó készülékeket árusítanak:

"A beázáshoz elég EGY ESŐCSEPP, magas páratartalom, hirtelen hőmérsékletváltozás."
Vásárláskor, és a reklámokban nem említik az ügyfeleknek, hogy:
-esőben ne használják a telefont, mert meghibásodhat EGY CSEPP esőtől,
-akár egy enyhe nyári zápor esetén a szobában is tönkremehet a magas páratartalom miatt
-télen hívást fogadva a zsebből kivéve a telefont szintén tönkremehet.
Ilyen silány minőségű készüléleket árusítanak, saját bevallásuk szerint is. Kiemelten felhívom rá a Fogyasztóvédelmi Hivatal figyelmét.
Emellett megemlítem, hogy meghibásodott telefonom NEM volt kitéve ezen hatásoknak.
)

Amennyiben a szerviz szakvélemény szerint készüléke beázott, nincs lehetőség a telefon garanciális javítására. A beázásos meghibásodás a garancia elvesztését vonja maga után. A térítéses javítás során a készülék felvételekor ügyfeleinknek a következő díjakat szükséges megfizetniük:
Bruttó 1250 forint logisztikai díj
Bruttó 3125 forint bevizsgálási díj, mely a szervizben merül fel, hogy megállapítsák, mi a telefon esetleges hibája, valamint mennyibe kerülne megjavítani, azaz árajánlatot adjanak.

(A szervíz szakvéleménye nem említ beázást. Ismeretlen folyadékot említ, amely származhat akár az akkumulátorból is, ami szintén garanciás. Ráadásul arra próbál rávenni, hogy a történtek után FIZESSEK MÉG a használhatalan telefonjuk javítására!!!)

A bevizsgálási díjat utólagosan visszakapja az ügyfél, amennyiben kéri a készüléke javítását, a készülék javítási díjából kerül levonásra az összeg. Munkatársaink a szervizfelvevő helyen nem tudnak árajánlatot adni ügyfeleinknek a javítás költségéről, ezt minden esetben a szakszerviz jogosult megállapítani.

Tekintettel a szervizfelvevő helyeinken fizetendő logisztikai díjra, munkatársaink a készülék márkaszervizben történő javítását szokták ajánlani ügyfeleinknek. Amennyiben a készüléket a szakszervizbe viszi bevizsgálásra, illetve javításra, a logisztikai díjat nem szükséges befizetnie.

Információink szerint készülékét a Szentes, Nagy Ferenc u. 2. szám alatt található viszonteladói üzletünkben adta le javításra. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a fenti üzletünk nem szervizfelvevő hely, eért az ott dolgozó munkatársaink nem tudtak Önnek kölcsönkészüléket biztosítani.
(Vásárláskor elfelejtik közölni, hogy a garancia csak akkor érvényes, ha a szervizeseknek is épp olyan kedvük van, illetve meghibásodás esetén 1 hónapig is telefon nélkül marad a kedves ügyfél...)

A felmerült kellemetlenség enyhítéseként szeretnénk Önnek felajánlani a 702643370-es hívószámára vonatkozóan bruttó 2000Ft összegű jóváírást. Amennyiben ajánlatunkat elfogadja, kérjük, szíveskedjen azt jelen levelünk hivatkozási számának, Vodafone-os hívószámának, és ügyfélbiztonsági kódjának feltüntetésével az ugyfelszolgalat@vodafone.com e-mail címen vagy a belföldön, hálózaton belül díjmantesen elérhető 1270-es ügyfélszolgálati vonalunkon jelezni!

(A szeriz "munkája" óta kiesik a bal opciógomb. A billentyűzet cseréje 2500Ft.
A SZERVÍZBEN NEM JAVÍTOTTÁK MEG A TELEFON. EZEN FELÜL 2500fT KÁRT OKOZTAK BENNE.Ezek után nagyvonalúan felajánlanak 2000Ft-ot, ami szintén visszakerül hozzájuk?!!!!)

A vodafone.hu/egyeni/common/vodafonerol/magyarorszagon/letoltes/felettes_szervek.pdf oldalunkon tekintheti meg azon szervek listáját, melyekhez panaszával fordulhat abban az esetben, ha a kivizsgálás eredményével nem ért egyet.

A fentiekkel kapcsolatos szíves megértését köszönjük!

Tisztelettel:

Balázs levelezési csoportvezető
Budapest, 2009. június. 30.


Dr. Beck György vezérigazgató Úrtól nem kaptam eddig visszajelzést, noha személyesen neki címeztem levelem.
Ennyire becsülnek egy régi ügyfelet, akitől a pénzt kapják, akiből élnek?
"

Koky_ 2009.07.03. 11:10:48

Mivel víznyomokat találtak a készülékben /már ha így van/, akkor lehet olyan, hogy néha ideig óráig még bekapcsol, amíg nem ér el olyan alkatrészt a korrózió, ami elengedhetetlen a működéshez. Mi notebooknál találkozunk rendszeresen ilyen problémával. Tehát nem kell rögtön gyanúsítgatni a szervizt, az is fura, hogy nem jutott eszébe a júzernek, hogy a töltőn hagyja 1 órát... Bár az elején azt írta, azt is próbálta, akkor viszont nem értem....

Gabbesz 2009.07.03. 11:56:33

@Szsrobert: "Dr. Beck György vezérigazgató Úrtól nem kaptam eddig visszajelzést, noha személyesen neki címeztem levelem.
Ennyire becsülnek egy régi ügyfelet, akitől a pénzt kapják, akiből élnek?"
LOL
Én is írok mindjárt a Pannon vezérigazgatójának, nem sörözünk-e együtt este? Haverkodhatna velem, hiszen belőlem él! :D

Whoo 2009.07.03. 14:34:18

Baratnomnek N95 van. Bedoglott a hangosito gomb az oldalan. Bevittem T-Mobile shopba,garis javitas. Harom het mulva hivtak,hogy kesz a telo. Mentunk,es furcsa volt,hogy hova tuntek a telszamok belole,mire rajottunk,hogy cakk-pakk adtak egy uj telot,nem szaroztak gombcserevel. Csak az aksi maradt benne a regi.

2009 junius, United Kingdom

Sztem nem a Nokiat kene fikazni, hanem az ilyen kis sz@rf@szu vallalkozokat, akik mindent kitalalnak, hogy atcsesszek a johiszemu ugyfelet.

Whoo 2009.07.03. 14:44:42

Ja,azert olyan is volt, hogy bevittem az en telomat Sony-Ericcson egy utcai szervizbe,mivel leejtettem, kijelzo kaput. Bizalomgerjeszto terrorista kulseju arab szemelyzet megigerte, egy het, ja es 30 font. 1 het mulva megyek, uj kijelzo,mindenki happy, kilepek a boltbol,es eszreveszem, hogy a gombok nem mukodtek rajta. Elotte a gombok tokeletesek voltak. Vissza, reklamacio. Meg egy het, gombok megjavitva, azota nem csong :) ezzel mar nem akartam megegyszer visszamenni, inkabb tanultam a leckebol, es haromszor meggondolom hova adom a telomat javittatni.

Ja, ezis 2009 United Klingon

krj 2009.07.03. 15:15:22

nem nokia, hanem sony, de a "szakmai hozzáértésükről" csak annyit, hogy egyszer megkérdeztem a westend sony márkaboltot, hogy a hcb-400-as kihangosítóhoz melyik telefon kompatibilis bluetooth-on. küldött egy linket a sony-oldalról, de mivel egyik sem tetszett, olyat vettem, ami nem volt felsorolva. és lám, tökéletesen működik, nem is csoda, hiszen a bluetooth szabvány, amire korábban is gondolhattam volna. a lényeg, hogy teljesen hülyének néznek. ja, és megírtam, hogy a w705 és a hcb-400 remekül elvannak egymással, úgyhogy nem tudom, náluk mit jelent a kompatibliltás. na azóta sem válaszoltak a csírák.

moli 2009.07.03. 15:16:34

@Sperma: ..es a jatekkonzolom, a gps-em, a digibinem, a fenykepezogepem, a netbookom is.

2009.07.03. 16:03:00

Én megboldogult N-gage-eet vittem a Westend Nokiába, mert bekapcsoláskor csak fehérn világított a képernyő. Mondták menjek vissza két óra múlva, megtettem, akkor közölték, hogy nem tudják mi a baja, de mostmár be se kapcsol semennyire se. Ezután átfáradtam egy sufni gsm-boltba, a csávó 2 rongyért öt perc alatt rendberakta (szoftver újrarakás, akkor még azt se tudtam, mi az:)

Division 2009.07.03. 16:36:46

Már öt évvel ezelőtt is ez volt a trükkjük, én még nem láttam olyan embert akinek sikerült volna Nokia telefont a márkaszervizben javíttatni, minden ismerősömnek ezt a kamu beázott dumát adták elő. Nekem is amikor anno beadtam egy 9110-est, hogy cseréljék ki a két részt összekötő szalagkábelt. Azt is visszaadták, hogy beázott nem javítható.
Végül vettem egy kábelt, kicseréltem én, még ma is működőképes az a "beázott" telefon.

Zabkása 2009.07.03. 17:03:49

itt anno az én 200gurigás tellámat is le akarták szarni és mondták h vegyek ujat..... én nem vettem át a nem kicserélt készüléket ami egyéretlemáen garanciálisan járt nekem, aztán egy két fenyegető telefon és 3 nap mulva jött az SMS h mehetek a vadi új készülékemért. Az EuroParkban viszont nagyon korrekt a Nokia bolt!

pikofix 2009.07.03. 17:30:25

Szsrobert,

idezet egy Nokia hasznalati utmutatobol:
"VÍZÁLLÓSÁG
A készülék nem vízálló. Tartsuk szárazon."

A cikkironak meg:
A szerviz valoban kocsog volt, de az utmutatoban erthetoen benne van:

"Abban az esetben, ha az akkumulátor teljesen
lemerült, a töltés jelzése lehet, hogy csak
néhány perc múlva jelenik meg, addig
telefonhívást sem tudunk lebonyolítani."

Orok igazsag - RTFM.

Pietrof 2009.07.03. 18:09:34

Nekem az Electrowolrd-nél volt egy garanciális telefonom anno, ami 80 eFt volt. Persze csere telefonuk nem volt, azt mondták, hogy oldjam meg magamnak. Több mint 1 hónapig kellett minden héten érdeklődnöm. Végre mehettem érte, és ott mondták, hogy milyen szerencsés vagyok mert az akksi fedelén kívül az egészet kicserélték mert szállítás közben a futár eltökítette a csomagot. Gyorsan el is adtam majdnem új árában. :D

anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.07.04. 01:31:29

Évekkel ezelőtt elromlott a telefonom (valamiért nem kapcsolt be) és visszavittem oda ahol vettem innen pedig továbbították a szervízbe. Azzal kaptam vissza, hogy víz ment bele és javíthatatlan (még valami homályos kép is volt róla) pedig biztosan nem volt víz- vagy más folyadék közelében a készülék "nem estem vele a Balatonba" és nem viseltem a nadrágomban futás közben. A garancia ugrott.


Úgy látszik jóideje ezzel játszanak az ügyfelek rovására...

mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2009.07.04. 08:07:28

és a westendes hely még mindig működik... hümm-hümm...

Jegkoko 2009.07.04. 09:14:43

Amugy érdekes, hogy amikor nekem a 6233 halt meg a soft frissítés közben akkor azt szó nélkül megcsinálták.Más meg azt irja hogy a soft frissítéssel is elküldték melegeb éghajlatra.

Dalae · http://morzsagyujtogeto.blog.hu/ 2009.07.05. 22:49:37

Hoppá.
Holnap mentem volna hozzájuk, de asszem más felé veszem az irányt. Még jó, hogy szorgalmasan olvasok :)

q2xdmxáé 2009.07.06. 07:39:51

A sokadik vagyok a sorban, akinek "ismeretlen eredetű folyadék" okozta korrózióra hivatkozva utasította vissza a javítást a Nokia szerviz. Fotót is kaptam róla, s bár biztos voltam benne, hogy a készüléket semmiféle beázásnak, párásodásnak nem tettem ki, a garanciát elbuktam. A hibát, ami miatt eredetileg beadtam a készüléket, egy szoftverfrissítés megoldotta. Tényleg meg kellene kicsit kapirgálni őket..

NICKTELEN 2009.07.06. 09:09:57

Nicsenek csodák, és új dolgok sem. Unokaöcsémnek a Makita szervíz azzal adott vissza egy 40 ezer forintos motoros fűrészt, hogy mintát vettek az üzemanyag tartályból, és kenőanyag nélküli benzin miatt sült be a szerkezet. Ami már csak azért sem igaz, mert felkészülve erre az érvre, a szervizbe beadás előtt a tankba még öntött némi olajat. Ja, és tiszta benzinnel soha nem használta.

moli 2009.07.06. 12:13:37

@NICKTELEN: de ez tok egyszeru, el kell rakni magadnak is mintat elotte, majd ilyen velemeny utan elarulni, hogy nalad is van minta, tartjak-e magukat az nalad levo(!) irasba adott velemenyukhoz.

balekpetya 2009.07.06. 19:10:59

Eszméletlen, vérlázító a poster stílusa. Nincs igaza, most kivételesen a szervizesnek adok igazat. Történetesen pontosan tudom, hogy hogyan ment ez a hivatalos mobiltelefon márkaszervizekben 2002-ben, és hogyan ment 2006-ban. És hogyan megy most. 2002-ben még nem nagyon volt digitális fotó a beázott nyáklapokról, sőt a központi márkaszervizek ultrahangos alkoholos mosóban még javították is a beázott készülékeket. Aztán hamar rájöttek, hogy a beázott készülékek javítása már pénzért sem kifizetődő számukra. (Megjegyzem a központi szervizek nem a gyártók cégei, van olyan cég amely több konkurens mobiltelefon gyártónak is javítja a készülékeit, úgyhogy neki nem az az érdeke, hogy ne javítson és vegyél újat, hanem, hogy javítson mert ebből jön a gempa) Namost amely teló beázott, és elindult az oxidációs folyamat(a szervízben nem a vizet, hanem annak fémsókkal szegélyezett kimart maradványát veszi észre a szervíz legtöbb esetben), az nagy valószínűség szerint tovább oxidálódik az úgynevezett lyukgalvánok belsejében. A hangsúly a "nagy valószínűség szerinten van", ugyanis nem minden esetben, de azt hogy melyik készülék fog tovább oxidálódni és melyik nem egy beázás tisztítás után azt talán 50 év múlva fogja majd megmondani a tudomány úgy hogy ennek megmondása költség szempontjából kifizethető legyen. Magyaránszólva a hivatalos márkaszervizek kemény és mégkeményebb pénzért sem vállalják a beázott készülékekkel való bíbelődést. Vajon miért? Mert a hivatalos szerviz csak úgy javít hogy arra garanciát tudjon vállalni, azaz nincs sufnituning. Régen minden ügyfél vérremenően tiltakozott beázás közlésekor, hogy jaj hát az nem is úgy volt, meg a készülék csak fiókban volt nem is használta meg nylon zacskóban hordta folyamatosan úgy telefonált.... Manapság kinyomtatott színes tű éles A4-es makro fotó készül egyértelmű bizonyítékként, aki már látott ilyet az tudja hogy kikezdhetetlen, egyértelmű még a laikusnak is, és lám a poster példáját még így is belekötnek. Hihetetlen. Tudom hogy nem mindenki ért az elektronikához, meg tettetik a hülyét az emberek, hogy mit kell nézni? én nem látok semmit... No comment.. Én sem értek a sebészethez, valószínű egy perforálódó vakbelet nem vennék észre, de amikor látok egy gerincröntgent és látok egy folyamatos csíkot a csigolyákból és az egyszercsak megszakad és újra folytatódik, akkor egyértelmű, hogy ott gerinccsigolya törés van,vagy valami nagy gáz az biztos, vagy nem...?

A bolti szervizesről meg csak annyi, hogy szerinted mit írt volna rá a munkalapra? Bekapcsol, csak a zsebemből előhúzott akkuval. Nem, cuzammen a készülék amit bevittél nem volt képes bekapcsolni. Mindegy, hogy mi miatt. Most az a hibája a szervizesnek, hogy végül még is bekapcsol? Minek vitted be javíttatni, ha nem volt hibája? Ja kivizsgáltatni? Hát sajnos barátom pont ebbe buktál bele. Amúgy a munkalapot Te is aláírtad amikor leadtad a készüléket úgyhogy elismerted a felvett hibaanalízist. Mit vártál volna el szerencsétlen munkafelvevőtől, szétszedés nélkül, még a zsebedben a boltajtóba jövet állapítsa meg hogy milyen készüléked van, mi a hibája, és hogy a T12-es SMD tranzisztor a feszültségstabilizáló körben a töltő IC mellett Kollektor-Emitter zárlatos. Nemá.. Nem, ideges a poster mert kiderült, hogy beázott a telója amit valószínű, hogy nem vett észre és nem szándékosan áztatta be, de akkor is a gyári állapottól különbözik.

Nem a szervizes a hibás ez tuti.

Szűcslaci 2009.07.07. 06:45:08

Tudjátok, miért vesznek 100.000.- Ft-os telefont, meg sokkal drágábbat is? Mert van rá pénzük és ehhez semmi közötök.
Egyébként véleményem szerint a Nokiák csúnyák és nem jók. Nekem Samsungom van sok-sok éve - a legutóbbi egy X800, amit 3 éve vettem Kínában 165.000.- Ft értékű RMB-ért. Szervizt én ne ismerek, még az akksik is kiválóak 3 év óta - 2 van hozzá, de az egyik még a dobozában van.
Murphy után: használati utasítás vagy szerviz csak az összes egyéb lehetőség kimerülése után vetődhet fel.

thomy 2010.06.09. 11:32:41

AZ ELADÁSOK ÉS MEGHIBÁSODÁSOK ARÁNYÁT TEKINTVE A NOKIA A LEGKEVÉSBÉ MEGBÍZHATÓ TELEFONMÁRKA, VISZONT VAN NÉHÁNY JÓ TÍPUSUK AMIK VAGY NAGYON OLCSÓK VAGY MINIMUM 60-100.000-ESEK...

HA NEM AKARTOK SZART A LEGTÖBB HTC ÉS SONYERICSSON JÓ, SŐT MÁR AZ LG IS EGYRE JOBB...
ILLETVE SAMSUNGBÓL CSAK MOZGÓ ALKATRÉSZ NÉLKÜLIEK A JÓK...

thomy 2010.06.09. 11:34:06

JA ÉS N97-ÉRT EGY FORINTOT NE ADJATOK MERT EGY NAGY RAKÁS KAKI,
HA ILYET AKARTOK AZ N97 MINI EGÉSZ KORREKT

DomiG+ 2017.10.17. 01:38:32

Velem szinte ugyanez már 2006 VII. 23. án a dél körüli órákban megesett a Mammut -ban levő akkor még T–Mobile üzeltben illetve szervizben. Nem hagytam magam, igen hosszas levelezés, rekalmációk után, (kb egy év) immár a cég akkori igazgatójától is kérve a csalók felelősségre vonását a a cég kártalanított: adott egy új készüléket. Valószínű ugyanazon simlisek települtek át a WestEndbe.

Crazy 1zenkáttű 2017.10.17. 08:14:42

@DomiG+: komoly hőstett, így tíz év távlatából :)

Nagymoli 2019.07.08. 10:19:53

@cepulacalului: valószínű lefotóztak egy másikat, amiben volt víz...
süti beállítások módosítása