P. szerint a telefonját azért nyilvánították teljesen használhatatlannak a Nokia szaküzletében és azért kérték, hogy ha már így alakult, náluk dobja ki, hogy szépen zsebretegyék a nagyértékű eszközt. A telefont viszont azóta is hiba nélkül működik, P. pedig a fogyasztóvédelemhez fordult, izgatottan várjuk a folytatást.
Nemrégiben egy reggel azt vettem észre, hogy 2 hónapos Nokia telefonom nem indult be az akumulátor lemerülése után. Gondoltam csak fel kell tölteni, de semmi reakció. Kicsit gondolkodtam, hogy telefonos haveromhoz vigyem-e vagy egy hivatalos szervizbe, de inkább a Westend Nokia szaküzletét választottam.
Beadtam a telefonomat, azzal hogy nem működik, nézzék meg. A válasz az volt, hogy semmi gond elküldik a Nokia szervizbe, de előtte megnézi, hogy másik aksival működik-e, működött. Tehát gondoltam az aksival lehet gond, de mivel garanciális vizsgálják be….
Egy hét után mehettem érte, amikor jött a meglepetés: a srác már úgy fogadott hogy nagyon rossz híre van. Mutatott egy hivatalos fényképet a szervizből, amin látható volt, hogy a nyomtatott áramkörön víz foltok láthatóak. A Nokia szerviz csak ennyit állapitott meg. E mellé a papír mellé kaptam egy a Nokia üzlet jegyzőkönyvének másolatát, amint az szerepelt, hogy a telefon nem bekapcsolható. Ezen nagyon megdöbbentem, hiszen amikor beadtam a telefont a másik aksival bekapcsolt. Ezt el is mondtam ujra és a válasz az volt, hogy a víz miatt beindult folyamat már olyan károsodást okozott, hogy a telefon tönkrement és „kuka”. Na itt elszomorodtam kicsit…
Ekkor a srác nagyon sajnálkozva felajánlotta, hogy dobjam ki náluk a telefont mert veszélyes hulladék és megbüntetnek ha nem ilyen helyen dobom ki…. Én inkább hazavittem.
Ez volt a szerencsém…
Hazavittem bedugtam a töltőbe és elindult…. azóta is jól üzemel(hiba nélkül).
Nos ez egy 100 ezer forintos telefon és lazán lenyúlták volna ha ott dobom ki, annyi volt hogy tökre le volt merülve az aksi és tölteni kellett… Megdöbbentő hogy az ember a hivatalos szaküzletekben sem bízhat.
Pehhükre egy papírt is adtak amin az szerepel, hogy a telefon használhatatlan – nem bekapcsolható (IMEI számmal…)
Ezekkel a papírokkal levelemet küldöm a fogyasztóvédelemhez is, mivel a Nokia Ügyfélszolgálata nem válaszolt e-mailes megkeresésemre, pedig ha ők bocsánatot kérnek és elintézik hogy az X ember már ne dolgozzon a Westend Nokia Szaküzletében akkor nem fordulnék a hivatalos szervekhez.
Kérlek nevemet ne publikáljátok, nehogy direkt a Nokia szaküzletek áldozata legyek…
ui: a szakszerviz helyesen járt el, csak az üzlet nem!
Üdv
P.
Dr Gregory House 2009.07.02. 11:52:48
Mr.Brooks 2009.07.02. 11:53:16
gabeszcortez 2009.07.02. 11:55:10
A fogyasztóvédelmis feljelentések midennaposak, én a te helyetben is így tennék.
cepulacalului 2009.07.02. 11:56:35
kispista2 2009.07.02. 11:56:49
Szarházi csaló nokia!
Ben47 2009.07.02. 12:01:32
GuruZone 2009.07.02. 12:01:47
1. hazahozatom a rossz NEM JAVÍTOTT készüléket a SAJÁT pénztárcámból,
2. hagyom az egészet, úgy ahogy van és lemondok róla (ELHANGZOTT, telefonon)
RESPECT SPEEDSHOP!
milyen_Péter? 2009.07.02. 12:02:54
Ha a bolt nyilvánvalóan tudta, hogy a készülék jó, akkor bizony jár nekik a sün, mert arra játszottak, hogy az a teló soha nem kerül szétszerelésre, hanem repül az apronetre, hiszen semmi baja. Mocsok világ ez.
Végül, de nem utolsó sorban: "Pehhükre" itt azért megakadt a barack a torkomon. Sírni való, miket tudnak alkotni írásban...
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.02. 12:14:15
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.02. 12:14:41
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.02. 12:14:44
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.07.02. 12:17:11
Koholmány 2009.07.02. 12:18:29
1, beviszi a telefon, az aksi szar, másik aksival működik
2,Hazaviszi a telót, bedugja a töltőbe az eredeti aksival ami elvileg szar és elindul??? és azóta is jó?
vagypedig a próba aksi maradt a telóban és azt vitte haza és azzal mükszik?
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.07.02. 12:20:22
Két ember ül a férfivécében, egymás melletti fülkében. Már egy fél órája erőlködnek, mikor az egyik fülkéjéből csobbanás hallatszik.
- De jó magának! - mondja a másik.
- Dehogy jó! Ez a mobilom volt.
Mylady 2009.07.02. 12:22:41
:DDD
Secnir 2009.07.02. 12:23:21
mert a leírtak alapján nem tudjá kideríteni.
vizesedés:
a nokiákon valóban van egy indikátorcsík a beázás tesztelése miatt, de az az akksi alatt van, és amikor leemeli az akksit, akkor azonnal jeleznie kell. ha felvételkor nem írta rá, akkor később sem hivatkozhat erre a problémára.
atomic bomberman 2009.07.02. 12:23:28
és nokia értesitése. majd jól elkenik a száját a boltosoknak.
a westendes hely nagyon szar. oda SOHA. én is jártam már ott ezért azért. mindig szarul viselkednek mintha nem is akarnának eladni semmit. pénzt mosnak vagy telefont kicsalnak..nemtom.
de a posztoló menjen a rendőrségre!
torma99 2009.07.02. 12:33:24
Azóta külföldről veszem a telefont. Olcsóbb (akár ~-50%) és kopp-kopp nem is volt gond telóval.
gyunagyos 2009.07.02. 12:34:49
hardrock 2009.07.02. 12:45:14
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.07.02. 12:47:54
mivel az ilyen készülékek akkumulátorral mennek, és ha az üres akkor valóban nem indulnak be. az én telóm sem indul ha lemerül az akksi.
nyilván a következő mondatban van a lényeg hogy feltöltés után sem indult.
talán át kellett volna olvasni elküldés előtt, mert ez így most olyan hogy te vártad hogy induljon lemerülés után de még feltöltés előtt.
Kudee 2009.07.02. 12:53:06
pause 2009.07.02. 13:02:22
fosok.
Alikam 2009.07.02. 13:11:10
dr. _mmm_ 2009.07.02. 13:14:10
Alikam 2009.07.02. 13:17:28
Colour of silence (törölt) 2009.07.02. 13:19:07
moli 2009.07.02. 13:21:43
Alikam 2009.07.02. 13:24:12
Alikam 2009.07.02. 13:25:13
Agyalap 2009.07.02. 13:27:09
Úgyhogy nem Nokai bolt, Mobil ASK a nyerő!
Skywalker_Lajos 2009.07.02. 13:28:32
Sünt neki!
Bodzaszedő Manager (törölt) 2009.07.02. 13:32:56
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.02. 13:44:00
teljesen tisztan halom vele Maryt es meg sose azott be
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.07.02. 13:46:13
Tény az, hogy vannak suttyó szervizesek és vannak gyenge minőségű típusok minden márkában - kár lenne általánosítani.
Amúgy lúzer a rabló-javító: én tuti átvágtam volna szikével a nyáklapon az egyik vezetéket - ezek után 100% nem lehetne bekapcsolni.
Ha már úgyis szétszedem... Bár a legtöbb esetben tényleg nem is szedik szét. Maximum leszedik a pornográf felvételeket rólad és a barátnődről és felteszik a netre majd nyerítenek a röhögéstől :)
Poszthoz: nekem minden telómhoz legalább 2 db gyári aksi volt. Nem túl megerőltető egy radírnál is kisebb cucc cipelése és volt hogy nagyon jól jött. Az új kapcsoló üzemű tápegységek nem minden esetben tudják feltölteni a LítiumPolimer aksikat, mert ha nagyon le van merülve akkor zárlatnak nézi és lekapcsol nehogy felrobbanjon (igen jót tud szólni/égni :) ) sima töltővel vagy jól fel tudod tölteni, vagy lerobbantod az ujjad :)
Amúgy amikor a GPSem vettem a fickó az aksit dörzsölgetni kezdte, és azt mondta, hogy ezt a trükköt minden új aksinál meg kell csinálni, hogy a statikus töltés formázza.... A szám tátva maradt bakker! Hozzá többet tuti nem megyek, legközelebb hozzáteszi, hogy éjfélkor az autópálya belső sávjában állva bal lábon a holdat nézve és háromszor navit! kiáltva még hatásosabb !
moli 2009.07.02. 13:52:43
DIVERGENCIA ftw!
Fairy Girl 2009.07.02. 13:57:13
Dakota74 2009.07.02. 14:42:31
Velem is eljátszotta a kedves Mobil Ask a sztorit,szóról szóra ugyanezt.Ráadásul már a negyedik garis javításnál tartottunk.
Mikor mondon neki,hogy semmi baj,akkor kérek egy cserét,benyögi a paraszt,hogy nem lehet,mert megvonták a garanciát.Nyomatékosítva,rögtön áthúzta a garancia papírt.
Mocskos undorító cég!
Remélem megfingatják őket kőkeményen!!!!!!!
Szaracén 2009.07.02. 15:45:40
Akkor ezt el is posztoltam ide a Homárnak.
Lehúzásból élnek.
Frucsasz 2009.07.02. 15:55:32
Én ezt nem tudom felfogni. Hogy milyen alapon döntenek úgy, hogy nyet garancia? Hogy tehetik ezt meg?
Jegkoko 2009.07.02. 16:00:14
hehehehe 2009.07.02. 16:52:58
Pötyit megkérted-e hogy segítsen?
:D:D:D
Sperma 2009.07.02. 17:01:10
kiccsibe · http://noionmegvalositas.files.wordpress.com/2009/04/csibe1.jpg 2009.07.02. 17:30:33
ami a tobbfunkcios keszulekeket jelenti, en nagyon szeretem, hogy nem kell mp3 lejatszot hordozgatnom magammal, s ha valami hirtelen adodik, lefotozhatom/lefilmezhetem (megha nem is tul jo minosegben), raadasul minden taskamba vagy zsebembe belefer..
no, (kis) kitero utan a kommentelokhoz:
miert kell "megszolni" valakit azert, mert 100e forintos telefonja van? ennek csupan annyi koze van a temahoz, hogy ekkora erteket akartak a tulajtol ellopni. vajon irigysegbol reagalnak ilyenkor nemely emberek ugy, hogy "ugy kell neked, ha volt ra penzed?".
szerintem ne dogoljon meg a szomszed tehene.
a poszthoz:
a mobiltelefonok ugy latszik igen kedveltek a tolvajok/csalok koreben. viszonlag draga, kicsi es kevesen tudjak az imei szamot.. ha egyaltalan azzal lehet kezdeni valamit. az ilyen szervizekben meg emberek dolgoznak, akik vagy megbizhatoak, vagy nem. lehetosegekhez merten esznel kell lenni, es inkabb nem bizni..
talan legjobb olyan helyre menni, amit ismeroseink (vagy netes velemenyirok) kellemes tapasztalatok alapjan ajanlanak. :)
tarkamarha 2009.07.02. 18:01:32
kiccsibe · http://noionmegvalositas.files.wordpress.com/2009/04/csibe1.jpg 2009.07.02. 18:14:33
jo, persze nem volt 100e huf, ez igaz, de nem is 1500. :)
nem akarom mutogatni. nem jatszom vele.
neha mar a fenykepezo funkcioja is jott jol, mert a tegla meretu fotomasinam nincs mindig nalam, viszont sok szep es foleg erdekes dolog akad, amit szivesen megmutatnek masoknak (baratoknak pl), es nem szukseges a jo kepminoseg. :)
amugy meg gozom sincs valojaban, mit tud egy 100ezres mobil. :)
odanézz 2009.07.02. 18:43:15
Egy kalapszar az egész, van egy garanciális sztorim még decembertől húzódott, aztán sajnos feladtam...
egy 209.990Ft-os telefonnak köztudottan gyatra akkumulátorját nem voltak képesek garanciában kicserélni.
Hétvégén megírom, s remélhetőleg hétfőn már olvashatjátok.
Gondolom így félév távlatából, már nem fog semmi éredemleges történni ezügyben, de legalább akkor is feltárhatom a szemétkedéseiket!!!
odanézz 2009.07.02. 19:01:42
Hadd legyen egyszerre akár két folyamatban lévő vizsgálódás is.
Okádó Mikádó 2009.07.02. 19:36:19
Pedig nagyon szeretném levezetni a napi feszkót egy jó kis savazással.
Marad nekem a postoló fikázása, ezek szerint.
Kobe 2009.07.02. 23:17:48
most ha jól értem a leírtakat, a telefon csutkára lemerült, erre emberünk egyből elvitte szervízbe, hogy ez beza hibás termék ? Valami sántít, ha utána meg működött, akkor előfordulhat hogy a postoló bénázott el valamit, és ezek után a szervízesen emg sem lepődök ha palira akarta venni....
Sylba 2009.07.02. 23:23:30
még egy mondat, telefonüzletben dolgozo ismerősők mondták hogy a mostani telok annyira vannak megcsinálva hogy a gari ideig kibirják kb szoval vegyél olcsoér telot.
Parasite 2009.07.03. 00:53:14
mthrfckr 2009.07.03. 06:39:37
imittto 2009.07.03. 07:20:33
Nokiáról meg: Asszony nokiája hosszú, hibátlan működés után egyszercsak este meghülyült. A leszutyokabb csengőhang full hangerőn -ez volt és semmi más, a menük jó része nem működött. Nem ázott be, vigyázva volt rá. Előszedtük a papírjait hogy akkor szerviz - AZNAP volt két éves. Ez este 8-kor, mikor szerviz már nincs...kapott egy Sonyericssont és azóta nagy megelégedéssel használja (az most lesz két éves...)
Persze ezzel semmire sem akartam célozni, mint tudjuk (és többen itt is kifejtették) tervezett avulás nincs (dehogynincs, főnököm egy autós fejegység fejlesztésében vett részt tevőleg. Ott volt már a gyártásra kész termék, tesztelve, működött. Ekkor hangzott el, hogy "Akkor könnyítsük ki...". Egy-két alkatrész akkorára lett cserélve hogy éppcsak elmenjen 2 évet...)
strik3r 2009.07.03. 09:56:10
mthrfckr 2009.07.03. 10:07:39
tegnap szervizeltettem a westendben, nagyon kedvesek voltak. aszonta a gyerek, hogy 2-2,5 óra, ki kellett cserélni a kijelzőt. el is készült, nem volt semmi probléma.
igaz, nem is próbálkoztam garanciával, leesett, végigrepedt az lcd. :)
Szsrobert 2009.07.03. 10:10:53
"Hivatkozási szám: 20090624/283/L
Ügyintéző:Ferenc
Tisztelt Szabó Úr!
Hivatkozva a 2009. június 24-én beérkezett levelére, az alábbiakban válaszolunk Önnek.
Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenség miatt ismételten szíves elnézését kérjük!
A bejelentett panaszával kapcsolatban 2009. június 15-én Viktor munkatársunk a 705308090-es telefonszámon tájékoztatta Önt. A telefonbeszélgetésben elhangzottakat ezúton szeretnénk megerősíteni.
(Az említett ügyfélszolgálati munkatárs le próbált beszélni garanciális igényem érvényesítéséről.Próbálta bemagyarázni, hogy vízbe ejtettem a telefont. Elmodta, hogy ismerőse a Balatonba esett készülékével.Ezt szeretnék megerősíteni? Én erre válaszként közöltem: én nem estem sem a Balatonba, sem másba, készülék nélkül sem.)
Nyilvántartásunk szerint a 358-as IMEI-számú készüléke a vásárlást követően egy alkalommal volt a gyártó szervizében,. A szerviz az átvizsgálást követően ismeretlen eredetű folyadék okozta károsodást talált telefonján.
(De MILYEN fogyadék? Állapítsák meg!)
Tájékoztatjuk, hogy a telefonok javítása során a szervíz állít ki jegyzőkönyvet a készülék állapotáról, hibájáról, illetve ha szükséges csereigazolást mellékel. A hatályos jogszabályok szerint nem a szervizelések száma, hanem az határozza meg a készülék esetleges cseréjét, hogy annak hibája javítható-e.
(Ha javítható, nem cserélik ki, ha nem javítható akkor SEM cserélik ki!)
A Vodafone-nál alklamazott szervizelési folyamatok kapcsán a hatályos ide vonatkozó kormányrendeletek figyelembe vételével járunk el.
ezek a 49/2003(VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről, illetve a 151/2003(IX.22.) Korm. renndelet (2) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról.
Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy a szervizbe a készülékek légpárnás zárt zacskóban, lezárt műanyag ládában utaznak a javítási átvételi elismervénnyel együtt. Amennyiben a papíron nincsen nedvességre utaló nyom, ki lehet zárni, hogy szállítás közben ázott be. A beázáshoz elég egy esőcsepp, magas páratartalom, hirtelen hőmérséklet-változás.
(A készülék garanciájáról is biztosítottak vásárláskor, mégsem javítják.
Felhívom a figyelmet: a Vodafone munkatársa maga is elismeri, hogy több tízezer forintért silány minőségű, felháborítóan könnyen meghibásodó készülékeket árusítanak:
"A beázáshoz elég EGY ESŐCSEPP, magas páratartalom, hirtelen hőmérsékletváltozás."
Vásárláskor, és a reklámokban nem említik az ügyfeleknek, hogy:
-esőben ne használják a telefont, mert meghibásodhat EGY CSEPP esőtől,
-akár egy enyhe nyári zápor esetén a szobában is tönkremehet a magas páratartalom miatt
-télen hívást fogadva a zsebből kivéve a telefont szintén tönkremehet.
Ilyen silány minőségű készüléleket árusítanak, saját bevallásuk szerint is. Kiemelten felhívom rá a Fogyasztóvédelmi Hivatal figyelmét.
Emellett megemlítem, hogy meghibásodott telefonom NEM volt kitéve ezen hatásoknak.
)
Amennyiben a szerviz szakvélemény szerint készüléke beázott, nincs lehetőség a telefon garanciális javítására. A beázásos meghibásodás a garancia elvesztését vonja maga után. A térítéses javítás során a készülék felvételekor ügyfeleinknek a következő díjakat szükséges megfizetniük:
Bruttó 1250 forint logisztikai díj
Bruttó 3125 forint bevizsgálási díj, mely a szervizben merül fel, hogy megállapítsák, mi a telefon esetleges hibája, valamint mennyibe kerülne megjavítani, azaz árajánlatot adjanak.
(A szervíz szakvéleménye nem említ beázást. Ismeretlen folyadékot említ, amely származhat akár az akkumulátorból is, ami szintén garanciás. Ráadásul arra próbál rávenni, hogy a történtek után FIZESSEK MÉG a használhatalan telefonjuk javítására!!!)
A bevizsgálási díjat utólagosan visszakapja az ügyfél, amennyiben kéri a készüléke javítását, a készülék javítási díjából kerül levonásra az összeg. Munkatársaink a szervizfelvevő helyen nem tudnak árajánlatot adni ügyfeleinknek a javítás költségéről, ezt minden esetben a szakszerviz jogosult megállapítani.
Tekintettel a szervizfelvevő helyeinken fizetendő logisztikai díjra, munkatársaink a készülék márkaszervizben történő javítását szokták ajánlani ügyfeleinknek. Amennyiben a készüléket a szakszervizbe viszi bevizsgálásra, illetve javításra, a logisztikai díjat nem szükséges befizetnie.
Információink szerint készülékét a Szentes, Nagy Ferenc u. 2. szám alatt található viszonteladói üzletünkben adta le javításra. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a fenti üzletünk nem szervizfelvevő hely, eért az ott dolgozó munkatársaink nem tudtak Önnek kölcsönkészüléket biztosítani.
(Vásárláskor elfelejtik közölni, hogy a garancia csak akkor érvényes, ha a szervizeseknek is épp olyan kedvük van, illetve meghibásodás esetén 1 hónapig is telefon nélkül marad a kedves ügyfél...)
A felmerült kellemetlenség enyhítéseként szeretnénk Önnek felajánlani a 702643370-es hívószámára vonatkozóan bruttó 2000Ft összegű jóváírást. Amennyiben ajánlatunkat elfogadja, kérjük, szíveskedjen azt jelen levelünk hivatkozási számának, Vodafone-os hívószámának, és ügyfélbiztonsági kódjának feltüntetésével az ugyfelszolgalat@vodafone.com e-mail címen vagy a belföldön, hálózaton belül díjmantesen elérhető 1270-es ügyfélszolgálati vonalunkon jelezni!
(A szeriz "munkája" óta kiesik a bal opciógomb. A billentyűzet cseréje 2500Ft.
A SZERVÍZBEN NEM JAVÍTOTTÁK MEG A TELEFON. EZEN FELÜL 2500fT KÁRT OKOZTAK BENNE.Ezek után nagyvonalúan felajánlanak 2000Ft-ot, ami szintén visszakerül hozzájuk?!!!!)
A vodafone.hu/egyeni/common/vodafonerol/magyarorszagon/letoltes/felettes_szervek.pdf oldalunkon tekintheti meg azon szervek listáját, melyekhez panaszával fordulhat abban az esetben, ha a kivizsgálás eredményével nem ért egyet.
A fentiekkel kapcsolatos szíves megértését köszönjük!
Tisztelettel:
Balázs levelezési csoportvezető
Budapest, 2009. június. 30.
Dr. Beck György vezérigazgató Úrtól nem kaptam eddig visszajelzést, noha személyesen neki címeztem levelem.
Ennyire becsülnek egy régi ügyfelet, akitől a pénzt kapják, akiből élnek?
"
Koky_ 2009.07.03. 11:10:48
Gabbesz 2009.07.03. 11:56:33
Ennyire becsülnek egy régi ügyfelet, akitől a pénzt kapják, akiből élnek?"
LOL
Én is írok mindjárt a Pannon vezérigazgatójának, nem sörözünk-e együtt este? Haverkodhatna velem, hiszen belőlem él! :D
Whoo 2009.07.03. 14:34:18
2009 junius, United Kingdom
Sztem nem a Nokiat kene fikazni, hanem az ilyen kis sz@rf@szu vallalkozokat, akik mindent kitalalnak, hogy atcsesszek a johiszemu ugyfelet.
Whoo 2009.07.03. 14:44:42
Ja, ezis 2009 United Klingon
krj 2009.07.03. 15:15:22
moli 2009.07.03. 15:16:34
2009.07.03. 16:03:00
Division 2009.07.03. 16:36:46
Végül vettem egy kábelt, kicseréltem én, még ma is működőképes az a "beázott" telefon.
Zabkása 2009.07.03. 17:03:49
pikofix 2009.07.03. 17:30:25
idezet egy Nokia hasznalati utmutatobol:
"VÍZÁLLÓSÁG
A készülék nem vízálló. Tartsuk szárazon."
A cikkironak meg:
A szerviz valoban kocsog volt, de az utmutatoban erthetoen benne van:
"Abban az esetben, ha az akkumulátor teljesen
lemerült, a töltés jelzése lehet, hogy csak
néhány perc múlva jelenik meg, addig
telefonhívást sem tudunk lebonyolítani."
Orok igazsag - RTFM.
Pietrof 2009.07.03. 18:09:34
anyamadár · http://atmenetiallapot.freeblog.hu/ 2009.07.04. 01:31:29
Úgy látszik jóideje ezzel játszanak az ügyfelek rovására...
mr lebowski (törölt) · http://nearlydark.blog.hu/ 2009.07.04. 08:07:28
Jegkoko 2009.07.04. 09:14:43
Dalae · http://morzsagyujtogeto.blog.hu/ 2009.07.05. 22:49:37
Holnap mentem volna hozzájuk, de asszem más felé veszem az irányt. Még jó, hogy szorgalmasan olvasok :)
q2xdmxáé 2009.07.06. 07:39:51
NICKTELEN 2009.07.06. 09:09:57
moli 2009.07.06. 12:13:37
balekpetya 2009.07.06. 19:10:59
A bolti szervizesről meg csak annyi, hogy szerinted mit írt volna rá a munkalapra? Bekapcsol, csak a zsebemből előhúzott akkuval. Nem, cuzammen a készülék amit bevittél nem volt képes bekapcsolni. Mindegy, hogy mi miatt. Most az a hibája a szervizesnek, hogy végül még is bekapcsol? Minek vitted be javíttatni, ha nem volt hibája? Ja kivizsgáltatni? Hát sajnos barátom pont ebbe buktál bele. Amúgy a munkalapot Te is aláírtad amikor leadtad a készüléket úgyhogy elismerted a felvett hibaanalízist. Mit vártál volna el szerencsétlen munkafelvevőtől, szétszedés nélkül, még a zsebedben a boltajtóba jövet állapítsa meg hogy milyen készüléked van, mi a hibája, és hogy a T12-es SMD tranzisztor a feszültségstabilizáló körben a töltő IC mellett Kollektor-Emitter zárlatos. Nemá.. Nem, ideges a poster mert kiderült, hogy beázott a telója amit valószínű, hogy nem vett észre és nem szándékosan áztatta be, de akkor is a gyári állapottól különbözik.
Nem a szervizes a hibás ez tuti.
Szűcslaci 2009.07.07. 06:45:08
Egyébként véleményem szerint a Nokiák csúnyák és nem jók. Nekem Samsungom van sok-sok éve - a legutóbbi egy X800, amit 3 éve vettem Kínában 165.000.- Ft értékű RMB-ért. Szervizt én ne ismerek, még az akksik is kiválóak 3 év óta - 2 van hozzá, de az egyik még a dobozában van.
Murphy után: használati utasítás vagy szerviz csak az összes egyéb lehetőség kimerülése után vetődhet fel.
thomy 2010.06.09. 11:32:41
HA NEM AKARTOK SZART A LEGTÖBB HTC ÉS SONYERICSSON JÓ, SŐT MÁR AZ LG IS EGYRE JOBB...
ILLETVE SAMSUNGBÓL CSAK MOZGÓ ALKATRÉSZ NÉLKÜLIEK A JÓK...
thomy 2010.06.09. 11:34:06
HA ILYET AKARTOK AZ N97 MINI EGÉSZ KORREKT
DomiG+ 2017.10.17. 01:38:32
Crazy 1zenkáttű 2017.10.17. 08:14:42
Nagymoli 2019.07.08. 10:19:53