Tékozló Homár

Téged vár a virslivár!

2009.07.24. 14:52 | jackyll | 352 komment

A valaha volt legborzongatóbban undorító junkfood-gyerekjáték hibrid bukkant fel az interneten. A Hotdog-lak több mint 4,5 kilogramm pácolt hússzeletből és kóser virsliből áll. Csupán 80 dolláért vannak még a csomagban rablóhúsfák és kerítésnek való húsgolyók. Hentesgyerekeknek ideális, vagy ha a gyorséttermi anyagok lebomlását szeretnénk bemutatni csemeténknek, arra is kiváló. A legjobb a figyelmeztetés a végén: a húsház hűtés nélkül csak 3 hétig marad fogyasztható!

Bónusz dal: Ugly Duckling - Meat shake

via So Good

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maincoon © 2009.07.26. 20:33:26

@jesszumpepi: a cs. far-hátat úgy hozzák egy boltból, hogy ők már nem árulják, mert "elvileg" lejárt a szavatossága, de nem büdös, nem romlott - viszont ingyen van. és ez egy nagy kutyánál fontos szempont. mert hogy a hülye nem eszi a tápot. elkényeztetett majom. de legalább a betörőt riasztaná el. persze csak a macskákat zavargatja. tegnap fél óráig sípolt mikor hazaértünk, össze-vissza rohangált. szóval simán elvehetted volna előle a kaját.

@hagyma: majd írd meg mi lett az eredmény. a véres és májas hurkát én sem nagyon bírom, csak amibe ezek nem tengenek túl. a sütéshez nem tudok tanácsot adni, mert az enyémek mindig szétrepednek, akárhogyan is próbálom gusztusosra csinálni.

@Impega: és milyeneket találtatok? :)

lehet on lenni egy mondat erejéig?
a virsliről jutott eszembe és kikívánkozik... :)

Balamber 2009.07.26. 20:35:42

Hányadéék!!!!!!!!!

Undorító nép ez.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 20:36:24

még egy recept:
A hurka sütéséhez nagy szükség van a benne lévő zsíradékanyagokra. Megfelelő zsíradéktartalmú hurkákat bátran süthetjük grillsütőben, vagy fóliában egyéb zsíradékok hozzáadásának mellőzésével.
A hurkasütés másik kiváló módja a krumpliágyon való sütés:
Egy tűzálló tálat, vagy tepsit kizsírozunk, ráterítjük a karikákra vágott krumplit, megsózzuk, majd rátesszük a hurkákat és kolbászokat. A sütés félidejében a töltelékeket megforgatjuk, a krumplit pedig kissé fellazítjuk.

Sütés előtt mártsuk egy pillanatra a hurkát meleg vízbe, így nehezebben reped ki.

Impega 2009.07.26. 20:36:40

@maincoon: varganya, 2 fele, rokagomba, gerebengomba

jesszumpepi (törölt) 2009.07.26. 20:37:51

@maincoon:

Áááá.

Meggondoltam a dolgot.

Annál jobban szeretem az állatokat,hogy elegyem előlük a kaját.

Inkább veszek a piacon farhátat az állandó helyen.

jesszumpepi (törölt) 2009.07.26. 20:39:39

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:


Mit tanácsolsz marhamájhoz?

Mi ehetőt süssek-főzzek belőle?

De ne legyen rágós?

Mylady 2009.07.26. 20:42:11

@hagyma:
jaj, remélem, még nem kezdted el!
feltétlenül szurkáld végig villával vagy hústűvel minimum két oldalát, különben szétdurran!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 20:44:15

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
le alufoliamm az elejen vegy ne?
hat olyan 3 ora es nekilatok
lehet meg se kostolja de enekem jo lesz az tuti@maincoon:

Impega 2009.07.26. 20:45:30

@hagyma: Latom mar van segitseg. Amit koretkent ajanlanek.: vekony szeletekre vagot krumplis vagy kis kocara vagva, hagymaval megsutve serpenyoben. Csak keves olajon. Es aa vereshurka melle 15 perccel elkeszulte elott rakjal kis gerezdekre vagott almat. Nagyon finom.
@Mylady: Igena hurka szetrobbanhat!!!!!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 20:45:55

@jesszumpepi: szeleteld fel ne tul vékonyra,olajba tarts 10 prcet, hitelem süsd ki, ha kész,sózd,borsozd és picit paprikázd(magyarosra)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 20:46:33

@Mylady:
dehogy kezdtem
a fagyasztoban van
vacsorara lesz
itt 3 ora sincs most

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 20:47:41

@hagyma: ha krumpliágyon sütöd akkor 15 percre fólia alatt,de szurkál meg a hurkát

maincoon © 2009.07.26. 20:48:15

egyik este elmentünk vacsorázni egy étterembe. olyan kis klassz hely volt, leültünk kint. hozza a csaj az étlapot. mindenki tud választani, csak a pedagógus hölgy nem. jön a felszolgáló csaj, felír mindenkinek mindent, kérdezi a hölgyet, hogy neki sikerült-e választani. erre elkezdi rángatni a vállát és húzgálni a száját, hogy ő nem tud ezekből választani olyat, amit szívesen megenne. végül - nagyon nehezen és sok ösztönzésre rábök az egyik ételre.
Oké, nem volt túl nagy választék, de azért lehetett ehetőt találni rajta, hiszen mindenki tudott. Megkajálunk, hazamegyünk, ennyi.
Másnap reggel elővesz a fagyasztóból egy kilós kiszerelésű teszkós (kék-fehér csíkos cimkés) virslit. Meg- és szétfőzi kb. fél perc alatt, majd tányérra rakja és kiteszi az asztalra. Ülünk a férjemmel és bámuljuk. A gyerekek szintén. Elővettük aztán az abárolt szalonnát és azt ettük. Majd úgy nasinak mondja a férjem, hogy megkóstolja a virslit. Én meg utánoztam. Mint egy színes rudakba formált vattapamacs olyan volt, az íze úgyszintén. Gusztustlan. Mindegy, nem ez a lényeg.
De hogy az étteremben ne tudjon választani, csak finnyázzon ott, majd másnap reggel teszkós virslit főzzön ... szóval nagyon kiakadtunk rajta.
Mert nem vagyunk azok a nagyon válogatós emberek, de nem szoktunk teszkós virslit venni és enni, valamint párizsit sem (illetve ezekből inkább a kisebb kiszerelésű, normális összetételűt vesszük meg), de ilyen fajta irritáló viselkedéssel régen találkoztunk.
A tej is a legolcsóbb dobozos, hűtés nélküli fajta volt kartonszámra, a virsli, a kakaó, minden az áráról szólt és biztos akciós is volt. Bezzeg az étteremben otthagytunk vagy 20ezret, választani alig tudott a kajákból, az nem számított :(
Mert ha nem tudja megvenni a drága étkeket - megértem. De ne variáljon és égessen engem az étteremben.

Bocs a kifakadásért. De amúgy minden oké volt. Jót fociztam a srácokkal :))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 20:48:42

a fo kerdes tovabbra is
betakarjam alufoliaval es startolhatok -e a kruplmival egyutt
es locsoljam e olajjal

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 20:49:46

@hagyma: nem kéne már kivenni,mindig elötte este tedd le a fagyasztobol a sima hűtőbe(bármit amit másnap akarsz fagyasztottbol csinálni)3 óra altt ugysem romlik már meg :)))

Mylady 2009.07.26. 20:51:43

egyébként nem kell hozzá semmi
önts alá olajat lecet :D
az alufólia jó ötlet

Impega 2009.07.26. 20:52:41

@hagyma: kulon kulon!

Sutoben vagy tepsiben?

Figyelj en igy csinalom:

Kiolvasztod a kolbaszt, hurkat. jom megszurkalod :D, majd serpenyobe rakom, sor bors, keves olaj, szerecsendio es nyakonontom sorcivel. Lassu tuzon, fedo alatt megsutom. A vegen leveszem a fedot, mellerakok almat es ugy fejezem be a sutest.
KRUMPLI: felvagaom kis kockakra, vagy kraikara es keves olajon, lassu tuzon megpiritom .Mintha steaket csinalnal, olyan keves olaj kell hozza+so+bor

maincoon © 2009.07.26. 20:53:44

@Impega: rókagomba - OK. de milyen a másik? :O

@hagyma: ezt ugyan nem értem :D
hajrá hurka és krumpli sütés! :D

lelépek fürödni, hajat mosni
lehet még benézek utána

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 20:54:52

tenyleg nem a hulyet jatszom
most kitettem a kredencre a fagyasztobol
most jott Mary ahogy hallom
olyan 7 korul vacsorazunk es nekem mindig anaym vagy az exem sutottt hurkat
ez az jo vot
es mennyetek fel a gulira ott minden van csak az nem hogy vedd ki a hurkadat es.........
nade elott meg dugunk is asszem:)

Mylady 2009.07.26. 20:55:33

@jesszumpepi: a nyuszimájat kóstoltad már? az is finom

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 20:55:38

@Impega: ez a piás hurka,gyereknek jó jobban alszik :))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 20:57:55

@hagyma: isteni vagy,a gugli azt sem mondja hogy ,menj ki pisikni mégis kijársz:)))
nade elott...ezt a gugli mondta vagy magadtol :))))))))))))))))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 21:00:34

Én ma isten fasirtot csináltam,sok petrezselyemmel(kell a vitamin)sok zsömlével, foghagymával,be is csaptom most 5-t,:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 21:02:02

haggyatok logva
hulye voltam hogy megkerdeztem
Mary hazert aszonta letuaol es minden OK
de nem ehes
csak hetkor sutom
ha eszi eszi
ha nem nem
mindenkinek felhivnam a figyelmet hogy egy 50 eves no, kulonosen ha kentuckybol
allandoan dugni enni es inni akar
a fiam meg a kocsimat
megyek is sok ez nekem, es esete meg hgurkat kell sutnom
kolbaszt nem is hozott floridabol es lenyult 20 dollarra ezert az 5 dollaros cuccert

Impega 2009.07.26. 21:05:30

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: de az alkohol elparolog?

@hagyma: Akkor mennyel dugni; Abban sok ujdonsag mar nem lehet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 21:05:49

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
imadja a fasirtomat
hngaryen burgernek hivjuk
O is a csaladja fele
mert itt szokas esete telefonalni
mit csinalsz mit eszel?
ilyesmi
szeretem mikor mondja hungaryen burger

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 21:05:55

@hagyma: Nyugi, imádunk és azért élünk, hogy segithessünk,de most viccesen:"kolbaszt nem is hozott floridabol ", minek ott van nálad:))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 21:07:49

@Impega:
abban mindig van
de ha tenyleg dugnank nem itt jelentenem be
a maganeletem a magame

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 21:08:11

@hagyma: Az én fasirtomért is élenek halnak,mert nem tömör, jó fűszeres .

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 21:10:20

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
hozott 20 dollarerty egy semmit
na OK a hurka meg lehet jo
a debreceni nem volt jo es egy db 10dkg-s
kertem szaraz es sutnivalokolbaszt is
nem jott
a pirosaarany az gondolom pirosarany
es remenykedem meg a hurkaban de ebbol ettunk volna egy klassz vacsorat a BBC-ben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 21:12:20

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
en teszek bele majorannat is
nem sokat
es anyammal ellentetben kisebbekre csinalom
melosabb de jobb
aztan sutes utan papirra teszem felszivni az olajat
es a zsirjaban sutom meg a krumplit

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 21:13:37

@hagyma: Hát nem akarlak elszomorinai,de mit szrettél volna 20 dollárért(3600ft) ebből még itthon sem kapsz sokmindent.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 21:14:50

@hagyma:
naja errol nem a fiam tehet
sokkal jobb volt a hentes 5 eve
szarazkolbasz meg tenyleg kellett volna
az nagyon jo volt
dehat nem tudom mi van ott most
ennek 5 eve

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 21:18:44

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
ha a hurka jo lesz elnezem neki
hat azert itt 20 dollarbol igen sok kajat lehet venni
es 100 dollar egy normal tv
de encsak azon reklqmqlok hogy nem hozott tepertpt meg szarazkolbaszt
adtam volna 40-et is

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 21:20:43

jackyll boldog lehet,ilyen postból 300 komentett kihozni,hát jok voltunk ezen az unalmas hétvégén:)))

jesszumpepi (törölt) 2009.07.26. 21:25:56

@Mylady:

Tizenéves koromban anyukám rendszeresen vett nyúlmájat a Bosnyák téri piacon.

Ettük rántva,sütve is.

A testvéreimmel mi is megtanultuk,hogy kell elkészíteni,mert imádtuk.

Mylady 2009.07.26. 21:29:46

@jesszumpepi: az intersparban, kaisersben szokott lenni
én néha veszek

Impega 2009.07.26. 21:33:25

@jesszumpepi: meg sosem ettem nyulmajat. biztos finom lehet. csak nem szabad sok majat enni, mert mergezo anyagokat tartalmaz(hat). De imadom a majat

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 21:35:27

Nincs is jobb a jó hagymás reszteltmájnál, talán csak a forró hagymásvér, friss ropogós kenyérrel:))

Impega 2009.07.26. 21:36:12

mi gombas tesztat eszunk

jesszumpepi (törölt) 2009.07.26. 21:45:01

@Mylady: @Impega:

Köszi.Megnézem.

Nem kell gyakran enni.De néha lehet.Majd paradicsomsalátával eszem.Azt én nyers fokhagymaszeletekkel szeretem.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2009.07.26. 21:49:40

@hagyma: Ugy latom sok ellentmondo receptet kaptal.
Hogy Mary is egyen belole, vegyel egy szal Polska Kielbasa-t - azt biztos megeszi.
A krumpliagy jo dolog, akkor semmivel sem kell torodnod (es ha a tepsit "Raynold Wraps Release Non-stick" alufoliaval beleled, meg mosogatni sem kell :)
Tehat: Szeletelt krumplit megsozva a tepsibe. Hurkat, kolbaszt megszurkalva a tetejere. (tehetsz ra egy par hagyma karikat is :). Zsir, olaj nem kell, az kisul a hurkabol, kolbaszbol.
Foliaval letakar, 300 fokon 30 perc, majd folia levesz, hurka megfordit, 20 perc 340-en (vagy amig latod, hogy ropog a bore vagy a krumpli.) Nem baj, ha a hurka fagyos, a krumpli sutese sokkal tobb idot igenyel, mint a hurkae.

Ha csak a hurkat sutom, en a sutoben levo grillt kapcsolom be, es a tepsit majdnem legalulra teszem. 15 perc, forditas, 10 perc es kesz (nincs olaj,zsir,stb.)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.07.26. 21:52:14

@Andrass9: 300 fok 30 perc + 20 perc 340 fok = hurkabrikett :)))

Impega 2009.07.26. 21:57:03

Joccakat. Holnap talizunk (ha nem szedtunk merges gombat)

Szep almokat!
Jo ejt gyererkek, bucsuzik a fules mára.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2009.07.26. 22:14:00

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Igazad van - az utolso 5 perce 400-ra lehet felvenni, akkor tenyleg ropogos lesz a bore.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 23:44:59

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: @Andrass9:
ezt fogom kovetni
mar kezdem is
csak iszok egy sort

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.26. 23:58:16

nem veszek lengyelkolbaszt
ez hurka lesz
majat , vert/ azon teljesen kiakadt mikor elmeseltem, hogy nagyanyam levagta a csirket es a veret reggeliztuk hagymaval/
es semmi belsoseget nem eszik
most csak az a kerdes ra-e jon mibol van a hurka

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.07.27. 04:44:40

ahh
meg nyersen megerezte a majat
de nem szolt
a krumplit megette mert nem krumplipure volt\belsoseget es kruumplipuret nem eszik
nem jatsza az agyat rogton rajott szagrol
es fioman felretolta a krumplitol
de igy szeretem

jesszumpepi (törölt) 2009.07.27. 07:08:07

@hagyma:


A hagymás csirkevér is jó.

Ha nagyanyám csirkét vágott,megvárta,hogy a vér megalvadjon a tál alján.

Lepényalakúra dermedt.

Azt főzte bele a csirkéből készült húslevesbe.

Ma már hol eszem ilyet?

maincoon © 2009.07.27. 08:06:38

Hello!
Hétvégi posztot akarok!!! :(((

Impega 2009.07.27. 08:11:51

@maincoon: :)) Itt van, miert panaszkodsz?

maincoon © 2009.07.27. 08:18:54

@Impega: :DDD már a következőt várom :DDD
most különösen nehezen indul a hét :(

.lll. 2009.07.27. 08:25:04

szevasztok

a hagymás baromfivér abálva ,puliszkával,káposztacikával fenomenális

EÖ (törölt) 2009.07.27. 08:39:03

ت هناك ممالك العمونيين mosógépszerelő و الادوميين و المؤابيين و من ثم العربmosógépszerviz الانباط في الجنوب ، كما احت

staropramen 2009.07.27. 08:46:00

Szevasztok Sztrovacsekek!
Ma reggel összefutottam Pósalaki bácsival.Azt üzeni, hogy UGORGYUNK !!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 08:46:15

@hagyma: éltek még???

mától ismét pár nap lékúra. hétvégén volt a szokásos hagymás-gombás-kolbászos-szalonnás rántotta szombaton, vasárnap meg sült szalonna tükörtojással. meg a csirkemájperkelt meg a kemencében sült májpástétom.

de sportoltam is (gyúrtam vazze)

Mylady-nek üzenem, hogy elautóztam volna a városligetbe futni, de nem vettem futócipőt. van ugyan még öt-hat pár tornacipőm, de azok nem kifejetten futócipők. és hát pulzusmérő órát sem vettem, így nem tudtam volna a megfelelő tartományban tartani a szívem dobbanását, és ez megrémített. érted-e?

asszem nem fog ártani egy kis önmegtartóztatás.

majd letörlöm a csorgó nyálam, amikor mások esznek.

EÖ (törölt) 2009.07.27. 08:46:39

nagymamám nálunk is belefőzte a vért a húslevesbe
de a legjobb a disznóvágáskor a hagymás vér.
de egyik sem ér fel egy avas busafejjel.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 08:48:25

@1éÖ: igen, végre egy másik kannibál, aki szereti a hagymás vért:)) most éppen ölni tudnék érte

EÖ (törölt) 2009.07.27. 08:51:11

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: a múltkor felhívott a zöcsém, azt mondja, kérdezd már meg, mit eszek.
-Mit eszel te +%#@&?
-Hagymást vért, de a gátőr (mert valami gátőrháznál volt) tett bele egy kis májat is, azt mondja, az se ront rajta.
Kérdezték is a kolléganők, hogy miért sírok. :D

Impega 2009.07.27. 08:54:23

@1éÖ: @az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: nem akartam irni, mert meg parasztnak neztek :)) , de ezt en is nagyon-nagyon szeretem. Regen disznovagaskor a felnottek levagtak a disznot es amig a ver el nem keszult, mi a meset neztuk a nagyszobaban.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 08:57:32

@Impega: inkább legyek paraszt, de az nagyon finom.
imádom a gyesznótort.

csak egyszer egy napig nekem kellett a tepertőt kavargatni, és annyira rosszul voltam két hétig, hogy nehezen bírom leírni, mit éreztem. lényeg, hogy az orromban maradt a szaga, és nem akart kimenni.

de a hagymás vér az nagyon ott van. májjal is.

EÖ (törölt) 2009.07.27. 08:59:04

@Impega: @az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
ugyanez volt nálunk is!!
mi is a mesét néztük és mi is a nagyszobában és mi is addig, amíg visított a disznó ( áj tink disz is biginning of bjutiful frendsip :DDD)
bár mai szemmel a disznó leszúrásának végignézése nem okozott volna akkora lelki törést, mint az alatta nézett Szupernagyi című alkotás. :DDD

É2I 2009.07.27. 08:59:05

Hagymás vér rulez.

/A járda szigeteket elhagytam, meg a fejem. Kivételesen nem a szemem./

Üdv!
"O"

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 08:59:07

és szoktak még a rokonyok pecsenyét is sütni a vér után, az van ebédre, lenyesegett husok, oldalas a sütőben sütve, hagymával, krumplival.

és most iszom egy liter fehérteát reggelire.

Impega 2009.07.27. 09:02:02

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: @1éÖ: :DDD Tenyleg a szupernagyi ment.
áj tink disz is biginning of bjutiful frendsip ez vell

Lehet rokonok vagyunk !!!!!

EÖ (törölt) 2009.07.27. 09:02:34

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: amíg iszod a fehérteát elmesélem, hogy mi is pecsenyét sütöttünk, finom hagymásburgonyával
volt hozzá savanyított kisdinnye, hordóskáposzta, kovászos uborka

de jól is esett volna hozzá egy pár korty fehértea :DD

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 09:04:10

@Impega: igen

kannibál lpmegácska
kanniál mpl-ke
kannibál É2I-ke
kannibál 1éÖ-ke

EÖ (törölt) 2009.07.27. 09:04:56

@Impega: az egyik húgomnak ugyanilyen papucsa van, mint az avatarodon. De ő nem lehetsz, mert ő most külföldön van.

:DDD

.lll. 2009.07.27. 09:05:20

a hagymás pipevér a legfinomabb

Frucsasz 2009.07.27. 09:05:56

Pálinkás szép jó reggelt mindenkinek!

Úgy látom, ez volt a hétvégi poszt, amiről lemaradtam. Kellett nekem strandolni, kirándulni, bobozni, aludni... Kellett bizony :)
Már csak 5 nap...

EÖ (törölt) 2009.07.27. 09:06:05

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: ez nem kannibálság
az lett volna, ha a böllért esszük meg
de az meg nem fordulhatott elő, mert ő volt a legrészegebb

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 09:07:13

és belet pucoltatok-e?
húztátok-e fakanálra, hogy kifordítsátok?

.lll. 2009.07.27. 09:14:39

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

a belet előszőr kihúrolják és után szájjal fújják

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.07.27. 09:14:55

Látjátok, ez van, amikor nem vesztek komolyan egy posztot. Addig nincs másik, amíg ezt meg nem zabáljátok!
Na fogjatok hozzá!

É2I 2009.07.27. 09:15:45

@lófő:
Milyen az a hagymás véres cső? Zománcozott cső-e?
FONTOS!!!!
;)

Impega 2009.07.27. 09:16:39

@1éÖ: csak az enyem meg van egy kicsit karcolodva:)
@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: :D. AZt az asszonyok csinaltak, akkor meg kislany voltam. Ma mar nekem is csinalnom kellene. Viszont vezettem a kezemmel belet a kolbasztöltõn. Ugy kellett tekergetni, hogy mindenhova mennyen a huszi a belbe:)

EÖ (törölt) 2009.07.27. 09:20:17

@Impega: az övé is, odacsukta a kocsiajtóval :D

amúgy belet nem mostam, azt nálunk is az asszonyokra bízták
viszont tölteni én is segítettem
meg tűvel szurkálni
és amikor főtt a hurkának való, akkor lopkodtunk ki húsos részeket, meg a fülét

Impega 2009.07.27. 09:25:17

@1éÖ: mi is lopkodtuk a porcogót :)))

É2I 2009.07.27. 09:28:29

Ne disznótorozzatok már! Tiszta nyál a képernyőm :DDD

.lll. 2009.07.27. 09:30:49

@É2I:
egyenesen hornyozott:D

de jó lenne most egy tángyér lesipecsenye

maincoon © 2009.07.27. 09:31:03

hagymás vért én is imádom és az lett volna a következő halott, aki előlem kilopja a bográcsból a főtt fület :DD

@É2I: hello, üdv újra itt! jó volt? ;)

Impega 2009.07.27. 09:34:03

Fott-Parikas disznofej?

Frucsasz 2009.07.27. 10:19:10

@lófő: 5 nap múlva olyat csinálok, amit már 5 éve nem tettem :) Nyaralok.

É2I 2009.07.27. 10:53:45

@maincoon:
Helló!
Meló volt, úh. nem. Bár 1-2 napot lazítottam, de régen nyeltem ennyit, mint az elmúlt két hétben. ;)

@Impega:

Az senem rossz. :)

@Frucsasz:

Jó nyaralást!

deputy sheriff 2009.07.27. 15:58:32

@hagyma: Ezt az ot dollaros cuccot sajnos 6x-os aron adjak itt, mivel tudjak, hogy ugy is megveszed, mert 2000 merfoldon belul nincs magyar hentes. Csak a kurva konzerved volt majdnem 5 dollar, ugyhogy szorri.
Alig vettem valamit, igy is 140 dollart hagytam ott.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 16:14:53

@deputy sheriff:

na, ha majd kiokádta apád magát, és igényli, megadom a címet, ahonnan rendelni kell. kicsit messze van tőletek (CA), nem tudom az amerikai posta visz-e gyorsan romló élelmiszert, de az tuti lenne.

deputy sheriff 2009.07.27. 18:01:40

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Olyan postat nem ismerek, ami a nyugati partrol 24 oran belul csomagot atjuttat 3500-4000km-rrel odebbra.
De ha letezne is igen zsebbenyulos lenne.

Egyebkent a hentesek altalaban nem hiaba szallitanak altalaban csak az adott allamon belulre.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.07.27. 18:49:55

@deputy sheriff: akkor csak sajnálkozni tudok.

egy kóstoló csomagot intéztem volna, de ha nem megy, nem megy. majd ha arra jártok.

lö pá

deputy sheriff 2009.07.27. 18:52:56

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Egyebkent meg annyira nem sajnalkozom, hoztam azert egy kis disznosajtot, abadszalonnat, fustolt kolbaszt - csabait - 3 felet...stb.
Meg 4-4 szak veres-majas hurkat, csak nem olyan rossz az, csak apam bena :P

Azert kosz a felajanlast :)
süti beállítások módosítása