Tékozló Homár

Re: Titkos tétel a Vodafone számláján

2009.08.05. 14:30 | ge | 74 komment

Ma van a Nagy Reakció Nap. Még ki sem hűlt a Vodás poszt után a bejegyzésszerkesztő, Szabolcsnak máris beígérték az ingyenes hívásrészletezést.

Köszönöm szépen hogy kiraktátok. A segítségetek nélkül szerintem még mindig várnék valamilyen visszajelzésre. Kaptam egy hívást reggel (gondolom az írás megjelenése miatt). A fiatalember elmondta hogy tud küldeni egy számlarészletezőt amin pontosan fel vannak tüntetve a telefon és adatforgalmak. Érdekesség hogy mindezt: ingyen megkapom!

Egyébként a beszélgetés lényege: Az ő rendszerük érzékelte az adatforgalmat, tehát a számlát ki kell fizetnem. A további felelősséget áthárította a telefonomra. Biztos automatán szoftvert frissít, leveleket tölt le és egyéb tartalmakat.

Most ott tartunk hogy kikapcsoltattam a start internetcsomagot hogy véletlenül se tudjak internetre csatlakozni.

Azt hiszem itt megállok. Nem megyek be a Nokiához felelőst keresni.

Köszönöm mégegyszer.

Szabolcs

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koholmány 2009.08.05. 14:40:38

nincs kedvem kommentelni :(

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.08.05. 14:40:52

Mindegy hogy kikapcsoltad, akkor is számláznak majd...

McKelek 2009.08.05. 14:42:34

Hehe, pont tegnap láttam hasonlót.
Valami német figura 21000 eurós számlát csinált - 1.5 nap alatt.

A telefonja frissítette a navigációs rendszert ;)

Mondjuk ott a telefontársaság azt mondta, hogy ha átáll flatrate szolgáltatásra, akkor elengedik a 21000 eurót, helyette havi 35-öt kell fizetnie.

neked ugatok 2009.08.05. 14:43:32

hát ha biztos vagy benne, hogy nem te csináltad az adatforgalmat, butaság annyiban hagyni
a telefonban is van datszámláló, meg mindenféle log file, át kéne őket nyálazni

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.05. 14:43:51

Na homár ezt is elintézte,poroljuk le kezeinket és menjünk tovább:))) a sünt sosem tudom leelőzni,na de majd éjjel,akkor alszik:)

neked ugatok 2009.08.05. 14:44:45

hát ha biztos vagy benne, hogy nem te csináltad az adatforgalmat, butaság annyiban hagyni
a telefonban is van datszámláló, meg mindenféle log file, át kéne őket nyálazni

.lll. 2009.08.05. 14:48:13

lehet,hogy letöltötte horákli dorongszólóit...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.05. 14:48:27

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
Ez a nyúllal közösen elvégzett futóedzéseknek köszönhető.

telekino · http://globalicum.blog.hu/ 2009.08.05. 14:48:51

még jó,hogy ingyen kapod a számlarészletezőt,hisz kiadása díjmentes

Csimasz 2009.08.05. 14:51:37

Sztem ne allj meg. Fog magad, faradjal at egy masik szolgaltatohoz, es hagy ott ezt a bohoc bandat...

Csimasz 2009.08.05. 14:51:39

Sztem ne allj meg. Fog magad, faradjal at egy masik szolgaltatohoz, es hagy ott ezt a bohoc bandat...

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.05. 14:57:20

@Sün‼: Jó lenne nem itt tökölnél az előző postban zenét kértél és ott bömböl senki nem hallgatja:))))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.05. 15:01:56

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
Akkor az hallatszik át ide?
Nem tudtam miért zörög a monitorom.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.05. 15:03:40

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:


Én éppen azért késtem innen,mert ott zenét hallgattam.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.05. 15:06:05

Látom az ősEddát,nem ezt a mostani,medveczkyilonanénire hajazót más is ismeri.

A Bikini énekese azelőtt a Rollsban énekelt.Az megvan,aminek az volt a refrénje,hogy: "Én állva pisálok,és ülve kakálok."

Mármint nem én,hanem D.Nagy Lajos

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.05. 15:09:21

Ha nem te csináltad, én nem hagynám annyiba. Miért fizessek azért, amit nem én csináltam?

tsimike 2009.08.05. 15:13:55

Lehet maradi vagyok de ilyenekért nem használók mobilnetet, meg ezért fizetem csekken a számláimat. Sajnos elég sok posztot olvashattunk már itt ilyenekről. Valószínű hogy egyébként elenyésző 3-4% akinél ilyen probléma előfordul, de nem szeretnék még csak véletlenül sem közéjük tartozni. Ráadásul a környéken nem is jó (index kezdőlap kb 6 perc után sem jött le)

Tökiböki 2009.08.05. 15:22:31

Nem kell csinálnotok semmit. Nekem anélkül fogyott el a pénz a kártyámról feltöltés után, hogy egyszer is használtam volna. Persze a Pannon mint szolgáltató hallhat, mintha nem tudna semmiről.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.05. 15:23:55

Amúgy a Pannonnál lehet minuszba menni?

Smacika 2009.08.05. 15:24:18

Na ez hamar megoldódni látszik.Bár amint az előző posztban is említettem, tudja a faszi, hogy van valami, ha ilyen könnyen leáll.
Osszad már meg velünk is az igazságot.

-= If =- 2009.08.05. 15:31:39

Homár-Hammer rulez!

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.08.05. 15:32:55

és jön mobil tv meg az RCS (index.hu/tech/2009/07/30/mobilcegek_keszitik_a_facebook_koporsojat/)
isteni lesz amikor a 10kbye-os alapon kifizettetik a néppel...

asdf 2009.08.05. 15:35:59

Mekkora jofej ez a voda, egy homarpost utan mar teljesiti is torvenyi kotelezettseget, es kiallit egy dijmentes reszletezot... (emlekszem, volt akinek meg az nhh eziranyu hatarozata ellenere is ***szott ilyet csinalni)


Ismetlesul:
EHT (2003. évi C. törvény)

138. §
(9) Az előfizető kérésére a szolgáltatónak az adatkezelési szabályok figyelembevételével biztosítania kell, hogy az előfizető a kezelt adatok törléséig díjmentesen megismerhesse a fizetendő díj számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.05. 16:18:54

a mobilnet úri huncutság számomra.

otthon gép
melóban szintén
külföldön netkávézó

és amerre én járok, mindig van valahol wifi

ahol nincs, kibírom

én nem vagyok olyan fontosch ember

hapcika 2009.08.05. 16:28:05

Ha csatlakozol az internetre, már havi 600 ft-al többet számlázhatnak, akár akarod, akár nem. Csatlakozásnak számít már az is, hogy véletlenül megnyomtad a Live gombot, hiába kapcsolod ki azonnal, azt már kijelzi, még akkor is, ha nem jelentkeztél be.

hapcika 2009.08.05. 16:38:20

A wifi kutya egy dolog, ha nem véded eléggé, Sokan használják a másik gépét ingyen és bérmentve. Ha nem tudod bizonyítani, hogy más használta a géped térerejét ( azaz, a te számodon csatlakozott), akkor te vagy a hunyó. Olyan ez, mint régen a vezetékes telefonnál, az oszlopról telefonáltak, te meg fizettél, ha nem tudtad bizonyítani. Védd a wifidet, kurva erősen, vagy vegyél mobilinternetes modemet.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.08.05. 16:59:37

Ettől függetlenül az NHH megbírságolná őket ezért. Szóval ennek ellenére érdemes beadni a beadandót...

ge-za (törölt) 2009.08.05. 16:59:59

azért hasra ne ess a vodás hívásrészletezőtől.
nekem a pamaszaim után kiküldték-ingyen- és annyi volt rajta,hogy 062012345xx,063012345xx,067012345xx
nah most ez már milyen?
de mint már az eredeti poszthoz is leirtam az ő rendszerük tévedhetetlen és kész!
nekem teli lett velük a tököm volt még sok minden más is ezzel a kis ügyemmel kapcsolatban amit ha a vodás ügyfelesek megcsinálnak akkor most nem a T-nek fizetném a havi 20 ezreket.

S1lver 2009.08.05. 17:38:03

Tessek normalis telefont hasznalni. Az en iPhone-omon van egy olyan beallitas, hogy roaming alatt ne engedelyezze az adatforgalmat. Csodak csodaja, mukodik, sosem volt a fenti jellegu problemam...

havajj 2009.08.05. 17:43:56

Had kérdezzek már valamit. Ha mindenhol ingyenes wifit használsz, akkor miért volt eddig aktív a start netcsomagod? Heeee? Ne kummantsál itt, véletlen megnyomtál valami gombot a telódon és most nem akarsz fizetni?

asdf 2009.08.05. 18:19:44

@ge-za: Ez adatvedelmi okokbol van igy, a standard az, hogy az utolso 2 szam helyett XX van. Amennyiben a reszletezo kerese elott az adott formanyomtatvanyon nyilatkozol, hogy a megkapott adatokat bizalmasan kezeled (hogy az, hogy te magad kit es mikor hivtal, miert tartozik adatvedelmi hataskorbe, ne tolem kerdezd, szerintem is baromsag), akkor olyan reszletezot kapsz, melyen a teljes hivoszamok szerepelnek.

asdf 2009.08.05. 18:21:35

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: "Havonta egy -1- hívásrészletező ingyen van. "
Az elofizusoknak, es ha elore kerik. A feltoltokartyasoknak csak penzert adjak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.05. 18:22:45

@jesszum: a Rolls Frakcio nagysagrendekkel jobb volt mint a bikini
van egy lemezuk ami egeszen fantasztikus

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.05. 18:29:35

a Rollsrol mondta Nagy Fero
a barmok 56-rol irnak szamot es csodalkoznak hogy nincs lemezuk
/budapest felett az egbolt felhotlen/

de ha ez meg nem a hetvegi elnezest az offert

2009.08.05. 18:30:46

Es ujra es ujra jonnek a luzerek, akik nyomkodtak odakinn a netet a telefonjukon, aztan pislognak a magas szamlan. Ha mindezt julius elott adta volna elo, akkor lehet, hogy 150e lett volna, nem 40... Ugyhogy lehet neki orulni :)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.05. 18:36:58

@hagyma:


Voltam a BS-ben egy koncerten,ahol a Rolls is fellépett.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.05. 18:58:35

@hagyma:

Nédd má,miket találok a polcon!

Rolls LP 1984-ből,az 1.szám címe:Budapest felett,a 3.Adj helyet magad mellett


P.Mobil lemez 1981-ből,az 1.szám címe:Főnix éjszakája,minden szám címe ott van angolul és oroszul is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.05. 19:05:00

@jesszum:
koncertezni koncerteztek
sot volt egy bakelituk is
az
de nem tobb

mobilom mar nincs itt kint
de 84-es mobilizmo touron ott voltam vegig

na mennyunk onra
mosmeg a telefon problema:)
akkor is vertek a rendorok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.05. 19:08:27

@TaZ:
engem tovabbra is jobban erdekelne
hogy ha van az EU
jo sose lesz USA/nyelvi stb. kulonbsegek/
de miert nem lehet reklamalni, ha dragabb ugyanaz ha kulfoldre megy valaktessek mar egysegesiteni ezt is ne csak a disznosajtot

drhb (törölt) 2009.08.05. 19:39:50

Akinek vodkafonos telefonja van, az sikeres ember nem lehet. Tudom, mert nekem is az egyik ezen nemszolgáltatós. Ok, a Pannon és a T-Mobile is lehúzósak, de a Vodafone átbaszásban messze túl tesz rajtuk, amellett a lefedettségük katasztrófális, valamint más szolgáltatónál tökéletesen működő kártyafüggetlen telefonnal a Vodafone-nál állandóan recseg, illetve gyakran ott is ahol kivételesen van térerő, megszakad.

Na mind1, a lényeg, hogy nem tudom már megérteni milyen perverz hajlam lehet hogy valaki nem menekül a Vodafone-tól az első balhé után, hiszen amellett hogy átverősek, egyáltalán nem olcsóbb a szolgáltatásuk alapból sem a másik két szolgáltató sokkal színvonalasabb szolgáltatásánál. Jó, talán annak akinek főleg Vodafone-os ismerősei vannak, és sosem hagyja el Budapest határát, valamint nem zavarja ha rendszeresen megszakad, akkor talán...

drhb (törölt) 2009.08.05. 19:46:22

Egyébként is, milyen mobilszolgáltató az, amelynek 25 ezres városban is hiányos a lefedettsége, valamint a fő vasútvonalak egyes szakaszain, a 8-as főúton és rengeteg másodrendű főúton is kimaradnak szakaszok? Közben a másik kettő szolgáltatónál akár erdei túrán is lehet telefonálni, néhány mélyebb völgyet leszámítva. Ha a t-mobile és a pannon meg tudták oldani, akkor a vodka miért nem tudja? Barátnőméknél ugyanott van a 3 szolgáltató antennája, egy közeli hegyen, ők kicsit fedésben vannak egy kisebb domb miatt, ettől még a t-mobilos és a pannonos telefonokkal nincs baj, ellenben a vodafone-os telefonnal szobán belül tudni kell hol van térerő, mert méterenként elmegy.

tücsök04 2009.08.05. 19:47:11

kommentelőnek! ne hagy ennyiben.
az általa vázolt probléma nálam is jelentkezett. több éve vagyok előfizető, változtatások nélkül. a legutóbbi számlában nekem is volt internet használat tételezve. felhívtam az ügyfélszolgálatot. egy tényleg kedves högy azt állította, hogy mindíg is az előfizetésem része volt ez a szolgáltatás. ezzel nem értettem egyet (előfizetési szerződésem alapján NEM kértem, más módon sem igényeltem soha, értesítést sem sms-ben sem más formában nem kaptam tőlük ennek aktiválásáról, és két éve minden nap wifizem a telefonommal de még egyszer sem szerepelt a számlában ilyen költség) kifogásom rögzítette számlapanaszként. 3 nap múlva felhívtak és a "régi jó kapcsolat" miatt sztornózták ezen költségem, és kikapcsolták a szolgáltatást. Azt azonban nem ismerték el, hogy minden kiértesítés nélkül ők aktiválták a szolgáltatást, amiről ha nem tudom hogy van, azt sem tudom hogy wifi helyett azt használom. az tényleg az én saram, hogy a telefonon nem állítottam be ennek tíltását, de miért tettem volna ha tudomásom szerint ennek lehetősége 0.

májgeriberi 2009.08.05. 19:49:05

ugyan má a voda 10 éve is csődben volt..

ki megy ilyenhez szerződést kötni?!

Impega 2009.08.05. 20:26:31

BREKING

Az Eiffel torony magas!!!!!44444444444444

szalontüdő 2009.08.05. 20:45:51

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: Nem nyaraláson vagy?
A te anyud a motoros, ugye?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.05. 20:49:10

@Impega - ṼAKÄCÏÔ ☺: Életem, ugye megjelölted a helyeket, amiket kértem???

Az emléktáblák megvannak még? Koszorúzzál is!

lö pá

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.05. 21:09:59

en a debrecen labdarugomeccset nezem es az egesz stadion magot eszzik
ezert mennek ki?
apa fiu lany es geyerek
mindenki

Manyizga (törölt) 2009.08.05. 21:27:36

A Vodával már járt így kolléganőm is. Neki azt csináltam, hogy átállítottam az APN-t, így nem tud netezni véletlenül. :)

Bamba Barack 2009.08.05. 22:50:00

Na ezért van nekem kártyás telefonom.Nem érnek meglepetések....

Bamba Barack 2009.08.05. 22:52:08

@drhb: azért ez sem teljesen igaz.Pl Királyréten alig lehet használni a telefont.Úgy kell helyet vadászni ,hogy legyen térerő .tmobilos vagyok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.06. 00:00:32

amugy amerikaban a verizon toonymagaan a legjobb
ha valaki jonne
mindenhol muxik es nem draga
sot olcso

Integrált Szerverterror 2009.08.06. 05:49:17

Jóreggelt!

@Sün‼: -4300 a praktikum egyenlegem. Asszem jútyúb zabálta le. Most kártya pihen szekrény mélyén.

Jóéjt!

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.08.06. 10:20:17

Hasonló problémám volt nekem is a Pannonal, ide a homárra is elküldtem. még nem jelent meg, remélem a mai mobilszolgáltatós postok után valamikor megjelenik.A lényege: szintén mobilinternetes móka , konkrétan mobil internet start, amit wapra nem használok, csak mobilemailre, ami ingyenes, mégis számláztak összegeket waphasználatra. A poén, hogy miután kikapcsoltam az 5 perces email letöltétst a probléma megszűnt. Pedig az email csak mobilemailhez csatlakozik, ami pedig aug. végéig inygenes kéne legyen.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2009.08.06. 10:28:18

@hagyma: Amit egyik nemrég kinnjárt ismerősöm mesélt Amerikáról, inkább maradnék itthon.

j311 2009.08.06. 11:11:21

"Biztos automatán szoftvert frissít, leveleket tölt le és egyéb tartalmakat."

Láttam már ilyen telefont. Az volt benne a vicces, hogy ha elkezdett magától telefonálni, akkor csak akkumulátor levétellel lehetett ezt megszakítani. Nem emelt díjas számokat hívogatott, csak úgy valakit a telefonkönyvből.

Novi bácsi 2009.08.06. 17:25:00

Mi a pannon mobilnettel szívtuk meg júniusban Horvátországban: kicsi feleségem rutinból hibernálta a laptopját minden nap, úgyhogy 3 nap alatt sikerült a roaming stb. tételek miatt egy 150.000Ft-os számlát csinálni... Sajnos, azonnal tudtam, hogy jogos. Tanulópénznek kicsit erős volt - okulásul osztottam meg a sztorit (és még jó, hogy csak Horvátország volt és mondjuk nem USA...)

Pajtás 2009.08.06. 20:30:21

Na, hogy mindenki tisztán lásson. A gyerek a START csomagban nyomta a netet, erre hitte azt hogy ingyenes wifi. Láma. A voda 10szeresére emelte a start csomag tarifáit, ráadásul épp a külföldi nyaralás alatt. Ennyi. Tessék csak kifizetni azt a számlát.

door open 2009.08.07. 21:39:42

Nekem a héten számlázott horvátországi WAP roaming díjat a Vodafone, azt hittem összeesek, amikor megláttam. 41.8 MB forgalomra 73,476.- Ft-ot (bruttó). Én használtam, de eszembe nem jutott, hogy ekkorát lehet bukni. Mi ez, ha nem tisztességtelen piaci magatartás. A vendéglői túlszámlázások jutnak eszembe. Mit javasoltok, bemenjek hozzájuk? Volt-e már valakinek hasonló horvátországi (vagy más nem-EU országbeli) tapasztalata, elengedték egészben vagy legalább részben az összeget? Méltányosságra tudnék csak hivatkozni, másra nem! A véleményem azért megvan az ilyen lehúzós/lenyúlós bandáról. Irjatok! Kösz.

ferko123 2009.08.09. 14:59:11

door open! Ha már ennyire hülye vagy, hogy külföldön WAP-ot vagy netet használsz, akkor előtte talán meg kellene nézni a díjazását nem? Amennyiben ekkora f@sz voltál, akkor nem a szolgáltatót kell hibáztatni, hanem a biankóval megtámadni a postát!

nemfélek 2009.08.11. 20:58:07

Sziasztok!

Nekünk 45000 Ft-os hóközi számla érkezett, természetesen mobilszolgáltatói feketelista, behajtó cég és egyéb fenyegetések kíséretében. Párom előfizető 7 éve. Internet szolgáltatást külön nem kért, sőt az előfizetés meghosszabbításakor külön le is tiltotta, hogy ne legyen. Ehhez képest 1 hetes, új telefonja kemény 42 megát (!) letöltött, az ügyfélszolgálaton erre hivatkoznak. Mindhárom ügyfélszolis beszélgetés során más árakat, más limiteket hallhattunk. Amikor szerettem volna megtudni, hogy ez a 45000 Ft csak részlet-e, vagy ennyi a teljes számla, az egyik hölgy megszakította a vonalat és nem hívott vissza. Megnyerő stílus. Az internet használat lehetőségét újra letiltottuk. Kérdés: ki kapcsolta be, és mikor? Másik kérdés: azóta esetleg nem kapcsolták-e be önkényesen újra? Holnap megyünk a vevőszolgálatra személyesen, és ha nem sikerül rendezni, akkor pár házzal arrébb a fogyasztóvédelemhez. 2009-ben 42 mega (letiltott) internet 45000 Ft... no comment

door open 2009.08.12. 00:41:36

Szia nemfélek: jelezz vissza, kérlek holnap, hogy mit sikerült intézni helyben, vagy pár házzal arrébb...

nemfélek 2009.08.12. 18:25:12

@door open: Bent voltunk. A vevőszolis csajszi rendes volt, tényleg mindent megtett az érdekünkben, úgyhogy rá nincs okom panaszkodni. Felhívta a központot, hogy milyen forgalomról szól a hóközi számla. Kiderült hogy 35 megáról van csak szó. Próbáltunk érvelni, hogy kikapcsoltattuk az internetet, mire ő utána nézett, hogy 2008. dec. 23-án kaptunk egy sms-t, melyben tájékoztattak róla, hogy bekapcsolták és, hogy le kell mondanom, amennyiben nem kérem (ez is milyen már!?). Ezután már csak egy live-os telefon és egy gombnyomás a zsebben kérdése volt a 45000 Ft-os számla létrejötte, mert, mint azt már sokan leírták itt májustól 10xesére nőtt az azelőtt 120Ft/MB, anélkül hogy értesítették volna róla közvetlenül a jónépet.

nemfélek 2009.08.12. 18:30:27

@door open: Kérdésemre, hogy hogyan is aktiválhat az egyik szerződő fél önkényesen egy olyan szolgáltatást, amelyet a másik szerződő fél azeltt kifejezetten lemondott, azt válaszolta a hölgy, hogy be volt pipálva, hogy fogadunk marketing üzeneteket (hogy a szerződés egyoldalú módosítása miért marketing üzenet azt már meg sem kérdezem - mellesleg tuti, hogy nem pipáltunk be ilyet, mert sosem szoktunk).Végül elmondta, hogy 12000 Ft felett nem számlázhatnak ki internet kültséget, csak ez nálunk nem lett aktiválva. Milyen érdekes, hogy van, amit maguktól aktiválnak, van, amit nem.... Számlapanaszt írtunk végül, a 12e és a 45e különbözetéről, mert így a 12ezret tuti, be kell nyelnünk, azon nem tudott segíteni. 15 napjuk van a döntésre. Majd írok, utána pedig a hatóságoknak. 12ezer forint is nagyon sok pénz. - Annak, aki nem lopja legalábbis...

door open 2009.08.12. 23:59:02

@nemfélek: köszönöm az infókat. Sajnos, ma egy ilyen világban élünk, ahol az erőfölény dominál, nem elég csak a bankokat megrendszabályozni, a mobilszolgáltatók is azt csinálnak a kisemberrel egyoldalúan (saját javukra!), amit csak akarnak, a BKV sem kérdezett meg senkit, hogy elfogadja-e a jegyáremelést, a távfűtőkről már nem is beszélve,...folytathatnám a sort,... de igazából nincs más kiút, mint "roppantul" észnél lenni...
süti beállítások módosítása