UPDATE 2011/06/17: A másodfokú bíróság is elutasította naiv ügyfél panaszát, ennek részleteiről itt olvashatnak.
update 14:55: Megérkezett az RS válasza, ami szerint teljesen hülye a vásárló, ezt az eredeti levél után szerkesztve olvashatják:
Zoltán igazi kemélypályás játékosokra talált az RS Bútoráruházban. A megrendelt konyhabútort 60 helyett 45 centis polcmélységgel szállították, de cserélni vagy visszavásárolni nem akarták. Amikor naiv ügyfél tollért nyúlt, egy a bolt címére bejegyzett másik cég panaszkönyvét kapta, ami természetesen elutasította panaszát, minthogy "nem tőlük vették a bútort". És ezt így hogy?
Már régóta esedékessé vált, apósomék a 40 éves konyhabútort hosszú spórolás után megpróbálták újra lecserélni. Június végén az RS Bútoráruház Fáy u. 81-83 sz. alatti boltjában kinézték a KITTI névre hallgató konyhabútort, majd azt megrendelték. (Ingyesen látványterv ellenére azért a megrendeléskor 5000 Ft-ot felszámoltak, ki kellett fizetni, viszont ennyivel csökkentették a végén a konyhabútor árát.) Július elején kifizették, majd miután hazaszállítottuk (2 kocsi, 2 forduló) és össze akartuk állítani, kiderült hogy a bútor -alsó- 60 cm-re hirdetett mélysége a valóságban 45 cm, ami valljuk be pont amire kellene arra alkalmatlan(egy nagyobb fazekat sem lehet rendesen benne elhelyezni). Ezért másnap kértük a bútor cseréjét ill. visszavételét (mint kiderült-elszólták magukat-, nemcsak nálunk volt ilyen probléma a mélységgel). Kérésünket elutasították az írásban fektetett igényünk és a három napon belüli visszavásárlási kötelezettség ellenére. (azóra lent pihen a bútor a garázsban, használatlanul)
Ezek után kértük a boltban levő! Panaszkönyvet, melyben rögzítettük kifogásunkat. Utólag kiderült, hogy egy másik cég Panaszkönyvét adták ide, és ez a másik cég természetesen elutasította igényünket, hogy nem hozzájuk tartozik, nem tőlük vásároltuk meg a terméket. A "másik" cég ugyanoda van bejegyezve, ugyanaz a vezérigazgatója is. "Csodálatosnak" tartjuk, hogy egy kereskedelmi cégnek nem elegendő, hogy szándékosan (vagy véletlen?) becsapni a vásárlót, még a Panaszkönnyvvel is manipuláltak. Ezen "úri gesztus" ellenére reményüket fejezik ki, hogy továbbra is vásárlójuk maradunk. :D Ezek után?SOHA TÖBBET ONNAN (mégegyszer leírom: az RS BÚTORÁRUHÁZTÓL) SEMMIT! Ügyvédhez fordultunk, a cég természetesen az ügyvéd levelére sem válaszolt.
Ebből levonva a tanulságot legközelebb inkább adunk ki egy kicsivel több pénzt, de olyan cégnél vásárolunk, akinek a VEVŐ fontos és a garanciális problémákat rugalmasan kezeli. A mai gazdasági válság idején az ember azt gondolná, hogy ez a cég is próbálja megtartani a vevőkörét és újabb embereket toborozni, de ezekszerint NEM. (A cégvezetőknek elárulok egy titkot: egy elégedetlen vevő, ha megkérdezik biztosan nem az Önök cégét fogja legközelebb ajánlani, egy korrekt ügyintézés még egy ilyen nagyobb baki esetén is sokat javíthatna a cég megitélésén).
És akkor az RS válasza, ami szerint naiv ügyfél találta meg magától a másik cég panaszkönyvét:
Számomra furcsa és elgondolkodtató is egyben az, hogy a homar.blog.hu-n személyiségi jogokat is sértő, a tényeket önkényesen kiforgató, lejárató tartalmú anyag jelenhet meg! Itt van jó példának ez a blog! Ez ugye az a kabátlopási eset, amelyben benne vagyunk....!
- Az történt ugyanis, hogy XY az RS Kereskedelmi Központban, az emeleti RS üzletben, a kiállított mintakonyha alapján saját választása szerint egyedi összetételű konyhát vásárolt. (RS Kereskedelm Központ Zrt).
Ahogy a kiállított terméknél, úgy az elemjegyzéken is egyértelműen, munkalappal együtt 60-as elemmélységben (beépítési méret, amely a felhasznált anyag vastagsága miatt eleve nem lehet azonos a szekrény belméretével!)
- Majd meggondolva magát, hogy neki valami miatt a szekrénynél nem lesz jó a 45-ös belméret (ez esetben pontosan 47,5 cm), ezért annak visszavásárlását kérte, amit az RS nem teljesített.
- Még a Panaszkönyvet is elcsalta az RS Bútoráruház??? - Az ADOTT CÉG NEVÉVEL HITELESÍTETT vásárlók könyve az üzletekben minden esetben a pénztár előtt, jól látható helyen van kifüggesztve, ahhoz szabadon hozzáfér bárki, nem kell kérni, éppen ezért nem adja senki oda!!! -pláne az RS-ben nem, tudni illik ez a cég már 16 éve egyazon értékrend szerin létezik, nem egy illékony valami!
- Hogy a vevő az RS-nek (az emeleten) is helyet adó Üzletközpontban a földszinten, szintén Bérlő (Másik) cég kihelyezett vásárlók könyvébe ír be? - (Az ingatlanban 5 Bérlő van jelen üzlettel, egy másik Plázában kb 100 ?!).
- Bútor a garázsban?- Csalás? -Megtévesztés?
Ki, kit csap be, kit aláz és miért???
Üdvözlettel,
Pólya Miklós László
Rich Sport Egyesesület Elnöke (is!)
Az utolsó 100 komment: