L. csak azt nem tudja eldönteni, hogy ő most egy lúzer vagy egy szerencsétlen.
Mai mobilnetes történetünkből újabb kuncsaftbokáztató megoldást ismerhet meg az olvasó, ami hasznos információ, például annak, aki távközlési szolgáltató indítására készül, és le akarja húzni a frissen szerzett ügyfeleit. De egyszerű ügyfélként is érdemes tudni róla, ha nem akarunk 3300 forint helyett 26 ropit fizetni, mint L. A "trükk", amire még mi sem gondoltunk: ha az ember mobilnetet vesz a T-nél valamikor hónap közben, az első töredékhónapban nagyon oda kell figyelnie, az X gigabájt limitnek a Nagyvonalú Szolgáltató ugyanis csak az időarányos részét tekinti érvényesnek. L. 5 gigás csomagot vett, pár nap alatt elhasznált majdnem annyit, majd elment nyaralni. Hazaérve megkapta a kijózanító számlát, mellé azt az információt, hogy mivel 16-án szerződött le, az első hónapban 5 helyett 2,5 giga járt neki. Elegáns!
Már pár posztban olvastam a mobilnetes szívásokról, de most egy viszonylag egyedi esetet osztanék meg veletek.
A történet a következő július 16.án vettem a T-mobile-nál egy mobil internetet. 5gigás csomag havi 3300forintért. Nekem az öt giga bőven elég egy hónapra. Na de itt kezdődik a probléma. Ugy Julius 16.on besétáltam a Duna Plazában található T-mobile üzletbe ahol röpke 50perces várakozás után sorra kerültem. Az eladó hölgy kedvesen elmagyarázta a kontrukciókat, csomagokat, majd választottam. Szerződés kötés miegymás. Hazamegyek nyugodtan netezgetek abban a tudatban hogy most van 30-nap meg 5 gigányi szabadságom. Mivel tudtam hogy Juliusban 10napra elutazom ezért úgy voltam vele, hogy most nyugodtan jútjúbozok, mert két hétig úgy sem fogom használni a netet. Így is lett Július 31. este megnéztem kb 50megával voltam a korlátom alatt. Szépen kihúztam a modemet és indultam a repülőtérre. A probléma csak ott rajzolódott ki amikor hazaértem és láttam, hogy 26000Ft-os számlát kaptam a 3300forintos szolgáltatásért. Amivel persze telefont ragadtam, de a kézséges call centeres hölgy nem tudott érdemben segíteni, azt kérte fáradjak be a t-mobile üzletbe ahol vásároltam.
Így is tettem, szépen bementem ahol elmondtam a problémámat és az a válasz jött, hogy fizessem be, hogy lássák a fizetési hajlandóságot majd írjak az ügyfélszolgálatnak. Én lúzer ezt meg is tettem és írtam nekik. Onnan lassan 2 hónapja válaszra sem méltatnak. Ugyanis utólag kiderült, hogy a probléma abból adódik, hogy a t-mobile netnél minden hó 1.én van a zárás, tehát ha én 16.án vettem akkor a szerződésben foglalt adatmennyiség cirka fele érhető el. Az afölött forgalmazott adatot meg kell fizetnem. Na de hej ez így ebben a formában sem a kis eladó hölgy száját nem hagyta el, sem a remek ügyvédek tollát akik a szerződést levésték. Tehát egyik szememmel ha magamra nézek egy lúzert látok a másikkal meg egy szerencsétlent akit átb+sztak.
Szerintetek hova kellene nekem írni a problémámmal kapcsolatban?
Az utolsó 100 komment: