Biztos valami makacs szennyeződés vagy vudu átok, esetleg pókcsalád telepedett a hordozható számítógépbe, azért mindig az alaplapnál jelentkezik a hiba. Veronika számítógépében állítólag lassan mindent kicserélnek, mégsem lehet pár hétnél tovább használni, a pénzt vagy egy működő notebookot ezidáig nem sikerült kiverni belőlük:
2007. augusztusában vásároltam egy MSI notebookot, amely 2009 februárjában elromlott. Az MSI magyarországi szakszervize a székesfehérvári Albacomp Kft. alaplaphibát állapított meg és garanciálisan kicserélte az alkatrészt, majd április (!) elején több telefonos és e-mailes egyeztetés után megérkezett a szervizelt gép. Május 23-án pontosan ugyanolyan hibajelenséget produkálva ismét elromlott, újra a szervízbe került, ahol újra alaplaphibát állapítottak meg és ismét kicserélték garanciálisan. A cserekészülék, pénzvisszafizetés elöl mereven elzárkóztak.
A gép július 3-án visszaérkezett, majd még aznap másfél óra működés után újra elromlott. A szervíztől e-mailben kértük a számítógép árának visszatérítését, amire az a válasz érkezett, hogy ezt csak a NEGYEDIK (!) főalkatrész cseréje után hajlandóak megtenni. Újabb szervízben töltött hetek következtek, majd augusztus elején visszaérkezett a készülék. Újabb két hét működés, majd a szokásos hiba következett. A notebook augusztus 25-én megérkezett a székesfehérvári szervízbe. Azóta annyi információt sikerült megtudni (csak és kizárólag akkor kapunk információt, ha e-mailben rákérdezünk), hogy ismét alaplaphiba, megindítják a jóváírási procedurát, ehhez Hollandiába küldik a notebookot. Szeptember 4-i óta 5 e-mailt küldtem a magyar szervíztől kapott holland e-mail címre, amire eddig egyetlen válasz sem érkezett. Az Albacomp tájékoztatása szerint a notebook Hollandiában van és vizsgálják, hogy vajon tényleg alaplaphiba-e.
Február óta gyakorlatilag nincsen számítógépem, a WoW előfizetésből jópár hétnyi ment a levesbe. Mi lesz így most én velem?
Az utolsó 100 komment: