Tékozló Homár

Jól megszívatta a nézőit az MTV az ingyenkoncerttel

2009.09.22. 09:23 | szily | 60 komment

Áronnal elhitette a zenetévé, hogy belépőt nyert az Editors koncertjére, sőt bíztatták, hogy hívja a haverjait is, aztán egy rakás társával együtt be sem engedték. Szívás alant, indulatosan előadva.


Tegnap egy ingyenes koncert apropóján csúnyán átbaszott engem és további 70-80 embert az MTV. Részletek a csatolt doksiban, ha úgy gondolod bátran posztold ki, én örülnék neki, és legalább úgy érezném, hogy kaptam némi elégtételt, és talán azok is, akik velem együtt pórul jártak. Néhol talán kicsit elvetettem a sulykot (valótlan állítás nincs, csak csúnya szavak), bocs!

Üdvözlettel:
H. Áron

Szeretném megköszönni a nagyszerű szombat esti szórakozást, amiben jóvoltodból volt szerencsém részt venni! Tényleg hálás vagyok érte, mert ilyenben még úgysem volt részem. Hogy miben?

Amikor a quart.hu-n megjelent, hogy szeptember 19-én a Millenárison ingyenes Editors koncert lesz, és a részvétel feltétele csupán egy regisztráció, nem haboztam, regisztráltam (párommal együtt). Leszögezném: nem azért akartam ott lenni, mert MTV-s esemény, nem azért, hogy később benne legyek a tévében (ezt konkrétan leszarom, semmilyen szereplési vágy nem dolgozik bennem), csupán azért akartunk ott lenni, mert mindketten szeretjük a zenekart. Ja, és nem is azért mert ingyen van: ha arról van szó, nem sajnáljuk a pénzt és a fáradtságot, hogy kimenjünk egy koncertre Bécsbe (két ilyen alaklom volt az Editors esetében), de a Szigeten is megnéztük őket. Megvan mindkét albumuk cd-n (eredeti, nem mp3 kiírva). Ezt csak azért tartom szükségesnek leírni, hogy ne gondolja azt senki: azért ment volna a kis kócsag, mert ingyen van. Lószart!

Kb. elsők között regisztrálhattam a meghirdetett 700 helyre, jött is a válasz szépen, rendben, hogy nevem fent van a listán (ugyanezt kapta a barátnőm is). Sőt, a levélben még az is benne volt, hogy bátran vigyünk további barátokat, osszuk meg másokkal is az élményt. Jól van, osszuk: beküldtünk még egy-egy nevet, jött a válasz, hogy ők is rajta vannak a listán. De! A karszalagokat 17-20 óra között lehet felvenni, menjünk időben, mert „nem biztos, hogy mindenkit be tudnak engedni”. Bocs, de hogy is van ez? Regisztráltatunk boldog, boldogtalant, odacsődítünk fölöslegesen több száz embert, aztán röhögve elküldjük őket a picsába? Másnap meg megy a sajtóközlemény, hogy „óriási volt az érdeklődés az MTV play4climate koncertje iránt, be se fért mindenki a Millenáris Teátrumba”. Anyátokat, gondoltam, de ekkor még azt hittem, hogy ad 1: ez csak marketing szöveg, ad 2: arra a 700 helyre sem nagyon van kereslet. Itthon, tudtommal a kutya nem ismeri az Editorst, rádiók nem játsszák (az mr2 szökőévente lead egy számot, esetleg a Rádió Café is, a Szigeten nem lehetett magyar szót hallani a Nagyszínpad előtt a koncert alatt, az említett bécsi koncerteken kb. 5-7 magyar érdeklődővel találkoztunk).

Erre föl, odaérünk 19 órára a Millenárisra (20 óráig lehetett átvenni a passzokat), kurva nagy sor, majd negyed nyolckor az öltönyös biztonságiak udvariasan kiszámolják az elől álló (azt hiszem) negyven embert, és közlik, hogy ennyi volt, aki nincs benne abban a brigádban az ne nagyon reménykedjen. Mondanom sem kell, hogy, aki sorban állt, az az e-mailen kapott visszaigazolást szorongatta, hogy neve a listán, alig várják, hogy elfoglalja ülőhelyét (ez is milyen, Editors koncert ülőhelyekkel, nehogy megfájduljon a híres emberek lába...). Úgyhogy várás következett, megjöttek a vendégeink is, égett a pofámról a bőr, hogy meghívtuk őket, és a sötétben történő várakozáson kívül semmit nem tudunk adni. 20 órakor beengedték a szerencsés karszalagosokat, és mondták, hogy várjunk türelemmel, hátha.... 20.45-ig tartott a várakoztatás, akkor, továbbra is igen udvariasan, mindenkit elküldtek a picsába haza.

Ezek után kibaszottul frusztráltan éreztem magam: mint egy alamizsnára váró balfasz, aki ráadásul leég az ismerősei előtt. Miközben olyanok arcoskodnak odabent, akiknek fingjuk nincs, hogy mit látnak, de bíznak benne, hogy veszi őket az operatőr. Tudatos volt-e vajon ez az eljárás? Nyilván a szervezők tudták, hogy a korlátozott helyekre sokkal több regisztrációt fogadtak el, tehát lesznek, akik óhatatlanul pofára esnek. Akkor miért ment a maszatolás a levélben, miért nem azt írták: „minden regisztrációt elfogadunk, ha nem jössz oda 6-ra, 5-re, reggel 8-ra, akkor rábasztál, köcsög”. És, akkor az ember tudja, hogy versenyhelyzet van, készül, edz szorgalmasan, és úgy megy oda. Kb. 70-80-an maradtunk kint és éreztük magunkat nagyon hülyén. És abban sem vagyok biztos, hogy annyi embert engedtek be, ahány helyet (700) jeleztek, amikor meghirdették az eseményt. És, ha én szombaton dolgozok (nem dolgoztam), egyéb programom van (volt), ami miatt nem tudok a helyszínre érni 19 óra előtt, akkor én basszam meg, már el se induljak, mert vesztésre vagyok ítélve? És én még viszonylag jól jártam, mert a picsán rúgás után fél órával otthon voltam, de, aki ezért eljött Szegedről, Miskolcról, Veszprémből stb. az mi a faszt gondoljon? Ja, persze: ennyi pénzért még sosem állt sorba – igazán exkluzív szórakozás.

Igazából meg mégis én vagyok a hülye: gondolhattam volna, hogy nem kell olyan dologba belefogni, ami ingyen van. Egy olyan országban, ahol az Aréna Pláza Tescojánál 80-100 méteres sor kígyózott a nyáron két lefingott Túró Rudiért. Szánalomharc...

Már megvan a jegyem a november 26-i bécsi koncertre, ahol biztos rengeteg magyar rajongóval fogok találkozni, hiszen hihetetlenül népszerű a zenekar. Érdemes lenne a Papp Lászlóba szervezni egy koncertet. Ráteszem egy havi fizetésemet (nem egy nagylelkű ajánlat), hogy három hét után lemondja a szervező...

Remélem, akik bejutottak remekül szórakoztak!

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.09.22. 09:26:46

Ingyenkoncert :-)

Mondták, hogy 17-től lehet átvenni? Mondták. Akkor?

kötsög 2009.09.22. 09:27:04

ezt a mázlit. 10ed vagy 100ad másodperc? :P

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.22. 09:29:25

@kötsög:
Ilyen is ritkán van.
Egyezzünk meg döntetlenben. J

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.09.22. 09:31:58

Szerintem nincs miért bocsánatot kérnie a poszt tolónak. Ahhoz képest, hogy mennyire fel lehetett indulva (és szerintem joggal) egész visszafogott a levél. Ja, és elolvastam.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2009.09.22. 09:33:26

@atpijkamo: Ja, csak azt nem, hogy 17:00-17:05-ig, utána kampec. Illetve konkrétan azt írták, hogy 17-20-ig.

kötsög 2009.09.22. 09:37:59

@Sün‼: legyen döntetlen, de én nyertem :D

Énbagoly 2009.09.22. 09:53:19

Tetszett a levél felindultsága. :)
De ez már megint magyarosan lett elintézve. És ezt nem dicséretnek szántam.
Miért van, hogy az emberek megbolondulnak attól, ha kamera veheti őket?

Trójai 2009.09.22. 09:53:52

Off
Bezzeg én is a bécsi Aldiba járok. :))
Mert nem sajnálom rá a pénzt, ha a kedvenc zenekarom CD-jét árulják. :))

On

A posztoló pedig szerintem iszonyatosan naiv. Legalábbis a Marson él. (elképzeltem egy sünbolygót is, amiből tüskék állnak ki)

bekbórd! 2009.09.22. 09:54:27

Elolvastam, de nem érte meg a FÁRADSÁGot.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.22. 09:58:55

@Trojai:
Sünbolygó?
Még nem hallottam róla.

@kötsög:
Ok, viszont akkor enyém az aranyérem.

Trójai 2009.09.22. 10:00:41

Ha valami ingyen van, és megmondják, hogy 17 órától 20 óráig lehet átvenni, akkor naná, hogy többen lesznek ott 17 órára, mint 19-re...azért ez egyértelmű kell, hogy legyen bárkinek, még akkor is, ha ő rajongóbb rajongó mint a többi jelenlevő.

Ja és a levélben is szóltak, hogy csipkedjétek magatokat, mert érkezési SORrend van.

Én speciel pipa lennék, ha ott szobrozom 18-tól, erre bemehet előttem egy tag, aki csak 19-re ért oda. közben meg mindkettőnknek van foglalása.

Azért nem bosszankodhatsz, hogy ott kellett volna lenni reggel nyolcra, mert nem tudhatod mióta várakoztak ott azok akik bejutottak. 1 óra, vagy akár pár perc alatt is kialakulnak hatalmas sorok, tapasztalat.

Hát ez van. Más szabályok vannak, mint egy jegyváltós koncerten. Legközelebb már ismerni fogod a dörgést.

lódarázs 2009.09.22. 10:01:52

Hosszú. Összefoglalná valaki 2 szóban?

Trójai 2009.09.22. 10:03:22

@Sün‼: nem e? :) pedig én tegnap láttam róla egy zseniális rajzot...holnap beszkennelem.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.09.22. 10:05:02

milyen banda ez az editors?

mert a leírás alapján valami kurva nagy sónak tartanám, de csak 2 albumuk van, és sose hallottam róluk.

Neménvótam 2009.09.22. 10:10:01

A karszalagokat 17-20 óra között lehet felvenni, menjünk időben, mert „nem biztos, hogy mindenkit be tudnak engedni”.

Na ezt a mondatot kellett volna felfogni, megérteni és komolyan venni.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2009.09.22. 10:10:07

"az említett bécsi koncerteken kb. 5-7 magyar érdeklődővel találkoztunk"
"Már megvan a jegyem a november 26-i bécsi koncertre, ahol biztos rengeteg magyar rajongóval fogok találkozni, hiszen hihetetlenül népszerű a zenekar."
WTF? Elolvastad, hogy mit írtál?
"Egy olyan országban, ahol az Aréna Pláza Tescojánál 80-100 méteres sor kígyózott a nyáron két lefingott Túró Rudiért. "
Tududod, kisfiam, akkor maradj is kit a labancoknál, ne húzd haza a beled.
Ettől függetlenül genny, amit az mtv csinált.
Az Editors egy abszolút tucatbanda.

Runciter 2009.09.22. 10:10:32

Ötre odamentem, leálltam a sort, negyed hatra megvolt a jegyem.

Kellemetlen persze, hogy a regisztráció kevés volt ahhoz, hogy bejuss, csak nyilván egy csomóan két névvel regisztráltak, biztos ami biztos. Az mtv meg érthető okokból nem akart egyetlen darab üres helyet sem, ezért fogadott be több regisztrációt.

Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2009.09.22. 10:11:43

@lódarázs: Ment vóna igyér, sorbaáltt, de lekéste az inyeg túró rudit, és hisztizik.

moli 2009.09.22. 10:11:46

de mi az az Editors?? olyan, mint a Diana Krallt?

Viola, a ló 2009.09.22. 10:13:20

Ez az Editors a szlovák metálbanda vagy a brit indie? Mert ha az utóbbi, akkor sajnos buzi vagy és örülök, hogy nem jutottál be.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.09.22. 10:23:31

@Trojai:
Ok, küldd el a mailcímemre.
Kiteszem a szakmai kiadványba.

=Ford Prefect= 2009.09.22. 10:48:39

Genya megoldás, genya hozzáállás, de nem csodálkozom. MTV... No comment.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.09.22. 10:48:49

@Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak:

""az említett bécsi koncerteken kb. 5-7 magyar érdeklődővel találkoztunk"
"Már megvan a jegyem a november 26-i bécsi koncertre, ahol biztos rengeteg magyar rajongóval fogok találkozni, hiszen hihetetlenül népszerű a zenekar."
WTF? Elolvastad, hogy mit írtál?"

És te elolvastad amit a posztoló írt? És értelmezted is? Szerintem nem, mert akkor egyből feltűnt volna a cinikusság...

k.o.d.i. 2009.09.22. 10:53:26

nem fogom a pártját senkinek, meg jó lenne ismerni az MTV álláspontját is, de mégis csak igazat kell adjak a post írójának. Amikor mondjuk a mediamarkt 500 forintért morzsaporszívót kedd de. 9-11 óráig Budaörsön, akkor az ember tudja mire számítson. Nem regisztráltatnak és ringatnak abba a (tév)hitbe, hogy 500 forintért hozzá fogsz jutni az áhított termékhez, ellenben felkészülhetsz, hogy vérszomjas mamókákon kell átgázolnod lelkiismeret furdalás nélkül, valamint, hogy termék kb. 9:05 percre fog elfogyni az áruházból.
Szóval korrektül úgy nézett volna ki az akció, hogy regisztrálj nyugodtan, ezek után pedig legyél ott pontosan, mert csak az első 50 embert áll módunkban beengedni.
Jelen helyzetben viszont egy faxopó marketing hecc volt az egész, aminek tényleg nem érdemes felülni, de azért hadd lehessen már egyszer olyan helyen élni majd, ahol nem azon kell az embernek forognia, hogy hol baxxák át. Mert ezzel nem csak a "naiv" (inkább mondjuk jóhiszeműnek) ügyfelek, de azok a cégek is szopnak ám, akik komolyan veszik annyira magukat, hogy nem csinálnak segget a szájukból és a beígért ingyenességet vagy extra szolgáltatást vagy akármit tényleg nyújtják is. Ebben az esetben nem ez történt. Bár hozzáteszem, tényleg kíváncsi lennék az MTV álláspontjára.

Trójai 2009.09.22. 11:11:25

@k.o.d.i.: Szerintem nem heccről volt szó,meg arról,hogy csak az első 50...

Egyszerűen biztosak akartak lenni benne, hogy minden hely foglalt legyen. Meg esetleg, ha lennének kis faszbuzik, akik passzióból regisztrálnak be rá. Vagy haveri társaságok, amikből végül csak a fele jön el, meg ilyesmik. Tuti nem 50-en fértek be, nyilván teltházas volt.

Na most ha van 3 órás időintervallum bemenni, akkor nem a 2. órában kell ott lenni, mert ha az utolsó órában várakozol, akkor necces, hogy bejutsz. MEg azért tanácsos is egy kicsivel előbb ott lenni, mondjuk nem 17-re, hanem 16:40-re. Na.

Olcsó húsnak híg a leve, ingyen hús meg nem juthat mindenkinek

Bit Rot 2009.09.22. 11:24:35

"Igazából meg mégis én vagyok a hülye: gondolhattam volna, hogy nem kell olyan dologba belefogni, ami ingyen van. Egy olyan országban, ahol az Aréna Pláza Tescojánál 80-100 méteres sor kígyózott a nyáron két lefingott Túró Rudiért. Szánalomharc..."

Így van, a posztoló csak tanult valamit!
Gratulálok!

Én se szívesen megyek ingyenkoncertre magyarországon, mert itt ami ingyen van, abból mindenkinek 10 db kell, még ha otthon nem is tudja használni semmire!

Szánalmas, de ilyen ma Magyarország. 5 Forintért az anyját is megb.ná a legtöbb ember! Vagy az anyján is áttaposna, ha kapna "ingyen" valamit!

SXB 2009.09.22. 11:24:40

A regisztráció azért regisztráció, mert ha megtetted, akkor biztositva van a jegyed!Az MTV csinálhatta volna ezen az alapon mint a tré-com, meghirdeti hogy ingyé van és akkor tiszta, az jut be, aki ott van reggel 8kor. ha regisztráltál, ahogy a postoló is megtette, akkor (azt hiszed hogy) garantálva van a jegyed.
szval nyugodtan szarhat sünöket az MTV, ami a teljes igénytelenség, ráadásul zenecsatorna létére nyomatja a pinatekila féle faszságokat...

Hummer 2009.09.22. 11:31:19

Bunkó parasztok vagytok mind!
Azért mert nem ismeritek az Editors, azért még nem kell lehurrogni a levélírót!

Ha valaki is vette volna a fáradtságot és megnézte volna hogy miért is volt itt az Editors akkor még jobban fel lenne háborodva a bánásmódon!

Inkább halgassatok Bikinit meg mindneféle szar magyar zenét, az való nektek!

olcsó kis szarházi komment vadászok vagytok!
Ti nem dolgoztok?
Ezért tart itt az ország ahol...

Nayime 2009.09.22. 11:43:14

Nemcsak cinikus a levélíró, hanem kicsit pökhendi is. Ettől függetlenül részben igaza van, részben pedig nem. Tényleg oda kellett volna menni 5-re, ha meg nem tud, hát akkor így járt, ez van. Amúgy megnéztem a youtube-n ezt az Editors-t, nem is rossz. Azon kár idegeskedni, hogy mennyien nem ismerik, mert nagyon sok külföldi zenész, művész stb... van, akiket itt, abszurdisztánban kutyába se vesznek. Be kell kapcsolni a zenetv-t (nemcsak magyart, külföldit is) és megnézni, milyen klippek mennek... Pfff. A Clash-t vagy a Mescaleros-t ismeri valaki??? Na ugye... Pont.

akos147 2009.09.22. 12:49:11

Tüskéshátú barátom, ma nem volt dél?

IAMX · http://ampelmannchen.tumblr.com 2009.09.22. 13:00:41

Én is úgy jártam, mint a levélíró: én is 7-re mentem oda (én mondjuk bejutottam és még jó helyem is volt, de ez most mindegy). Egyébként úgy volt, hogy először a karszalagért kellett sorbaállni, aztán ha az már megvolt azzal beengedtek faszán. 700 ember be is fért, szerintem nem is voltak többen. Akkor mi okozhatta a problémát?

1) Nem tudom, hogy a VIP-ek bele voltak-e számolva, mert ők külön ültek hátul mozi-jellegű székeken.
2) Lehet, hogy arra számítottak, hogy kevesebb lesz a megjelenési arány (tehát a paraszt ráklikkel hogy HÖ INGYEN! aztán végül nem megy el, mert rájön hogy azt se tudja mi az), ezért több mint 700 regisztrációt küldtek ki
3)Kiküldtek 700 regisztrációt PLUSZ mindenki hívhatott haverokat ezért volt aki nem fért be
4) Mivel MTV felvétel volt, (volt TAPS! meg kötelező előrerohanás utsó számnál) nem akarták, hogy foghíjas legyen a közönség ezért inkább fűnek-fának osztogatták a regisztrációt csak teljen meg, aztán aki lemarad, azt leszarják

Dorsz 2009.09.22. 13:13:48

Amikor azt kapod válaszként a visszaigazoló mail-ben, hogy fent vagy a vendéglistán, egyrészt a halálnak csődüljön oda mind a 700 ember egyszerre délután 5re, akkor sem jutott volna be ezek szerint mindenki, másrészt akkor a vendéglista is minek volt, ha semmit nem számított? Vicces, amikor azt írják, hogy miért nem ment oda az illető 16:40-re... Ha mind a 700 ember így gondolkozott volna, és megint lettek volna lemaradt nézők, akkor meg azt kapnák, hogy miért nem ment oda még előbb... Én listás voltam, de szombatra betaknyosodtam, úgyhogy nem mentem, bár az utolsó pillanatig filóztam, hogy elcsípném a vonatot, amivel fél8ra felérnék Bp-re (igen, vidéki vagyok), de végül maradtam itthon, és úgy tűnik, jól döntöttem, mert marha gáz lett volna több, mint két órát utazni a nagy semmiért.

nudebaby 2009.09.22. 13:29:08

igaza van a posztolónak, én is hasonló cipőben jártam, DE.....
ha ott marad a kezdésig és nem rohan sértődötten haza akkor bejuthatott volna, mint ahogy mindenki bejutott,aki ott volt és be szeretett volna menni. A kezdés előtt 5 perccel végül MINDENKIT beengedtek.
a szervezés és az egész ettől még nagyon gáz ...

johevi 2009.09.22. 13:30:50

Én is lemaradtam a karszalagról, pedig n8-kor értem oda. Aztán végigvártam és a koncert előtt mindenkit beengedtek, aki még kint volt. Még a meghívót sem nézték. Szóval aki be akart menni bement.

nudebaby 2009.09.22. 13:35:14

@johevi: lehet hogy együtt várakoztunk? :)

johevi 2009.09.22. 13:48:23

A beengedők viszont ritka parasztok voltak. Arra kérdésre, hogy mennyi az esély a bejutásra azt válaszolta az egyik, hogy "Annyi mint vajkockának a sivatagban" majd jót röhögtek. Később is egy "Na haza lehet menni, nincs több jegy" hangzott még el tőlük, miközben a bentiek kitelefonáltak, hogy van még vagy 50 hely, Azt viszon a rendezők az utolsó pillanatig tartották a sajtónak meg vip vendégeknek, azért nem mertek senkit beengedni, csak az utolsó pillanatban. Egyébként nem lett volna szabad megengedni, hogy havarokat is lehessen hozni, itt vált követhetetlenné a létszám. Akinek van meghívója bemegy.

nudebaby 2009.09.22. 14:03:43

@johevi: pedig a beengedők többször is hangsúlyozták hogy ők nem az inkál, ergó nem olyan bunkók :))
ők öltönyös bunkók voltak ....

johevi 2009.09.22. 14:31:06

@nudebaby:
mondjuk úgy, néhány közülük az volt.
Na mindegy, bajutottunk, és jó volt.

bldo 2009.09.22. 14:37:23

@Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak:
Vagy értő olvasásból, vagy az irónia dekódolásából ez most sajnos elégtelen, következő alkalommal UV csekk kíséretében (ez fontos! különben letörjük a kezét.) javíthat. :)

A kedves postoló meg így járt, ingyenes rendezvényre, ahova fű-fa regisztráltathatja magát, nem 19:00-ra megyünk oda karszalagért.

facsipesz 2009.09.22. 14:39:56

Ember!

"Remélem, akik bejutottak remekül szórakoztak!"

Ez kurvára nem kellett volna, ettől tipikus frankómagyar lett, olyan szomszédtehene jellegű. Süt a tudálékos fölényesség (pedig nincs mire, most néztem meg őket, hát Depeche II, csak nem D10-zel nyomják), hogy mindenki csak azért jött, hogy "benneleszekatévében", de te, a magaskultúra képviselője meg egyedül voltál a sok angollal a Szigeten az első sorban. Broáf.

Jó, hogy nem anyáztad a többit nyíltan, hogy mit keresnek itt, mikor nem is ismerik ezt a noname bandát, csak te, és te tudod, mi ez. Az.

Közönségfikázás nélkül - csak a szervezőkre koncentrálva - kicsit szimpatikusabb lett volna a történet, így viszont a "mindenkibekaphatjaakibejutott" jön csak át.

Jó szórakozást Bécsben...

nudebaby 2009.09.22. 15:19:16

Depeche II ??
na nemár........

nudebaby 2009.09.22. 17:27:28

@facsipesz: lényegről mert fentebb volt szó.
az meg hogy DM II, nagy hülyeség :)

/tno+DA= 2009.09.22. 17:41:02

@facsipesz:
Te nem lennél felindulva és nem haragudnál mindenkire ha nehezen elérhető és kedvenc bandádra megajánlott inygenes de legalábbis féláras jegyről a szervezők miatt maradnál le?
Dehogyisnem!

/tno+DA= 2009.09.22. 17:46:35

@nudebaby:
És ez milyen már, hogy a kidobó köcsögök közlik, hogy tiplizhetsz a szervező meg az utsó pillanatban kegyesen beenged?
Most akor hogy van ez?
Beengedem a felét, a kintrekedtek fele lelép, a maradékot beengedem és én vagyoka jófej? Vagy most mi van?
Netán azt akarták elérni, hogy mire a sajtó képviselői megérkeznek azt lássák, hogy kint tolongó tömeg aki be akar jutni?
Nekem nagyon ez bűzlik a levegőben...
Ja perszehogyez. Hát eMMMTíVííí-s rendezvény kellett a külsőség hoyg az ajtó előtt egymást lökdöső tolongó embereke a bejutásért mintha bent valami világsztár lépne fel... akiket mellesleg nem ismerek pedig zenei téren nagyon nem vagyok eltévedve. :S

nudebaby 2009.09.22. 17:51:42

@/tno+DA=: a bizti emberek a szervezőktől függetlenül bunkók voltak.
a szervezők között láthatóan egy jó fej srác volt, aki többször kijött, szétnézett, felmérte hogy kb. mennyi ember rekedt kinn és a végén ő jött és szólt, hogy ok be lehet menni.
tolongó, sikítozó emberekről nem volt szó :)
nem ismered az editorst? akkor kiket ismersz? csepregi éva, bikini, simly red? :)

BigKahuna · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/354-honda 2009.09.22. 19:04:12

ebben az országban ami ingyen van az tényleg kamu általában. Bár nekem volt egyszer egy pozitív csalódásom. egy azóta már csődbement körúti hangszerboltban tényleg mindenki kapott egy ingyengitárt aki odament nyitásra és alsógatyában/fehérneműben állt sorba... és még jót is mulattunk :)

facsipesz 2009.09.23. 07:56:17

@/tno+DA=:
"Te nem lennél felindulva és nem haragudnál mindenkire ha nehezen elérhető és kedvenc bandádra megajánlott inygenes de legalábbis féláras jegyről a szervezők miatt maradnál le?"

Naja, mindenkire haragudnék a szervezők közül, és megpróbálnám nem erőltetni a legtipikusabb magyar hungaricumot, a dögöljönmegaszomszédtehene effektust, mert nálunk mostanában ez a divat.

Lehet szidni a szervezőket, biztonságiakat bátran (és ebben igaza van a posztírónak), de ne azoknak álljunk már neki, akik előbb érkeztek/szerencsések voltak/komolyan vették az időpontot/stb. mert ez olyan bántóan magyaros...

Ha valamit én basztam el meg mások is, akkor ne a harmadikat anyázzuk már!

A posztíró most hatalmasat tanult: ami nálunk ingyen van/szuperolcsó/akciós, abban nem szabad részt venni, nem szabad elmenni, nem szabad megvenni, stb.

(Egy kivételt kaptam el az elmúlt években: Vidor Fesztivál Nyíregyházán.)

kdlla 2009.09.23. 08:18:54

De ha már van regisztráció, ott nem lehetett volna korlátozást csinálni? Az első ötven (vagy mittoménmennyi) regisztráló kap visszaigazolást, esetleg hatvan a biztonság kedvéért, a többieknek meg egy "sajnáljuk, nem nyert" e-mail?
Áááá, szánalmas megoldás az ilyen.

facsipesz 2009.09.23. 09:36:27

@kdlla: A szervezők úgy gondolkodtak (a saját szempontjukból jogosan), hogy inkább több, mint kevesebb. Mert ha a beregisztrált nem megy el, az üres székekbe hogy raknak embert pikkpakk ingyen? Így meg túltolták, jut is, marad is. A posztíró is vitte az ismerőseit, nyilván mások is így voltak ezzel. Ha meg ezt lehetett, nincs min csodálkozni.

"A karszalagokat 17-20 óra között lehet felvenni" -- na ezt kellett volna figyelembe venni, és akkor most nincs hiszti.

mgyuri · http://monophonics.tumblr.com/ 2009.09.23. 10:47:38

És ráadásul mivel nem volt tömeg MINDENKIT beengedtek nyolc előtt.
Egy kicsit türelmesnek kellett volna lenni....

bolhabetu 2009.09.24. 00:15:35

Viszont, aki fél ötre ott volt, az simán bejutott.

A nézőtéren pedig üres székek is maradtak.( Ha állóhelyes koncert lett volna, akkor kétszer ennyi ember is elfér.)

Arról nem is regélt a posztoló, hogy milyen faja kis szerződést kellett aláírni a bejutásért. Az ember látatlanban aláírja, hogy a stúdióban minden a legbiztonságosabb. Majd meglepve észleli, hogy alig másfél méterrel a feje felett cikázik egy kamera valami daruféleségen. Továbbá minden jogról lemondunk mindörökké. Ámen.

Az Editors pedig nem DM II, hanem Joy Division II. Azért nem mindegy, a különbséget zongorázni lehet. Meg R.E.M. II is helyenként. Meg Coldplay II. Meg Radiohead II.
És piszok jók.

mákosnudli 2009.09.24. 08:47:53

Mi 50 percet álltunk sorba a jegyért, kb. 6:15-kor már volt karszalagunk is. Viszont nem tudtuk pontosan mikor van a kapunyitás, negyed 9 fel néztünk vissza és szó nélkül beengedtek minket, bent még a fele terem üres volt. Viszonylag jó hleyen is ültünk, ami azért tényleg rémes, mert egy ilyen koncerten ülni... Nekünk szavunk nem lehet a szervezésre, minden klappolt, szerencsénk volt ezek szerint.
süti beállítások módosítása