Tékozló Homár

Többszöri félreinformálás a K&H-tól

2009.10.01. 11:50 | ge | 65 komment

Nes többszörösen félreinformálták a K&H-nál, ráadásul egy halom pénzt akarnak legombolni tőle a bank hibájából elmaradt bankszámlakivonatért, plusz rávették két szolgáltatás megrendelésére tök feleslegesen, úgyhogy most kiakadt. Joggal.

Mivel cégnek kötelező bankszámlaszámmal rendelkeznie, még ha nem is feltétlenül használja azt, igyekeztem költséghatékony megoldást keresni vállalkozói bankszámla nyitására, így esett választásom a K&H start csomagjára, mely tökéletes megoldásnak tűnt. 2009 januárjában meg is nyitottam a számlám minden probléma nélkül. Telt múlt az idő, semmi fennakadás, mikor is 2009 júliusában a könyvelőm jelezte, hogy szüksége lenne a bankszámlakivonatokra.

Mivel minden tranzakciót személyesen intéztem, és a készpénz felvét automatából történt, tisztában voltam az egyenleggel, így egészen addig nem is tűnt fel, hogy postán nem érkeznek a kivonatok, mialatt minden más céges papír eljutott hozzám. Egyik augusztusi reggel a József körúti ügyfélszolgálaton kezdtem, ahol tájékoztattak, hogy sajnos az ilyen eseteket nem személyesen, hanem telefonon kell megreklamálni. Kaptam is telefonszámot, és ha már ilyen problémám van, miért is nem igényelem meg az e-bank szolgáltatást, hiszen ott lekérhetem a bankszámlakivonatokat visszamenőleg egész évre és akkor nem kell 500 Ft/ db (amit felháborítóan soknak tartottam 7 db A4es lap nyomtatásáért) árat fizetnem, ajánlotta V. István. Bár más okból nem volt szükségem rá, megrendeltem. Papírkitöltögetések közben biztonsági kérdésként még feltettem, hogy ugye nem csak 3 hónapra visszamenőleg tudom lekérni az egyenleget, mert bizony a CIB-es kártyám csak ennyit engedélyez, nehogy itt feleslegesen vesződjünk a papírmunkával. V. István biztosra közölte, hogy dehogy, és persze jó ügyfélszolgálatosként még azt is megérdeklődte, nem akarom-e áthozni a CIB-es számlám a K&H-hoz. :) 

Távoztam, majd telefonos ügyfélszolgálaton is próbálkoztam, ahogy azt javasolták. Hosszas gombnyomogatás, adategyeztetés után eljutottunk oda, hogy jaaaaaaaaaaa, nekem nincs is telefonos PIN kódom, így nem adhatnak felvilágosítást, de persze ezt is megigényelhetem itt és most, és akkor ha majd valamikor megérkezik postán az azonosító (itt egy kicsit nevettem, mert vajon ez megérkezik-e??? ) majd azután próbálkozzam újra, vagy menjek be egy ügyfélszolgálatra :) Kicsit ideges voltam, hiszen két próbálkozásból két új igény lett, eredmény semmi, de legalább haladunk. Legnagyobb meglepetésemre két hét elteltével mindkét értesítő levél befutott, ugye ami a Bank érdeke, az megérkezik ;)  Újra reggel 8, újabb ablak, újabb ügyfélszolgálatos (V. Ádám). Kérdésem újra, ugye egész évre le tudom kérni a kivonatokat, mert csak ezért kell az e-bank, újabb megnyugtató válasz, „Persze”. Szuper, akkor most már minden ok, aktiválás után végre hozzájutok a kivonatokhoz.

Telepítek, belépek, lekérdezek és láss csodát! 3 HÓNAP A LIMIT, de ez is a biztonság kedvéért nem ám hó elejéig, hogy mondjuk a június még egészben meg legyen, neeeeeeeeeeeeeem, csak fél hónap, hiszen már szeptembernél járunk ugyebár. Dühösen csukom le a notebookot, minden kütyüt, papírt, hozzáférést bevágok a táskába (mert ám K&H-nál az ebank még kártyaolvasós, telepítős, csak a kártyával együtt léphetsz be megoldás van), és irány reggel 8kor az ügyfélszolgálat. Legnagyobb szerencsémre, az ügyfélszolgálatoséra biztosan nem, újabb kollegával találom szemben magam, akinek felteszem az ártatlan kérdést, hogy szerinte, ha vállalkozói számlám van, akkor az e-bankon mennyi időre visszamenőleg tudom lekérdezni a bankszámlakivonatokat. És jött a meglepő válasz, 1 évre :D Na, álmomban sem reméltem, hogy a szembesítés ennyire egyszerű lesz, előkaptam a táskám mélyéről az összes eszközt, és átnyújtottam K. Péternek, ugyan mutassa már meg azt az egy évet, mert ez a 3. alkalom, hogy ezt az információt kaptam, de biztos csak én vagyok a béna, és nem tudok egy lekérdező felületen két dátumot helyesen beírni. Természetesen valahogy neki sem sikerült (mint kiderült, a vállakozói számlán bizony 3 hónap a limit), ekkor már kezdtem elveszteni a türelmem és kértem, telefonáljon már körbe, hogy mi ilyenkor a teendő, mert nekem már eléggé kellenének azok a fránya bankszámlakivonatok.

Telefonos segítséggel kiderült, mert ugye ezek a dolgok csak telefonon tudhatóak meg, hogy bizony a levélküldésem le lett tiltva, mert valamilyen oknál fogva (minden más levelem persze megérkezett) az első 3 levél visszament hozzájuk, és ezért automatikusan letiltották a további küldést. De nem ám csak a küldést, hogy az embernek még esetleg esélye legyen elmenni a visszaérkezett, vagy az irodában rekedt példányokért, már a nyomtatás fázisáig sem jutottak el a további kivonatok. Megbocsájtó ember lévén mondtam, semmi gond, akkor nyomtassák ki őket most, és felejtsük el az elmúlt egy havi intézkedést, mindenki hibázhat. Ekkor durr gyorsan egy képzelt pofon, bizony csak fizetés fejében hajlandóak kiállítani azokat a papírokat, amiket ki sem nyomtattak eddig. Kissé fennhangon közöltem, hogy én bizony nem vagyok hajlandó fizetni egy olyan papírért 500 Ft-os darabárat, ami jár nekem, ráadásul mindenféle értesítés nélkül tiltották le a küldést, pedig az elérhetőségeim közt szerepel telefonszám. Ekkor durr még egy „pofon”, nem is 500 Ft, mint azt korábban állították, hanem 2000 Ft/db a nyomtatás, 500 Ft-ért csak az utolsó 14 napot kaphatnám meg, ami mellesleg e-bankban még benne van :) Ekkor fogyott el a türelmem és írtam a panaszkönyvbe (még nincs visszajelzés).

Felháborodásomnak elég sok oka van:
1) ha a Banknak megvan a telefonszámom, és azt nem restek használni közvélemény-kutatásra, reklámra, akkor az ilyen fontos dolgokban, miért nem tájékoztatják az ügyfelet, esetleg közlik vele, hogy a továbbiakban nem kap levelet, és minden kivonat 2000 Ft-ba fog kerülni! Valószínűleg tisztáztuk volna a helyzetet még az elején, és a további leveleket küldték volna.
2) Vajon ha több hónapos tartozásom lenne a Bank felé és tudják, hogy a levelek valamilyen úton-módon nem jutnak el hozzám, akkor sem használnák a telefonszámom?
3) Miért kérnek el 2000 Ft-ot egy olyan szolgáltatásért, ami effektív meg sem történt, de amúgy normális esetben minden további nélkül végrehajtják? Gondolok itt a nyomtatás műveletére, hiszen az egész folyamat elmaradt, vagyis munkát nem szántak rá, és amikor ezt pótolni kellene, akkor már pénzbe kerül? Ha mondjuk valaki leönti kávéval az eredeti példányt, és másolat kell neki, arra még megértem, bár az árral kapcsolatban lenne kifogásom, de jelen esetben nem másod, hanem első példányról van szó. Igazából én teljesen megbékélnék a PDF állománnyal is, majd én kinyomtatom, nehogy az anyagárra fogják.
4) hogy lehet, hogy 3 kollega is félreinformál egy olyan dologban, ami szintén nekem került költségbe?

Ilyen, és hasonló kérdésem még elég sok lenne, de remélem, hogy legalább ezekre választ kapok, és a Bank hajlandó lesz az ő hibájukból elmaradt kivonatok utólagos kiállításra (esetleg email-es küldésére pdf-ben) díjtalanul, hiszen semmiképp sem mondható az én hibámnak az, hogy a Posta nem hozza ki a levelet, és aztán tudtomon kívül letiltanak.

Mindenki vigyázzon a K&H-val és bármilyen kérdése van, legalább 4 ügyintézőt kérdezzen meg, hátha akkor az egyik jót mond. Bár ki tudja…. :(

Üdv.
Nes

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2009.10.01. 11:53:24

lassan mondom, hogy megértsétek:
TAKARÉKSZÖVETKEZET
nem bank, nem párnaciha, TAKARÉKSZÖVETKEZET

Pepin bácsi 2009.10.01. 11:54:49

hú de hosszú
gyanítom, hogy nem BÜ

@Secnir: dehogyis, ALDI

Trójai 2009.10.01. 11:57:37


háá
hé de kaki poszt

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.01. 11:57:42

NA elolvastam. Jó nagy fos a K&H. Eddig se mentem hozzájuk, ezek után meg mégúgyse...

fruitella 2009.10.01. 12:01:04

Már megtanultuk: a bankok nagy urak... :( A legnagyobbak.
A kérdések abszolút jogosak, de sajna költőiek. Azért érdekelne a történet vége, már ha kikerekedik valami belőle. Vérlázító...

AlulírottFentemlített 2009.10.01. 12:01:55

Az volt már, hogy:

Hasitasi nem kér kódot!

sertésmájkrém 2009.10.01. 12:02:23

A banknak te nem ügyfele, hanem rabszolgája/kifacsarandó-átverendő célpontja vagy.
Nálunk.
Mivel itt szarnak a szabályozásukra/fékentartásukra választott vezetőink. Kicsikét megkenik őket és a bank máris bármit megtehet veled szemben. Bármit.

Ez az alap hozzáállás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.01. 12:09:03

"addig nem is tűnt fel, hogy postán nem érkeznek a kivonatok, "
Kérdés, hogy akkor a többivel hogy foglalkozott a kedves postoló...

" hogy bizony a levélküldésem le lett tiltva, mert valamilyen oknál fogva"
És erről nem kellett volna értesíteni téged? Más bankoknál az a macera hogy letiltsd, itt meg maguktól... LOL.

"Vajon ha több hónapos tartozásom lenne a Bank felé és tudják, hogy a levelek valamilyen úton-módon nem jutnak el hozzám, akkor sem használnák a telefonszámom?"
Na, ez az 5000Ft-os kérdés, te is tudod a választ ;)

Szóval hülyeséget csinált a postoló, de a bank meg bunkó volt,,, Sünt a banknak!

Toronydarus 2009.10.01. 12:11:41

Mondták a reklámban, hogy a számlakivonat pótlásának költsége nagy, nagyon NAGY!

Miss Arte 2009.10.01. 12:12:00

a félreinformálásról:
két ügyintéző, két különböző városban állította, hogy ha elmúlnék 25, akkor felnőtt számlát kell nyitnom a trambulinos helyett... Nem kell, automatikusan pályakezdőnek minősítenek, pályakezdő csomaggal, kicsit mások a kondíciók...
javaslom tanulmányozásra a hirdetményt, minden benne van, sosem téved, igaz havonta változik... :D

Pepin bácsi 2009.10.01. 12:14:03

ebéd után elolvasom.
jó étvágyat mindenkinek

Koronás Udvari Chinpoko Mester 2009.10.01. 12:23:53

Tök vicces, hogy a poszt alján ott figyel a K&H flash reklámja :)

Real_Infidel 2009.10.01. 12:26:17

Khmmm.. NEM KÖTELEZŐ A KÁRTYA AZ EBANKHOZ! Lehet SMS-ben is. A kártya utolsó 9 számjegye és a kártya pin kód kell az SMS-hez(ha alapban kártyást kötöttél. Ha sms-est akkor értelemszerűen kódot kaptál volna egyből)! Most váltott a KH az énaznosítóra. Ez ugyanaz a szám de csak 8 karakteren, és az ebankban a 4 jegyű pinkódot 6 jegyűre tudod migrálni.

A kivonatokat pedig egész évre le lehet kérni, k.b. 2 hónapja már! Nem egy régi sztori ez??????

akos147 2009.10.01. 12:26:59

ez a nyíl itt fölöttem túlmutat rajtam

buvarpocok 2009.10.01. 12:30:40

wáh, tényleg nincs kedvem végigolvasni :(

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.01. 12:38:17

@KUCM: milyen flash reklám??? én nem látok semmit :D vajon beperel az index?

Hózentróger 2009.10.01. 12:39:12

OFF

Csak közbeszólok, hogy van Tarda poszt!

ON

Siendor 2009.10.01. 12:39:22

A CIB-nél NEM csak 3 hónapra lehet lekérdezni.
Egyrészt számlatörténetet 6 hónapra visszamenőleg lehet, egyszerre maximum 3 hónapra. (Azaz ha most van 2009.07.01, akkor lekérdezheted pl. 2009.01.01-04.01 vagy 2009.04.01-07.01 között, de 2009.01.01-07.01 közt nem (mivel ez 6 hónap időszak)
Másrészt a KIVONATOK azok elvileg benne vannak, csak az nem a történet, hanem a kivonat (Számlainfó/Kivonatok)

esef 2009.10.01. 12:43:32

Két változatban fut a K&H e-bank. 1. a kártyás, 2. az sms-ben kapott jelszavas. Amikor én intéztem, megkérdezte a bankban a hölgy, hogy melyiket kérem, mert az sms-es verzió az egyszerűbb.
Posztírónak sünt mert nem tájékozódott (rutintalan Homáros), Homárnak is sünt mert csak!

Énbagoly 2009.10.01. 12:48:19

Hosszú, kacifántos, és a tanulság annyi, hogy már megint mindennek te nézz utána, mert szarba kerülsz.
Nincs itt egy bankos sem?

É2I 2009.10.01. 12:54:50

Nekem ilyenkor az jut eszembe, hogy mi a f.szért nem lehet _megfelelően_ kiképezni az ügyfélszolgálatosokat.
Számtalan esetem van nekem is, hogy félre informáltak.
Igaz előtte vagy utána megnézem, így még nem futottam aknára, de a fenti példa is mutatja, hogy van akit plusz költségbe vernek, meg plusz utána járásra.
Arról már nem is beszélve, amikor bemész egy ügyintézőhöz és ott közli veled, hogy azt amit el akarnál intézni, helyben nem lehet csak telefonon. wtf?
És ezt a PSZÁF bambán tűri. broáf!

@idnanasus:

A banknál, ahol vagyok volt olyan nap, amikor háromszor változott :O Én is csak véletlenül jöttem rá.

Messidor 2009.10.01. 13:09:31

OTP sem sokkal jobb,évek óta nem kértem tőlük a számlalavél kinyomtatását-postázását,múltkor személyesen kértem egyet, 600FT/oldal!

lmntn 2009.10.01. 13:18:07

@náthásp: Na ezzel nem viccelni FBM! :)

zooDoo 2009.10.01. 13:19:10

Nekem meg az jut eszembe, elég rosszhiszemű dolog, hogy az ember már egy bankba is úgy menjen be, hogy betartson, nehogy átverjék.

Nem igazán az ügyfél itt a hibás, akit átvernek, mert laikus ember. Ne hogy már egyszerre legyen könyvelő, ügyvéd, orvos bankár és mellékállásban vállalkozó.

Ilyen bankos átverős sztorin már én is átestem. Élőszőr mikor hitelt vettem fel :)

É2I 2009.10.01. 13:21:28

@Messidor:
Akkor még jól jártál. Nekem 3000Ft-ért akartak egy fénymásolatot küldeni.
Ami pont lebuktatta volna a pitiánerségüket. Harminc nap helyett hatvannál is több után jött a levelük amiben ezt közölték.
Úgy döntöttem dasszák egymást, ne engem. Sokkal többe fájt nekik két folyószámla és a rajta lévő pénzem eltalicskázása, mint a kis trükkjük utáni plusz pénz.
Remélem a felmenőik temetésére költötték.

Zsú - Csodanő.hu · http://csodano.hu 2009.10.01. 13:25:42

Hehh... :) milyen reklám ugrál nekem épp most a bejegyzés alatt? Csak nem egy K&H-s lányzó táncol ott? :)))

Kicsit irónikus....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.01. 13:27:59

@náthásp: Na, ez sokkal inkább érdekel mint a K&H!

@Zsú - Csodanő: Nem kicsit!

@É2I: Érted, és még fizess is érte :D

Tökös Veréb 2009.10.01. 13:33:38

a K&H a legjobb az OTP után!

(....a posztoló hülye már? )

Miss Arte 2009.10.01. 13:35:16

@É2I: én csak havonta egyszer szembesülök, amikor a havi átutalásaim után már megint többet kell fizetni, olyankor megnézem a hirdetményben, hogy mi van :)

Pepin bácsi 2009.10.01. 13:40:19

@Fulzsenszio: nem az ALDI ?
gecíííííííííí

Tökös Veréb 2009.10.01. 13:48:06

@Pepin bácsi: az aldit nem fair megemlíteni, mert az egy másik dimenzió! jó akkor az ALDI után, de az ALDI után a többiekig akkora szakadék van!

É2I 2009.10.01. 13:50:05

@idnanasus:
Én már arra jöttem rá, hogy évente át kell menni egy másikhoz. Új számlát nyitva.
Oda, ahol van valamilyen akció. Pl.: egy évig nem fizetsz, vagy a többihez képes kevesebbet. És ennek még mindig kisebb a költsége, mint hűségesnek lenni bármelyikhez is. :O
Nyilván macera, de muszáj, már ha nem akarod "a semmire költs nagy pénzt" elvet követni.
Az otp-nél már közel 20eFt évi költsége volt annak, hogy méltóztattak "kezelni" a pénzem. Jelenleg ennek alig több, mint egy tizedéért is van, aki hajlandó erre. Úgy hogy az internetes ténykedéseim nem kerülnek pénzbe és kp-t is kétszer vehetek fel költségek nélkül.
Úgyhogy köthetik szorosabbra a zöld nyakkendőjüket. De akár egy oszlopra is a másik végét. ;P

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.10.01. 14:01:23

Múltkor bementem a helyi Volksbank-ba, látom a hölgy dolgozik ezért várni kezdtem türelmesen. Ez így is ment vagy 10 másodpercig, amikor is rámszólt, hogy
- jónapot, üljön le nyugodtan, miben segíthetek?
- Jónapot. kéne tavaly júniusról egy kivonat a céges számláról...
- Pillanat keresem.
(Várok 2 percet)
- bocsánat, kicsit sokáig tartott. Tessék.
- Oh köszönöm, mivel tartozom?
- Az bonyolult lenne, mindegy, semmivel.
- köszönöm! viszlát!
- Viszlát!

Hát így történt ez felénk. Bevallom fogalmam sincs hány ezrelékkel több vagy kevesebb a jutalék itt, de mivel nem mozognak nagy pénzek, nem is érdekel .. többet ér, hogy megismernek és ügyfél vagyok nem rabszolga :)

ohaset 2009.10.01. 14:16:24

Arra azért kiváncsi lennék, hogy a rossebbe fordult vissza a bankszámlakivonatos levél amikor azt sima küldeményként küldik ki...nem ajánlva..neeem, nem tértivevényesen...neeeem..magyarán bedobják a ládába és annyi...

Ajánlom egyébként az eset megoldására a "most azonnal meg akarom szüntetni a számlámat" mondatot... Nekem mindig segített.

hatesz 2009.10.01. 14:21:21

gyönyörü ahogy a K&H reklám villog a föoldalon a poszt felett...

Tökös Veréb 2009.10.01. 14:30:07

most miért mert 1 hülyét megszivatott a KendHá attól még jó lehet a többieknek! :)

Tökös Veréb 2009.10.01. 14:35:33

KendHá vagy KundHá? KésHá?

moli 2009.10.01. 16:03:20

ezert kerem en a CIB-tol a papirkivonatot havi 100ft-ert, pedig a digitalis valtozatot is lementem.
CSAKHOGY a pdf-et SENKI se fogadja el hiteles dokumentumkent, mig a papirt igen.
igy total feleslegesen, kornyezetszennyezo modon inkabb fizetek evi 1200ft-ot, minthogy ha esetleg veletlen megis kellene barmire a kivonat, havonkenti 2000ft-ot fizessek utolag.

Stefan_Schneider 2009.10.01. 16:35:03

a K&H egy eleg meredek intezmeny. Egyszer hirtelen felindulasbol otthagytam az OTP-t es atmentem hozzajuk, de 4 honap alatt nem tudtak rendbetenni a kartyas problemakat. Akkor inkabb vissza az OTP-hez.

BTW mindenki kerdezi h miert vannak az emberek az OTP-nel, na ezert - a tobbi is szar, ezt meg legalabb ismerjuk, akolmeleg meg minden.

Gaiwer 2009.10.01. 17:58:30

Nyiss egyet az AXA-nál, nyitáson kívül full ingyenes (NEM akciós), kapsz rá 5% látra szóló kamatot, és teljesen korrekt az ügyfélszolgálatuk is

algi 2009.10.01. 18:04:04

"cégnek kötelező bankszámlaszámmal rendelkeznie, még ha nem is feltétlenül használja azt"

Milyen cég az, ami nem használ bankszámlát? Nincs pénzforgalma? Akkor mit csinál? Vagy minden kp?

"2009 januárjában meg is nyitottam a számlám minden probléma nélkül. Telt múlt az idő, semmi fennakadás, mikor is 2009 júliusában a könyvelőm jelezte, hogy szüksége lenne a bankszámlakivonatokra."

Addig ez fel se merült a könyvelő részéről? Nem szólt, hogy gyűjtsed, ne dobd ki?

"em akarom-e áthozni a CIB-es számlám a K&H-hoz" / "Mivel cégnek kötelező bankszámlaszámmal rendelkeznie, még ha nem is feltétlenül használja azt, igyekeztem költséghatékony megoldást keresni vállalkozói bankszámla nyitására, így esett választásom a K&H start csomagjára, mely tökéletes megoldásnak tűnt"

Amikor utoljára néztem, a CIB kezdőcsomagja olcsóbb volt.

"az első 3 levél visszament hozzájuk"

Ezt én se értem. Nemlétező cím lett megadva?

Amúgy én se értem az egészet. Azt hittem, ez úgy működik, hogy az ember bemegy, szól nekik, és kinyomtatják, azt szevasz.

májgeriberi 2009.10.01. 18:51:56

a posztoló lehet-e már?

botsánat de a bankban amikor megkötöd a SZERZŐDÉST választani KELL, küldhetik évente így ócssób, gondolom akkor ezt tetted de elfelejtetted.

gratula, legyé felháborodva..

hülye műbalhé

tetriszbajnok agresszív disznó 2009.10.01. 19:56:06

Nem túl jó meló az ügyfélszolgálatosé. Baromi bonyolultak a termékek, naponta változnak, simán el lehet veszni benne. Ráadásul iszonyú nyomás van rajtuk: felülről állandóan b***ogatják őket, a fiókvezetők szarnak az ügyintézőkre, egész nap csak azt hallják, hogy legközelebb őket fogják leépíteni...stb. Sőt az ügyfelek egy nagy része is full idióta. Ezek mellett keresnek kb.150 nettót. Ezt egy ismerősöm mesélte, aki a KH-ban dolgozik. Az OTP se különb, ott ráadásul jutalékos rendszerben vannak, tehát ha nem adsz el X darab hitelt, kártyát, biztosítást csak az alapbéredet kapod. Megéri nekik félreinformálni az ügyfelet, hiszen ha elmondaná neki pl. a hitelfeltételeket, kockázatokat... stb. az ember kimenekülne a bankból, az ügyintéző meg tarthatná el a gyerekét havi 80-ból!

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2009.10.01. 21:32:02

Nem hazudott az ügyfélszolgálatos. A kivonatot valóban egy évre visszamenőleg lehet lekérdezni. Persze csak akkor ha elektronikus számlát kérsz, és nem papírosat. E-számla ugyanolyan, mint a papíros, csak pdf fájlban van. A számlatörténet valóban 3 hónapra visszamenőleg kérdezhető le.

BÁNYAI 2009.10.01. 21:32:27

Hát a kommenteket elolvasva, valóban az jön le nekem - bár én nem vagyok bankos -, hogy biz' a posztoló, reklamáló, bankszámlát nem is használó,akkor miről fizető kedves reklamáló kissé figyelmetlen: van sms szolgáltatása is a banknak, nem kell hozzá kártya, meg tudja nézni visszamenőlegesen a számlát, ráadásul olyan címet ad meg, amely nem is létezik, és amelyre a bank - ezek után honnan tudja, hogy nem így volt - kiküldte a számlakivonat megküldésének felfüggesztését.
Barátom, előbb olvass, tájékozódj, utána írj a homárnak!

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2009.10.01. 21:36:35

Na, itt a bizonyíték, hogy egy évre visszamenőleg le lehet kérdezni a számlakivonatot:

users.atw.hu/peti87172m/szamla.jpg

Viktus 2009.10.01. 22:14:36

K&H-val semmi baj ez egy debil ... így simán.

"mert ám K&H-nál az ebank még kártyaolvasós, telepítős, csak a kártyával együtt léphetsz be megoldás van)"

Igen ez a legbiztosabb még mindig egyébként igényelhetsz sms baromkodást is, mint a többi idegesítő banknál.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.01. 23:36:25

A félreinformálást állítólag a Kulcsár kezdte, meg a Taxis Gyuszi.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.03. 10:01:27

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:
Hölgy lopta a bank papírját, igy a pénzét és így az ugyfelek pénzét is
Pff Volksbank
:)

danihun 2009.10.03. 14:53:03

@Peti817172M: Kedves Peti! Ha vetted volna a fáradtságot és vegigolvastad volna az irományt rendesen, akkor feltünt volna, hogy NEM magánszáláról van szó. Tehát hiába linkeled be a képedet, mert szart sem ér!!!

potha 2009.10.07. 00:51:43

nem védeném a bankot, de nem csak chipkártyás beléptetés van.

régen nekem is az volt de már kurva rég smses beléptetést használom.
süti beállítások módosítása