Jól megbánta az online vásárlást Zoltán. Az ED-től vett mobil megkarcolt kijelzőjén nem volt fólia, a cég el is ismerte, hogy tévedésből használt telefont küldtek, de - misztikus, hogy miért - készpénzben nem voltak hajlandók visszaadni az árát, csak átutalással. A pénz pedig több, mint egy hónapja utalódik, miközben Zoltánt újabb ésújabb sztorikkal etetik, hogy miért akadt el a pénze valahol.
Én nagy lendülettel vettem 2009.09.03.-án az Extréme Digital-tól online bankártyás fizetéssel egy telefont, bár ne tettem volna. Azonban másnap megérkezett a készülék melyet a futár általi bezacskózás kibontása után vettük észre, hogy a készülék használt nincs fólia karcos a kijelző! Felvettük az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot majd nagy nehezen sikerült elérni ( persze előbb a reklamációról e-mailt kellett küldeni melyre senki sem reagált...), hogy a készüléket visszavihessem egy üzletükbe kicserélésre. Több órás telefonálás után.
A boltban tanácstalanul nézte az üzletvezető ( Erzsébet körúti bolt ) a készüléket majd közölte sajnos igazam van rossz már garanciába visszavett készüléket küldtek ki de sajnos már nem tud adni ebből a típusból. Közölte, hogy a pénzt sajnos vissza nem tudja adni !!???? – hol van itt a 8 napos EU kötelező pénzvisszafizetés - de visszautalják 2-3 napon belül ha megadom a számlaszámomat a felvett termék visszavételi lapon. Na itt kezdődtek csak az igazi problémák. Nem elég, hogy átvertek még a pénzemet sem kapom vissza!!!
Türelmes néhány hetes várakozás után (09.17.) rájuk telefonáltam de össze vissza beszéltek majd elkapcsoltak a pénzügyi részre - ahol a kishölgy előadta, hogy tudják miről van szó és már folyamatban van várjak türelemmel. Egy hét múlva ismét telefonáltam, hogy hol tart a dolog amire közölték, hogy ők már rég elutalták de az OTP-nél rendszerhiba van - megjegyzem ha ilyen sokáig állna az OTP rendszerhiba miatt... na mindegy. 1 hónapos várakozás után még mindig semmi pénz nem érkezett. Ismét felhívtam Őket majd a pénzügyön ismét az OTP-re fogták és ráadásul még pofátlan módon félretett telefon mellett megbeszélték, hogy milyen szemét vagyok, hogy velük ordibálok pedig Ők nem tehetnek semmiről - kérdem azt ha mást nem kapcsolnak pl. értékesítési vezető , ügyvezető vagy tökmindegy valamilyen főnököt akkor kivel kéne veszekednem.
Hát ma itt tartok se pénz se telefon 35 nap telt el. Azt hiszem jogilag sem szabályos amit csinálnak mivel az ÁSZF-ükbe a weboldalukon nincs benne ha Ők nem tudnak teljesíteni akkor is ennyit kell e várnia visszafizetésre mert a PTK szerint már rég vissza kellett volna adniuk.
Segítségüket előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
Zoltán
Az utolsó 100 komment: