Hát ilyet még nem hallottuk, de erről még álmodni sem mertünk volna: naív ügyfél hiába kapta meg új telefonszámát a UPC-től, később a számot kiadták másnak, így a több ezer névjegykártya mehetett a kukába. Ráadásnak most még a netet is kikapcsolták, csak hogy jól induljon ez a friss kapcsolat.
2009 július 17-én rendeltem meg internet és telefon szolgáltatást. A bekötéskor aláírtam a papírokat ideértve az azonnali beszedési megbízást is. 1 hónappal ezelőtt kiderült, hogy az általam kiválasztott és bekötni hitt számot (amely a munkalapon is megtalálható!!!) közben kiadták másnak jelentős kárt okozva ezzel nekem, hiszen több ezer névjegykártyát kinyomtattam - a bekötés után!!!! - abban a hiszemben, hogy az általam kiválasztott és a bekötő által megerősített számot kaptam.
A tegnapi nap észleltem, hogy nem működik a netem. Bejelentéskor tájékoztattak, hogy tartozás miatt, majd átkapcsoltak egy ügyintézőhöz, aki elmagyarázta, hogy csak szeptember 17-én lett a megbízás visszaigazolva, és az októberi díjjal együtt próbálták leszedni a díjakat ez azonban meghaladta a 10.000,-Ft-os limitet.
1. Ehhez nekem semmi közöm!!!! Én megadtam szabályosan a megbízást. Nem tudom miért tart 3 hónapig ezt érvényesíteni. Legkésőbb szeptember 17-én nyugodtan le lehetett volna vonni az akkor még 10.000,-Ft alatti összeget, semmi ok nem volt arra, hogy októberig várjanak ezzel!!! Azért adtam beszedési megbízást, hogy beszedjék a pénzt és nekem ezzel ne kelljen foglalkoznom, nem azért, hogy ezt elmulasszák és utána engem büntessenek!!! Ha az ügyetlenségükből és hanyagságukból eredő problémáról tájékoztatnak, biztos találtunk volna megoldást...
2. Elfogadhatatlan és rosszhiszemű az, hogy a beszedési megbízás birtokában minden előzetes figyelmeztetés nélkül leállítják a szolgáltatást, amiatt, hogy elmulasztották a díjakat beszedni. Az internet nekem munkaeszköz és hiánya jelentős kárt okoz, ezért tájékoztatom Önöket, hogy amennyiben október 14-én 10 óráig nincs visszaállítva az internetszolgáltatás a tegnapi napot is beleszámolva napi 50.000,-Ft kártérítést fogok érvényesíteni. Természetesen a telefonszám felcserélésének korrigálásához is ragaszkodom, vagy ennek hiányában megfelelő elégtétel adásához!!! Új szerződőként ennél lényegesen ügyfélbarátabb eljárást reméltem és remélek továbbra is!
Tisztelettel:
faqtya 2009.10.14. 09:46:47
Leosztó posztoló 2009.10.14. 09:47:41
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2009.10.14. 09:48:01
kadaj01 2009.10.14. 09:50:25
Muhahaha, és muhahahaha! Ez nem amerika kispofám, te itt nem fogsz semmilyen kártérítést érvényesíteni, akkor sem még 10.000 darab ! jelet teszel a leveledbe.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.14. 09:56:47
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.14. 10:00:36
Letelt az idő.
Van már net a post tolónál?
Pepin bácsi 2009.10.14. 10:01:22
pizsama 2009.10.14. 10:12:38
Dobjuk a padlóla?
Mylady 2009.10.14. 10:13:51
kriszur 2009.10.14. 10:14:53
Ebben a tetves, mindenre alkalmatlan "jogállamban" semmi esélyed arra, hogy megtérítsék károd. Ha ilyenre áhítozol, akkor költözz el ebből a tetves, mocskos, dél-balkáni kuplerájból.
Pepin bácsi 2009.10.14. 10:16:57
és utána dobjátok a padlóla, le
Kobe 2009.10.14. 10:19:46
50 rugó naponta ? Ki keres annyit (MÁV és BKV vezetőkön, valamint gengsztereken kívül) ? Értem én a dilemmát, de egy ilyen requesttel úgy fog pofán röhögni a UPC és a békéltető testület, bíróság, akárhova mész, hogy idáig hallani lehet majd. Tudod, az arányosság elve él a kárpótlásban is. Ennyi erővel perelhetnéd 10 millióra valamelyik ABC-t, amelyikben 200 ftért vásárolt zsemlemorzsa zsizsikes, annak is ugyanannyi esélye lenne, mint egy ilyen kérésnek.
pizsama 2009.10.14. 10:24:22
vape 2009.10.14. 10:24:32
Nem lehetetlen a követelése.
Mindenhez csak jó kapcsolatok és egy jó ügyvéd kell. Hiszen pl. Tasnádit is már celeb főzőműsorban láthatjuk, nem rács mögött.:)
helianthus 2009.10.14. 10:25:51
Ehhez be kell bizonyítani, hogy a szolgáltató valamit nem szabályosan csinált ebből neked károd lett.
Mivel ők mindeféle belső szabályozással lefedve próbálták a pénzt levonni tőled, de nem tudták a limit miatt (és itt tök mindegy, hogy mikor és mennyit akartak vonni) innentől Te vagy a hunyó és semmiféle kártérítés nem jár.
Ha le tudják vonni a lét és úgy veszik el a számot, netet stb. na akkor kérhetnél.
Fiona_kedvence 2009.10.14. 10:27:24
kriszur 2009.10.14. 10:29:56
Ha megnézed a mérnöki, ügyvédi átlagos óradíjat, akkor mindjárt nem sok. Ha akadályozza a munkavégzésben az elérhetőség hiánya, potenciális ügyfeleket veszít el egy kereskedő vagy vállalkozó stb., akkor ez az összeg egyáltalán nem túlzás, bár ilyenkor az átbaszott ügyfélnek kell igazolni, hogy ...... , aztán meg évekig várni, hogy ........
akikaztmondjákni 2009.10.14. 10:32:03
R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.14. 10:33:13
Fortisszima Finguszt valószínűleg ismeri.
2009.10.14. 10:33:45
akikaztmondjákni 2009.10.14. 10:35:01
Kobe 2009.10.14. 10:35:19
R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.14. 10:40:09
kriszur 2009.10.14. 10:42:02
Én az eshetőségre hívtam fel a figyelmet.
Itt nem 100 e forintos óradíjról van szó -ami egyébként nem feltétlenül drága, ha ezzel a szolgáltatást igénybevevő milliókat takarít meg -vagy nyer-, felmentik egy perben stb.-.
6000 ft/óra az elég alacsony óradíj ebben a szektorban, ha 8 órára számoljuk, akkor kb. ennyi jön ki - a szolgáltatásnyújtás költségeit levonva se túl magas-.
whocares11 2009.10.14. 10:44:26
helianthus 2009.10.14. 10:46:24
Nincs?
akikaztmondjákni 2009.10.14. 10:47:34
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.10.14. 10:56:10
helianthus 2009.10.14. 10:57:30
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.10.14. 10:58:19
Ofélia . 2009.10.14. 10:59:01
Egy új szerződésnél nem szokás kiszámolni 5 forintos krekítéssel a limitet mert amúgy a beszdésnek van átfutási ideje:
És mindig van és minden cégnél de ez csak az ügyfélnek jó mivel az első kaszálásig az ügyfél használja a cég pénzét:))))
anarch 2009.10.14. 11:03:26
fakoffer 2009.10.14. 11:10:22
pizsama 2009.10.14. 11:13:38
avatartalan 2009.10.14. 11:28:27
Fairy Girl 2009.10.14. 11:30:29
Biyb 2009.10.14. 11:38:46
1. "több ezer névjegykártyát kinyomtattam"
Nem tudom, de lehetséges hogy nyomdája van?
Mert rendes nyomtatóval minőségi névjegykártyát nem lehet készíteni.
2. A csoportos beszedési megbízásnak van átfutási ideje.
3. Számlákat se küldött a UPC? Azon egyértelműen látszik az egyenlege.
4. Bankszámla kivonatot se kap a bankjától? Egyértelműen látszik, hogy milyen tételekkel lett a számlája terhelve.
Lúzer!
Pepin bácsi 2009.10.14. 11:40:02
upc on-line · http://www.upc.hu 2009.10.14. 11:48:27
Szeretnénk elnézést kérni az okozott kellemetlenségekért és egyben megragadnánk az alkalmat, hogy kivizsgáljuk az esetet. A problémák megoldása érdekében megkérjük, hogy a upconline@upc.hu e-mail címre küldje előfizetésének adatait, hogy nyilvántartásunkban utána tudjunk nézni a történteknek és erről tájékoztatást tudjunk nyújtani Önnek.
A csoportos beszedési megbízásoknak minden olyan esetben, amikor az előfizető cégünkön keresztül ad meghatalmazást az ügyintézésre 3 hónap az átlagos elfogadási ideje. ( Ez a folyamat felgyorsítható, ha az előfizető személyesen a banknál ad felhatalmazást a csoportos beszedésre.) Amíg cégünk és a Bank között a megbízások nem kerülnek elfogadásra, az előfizető csekket kap az előfizetés költségeinek kiegyenlítésére, egészen az első sikeres levonásig. A csoportos beszedés terheléseit fizetési határidő előtt pár nappal be kell nyújtanunk a bankok részére. Ezt a folyamatot egy automatikus rendszer intézi, előre meghatározott időpontban, mivel nagy tömegekben történnek a levonások. Arra nincs mód, hogy egyénileg nyújtsunk be különböző időpontokban elfogadott kérelmeket, ilyenkor csak a következő hónapban tudjuk ezt megtenni az elmaradással növelt összegre.
Cégünk mielőtt korlátozást hajt végre - bármelyik előfizetőnél - felszólító levelet küld az elmaradásáról, illetve ha meg van adva telefonos elérhetősége, akkor megpróbálja elérni ezen keresztül is az előfizetőt.
Szeretnénk minél hamarabb orvosolni a problémáját, és ez ügyben várjuk az előfizetésének adatait.
Üdvözlettel: upc on-line
elwood 2009.10.14. 11:50:50
Taurusz 2009.10.14. 11:54:28
Aha! Tehát nemcsak két embernek adta el az upc ugyanazt a számot... Most gondolkodnak, vajon ki mert írni ez ügyben?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.14. 11:55:20
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.14. 11:57:07
Isaura 2009.10.14. 12:07:20
smatte 2009.10.14. 12:12:54
Látványpékség 2009.10.14. 12:15:12
ezt csoportosnak hívják csak hogy belekötekedhessek
smatte 2009.10.14. 12:15:24
Látványpékség 2009.10.14. 12:16:09
Kobe 2009.10.14. 12:19:38
smatte 2009.10.14. 12:21:32
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.10.14. 12:22:39
smatte 2009.10.14. 12:24:30
pizsama 2009.10.14. 12:35:20
Isaura 2009.10.14. 12:48:50
Na jó, csak vicc volt. Kereszthalál.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.10.14. 13:01:41
Egyébként meg mezei szürke nem céges felhasználóként, kisvállalkozásként a szolgáltató *TÖREKEDNI* fog arra, hogy 3 napon belül megkezdje a hiba javítását. Az esetleges kártérítés ezután jár csak.
Ja, hogy nem hiba, hanem díjnemfizetés? A csoportos beszedés már többször mondtam nem éppen egy kényelmes mód, sokkal jobb ha időzített/rendszeres átutalási megbízásokkal küldesz, be lehet azt is állítani az elkövetkező asszem 5 évre ne legyen gondod.
helianthus 2009.10.14. 13:02:07
akikaztmondjákni 2009.10.14. 13:08:28
...és a négyes metróra 2009.10.14. 15:26:36
Ha megkapod jóváírásnak a napi 333 foritot, akkor az egy szerencsés eset. ;) Ha már UPC, akkor van business szolgáltatás, persze azt meg is kell fizetni, de ott ugranak is egyből, ha gond van. A lakossági net az meg 72 órán belül TALÁN, aztán meg díjjóváírás. Garancia meg semmi.
Ha napi 50 ezer bukó, akkor miért nincs ADSL + ISDN backup?
kriszur 2009.10.14. 15:37:22
Ez mind szép és jó. Az lenne a kérdés, hogy ezt közölték-e vele az Önök munkatársai. Azt veszem észre, hogy ebben az ócska országban a "jaj, nem tudta, nem mondtam?" felállás dívik. Egy ügyfélnek nem kell magától tudnia, hogy a UPC-nél belső ügyintézés.
Kezdem megérteni az amerikaiakat, akik ráírják a batman-jelmezre, ha felveszed, attól még nem tudsz repülni.
Talán megfelelően kellene kiképezni az ügyfélszolgálatosokat -és megfizetni-, illetve szankcionálni, ha nem végzik megfelelően a feladatukat.
Ha Nyugattal összehasonlításban nézzük, akkor a magyarországi szolgáltatások árszínvonala kiemelkedően magas, a szolgáltatás minősége pedig kritikán aluli.
Amúgy a Mo-i UPC rengeteg gond van a Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint, a felszámolt költségekkel kapcsolatban -papíralapú számla-, elmarasztalták a panaszok lassú kivizsgálása miatt stb.. Aki kicsit utánanéz az interneten a viselt dolgaiknak, az láthatja, hogy az Önök cége egy szartarisznya.
Biyb 2009.10.14. 15:58:43
Ügyvezető igazgató váltás volt nem rég a UPC-nél.
Tudomásom szerint az egész vezetőséget lecserélték, illetve belső strukturális átszervezés is volt.
Remélni lehet, hogy az ügyintézők is jobb tájékoztatást adnak majd a jövőben az ügyfelek részére.
De ezek szerint ők is olvassák a Homárt és korrektül válaszoltak.
kriszur 2009.10.14. 16:09:46
Ez egyelőre jó pont, csak az a baj, hogy valószínűleg sok ezer panasz van, ami nem jut el ide. A rendszert kell működőképessé tenni, nem egyszer szépen beírni.
Biyb 2009.10.14. 16:53:14
Úgy gondolom, hogy ebben az esetben nem a UPC volt a hunyó. Mert a posztoló biztos, hogy kapott számlát tőlük és abból minden kiderül.
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.10.14. 18:03:30
Digikábles telefonom a régi lakásban, az újnál is arra fizettünk be, mert ez volt a legolcsóbb (legyen egy vonalas tartaléknak, miért ne, ha nincs havidíj), és csak egyetlen extrának tűnő kérésem volt: a számhordozás. Azt mondták oké, nincs semmi akadálya (reméltem is, ha már nem váltottam szolgáltatót, csak lakcímet), kapok ideiglenesen egy új számot, aztán egy-két héten belül meglesz a hordozás is.
Az ideiglenes szám végül hónapokig volt nálunk, addig a régin nem voltunk elérhetőek. De nem ez a sluszpoén, hanem az, hogy pár hét után a rendszerük úgy érzékelte, hogy a számhordozás megtörtént, és kapásból kiosztotta ugyanazt a számot másnak. Az egészre úgy derült fény, hogy a fickó kapott a nem létező telefonjáról egy számlát, mert ha minimális mértékben is, de használtuk. Erre felhívta a számot, ami elvileg az övé, csak még nem kapta meg, és mi vettük fel. Na ezek után már mi is megsürgettük a Digit, meg ő is, és egy héten belül helyreállt a rend.
Megdobbent 2009.10.14. 20:00:00
Megdobbent 2009.10.14. 20:02:12
Biyb 2009.10.14. 20:25:11
ziffy 2009.10.14. 20:51:31
malenkij robot 2009.10.14. 21:41:08
/tno+DA= 2009.10.14. 23:13:22
Olvastam de nem értem, hogy mi baja a posztolónak...
A szolgáltató fosson egy alom sünt, a posztoló meg írjon értelmesen.
Megdobbent 2009.10.14. 23:46:24
(jojo, szegyenpirral az arcomon bevallom, hogy hordok a taskamban 2 kulonbozo profilomnak megfelelo ketfele nevjegykartyat, de ugy kinottunk mar a kora '90-es eves "menedzser" szindromajabol, hogy akkor sem adunk egymasnak, ha mindkettonknek van. idokozben bejott az e-mail es a mobiltelefon is...)
Biyb 2009.10.14. 23:53:34
Tapasztalat: Díj fizetés nincs 6 hónapon kersztül. Károkozás: saját hibából és másnak is kár. Folyamat: elmaradt díj befizetése, biztosítás reaktiválása, károsultak kifizetése, károkozó önköltség.
Nagyon pozítiv.
Tanúság: vannak jogaink, de vannak kötelezettségeink is. A jogainkat csak akkor tudjuk érvényesíteni, ha a kötelezettségeinket betartottuk.
Biyb 2009.10.14. 23:56:20
Biyb 2009.10.15. 00:09:27
Ez amúgy mindig ember függő.
Ha adok névjegykártyát, akkor a névjegykártya is minősít. Ha silány minőségű a névjegykártya, az minősíti az embert, a céget stb.
Inkább ne adj névjegykártyát, mint egy rossz minőségűt adj.
Biyb 2009.10.15. 00:13:44
Persze, ha egyre gondolunk.
Megdobbent 2009.10.15. 02:42:54
Nalam viszont inkabb az van, hogy mire IRL is kezetfogunk, addigra mar tudom a telefonjat, e-mailjet, skype-jet, mindenet :)
Ugyhogy en pl. max akkor adok (legvisszafogottabb sajattervezes) nevjegyet, ha olyan is van rajta, amit meg nem tud rolam a partner, de relevans.
De hogy milyen randa nevjegyeket kaptam en mar, eh-eh. Nem itelem el akie nekem nem tetszik, de elteszem es jokedvre derit a hideg teli esteken :>
VinszentVega 2009.10.15. 13:58:49
Hiába háborogsz, még ha igazad is van, a szolgáltatók Mo-n ezt nagy ívben leszarják. Megszoksz vagy megszöksz. Ez van.
theveryguest 2009.10.15. 16:10:03
juhaszcs 2009.10.15. 17:21:18
Hogy a francba lehet az hogy a tetves UPC-nél az új előfizetők csak a fontosak?
A meglévő ügyfelek jóval drágábban jutnak a szolgáltatásaikhoz mint az újak.
Szarjon sünt a UPC teljes vezérkara!
algi 2009.10.16. 01:28:08
regisztráltam · http://href.hu/x/cdde 2009.10.16. 01:51:09
...és a négyes metróra 2009.10.19. 16:41:42