Tékozló Homár

Rendőrt hívott a túlbuzgó Volán-sofőr az álellenőrökre, akik valódiak voltak

2009.10.19. 00:04 | szily | 89 komment

Mit mondjak, Márknak igazán ritka nagy pechje van: azért késte le az unokatestvére esküvőjét, mert közlekedési dolgozó közlekedési dolgozónak farkasa. Vagyis a buszsofőr biztos volt benne, hogy akik felszálltak a Budapest-Dunaújváros járatra, csakis csaló álellenőrök lehetnek, ezért rendőrt hívott, Márk pedig csapdába esett. Érdekes belegondolni, hogy milyen gyakoriak lehetnek arrafelé az álellenőrök, hogy emberünk ilyen drasztikus lépésr szánta el magát. Sztori alant:

Október 10-én egyik unokatestvérem esküvőjére voltam hivatalos Dunaújvárosba. A szüleim már kora délelőtt elindultak kocsival, hogy segítsenek a készülődésben, én nem tudtam velük menni, mert egy régi barátommal találkoztam. Úgy terveztem, hogy majd volánbusszal megyek le délután. Ki is néztem a Népligetből 14:40-kor induló járatot ami 15:34-re ér le Dunaújvárosba.  A ceremónia 16 órakor kezdődött, de mivel a hely nem volt messze a buszállomástól ezért úgy gondoltam simán odaérek .

Minden rendben volt, a buszt elértem az időben el is indult. A probléma Ercsiben kezdődött.  Két ellenőr hölgy szállt fel a buszra, ezzel még nem is lett volna baj, volt jegyem és a többi utasnak is. Egy pár perc alatt ellenőrizték  az utasokat, kedvesek és udvariasak voltak, mindent rendben találtak, már szálltak volna le amikor szóváltásba kerültek a sofőrrel. Eléggé elöl ültem, nagyjából hallottam is miről volt szó. A vezető az ellenőrök valódiságát kérdőjelezte meg és rendőrt akart hívni. Egy ideig ment a vita, az ellenőrök megmutatták igazolványaikat, és mondták a sofőrnek, hogy folytassa az útját, de ő nem nyugodott meg és végül rendőrt hívott. Már ekkor tudtam, hogy el fogok késni, de nem sokat tehettem. Megvártuk a rendőröket, akik igazoltatták az ellenőröket, akiknél persze mindent rendben találtak, így végül több mint félóra várakozás után elindultunk. A busz végül is 16:15re érkezett meg, majdnem 45 perc késéssel, mert a vezető akart a nap hőse lenni azzal, hogy kamu ellenőröket fog, hát gratulálok. Ennek köszönhetően a szertartás elejéről le is maradtam. Hazafelé szerencsére már kocsi vitt, és ha legközelebb volánozom minimum egy órával előbb elindulok.

Üdv.

Márk

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.19. 00:25:25

Busszal soha! Akkor inkább legyen vonat, repülő, bicikli, vagy roller...

Blogger Géza 2009.10.19. 01:00:22

Miért lenne jó álellenőrnek lenni, ha mindent rendben találnak? Kimaradt, miért hitte a sofőr, hogy ezek álellenőrök.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.19. 01:03:35

@Blogger Géza: Mert álsofőr volt és nem ismerte fel a valódi ellenőröket

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.19. 01:26:39

Akinek elöbbre való a régi barát , mint a kuzin eskuvője, az keljen korábban
Szülei bezzeg...
Viszont ugy tűnik azon a vonalon nem zsebre dolgozik a sofőr,mert mindenkinek volt jegye
Homár érdem
:)

Archenemy 2009.10.19. 01:29:26

A valódi sztori: a sofőrt általában kurvára nem zavarja, ha álellenőrök mászkálnak a járművön, ha azok szépen lejattolnak neki. Ezek nem jattoltak, tehát akkor rendőrség felhív, panaszt tesz. Pechjére valódiak voltak, így se jatt, se hőstett.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.19. 01:29:56

Jóccakát, maraggyík a későn kelőknek is

llll5 (törölt) 2009.10.19. 02:26:14

Ez marha jó!LOL Mi lett volna, ha a sofőr a rendőrőkről sem hitte volna el, hogy nem valódiak?Akkor hívta volna parancsnokukat?És ha őt is ál-rendőrnek nézte volna?LOL

toris 2009.10.19. 02:49:50

Gyanús ez a történet. Ugyanis nincs olyan buszjárat amely 54 perc alatt leérne a Népligetből Dunaújvárosba. Ha ráadásul megáll Ercsiben is, akkor az már nem is gyorsjárat, azok az M6-os autópályán közlekednek és indulás után csak Dunaújvárosban állnak meg, de ennek is 63 perc a menetideje. A 14:40-es busz egy sima lassújárat, aminek a menetideje kereken 100 perc. Menetrend szerint 16:20-ra kellett beérnie Dunaújvárosba, tehát a busz nem késett semmit. Márk egyszerűen nem ismeri az órát és/vagy a menetrendet, ezért maradt le az esküvőről.

Megdobbent 2009.10.19. 03:01:07

A fasz van a volankonal mar? :)))

renhoek 2009.10.19. 03:22:58

@toris: szerintem is elég kamu sztorinak tűnik, menetrendből ítélve. Másrészt ha tényleg odamutatják a hivatalos okmányt akkor ennyire seggárc lenne, hogy ezek után kihívja a rendőrőket? Harmadrészt én a sok év alatt még egyszersem láttam ellenőrt volán buszokon :/ ... az meg az indexet minősíti hogy hírként teszik ki az oldalra ...e. Amúgy volánnal énis beszoptam már majdnem. Életem egyik legfontosabb napján az SZFE-s felvételimen robbant le a busz - fekete füst gomolygott bent... hálistennek azonnal jött egy másik

Megdobbent 2009.10.19. 04:04:30

@renhoek: Van pedig. Ezelott jo 16 evvel az volt, hogy feher lada lehagyta a buszt, aztan valami jelzesfelet adhatott, akkor a busz es a lada lehuzodott, ajto kinyit, parosan feljonnek az ellnorok, megnezik a jegyeket, leszallnak, lada elmegy, busz indul. Mondjuk akkoriban hire-hamva nem volt a sumakolos soforoknek. Ugyanekkor sokan (en is, termeszetesen) nem szegyeltek meg, hogy magyarok.

Mike36 2009.10.19. 04:17:44

van a volánbuszon elelnőr
a sofőrt is ellenőrzi, nem-e zsebre dolgozik

gabest1 2009.10.19. 04:56:31

Ha rendőr lennék és ellenőrökön kéne eredetiség vizsgálatot végeznem, hát nemtom mi alapján csinálnám. A buszvezető is beszólhatott volna telefonon a volánhoz és megkérdezhette volna dolgozik-e ilyen és ilyen ellenőr náluk, mást mit lehet tenni, amit csak rendőr tud elvégezni?

KáposztaMedve 2009.10.19. 05:47:20

Ennél már csak az lett volna jobb, ha a rendőröket is álrendőrnek nézi...

silent76 2009.10.19. 05:47:59

Kirúgni. Mit okoskodik a f@sszopó

EvilHedgehog 2009.10.19. 06:03:14

Honnan tudja a rendőr hogy original ellenőrt lát...van rajta vízjel? Fejből tudják az összes ellenőrigazolvány számát, kinézetét?

Ajtony 2009.10.19. 06:49:22

@Blogger Géza: az örömért, például ezért szexelünk, ha már megvan a betervezett gyereklétszám.:-))))

Látványpékség 2009.10.19. 06:50:05

Az akácfa utcaihoz hasonló volánbuszos bérposztolók mikor jelenek már meg itt is?
Különben is hol van már Kiszel Tünde!

Ajtony 2009.10.19. 06:58:14

@toris: Igazad van, egy óra kiesett. Lehet, hogy nem is ellenőrök, hanem UFO-k voltak?
Egy biztos: nincs az a busz, amelyik a régi 6-oson 50 perc alatt beérne Dunaújváros centrumába.
Én autópályán szoktam menni, sokkal közelebbről indulok, mint a népligeti állomás, és kell egy óra (általában 100-110-el megyek).
A régi hatoson még kocsiszaggatva is kell másfél óra, nem hogy busszal.

SzombatZ 2009.10.19. 07:07:14

@Archenemy: Alapvetően rosszul látod. Az ellenőrök nem jattolnk a söfőrnek, sokkal inkább fordítva. Eléggé tartanak tőlük a sofőrök. Nagyon sokat utaztam a vonalon, ráadásul félig-meddig volános is voltam éveken át.

Egyébként tényleg nem ér el annyi idő alatt a busz. Vagy elírás, vagy kamu.

ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2009.10.19. 07:20:11

A zigazi elemőrök bisztos hologramosak. Sőt, tejjesen hologramok. Az az Artúr nevű centrifuga vetíti őket a buszra a Sztárvarszból (mingyá lejár). A bússofőr meg onnan tutta, hogy álelemőrök, hogy nem volt velük az Aranyember (az a külföldi).

csarlee 2009.10.19. 07:20:55

Nem értem. Ami megáll Ercsiben az a lassú járat, az életbe nem ér le Dunaújvárosba 50 perc alatt. Először a budafoki erőműnél aztán Érden áll meg. Utána Szhbatta majd a Finomító és utána Ercsi. Amúgy régen sokat utaztam a vonalon sokszor voltak ellenőrök, a sofőrök gyakran svindlerkednek a jegyekkel de álellenőrt még nem láttam.

csarlee 2009.10.19. 07:22:14

@Zöpö: meg Szkájvolker Lajos mi, meg a centrifuga...

Secnir 2009.10.19. 07:23:43

50 perc Dunaújváros? Népligetből?
valami helyijáratú repülővel legfeljebb.

ArgonX 2009.10.19. 07:40:36

Ilyen buszjárat nincs is... A menetrend szerint:

Budapest, Népliget
Dunaújváros, autóbusz állomás
indul: 14:40
Érkezik: 16:20
Menetidő: 1:40

danianyu 2009.10.19. 07:54:01

Az volt a gond, hogy nem szóltak a kollégák a sofőrnek mobilon hogy jönnek az ellenőrök, és adjon mindenkinek jegyet. Ez sajnos már annyira természetes, percre készen tudják hogy melyik ellenőr hol jár. Ezért volt furcsa a sofőrnek hogy egyszer csak megjelentek.

kutya vacsorája 2009.10.19. 07:55:58

sziasztok, autóval, autópályát használva nem vállalom be
tutira 50 perc alatt a népliget-d.újváros távot. vmi pöpec nem stimmol, szvsz arc tojt magasan a kuzin lagzijára, de félt, h. a rokonság a vérét veszi, ezlrt kitalálta ezt a kamut.

eloszto · http://eloszto.hu 2009.10.19. 07:57:32

Jajj ne már, minden sofőr tudja, hogy "kint vannak a csőszök" és hogy pontosan merre.

Secnir 2009.10.19. 07:58:31

@ArgonX:
MEGVAN!

RÁJÖTTEM!
/homlokomracsapok

Szóval
Jóember elkésett az esküvőről, és megpróbálta a buszsofőrre fogni. Igaz, hogy a sofőr még úgy is beért, hogy kihívta a rendőröket, de ráfogta. Hogy bizonyítsa azt, hogy miért késett, még a Tényközlő Omárnak is írt, amit mutogat az unokatesónak, hogy "látod, béla, ezért nem voltam ott a boldogító igennél"...

hensen 2009.10.19. 07:59:38

Tájékoztasson már valaki, hogy ilyen semmitmondó szócikkek miért terhelik a netet feleslegesen?

TheReMiXeR 2009.10.19. 08:01:53

Szabó Gyula hangjával akár esti mesének is elmenne...

kyanzes (törölt) 2009.10.19. 08:03:49

Horex: az álsofőr odaütött rendesen. :)

B! 2009.10.19. 08:04:55

Az óra 40-kor induló buszok pedig következő óra 34-re érkeznek Ercsibe menetrend szerint, általában 40ig odaérnek...
Egészkor Adony tájékán lehet tartani velük.

Akárki Akármit Mond 2009.10.19. 08:25:07

Azért te is jól kicentizted, bármi előfordulhat, baleset, rosszullét, stb.
Legközelebb menj korábban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.19. 08:29:03

Hehehe, buzi BKV. Monnyonle. Szombaton utaztunk vele egy csomót. Volt jegyünk. ellenőr sehol.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.19. 08:31:43

@Törzsgyökeres szentesi: Mert ott meg a MÁV ellnőrök vegzálták volna a masinisztát :D Amúgy ez rohadt jó, hogy már a Volán dolgozók sem tudják, ki az ellenőr, ki nem. Tényleg, akkor a rendőrök honnan tudták? Vagy a sofőr miért nem telefonált a Volánjához, hogy van-e ezen a szakaszon ellenőrzés, ott csak megmondták volna neki, hogy van, ne ugráljon.

3nt3rth3m4tr1x 2009.10.19. 08:43:42

A kedves beküldő egy igazi gyökér. Bazmeg, ha esküvőre vagy hivatalos nem egy fél órával az egész hacacáré előtt kell beesned az ajtón. Faszért kell a sofőrre fogni a saját hibádat? Igenis jól tette a sofőr ha rendőrt hívott, mert nem volt biztos az ellenőrök személyét illetően.

Eric_Cartman 2009.10.19. 08:51:39

Ez egy ál-utas lesz valszínűleg.

hatesz 2009.10.19. 08:52:45

mikor indít már végre az ALDI buszokat Dunaújvárosba???????

há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.19. 08:58:27

Vicces, de valóban nincs olyan járat, ami 55 perc alatt leér... :DDDD

papugaja 2009.10.19. 09:02:07

A valódi álellenőröknek vajon hány lábuk van, ha egy kislány Párizsban leszáll?

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.10.19. 09:12:14

ennek az egésznek kb. nulla a hírértéke.

a kedves levélíró legközelebb jöjjön velem, elviszem repülővel, 10 perc alatt odaér. :)

BLovi 2009.10.19. 09:17:54

Tanulság: Fontosabb eseményeket nem kell kicentizni, indultál volna el hamarabb!

2009.10.19. 09:18:49

@toris: szerintem Márk is egy ál-Márk és most kamuzik ezekkel az időpontokkal. De mi átlátunk rajta !

Dr. Trebitsch 2009.10.19. 09:19:31

@ZöPö (inda): Bisztos, hogy te nem vagy komplett.

Ezen a centrifugán olyan messzire dobtam a zagyamat, azótase találom. :)

PPappa 2009.10.19. 09:21:21

Én is pont ezzel a járattal utaztam. Sajnos a leirtak valósak a busz több mint félórát vesztegelt ercsiben. Az időben valóban van zavar, emlékeim szerint 16:15kor indult tovább a busz ercsiből és 5körül ért Dunaújvárosba, szerencsére én nem siettem sehova.
PP

Alkibiadész [alkibiadesz.blog.hu] 2009.10.19. 09:22:13

Megnéztem a Volánbusz menetrendet:
www.menetrendek.hu/cgi-bin/menetrend/html.cgi
Visszamenőlegesen, október 10-re is, a 14:40-kor induló busz az 16:20-ra ér le menetrend-szerint Dunaújvárosba. Posztíró, de egy hatalmas gyökér vagy, bár gondolom a rokkantkártyád miatt amúgyis ingyen buszozol, egyszerűen csak azért nem mentél le anyádékkel, mert nem akartál beszállni a benzinpénzbe, nem? A kuzinod férjét meg ki nem állhatod, mert egy gyökérnek tart és most van mire fognod, hogy lekésted az esküvőt.

BLovi 2009.10.19. 09:22:43

"Busszal soha! Akkor inkább legyen vonat, repülő, bicikli, vagy roller..."

Ez hülyeség! Nyíregyházára a legtöbb ember mostmár Budapestről busszal jár haza hétvégenként. Feleárban van, gyorsabb, kényelmesebb és tisztább! Minek választanék mást? Igaz az nem volán busz.

wagabound 2009.10.19. 09:30:39

Lemaradtál a szertartás elejéről?! Aha! Biztosan erre ment ki a játék, hiszen te voltál a vőlegény, nem igaz? :-))

FPéter 2009.10.19. 09:30:52

Budapest, Népliget -> Dunaújváros, autóbusz állomás
14:40 -> 16:20, menetidő: 1:40
menetrendek.hu

muhahahahaha! most elkaptunk, gaz kamu-homár-posztoló!!!

NGabor 2009.10.19. 09:31:32

Lekéste a 16:30-as járatot, vagy bambán elnézte.

facsipesz 2009.10.19. 09:35:21

Még ilyen fal szöveget kitalálni, mert késett az esküvőről, és a Homárral megpróbálni hitelesíttetni a sztorit, hááát...:)

fecsa 2009.10.19. 09:35:43

Így kiszámítani egy esküvőt ....
Meg is érdemled barátom.
Egy szinten vagy a buszvezetővel.
Ő is híres akart lenni, hogy álellenőröket fogott és te is híres akartál lenni, hogy ezért verted a klaviatúrát.

NGabor 2009.10.19. 09:37:15

Persze a 14:30-ast késte le, csak én is bamba vagyok.

v2peti 2009.10.19. 09:40:18

Bár meg lehet kérdőjelezni a sztori valóságosságát, de mivel a BKV-val ellentétben a Volánbusznál nem ellenőr ver utast és utas ver ellenőrt, hanem itt a sofőr szokott ellenőrt verni, meg pofátlanul zsebbedolgozni. Így a sztorit elhiszem.

Hang Ember 2009.10.19. 10:00:19

Üdv!
A Márk nevű úrnak üzenem, hogy esküvőre nem illik az utolsó pillanatban beesni. Ha esküvőre vagy hivatalos, amit általában az ember hetekkel előtte tud, akkor nem szervezek le aznapra semmilyen régi ismerőssel való találkozót.
A sofőr meg túlbuzgó vol, a szentem, bár ennek is megvan a magyarázata. Mostanában az adott társaság buszvezetőit egy másik vidéken szolgálatot teljesítő ellenőr csoport ellenőrzi. Ezzel jobban kiküszöbölhető az esetleges visszaélés. Legalábbis felénk így van. Az itteni sofőrök sem ismerik az ellenőröket, voltak már szolnokiak és miskolciak is például a Nógrád Volán járatain ellenőrizni.
(nem vagyok volános dolgozó, csak tömegközlekedek)

Csabi71 2009.10.19. 10:05:30

A soförnek még az ellenőrzés megkezdése elött kellett volna lezavarni az "ál"ellenőröket utána már minek? nincs értelme!
Ha volt egyáltalán ilyen eset

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2009.10.19. 10:26:52

Amikor a mi esküvőnket 13 órakor tartottuk reggel 9-re kellett érkeznie a násznépnek. Volt 3 féle sör, 2 féle bor, pálinka, martini meg unicum ja és 5 féle pogácsa meg valami hidegtálak. Nem volt kikérő meg amolyan falusi szokások egyszerűen azért kellett mert több városból jöttek a népek, volt aki vonattal, busszal.

Volt olyan unokatestvérem aki biztosra akart menni és előtte nap érkezett.

Egyedül a fotós késett 4 percet, de nem volt baj, később kezdődött 10 perccel a polgári.

megamenn 2009.10.19. 10:54:57

Az áljáraton az álsofőr kihívta az álrendőröket az álellenőrök ellen. De kiderült, hogy a rendőrök meg az ellenőrök eredetiek, ezért az álsofőr igazi jegyet adott igazi pénzért az álutasoknak, nehogy véletlenül lebukjanak.

demosmé (törölt) 2009.10.19. 11:39:20

Szerintem emberünk Dunakeszire akart menni, végül kikötött Dunaújvárosban, megnézett egy másik esküvőt, majd hazavitette magát.

Peetee 2009.10.19. 11:50:19

EMBER!
Ha saját autóval indulok 45km távolságra lévő esküvőre; akkor sem tervezem úgy,h 25 perccel a kapuzárás előtt érkezzek meg!

Ne csodálkozz,h elkéstél...kivetkező poszt mi lesz:
" Lekéstem az esküvőt, mert 3-szor váltott pirosra a lámpa! "

GRMBL 2009.10.19. 12:12:13

Alkibiadész, Fpéter:
Nem jó menetrendet néztek.
Ez egy álbusz volt, amit az álmenetrendben
tessetek csekkolni.

Nomante 2.0 2009.10.19. 12:19:31

Esküvőre busszal menni, nem sikeres emberre vall.

Blogger Géza 2009.10.19. 12:27:44

@Ajtony: Hát kinek mi az öröm, én inkább maradok a szexnél, ha az alternatíva az álellenőrködés. :)

Amúgy lehet, hogy ez egy álhomár, ahova most írunk? RENDŐŐŐŐR!!!

Gyilkos nyúl 2009.10.19. 13:33:12

Lakjon mindenki Budapesten.
Kicsit szűkös lesz majd, de legalább megszűnnek ezek az idegesítő volán, meg MÁV, meg ártatlan ellenőröket vegzáló pszichopata kamutávbuszsofőr problémák.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.10.19. 13:35:17

Jajistenem, az a szeginy násznéep, hogy mostan aztá milesz ÁN! Lemaradt a dinomdánomró, meg a jó kis ujjházi tikhusleves is kihült.
Hogy is kébzelte, hogy nem reggel nyóckor tüsténkedett ottannék a szinhejjen..
Ezek a városiak.... Istencsapása mind.

demosmé (törölt) 2009.10.19. 13:48:46

@demosmé: Mondom, hogy benézte, és keveri Dunakeszivel:

Budapest(Újpest), Városkapu vasútállomás IV. ker Dunakeszi, Székes-dűlő ipartelep 14:40 15:34 0:54

Amúgy jól elbeszélgetek magammal

/tno+DA= 2009.10.19. 13:49:26

@Blogger Géza:
Nem hitte, tudta, mert nem a zsebredolgozó haverjai jöttek akik jól lemeszelik a szerencsétlent akinek a buszsofőr nem ad jegyet. :S

Gyilkos nyúl 2009.10.19. 13:56:57

És vegyen mindenki autót. Úgysem tudjuk már hová tenni azt a sok pénzünket.

Egyébként a sofőr reakciója teljesen érthető volt. Felszáll két - magát ellenőrnek kiadó hölgyemény. Sofőr gondolja: na lesz itt mindjárt kurvaanyázás, meg fejedletépemezés, meg leszállított tizenegy évek kislányok a puszta közepén. Aztán az ellenőrök szépen mindenkinek a jegyét ellenőrzik, hiba sehol, balhé sehol, bliccelő utasok tömkelege sehol... a sofőrnek kezd gyanús lenni a dolog. - majdnem rájött, hogy nem kamu ellenőrökkel, hanem kamu utasokkal volt dolga, akik a magyarok utazási szokásairól kialakult szívmelengető képet készültek sárba tiporni. A sofőr már akkor elcsodálkozott, amikor nem taposták egymás fejét, hogy hamarabb feljussanak a buszra, aztán az ülésekért sem pofozták le egymást,sehol egy agresszív százéves nénike, és láss csodát világ, még jegyük is volt.
A sofőr már itt rendőrt akart hívni, hogy kerítsék elő az igazi utasokat, de ekkor meglátta Márkot, aki már bemelegített lagzira, vagyis kissé kapatos állapotban danolászott, inzultálta az ülő társát, aztán a padlóra hányt. A sofőr megnyugodva konstatálta, hogy végre valami hétköznapi dolog ezen a fura napon.Nyugalma azonban csak addig tartott, amíg a különc módon kultúráltan viselkedő ellenőrök ismét fel nem b.szták az idegeit.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.19. 14:56:47

@hkalman: A vonat mindig késik, vagy nem is jár, tehát előre tudod, mennyi idő kell a célig. Ha egyszer pontos, akkor meg te késed le, szóval teljesen kiszámítható. :)

laslov 2009.10.19. 15:12:42

postoló!én sem szívesen utazom együtt a szüleimmel.uncsitesóimat sem szívlelem igazán.de ezért besározni szegény volánt....,ejnye

laslov 2009.10.19. 15:21:53

egyszer előfordult velem,hogy a család szülinapi bulit szervezett nekem.sajnos hazafelé annyira leittasodtam,hogy a buli legvégére értem haza.nem fogtam rá a haverokra.....egy frissített változatban bevallhatnád miért nem volt kedved odaérni időben.lehet megkönnyebbülnél.....

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.19. 17:10:59

@PPappa: Na, megjött a kamuTanu
:)
Ha nem siettél mé' mentél busszal?
Az emberek azért mennek azzal, hogy hamarabb odaérjenek valahová
Miért hamarabb, mert sietnek
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.19. 17:13:39

@Peetee: akkor sem tervezem úgy,h 25 perccel a kapuzárás előtt érkezzek meg"

Mé' kapuzárási pánikod van?

Coholol 2009.10.19. 17:51:14

16 órakor kezdődött és te volánnal fél órával előtte akartál az esküvőre odaérni?

Hát te is megérdemled.

Ráadásul most mi is volt a gond? Hogy a sofőr mellélőtt? Ha álellenőrök lettek volna akkor nem írod meg a posztot?
Miért akart hős lenni?

meh...
süti beállítások módosítása